Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/20/17 in all areas

  1. Dupa indelungi studii pe e90post am decis sa schimb suspensia care nu ma multumea deloc, prea moale si dadea senzatia de nesiguranta in curbe. La desfacere am constatat ca telescoapele spate curgeau. Masina a primit amortizoare Bilstein B8, flanse noi, Brate fata M3, bielete noi, bielete antiruliu noi, bucsi punte spate M3 . In total a durat 19 ore dat fiind faptul ca puntea spate trebuie demontata pentru a monta bucsile noi. Masina merge exceptional sunt foarte incantat de rezultat, directia a devenit foarte precisa si curbele pot fi abordate la viteza mai mare, deoarece bratele de M3 dau -0,75 extra camber. Azi am curatat si pielea si mi-am reglat frana de mana care prindea prea sus. Drumuri bune Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  2. Dupa un e87 120d si e90 320d urmatoarea trebuia sa fie neaparat 6 cilindrii. Masina am achizitionat-o personal in Germania de la o persoana privata in Septembrie 2016. E90 LCI M sport 3.0D 197 cai automata Km la achizitie 108 600 acum are 121000 Dotari suficiente cel putin ce am eu nevoie. In afara de filtre si ulei, am schimbat uleiul la cutie, jante vara iarna si cauciucuri noi, insonorizare usi fata cu silent coat, update navi si altele care nu imi vin in minte momentan. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  3. Masina s-a vandut acum , se poate inchide threadul , mersi !
    2 points
  4. Este o intrebare sau ne spui ca se poate?
    2 points
  5. Multumesc pentru urari! Cand am zis TMPS, ma refeream la optiunea S2VBA Tyre pressure control, senzori in fiecare roata in valva. Am condus pe pana (masina m-a avertizat, eram pe autostrada, am oprit, m-am uitat luuung la anvelope si pareau OK - nu stiam ca la RFT nu se vede asa evident ca ai pana, am resetat senzorii la valorile actuale ca prostu si am mai mers destul de mult si tare pana la prima vulcanizare ) si mi-am stricat o anvelopa originala, oricum era tocita. Acum le schimb pe toate 4 cu non RFT, Michelin. Roata de rezerva am luat de la bav auto, cam scumpa dar deh ... plecam repede la drum si m-am grabit. Masina am gasit-o pe mobile.de. Era important sa aiba xdrive (ca romanul, eu mai sunt si din Brasov si stau sus pe un deal), bancheta rabatabila, sa nu fie neagra neagra , sa aiba NBT, trapa, facelift, sub 100k km si sa-mi placa. Oricum m-am ales cu tot interiorul negru care initial mi s-a parut f ciudat, acum imi place. Am gasit-o intr-o vineri, am sunat, rezervat, sambata dimineata eram in germania, in 30 de minute de la intrare in autohaus faceam drive test ... ptr mine a fost impresionanta organizarea lor si nr de masini, la prima vedere toate erau la fel. La drive test am plecat singur, am semnat ca daca o busesc platesc 1000 de Euro, aveam dreptul la maxim 100 km si parca 30min - 60min de condus. Dupa drive test era sa nu o mai vad ca cica merge la spalat si e coada. Am insistat, au mai tinut-o; sambata duminica m-am tot uitat la ea.Am vazut si altele insa tot la cea initiala am ramas. Ca si regula le ei, cand primesc o masina noua o baga intr-un service unde sta la rand ptr a fi inspectata vizual si eventual reparate chestiile exterioare. Ii fac si inspectia Dekra care mi-au dat-o si mie. In acelasi timp o pun pe net cu toate ca nu o au fizic in autohaus. Masina poate ajunge si peste 10 zile la ei. Treaba pare destul de dinamica, multe masini intra si ies, multe rezervate ... In final dupa ce te hotarasti sa o iei (poate si datorita faptului ca era Premium Selection), intra iar in service ptr a fi verificata de la A la Z, si treaba asta dureaza inca vreo 7 zile ca si aci e coada. Iese cu un certificat Premium Selection, garantie pe 2 ani, semnat de mecanicul ce s-a ocupat de ea. Daca gasesc ceva nasol, te suna si poti sa renunti la masina chiar daca o pot remedia. Mie mi-au schimbat doar placutele de frana pe fata si discurile. Am venit dupa vreo 7 zile sa o iau, am platit rapid restul de bani, mi-au facut si cadou o vesta reflectorizanta din Shell (nemti, ce sa zici ), mi-au dat toate actele intr-o mapa si asta a fost, in 15 minute plecam cu ea. A doua zi, pe la 6 dimineata am plecat din Munchen, a fost aglomerat in vreo 2 locuri si in final la 11 seara eram in Brasov. imi planuisem sa dorm prin Arad dar adrenalina a fost prea mare, nu eram obosit deloc si am facut 1500 km dintr-una cu mici opriri. Nu recomand nimanui sa opreasca in ultimul Shell din Austria, cel de la Nickelsdorf ... oameni mai dubiosi pe acolo nu am vazut, legendele par a fi adevarate. In rest drumul frumos ... si masina de vis.
    2 points
  6. - Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:0740827613
    1 point
  7. Desi e mult mai putin raspandit decat N47, au fost cazuri de distributie rupta si e zgomotos ca dracu' la rece (mai zgomotos decat n47).
    1 point
  8. Pai e doar o "carpeala"...ce perfectiune sa ai de la o husa!
    1 point
  9. Cand isi baga dracu coada....sper sa rezolvi usor problema...
    1 point
  10. raspunsul tau era o contrazicere a celuilalt interlocutor, o replica, sustinuta apoi de o afirmatie care iti atesta si verifica propriile cunostinte, dand un exemplu. asadar, NU era o intrebare, cel putin nu in limba romana...asa ca hai sa nu ne ca*cam pe noi daca tot e liber la baie daca iti place sa faci pe gigi-contra sau pe inteligentul, incearca sa nu mai ceri ajutor, ci sa dai unde e nevoie...daca poti
    1 point
  11. Pinionul de la pompa de ulei pus invers sau surubul care il fixeaza a ramas nestrans si a sarit pinionul de pe axul pompei de ulei.
    1 point
  12. Esti 100 % sigur ca avea doar atat ,sau ai o imagine sigura a istoricului masinii din punct de vedere al reviziilor (schimb ulei)?.Personal cred ca se rupe frecvent la cele cu multi km sau intretinere dunioasa.....am condus cu mult timp in urma Mondeo MK3 care avea lant ....se schimba distributia la 240k km parca si nu erau probleme cu distributii rupte......ce dracu,e un Ford de 17 ani pana la urma. Daca stau sa ma gandesc bine motorul ala a fost si pe Transit ,mai sunt destule care merg si acum si sigur au sute de mii Km. Sa ai bafta cu masina de acum incolo ca ai bagat destui bani in ea.
    1 point
  13. Ai intrebat daca e accident free ? Am fost si eu la Bmw Dreiech si mai toate erau lovite si reparate. Erau tot asa , asezate pe etaje. Chiar tin minte ca mi-au zis de una " very unlucky car" .
    1 point
  14. Scuze, acum am vazut ca ai postat aici de fapt, ca nu pricepeam pm-ul. Ca sa vedeti cat de ţăruş e ALINUL, tocmai ce am intrat pe forum si uitati ce mesaj mi-a dat omul: http://imgur.com/a/UhrTP ))) Ceva fin si elegant.
    1 point
  15. pui intrebarea, primesti raspunsul, dupa care tot tu il contrazici
    1 point
  16. Îmi pare rău să te contrazic. Nu TOATE au problema. Poți demonstra statistic asta? Susținut? Nu țin să fiu gică-contra, doar că m-am săturat să văd aceeași situație mereu. "La TOATE N47 pică" "Aoleu mamă am 60000km, pică distribuția?" Ține extrem de mult de exploatarea și întreținerea corectă a mașinii. "Problema", e de fapt compusă din 3 probleme separate de-a lungul celor 10 ani de existență ai acestui motor. Că poate la bază are o problemă constructivă și de fapt de aia cedează pe rând anumite piese, da, de acord - dar asta nu vom ști niciodată, că n-a înnebunit BMW să recunoască. Numărul de mașini care merg bine mersi pe stradă este net superior celor care chiar au probleme. Panica asta a fost alimentată puternic de tot felul de "meseriași" si "cunoscători". Generalizarea nedocumentată (din auzite mai ales) e moartea noastră.
    1 point
  17. Salut. De o sĂŁptĂŁmânĂŁ am trecut și eu ĂŽn rândul deținĂŁtorilor de bmw. Un bmw 520d.2012. Automat.am fĂŁcut un drum Tg. Mureș Cluj dar m a cam speriat consumul. 7.3% ĂŽn condițiile unui mers lejer 80-100...140 pe alocuri..fĂŁrĂŁ clima...și pe.autostrada ...15 km ..i am dat 220...nu a mers mai mult (. Oameni buni...e mult? E ok? Nu știu...ĂŽnainte am.avut un opel astra gtc de 1.9 150cp...vreau sa zic ca ala ii dĂŁdea praf la bmw...și consumul ĂŽl scoteam sub 6
    1 point
  18. ori ai ghinion, ori dai cu ea in dusmanie )
    1 point
  19. Salut, Stie cineva cu ce viteza/rpm trebuie sa mergi sa ai un consum mediu/econom cu un 320i din 2006? Pana acum cel mai putin am scos 7.5 /100km, mergand cu 120 km/h.. Se poate ajunge si la 6/100km? Multumesc
    0 points
  20. Da frate daca consuma 15 nu conteaza ca e beamweu ) ce gandire de fanboy Stai jos 4 Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  21. "La o asa masina"...care in momentul actual costa mai putin decat un Logan nou fara aer conditionat. Trebuie sa fii cel putin vicepresedinte sa iti permiti asa ceva. Ontopic: nu prea poti sa scoti 6, doar daca mergi anormal de incet (85-90kmh) si nu faci nicio depasire. Daca vrei sa faci economie poti sa iti pui instalatie de gaz, sunt o groaza de motoare ca al tau (N42, N46) cu gaz la noi in tara si merg fara probleme de ani buni.
    0 points
  22. wow ce raspunsur ), era o intrebare curioasa..
    0 points
  23. Pffff...cum e piata din Romania...
    0 points
  24. Ce secretosi sunteti ...
    0 points
  25. Nu pot sa te felicit pentru pierderea la vanzare, dar as putea sa te felicit pentru "achizitie"(asta in cazul in care nu a venit vanzarea masinii prea tarziu)
    0 points
  26. Da , E60 benzina
    0 points
  27. 0 points
  28. Bravo! In ciuda pretului mic ma bucur ca ai reusit in sfarsit sa o vinzi!
    0 points
  29. Foarte nasol ce ti s-a intamplat acum, mai bine luai alt motor de la bun inceput, oricum asta e compromis acum, dupa atata munca si bani Probabil a intrat ceva in pompa de ulei si a stricat-o
    0 points
  30. Da, motorul de pe 520d are codul M47 D20. Are 100kW/136 cp și este fĂŁrĂŁ common-rail. A, și doar 4 cilidri
    -1 points
  31. Masina revine la vanzare. Km :182000 Pret: 23000 cu rotile pe 18 24500 cu ambele seturi de roti
    -1 points
  32. Inca o patanie din ciclul "mergea bine masina pana am schimbat distributia la service de cartier". Fratilor, daca merge ok masina, de ce va legati la cap la toti mecanicii neica nimeni care la viata lor nu au schimbat decat placute si ulei?
    -1 points
  33. Sincer, nu as da Golf7 nou pe asa ceva, daca era un F30 care e alta liga poate, nu ai nimic in plus la Seria 1, chiar mai inghesuit decat golful.
    -1 points
  34. Ai doar partial dreptate, un e92 o sa ajunga ca un e46 coupe foarte curand, adica o masina veche care nu se va mai vinde la preturi absurde. Comparatia cu Toyo Landcruiser este total deplasata, pentru ca masina aia e o legenda, este o masina clasica deja, nu numai ca isi tine pretul, ba chiar isi mareste valoarea, mai ales seriile hj/lj/hdj. E92 este doar o masina frumoasa inca, care nu cred ca va ajunge vreodata clasic cum e un urs de exemplu. Fiecare masina are pretul ei, parca asa e vorba. Da, nu trebuie sa te astepti sa gasesti masina perfecta la pret suspect de mic, insa sunt si multi care isi supraevalueaza cazanele. De principiu este bine sa iei media pietei la care sa plusezi sau sa scazi in functie de diversi factori. Dat fiind faptul ca multi inca mai cer 6000 7000 mii de euroi pe niste deja perimate e46 coupe, probabil ca da, nu ai cum sa gasesti e92 cinstit la 7000 mii. Sau poate ca il gasesti insa cu mult noroc. Oricum, eu sunt sigur ca pana si cel mai intretinut e92, fie el si peste media pietei, tot mai necesita unele investitii. Sa fim seriosi, majoritatea nici cauciucuri noi nu isi cumpara, ce pretentii sa ai de schimb preventiv de piese?De regula cam cele mai ieftine masini sunt cazanele cu care se merge doar cu un schimb de ulei si eventual un filtru de aer la 30 de mii, in rest goneta pana crapa ceva. Si in toate anunturile vezi " impecabila, schimbate nu stiu cate piese etc". Eu nu am incredere in nimeni, desi mi-as dori sa fie oameni ca mine. Exemplu inainte sa vand ultimul Mercedes, i-am schimbat volant si kit ambreiaj, 6000 lei parca, desi pusesem anuntul si puteam sa spun ca bate putin volantul la pornire sau sa ma fac ca ploua ( desi mai mergea cateva zeci de mii lejer, insa am vrut sa dau masina tipla ) si culmea chiar m-am bucurat ca a luat-o cineva care chiar a apreciat masina si era o tipa care chiar muncea pt bani, s-a bucurat de masina si am ramas in relatii de prietenie si dupa, prin natura profesiei. DEci ideea este ca un pret mai mare nu inseamna neaparat o masina mai buna, la fel cum un pret prea mic poate fi de cele mai multe ori o oboseala de masina. Pax populi!
    -1 points
  35. Daca esti atent la ce citesti,observi ca raspunsul dat este tot o intrebare,dupa care a urmat o constatare a mea,bineinteles,neadevarata!
    -1 points
  36. Ca sa nu va tin ascuns nimic, aseara eram pe viaducte, am bagat o depasire mai in forta cu viteza si mi-a aparut dintr-o data martorul pompei de ulei cu rosu intre ceasuri si pe navi (low oil pressure , stop carefully), am scos-o pe liber, am mai mers vreo 300-400 M pana am gasit o parcare, am oprit-o am stat putin, am pornit-o din nou, iarasi dupa 10 secunde s-a aprins, am desfacut busonul acela la motor, m-am uitat cu lanterna, se vedea capacul acela de la axele cu came si cu tachetii , se vedea putina ungere insa nu multa, ulei sa curga-sara pe acolo nu am vazut deloc. Am mai vorbit cu cineva e pe forum si cu mecanicul meu, ultima oara m-am enervat, am zis ca plec si cand am pornit-o am stat 3-5 secunde si am simtit cum trepideaza usor masina si schimbatorul, am oprit-o imediat...am chemat platforma si aia a fost. Masina este la service deocamdata, de luni seara ma apuc de ea sa o desfac. Nivelul era putin sub maxim si nu curgea nimic sub masina (nu am pus scuturile tocmai ca sa observ vreo pierdere in caz de ceva). Deci la mine statea aprins incontinu, nici in accelerare si nici la relanti nu se stingea, cel mai sigur pompa de ulei nu mai baga deloc ulei. Nu ma pronunt deocamdata cu ce cred ca are, astept sa dau baia de ulei jos prima oara. Da, sunt sigur de km, din punctul de vedere al istoricului reviziilor.
    -1 points
  37. N47 e diesel, nu benzină - nu-mi amintesc să fi văzut pe nicăieri probleme similare la benzină.
    -1 points
  38. 318i 2.0 2007 ...nicio problema pana-n prezent...
    -1 points
  39. Si crezi ca la Bavaria or sa-ti puna lipici? Atata timp cat nu e nimic defect,deteriorat nu or sa ridice un deget,ca doar nu s-a facut recall pt problema asta. A da si cum demonstrezi ca iti intra apa pe acolo? Ii pui sa-ti spele masina si sa insiste cu jetul acolo?
    -1 points
  40. Salut, Se poate afisa in bord/display navi cu ISTA-D urmatoarele functii: - incarcare voltaj alternator - temperatura apa Multumesc,
    -1 points
  41. mafiotule care esti tu mafiot am cauciucuri noi si repet fara acele dotari , f10 nu este f10 e un cotetz.
    -2 points
  42. Pai in bugetul colegului, 11.000 euro
    -2 points
  43. Nu prea cred ca poți scoate un consum mic la un motor mare. Eu pe E90 320d am in oraș ~10.5, iar in afara la 120-130km pe pilot automat ~3.5-4. Ma aștept ca la benzina sa fie cu 1-2 litri mai mult. Greșesc?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.