Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/17 in all areas

  1. Ma refeream la partea aceea unde au ramas masini 4x4 si colegul a trecut.
    4 points
  2. Este logic ca mai bine iesi cu Toyota Land Cruiser din zapada decat cu Rolls ul dar nu iti iei rolls sa te duci sanius cu el. Eu vorbeam strict de placerea de a conduce o masina, de directie nu de poduri de zapada , de macadam sau offroad. Daca nu locuiesti in varf de munte ai zapada maxim 1 luna pe an( zile legate) si sa iti alegi masina pentru aceea luna este lipsit de logica. Totusi daca locuiesti intr o astfel de zona iti poti lua o masina special pentru asta care chiar are veleitati pentru asa ceva pentru ca un 5 ar clar nu are. Un 5 ar chiar daca are el cea mai buna tractiune la un moment dat se suspenda pe zapada sau iti lasi bara intr un pod de gheata. Daca mai si calculezi ce jante are un 5 ar nou , cum te vei simti in masina pe poduri de gheata si cat vor costa reparatiile doar pentru ca te ai ambitionat sa mergi cu ea pe zapada incepi sa intelegi ca nu are rost sa o scoti din garaj 1 luna pe an. La mine in Constanta ninge mult odata la cativa ani si cand ninge chiar daca esti tu temerar si intri pe strazi infundate si faci pe vola cand ajungi la destinatie nu ai loc de parcare niciodata. O poti lasa in strada pe banda unde poate veni un alt temerar care sa ti o loveasca. Iesi mai ieftin si mai linistit cu taxiul 2 saptamani. Ps pe mine niciodata nu ma sperie ca a nins sau este gheata ci ma sperie daca inaltimea zapezi depaseste garda masini si asta la orice masina... daca nu o depaseste ies de oriunde cu atentie. Cand zapada depaseste garda masini ... masina ramane acasa si ies cu alta masina
    3 points
  3. Uau,sa ai consum de 15 cu motor de 2.0d mi se pare o treaba data dracului...vad ca majoritatea cu acest motor aveti consumuri de 3.0d
    3 points
  4. Faina masina sa o stapanesti sanatos... Off topic: ...ajungem imediat la concluzia ca rwd e mai bun iarna ca 4x4 ...in 2013 februarie am plecat din cluj la 19 grade afara cu soare si zambetul pe buze si anvelope de vara, Audi S5 V8...a inceput sa fulguie in apropiere de Budapesta iar la 40-50km de budapesta deja erau tiruri rasturnate pe marginea autostrazii...am ajuns in viena sa fac revizia si a doua zi am plecat spre cluj...atunci s.au inchis autostrazi si drumuri in Ungaria si eu am ramas blocat 3 zile in Ungaria...masina a mers super ok, repet cu anvelope de vara, zapada era destul de mare ca auzeam cum frec pe sub masina dar am mers pe urmele altor masini si nu am ramas blocat nicaieri chiar daca imi ieseau frunzele morcovului din pantaloni...experienta offroad nu aveam, experienta in anotimp rece nu aveam si eram si cu anvelope de vara...atunci am stiut ca tot ce m-a adus acasa a fost 4x4...cat despre instabilitate si feeling de barca la viteze mai mari la F10 525d xdrive stiu ca s-a mai discutat si nu stiu care ar putea fi cauza dar sa blamam in totalitate sistemul 4x4 pt asta m-as indoi... BTW: M5-ul tocmai s-a lansat azi si din ce am vazut e...guess what...4x4 .
    2 points
  5. Nu am nimic de a face cu meseria de mecanic auto,insa din postura de absolvent de stiinta si ingineria materialelor acum x ani, si profesand ca inginer de peste 15 ani, insa iti pot spune cu certitudine ca baia aceea de ulei, care pare dintr-un aliaj pe baza de aluminiu nu va mai fi niciodata la fel cu suduri, petice, etc, fiind o piesa turnata la origine. Daca tot vrei sa stai linistit, cumpara o baie de ulei de la dezmembrari, sudura/petice poate merge, insa 100% nu va avea aceleasi caracteristici ca o baie fara reparatii.
    2 points
  6. Ceea ce am scris mai sus s a intamplat acum vreo 4 ani chiar la intrare in Predeal unde diversi posesori de SUV uri nu intelegeau ca o masina daca se suspenda pe zapada poate sa aiba tractiune si pe 10 roti ca numai iese de acolo. Multi din ei intrau in zapada si in loc sa mearga constant franau ,se opreau si automat masina se bloca in zapada. Chiar daca treci peste portiuni unde teoretic masina se suspenda daca menti o viteza constanta ea aluneca pe zapada dar daca accelerezi brusc sau franezi acolo ramai. Totusi nu traim in Siberia si zapada nu este prezenta 12 luni pe an ca sa merite 4 X 4. Pe celalta parte am vazut si oameni care nu stapanesc deloc tractiunea pe spate si fac tot felul de greseli asa ca pentru ei banuiesc ca 4 x 4 este binevenita . V ati intrebat vreodata de ce nu exista rolls 4 X4 ? credeti ca un rolls este instabil pentru ca nu are 4 x 4? intamplator am condus un wraith si va spun ca nu este instabil niciodata. ps cunosc multi oameni care acum 7 8 ani le era frica de bmw si mercedes ca domne are tractiune pe spate . Cand mi am luat prima masina la 18 ani RWD toti imi spuneau asta... o sa mori este f periculos
    2 points
  7. Am ajuns in sfarsit la service(au venit oamenii din concediu) si surpriza mare, mare...VALVA PCV.cand facea motorul asa a scos capacul unde se introduce ulei si a tacut.din nou am turat-o , a inceput sa faca urat si am luat iara capacul si a tacut.acum comand valva.si o schimb. Din cauza valvei se facea vid foarte mare de abia puteai sa scoti capacul.si in momentul cand luam capacu motorul poate sa respire....sper ca ati inteles.mersi inca o data la toti
    2 points
  8. Te simți mai bine acum cu comentariul ĂŁsta?
    2 points
  9. F10 520d, 2012. Atasez consumuri pentru doua drumuri buc-sv. Bucuresti-Suceava, jumatate de traseu aglomerat, jumatate lejer, depasiri lejere. Suceava-Bucuresti, cu un ocol prin focsani (facut stocul de vin), cam aglomerat traseul, depasiri doar cand se elibera, fara sa fortez. Mers de croaziera, modul comfort, depasiri cu "talpa grea" mai rar. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Acum vezi raspunsul la intrebarea mea? Poti sa recitesti ultima pagina,numai sa fi atent la ce citesti! Si nu eu m-am bagat in seama cu mustrarile!
    1 point
  11. 1. Descui mașina(dupĂŁ caz) 2. Tragi maneta pentru deschiderea capotei(dupĂŁ caz) 3. Tragi capota(dupĂŁ caz) 4. Iei o cheie clichet de dimensiuni mai modice, o pui ĂŽn dreptul șuruburilor ce ține capacul becurilor Angel-Eyes. Desfiletezi. Scoți capacul. Scoți ansamblul. Ănlocuiești becul. Pui la loc. Nu trebuie sĂŁ dai jos nici roata, nici carenajul, nimic... și da, asta la E90/E91 NFL:)
    1 point
  12. Comanda si cele 3 furtunase care vin la valva pcv daca tot umblii acolo.
    1 point
  13. Dupa indelungi studii pe e90post am decis sa schimb suspensia care nu ma multumea deloc, prea moale si dadea senzatia de nesiguranta in curbe. La desfacere am constatat ca telescoapele spate curgeau. Masina a primit amortizoare Bilstein B8, flanse noi, Brate fata M3, bielete noi, bielete antiruliu noi, bucsi punte spate M3 . In total a durat 19 ore dat fiind faptul ca puntea spate trebuie demontata pentru a monta bucsile noi. Masina merge exceptional sunt foarte incantat de rezultat, directia a devenit foarte precisa si curbele pot fi abordate la viteza mai mare, deoarece bratele de M3 dau -0,75 extra camber. Azi am curatat si pielea si mi-am reglat frana de mana care prindea prea sus. Drumuri bune Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Nu așa funcționează garanția Am discutat deja cu ei și se va remedia, doar că e problemă cu concedii la greu și mă tot amână + că mai am și un dosar de daună pe care vreau să îl fac în același timp. Trebuie dată jos, curățată zona și apoi relipită. Cu sau fără garanție e ceva trivial oricum.
    1 point
  15. Si crezi ca la Bavaria or sa-ti puna lipici? Atata timp cat nu e nimic defect,deteriorat nu or sa ridice un deget,ca doar nu s-a facut recall pt problema asta. A da si cum demonstrezi ca iti intra apa pe acolo? Ii pui sa-ti spele masina si sa insiste cu jetul acolo?
    1 point
  16. Pinionul de la pompa de ulei pus invers sau surubul care il fixeaza a ramas nestrans si a sarit pinionul de pe axul pompei de ulei.
    1 point
  17. Promit ca astea-s ultimele Luni intra la vopsit bara spate si bara fata+montaj flapsuri. Zilele trecute i-am schimbat un cot de la sistemul de racire si bendix-ul + 2 bucse de la electromotor.
    1 point
  18. Am reusit azi sa desfac farul spart, acum ramane de vazut daca reusesc sa gasesc un far gol de LCI Adaptiv si poate incepe proiectul.
    1 point
  19. Eu am F11 525 biturbo cu euro 6 fara AdBlue, la inceputul anului 2014, sau chiar din dec. 2013, BMW a introdus AdBlue. Primele modele de euro 6 au fost fara AdBlue. Rog cei care dau minusu-ri sa stea sa manance seminte in continuare, ca vad ca altceva nu stiu sa faca. Eu cand am raspuns m-am documentat, nu am vorbit din auzite.
    1 point
  20. Există euro 6 diesel si fara AdBlue , 525d biturbo este euro 6, incepand cu 07.2013 si este fara AdBlue.
    1 point
  21. Schimbarea, adaptarea, modificarile si omologarea unui alt motor te vor costa mai mult decat vanzarea masinii si achizitia alteia si/sau/remedierea problemelor actuale, ca sa nu mai punem la socoteala timpul, energia investite. Sunt diferente destul de mari intre nfl si fl, ceea ce face schimbarea complicata, la nivel motor, instalatie electrica,anexe, etc...... Este un folclor gen 4tuning, ca daca o masina are probleme, hop, ii schimbi motorul, asa intr-o seara, intr-un garaj gen need for speed, de parca schimbi o pereche de stopuri, si prin magie ai scapat de toate problemele tehnice si ai si o masina mult mai puternica si obligatoriu mai economica ca inainte.
    1 point
  22. Si daca tot e sa vorbim de pastratul masinilor, primul BMW a fost si el pastrat,E34-le 530i, pacat ca nu in stare buna, avand accident prin 98. Am ceva in plan si cu acel motor, poate pe un urs cabrio, inca nu stiu, ramane pe anul 2018.
    1 point
  23. Florin...te-ai mai contrazis cu mine pe treaba asta, nu stiu de ce vorbesti daca nu stii...Daca stii cum arata un accept de plata sau un acord de intrare in reparatie de la uniqa/omniasig/generali/groupama/allianz tiriac/euroins....si etc, atunci stii ca se poate pe "o piesa"din constatare sa se inlocuiasca cu recuperare, adica trebuie sa o pastrezi, nu sa o arunci sau sa o dai la client. Poate sa-ti ceara ce vrea el, sunt piesele asiguratorului atata timp cat tie iti inlocuieste bara. Te-ai mai contrazis cu mine, ti-am spus, asta fac 9 ore/zi ... Si iarasi cu regia proprie...ti-am mai spus, daca tu vrei sa castigi bani de pe urma fiecarui accident, sa-ti iei o bara de la dezmembrari si sa o vopsesti cu 150 lei intr-o bara si sa te bucuri ca ai castigat 2000 lei sau cat castigi e treaba ta, altii vor sa-si repare masina cum trebuie! Regia proprie in primul rand e jecmaneala pe fata de la orice asigurator, intotdeauna asiguratorul iti va da cel mult 50% din cat face reparatia la un service de pe un deviz audatex, allianz tiriac poate iti da in regie proprie exact cat este devizul audatex. Desigur tu te-ai multumit si cu 50% dintr-un 3500 lei sa o cumperi si vopsesti cu 700 lei si sa-ti mai ramana 900...in fine. Cu samsareli din astea cu "mai bine o cereai in regie si mai ramaneai cu bani ar fi mai ok pe alte site-uri, nu aici, fara suparare P.S Sa vezi ce frumos cand iti cere tie ca service pentru accept de plata pe langa altele sa fotografiezi piesele vechi langa masina distruse si te pui cu barosul pe bara/capota/usa/orice.
    1 point
  24. Te rog sa corectezi 18d fara virgula/punct. Si sa apara motor de 2.000cc. Tavicu, cred ca iti dai seama ca daca aveam ceva de ascuns nu postam poze cu cartea masinii, carte service, km bord, masina fiind inca in Belgia.
    1 point
  25. Da, ar fi in continuare. Rezolva problema.
    1 point
  26. Salutare! La inceputul anului 2017 s-au schimbat cateva lucruri referitor la inmatricularea unei masini si cand a fost nevoie sa-mi inmatriculez masina adusa din Belgia, pe net nu am gasit informatiile updated si nici toate la un loc corecte si nu a fost cel mai usor lucru de facut. Din dorinta de a-i ajuta pe cei aflati in aceeasi situatie ca si mine (masina am inmatriculat-o in iulie 2017), o sa reiau mai jos tips&tricks si pasii facuti de mine pentru inmatricularea in Bucuresti a unei masini second-hand cumparata de la persoana fizica din UE, Belgia in cazul meu. O sa intru si in detalii pentru a fi cat mai clar si pentru cei care sunt la prima inmatriculare si nu au mai trecut prin procesul altor inmatriculari. Masina este un F30 320d din 2013 si topicul ei de prezentare este aici. 0. La cumpararea masinii, pe langa celelalte acte pe care mi le-a mai dat vanzatorul, cele de care am avut nevoie la institutiile din tara si nu iti recomand sa pleci fara ele, au fost: - Contractul de vanzare cumparare in original - Talonul masinii (acesta a fost in doua exemplare aproape identice, unul pentru a fi tinut in masina si unul pentru a fi tinut in casa – de ambele exemplare in original a fost nevoie la politie la inmatricularea permanenta) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW in coltul dreapta sus (de el a fost nevoie la RAR) Pentru numere provizorii in Belgia trebuie platit undeva la 250 euro, astepti o zi sa ti se elibereze si poti circula cu ele 30 zile si nu e nevoie de vigneta in tarile din UE – eu am evitat acest cost pentru ca vanzatorul masinii m-a lasat sa plec cu numerele lui, cu conditia sa i le trimit inapoi cat de repede posibil. 1. Odata ce totul este sigur referitor la achizitie, aveti actele de cumparare pe numele vostru, primul pas important este sa faceti programarea la RAR pentru a va fi eliberata cartea masinii, se va efectua verificarea tehnicĂŁ Âşi se va certifica autenticitatea masinii – programarea se face online aici sau la numarul de telefon 021.9672 – va trebuie seria de sasiu a masinii. Eu m-am programat la reprezentanta din Voluntari si din ce am observat, locuri disponibile sunt in general cam peste o luna. D-asta e important ca imediat ce aveti actele de cumparare, sa va programati deja la RAR, chiar inainte sa ajungeti in tara, pentru a castiga timp. Lucrurile la RAR s-au intamplat super organizat – in Voluntari, inca de la poarta baietii au o lista cu programarile, trebuie sa ai numarul de programare la indemana, iti dau si cererea de activitate RAR, dupa care esti directionat catre una din porti. Dupa verificarea masinii, trebuie sa platesti la casieria din cladirea de unde vei lua si cartea masinii si actele RAR, iar in cazul meu am avut de plata 440 lei si se poate plati si cu cardul. Eu am avut programarea la 8:30 si la 11:30 am fost gata cu totul. In sala de asteptare esti strigat cam dupa o ora jumate de cand inginerii RAR termina treaba si te trimit in sala sa astepti actele. Acte necesare: - Actul tau de identitate (original si copie) - Cerere activitate RAR (cererea se completeaza olograf de cĂŁtre tine si va fi semnatĂŁ ĂŽn prezenĂža inginerului RAR care face verificarea masinii – am primit un exemplar de la baietii de la poarta) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW (original si copie) Intre momentul in care ai facut programarea si pana cand mergi la RAR, ar mai fi cateva lucruri de facut: 2. E important sa ai traduceri in romana autorizate pentru talonul de Belgia si pentru contractul de vanzare-cumparare – pe mine m-au costat 22 lei pe pagina. Talonul o pagina si contractul inca o pagina, deci 44 lei. 3. Trebuie sa inchei RCA – eu l-am facut direct pe un an pentru ca am luat si numere provizorii pentru a merge cu masina pana la inmatricularea definitiva si e nevoie de RCA sa poti merge cu masina, iar odata ce ai inmatriculat masina, broker-ul poate reemite RCA-ul cu noul numar de inmatriculare trecut pe el – pretul RCA-ului a fost de 909 lei. 4. Eu odata ce am ajuns cu masina in tara, am verificat disponibilitatea numarului pe care mi-l doream aici - trebuie sa iti faci cont pentru a verifica disponibilitatea unui anumit numar de inmatriculare) si am inscriptionat deja oglinzile (stau in Militari si se cam fura oglinzi). Mi-am asumat inscriptionarea oglinzilor pentru ca in acea luna pana am inmatriculat-o se putea da numarul meu, dar nefiind un numar ”special”, a fost inca disponibil si la inmatriculare si il am acum pe masina. Din pacate rezervarea numarului nu este disponibila. 5. Dupa cum spuneam, am luat si numere provizorii, rosii, pentru ca am trimis placutele proprietarului in Germania si am vrut sa merg cu masina pana la inmatricularea definitiva – le-am luat pentru 60 zile ca sa fiu sigur. Nu e nevoie de programare si nu a fost coada deloc – am mers direct la inmatriculari in Pipera si trebuie sa iei bon de la aparatele de acolo si sa urmaresti ghiseele si tabela unde vei vedea cand iti vine randul si la ce ghiseu trebuie sa mergi. Acte necesare: - Cererea de autorizatie provizorie – poate fi descarcata de aici - RCA-ul (original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Taxa pentru autorizatia de circulatie si placutele rosii se platesc la ghiseu si costa 53 lei 6. Pentru inmatricularea definitiva iti poti face programare online aici sau te poti duce direct la ghiseu si sa stai la traditionala coada. In unele judete stiu ca nu mai exista posibilitatea sa mergi direct la ghiseu si este obligatorie programarea online. Chiar si in Bucuresti iti recomand sa iti faci programare online – termenul disponibil este tot de aprox o luna insa exista un ghiseu special pentru programarile online unde nu e coada deloc si daca mergi la ora conform programarii, nu astepti deloc (eu am fost cu aprox 45 minute inainte de ora din programare si agentul de la ghiseu m-a luat inainte pentru ca nu era nimeni in fata) – foarte important este ca programarea de la inmatriculari sa o faci cu cel putin o saptamana, 5 zile lucratoare dupa programarea de la RAR de unde vei lua cartea masinii pentru ca vei avea nevoie de aceste 5 zile pentru ANAF, detalii la punctul 7 de mai jos. Dupa ce ai fost la RAR si ai cartea masinii, ar mai fi de facut urmatoarele: 7. Pentru masinile achizitionate din UE care au mai mult de 6.000 km (cele sub 6.000 km se considera a fi noi si se plateste TVA chiar si pentru persoane fizice) trebuie eliberat un certificat de la ANAF (in cazul meu pentru Sector 6, am fost la sediul din Str. Popa Tatu, Nr. 7 la etajul 1) care sa ateste ca nu datorezi TVA. Acesta se elibereaza in 5 zile lucratoare de la depunerea actelor (eu am fost cu o zi inainte de termen si era gata si l-am putut ridica). Acte necesare: - Cererea completata olograf (o au la ghiseu – pe cerere scrie ca e nevoie si de un timbru de 2 lei dar de fapt nu a fost nevoie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) 8. Ultimul pas inainte de vizita la politie pentru inmatricularea definitiva este la Taxe si impozite unde masina va fi luata in evidenta pe numele tau si unde nu vei plati nimic, impozitul calculandu-se anul viitor cand vei plati impozit. Aici lucrurile se intampla pe loc – eu am fost la DirecĂžia GeneralĂŁ de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 6, pe Soseaua Virturii nr 1-3. Am observat ca dimineata este foarte aglomerat, asa ca iti recomand sa mergi undeva la pranz.. Tot acolo este si un birou de acte unde iti poti face Fisa de inmatriculare care costa 15 lei. Poate fi deasemenea completata olograf cu datele tale si datele masinii din cartea acesteia (aici este fisa de inmatriculare). Trebuie sa iti iei bon de ordine de la aparatul de acolo si sa urmaresti tabela pe care se va afisa ghiseul la care esti alocat. Acte necesare: - Declaratie auto completata olograf de tine (o poti lua direct de acolo) - Actul tau de identitate (original si copie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si doua copii pentru ca una o vor pastra ei si una o va viza si o vei primi pentru inmatriculari) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Fisa de inmatriculare pe care deasemenea o vor viza 9. Pentru inmatriculari, in Pipera, ai nevoie de urmatoarele acte, original si copie puse una dupa celalalta: - Pagina cu numarul de rezervare si ora pe care o vei primi pe mail dupa ce faci programarea (doar daca ai facut programare online) - Cererea de inmatriculare (o poti downloada de aici si trebuie completata de tine olograf) - Fisa de inmatriculare vizata de taxe si impozite (in original) - Cartea de identitate a vehiculului (original Âşi copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Certificatul de la ANAF (original si copie) - RCA-ul (original si copie) - Certificatul de autenticitate al vehiculului impreuna cu dovada efectuĂŁrii ITP-ului, ambele eliberate de RAR odata cu cartea masinii (original si copie pentru amandoua) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copia vizata de Impozite si Taxe) - Placutele de inmatriculare din Belgia – eu le-am trimis inapoi proprietarului, asa ca am scris direct la ghiseu o declaratie pe propria raspundere ca sunt in Belgia - Certificatul de inmatriculare si taxa pentru placute le vei plati direct la ghiseu (122 lei cu numere preferentiale, 77 lei fara numere preferentiale) Ăndrumarul de mai sus este pe baza experientei mele si pentru Sectorul 6 Bucuresti unde locuiesc si pentru o masina cumparata de la o persoana fizica din Belgia pe numele meu. Sper sa ajute.
    1 point
  27. Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..
    1 point
  28. Da, normal. La Golf schimb CUREAUA la 160000. Modelele mai noi au schimbul la 210000km. Intervenție care dureazĂŁ câteva ore și costa puțin peste 1000 lei. La BMW dupĂŁ 200000 deja expira lifetime-ul... :| Eu propun ca la urmĂŁtoarele modele sa facĂŁ motorul complet capsulat și sa se schimbe cu totul. M-au sunat si pe mine. Initial m-am bucurat, am crezut ca e vreo rechemare cand l am auzit pe operator ca e vorba de o "campanie de preventie". Când de fapt era ceva gen: Bah, noi v am vândut ceva, posibil sa va fi pĂŁcĂŁlit. Hai sa ne platiti ca sa va convingeți! Si apoi sa remediem, evident tot pe banii voștri.
    1 point
  29. Care vine prima...vanzarea sau rotile de dacie ))
    1 point
  30. A zis intr-o seara ca vrea si cat timp a trecut pana l-a si instalat? Nu stiu cum de s-a si documentat asa repede desi la 'vremea' aia isi punea o simpla intrebare. N-as vrea sa stiu ce mai urmeaza. Si asa injur in fiecare dimineata cu webasto-ul meu manual de 2 lei.
    1 point
  31. Daca o schimbi e ca si cum ai lua-o de la 0. De exemplu cand iti pica sistemul si trebuie sa instalezi Windows-ul si tot tacamul de programe , nervi etc.
    1 point
  32. poate s-au inventat bujii lifetime si noi nu am aflat orice e posibil... am spus te sfatuiesc si daca ai chef sa faci jigniri te rog fa'o in alta parte nu la adresa mea ca nu am marunt eu am bujiile originale de fabrica pe seria 3 de 10 ani si nu am nici o problema cu ele multi amici care le'au schimbat si au pus chiciuri acum le schimba foarte des
    1 point
  33. Cauta un tester mai bun, probabil ca ai mai multe erori; iar daca acul de la temperatura merge spre rosu, si porneste electroventilatorul, este logic ca un senzor de temperatura este defect. Raspunsul nu il vei gasi pe forum, si cel mai bun sfat este sa cauti pe cineva priceput care poate identifica problemele.
    0 points
  34. @malasorte : as vrea sa te vad cum iesi cu rolls-ul ala de pe stradutele infundate cand ninde, din vreo curte cu multa zapada, sau cum urci vreun deal pe care nu s-a aruncat nici urma de material antiderapant. Dar hei, unii suntem nepriceputi si ne trebuie 4 X 4, altii stiu joaca mai ceva ca Senna. L.E. incearca cu tractiune spate sa intri/iesi de pe niste sleauri formate, atata timp cat spatiul nu-ti permite abordari in diagonala. Spune-mi atunci care-i rezultatul, eu il cunosc deja.
    0 points
  35. Pai in urban, tinand cont de toate detaliile mentionate mai sus, plus ca masina are 1,8t, eu zic ca-i normal. Chestia este ca nici nu merg la consum, niciodata n-a mers de cand o am. O singura data am pus-o pe Eco Pro in oras si asta mai mult sa vad ce inseamna. Am mers vreo 2Km prin oras cu ea in acest mod, dupa care m-am plictisit si am trecut-o pe Comfort cu Start-Stop Off. Da, daca respecti ce zice ea in acel mod de eco, consumul va scadea, dar unde mai e distractia Acum sa nu ma intelegi gresit ca fac liniute prin oras, pur si simplu nu pot avea un stil de condus care sa se preteze unui consum redus, asta sa fie telul tot timpul. Asa cum ziceam mai sus, nici nu poti face liniute in orasul asta, chiar daca ai vrea, e prea sufocat de masini si semafoare. Pana in dec anul trecut am avut E90, 320d si la asta aveam consum de 11 - 12% in oras, iar afara chiar si 5,5, desi cam tot timpul consumul extra-urban se invartea pe la 5.7, 5,9 - 6. Stilul de conducere a ramas acelasi. Extrapoland de la aceasta din urma, cred ca pana la urma iasa ca "normal" acest consum de pe 525d
    0 points
  36. Ai citit tot ce a scris? "Ador tractiunea pe spate pe zĂŁpadĂŁ , stiu sa o folosesc si am urcat unde masini 4x4 au rĂŁmas din lipsa de experiențĂŁ." Si eu am urcat iarna trecuta cu rwd pana la cabana Rarau unde nu prea s-a incumetat nimeni sa urce in ziua aia pt ca partea finala era destul de abrupta pe un drum foarte ingust si toti preferau sa le lase cu 1-2km mai jos pe marginea drumului.
    0 points
  37. Te credem, ca si noi mai mintim...
    0 points
  38. mafiotule care esti tu mafiot am cauciucuri noi si repet fara acele dotari , f10 nu este f10 e un cotetz.
    0 points
  39. De ce iei foc coinac asa? Cazan defect? Ma faci sa rad. Se trezeste cate unu destept ca tine si sa atace fara sa stie cu cine vb si despre ce vorbeste. Las-o mai moale! Nici macar nu stiu cum iti dai cu presupusu la consumul unui F10 ca vad ca tu ai un cazan de e90. ce cauti aici? Si daca esti asa destept zi-mi si mie cat ar trebui sa consume al meu 535xd f10 2012 in Buc.
    -1 points
  40. de ce iti iei f10 daca ti-l iei chel? care este smecheria? mai bine iti iei e60 cum trebuie decat sa iei un gunoi . f10 fara cel putin aceste 3 dotari scaune comfort , suspensie adaptiva si sistem audio bun e fix gunoi.
    -1 points
  41. vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ
    -1 points
  42. -1 points
  43. cred ca daca te chinuiai, dadeai bordul peste cap....
    -1 points
  44. Al tau mai suna a consum decent, 6 in afara, dar 7.5 mi se pare MARE pe orice motor de 2 litri diesel. Consumul mare nu are legatura cu greutatea masinii, cum multa lume sugereaza. Greutatea conteaza doar la plecare, atunci se consuma cea mai multa motorina, in rest, la mers extraurban, cand masina merge si din inertie, greutatea conteaza mai putin. La mine la e39 pe 2.0d, consumul extraurban la 139kmh pe ac (cam 130 si ceva pe GPS, am incercat sa merg legal), pe autostrada, am avut 6.1%, clima folosita pe alocuri. Pilotul folosit 90%. Si masina e si touring, mai grea decat sedanul. 7% am doar cu masina plina, clima non-stop si mers mai putin constant (depasiri, frane etc.).
    -1 points
  45. De la 18 ani conduc masini doar rwd si te inteleg perfect. Nu suport xdrive , fwd senzația care ti o da tractiunea pe fata este neplăcută... afectează direcția. Ai sensatia de directie imprecisă . Ador tractiunea pe spate pe zăpadă , stiu sa o folosesc si am urcat unde masini 4x4 au rămas din lipsa de experiență. Idealul este totusi tractiune pe spate si motorul pe mijlocul caroseriei.
    -1 points
  46. A zis mai sus omul...nu are rost sa tina masina scumpa cu motor mare doar pentru cinema-mall in weekend presupunand ca nu se duce la servici cu ea si masina sta pe loc in timpul saptamanii, iar un E60 benzina e ce trebuie pentru asa ceva, sigur o sa ia unul foarte bun, daca nu il ia bun, o sa-l faca bun!
    -1 points
  47. Grile + proiectoare + grila centrala bara M - 400 lei Grila capota (nari) - 200 lei Difuzor bara M evacuare dubla - 300 lei Tipsuri 535 negre - 200 lei Va sunt la dispozitie pentru mai multe detalii si poze . 0727088800
    -1 points
  48. 250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250... 220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.
    -2 points
  49. Pai in bugetul colegului, 11.000 euro
    -2 points
  50. ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.