Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/17 in all areas

  1. Asa am zis si eu, dar "piata" imi dadea maxm 22500 eur asa ca am zis pas; aveam de gand fie sa imi iau un 640xd GC fie un Porsche Cayman, dar mai astept pentru ca imi place prea mult masina ca sa o dau pe banii oferiti. Acum sunt in concediu asa ca am putin timp sa scriu aici; In primul rand vreau sa il felicit pe Acero care este un om exceptional si un profesionist; mi-a placut foarte mult cum am discutat si ce a facut cu masina, numai laude am la adresa lui si am sa ii trimit pe oricine doreste un dertailing profi. Masina acum are 109000 km si am fost ieri si am schimbat uleiul in cutie la ZF Faur, tipul de acolo spunandu-mi ca nu a fost nicio eroare depistata si de asemenea nu erau urme nici de uzura nici de pilitura, asa ca a fost un schimb preventiv pentru linistea mea. Masina merge excelent nu am ce sa-i reprosez. Probabil peste 1 an si jumatate o voi vinde, astept sa vad ce masini mai apar (imi face cu ochiul MB CLS 2018, Audi A7 2019, seria 8 2020 (depinde la ce pret va fi, daca e similar cu 6 atunci esre acceptabil, daca il duc la pret de S coupe....)). Acum sunt incantat ca nu am vandut-o pentru ca sincer ma durea sufletul sa o dau in aprilie la 22000. Mai enervant era felul clientilor de a imi vorbi (totusi, am 23 de ani de scoala si unu de doctorat) si ma luau cu "bossu, hai mai ca a vandut o papusa un 4-ar alb cu dungi performance cu 22000 ieri, hai lasa si tu la pret". Ma gandeam...doamne, cu cine am de-a face; Recunosc ca am fost contactat de aproximativ 20 posibil cumparatori, nici unul nu parea om serios. Si, desi pare cliseu, mi-ar placea sa imi dau masina unui om care sa aiba grija de ea, cum stiu ca am eu. In concluzie...masina merge excelent, in continuare toate reviziile la 15000km, uleiul in cutie schimbat, detailing la Acero, care este fenomenal. Urmeaza cauciucuri de iarna, acum nu stiu daca sa iau doar anvelope si sa folosesc jantele de iarna ce le am, sau sa cumpar un set complet si sa vand jantele astea, au totusi 4 ierni si ma gandesc ca si ele se uzeaza totusi. Va doresc un final de vara excelent.
    12 points
  2. Salutare! La inceputul anului 2017 s-au schimbat cateva lucruri referitor la inmatricularea unei masini si cand a fost nevoie sa-mi inmatriculez masina adusa din Belgia, pe net nu am gasit informatiile updated si nici toate la un loc corecte si nu a fost cel mai usor lucru de facut. Din dorinta de a-i ajuta pe cei aflati in aceeasi situatie ca si mine (masina am inmatriculat-o in iulie 2017), o sa reiau mai jos tips&tricks si pasii facuti de mine pentru inmatricularea in Bucuresti a unei masini second-hand cumparata de la persoana fizica din UE, Belgia in cazul meu. O sa intru si in detalii pentru a fi cat mai clar si pentru cei care sunt la prima inmatriculare si nu au mai trecut prin procesul altor inmatriculari. Masina este un F30 320d din 2013 si topicul ei de prezentare este aici. 0. La cumpararea masinii, pe langa celelalte acte pe care mi le-a mai dat vanzatorul, cele de care am avut nevoie la institutiile din tara si nu iti recomand sa pleci fara ele, au fost: - Contractul de vanzare cumparare in original - Talonul masinii (acesta a fost in doua exemplare aproape identice, unul pentru a fi tinut in masina si unul pentru a fi tinut in casa – de ambele exemplare in original a fost nevoie la politie la inmatricularea permanenta) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW in coltul dreapta sus (de el a fost nevoie la RAR) Pentru numere provizorii in Belgia trebuie platit undeva la 250 euro, astepti o zi sa ti se elibereze si poti circula cu ele 30 zile si nu e nevoie de vigneta in tarile din UE – eu am evitat acest cost pentru ca vanzatorul masinii m-a lasat sa plec cu numerele lui, cu conditia sa i le trimit inapoi cat de repede posibil. 1. Odata ce totul este sigur referitor la achizitie, aveti actele de cumparare pe numele vostru, primul pas important este sa faceti programarea la RAR pentru a va fi eliberata cartea masinii, se va efectua verificarea tehnicĂŁ Âşi se va certifica autenticitatea masinii – programarea se face online aici sau la numarul de telefon 021.9672 – va trebuie seria de sasiu a masinii. Eu m-am programat la reprezentanta din Voluntari si din ce am observat, locuri disponibile sunt in general cam peste o luna. D-asta e important ca imediat ce aveti actele de cumparare, sa va programati deja la RAR, chiar inainte sa ajungeti in tara, pentru a castiga timp. Lucrurile la RAR s-au intamplat super organizat – in Voluntari, inca de la poarta baietii au o lista cu programarile, trebuie sa ai numarul de programare la indemana, iti dau si cererea de activitate RAR, dupa care esti directionat catre una din porti. Dupa verificarea masinii, trebuie sa platesti la casieria din cladirea de unde vei lua si cartea masinii si actele RAR, iar in cazul meu am avut de plata 440 lei si se poate plati si cu cardul. Eu am avut programarea la 8:30 si la 11:30 am fost gata cu totul. In sala de asteptare esti strigat cam dupa o ora jumate de cand inginerii RAR termina treaba si te trimit in sala sa astepti actele. Acte necesare: - Actul tau de identitate (original si copie) - Cerere activitate RAR (cererea se completeaza olograf de cĂŁtre tine si va fi semnatĂŁ ĂŽn prezenĂža inginerului RAR care face verificarea masinii – am primit un exemplar de la baietii de la poarta) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW (original si copie) Intre momentul in care ai facut programarea si pana cand mergi la RAR, ar mai fi cateva lucruri de facut: 2. E important sa ai traduceri in romana autorizate pentru talonul de Belgia si pentru contractul de vanzare-cumparare – pe mine m-au costat 22 lei pe pagina. Talonul o pagina si contractul inca o pagina, deci 44 lei. 3. Trebuie sa inchei RCA – eu l-am facut direct pe un an pentru ca am luat si numere provizorii pentru a merge cu masina pana la inmatricularea definitiva si e nevoie de RCA sa poti merge cu masina, iar odata ce ai inmatriculat masina, broker-ul poate reemite RCA-ul cu noul numar de inmatriculare trecut pe el – pretul RCA-ului a fost de 909 lei. 4. Eu odata ce am ajuns cu masina in tara, am verificat disponibilitatea numarului pe care mi-l doream aici - trebuie sa iti faci cont pentru a verifica disponibilitatea unui anumit numar de inmatriculare) si am inscriptionat deja oglinzile (stau in Militari si se cam fura oglinzi). Mi-am asumat inscriptionarea oglinzilor pentru ca in acea luna pana am inmatriculat-o se putea da numarul meu, dar nefiind un numar ”special”, a fost inca disponibil si la inmatriculare si il am acum pe masina. Din pacate rezervarea numarului nu este disponibila. 5. Dupa cum spuneam, am luat si numere provizorii, rosii, pentru ca am trimis placutele proprietarului in Germania si am vrut sa merg cu masina pana la inmatricularea definitiva – le-am luat pentru 60 zile ca sa fiu sigur. Nu e nevoie de programare si nu a fost coada deloc – am mers direct la inmatriculari in Pipera si trebuie sa iei bon de la aparatele de acolo si sa urmaresti ghiseele si tabela unde vei vedea cand iti vine randul si la ce ghiseu trebuie sa mergi. Acte necesare: - Cererea de autorizatie provizorie – poate fi descarcata de aici - RCA-ul (original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Taxa pentru autorizatia de circulatie si placutele rosii se platesc la ghiseu si costa 53 lei 6. Pentru inmatricularea definitiva iti poti face programare online aici sau te poti duce direct la ghiseu si sa stai la traditionala coada. In unele judete stiu ca nu mai exista posibilitatea sa mergi direct la ghiseu si este obligatorie programarea online. Chiar si in Bucuresti iti recomand sa iti faci programare online – termenul disponibil este tot de aprox o luna insa exista un ghiseu special pentru programarile online unde nu e coada deloc si daca mergi la ora conform programarii, nu astepti deloc (eu am fost cu aprox 45 minute inainte de ora din programare si agentul de la ghiseu m-a luat inainte pentru ca nu era nimeni in fata) – foarte important este ca programarea de la inmatriculari sa o faci cu cel putin o saptamana, 5 zile lucratoare dupa programarea de la RAR de unde vei lua cartea masinii pentru ca vei avea nevoie de aceste 5 zile pentru ANAF, detalii la punctul 7 de mai jos. Dupa ce ai fost la RAR si ai cartea masinii, ar mai fi de facut urmatoarele: 7. Pentru masinile achizitionate din UE care au mai mult de 6.000 km (cele sub 6.000 km se considera a fi noi si se plateste TVA chiar si pentru persoane fizice) trebuie eliberat un certificat de la ANAF (in cazul meu pentru Sector 6, am fost la sediul din Str. Popa Tatu, Nr. 7 la etajul 1) care sa ateste ca nu datorezi TVA. Acesta se elibereaza in 5 zile lucratoare de la depunerea actelor (eu am fost cu o zi inainte de termen si era gata si l-am putut ridica). Acte necesare: - Cererea completata olograf (o au la ghiseu – pe cerere scrie ca e nevoie si de un timbru de 2 lei dar de fapt nu a fost nevoie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) 8. Ultimul pas inainte de vizita la politie pentru inmatricularea definitiva este la Taxe si impozite unde masina va fi luata in evidenta pe numele tau si unde nu vei plati nimic, impozitul calculandu-se anul viitor cand vei plati impozit. Aici lucrurile se intampla pe loc – eu am fost la DirecĂžia GeneralĂŁ de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 6, pe Soseaua Virturii nr 1-3. Am observat ca dimineata este foarte aglomerat, asa ca iti recomand sa mergi undeva la pranz.. Tot acolo este si un birou de acte unde iti poti face Fisa de inmatriculare care costa 15 lei. Poate fi deasemenea completata olograf cu datele tale si datele masinii din cartea acesteia (aici este fisa de inmatriculare). Trebuie sa iti iei bon de ordine de la aparatul de acolo si sa urmaresti tabela pe care se va afisa ghiseul la care esti alocat. Acte necesare: - Declaratie auto completata olograf de tine (o poti lua direct de acolo) - Actul tau de identitate (original si copie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si doua copii pentru ca una o vor pastra ei si una o va viza si o vei primi pentru inmatriculari) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Fisa de inmatriculare pe care deasemenea o vor viza 9. Pentru inmatriculari, in Pipera, ai nevoie de urmatoarele acte, original si copie puse una dupa celalalta: - Pagina cu numarul de rezervare si ora pe care o vei primi pe mail dupa ce faci programarea (doar daca ai facut programare online) - Cererea de inmatriculare (o poti downloada de aici si trebuie completata de tine olograf) - Fisa de inmatriculare vizata de taxe si impozite (in original) - Cartea de identitate a vehiculului (original Âşi copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Certificatul de la ANAF (original si copie) - RCA-ul (original si copie) - Certificatul de autenticitate al vehiculului impreuna cu dovada efectuĂŁrii ITP-ului, ambele eliberate de RAR odata cu cartea masinii (original si copie pentru amandoua) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copia vizata de Impozite si Taxe) - Placutele de inmatriculare din Belgia – eu le-am trimis inapoi proprietarului, asa ca am scris direct la ghiseu o declaratie pe propria raspundere ca sunt in Belgia - Certificatul de inmatriculare si taxa pentru placute le vei plati direct la ghiseu (122 lei cu numere preferentiale, 77 lei fara numere preferentiale) Ăndrumarul de mai sus este pe baza experientei mele si pentru Sectorul 6 Bucuresti unde locuiesc si pentru o masina cumparata de la o persoana fizica din Belgia pe numele meu. Sper sa ajute.
    5 points
  3. Am intalnit si eu o frauda de genul asta. Povestea era asemanatoare...masina postata pe autovit.ro (Audi TT), sotul murise, sotia vorbea doar prin mesaje cu scuza ca e prin nu stiu ce sat din nu stiu ce tara unde are grija de un batran etc. Propunerea era sa pun nu stiu cum banii la Western Union ca sa aiba garantia ca nu vine in tara degeaba sa facem tranzactia (se presupunea ca masina e tinuta in garaj la fosta ei casa) si tot asa. P.S: sfatul meu e sa nu iti cumperi e46 320d...sunt destul de vechi si iti asumi niste riscuri enorme. Chiar si daca gasesti in bugetul asta o masina similara (pret/dotari/nr de km) tot o sa iti pice toata articulatia cand ajungi cu ea in Romania, turbina nu stii cat te tine, injectoarele la fel etc. E46 nu mi se pare o investitie rationala, oricum o dai o sa cheltui foarte multi bani si nu cred ca o sa iti convina sa dai 3000 euro si in urmatorii 2 ani sa repari la ea de inca 2000 euro. Eu am avut doua e46, am foarte multi prieteni cu e46, am citit si multe cazuri de pe forum...nu prea ai cum sa iesi ok din afacerea asta. Sunt masini vechi si rulate foarte mult. Si in Germania exista tot felul de oameni dubiosi care vand masini cu km dati inapoi si sansele sa gasesti un 320d putin rulat in banii astia sunt minime. Majoritatea au peste 350 000km si gandeste-te ca si varsta isi face simtita prezenta... Iar daca vei gasi una rulata cu adevarat putin, va costa mult si tot vei avea probleme. Iar daca vei vrea sa o vinzi in Romania o sa pierzi la revanzare enorm, ca la noi majoritatea nu inteleg notiunea de "istoric de intretinere" si se uita dupa toate rupturile de masini.
    3 points
  4. Asa cum am promis, cu ceva intarziere e adevarat, revin cu detalii referitoare la schimbul distributiei la al meu F25, fabricatie dec 2011, ~150 000 Km: distributie originala pe masina intinzatoare ok; intinzatorul lantului inferior, cel care este la vedere, nu cred ca era intins peste cota lui initiala, prin comparatie cu cel nou patine ok lantul inferior, ok lantul superior, nu chiar bine, dar nici rau, greu de spus: era destul de flexibil, in sensul ca se putea indoi destul de mult in lateralul lui, prin comparatie cu cel nou, care nu se indoia aproape deloc. Atunci cand il manipulai, exista un joc destul de mare la imbinari, de unde cel mai probabil provenea si sunetul. Una peste alta, am efectuat schimbarea celor 2 lanturi, patine, intinzatoare si toate cele + schimb de ulei; piesele noi, repere 2015 si 2016; mecanicul care s-a ocupat de lucrare a curatat si baia de ulei, admisia si ce mai era pe acolo de curatat. Lucrarea s-a efectuat intre 09 si 17 cu pauza de masa. Schimbul s-a facut conform procedurii BMW, cu motorul pe banc. Dupa schimbare, sunetul de lant a disparut, sper definitiv; am parcurs deja 1500 km si totul functioneaza perfect, fara sunete suspecte. Am plecat linistit in vacanta, 160km/h pe autostrada, fara emotii. Va atasez si niste poze, inainte de schimb (pozele in care este ulei) si dupa schimb. Cred ca este evident care cum sunt: http://imgur.com/a/WtwLZ In final, nu stiu ce concluzie sa mai trag; probabil ca lantul original ar fi putut sa mai tina inca 100000 fara probleme, dar pe de alta parte, s-ar fi putut si rupe. Dar eu am luat masina asta ca sa ma bucur de ea, printre altele, si nu sa stau cu teama ca se poate intampla ceva nasol; de aceea am preferat sa schimb distributia, mai ales ca stiam de la inceput ca e posibil sa fac aceasta operatie. Sanatate sa avem!
    3 points
  5. ce dispute-s pe aici pe marginea consumului si necesitatii Xdrive. nu, nu e nimic anormal cat consuma...atat consuma o astfel de barca la care mai si apesi pe acceleratie. am fost la vaslui in weekend si fiind trafic, fiecare depasire era facuta cu pedala la fund(3500-4000 de ture de cateva zeci de ori). 7.5-8.0 e normal la final. dpmdv, xdrive e un must la minim 250cp si/sau 500NM. ma uit ca masina mea cu motor de drujba, la fiecare iesire mai in forta de pe o strada laturalnica are comportament supravirator
    3 points
  6. Faina masina sa o stapanesti sanatos... Off topic: ...ajungem imediat la concluzia ca rwd e mai bun iarna ca 4x4 ...in 2013 februarie am plecat din cluj la 19 grade afara cu soare si zambetul pe buze si anvelope de vara, Audi S5 V8...a inceput sa fulguie in apropiere de Budapesta iar la 40-50km de budapesta deja erau tiruri rasturnate pe marginea autostrazii...am ajuns in viena sa fac revizia si a doua zi am plecat spre cluj...atunci s.au inchis autostrazi si drumuri in Ungaria si eu am ramas blocat 3 zile in Ungaria...masina a mers super ok, repet cu anvelope de vara, zapada era destul de mare ca auzeam cum frec pe sub masina dar am mers pe urmele altor masini si nu am ramas blocat nicaieri chiar daca imi ieseau frunzele morcovului din pantaloni...experienta offroad nu aveam, experienta in anotimp rece nu aveam si eram si cu anvelope de vara...atunci am stiut ca tot ce m-a adus acasa a fost 4x4...cat despre instabilitate si feeling de barca la viteze mai mari la F10 525d xdrive stiu ca s-a mai discutat si nu stiu care ar putea fi cauza dar sa blamam in totalitate sistemul 4x4 pt asta m-as indoi... BTW: M5-ul tocmai s-a lansat azi si din ce am vazut e...guess what...4x4 .
    3 points
  7. Eu nu i-as cataloga infractori ci escroci care profita de naivitatea oamenilor. Eu am tot respectul pentru ei, contribuie intr-un fel la selectia naturala, ii lecuieste pe naivi, pe cei care cred ca exista ieftin si bun, chilipiruri, Mos Craciun, Alba ca Zapada, curve virgine, fecioara Maria, duhuri sfinte etc. Unde e cerere e si oferta, daca exista naivi exista si escroci.
    2 points
  8. Win... ce ti se intampla tie pare de domeniul fantasticului. Ingerul tau pazitor munceste din greu. Prima data ti se rupe distributia si motorul scapa intreg. A doua oara, iti sare pinionul de pe pompa de ulei si nu afecteaza cu nimic distributia... Asa ceva... :sorcerer: Imediat se naste un nou mit: motorul N47 ce refuza sa cedeze. Cat despre montarea invers a pinionului de pe pompa... de-asta e bine sa mergi la cineva care face asta zi de zi. Cand aia cer bani multi pe manopera, stiu pe ce. Acum la tine a fost o situatie mai aparte, avand un service la indemana. Iar la sudarea aluminiului nu-i destul sa ai aparat de sudura. Exista niste proceduri de lucru, nu doar te apuci sa sudezi. Trebuie preincalzia piesa si foarte multa rabdare, e mai complicat. La fel se face si cu carcasele de cutii de viteze. No... bine ca nu-i nimic grav. Ai oprit la timp, inainte sa calezi motorul.
    2 points
  9. nu chiar noua are 15 ani
    1 point
  10. Si la AFC se poate depune o sesizare online, chiar e indicat sa faci asta. Cei de la Aliantz isi fac treaba exemplar (am casco la ei) @Jayson ameninta-i ca faci reclamatii la Afc si Anpc daca nu rezolva problema. Aici textul de lege
    1 point
  11. @Jayson, personal am rezolvat o asigurare cu amiabila in fix 30 de min fara ca vinovatul sa fie prezent, deci nu e vorba de vreo lege sau ceva. Asiguratorul ce-i drept era Alianz. Nu a comentat nimic, a zis doar ca ideal ar fi fost sa vina si vinovatul, dar "vom da noi de el, ca avem toate datele". ANPC-ul isi face bine treaba, si poti depune reclamatii online, deci nici macar nu trebuie sa te deplasezi. :frantics: A.
    1 point
  12. A zis mai sus omul...nu are rost sa tina masina scumpa cu motor mare doar pentru cinema-mall in weekend presupunand ca nu se duce la servici cu ea si masina sta pe loc in timpul saptamanii, iar un E60 benzina e ce trebuie pentru asa ceva, sigur o sa ia unul foarte bun, daca nu il ia bun, o sa-l faca bun!
    1 point
  13. Ba asteapta-te la rezolvare Mircea...insa regula e la amiabila sa fie si soferul vinovat, indiferent de ce asigurare e, daca nu poti sa-i faci reclamatie si o sa faca proces verbal politia (parca). Insa cel mai bine direct proces verbal, fara constatare amiabila, nu o recomand nimanui.
    1 point
  14. Asa se vede ... si eu cand am luat masina a sarit lumea ca e lovita.
    1 point
  15. Nu mai are cum sa mearga la politie, incidentul trebuie raportat in 24h.La toate firmele se asigurari se merge imprreuna cu cel vinovat, eventual daca vedea ca se incontreaza cel vinovat nu trebuia sa faca amiabila, acum sta la mana celui vinovat.In astfel de situatii trebuie "arisi" ce care gresesc.O sa o rezolvi, dar mai greu, eventual cu un pic de scandal la asigurari ( nu ai ce sa pierzi).
    1 point
  16. Eram la constatari la CityInsurrance, in biroul inspectorului, si venise o persoana fix in situatia asta: cu amiabila dar fara vinovatul prezent. L-a reprogramat pe cand poate sa vina si persoana in cauza. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Mergi la politie iar ca se pare ca astia nu vor amiabila.
    1 point
  18. Este logic ca mai bine iesi cu Toyota Land Cruiser din zapada decat cu Rolls ul dar nu iti iei rolls sa te duci sanius cu el. Eu vorbeam strict de placerea de a conduce o masina, de directie nu de poduri de zapada , de macadam sau offroad. Daca nu locuiesti in varf de munte ai zapada maxim 1 luna pe an( zile legate) si sa iti alegi masina pentru aceea luna este lipsit de logica. Totusi daca locuiesti intr o astfel de zona iti poti lua o masina special pentru asta care chiar are veleitati pentru asa ceva pentru ca un 5 ar clar nu are. Un 5 ar chiar daca are el cea mai buna tractiune la un moment dat se suspenda pe zapada sau iti lasi bara intr un pod de gheata. Daca mai si calculezi ce jante are un 5 ar nou , cum te vei simti in masina pe poduri de gheata si cat vor costa reparatiile doar pentru ca te ai ambitionat sa mergi cu ea pe zapada incepi sa intelegi ca nu are rost sa o scoti din garaj 1 luna pe an. La mine in Constanta ninge mult odata la cativa ani si cand ninge chiar daca esti tu temerar si intri pe strazi infundate si faci pe vola cand ajungi la destinatie nu ai loc de parcare niciodata. O poti lasa in strada pe banda unde poate veni un alt temerar care sa ti o loveasca. Iesi mai ieftin si mai linistit cu taxiul 2 saptamani. Ps pe mine niciodata nu ma sperie ca a nins sau este gheata ci ma sperie daca inaltimea zapezi depaseste garda masini si asta la orice masina... daca nu o depaseste ies de oriunde cu atentie. Cand zapada depaseste garda masini ... masina ramane acasa si ies cu alta masina
    1 point
  19. Te credem, ca si noi mai mintim...
    1 point
  20. raspunsul tau era o contrazicere a celuilalt interlocutor, o replica, sustinuta apoi de o afirmatie care iti atesta si verifica propriile cunostinte, dand un exemplu. asadar, NU era o intrebare, cel putin nu in limba romana...asa ca hai sa nu ne ca*cam pe noi daca tot e liber la baie daca iti place sa faci pe gigi-contra sau pe inteligentul, incearca sa nu mai ceri ajutor, ci sa dai unde e nevoie...daca poti
    1 point
  21. Cam putine persoane care isi permit sa ia masina cu banii jos
    1 point
  22. Are dreptate, in DE este mai ieftina masina noua cu cateva mii de euro fata de Romania. Asta daca vrei sa o iei cu banii jos si sa te duci dupa ea
    1 point
  23. Al tau mai suna a consum decent, 6 in afara, dar 7.5 mi se pare MARE pe orice motor de 2 litri diesel. Consumul mare nu are legatura cu greutatea masinii, cum multa lume sugereaza. Greutatea conteaza doar la plecare, atunci se consuma cea mai multa motorina, in rest, la mers extraurban, cand masina merge si din inertie, greutatea conteaza mai putin. La mine la e39 pe 2.0d, consumul extraurban la 139kmh pe ac (cam 130 si ceva pe GPS, am incercat sa merg legal), pe autostrada, am avut 6.1%, clima folosita pe alocuri. Pilotul folosit 90%. Si masina e si touring, mai grea decat sedanul. 7% am doar cu masina plina, clima non-stop si mers mai putin constant (depasiri, frane etc.).
    1 point
  24. Vad ca tot o ții cu mĂŁnĂŁstirea Bavaria!! Hai sa iti dau ultimul exemplu in familia mea si cu asta ĂŽnchei orice Conversație: 330d, sedan, configurație 48.000 euro. FĂŁcutĂŁ aceeași configurație la MĂźnchen, masina mai ieftinĂŁ cu 5800 euro!!! Tu ce ai face? Legat de mașini second cu garanție, 6-7 mii euro in plus fata de prețul pieței, eu zic ca ar pune pe oricine pe gânduri!! Seara buna tuturor!!
    1 point
  25. Prețul cerut de ei pentru 320 este exagerat!!! Acum 2 saptamâni a luat un prieten de la BMW Stuttgart, 525xd 2013 147.000km, garanție 1 an, masina full ca dotĂŁri, i-au fĂŁcut schimbul de ulei inainte sa plece cu ea, preț 25.700 euro. In Romania cer dealerii niște prețuri astronomice.
    1 point
  26. Stop filet se pune pe suruburile de la volanta, care au venit NOI cu pasta pe ele. Suruburile de la _chiulasa_ si de peste tot de la distributie au fost cumparate noi, inclusiv de la baie ulei. O cutie a fost doar cu suruburi, o cutie doar cu o-ringuri si in alte 2 cutii au fost suporti/distributia/ambreiajul etc. Multumesc de indrumari si pentru ce ai postat bimmer!
    1 point
  27. Nu e vorba de facultati cat e vorba de experienta..si anume cate operatiuni de genul asta a facut un mecanic. Win daca totul este pus la punct sunt foarte importante strangerile dinamometrice. Daca nu strangi suficient in timp acea componenta se poate slabi si sare provocand daune mari iar daca strangi prea mult, cred ca iti dai si tu seama ce se poate intampla.. Personal, tin foarte mult la aceste strangeri, inclusiv la roti...
    1 point
  28. Nu stiu daca/cat te ajuta in stagiu in care esti cu motorul dar pot sa pun doua pagini cu strangerile dinamometrice pentru tine si altii. Forte Nm N47 si N57.pdf
    1 point
  29. Nu e complicat daca te documentezi, scoti niste scheme ceva. Mai ales daca iti mai zice cineva cateva lucruri. Multumesc! Sper sa mearga cum trebuie..
    1 point
  30. Si cum totul e bine cand se termina cu bine, mi-au ajuns cele 2 piesa lipsa, era vorba de garnitura la capacul de sus si o patina ( chain tensioner) cea de sus, pe factura a venit codul care trebuie OE, dar in punga a venit pinionul de la axa cu came care deja este pus pe axa cum ati vazut:))...maine dimineata imi ajunge si patina.
    1 point
  31. In primul rand eu iti spun, ce se ofera tuturor care cer regie proprie, primesc o suma de rahat care majoritatea o accepta sa o repare la o baraca si sa ramana cu bani insa daca ai repara masina conform standardelor tehnologice nu ai repara nici jumate cu banii primiti. Pentru cine vrea sa se certe, sa refuze suma initiala si sa faca reclamatii la ASF i rog sa o faca daca au timp/rabdare si alta masina sa se foloseasca. Am avut client din luna ianuarie la City Insurance care vroia sa-i inlocuiasca usile asiguratorul care le daduse doar la reparat. Acum o luna i-am reparat masina de atunci, l-am ajutat cu nota tehnica, proces verbal, etc, omul a facut cerere catre City unde a primit numar de inregistrare, s-a trimis catre Bucuresti, dupa a facut cerere catre ASF, unde in sfarsit inspectorul i-a modificat cererea de reconstatare din reparatie in inlocuire. E clar...mi-ai spus tot cand ai zis de "taxi". Ce lege vrei sa-ti spun domnul meu? Cand asiguratorul iti cere piesele vechi distruse sau cu recuperare? Am si unii mai "intelepti"ca tine care imi cer piesele lor inapoi, le spun in felul urmator, "daca asiguratorul nu-mi cere la finalul reparatiei piesele cu recuperare sau cu distrugere, la plata dosarului (inchiderea lui) le puteti lua fara probleme", eu le arunc, nu am ce sa fac cu ele, bune, noi, le arunc! Fac reparatii pe asigurare, rolul meu este sa produc implicit sa ajut clientul, ca sa intelegi! Voi cu "taxiurile"de abia asteptati un accident de orice fel ca sa castigati niste bani...cum am spus, reparatii cu ultimele piese din dezmembrari si revopsiri cu pensula pe sistemul "lasa ca merge si asa", de aia 90% din taxiuri au 10 culori diferite si pica in linie toate. Sa vad cum primesti tu de la orice asigurator pretul de piesa noua OE! Ti-am zis, doar si doar allianz tiriac iti da asa ceva. Nu mai facem off topic, mi-am dat seama de ceva timp de ce fel de om esti, pentru cine vrea sa ciuguleasca sa faca cum spui tu, pentru cine face masina pentru el sa se duca la service sa o repare. Inca o data, tu ca si proprietar, daca te duci la orice service sa-ti repari masina, trebuie sa stii ca acel service are o conventie cu asiguratorul respectiv, iar 99% din conventii i fac pe asiguratori cand vor ei sa ceara anumite piese sau toate la inlocuit/distrus. P.S Nu au nici-o treaba minusurile mele cu nimic (de la tine fiind) , eu iti explic cum se procedeaza, nu incerca sa schimbi subiectul, esti total pe langa, esti genul de client care vine cu gura mare, dar habar n-are.
    1 point
  32. Florin...te-ai mai contrazis cu mine pe treaba asta, nu stiu de ce vorbesti daca nu stii...Daca stii cum arata un accept de plata sau un acord de intrare in reparatie de la uniqa/omniasig/generali/groupama/allianz tiriac/euroins....si etc, atunci stii ca se poate pe "o piesa"din constatare sa se inlocuiasca cu recuperare, adica trebuie sa o pastrezi, nu sa o arunci sau sa o dai la client. Poate sa-ti ceara ce vrea el, sunt piesele asiguratorului atata timp cat tie iti inlocuieste bara. Te-ai mai contrazis cu mine, ti-am spus, asta fac 9 ore/zi ... Si iarasi cu regia proprie...ti-am mai spus, daca tu vrei sa castigi bani de pe urma fiecarui accident, sa-ti iei o bara de la dezmembrari si sa o vopsesti cu 150 lei intr-o bara si sa te bucuri ca ai castigat 2000 lei sau cat castigi e treaba ta, altii vor sa-si repare masina cum trebuie! Regia proprie in primul rand e jecmaneala pe fata de la orice asigurator, intotdeauna asiguratorul iti va da cel mult 50% din cat face reparatia la un service de pe un deviz audatex, allianz tiriac poate iti da in regie proprie exact cat este devizul audatex. Desigur tu te-ai multumit si cu 50% dintr-un 3500 lei sa o cumperi si vopsesti cu 700 lei si sa-ti mai ramana 900...in fine. Cu samsareli din astea cu "mai bine o cereai in regie si mai ramaneai cu bani ar fi mai ok pe alte site-uri, nu aici, fara suparare P.S Sa vezi ce frumos cand iti cere tie ca service pentru accept de plata pe langa altele sa fotografiezi piesele vechi langa masina distruse si te pui cu barosul pe bara/capota/usa/orice.
    1 point
  33. am vandut nu demult un f10 din familie. 530 foarte dotat, 150mii km, reali, sophistograu, scaune komfort crem, trapa, hifi, xenon adaptiv, suspensie reglabila, hud, etc....am stat cu ea la vanzare luni bune si am dat-o cu 17600...si asa destul de greu. nu mai inteleg piata asta...daca nici masina aia nu era buna...intoric real...in fine, ideea e ca nu e lege sa te duci sa iei doar cu 19-20 mii. am pus-o la 20 si eu, nu suna nimeni. la 19 nu suna nimeni...abia la 18 au inceput sa sune cu oferte de 17 acum am celalalt f10 la vanzare, iarasi nu reusesc sa il vand. intr-adevar, e 525 de 3.0, dar e ingrijit si are la fel de multe dotari...am pus-o la 16 sa o dau repede, degeaba, ma suna lumea sa o dau la 14-15...deci pana la urma ce vrea romanu? ca ambele erau ingrijite, extrem de dotate, km reali, nelovite absolut niciodata... repet, 530 cu 150mii km reali la 20 si 19 mii absolut nicio oferta nu am primit. atasasem chiar si poza cu istoricul daca va vine sa credeti )
    1 point
  34. mi se pare prea mic pretul pe care il cereai pt masina asta
    1 point
  35. Frumoasa masina, nimic de zis. Dar am citit si ma minunez la faza cu kilometrii dati inapoi. )) Deci e hilar, un tip care face codari, resoftari, mai e si vanzator autorizat, zice ca nu stie ce s-a intamplat cu kilometrii cand a schimbat ceasurile de bord.. Si acum lasand prosteala, chiar nu e un detaliu esential nr de KM REALI ai unei masini?) Adica totusi, om fi noi pasionati, le dam cu ceara, cu parfum, dar cand vindem ceva, mai ales pe un forum monomarca, unde ne batem cu pumnii in piept ca avem masini cu stea in frunte, chiar aici facem manevre cu km? Ce-i drept stiu ca au mai fost cazuri de masini vandute pe forum care de fapt aveau kilometrii dati inapoi, insa e hilar ca se cere 18 k euro pe masina si totusi se da cu bata in balta cand vine vorba de a mentiona ce e mai relevant si cu ce se incepe la orice vanzare, numarul de kilometri. Adica e ditamai descrierea, cu tot ce s-a schimbat, cu toate turbinele, retrofiturile etc, si nu mai era timp de mentionat si un mic amanunt, acela ca s-au modificat kilometrii? Si totusi reali cat o avea? Ca fara istoric service, e putin plauzibil sa aiba si 250 k km, in conditiile in care orice masina adusa din afara, dupa 3 ani deja bate inspre 150 k km. Doamne fereste, e de ras si de plans. ) Hai cu minusuri, ca stiu ca unii abia asteapta.
    1 point
  36. @Kenbobo - nu te cunosc personal, dar ti-am admirat pasiunea, topicul si masina. Parerea mea este ca este pacat ca ai incercat sa faci manevra asta cu km; nu cred ca te caracterizeaza. Daca recunosteai, cu siguranta altfel stateau lucrurile. Parerea mea este ca trebuia sa incerci sa vinzi masina in afara asa cum ai zis initial, sau pe o piata unde stii ca oamenii pot aprecia o masina modificata cu km reali. Uite, eu de exemplu daca as fi cautat o asa masina, as fi fost extrem de tentat sa o iau pentru ca e o suma ok pentru dotarile si puterea masinii, desi vorbim de o masina veche. Munca si pasiunea ta, ceea ce ai facut ca si contributie pe forum s-au dus naibii prin incercarea asta lamentabila de a-ti fura caciula intr-un loc unde mai sunt si alti oameni care se mai pricep. Spor la vanzare, sau poate te razgandesti si o iei cu tine. In UK vei merge oricum pe autostrazi si nu te afecteaza prea rau volanul pe partea corecta a masinii.
    1 point
  37. si eu ca si multi altii intru aici din pasiune pt marca asta, excludem userii care intra doar sa isi repare masina pe forum, dar nu ai fost deloc ferm pe pozitii. -trebuia de la bun inceput sa spui ca ai km modificati -faci chiptuning, codari si vrei sa spui ca nu stii ce s-a intamplat cu km si cum se procedeaza...fara intentie nu se modifica km, doar schimband niste ceasuri -nu ti-a oferit nimeni un pret mic pe masina, pentru ca nici nu e topic de vanzare...ci doar ne-am dat cu parerea, noi cei care am trecut prin investitii si apoi vanzari -marea problema in tara asta clar a fost, este si va fi nr de km masluiti (fara aluzie) -cei care cauta masini intretinute la sange si ieftine se uita dupa masini de maxim 8000 de euro, de la 10-12.000 in sus ori sunt samsari ori oameni care stiu ce vor
    1 point
  38. Deviem de la subiect si uitam esenta, kilometrajul masluit. Culmea e ca orice dovada in care erau mai multi km in bord s-a sters subit din paginile anterioare. Ceea ce ma face sa cred, inca o data, ''ca ai uitat sa specifici, nicidecum ca ai incercat sa ascunzi asta''. O masina nu are doar piesele enumerate de tine. Are mult mai multe care se pot uza, inclusiv caroseria(tabla, structura...) Asa la cum pui problema, cine pune motor nou pe masina trebuie sa puna km la 0.
    1 point
  39. far complet inseamna far cu toate calculatoarele, becurile, exact asa cum il decuplezi de la masina. iti dau pe pm nr. eu am montat pe f30 faruri cu xenon originale ( avea halogen inainte) fara nicio problema LE: doi retardati au dat minus.....
    1 point
  40. Sa-mi lasi te rog un PM cand te hotarasti sa o vinzi, o sa caut un F3x mai spre toamna.
    1 point
  41. Eu am reparat caseta la Doru prin inlocuirea diverselor piese din ea si pot sa va spun ca este impecabila. Masina este un E46 320d. Mergeti cu toata increderea. Omul este un tip cu mult bun simt si legat de meserie 10+. Va salut pe toti.
    1 point
  42. Daca consumul ramane acelasi dupa ce se mai "aseaza" motorul din punctul meu de vedere este unul exagerat de mare pentru un 20d. Incanta-ne cu niste poze si la interior sa vedem cum este configurata masina. OFF: Si eu sunt de parere ca nu avem noi zapezi atat de mari si multe zile la rand cu zapada pe strada cat sa merite sa iti cumperi xdrive, cel putin din punctul meu de vedere, eu am avut anvelope bune mereu iarna si n-am avut nici cea mai mica problema si am iesit pe zapezi destul de mari si intradevar am condus diverse masini cu 4x4 dar cel mai mult si recent am condus un 525xd lci si cateodata chiar iti da un feeling ciudat din cauza ca trag si rotile din fata sau poate nu sunt eu destul de obisnuit, sunt constient ca un sistem 4x4 are multe avantaje dar in acelasi timp te gandesti ca foarte multe masini performante au doar tractiune spate...oricum le-ai pune in balanta este un subiect strict subiectiv si de preferinte.
    0 points
  43. Am aratat pozele si constatatorul a spus ca "da, dar trebuie sa masuram inaltimea pragurilor si sa vedem la ce inaltime e zgarietura ta" si m-a grabit foarte tare acolo, nici nu ma lasa sa vorbesc sau sa ii explic bine care e situatia, el avea placa lui. Din cate am inteles doar daca unul dintre noi 2 ar fi avut domiciliul in alt judet se putea fara ca cealalta persoana sa fie prezenta. Pana la urma l-am sunat pe seful lui, (aveam numarul lui din ziua incidentului, ca angajatul mi-a dat sa il sun, apoi seful mi-a cerut poze pe whatsapp si dupa asta ma suna si imi spune ca imi da 300 de lei pentru ca reparatia mea nu are cum sa coste mai mult de atat si ca pentru el masina e o caruta care te duce din A in B ) i-am explicat situatia si a zis ca o sa trimita astazi pe cineva cu masina la constatare. Sper sa nu fie o problema ca nu e acelasi sofer, ca ei pana la urma au zis ca vor sa vada celalalt vehicul, nu soferul.
    0 points
  44. De ce sĂŁ trebuiascĂŁ sĂŁ vadĂŁ mașina celui vinovat? DacĂŁ ai amiabila semnatĂŁ de cĂŁtre vinovat, nu e dovadĂŁ destul pe asigurarea cui trebuie fĂŁcutĂŁ? Nu e clar cĂŁ el și-a recunoscut vina, și asigurarea lui plĂŁtește? Ast cĂŁ sĂŁ vinĂŁ el acolo sunt scuze ieftine. DacĂŁ era unul din strainĂŁte, care a doua zi pleca ĂŽn ... Franța sĂŁ zicem? Ce fĂŁcea, se ĂŽntorcea peste 5 zile sĂŁ le arate mașina celor de la EUROINS? Sau te duceai tu sĂŁ-l cauți prin Franța? E și normal ca omul s-a "scĂŁpat frumos", el și-a fĂŁcut datoria, a recunoscut vina, de acum nu e obligat sĂŁ facĂŁ nimic. Pentru asta existĂŁ amiabile.
    0 points
  45. XMI ce ai ti-e foame? Sau ai deficit de materie cenusie? Cel putin eu n-am facut imprumut la banca ca sa-mi iau masina, cum probabil ai facut tu sau florin1967. Si daca erai curios, da am schimbat masini nu la 4 luni ci chiar si la 2 luni, din varii motive. Si ca sa fii si mai linistit, cu ce ma ocup eu e tare departe de samsaria la care faci referire. Si pana la urma daca sunt samsar in timpul liber care ar fi problema? Ai ceva sa-mi spui, te invit sa o faci personal fata in fata.
    -1 points
  46. Te-ai/I-ai intrebat cum iti pot vinde o masina mai ieftin decat o cumpara? Si de ce asta se intampla numai la dealeri dubiosi?
    -1 points
  47. Pai in bugetul colegului, 11.000 euro
    -1 points
  48. Nu am nimic de a face cu meseria de mecanic auto,insa din postura de absolvent de stiinta si ingineria materialelor acum x ani, si profesand ca inginer de peste 15 ani, insa iti pot spune cu certitudine ca baia aceea de ulei, care pare dintr-un aliaj pe baza de aluminiu nu va mai fi niciodata la fel cu suduri, petice, etc, fiind o piesa turnata la origine. Daca tot vrei sa stai linistit, cumpara o baie de ulei de la dezmembrari, sudura/petice poate merge, insa 100% nu va avea aceleasi caracteristici ca o baie fara reparatii.
    -1 points
  49. Poate e "stricata", lor le ies alte consumuri: http://www.automarket.ro/stiri/record-de-consum-bmw-520d-xdrive-a-traversat-romania-dus-intors-cu-media-53423.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.