Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/23/17 in all areas
-
3 points
-
3 points
-
Asa am zis si eu, dar "piata" imi dadea maxm 22500 eur asa ca am zis pas; aveam de gand fie sa imi iau un 640xd GC fie un Porsche Cayman, dar mai astept pentru ca imi place prea mult masina ca sa o dau pe banii oferiti. Acum sunt in concediu asa ca am putin timp sa scriu aici; In primul rand vreau sa il felicit pe Acero care este un om exceptional si un profesionist; mi-a placut foarte mult cum am discutat si ce a facut cu masina, numai laude am la adresa lui si am sa ii trimit pe oricine doreste un dertailing profi. Masina acum are 109000 km si am fost ieri si am schimbat uleiul in cutie la ZF Faur, tipul de acolo spunandu-mi ca nu a fost nicio eroare depistata si de asemenea nu erau urme nici de uzura nici de pilitura, asa ca a fost un schimb preventiv pentru linistea mea. Masina merge excelent nu am ce sa-i reprosez. Probabil peste 1 an si jumatate o voi vinde, astept sa vad ce masini mai apar (imi face cu ochiul MB CLS 2018, Audi A7 2019, seria 8 2020 (depinde la ce pret va fi, daca e similar cu 6 atunci esre acceptabil, daca il duc la pret de S coupe....)). Acum sunt incantat ca nu am vandut-o pentru ca sincer ma durea sufletul sa o dau in aprilie la 22000. Mai enervant era felul clientilor de a imi vorbi (totusi, am 23 de ani de scoala si unu de doctorat) si ma luau cu "bossu, hai mai ca a vandut o papusa un 4-ar alb cu dungi performance cu 22000 ieri, hai lasa si tu la pret". Ma gandeam...doamne, cu cine am de-a face; Recunosc ca am fost contactat de aproximativ 20 posibil cumparatori, nici unul nu parea om serios. Si, desi pare cliseu, mi-ar placea sa imi dau masina unui om care sa aiba grija de ea, cum stiu ca am eu. In concluzie...masina merge excelent, in continuare toate reviziile la 15000km, uleiul in cutie schimbat, detailing la Acero, care este fenomenal. Urmeaza cauciucuri de iarna, acum nu stiu daca sa iau doar anvelope si sa folosesc jantele de iarna ce le am, sau sa cumpar un set complet si sa vand jantele astea, au totusi 4 ierni si ma gandesc ca si ele se uzeaza totusi. Va doresc un final de vara excelent.3 points
-
Win din ce imi dau eu seama, masina ta are distributia sarita de la punct, probabil din cauza pinionului de la pompa de ulei. Sau mai exista varianta ca sa nu fi fost pusa bine la punct de la bun inceput si asa a cedat si pnionul. De aici se trage si faza cu injectoarele, timpii motorului nu sunt corecti iar injectoarele au corectii mari tocmai ca sa compenseze.. Din experinta iti spun, o distributie care nu e corect pusa la punct face probleme de genul asta chiar daca aparent motorul porneste si functioneaza aproape corect. Poti sa faci un test pt injectoare, cineva care se pricepe, testul se face cu eprubete, nu valori date de nush ce tester.2 points
-
Cred ca doar F10 520d detinut de tine a iesit pe poarta fabricii cu 450Nm. Ai pile la ei, ca restul au iesit cu 380Nm... Nici cu M Performance Power Kit nu urci mai mult de 420Nm.2 points
-
Codul pentru diesel este 83192296922 si pentru benzinare este 83192408560. Dar ca sa fii sigur , bidonul cu capac negru este pentru diesel si bidonul cu capac alb este pentru benzina. http://assets.autobild.co.id/media/article_image/cover/original/21747-fuel-additive-untuk-pengguna-bmw.jpg2 points
-
Fara suparare pentru colegul cu problemele de mai sus. Dupa reparat diverse masini la service "multi-marca" mi-am invatat lectia: sanse sunt foarte mici ca un asemenea service sa faca o lucrari de calitate pentru mai multe marci. Eu am facut diverse lucruri mici la alta masina, nu bmw-ul, la un service de incredere, dar datorita unor lucruri specifice marcii am avut de suferit si tot la service autorizat am ajuns. Exemple: - burduful de planetara la fiat are un colier pe care il strangi cu clestele. Daca nu ii fortezi siguranta cu o surubelnita dupa, se desface -> un cap de planetara dus - flansele de amortizor aftermarket NU TIN! dupa ce am schimbat 2 seturi aftermarket, am pus originale, acum nu mai am probleme. etc. Toate micile detalii le-am aflat pe banii mei din pacate. Daca ma duceam la un service autorizat care face asta in fiecare zi, in final ieseam mai ieftin.2 points
-
tu ai avut cu DOT mai bun? omul, clar a exagerat, dar pretul este la fel cu cel cerut de tine in trecut... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178116-vand-rezerva-slim-16-cric-cheie-roti/2 points
-
Ceea ce am scris mai sus s a intamplat acum vreo 4 ani chiar la intrare in Predeal unde diversi posesori de SUV uri nu intelegeau ca o masina daca se suspenda pe zapada poate sa aiba tractiune si pe 10 roti ca numai iese de acolo. Multi din ei intrau in zapada si in loc sa mearga constant franau ,se opreau si automat masina se bloca in zapada. Chiar daca treci peste portiuni unde teoretic masina se suspenda daca menti o viteza constanta ea aluneca pe zapada dar daca accelerezi brusc sau franezi acolo ramai. Totusi nu traim in Siberia si zapada nu este prezenta 12 luni pe an ca sa merite 4 X 4. Pe celalta parte am vazut si oameni care nu stapanesc deloc tractiunea pe spate si fac tot felul de greseli asa ca pentru ei banuiesc ca 4 x 4 este binevenita . V ati intrebat vreodata de ce nu exista rolls 4 X4 ? credeti ca un rolls este instabil pentru ca nu are 4 x 4? intamplator am condus un wraith si va spun ca nu este instabil niciodata. ps cunosc multi oameni care acum 7 8 ani le era frica de bmw si mercedes ca domne are tractiune pe spate . Cand mi am luat prima masina la 18 ani RWD toti imi spuneau asta... o sa mori este f periculos2 points
-
A fost dat afara knet din serviceul de ka Targoviste la cate tepe a dat1 point
-
Nu cred ca se potrivesc injectoarele de 163 cp, si in alta ordine de idei nu stii daca sunt bune sau nu. Daca porneste la sfert e bine, stii ca diesel-ul se mai numeste si MAC - motor cu aprindere prin compresie. n-ai compresie nu porneste sau porneste ff greu.1 point
-
Faina motorizarea 28i chiar reusita... Pot sa te intreb de ce ai trecut de pe F10 525xd la F10 528i? Stiu diesel/benzina bla bla...dar pt mine personal e cam acceasi Marie cu alta palarie...?1 point
-
Deci vrei sa risti sa ti se fure jantele/rotile si refuzand sa cumperi patru prezoane cu cheia lor dedicata si tu ramanand cu inca doua prezoane (rezerva) dupa cum zici ca ai pe fata?1 point
-
Cam da, dar poti sa folosesti si https://www.emag.ro/aditiv-diesel-schmier-liqui-moly-150-ml-5122liquimoly/pd/D1S2V3BBM/ este mult mai ieftin si din ce am citit pe forumurile straine , este acelasi produs. Vad ca si astia de la Mercedes vand aceasi chestie1 point
-
Exista aditiv comercializat in reprezentantele BMW atat pt diesel cat si pt benzina. Se vind in niste recipiente metalice cu inscriptii BMW, deci este recomandat mai nou chiar de ei. Stiu ca demult nu le recomandau, dar uite ca in timp si-au schimbat parerea si chiar ei vand asa ceva. Deci nu vad unde-i problema. Am folosit la E90 de cateva ori si n-am avut nici o problema, dimpotriva consider ca a ajutat, desi poate fi si efect placebo. Stiu ca intr-o iarna am avut o corectie de 2 la unul din injectoare si dupa ce i-am turnat un astfel de aditiv, dupa un timp am masurat din nou corectiile si pe acel injector era undeva pe la 1. Recomandarea este sa se adauge un recipient cu aditiv la un plin de motorina si sa pleci la un drum mai lung in extra-urban. Cauta aici pe forum intrucat s-a dezbatut de ceva vreme acest topic cu aditivii BMW pt motorina.1 point
-
Lupta se va da intre Hamilton si Vettel. Tinand cont de circuitele care urmeaza, indeosebi Spa si Monza, dar si alte circuite de putere unde Mercedes are avantaj, eu merg tot pe mana lui Hamilton. S-a dovedit faptul ca Ferrari nu prea pot tine pasul cu cei de la Merc in ceea ce priveste ritmul dezvoltarii masinii pe parcursul unui sezon. Fiind fan McLaren, sper ca de la anul Honda sa-si rezolve problemele si sa intre in lupta alaturi de cei trei: Mercedes, Ferrari si Red Bull.1 point
-
Service Scream (Tezparii) Din ce am vazut, da, e mult mai bine cu motorul scos; nu stiu cum reusesc cei care schimba cu motorul pe masina; sunt foarte multe piese de demontat si cel mai corect este cu motorul pe banc. In plus, ti se curata si admisia, baia de ulei, poti sa inspectezi motorul...1 point
-
Eu nu i-as cataloga infractori ci escroci care profita de naivitatea oamenilor. Eu am tot respectul pentru ei, contribuie intr-un fel la selectia naturala, ii lecuieste pe naivi, pe cei care cred ca exista ieftin si bun, chilipiruri, Mos Craciun, Alba ca Zapada, curve virgine, fecioara Maria, duhuri sfinte etc. Unde e cerere e si oferta, daca exista naivi exista si escroci.1 point
-
Am intalnit si eu o frauda de genul asta. Povestea era asemanatoare...masina postata pe autovit.ro (Audi TT), sotul murise, sotia vorbea doar prin mesaje cu scuza ca e prin nu stiu ce sat din nu stiu ce tara unde are grija de un batran etc. Propunerea era sa pun nu stiu cum banii la Western Union ca sa aiba garantia ca nu vine in tara degeaba sa facem tranzactia (se presupunea ca masina e tinuta in garaj la fosta ei casa) si tot asa. P.S: sfatul meu e sa nu iti cumperi e46 320d...sunt destul de vechi si iti asumi niste riscuri enorme. Chiar si daca gasesti in bugetul asta o masina similara (pret/dotari/nr de km) tot o sa iti pice toata articulatia cand ajungi cu ea in Romania, turbina nu stii cat te tine, injectoarele la fel etc. E46 nu mi se pare o investitie rationala, oricum o dai o sa cheltui foarte multi bani si nu cred ca o sa iti convina sa dai 3000 euro si in urmatorii 2 ani sa repari la ea de inca 2000 euro. Eu am avut doua e46, am foarte multi prieteni cu e46, am citit si multe cazuri de pe forum...nu prea ai cum sa iesi ok din afacerea asta. Sunt masini vechi si rulate foarte mult. Si in Germania exista tot felul de oameni dubiosi care vand masini cu km dati inapoi si sansele sa gasesti un 320d putin rulat in banii astia sunt minime. Majoritatea au peste 350 000km si gandeste-te ca si varsta isi face simtita prezenta... Iar daca vei gasi una rulata cu adevarat putin, va costa mult si tot vei avea probleme. Iar daca vei vrea sa o vinzi in Romania o sa pierzi la revanzare enorm, ca la noi majoritatea nu inteleg notiunea de "istoric de intretinere" si se uita dupa toate rupturile de masini.1 point
-
Trebuie mers la ANAF indiferent daca masina e cumparata pe PF sau PJ.1 point
-
Intre timp am schimbat pompa de inalte cu una mai buna rc90 , o sa urmeze si un mic update de soft. Farul de la sofer se mai aburea cand insistam cu spalatul masinii , asa ca dupa cateva recomandari am trimis ambele faruri la performance auto in Constanta pentru a fi desfacute curatate ,relipite , polish si aplicare folie. Daca tot am desfacut farurile am montat si angel eyes pe alb . Maine ajung inapoi si sper ca vineri sa le montez , sunt tare curios cum o sa dea pe masina.1 point
-
Eu am vazut un mercedes coupe 2014 cu distributia rupta pe care l-a reparat in "fata blocului " cu kitul pe febi si mecanicul un betiv ce facea pt prima oara masina aia , a durat 2 zile si merge perfect si in ziua de azi , cost total 1500ron. din ce am inteles eu supapele sunt "ingropate" la modelele astea si la ruperea distributiei nu strici motorul , doar inlocuiesti distributia.1 point
-
ce dispute-s pe aici pe marginea consumului si necesitatii Xdrive. nu, nu e nimic anormal cat consuma...atat consuma o astfel de barca la care mai si apesi pe acceleratie. am fost la vaslui in weekend si fiind trafic, fiecare depasire era facuta cu pedala la fund(3500-4000 de ture de cateva zeci de ori). 7.5-8.0 e normal la final. dpmdv, xdrive e un must la minim 250cp si/sau 500NM. ma uit ca masina mea cu motor de drujba, la fiecare iesire mai in forta de pe o strada laturalnica are comportament supravirator1 point
-
Cum se intampla mereu din pacate...un necaz nu vine niciodata singur Cand te complici si vrei sa economisesti bani si sa stii ca e facut de mana ta cateodata se intampla si chestii de genu Vorba lui Cosmin, cel mai bine la chestii de genu apelezi la oameni care fac asta zilnic si sunt multi oameni multimiti de cum lucreaza, dar acum este faptul deja consumat...1 point
-
Daca consumul ramane acelasi dupa ce se mai "aseaza" motorul din punctul meu de vedere este unul exagerat de mare pentru un 20d. Incanta-ne cu niste poze si la interior sa vedem cum este configurata masina. OFF: Si eu sunt de parere ca nu avem noi zapezi atat de mari si multe zile la rand cu zapada pe strada cat sa merite sa iti cumperi xdrive, cel putin din punctul meu de vedere, eu am avut anvelope bune mereu iarna si n-am avut nici cea mai mica problema si am iesit pe zapezi destul de mari si intradevar am condus diverse masini cu 4x4 dar cel mai mult si recent am condus un 525xd lci si cateodata chiar iti da un feeling ciudat din cauza ca trag si rotile din fata sau poate nu sunt eu destul de obisnuit, sunt constient ca un sistem 4x4 are multe avantaje dar in acelasi timp te gandesti ca foarte multe masini performante au doar tractiune spate...oricum le-ai pune in balanta este un subiect strict subiectiv si de preferinte.1 point
-
Win... ce ti se intampla tie pare de domeniul fantasticului. Ingerul tau pazitor munceste din greu. Prima data ti se rupe distributia si motorul scapa intreg. A doua oara, iti sare pinionul de pe pompa de ulei si nu afecteaza cu nimic distributia... Asa ceva... :sorcerer: Imediat se naste un nou mit: motorul N47 ce refuza sa cedeze. Cat despre montarea invers a pinionului de pe pompa... de-asta e bine sa mergi la cineva care face asta zi de zi. Cand aia cer bani multi pe manopera, stiu pe ce. Acum la tine a fost o situatie mai aparte, avand un service la indemana. Iar la sudarea aluminiului nu-i destul sa ai aparat de sudura. Exista niste proceduri de lucru, nu doar te apuci sa sudezi. Trebuie preincalzia piesa si foarte multa rabdare, e mai complicat. La fel se face si cu carcasele de cutii de viteze. No... bine ca nu-i nimic grav. Ai oprit la timp, inainte sa calezi motorul.1 point
-
Faina masina sa o stapanesti sanatos... Off topic: ...ajungem imediat la concluzia ca rwd e mai bun iarna ca 4x4 ...in 2013 februarie am plecat din cluj la 19 grade afara cu soare si zambetul pe buze si anvelope de vara, Audi S5 V8...a inceput sa fulguie in apropiere de Budapesta iar la 40-50km de budapesta deja erau tiruri rasturnate pe marginea autostrazii...am ajuns in viena sa fac revizia si a doua zi am plecat spre cluj...atunci s.au inchis autostrazi si drumuri in Ungaria si eu am ramas blocat 3 zile in Ungaria...masina a mers super ok, repet cu anvelope de vara, zapada era destul de mare ca auzeam cum frec pe sub masina dar am mers pe urmele altor masini si nu am ramas blocat nicaieri chiar daca imi ieseau frunzele morcovului din pantaloni...experienta offroad nu aveam, experienta in anotimp rece nu aveam si eram si cu anvelope de vara...atunci am stiut ca tot ce m-a adus acasa a fost 4x4...cat despre instabilitate si feeling de barca la viteze mai mari la F10 525d xdrive stiu ca s-a mai discutat si nu stiu care ar putea fi cauza dar sa blamam in totalitate sistemul 4x4 pt asta m-as indoi... BTW: M5-ul tocmai s-a lansat azi si din ce am vazut e...guess what...4x4 .1 point
-
La cati bani a costat motorul refacut o baie SH originala si nu ai probleme.1 point
-
Nu am nimic de a face cu meseria de mecanic auto,insa din postura de absolvent de stiinta si ingineria materialelor acum x ani, si profesand ca inginer de peste 15 ani, insa iti pot spune cu certitudine ca baia aceea de ulei, care pare dintr-un aliaj pe baza de aluminiu nu va mai fi niciodata la fel cu suduri, petice, etc, fiind o piesa turnata la origine. Daca tot vrei sa stai linistit, cumpara o baie de ulei de la dezmembrari, sudura/petice poate merge, insa 100% nu va avea aceleasi caracteristici ca o baie fara reparatii.1 point
-
recent chiar un vanzator autorizat pe forum are de vanzare un e60 cu kilometrii intineriti si nementionati in anunt. E forum de pasionati, aici totul se face din pasiune )1 point
-
Era logic ca nu esti taximetrist, ci ai firma de taxi, la ce crezi ca ma refeream cand am spus ca va stiu pe voi astia cu taxiurile? Ma refeream la patroni, doar nu se bucura soferii cand fac accident, se bucura patronii ca mai prind si ei ceva ca le merge prost, normal ca ai luat bani, cum sa le repari cum trebuie? Cat mai ieftin si repede si restul 80% din bani profit direct! Stiu de ordonanta, cum s-a aprobat in guvern am primit mail. Era si inainte...dar cum am spus se vede ca stii doar sa iei bani! Si inainte iti reparai conform legii masina unde vroiai chiar daca service-ul nu are contract cu societatea de asigurari. Nu mai spune tampenii pe aici, asiguratorul nici astazi nu e obligat sa-ti de-a tie banii de pe devizul cu care te duci tu. Daca vrei sa stii o treaba sigura, te duci, iti repari masina cu banii tai, iar asiguratorul e obligat sa-ti accepte plata facturii sa te despagubeasca! Nu mai vorbi prostii, daca cunosti si tu cativa oameni de la cateva service-uri care iti fac devize audatex contra-cost sau pe gratis si cunosti si inspectorii de la asigurari (cotizezi si tu cu o cafea ceva), nu inseamna ca ce faci tu e normal. Nu mai vorbim ca pe elementele unde a fost chit...in special taxiuri si etc, nu se mai pune problema de inlocuit ci doar de reparat... Din totdeauna puteai sa-ti repari masina la orice service doreai chiar daca service-ul nu avea contract cu firma de asigurari, insa si ei trebuiau sa accepte acest lucru, la noi avem un avocat foarte bun si faceam reparatii de la orice asigurator, cine nu platea, direct in judecata! NUMAI CA IN IAN 2017 S-A SCRIS CLAR FARA OCOLISURI ACEST LUCRU SPRE BINELE CLIENTULUI, inclusiv ca poti fara probleme sa bagi facturi de pe masini de inchiriat. In fine facem off -topic, esti pe langa, stii ceva , dar nu stii corect! Tu stii doar ca trebuie sa iei bani si atat, insa daca ai veni la mine cu gura asta mare, te-as invita sa iesi pe usa, nu mai ca tu nu vii la reprezentanta sa repari masini, tu te duci la baraci deoarece ce ai tu nu sunt masini, ci epave! Si la mine vin taxiuri doar in garantie si noi...cele vechi sunt reparate exact cum procedezi tu, 20% reparatie din deviz si 80% profit cash. Mircea, e important sa stii ca fara probleme cei de la service poti sa-ti ia bara de M, daca ti-o acorda la inlocuit pe a ta asiguratorul (normal asa trebuie, daca e sparta, crapata,gaurita...stii si tu asta:) ) Nu te-am jignit cu nimic, conduci o firma de taxi si va place sa luati bani de pe asiguratori, nu am o problema cu asta, dar cand repari masinile varza ca sa scoti bani si recomanzi la fel la ceilalti atunci da am o problema cu tine, suntem pe un forum de pasionati de masini BMW, nu de "carpe"de masini. Lumea nu stie la ce te referi tu cand spui sa se faca prin regie proprie si sa mai ramai si cu bani, eu stiu clar la ce te referi. Nu e vorba de diferenta, e vorba de tiganie...iei bara noua originala o vopsesti la service cum trebuie si nu te doare capul, tu vrei profit, omul vrea sa-si faca masina cum trebuie. Normal ca tie iti convine sa cauti piese la dezmembrari si ce nu se repara "lasa ca merge si asa. Ce snobism? E vorba de masina ta, nu de una care doar iti produce bani si poate sa mearga oricum, chiar si in 2 trepte de viteza! PUNCTUL TAU DE VEDERE ESTE SA IEI BANI DE LA ASIGURATORI PRIN REGIE PROPRIE SI SA O REPARI REPEDE SI IEFTIN IMPLICIT PROST!PROCEDURA TA ESTE NUMITA "VECHEA ROMANIE", ROMANUL!" Edit:acum mi-am dat seamna cu cine ma contrazic, tu de fapt doar ai luat bani de la asiguratori, nu ai lucrat in domeniu...nu stiu de ce imi bat capul cand nu am cu cine! Ba da stiu! Pentru altii nu pentru tine!1 point
-
In primul rand eu iti spun, ce se ofera tuturor care cer regie proprie, primesc o suma de rahat care majoritatea o accepta sa o repare la o baraca si sa ramana cu bani insa daca ai repara masina conform standardelor tehnologice nu ai repara nici jumate cu banii primiti. Pentru cine vrea sa se certe, sa refuze suma initiala si sa faca reclamatii la ASF i rog sa o faca daca au timp/rabdare si alta masina sa se foloseasca. Am avut client din luna ianuarie la City Insurance care vroia sa-i inlocuiasca usile asiguratorul care le daduse doar la reparat. Acum o luna i-am reparat masina de atunci, l-am ajutat cu nota tehnica, proces verbal, etc, omul a facut cerere catre City unde a primit numar de inregistrare, s-a trimis catre Bucuresti, dupa a facut cerere catre ASF, unde in sfarsit inspectorul i-a modificat cererea de reconstatare din reparatie in inlocuire. E clar...mi-ai spus tot cand ai zis de "taxi". Ce lege vrei sa-ti spun domnul meu? Cand asiguratorul iti cere piesele vechi distruse sau cu recuperare? Am si unii mai "intelepti"ca tine care imi cer piesele lor inapoi, le spun in felul urmator, "daca asiguratorul nu-mi cere la finalul reparatiei piesele cu recuperare sau cu distrugere, la plata dosarului (inchiderea lui) le puteti lua fara probleme", eu le arunc, nu am ce sa fac cu ele, bune, noi, le arunc! Fac reparatii pe asigurare, rolul meu este sa produc implicit sa ajut clientul, ca sa intelegi! Voi cu "taxiurile"de abia asteptati un accident de orice fel ca sa castigati niste bani...cum am spus, reparatii cu ultimele piese din dezmembrari si revopsiri cu pensula pe sistemul "lasa ca merge si asa", de aia 90% din taxiuri au 10 culori diferite si pica in linie toate. Sa vad cum primesti tu de la orice asigurator pretul de piesa noua OE! Ti-am zis, doar si doar allianz tiriac iti da asa ceva. Nu mai facem off topic, mi-am dat seama de ceva timp de ce fel de om esti, pentru cine vrea sa ciuguleasca sa faca cum spui tu, pentru cine face masina pentru el sa se duca la service sa o repare. Inca o data, tu ca si proprietar, daca te duci la orice service sa-ti repari masina, trebuie sa stii ca acel service are o conventie cu asiguratorul respectiv, iar 99% din conventii i fac pe asiguratori cand vor ei sa ceara anumite piese sau toate la inlocuit/distrus. P.S Nu au nici-o treaba minusurile mele cu nimic (de la tine fiind) , eu iti explic cum se procedeaza, nu incerca sa schimbi subiectul, esti total pe langa, esti genul de client care vine cu gura mare, dar habar n-are.1 point
-
Florin...te-ai mai contrazis cu mine pe treaba asta, nu stiu de ce vorbesti daca nu stii...Daca stii cum arata un accept de plata sau un acord de intrare in reparatie de la uniqa/omniasig/generali/groupama/allianz tiriac/euroins....si etc, atunci stii ca se poate pe "o piesa"din constatare sa se inlocuiasca cu recuperare, adica trebuie sa o pastrezi, nu sa o arunci sau sa o dai la client. Poate sa-ti ceara ce vrea el, sunt piesele asiguratorului atata timp cat tie iti inlocuieste bara. Te-ai mai contrazis cu mine, ti-am spus, asta fac 9 ore/zi ... Si iarasi cu regia proprie...ti-am mai spus, daca tu vrei sa castigi bani de pe urma fiecarui accident, sa-ti iei o bara de la dezmembrari si sa o vopsesti cu 150 lei intr-o bara si sa te bucuri ca ai castigat 2000 lei sau cat castigi e treaba ta, altii vor sa-si repare masina cum trebuie! Regia proprie in primul rand e jecmaneala pe fata de la orice asigurator, intotdeauna asiguratorul iti va da cel mult 50% din cat face reparatia la un service de pe un deviz audatex, allianz tiriac poate iti da in regie proprie exact cat este devizul audatex. Desigur tu te-ai multumit si cu 50% dintr-un 3500 lei sa o cumperi si vopsesti cu 700 lei si sa-ti mai ramana 900...in fine. Cu samsareli din astea cu "mai bine o cereai in regie si mai ramaneai cu bani ar fi mai ok pe alte site-uri, nu aici, fara suparare P.S Sa vezi ce frumos cand iti cere tie ca service pentru accept de plata pe langa altele sa fotografiezi piesele vechi langa masina distruse si te pui cu barosul pe bara/capota/usa/orice.1 point
-
Salut.despre N47 ai topic separat pe forum.f20 nu ĂŽnseamna motor si atat.cititi -e usor sa faci alt topic sa scriem de 15 ori aceleasi pareri1 point
-
1 point
-
1 point
-
Din pacate, vestea proasta e ca iti va trebui un produs chimic foarte complex si greu de procurat: CH3-COOH.1 point
-
nu vreau sa mai mentionez cum aceleasi performante a reusit BMW sa le obtina chiar si cu motoarele diesel, pe unele nici macar 5 ani nu le-a tinut distributia. logica cumparatorului de masina noua este nu sa-l tina masina 15 ani, ci sa-l tina 5 ani, sau maxim 150 de mii, poate chiar mai putin. Apoi, grijile se muta in Europa de est. E de ajuns cativa ani de vanzari proaste pe diesel pentru ca producatorii auto sa renunte la aceste motoare. Realitatea este, si trebuie sa o acceptam, ca in dezvoltarea motoarelor pe benzina s-a investit mai mult in ultimii ani decat in diesel, acestea din urma fiind plafonate de normele de poluare.1 point
-
1 point
-
Hotarat,Sambata dimineata m-am apucat de treaba si am terminat Duminica la ora 2 dimineata ).Daca mi-ar fi spus cineva cat de greu se monteaza acele inleturi,sigur nu m-as mai fi apucat de treaba.Cel din spatele motorului mi-a scos peri albi,la propriu. Pe langa inleturi am mai montat si downpipe-urile,oil catch can, un senzor O2 si filtrele de aer conice DCI.Mi-am luat tot timpul din lume sa montez totul corect,doar ca la sfarsitul lucrarii sa constat ca senzorul O2 de pe downpipe-ul turbinei din fata il montasem in locul senzorului din spate alt chin si injuraturi,insa eram hotarat sa termin in noaptea aia.Dupa montaj descarc alta harta ptr stage 2 de la MHD si o instalez in doar 3 min.Mai verific totul inca o data si ii dau o "cheie" f**k!!cred ca trezisem tot cartierul la ora aia,ma asteptam sa iasa vecinii si sa-mi trimita ceva carne,dar ce mai conta...deja simteam ca e altceva dupa felul cum suna motorul,evacuarea..O las asa,cateva minute bune,sa se incalzeasca,apoi ies in probe. Ce sa mai spun...senzatia pe care am avut-o de la prima accelerare nu o pot descrie aici...am uitat si de munca,oboseala,timp si bani.1 point
-
Cat de corect ar fi ET-ul iti va atinge janta de etrier, minim 17.1 point
-
euro 4 diesel gasesti doar incepand cu 2004 anul fabricatiei. Deci succes cu cei 2000 de euro1 point
-
ca sa treci masina din anunt pe numele tau o poti face fara sa mergi la RAR. taxa este platita. pe de alta parte la orice ITP sau control RAR in trafic poti avea probleme din cauza motorului care este schimbat. este un risc asumat, ca fapt divers dupa ce treci masina pe numele tau, sau chiar inainte, poti merge sa omologhezi noul motor. cu niste costuri destul de mari (vreo 30-40 mil la RAR) si apoi un impozit de vreo 50 milioane pe an. asadar poti opta ptr oricare din variante, ori mergi 100% legal si iti asumi acele costuri ori mergi cu acel risc care din pct meu de vedere este minim (sa fii oprit in trafic de echipaj RAR), la itp e clar ca o rezolvi..1 point
-
0 points
-
Eu sunt de parere sa urci masina pe platforma sa o duci la cineva care a mai facut si face asta aproape zilnic, parerea mea ca ajungi la o cheltuiala mult mai mare in stilul asta si batai de cap si sunt sanse tot sa nu iasa ce trebuie dar cum nu pot sa hotarasc eu pe banii tai este strict o parere personala si ce as face eu personal, te inteleg ca ai investit bani si e de apreciat ca ai incercat sa o faci asa dar din punctul meu de vedere te-ai complicat inutil la o manopera de genu. Poate ai noroc si doar este ceva prost montat sau te duce la o cheltuiala mult mai mica tinand cont ca majoritatea pieselor le ai deja noi. Iti urez mult noroc si sa iasa cum trebuie indiferent de ce decizie iei.0 points
-
Sunt satul de carcotasi de astia :getlost: ca daca ai masina de 50k gata nu mai ai treaba cu consumul, ca daca ai bmw audi mercedes la fel. @Catalin Paraschiv daca nu ar fi si consumul un criteriu in selectia masini am umbla toti ca in SUA cu V8 V12 :twitch: Ca idee tu daca tot nu te uiti la consum de ce ti-ai luat 2litri si diesel?0 points
-
Fix pt posturi am comentat eu...si tu ai facut la fel cand ai zis ca nu nu sunt noi? Roata ta nu e 2002...e 2005...mare diferenta...o ai si acum in masina tot din vina dot-ului...altfel era vanduta.spor la report0 points
-
Mda fai report lui wly )))pt goana dupa posturi:))) Ma bag si eu in seama ... tot pentru posturi, tinem topicul sus, vrem o bere pentru asta!0 points
-
Salut, cand am spus noua,m-am referit la faptul ca nu a fost nici macar odata montata pe masina. am crezut ca se intelege din moment ce vine odata cu masina ca nu poate fi noua ca data de fabricatie.!0 points
-
Am schimbat la opel cureaua originala veche de 10 ani si cu 118.000km care de fapt se schimba la 150.000km sau 8 ani si am ramas uimit de cat de bine arata dupa dupa 10 ani, se descifra codul stantat pe curea Un kit complet ptr distributie livrat de Continental plus cele 2 pinioane ptr axe cu vanosi incorporati INA, toate filtrele, ulei motor si cv plus manopera au costat 920€ Nu este bmw dar merge cu siguranta inca 120.000km, parca imi este dor de ursuletele alea vechi, schimbam simeringurile la supape si cureaua la distributie pe marginea drumului.....0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00