Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/24/17 in all areas
-
vin si eu cu stiri. lanturile se pare ca nu au uzura, dar tot a cedat unul. masina a mers cu DPF infundat si alte probleme pe langa. pozele sunt facute la un mecanic...nu cunosc mai multe detalii...am facut pozele informativ: ps NU AVEA ZGOMOT! daca vreti mai multe detalii, pot afla...sta langa mine mecanicul... ps2 vad ca am primit minus, nu ca ma intereseaza, dar ce dobitoc considera inutil postul meu?5 points
-
Arata bine baba! N-are rost sa o dai, parerea mea, ai vazut ce jale e la colegul Win60. Pe langa asta E39 e o masina care parca nu imbatraneste.2 points
-
Win din ce imi dau eu seama, masina ta are distributia sarita de la punct, probabil din cauza pinionului de la pompa de ulei. Sau mai exista varianta ca sa nu fi fost pusa bine la punct de la bun inceput si asa a cedat si pnionul. De aici se trage si faza cu injectoarele, timpii motorului nu sunt corecti iar injectoarele au corectii mari tocmai ca sa compenseze.. Din experinta iti spun, o distributie care nu e corect pusa la punct face probleme de genul asta chiar daca aparent motorul porneste si functioneaza aproape corect. Poti sa faci un test pt injectoare, cineva care se pricepe, testul se face cu eprubete, nu valori date de nush ce tester.2 points
-
2 points
-
S-a rezolvat... Si-a facut cont sa intrebe ceva, intre timp a rezolvat, insa sa zica si altora in caz ca au nevoie, e greu. Multumim si noi.1 point
-
da, 500nm e limita safe. info o ai si pe wikipedia si pe site-ul zf. dar daca o resoftezi la cineva bun, poate limita cuplu pe primele trepte, deci nu o sa fie problema chiar daca ajunge la 530-550. unele f07 530 pt benelux au venit in primii ani cu limita de 500 depasita din fabrica si daca nu ma insel, unele benzinare mai potente pt state la fel au venit din fabrica cu un cuplu mai mare putin decat limita oficiala (ultima parte va trebui sa verifici, dar partea cu f07 e sigura). oricum daca e cuplu limitat pe primele trepte, restul treptelor chiar si in accelerare maxima nu mai stau in plaja de cuplu maxim, cel putin nu pt multe ture, ci mai mult acceseaza puterea. doar primele trepte inevitabil vor accesa cuplul maxim in aproape toata plaja de turatii disponibila. mai pe scurt: mergi la complete chip sau powertech ca stiu ei mai bine1 point
-
Ufff, naspa situatie! ..Orice s-ar intampla cu acest motor eu nu as declara nereusita aceasta incercare de a reface motorul intr-un service multi-marca sau mai stiu eu.. Daca pompa de ulei nu ar fi avut pinionul/pinioanele pus/e invers probabil problema pe care o ai nu s-ar fi manifestat, motorul ar fi functionat perfect mult si bine; dar faptul ca motorul a fost lipsit de ungere desigur ca poate duce la efecte din cele mai catastrofice.. De la compresia in cilindri de verificat (nu as considera injectoarele chiar daca testerul spune ca se deschid aiurea sau anormal.. suau nu in parametri - mototrul nu a avut probleme inainte cu injectoarele; de ce ar fi acum afectate?) si uzura axelor cu came, pana la a sari de la punct dupa cum bine zice Cosmin, tot ce tine de ungere-uzura prematura ar trebui considerat...1 point
-
Superba masinuta, chiar acum am observat ca esti din Sibiu insa nu am vazut de prea multe ori masina ta. Poate ne auzim candva la o poveste, la una alta. Multi km cu batrana si drumuri bune!1 point
-
Te-ai gandit ca in momentul in care a sarit pinionul de la pompa de ulei si a scazut presiunea in instalatia de ungere, intinzatoarele hidraulice ale distributiei s-au inmuiat suficient cat sa sara lanturile vreun dinte? Motorul tau se manifesta cam cum ar trebui in astfel de cazuri.1 point
-
Inca ai anuntul activ cristi?!?!...nu vad nicio atentionare asupra dot-ului..vrei sa ne mutam acolo?1 point
-
1 point
-
N-am inebunit, daca ai stii cum functioneaza aceste corectii poate ai intelege de ce i-am spus sa faca un test de compresie si n-ai mai jigni gratuit Acest motor are senzori de detonare iar corectiile pe injectoare inseamna valorile de compensare pe care le da DDE-ul pe fiecare injector ca sa atenueze valorile vibratiilor venite de la senzorii de detonatie pentru ca motorul sa mearga cat de mult se poate fara vibratii - de aia se numeste smooth running control optiunea de diagnoza Iar daca motorul da corectii foarte mari inseamna ca e o problema la cilindrii, la camera de ardere, Daca ar fi o problema la arbore sau la cuzineti ar bate, s-ar auzi1 point
-
Nu e prima oara cand te bagi in posturi de vanzare cristie35 deci nu stiu care dintre tine sau Alex_wly e in goana dupa posturi tinand cont cat a ajutat lumea pe acest forum Alex...tu pe langa chestii de vanzare si posturi la masina ta nu te-am mai vazut pe nicaieri...si sa te mai bagi in seama cateodata cand vinde lumea cate ceva, total inutil, tinand cont ca si tu ai avut la vanzare aceasi chestie, probabil din frustrare ai si comentat ca nu ti-ai luat banii pe produs...si-a luat forumu BMWClub comentator oficial...1 point
-
Sunt satul de carcotasi de astia :getlost: ca daca ai masina de 50k gata nu mai ai treaba cu consumul, ca daca ai bmw audi mercedes la fel. @Catalin Paraschiv daca nu ar fi si consumul un criteriu in selectia masini am umbla toti ca in SUA cu V8 V12 :twitch: Ca idee tu daca tot nu te uiti la consum de ce ti-ai luat 2litri si diesel?1 point
-
Fix pt posturi am comentat eu...si tu ai facut la fel cand ai zis ca nu nu sunt noi? Roata ta nu e 2002...e 2005...mare diferenta...o ai si acum in masina tot din vina dot-ului...altfel era vanduta.spor la report1 point
-
tu ai avut cu DOT mai bun? omul, clar a exagerat, dar pretul este la fel cu cel cerut de tine in trecut... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178116-vand-rezerva-slim-16-cric-cheie-roti/1 point
-
Service Scream (Tezparii) Din ce am vazut, da, e mult mai bine cu motorul scos; nu stiu cum reusesc cei care schimba cu motorul pe masina; sunt foarte multe piese de demontat si cel mai corect este cu motorul pe banc. In plus, ti se curata si admisia, baia de ulei, poti sa inspectezi motorul...1 point
-
Salut baieti. Cu bucurie anunt ca o sa mi se mareasca familia si cu tristete trebuie sa renunt la prima mea masina datorita faptului ca am nevoie de ceva mai mare..(femeia vrea brazi de craciun,carucioare,trolere cu haine ..in micul e46 ...) Bmw e46 NFL 320d an 1999 Sedan Argintiu Masina fiind din 1999 prezinta urme de zgarieturi fine in unele locuri,deci NU este Imprecabila. Masina a apartinut unui batran care a fost cu ea peste tot.( La pescuit,la padure,la bordel etc)..NU "a fost doar la farmacie putin si atat" Pot garanta ca,cu masina nu s-au facut curse,demaraje,derapaje si alte combinatii ascunse. Dotari :.. (din ce stiu eu...nu prea ma pricep).. Clima automata Angel eyes pe LED si Retrofit Morimoto cu H1(lupe ,Canbus Pro si tot ce cuprinde) cumparate NOU 2016 * Ulei Motor schimbat de 2 ori pe an + ulei curie de viteaza + ulei grup 2016 * Suporti Motor * Telescoape Shacks Spate * Alternator 2017 * Set Doomlager fata +spate * Riemenscheibe Mare + curele * Bujii * Gume la brate fata schimbate * Placute frane schimbate toate + furtune frane *Carte de service + 4 chei (2 cu telecomanda 2 fara) Pret 2800 euro Pentru orice intrebare va rog sa postati sau Mesaj privat. Masina a fost tinuta in garaj pana acum cateva luni. Masina este condusa de mine zilnic si ruleaza fara probleme. Pretul este usor negociabil in limita bunului simt. Masina se afla in Germania. Va multumesc. O zi buna.1 point
-
Eu nu i-as cataloga infractori ci escroci care profita de naivitatea oamenilor. Eu am tot respectul pentru ei, contribuie intr-un fel la selectia naturala, ii lecuieste pe naivi, pe cei care cred ca exista ieftin si bun, chilipiruri, Mos Craciun, Alba ca Zapada, curve virgine, fecioara Maria, duhuri sfinte etc. Unde e cerere e si oferta, daca exista naivi exista si escroci.1 point
-
1 point
-
Am intalnit si eu o frauda de genul asta. Povestea era asemanatoare...masina postata pe autovit.ro (Audi TT), sotul murise, sotia vorbea doar prin mesaje cu scuza ca e prin nu stiu ce sat din nu stiu ce tara unde are grija de un batran etc. Propunerea era sa pun nu stiu cum banii la Western Union ca sa aiba garantia ca nu vine in tara degeaba sa facem tranzactia (se presupunea ca masina e tinuta in garaj la fosta ei casa) si tot asa. P.S: sfatul meu e sa nu iti cumperi e46 320d...sunt destul de vechi si iti asumi niste riscuri enorme. Chiar si daca gasesti in bugetul asta o masina similara (pret/dotari/nr de km) tot o sa iti pice toata articulatia cand ajungi cu ea in Romania, turbina nu stii cat te tine, injectoarele la fel etc. E46 nu mi se pare o investitie rationala, oricum o dai o sa cheltui foarte multi bani si nu cred ca o sa iti convina sa dai 3000 euro si in urmatorii 2 ani sa repari la ea de inca 2000 euro. Eu am avut doua e46, am foarte multi prieteni cu e46, am citit si multe cazuri de pe forum...nu prea ai cum sa iesi ok din afacerea asta. Sunt masini vechi si rulate foarte mult. Si in Germania exista tot felul de oameni dubiosi care vand masini cu km dati inapoi si sansele sa gasesti un 320d putin rulat in banii astia sunt minime. Majoritatea au peste 350 000km si gandeste-te ca si varsta isi face simtita prezenta... Iar daca vei gasi una rulata cu adevarat putin, va costa mult si tot vei avea probleme. Iar daca vei vrea sa o vinzi in Romania o sa pierzi la revanzare enorm, ca la noi majoritatea nu inteleg notiunea de "istoric de intretinere" si se uita dupa toate rupturile de masini.1 point
-
Un plus de la mine ca nu ai vandut masina vreunui ghertoi analfabet. Cu astia nu merita sa intri in "afacere" nici data iti dau pretul asteptat, ca te trezesti cu cine stie ce teapa (era un exemplu aici cu cocalarul care a venit sa faca tranzactia cu bani mai putini decat batuse palma si incerca sa convinga vanzatorul cu tupeu sa i-o vanda in conditiile astea...si asta e un exemplu "light").1 point
-
Este logic ca mai bine iesi cu Toyota Land Cruiser din zapada decat cu Rolls ul dar nu iti iei rolls sa te duci sanius cu el. Eu vorbeam strict de placerea de a conduce o masina, de directie nu de poduri de zapada , de macadam sau offroad. Daca nu locuiesti in varf de munte ai zapada maxim 1 luna pe an( zile legate) si sa iti alegi masina pentru aceea luna este lipsit de logica. Totusi daca locuiesti intr o astfel de zona iti poti lua o masina special pentru asta care chiar are veleitati pentru asa ceva pentru ca un 5 ar clar nu are. Un 5 ar chiar daca are el cea mai buna tractiune la un moment dat se suspenda pe zapada sau iti lasi bara intr un pod de gheata. Daca mai si calculezi ce jante are un 5 ar nou , cum te vei simti in masina pe poduri de gheata si cat vor costa reparatiile doar pentru ca te ai ambitionat sa mergi cu ea pe zapada incepi sa intelegi ca nu are rost sa o scoti din garaj 1 luna pe an. La mine in Constanta ninge mult odata la cativa ani si cand ninge chiar daca esti tu temerar si intri pe strazi infundate si faci pe vola cand ajungi la destinatie nu ai loc de parcare niciodata. O poti lasa in strada pe banda unde poate veni un alt temerar care sa ti o loveasca. Iesi mai ieftin si mai linistit cu taxiul 2 saptamani. Ps pe mine niciodata nu ma sperie ca a nins sau este gheata ci ma sperie daca inaltimea zapezi depaseste garda masini si asta la orice masina... daca nu o depaseste ies de oriunde cu atentie. Cand zapada depaseste garda masini ... masina ramane acasa si ies cu alta masina1 point
-
Ăn cele 266 de pagini (peste 5300 de postĂŁri), cate persoane au spus concret ca li s a rupt distribuția? Iar dintre aceștia, câți au mașini cu revizii fĂŁcute la timp și cu km verificați? Nu spun ca problema nu existĂŁ, clar exista, dar cei mai mulți dintre noi am auzit de la vreun prieten al unui prieten sau de la vreun mecanic. Și stam și discutam sute de pagini, apoi brusc asta devine un argument.1 point
-
Detailing interior/exterior plus mici retusuri la vopsea. Din pacate stopurile haion n-au iesit cum am vrut eu, inca sunt matuite, nu stiu daca mai se rezolva la polish. http://s33.postimg.org/7fxwcqafz/IMG_20160526_185838.jpg http://s33.postimg.org/56etz37tr/IMG_20160526_185851.jpg http://s33.postimg.org/hau3g2kpr/IMG_20160526_185858.jpg http://s33.postimg.org/908a88p5r/IMG_20160526_185906.jpg http://s33.postimg.org/hayotta3j/IMG_20160526_185928.jpg Sa ii pun folie pe spate (sau fata/spate)? Daca da, ce transparenta? Mersi.1 point
-
Tu pentru ce masina vrei sa activezi functia? Ai camera de luat vederi in parbriz? Eventual pune un VIN.1 point
-
0 points
-
0 points
-
si daca au la noi cautare diesel-urile, ce? omul a spus clar ca i se potriveste mai mult un motor pe benzina.0 points
-
Pe mobile sunt mai scumpe benzinarele pt ca sunt f putine si cu km mai putini, nu din alt motiv. La noi oricum nu au cautare decat dieselul la F10. Deci n ai facut o alegere tocmai buna, asta daca nu cumva iti vinzi masina in Germania.0 points
-
Vand Rezerva Slim 16+ cric +cheie roti toate originale BMW Pret 300 lei fix sau 200 lei doar roata fara accesorii ps: am si una pe 17 de pe 330diesel la 300 de lei /rezerva-1 points
-
Daca tot te ocupi 9 are pe zi cum spui, arata-mi legea unde te obilga sa lasi bara la asigurator, asa ca ce discutam. Tu faci munca la asigurari asa cum te invata sefii, numai ca LEGEA spune altceva. Toti asiguratorii incearca sa induca pagubitii in eroare, prin inspectorii care fac constatarea, iar cand se ajunge la reclamatie la ASF,ANPC, etc. atunci asiguratorul o da la intors. Tu lucrezi 9 ore pe zi, iar eu lucrez cu asigurarile din 2004, masini in taximetrie si crede-ma stiu toate tertipurile asiguratorilor, care vor sa plateasca cat mai putin. Iar daca tu imi spui mie ca sunt samsareli ca vreau sa repar in regie proprie si sa raman cu bani, asa pot spune si eu despre tine ca esti un angajat de la o asigurare, unde incerci sa convingi pagubitul sa faca ceva in detrimentul sau, asta asa ca sa nu spun mai urat. Astept sa-mi arati articolul de lege unde spune ca trebuie sa predai piesa la asigurator. Si inca ceva, nu cred ca lucrezi in asigurari, deoarece in regie proprie NU se da 50% cum spui tu, se da pretul de piesa OE noua, fara TVA, pretul care il da programul AUDATEX, unde toti lucreaza cu acest program, nu cum spui tu. Observ ca aici cand vrei sa inveti pe cineva sa nu fie inselat de saiguratori, primesti minus-uri, e tare treaba.-1 points
-
Ai inteles gresit, NU fac taximetrie am masini in taximetrie, eu am luat de la toate societatile de asigurare, bani de piese noi si fara TVA. , Vrei sa-ti arat accept de plate de la UNIQA, la un E46 FL, ptr. inlocuit cu piese OE (bara, far si aripa } + capota la vopsit la plata in regie proprie de 10.100 lei, ca sa te convingi? Daca nu stiai a aparut o ordonanta noua in ian. 2017, unde spune ca, proprietarul de masina isi repara masina unde vrea, chiar daca services-ul NU are contract cu societatea de asigurare, se duce cu devizul estimativ de la services, iar asiguratorul ESTE OBLIGAT sa accepte plata devizului, in caz de regie proprie, accepa plata fara TVA, DAR DIN DEVIZ, te-ai prins? Si te rog frumos sa te controlezi ce vorbesti, ca eu nu ma trag de sireturi cu tine, de unde stii ce fel de om sunt, daca nu ma cunosti, asa ca te rog sa iti revizuesti comportamentul, nu dovedi altceva. Eu nu te-am jignit cu nimic. Vezi asta este snobismul la unii, sunt rupti in cur, dar vor piese noi, ce diferenta este la o bara noua si o bara originala si foarte buna din dezmembrari, crezi? Eu mi-am spus punctul meu de vedere si cum am procedat in problemele cu societatile de asigurare. Te rog sa nu mi te mai adresezi, atata timp cat jignesti si vorbesti urat , eu nu te-am jignit cu nimic.-1 points
-
Corect, eu spun cum am procedat si a dat roade, nu are rost sa ma contrazic cu tine. M-am mai contrariat cu tine si altii, cand am afirmat ca lantul de la N47 nu se strica din cauza ca se face schimbul de ulei la 30.000 km., eu am spus si sustin ca este proiectare proasta la calitatea lantului, pinioanelor. Toti ati sarit cu gura pe mine ca nu stiu, ca vorbesc prostii, ca este o vina si din schimbul de ulei mai tarziu de 15.000 km, ei uite ca am cam avut dreptate, TU stii cel mai bine ce ai patit la tine, cu schimbul de ulei la 15.000 km. Oricum eu ti-as fi oferit o informatie pretioasa in privinta ce poti sa patesti la motor, sau mai bine zis la blocul motor, arbore si biela, cand se rupe distributia, dar tu sigur ca te-ai fi ofensat si ai fi spus ca nu stiu, asa ca.... Cu toate ca m-ai jignit destul, eu iti doresc succes in continuare cu repararea motorului.-1 points
-
oameni buni, nu mai puneti intrebari tampite. nu mai incercati sa faceti sondaje pe informatii fara sursa...zvonurile sunt ca basinile....bate vantul si se duc. chiar daca nu ai zgomot si esti stresat, schimba distributia, ca sa poti conduce masina fara ganduri negre...daca esti linistit din padv...o schimbi cand apare cel mai mic zgomot. ca se poate rupe fara "avertisment", da...banuiesc ca oricine si-a cumparat N47, si-a asumat asta.-1 points
-
Mai exact ce model de Ferodo Premiere? Si care sunt beneficiile? In afara de franare mai eficienta.. Cat praf se aduna pe jante? Cum conduci in general si la cati km ai schimbat placutele si cand ai schimbat discurile pentru ca s-au subtiat?-1 points
-
-1 points
-
Dar ai vazut cum sta roata dreapta spate? https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/821464409_2_1080x720_bmw-520-d-2006-fotografii_rev045.jpg L-as intreba de ce sta roata aia asa, dar imi e ca sterge poza din anunt. LE: Trebuie sa retrag ce am zis, se pare ca la toate se vede asa. Am verificat si alte anunturi. S-ar putea sa fie o distorsiune cauzata de obiectiv si unghiul pozei. Oricum, sa-ti iei mereu o rigla si sa masori distantele intre anvelopa si caroserie, sa te asiguri ca este asezata simetric roata.-1 points
-
Asa se vede ... si eu cand am luat masina a sarit lumea ca e lovita.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Din cauza impozitului. Inainte de F10 am avut A6, 3,0 TDI Quattro-se platesc 500 Euro/an. Mi se pare enorm comparand cu impozitul pt 525 525 xdrive sedan(l-am vandut astazi). Saptamana viitore imi soseste 528i xdrive-1 points
-
nu-ti place ceva la mine ?? report ...asa cum fac si eu cu tine pt offtopic-uri si alte tampenii pe care le emanezi ... on-topic: Atenie la ce se vinde aici ,nu e noua cum s-a specificat.E din 2002 ,un cauciuc de 15 ani e copt .si-a pierdut de mult proprietatile-1 points
-
unde am scris eu ca e nou ? cum a scris aici vanzatorul ? tocmai de-aia l-am scos de la vanzare pt ca m-a atentionat cineva de pe forum ca e vechi...l-am pus la mine in masina acuma ce nu mai intelegi ? ca sa te lamuresc... da.Muta-te acolo si comenteaza cat vrei lol-1 points
-
Cine a dat tepe Knet? Ma amuza situatia, il cunosti personal?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
din filmari nu poti trage o concluzie....va spun sincer ca am inregistrat motorul si se aude la fel ca cel de sus...sau asemanator..dar in realitate e ceas.-1 points
-
Salutare tuturor,a resoftat cineva 525D 2.0 218cp zf8?Am auzit ca nu e bine sa resoftezi deoarece cutia este 8hp45 si nu suporta mai mult cuplu de 450NM,Oare sa fie adevarat?-1 points
-
Pai eu am zis de 325i sau 330i ca sa nu isi mai bata capu cu intretinerea pt ca sunt mai fiabile decat 318i.. prefer sa platesc impozit mai mare si sa bag putin mai mult la pompa decat sa imi pierd timpul prin service-uri.. si apropo de consum eu am un 330xi si am consum combinat 12.5 si nu merg ca o bunicuta.. un 318i cat crezi ca o sa ii consume cu 1-2 litri mai putin ? Eu sunt de parere ca dupa ce isi ia 318i la 2-3 saptamani o sa vrea ceva mai puternic-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00