Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/25/17 in all areas

  1. exact ce spuneam sunetul nu se asculta pe inregistrari video...eu cand am ascultat video facut la masina mea, m-am speriat )) in realitate toarce WIN, de cand ai patit-o cu distributia, tu auzi lantul zornaind si la alea pe curea )
    8 points
  2. Fara suparare pentru colegul cu problemele de mai sus. Dupa reparat diverse masini la service "multi-marca" mi-am invatat lectia: sanse sunt foarte mici ca un asemenea service sa faca o lucrari de calitate pentru mai multe marci. Eu am facut diverse lucruri mici la alta masina, nu bmw-ul, la un service de incredere, dar datorita unor lucruri specifice marcii am avut de suferit si tot la service autorizat am ajuns. Exemple: - burduful de planetara la fiat are un colier pe care il strangi cu clestele. Daca nu ii fortezi siguranta cu o surubelnita dupa, se desface -> un cap de planetara dus - flansele de amortizor aftermarket NU TIN! dupa ce am schimbat 2 seturi aftermarket, am pus originale, acum nu mai am probleme. etc. Toate micile detalii le-am aflat pe banii mei din pacate. Daca ma duceam la un service autorizat care face asta in fiecare zi, in final ieseam mai ieftin.
    3 points
  3. Harpalete, ce viteaz esti tu cand n-ai probleme. Greseli se pot face si in reprezentanta daca esti norocos. Ca la necaz chiar si aia o dau de pereti si tot pe banii tai. Da-i omului un sfat util in situatia data, nu cu ce-ai fi facut tu daca...
    2 points
  4. @harpalete Daca comentariul tau venea pe prima pagina a topicului(cand omu' se pregatea sa inceapa lucrarea) era altceva, asa seamana cu "vitejii de dupa razboi" Cat traiesti inveti si de obicei pe banii tai.
    2 points
  5. te rog arata unde e radarul PRETENE !! ca te dai destept iar... ai primit poza mai sus, ai primit link, manual de instructiuni, sfaturi, informatii si mori cu pusca in mana ia raspunde-ti singur la intrebari de acum inainte ca vad ca ai ridicat prea mult nivelul mediu de IQ din topicul asta. sau tu de fapt ne pui intrebari retorice si noi ca prostii raspundem sa ne aflam in treaba? ba omule, nu mai cauta masini cu dotarea asta ca nu o sa o folosesti mai deloc si nici nu e foarte fiabil sistemul. se murdareste iarna mai tare, nu mai merge. nu mai merge din cauza mizeriei se deregleaza si din soft. intra umezeala la mufa, iar nu mai merge. trebuie recalibrat pt ca e sensibil si se deranjeaza imediat. chiar si la vreo spalatorie ti-l poate deregla si doar cu ISTA scapi de erori...si in plus, nu o sa il prea folosesti pt ca rar gasesti pe cineva pe autostrada sa mearga cum iti convine tie personal astfel incat sa il urmezi. in tara cu atat mai putin il folosesti pt ca nu avem multe autostrade si pt ca la noi se taie calea mereu si NU, nu are acc masina din link
    2 points
  6. nu, ca eu cred ca acum e in stadiul ala in care "numai se joaca", daca intelegeti ce vreau sa spun ii dam raspunsuri mura-n gura la intrebarile lui de fizica cuantica si tot noi suntem aia care nu stim nimic. mergi domnule Dan la dealer si intreaba, sa iti deseneze imagini, sa povestiti discutii...daca aici sfaturile nu sunt bune. iti explica omu' si tu vrei desen. nu era limita de varsta in obtinerea permisului de conducere? eu te-am crezut major...am zis ca daca iti explic unde e radaru si butonul intelegi, dar tu vrei scheme, tabele, demonstratii, teoreme, ilustratii pe pagina anterioara te-ai prezentat, iar acum ti-ai expus dizertatia. ia urca-te tu in tren, mergi de vezi masina in cauza la vanzator si spune-i nelamuririle. fa-ti lista. zici domne' vreau sa vad boxe si radare si senzori si adaptive si manevre. si atunci iti faci talentul live langa marfa
    2 points
  7. Eu nu inteleg de ce ai repornit un motor la care se aprinsese becul rosu la ulei si l ai mai si turat in 2000 3000 rpm. Poti pune un filmulet cu zgomotul motorului? tacanitul de injectoare este total diferit de bataia de piston... in general cand ai probleme pe un piston injectia incearca sa echilibreze motorul.
    2 points
  8. Am atasat o poza in ceea ce priveste radarul de ACC din bumper. La cele fara ACC, acel plastic in zona centrala va arata tot ca si cele de pe lateral, nu va fi plin, vor exista gaurele si prin acel plastic central. E destul de simplu. Daca bumperul arata ca si in poza, plus ca daca si volanul are cele doua butoane pt setarea distantei, atunci n-ai nici un dubiu ca masina n-ar avea aceasta optiune.
    2 points
  9. Dupa ceva emotii a ajuns si a doua jucarie.Este grea,aproape 15kg fata de cea care este pe masina acum 7,6kg.A plecat deja la imperechere cu galeria de evacuare care va fi facuta custom,"serpi".Maine in sfarsit voi ajunge sa schimb volanta.Imi rezerv dreptul momentan la modelul trubinei pana la aflarea rezultatului final.
    2 points
  10. In acest punct, cel mai potrivit ar fi sa duci masina la un specialist in motoare de bmw (nu neaparat reprezentanta). Poate reusesti sa-l mai salvezi daca gasesti omul potrivit. Altfel o sa mai bajbaie mecanicii tai, o sa gaseasca un defect, le scapa altul si ajungi iar intr-un punct mort. Varianta asta cu reparatia e foarte periculoasa. In cele mai multe cazuri identifici anumite piese distruse, vrei sa faci treaba buna si inlocuiesti totul ca la carte iar apoi se dovedeste ca mai exista defecte ascunse si deja e prea tarziu sa iei alt motor pentru ca ai investit prea mult in asta. Continui cu reparatia lui si la final, dupa alte investitii in el, ajungi sa alegi alt motor pentru ca asta se incapataneaza sa faca probleme.
    2 points
  11. Si care e secretul ? E foarte greu sa citesti un regulament si sa il respecti. E foarte greu sa citesti si un titlu al unui topic....imi vine sa jignesc maxim!
    2 points
  12. Oricum a rezistat bine topicul , pana ce sa fie iara invadat de anumite personae cu parerile lor ''daca as fii fost eu...'' Tipic !
    1 point
  13. Tu esti in top 3 Si tu la fel Inca un topic unde vrei sa pari mai destept decat esti Exista si o parte buna in toata treaba asta
    1 point
  14. Azi am primit masina de la vopsit,maine dimineata intra la o "sesiune" la Acero.Maine seara sau poimaine poze:)
    1 point
  15. Daca nu e deja pinned, cred ca topicul asta ar merita a fi pinned. Sunt multe invataturi pe care altii le pot desprinde de aici. WIN, stai bine cu nervii, eu nu as fi ales varianta aleasa de tine never ever.
    1 point
  16. Și mitul se confirmĂŁ. Am stat de vorbĂŁ cu Sorin la Service Scream (Tezparii), un tip super amabil. Am ascultat, verificat. Nu e cazul pentru distribuție. Sunetul acela, deși seamĂŁnĂŁ, nu este de acolo. Voi face ulterior asta, la mai mulți km. DeocamdatĂŁ am modificat programarea ĂŽn schimb ulei cutie. Yay!
    1 point
  17. Mie mi se pare ca te grabesti putin ... mai ales km pe care ii ai! Este totusi o operatiune destul de dificila ce implica scoaterea motorului de pe masina. Esti sigur ca vrei sa faci asta la o masina de 100k km cand nu bate rau? Incearca totusi si cu motorul cald sa vezi cum se aude. Mie si asa mi se pare ca se aude foarte ok. P.S. Daca ii intrebi pe cei de la Service Scream (Tezparii) daca se aude si daca trebuie schimbat, trebuie sa fie prosti sa refuze. Si inca o chestie, ai spus ca problema cu antena gps o rezolvi pe garantie, de ce nu se rezolva pe garantie si spalatorul? Also, daca schimbi distributia in afara reprezentantei, nu pierzi garantia?
    1 point
  18. Sa ai noroc la ea, ai scris faruri adaptive la dotari eu vad halogene..alea adaptive is la xenon doar din cate stiu. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Salutare, Holbandu-ma zilele trecute pe autoscout24 in speranta de a-mi gasi o masina la un pret decent si care sa fie pe gustul meu, am gasit un e46 320cd 2004 (Coupe) cu 180000km la pretul de 3000 euro, fix ceea ce imi doream, bugetul fiind de 4000 de euro cu tot cu deplasarea mea in germania + intoarcerea cu masina pe roti. Masina in poze se prezinta foarte bine, pare foarte bine intretinuta, cu jante de 18, interior M, piele etc. Contactez vanzatorul iar el imi confirma tot ceea ce am vazut ba chiar mai multe, hmm, pare foarte tenant. Am intrebat-o de ce o vinde la pretul ala (destul de mic zic eu, ptr ce ofera) si de ce doar 180k km, ceea ce mi se pare extrem de putin avand in vedere ca masina a fost rulata in Germania si are 13 ani vechime, nu am primit un raspuns concret la intrebarile mele iar ce mi-a raspuns ea a fost ceva de genul: (Tradus din germana in romana cu google translate, am mai corectat eu pe ici pe colo) "Buna Ziua, Multumesc prentru intrebari. Eu si familia mea locuim in Brest, Franta Sotul meu a trait si lucrat in Germania. Din pacate, el a decedat intr-un accident rutier pe 24 oct. 2015, de aceea vand masina, deoarece imi aminteste de el. El a fost primul proprietar si acum eu sunt al doilea. Am preluat masina din Germania si am adus-o in Franta. Masina este trecuta pe numele meu in Germania, are TUV valabil pana in 2018, are eticheta ecologica, 8 anvelope in stare foarte buna care sunt incluse in pret. Masina a fost cumparata de noua, ea este intr-o stare foarte buna atat estetic cat si tehnic, nu a avut niciodata vre-un accident, nu are rugina, indoiri sau zgarieturi si a fost tinuta in mare parte in garaj. Toate inspectiile au fost facute la un dealer local astfel incat carnetul de verificare a masinii este mentinut la zi. Schimbarea uleiului a fost efectuata in mod regulat. Este un vehicul pentru nefumatori, animalele nu au fost permise in el bla bla bla..." Ideea e ca nu a fost de acord sa ne intalnim undeva in Germania (Stuttgart) ca sa o vad, tine sa vin in Strasbourg, Franta (undeva la granita) sa o vad, ceea ce mi se pare putin suspect, masina avand actele pe Germania. Acum va intreb pe voi, care probabil sunteti mai informati iar unii posibil sa au trecut prin asa ceva.. vi se pare ceva in neregula cu ce a spus ea, e ok sa ma duc in Franta sa cumpar o masina care are acte de Germania? Precizez sa abia am luat permisul si sunt complet strain de tot ce tine cumpararea unei masini, mai ales din tari straine, bineinteles, nu ma duc singur, ma duc cu cineva care sa o si conduca pana in Romania. Doresc sa plec vineri, deci astept parerile voastre inainte de a pleca (sau nu) la drum. Multumesc frumos!
    1 point
  20. Semi cald - uleiul era cam pe la 70 de grade. Mersesem cam 5km. Nu vreau să mai aștept alte sunete. Mergem la schimb
    1 point
  21. Asa am gandit eu acum. Poate corect sau poate gresit. Vom vedea. Si mai este un aspect pe care l-am luat in calcul: am auzit ca motoarele pe benzina sunt mai prietenoase cu natura )
    1 point
  22. Nu trebuie sa iti fie teama,asa o sa se si intample ON:Frumoasa masina ,sa ai noroc de ea si sa o conduci sanatos !
    1 point
  23. Daca esti din Bucuresti si ai ceva de vizionat, as putea sa te ajut cu o diagnoza/asistenta in vederea cumpararii. Am avut deja doua e46 318i (coupe si sedan, ambele facelift) si am cam invatat ce probleme au . Desigur, daca imi permite timpul in ziua respectiva.
    1 point
  24. 318i este suficient pt drumurile noastre mai ales ca esti incepator,cu intretinerea stai linistit ca indiferent ce ai lua o sa mai bagi bani in ia,oricum nu este de speriat si poti gasi din dezmembrari piese ieftine cand stai mai prost cu bani. La consum sta destul de bine zic eu,scoteam si 6,5 cu e46 in afara in Pitesti consuma 10-11 mers normal. 325i,330i o sa te indoaie la inpozit,asigurare, consum daca faci multi km,si in afara de motor costurile sunt asemanatoare cu oricare e46. Vezi cateva masini sa iti faci o idee,sa ii faci neaparat o diagnoza ca multi magaresc becurile in bord, dupa o alegi pe cea mai intretinuta,km oricum toate au multi. Verifica de rugina pe la puntea spate,vezi sa nu pape ulei in general pe la semeringuri supape si pierderi pe la diferite garnituri.in rest eu zic ca e46 este printre cele mai fiabile bmwuri dupa e39 Si daca este sa te ei dupa forumuri clar o sa iti iei bicicleta
    1 point
  25. @catalin paraschiv tu nu te vaiti de consum, nu te intereseaza cat consuma o masina,dar iti e frica sa nu cada piata auto diesel )))
    1 point
  26. din filmari nu poti trage o concluzie....va spun sincer ca am inregistrat motorul si se aude la fel ca cel de sus...sau asemanator..dar in realitate e ceas.
    1 point
  27. Chiulasa nu cred ca este rectificata corect, parca ai schimbat doar partial niste supape? Nu mai retin Culbutorii aia model nou nu stiu de ce ai modificat si nu stiu daca este corect cum ai procedat Injectoarele au corectii mari ptr ca ceva nu e in ordine Daca ramane fara ulei posibil sa sara de la punct cum a zis cosmin Ai mers prea mult fara ulei, tb sa verifici arborele cotit si cuzinetii Injectoarele nu cred ca au corectii ptr ca are o usoara uzura la cuzineti, poate vreun segment spart... Trebuia sa opresti motorul imediat si sa nu mai incerci nimic Verifica compresia si presiunea la ulei dar cred ca cel mai bine desfaci motorul
    1 point
  28. Win din ce imi dau eu seama, masina ta are distributia sarita de la punct, probabil din cauza pinionului de la pompa de ulei. Sau mai exista varianta ca sa nu fi fost pusa bine la punct de la bun inceput si asa a cedat si pnionul. De aici se trage si faza cu injectoarele, timpii motorului nu sunt corecti iar injectoarele au corectii mari tocmai ca sa compenseze.. Din experinta iti spun, o distributie care nu e corect pusa la punct face probleme de genul asta chiar daca aparent motorul porneste si functioneaza aproape corect. Poti sa faci un test pt injectoare, cineva care se pricepe, testul se face cu eprubete, nu valori date de nush ce tester.
    1 point
  29. Win-ia in calcul sa mergi si la un specialist, sus cu ea pe trailer, cam ciudat sa se strice asa repede injectoarele, poate pierde compresie pe undeva..verifica si daca firele care se conecteaza la injectoare nu au intreruperi..(misca de ele si vezi daca se schimba ceva in mersul motorului, injectoarele sunt puse in aceeasi ordine?). _chiulasa_ este verificata, rectificata? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  30. Sunt satul de carcotasi de astia :getlost: ca daca ai masina de 50k gata nu mai ai treaba cu consumul, ca daca ai bmw audi mercedes la fel. @Catalin Paraschiv daca nu ar fi si consumul un criteriu in selectia masini am umbla toti ca in SUA cu V8 V12 :twitch: Ca idee tu daca tot nu te uiti la consum de ce ti-ai luat 2litri si diesel?
    1 point
  31. Am schimbat la opel cureaua originala veche de 10 ani si cu 118.000km care de fapt se schimba la 150.000km sau 8 ani si am ramas uimit de cat de bine arata dupa dupa 10 ani, se descifra codul stantat pe curea Un kit complet ptr distributie livrat de Continental plus cele 2 pinioane ptr axe cu vanosi incorporati INA, toate filtrele, ulei motor si cv plus manopera au costat 920€ Nu este bmw dar merge cu siguranta inca 120.000km, parca imi este dor de ursuletele alea vechi, schimbam simeringurile la supape si cureaua la distributie pe marginea drumului.....
    1 point
  32. Asa este, nu sunt identice, dar este de remarcat faptul ca are aceeasi cilindree, ceva mai putina putere/cuplu, dar scoate 4litri/100km, cu o echipare similara: xdrive + steptronic.
    1 point
  33. De apreciat efortul colegului sa prezinta toata patania lui; este constructiv, pentru cei ce lectureza forumul, deoarece se trag cateva concluzii: - este mai rentabil sa te adresezi unui service cu experienta, cu review-uri bune, cu experienta in reparatiile respective/decat sa improvizezi, inveti din mers; de asemenea, reparatiile cu factura si garantie(la service-uri serioase) sunt de preferat - se pare ca totusi cedeaza lantul la N47, este mult folclor, dar si cazuri reale, ce confirma problemele - masinile second hand sunt loterie
    1 point
  34. Eu am vazut un mercedes coupe 2014 cu distributia rupta pe care l-a reparat in "fata blocului " cu kitul pe febi si mecanicul un betiv ce facea pt prima oara masina aia , a durat 2 zile si merge perfect si in ziua de azi , cost total 1500ron. din ce am inteles eu supapele sunt "ingropate" la modelele astea si la ruperea distributiei nu strici motorul , doar inlocuiesti distributia.
    1 point
  35. La cati bani a costat motorul refacut o baie SH originala si nu ai probleme.
    1 point
  36. Nu am nimic de a face cu meseria de mecanic auto,insa din postura de absolvent de stiinta si ingineria materialelor acum x ani, si profesand ca inginer de peste 15 ani, insa iti pot spune cu certitudine ca baia aceea de ulei, care pare dintr-un aliaj pe baza de aluminiu nu va mai fi niciodata la fel cu suduri, petice, etc, fiind o piesa turnata la origine. Daca tot vrei sa stai linistit, cumpara o baie de ulei de la dezmembrari, sudura/petice poate merge, insa 100% nu va avea aceleasi caracteristici ca o baie fara reparatii.
    1 point
  37. 7 topicuri, acelasi subiect....nu iti ajunge unul de cateva sute de pagini?
    1 point
  38. recent chiar un vanzator autorizat pe forum are de vanzare un e60 cu kilometrii intineriti si nementionati in anunt. E forum de pasionati, aici totul se face din pasiune )
    1 point
  39. Nu e complicat daca te documentezi, scoti niste scheme ceva. Mai ales daca iti mai zice cineva cateva lucruri. Multumesc! Sper sa mearga cum trebuie..
    1 point
  40. Și uite cum dupĂŁ un ĂŽnceput foarte pozitiv al lui WIN60, de a ĂŽmpĂŁrtĂŁși ĂŽntr-un mod pozitiv experiențele lui, se ajunge sa se polueze lamentabil ... pĂŁcat de dorința bunului samaritean, și nu cred ca din rea intenție, ĂŽnsĂŁ unii dintre membrii forumului, ajung sa aducĂŁ conținut ce nu are nici o legĂŁtura cu subiectul. Dragii mei colegi de forum, va propun sa ne ĂŽncadram cu discuțiile strict pe topic "Refacere motor N47". Gândiți-va ca se poate construi un knowledge base ce poate servi multora dintre cei ce navigheazĂŁ, cu real folos și informații pertinente ce pot ajuta, fĂŁrĂŁ a se sta sa se filtreze, dupĂŁ cum sunt pe alte topicurile, hai sa zicem un 10% informație folositoare (poate exagerez) ĂŽntr-un talmeș-balmeș de lucruri ĂŽncâlcite, ca la final sa fii mai debusolat decât ĂŽnainte de a lectura zecile de threaduri. Frecventez de multĂŁ vreme acest forum ĂŽnsĂŁ sunt ĂŽncĂŁ nemulțumit atât de calitatea contentului cât și de modul greoi in a gĂŁsi rapid informațiile de care ai nevoie. Consider ca rolul comunitĂŁții este de a aduce plus valoare prin postare de conținut relevant și la obiect ĂŽnsĂŁ nu observ sa se exercite rolul de moderare la un nivel mai activ. FĂŁrĂŁ doar și poate ca nici eu nu mi-am gĂŁsit locul potrivit unde sa ĂŽmi exprim opinia, ĂŽnsĂŁ simt de ceva vreme nevoia sa ĂŽmpĂŁrtĂŁșesc cu voi faptul ca trebuie fĂŁcut ceva ca nivelul calitativ al forumului sa capete direcția normala printr-o serie de mĂŁsuri evolutive si educative care sa aducĂŁ improvements.
    1 point
  41. Se repara insa orice e reparat/vopsit nu mai iese niciodata ca din fabrica. Din pacate, emotional vorbind, te apuca toti dracii cand gasesti masina zgariata, lovita, indoita si nu neaparat din cauza banior/casco/ etc.
    1 point
  42. Vand BMW S1000RR an 2010. Anvelope cumparate in 2016 michelin pilot power 2ct, folosite 200 km pe strada. Amortizor ghidon, quick shifter, suspensie ohlins fata spate, scarite sport, calcultator sport, cadru imbracat in carbon full, evacuare arrow cumparata in 2016 noua. Nu are ABS si nici scarite pasager. Motocicleta din 2011 pana in 2015 a mers doar pe circuit, astfel incat dupa ce am schimbat bordul cu unul de strada, imi arata in jur de 9000 km. dar nu sunt reali. Pret 9000 euro fix. tel 0754087518. Motocicleta se poate vedea in Botosani (iasi/ suceava) sau Bucuresti. Schimb cu unele seria 3.
    1 point
  43. Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, traseul OEM pentru cablul USB este prin prag pana in dreptul scaunului soferului, apoi pe sub scaun pana in consola centrala. Repet, si cu asta vreau sa inchei subiectul. Poti veni oricand sa remediem orice problema semnalata de tine sau iti putem returna integral suma platita.
    1 point
  44. Nu trebe sa fii universitar ,sa duci masina la un service
    0 points
  45. Ai si tu dreptate, dar pe jumatate. Frecarea metalelor chiar daca nu se invata decat in scolile de profil, mai este si o chestie de logica, din moment de motorul merge cu ungere de ulei si ramai fara presiune de ulei, deci clar nu mai este ulei acolo, motorul trebuia oprit imediat, mergea cu motorul oprit, pana tragea pe dreapta si nu mai trebuia pornit. Alta greseala pornirea motorului considerand ca e rece, dar fara presiune de ulei. Ce legatura are ca motorul este rece, cand nu are ungere, poti gripa motorul si cand este rece.
    0 points
  46. 0 points
  47. Am vrut,dar n ai cu cine Da,si asta e o varianta Aici,sunt multi care vorbesc din inertie
    0 points
  48. Harpalete,nu cred ca ti-ai dori sa fii in pielea lui Win...de altfel nici unul nu-si doreste,eu de cand am citit patania ma cam ia cu bâtâiala .
    0 points
  49. nu l-am turat in 2000-3000 rpm, cred ca nu cititi cu atentie! Doar l-am pornit sa fiu sigur ca nu este vreun senzor, am facut verificarile de rigoare cu el la relanti cateva secunde si l-am oprit, turat a fost dupa ce s-a pus pinionul cum trebuie si a mers cum trebuie. Cum s-a aprins becul la ulei am scos-o la relanti pana in parcare. Cred ca stau bine cu psihicul...sper sa nu am vreun derapaj. Cat despre ce a spus Harpalete...nu comentez. Varianta aleasa de bine a fost ce trebuie, nu o regret, in schimb regret ca nu am fost mai atent si nu mi-a aparut niciunde m-am uitat ca pinionul trebuie pus intr-un anumit fel. Singura greseala si simpla greseala ma costa un nou motor second. Nu s-au potrivit injectoarele Daca stiti pe cineva care ma poate ajuta cu o proba din dezmembrari sau orice cu 4 injectoare, v-as ramane recunoscator. Multumesc frumos!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.