Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/26/17 in all areas

  1. "Proaspata" de la Acero,caruia ii multumesc si cu aceasta ocazie. Scuzati calitatea la limita a fotografiilor,am terminat cam tarziu si sunt facute cu telefonul. Mai multe fotografii maine cand ajung pe Transfagarasan.
    4 points
  2. In alt topic spuneai ca astepti deja masina sa vina ca e comandata. Acum ne intrebi pe noi ca sa vezi daca ai facut alegerea buna sau doar te plictisesti teribil si faci un sondaj de opinie? ))
    3 points
  3. Asta face diferența intre un mecanic si gușterii unde ai desfacut motorul Ar mai fii baia sudatĂŁ,chiulasa facutĂŁ si aia probabil la misto,eu astea nu le as face nici la un logan taxi,dar ma rog,asta e parerea mea. Mi ar fi si imposibil,oricat as vrea Ok,succes la pompat bani,timp si nervi
    2 points
  4. Sau schimbat titlul in Distrugere motor n47
    2 points
  5. http://www.youtube.com/watch?v=DzGeGhoT6OU
    1 point
  6. Set 4 jante 19" Style 313m. Cumparate de noi...aprox 8 000 km rulate...autostrada. Impecabile...stare originala...ca noi. Cu Bridgestone anvelope. Pret 1200 euro.
    1 point
  7. Refacere=reconditionare=uberholt Sa nu ne cacam pe noi,totusi.
    1 point
  8. Lipsa vaccum turbo,electrovalva, egr,reglaj actuator, pot fii multe, o diagnoza te lumineaza.
    1 point
  9. Nu prea,e mai greu,acolo stiu despre ce e vorba.Bine,mai depinde si de client. Mai bine i o faceai tu Ce sfat,ca omu vad ca le stie pe toate,numa' p alea bune,nu. A sudat baia de ulei,tu ce sfat i ai da?
    1 point
  10. Harpalete, ce viteaz esti tu cand n-ai probleme. Greseli se pot face si in reprezentanta daca esti norocos. Ca la necaz chiar si aia o dau de pereti si tot pe banii tai. Da-i omului un sfat util in situatia data, nu cu ce-ai fi facut tu daca...
    1 point
  11. Tu esti in top 3 Si tu la fel Inca un topic unde vrei sa pari mai destept decat esti Exista si o parte buna in toata treaba asta
    1 point
  12. nu, ca eu cred ca acum e in stadiul ala in care "numai se joaca", daca intelegeti ce vreau sa spun ii dam raspunsuri mura-n gura la intrebarile lui de fizica cuantica si tot noi suntem aia care nu stim nimic. mergi domnule Dan la dealer si intreaba, sa iti deseneze imagini, sa povestiti discutii...daca aici sfaturile nu sunt bune. iti explica omu' si tu vrei desen. nu era limita de varsta in obtinerea permisului de conducere? eu te-am crezut major...am zis ca daca iti explic unde e radaru si butonul intelegi, dar tu vrei scheme, tabele, demonstratii, teoreme, ilustratii pe pagina anterioara te-ai prezentat, iar acum ti-ai expus dizertatia. ia urca-te tu in tren, mergi de vezi masina in cauza la vanzator si spune-i nelamuririle. fa-ti lista. zici domne' vreau sa vad boxe si radare si senzori si adaptive si manevre. si atunci iti faci talentul live langa marfa
    1 point
  13. Faina masina sa o stapanesti sanatos... Off topic: ...ajungem imediat la concluzia ca rwd e mai bun iarna ca 4x4 ...in 2013 februarie am plecat din cluj la 19 grade afara cu soare si zambetul pe buze si anvelope de vara, Audi S5 V8...a inceput sa fulguie in apropiere de Budapesta iar la 40-50km de budapesta deja erau tiruri rasturnate pe marginea autostrazii...am ajuns in viena sa fac revizia si a doua zi am plecat spre cluj...atunci s.au inchis autostrazi si drumuri in Ungaria si eu am ramas blocat 3 zile in Ungaria...masina a mers super ok, repet cu anvelope de vara, zapada era destul de mare ca auzeam cum frec pe sub masina dar am mers pe urmele altor masini si nu am ramas blocat nicaieri chiar daca imi ieseau frunzele morcovului din pantaloni...experienta offroad nu aveam, experienta in anotimp rece nu aveam si eram si cu anvelope de vara...atunci am stiut ca tot ce m-a adus acasa a fost 4x4...cat despre instabilitate si feeling de barca la viteze mai mari la F10 525d xdrive stiu ca s-a mai discutat si nu stiu care ar putea fi cauza dar sa blamam in totalitate sistemul 4x4 pt asta m-as indoi... BTW: M5-ul tocmai s-a lansat azi si din ce am vazut e...guess what...4x4 .
    1 point
  14. Nu e nici o regula sa fie prezenti toti soferii implicati la constatare, dupa ce s-a incheiat amiabila. Teoretic si legal; practic, esti la mana kkt-lor de asiguratori. Daca celalat sofer, din motive de forta majora sau nu, nu se prezinta pagubitul nu isi poate repara masina? Patania mea, acum 2 luni: Ma loveste unul incercand sa parcheze. Incheiem amiabila, merg la Asirom pt constatare apoi la service pt deviz. Astept acceptul de plata in zadar. Dupa 3 sapt mi se spune ca celallt sofer nu se prezinta si sa iau eu legatura cu el. Wtf? Nu e de datoria mea. Mi se raspunde sec ca termenul e de 90 zile(era, acum e de 30 zile) sa primesc un raspuns, negativ sau pozitiv nu se stie. Asta in situatia in care am incheiat amiabila, am avut copii ale actelor vinovatului, poze la masina lui si inregistrarea video a accidentului. Mi-am reparat masina pe casco cu regres, sa se descurce ei. Si culmea, cei de la Asirom nu vroiau sa inchida dosarul de dauna dupa ce am facut cerere scrisa in acest sens. Din pacate in tara asta lucrurile se rezolva doar cu multa carne in frigider Legea modificata luna trecuta specifica ca asiguratorul are la dispozitie cel mult 30 zile sa rezolve problema. Mai mult, e obligat sa mearga sa vada masinile daca acestea nu se pot deplasa, deci nu mai trebuie dusa masina pe rampa la ei
    1 point
  15. Nu mai are cum sa mearga la politie, incidentul trebuie raportat in 24h.La toate firmele se asigurari se merge imprreuna cu cel vinovat, eventual daca vedea ca se incontreaza cel vinovat nu trebuia sa faca amiabila, acum sta la mana celui vinovat.In astfel de situatii trebuie "arisi" ce care gresesc.O sa o rezolvi, dar mai greu, eventual cu un pic de scandal la asigurari ( nu ai ce sa pierzi).
    1 point
  16. Este logic ca mai bine iesi cu Toyota Land Cruiser din zapada decat cu Rolls ul dar nu iti iei rolls sa te duci sanius cu el. Eu vorbeam strict de placerea de a conduce o masina, de directie nu de poduri de zapada , de macadam sau offroad. Daca nu locuiesti in varf de munte ai zapada maxim 1 luna pe an( zile legate) si sa iti alegi masina pentru aceea luna este lipsit de logica. Totusi daca locuiesti intr o astfel de zona iti poti lua o masina special pentru asta care chiar are veleitati pentru asa ceva pentru ca un 5 ar clar nu are. Un 5 ar chiar daca are el cea mai buna tractiune la un moment dat se suspenda pe zapada sau iti lasi bara intr un pod de gheata. Daca mai si calculezi ce jante are un 5 ar nou , cum te vei simti in masina pe poduri de gheata si cat vor costa reparatiile doar pentru ca te ai ambitionat sa mergi cu ea pe zapada incepi sa intelegi ca nu are rost sa o scoti din garaj 1 luna pe an. La mine in Constanta ninge mult odata la cativa ani si cand ninge chiar daca esti tu temerar si intri pe strazi infundate si faci pe vola cand ajungi la destinatie nu ai loc de parcare niciodata. O poti lasa in strada pe banda unde poate veni un alt temerar care sa ti o loveasca. Iesi mai ieftin si mai linistit cu taxiul 2 saptamani. Ps pe mine niciodata nu ma sperie ca a nins sau este gheata ci ma sperie daca inaltimea zapezi depaseste garda masini si asta la orice masina... daca nu o depaseste ies de oriunde cu atentie. Cand zapada depaseste garda masini ... masina ramane acasa si ies cu alta masina
    1 point
  17. Eu am cumparat rulmentii de la bavaria baneasa, pretul exact pe acolo e, acum poate varia cu 50 de lei sa zic. 900 1000 de lei sunt rulmentii, restul manopera. Cine o fi dat minus la postul anterior? ) Unii saracii se plictisesc rau pe forumuri, doamne ajuta.
    1 point
  18. salut. scuze de delay insa sunt la Viena de cateva zile si am uitat de forum. Zgomotul de care zici provine mai mult ca sigur de la rulmentii spate. Cati km are masina? Mai exista si psoibilitatea pesimista sa fie diferentialul spate, insa ca sa stii sigur, masina trebuie ridicata pe elevator si rulat in D, pt o diagnoxa sigura. Cel mai probabil sunt. rulmentii dupa cum descrii. Costa vreo 1200 de lei cu tot cu manopera parca. Nu mai stiu exact insa nu sare de 1500 lei. Insa asta daca iti pAstreaza flansele la planetare. Trebuie o presa parca, altminteri costa si flansele inca pe atat. Era sa uit. Consum 7.5 Bucuresti Arad cu viteza medie de 90, 40 grade afara, clima non stop, Apoi Timisoara Viena, 140 pe pilot, cu vit medie 133, 6.3. Exceptional consum mi se pare. Motorina maxmotion de la omv.
    1 point
  19. Și uite cum dupĂŁ un ĂŽnceput foarte pozitiv al lui WIN60, de a ĂŽmpĂŁrtĂŁși ĂŽntr-un mod pozitiv experiențele lui, se ajunge sa se polueze lamentabil ... pĂŁcat de dorința bunului samaritean, și nu cred ca din rea intenție, ĂŽnsĂŁ unii dintre membrii forumului, ajung sa aducĂŁ conținut ce nu are nici o legĂŁtura cu subiectul. Dragii mei colegi de forum, va propun sa ne ĂŽncadram cu discuțiile strict pe topic "Refacere motor N47". Gândiți-va ca se poate construi un knowledge base ce poate servi multora dintre cei ce navigheazĂŁ, cu real folos și informații pertinente ce pot ajuta, fĂŁrĂŁ a se sta sa se filtreze, dupĂŁ cum sunt pe alte topicurile, hai sa zicem un 10% informație folositoare (poate exagerez) ĂŽntr-un talmeș-balmeș de lucruri ĂŽncâlcite, ca la final sa fii mai debusolat decât ĂŽnainte de a lectura zecile de threaduri. Frecventez de multĂŁ vreme acest forum ĂŽnsĂŁ sunt ĂŽncĂŁ nemulțumit atât de calitatea contentului cât și de modul greoi in a gĂŁsi rapid informațiile de care ai nevoie. Consider ca rolul comunitĂŁții este de a aduce plus valoare prin postare de conținut relevant și la obiect ĂŽnsĂŁ nu observ sa se exercite rolul de moderare la un nivel mai activ. FĂŁrĂŁ doar și poate ca nici eu nu mi-am gĂŁsit locul potrivit unde sa ĂŽmi exprim opinia, ĂŽnsĂŁ simt de ceva vreme nevoia sa ĂŽmpĂŁrtĂŁșesc cu voi faptul ca trebuie fĂŁcut ceva ca nivelul calitativ al forumului sa capete direcția normala printr-o serie de mĂŁsuri evolutive si educative care sa aducĂŁ improvements.
    1 point
  20. Salutari. Ar trebui sa punem aici pe toti cei care fac schimbul simeringurilor fara sa dea jos chilasa pt. a fi mai usor de gasit. Am sa incep eu : - Alex - Bucuresti : 0724238766 - Florin - Bucuresti(Chitila) : 0728444108 - Bimmer Service - Bucuresti : 0720535010 , 0358630031 - Florin - Brasov (Vulcan) : 0760601938 Va rog cei care mai stiti si pe altii care fac acest lucru sa ii puneti aici. O zi frumoasa.
    1 point
  21. mirror with LIN bus, iar in ncs acelasi lucru cu aktiv
    1 point
  22. poti verifica mufa de la oglinda (cu LIN are 3 fire, fara LIN are mai multe) sau poti vedea pe diagnoza in ista, sau si in NCS
    1 point
  23. m am uitat in scheme si exista si varianta fara LIN bus la modelul tau. trebuie sa vezi exact daca ai oglinda cu LIN sau nu ( eu cred ca ai cu LIN la anul ala). in principiu merge sa pui oglinda cu lin de pe facelift. nu mi aduc aminte daca am incercat......
    1 point
  24. un prost mi a dat minus. a crezut probabil ca raspunsul meu e nepotrivit insa raspunsul a fost scurt si la obiect. din pacate multi (inca) sufera in mediul online ! pentru a rabata oglinzile din cheie, are nevoie doar de oglinzi cu rabatare (si codare bineinteles). masina fiind din 2007, oglinzile sunt pe LIN, deci nu e nevoie de niciun cablaj in plus
    1 point
  25. felicitari, este posibil acum chiar sa-l fi stricat.
    1 point
  26. Vreau si eu o parere despre modelul astam..mi l doresc inca din 2012, acum am reusit sa am bani pt el..la ce sa ma astept? Costuri intretinere etc.
    0 points
  27. Modelele care folosesc motorul N47 au probleme cu distributia (316d,318d,320d) ceea ce ar implica o cheltuiala de ~3000 lei imediat dupa achizitia masinii. Costurile de intretinere ti le poti calcula singur cautand pe site-uri precum Epiesa si Autokarma diverse piese: discuri, placute, brate, bucse, amortizoare, ambreiaj etc. Daca le consideri mari sau nu costurile de intretinere...depinde la ce te raportezi. In principiu ar cam trebui sa ai 1000 euro pusi deoparte pentru diverse reparatii ce pot aparea in primul an de la cumparare. Ce buget ai mai exact?
    0 points
  28. Vad ca tot comentezi mereu aiurea la adresa mea. Tu chiar nu ai respect deloc, nici macar fata de tine nu ai respect. Daca nu ti-am raspuns de fiecare data, asta inseamna ca imi dau seama ce fel de om esti, inteligentule. :faceless: Tu esti prezent peste tot si vrei sa pari interesant, dar sa stii ca nu esti. Te-am mai rugat sa nu mai comentezi la ce spun eu, tu esti contra la toate, eu nu comentez la prostiile care le debitezi tu, mi-am dat seama ce meserias esti. Ai vre-o treaba cu mine?, am vre-o datorie la tine?, ma cunosti de undeva?, ce este atitudinea asta? Controleaza-te, da dovada de maturitate.
    0 points
  29. sincer...e singurul lucru dupa care plang )
    0 points
  30. Mie unul mi-e si frica sa mai intru pe topic sa citesc.. bai frate, curat ghinion.. mie unul din ce zici tu mi se pare ca-i sarita de la punct distributia.
    0 points
  31. E tare omul ce ai cu el, mie mi se par cam putine Si fac pariu, ca toate masinile au fost cu km. reali si aproximativ 125.000 KM., chiar daca aveau 11 ani vechime. Stai linistit ca nu este singur, mai este un coleg pe aici,care se lauda ca a avut 30 de masini.
    -1 points
  32. Dar ai vazut cum sta roata dreapta spate? https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/821464409_2_1080x720_bmw-520-d-2006-fotografii_rev045.jpg L-as intreba de ce sta roata aia asa, dar imi e ca sterge poza din anunt. LE: Trebuie sa retrag ce am zis, se pare ca la toate se vede asa. Am verificat si alte anunturi. S-ar putea sa fie o distorsiune cauzata de obiectiv si unghiul pozei. Oricum, sa-ti iei mereu o rigla si sa masori distantele intre anvelopa si caroserie, sa te asiguri ca este asezata simetric roata.
    -1 points
  33. Asa se vede ... si eu cand am luat masina a sarit lumea ca e lovita.
    -1 points
  34. Da Cosmin, dar la prima pornire cu ceva accelerari pana la 2000-3000 rpm la relanti sa mearga perfect perfect ca nou si dupa sa bata? un motor cu distributia sarita de la punct e sarita permanent, nu doar cand vrea el sa nu mai zic ca ar aparea vreo eroare ceva la senzorul de la axul cu came. Acum am auzit alt lucru, este posibil ca masina la rece dupa o zi in care a stat sa porneasca bine fara tacanit si totusi dupa ce se incalzeste si incepe sa tacane problema sa fie din cuzineti/segmenti implicit din motor, eu credeam ca daca bate acuma , nu are cum sa nu bata a doua zi la prima pornire... Si "chitaiturile" alea ori din injectoare, ori din cuzineti segmenti ceva.
    -1 points
  35. Chiulasa nu cred ca este rectificata corect, parca ai schimbat doar partial niste supape? Nu mai retin Culbutorii aia model nou nu stiu de ce ai modificat si nu stiu daca este corect cum ai procedat Injectoarele au corectii mari ptr ca ceva nu e in ordine Daca ramane fara ulei posibil sa sara de la punct cum a zis cosmin Ai mers prea mult fara ulei, tb sa verifici arborele cotit si cuzinetii Injectoarele nu cred ca au corectii ptr ca are o usoara uzura la cuzineti, poate vreun segment spart... Trebuia sa opresti motorul imediat si sa nu mai incerci nimic Verifica compresia si presiunea la ulei dar cred ca cel mai bine desfaci motorul
    -1 points
  36. In acest punct, cel mai potrivit ar fi sa duci masina la un specialist in motoare de bmw (nu neaparat reprezentanta). Poate reusesti sa-l mai salvezi daca gasesti omul potrivit. Altfel o sa mai bajbaie mecanicii tai, o sa gaseasca un defect, le scapa altul si ajungi iar intr-un punct mort. Varianta asta cu reparatia e foarte periculoasa. In cele mai multe cazuri identifici anumite piese distruse, vrei sa faci treaba buna si inlocuiesti totul ca la carte iar apoi se dovedeste ca mai exista defecte ascunse si deja e prea tarziu sa iei alt motor pentru ca ai investit prea mult in asta. Continui cu reparatia lui si la final, dupa alte investitii in el, ajungi sa alegi alt motor pentru ca asta se incapataneaza sa faca probleme.
    -1 points
  37. Asta da ghinion ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  38. Ca sa o lamurim... Becul sa aprins la 150 km/h , in 3 secunde maxim am scos-o pe liber, am lasat-o sa mearga pana in locul de parcare cam 300 M, nu s-a auzit nimic prin motor. Am oprit in parcare imediat, dupa am pornit-o la relanti si am desfacut capacul la motor sa vad daca vine ulei. Am oprit-o am stat vreo 10 minute sa se raceasca am pornit-o iarasi sa vad daca se mai aprinde, in 10 secunde s-a aprins iarasi martorul rosu, inainte sa o opresc am simtit o usoara trepidare la motor-schimbator, ma gandeam atunci daca mi se paruse de la masinile care treceau pe langa mine in viteza si se misca masina sau chiar era trepidatie din cauza motorului/masinii mele. Atat a fost, dupa ce am sudat baia si am montat totul inapoi a mers masina 10-15 minute la relanti, timp in care am accelerato 2000-3000 rpm sa vad cum se aude, se auzea impecabil, am ridicat-o pe elevator pornita eu fiind la volan sa vedem daca se aude ceva suspect..se auzea impecabil, am scos-o afara, am lasat-o pornita si ne-am apucat sa facem curat, intre timp un coleg era in masina, cand am vrut sa fac o tura cu ea in jurul service-ului ma strigat sa vin repede ca trepideaza usor, se vedea ca trepideaza numai daca te uitai la schimbator (la mine nu tremura aproape deloc, nici tremuratul ala specific Bmw-urilor cu cutie manuala). Am oprit-o, am pornit-o iarasi, la fel trepida parca mergea in 3, era putin greoaie cand accelerai pana pleca turatia exact ca si cum ar merge in 3, am luat testerul am pus-o pe ea, aveam valori varza la injectoare, am desfacut capota, plin plin de motorina , la modul ca se facusera balti pe langa injectoare acolo Au strans baietii conductele de la motorina in timp ce mergea masina, erau slab stranse, se vedea ca pierdeau motorina. In timp ce au strans conductele eu eram cu rheingold pe injectoare, dintr-o data injectoarele cu nr 2-3 au sarit la 0.1 de la 2-3-4, adica erau impecabile in afara de injectoarele 1-4 care aveau valoare de 3+. Am plecat cu masina sa ducem un coleg sa vedem cum se comporta, dupa 2 km sa zic ca a prins un tacanit care pana ne-am intors la service s-a tot intensificat, in blana la 2000-3000 rpm parca se ducea masina, dar cu tot cu un tremurat ca si cum ar merge in 3. A doua zi am pornit-o, s-a auzit tacanitul in 15 Metrii pana o bagai iarasi in service sa schimbam oringurile si saibele. Dupa ce am dat cu aer in locul injectoarelor in capul pistoanelor iesea foarte multa motorina inapoi...nu avea voie sa iasa in halul ala. Dupa ce am pornit masina care avea undeva la 35-40 Grade si am dat pe rheingold la injectoare, mi-a pornit cu valori de 0.0 timp de 5-10 secunde, am accelerato chiar o data si a mers perfect pana la 3000 rpm, cum a coborat turometrul a luat-o iara pe trepidatie si dupa 3-4 minute a venit si tacanitul. Asta vreau sa spun...daca cititi foarte atent ce am scris, o sa vedeti ca e ceva ciudat. Explicatia mea este urmatoarea care va rog sa o cititi cu atentie: Motorul este "afectat" segmenti/cuzineti/arbore ceva, compresia fiind buna daca ne luam dupa pornirea masinii, insa din cauza uzurii afecteaza injectoarele care au corectii foarte mari, ele injecteaza multa motorina fapt ce le face sa bata in halul asta , posibil sa bata si motorul insa bataie este si din injectoare destul de mare. Bataie care este urmata de pierderea compresiei pe langa injectoare indiferent ca am schimbat oringurile si saibele.. Vreau niste injectoare sa le montez pe masina (4 ar fi cel mai bine) sa stiu ca sunt "ok" sa imi pot da seama de un lucru clar, o sa las masina sa mearga 10-15 minute la relanti, o scot la o tura si daca face aceeasi figura e clar din motor si ma "linistesc". Domnul de la dezmembrari care mi-a zis ca ma lasa sa probez 4 injectoare (am zis ca daca le pun pe masina si merge masina bine le cumpar in secunda 2, i-am explicat tot ce mi sa intamplat) mi-a spus ca are de 163cp, i-am zis ce motor am si etc, inca nu mi-a zis de pe ce cod de motor sunt injectoarele, clar sunt de pe Euro 4, macar sa fie N47, daca nu...nu am de unde sa le iau. Daca stiti pe cineva care m-ar putea ajuta cu 4 injectoare de proba, platesc eu transport dus- intors, sau chiar prin apropiere tg jiu sau craiova sa le iau personal m-ati ajuta foarte mult! Maine sper ca reusesc sa le iau in sfarsit si sa se potriveasca sa stiu o treaba...daca nu spuneti-mi aici sau un privat daca ma poate ajuta cineva. Multumesc frumos, cum am spus, cum fac treaba cu injectoarele, luni imi vine si baiatul si macar stiu o treaba si dau motorul jos pana gasesc altul. O seara buna!
    -1 points
  39. Daca nu e deja pinned, cred ca topicul asta ar merita a fi pinned. Sunt multe invataturi pe care altii le pot desprinde de aici. WIN, stai bine cu nervii, eu nu as fi ales varianta aleasa de tine never ever.
    -1 points
  40. @harpalete Daca comentariul tau venea pe prima pagina a topicului(cand omu' se pregatea sa inceapa lucrarea) era altceva, asa seamana cu "vitejii de dupa razboi" Cat traiesti inveti si de obicei pe banii tai.
    -1 points
  41. pai mai inainte ma puneati sa caut pe google,ca nu e greu,acum ai tu timp si nervi sa imi cauti masina? sau esti ironic?
    -1 points
  42. Ai si tu dreptate, dar pe jumatate. Frecarea metalelor chiar daca nu se invata decat in scolile de profil, mai este si o chestie de logica, din moment de motorul merge cu ungere de ulei si ramai fara presiune de ulei, deci clar nu mai este ulei acolo, motorul trebuia oprit imediat, mergea cu motorul oprit, pana tragea pe dreapta si nu mai trebuia pornit. Alta greseala pornirea motorului considerand ca e rece, dar fara presiune de ulei. Ce legatura are ca motorul este rece, cand nu are ungere, poti gripa motorul si cand este rece.
    -1 points
  43. L am dat si eu azi jos, dar nu am stiut ce sa curat. In interior, central, nu era niciun senzor, doar un plastic negru dreptunghiular. Pe o laterala era un fel de tablita, o lamela mica dreptunghiulara din tabla. Am dat pe aceasta cu spray. Nu stiu daca asta e senzorul. Masina e un E60 520D.
    -1 points
  44. Aia facelift parca are luftul intre capota si bara prea mare Sau doar mi se pare mie.. Totusi as alege dotarile in locul anului si km mai putini.
    -1 points
  45. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__2390079__hl__bmw+f30+320d__fromsearch__1 lectura placuta!
    -1 points
  46. Astea sunt modificate, nu sunt originale....
    -1 points
  47. Afara da,in Romania din pacate mai greu..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.