Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/27/17 in all areas

  1. CatalinP ce rationament ai...se stie ca uzura motorului se produce la pornire, pentru tine a porni motorul o data sau de 30 de ori intr-o ora e acelasi lucru? Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  2. Am intrebat la service si au zis baietii ca start-stop e cel mai mare dusman al distributiei, cel putin la N47. Am memorat pe always off, nu l-am activat de atunci. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  3. Stai linistit ca tot banii aia ii ia. Esti in Romanica tata.
    2 points
  4. Afara da,in Romania din pacate mai greu..
    2 points
  5. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  6. Nu scoate ca poate-i infundat dpf-ul. Fa o masuratoare de backpressure la dpf.
    1 point
  7. Astea sunt modificate, nu sunt originale....
    1 point
  8. Aia facelift parca are luftul intre capota si bara prea mare Sau doar mi se pare mie.. Totusi as alege dotarile in locul anului si km mai putini.
    1 point
  9. In alt topic spuneai ca astepti deja masina sa vina ca e comandata. Acum ne intrebi pe noi ca sa vezi daca ai facut alegerea buna sau doar te plictisesti teribil si faci un sondaj de opinie? ))
    1 point
  10. Retrofit am vrut sa zic. De la MASK la cic si de la standard la L7. Sent from my iPhone using this shit Tapatalk
    1 point
  11. sunt ceasuri de 335d (vad ca ai gasit cu 280km/h). mai ai nevoie de ace nFL si vopsite rosu.nu imi plac cadranele alea vopsite alb, dar se poate remedia si redline e aiurea pus acolo. trebuie schimbat eeprom, scris vin si codat cu ncs.
    1 point
  12. Si eu am schimbat-o. Cumpară clapeta Oe de la reprezentanță, costa 280lei. Trebuie să o schimbi, deoarece iși face joc pe axul clapetelor si iti va iesi gaze din admisie pe la actuator. Se poate observa ca ies gaze, ca este afumat actuatorul de la clapete, pe acolo se afuma. oricum daca ai clapetele blocate ( ele se blocheaza numai pe deschis),le poti vedea cu ISTA, unde iti va da si eroare.
    1 point
  13. Eu am curatat-o o data cu schimbul de distributie. Fiind mult mai mica in comparatie cu ce era in trecut, se formeaza un fel de "marmelada" acolo si blocheaza aerul care trebuie sa ajunga in cilindrii, plus ca si claptele se blocheaza la un moment dat. Daca o cureti, neaparat sa cumperi garnitura cu clapete pe OE. Costa undeva la 300RON si partea buna este ca acele clapete pe care la M47 multi le anulau fiind montate pe corpul galeriei, de aceasta data le-au pus pe aceasta garnitura de etansare. O solutie mult mai buna. De asemenea axul clapetelor este metalic. Eu zic ca se merita sa o cureti, mai tarziu tot o sa ai probleme din cauza colmatarii.
    1 point
  14. La mulĂâşi ani tuturor ðŸËâ°Ă°Ĺ¸Ëâ° Pe 1 ianuarie am urcat pe Etna http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170108/085a78cbf1b5645883d0487f028d4dab.jpg Din fericire pentru mine pentru a vedea zĂŁpada am fost nevoit sa urc la 2000 metri ðŸËâŚĂ°Ĺ¸ËâŚ
    1 point
  15. Prietene esti pe topicul de prezentare al masinii mele, pentru ajutor colegi in cel mai bun caz exista PM.
    0 points
  16. Urat moment ... caii in plus trebuie si stapaniti, poate cu frane mai mari era altceva. Bafta in continuare si cel mai important bine ca sunteti sanatosi.
    0 points
  17. Nota 2 :goodjob: . Mie mi-ar fi rusine sa scriu asemenea aberatii. Sunt o groaza de 1.4/1.6/1.8/2.0 pe piata care au ajuns la +400k km fara segmentare.
    0 points
  18. Da dar nu am auzit nimic de bine de ele...si oricum in general un motor pe benzina sub 2.5 nu prea sare de 200 000 km in mintile lui indiferent de marca.. nu mi-as lua benzina decat sa fie m sau un v8 in rest...mai bine platesc si 50 mil impozit decat sa iau motor mic pe benzina. E alegerea ta. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !
    0 points
  19. 245 cp pe un motor de pana in 2000 cc. Un motor mai mare inseamna un impozit de 500€ anual in afara faptului ca masina se devalorizeaza cu 1000-2000/an. Am avut un 3000 cc si in momentul in care plateam impozitul in Ianuarie aveam senzatia ca dau foc la acei bani Masina am cumparat-o astazi si de aceea nu mai este anuntul valabil
    0 points
  20. Dupa mai bine de o saptamana de la aplicare 1 x CG BlackLight + 2 x Jeatseal109....intre timp a primit si o spalare + sters cu Sonax QD....anvelopele au fost tratate cu Meguiars Endurance Tire Gel, iata rezultatul: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122550_zpsmokq8q4s.jpg aici am vrut sa prind putin si din caroserie sa se vada mizeria.Cu masina intre timp am prins cateva ploi zdravene: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122544_zpsfhzvdumm.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122537_zpsmlmqkipk.jpg si o iluzie optica, HD+full screen, toata treaba o face motorul pornit:
    -1 points
  21. poti lua de la e46: modul navi, modul radio, magazia cd, modul bluetooth
    -1 points
  22. Fără supărare, dar ai descris perfect Loganul, pardon Dacia 1310, că Loganul e prea nou și poate are accesorii dintr-ălea de nu funcționează o viață de om! Problem mare, ea cumpărat vruuum vruuum în 2015 și după 2 ani află că n-a fost virgină. Gata, s-au șters toate clipele frumoase petrecute la volan (sau reparând-o)!!
    -1 points
  23. Dar ai vazut cum sta roata dreapta spate? https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/821464409_2_1080x720_bmw-520-d-2006-fotografii_rev045.jpg L-as intreba de ce sta roata aia asa, dar imi e ca sterge poza din anunt. LE: Trebuie sa retrag ce am zis, se pare ca la toate se vede asa. Am verificat si alte anunturi. S-ar putea sa fie o distorsiune cauzata de obiectiv si unghiul pozei. Oricum, sa-ti iei mereu o rigla si sa masori distantele intre anvelopa si caroserie, sa te asiguri ca este asezata simetric roata.
    -1 points
  24. Probabil ai folosit alimentarea de 12v tocmai a radioului.Incearca sa iei alimentarr din alta parte sau pune filtre pentru deparazitare.
    -1 points
  25. Asta face diferența intre un mecanic si gușterii unde ai desfacut motorul Ar mai fii baia sudatĂŁ,chiulasa facutĂŁ si aia probabil la misto,eu astea nu le as face nici la un logan taxi,dar ma rog,asta e parerea mea. Mi ar fi si imposibil,oricat as vrea Ok,succes la pompat bani,timp si nervi
    -1 points
  26. Am vrut,dar n ai cu cine Da,si asta e o varianta Aici,sunt multi care vorbesc din inertie
    -1 points
  27. Nu trebe sa fii universitar ,sa duci masina la un service
    -1 points
  28. Nu prea,e mai greu,acolo stiu despre ce e vorba.Bine,mai depinde si de client. Mai bine i o faceai tu Ce sfat,ca omu vad ca le stie pe toate,numa' p alea bune,nu. A sudat baia de ulei,tu ce sfat i ai da?
    -1 points
  29. La ce te referi cand spui update?
    -1 points
  30. Poate ține,depinde si ce pretentii ai de la masina,daca mergi pâna la paine cu ea,poti s o lipesti si cu poxipol,oricum e o carpeala,una din dezmembrari era varianta cea mai ieftina Uite motor reconditionat total,doar il pui pe masina http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-520D-525D-MOTOR-MOTORUBERHOLUNG-M47D20-N47D20-M57D25-M57D30UL-/141807378849?hash=item210460e1a1:g:OnAAAOSw5dNWn0-X Un an garantie fara limita de km,o varianta foarte buna,de exemplu
    -1 points
  31. Ofertele astea existau dintotdeauna dar ce legatura are cu motorul in cauza El nu a vrut sa reconditioneze motorul a vrut sa schimbe doar distributia si ambreiajul
    -1 points
  32. Refacere=reconditionare=uberholt Sa nu ne cacam pe noi,totusi.
    -1 points
  33. buna tuturor, am revenit home acum dupa concediu..masina are de cand am luat o 5500 km..dar a stat 2 luni parcata in curte , eu fiind plecat.. intr un cuvant, acum am mers pe valea oltului spre sibiu, umblat prin zona cam 8 zile..revenit pe fagaras, transfagarasan. masina comportat admirabil, imi place tinuta drum si tot..atat ca e cam zgomotoasa la viteze mari, cam de la 150 in sus..consum dat de computer bord 6,2 all trip. ce am observat - mi s a aprins senzor presiune scazuta roata st fata-verificat la petrom si aveam 1.6 presiune pe st fata si st spate, respectiv 1.9 pe dr..se pare ca a pierdut presiune in 5500 km cat are de cd am luat o..acum are 2.3 peste tot..sper ca este ok asa.. am 2 intrebari. -prima ref casco. am oferta asirom cu 100 eur fransiza, 780 euro anual. am si omniasig, tot 100 eur fransiza, dar 900 eur anual. merita mai mult omniasigul? -a doua - cf computer bord revizie incl schimb ulei facem peste 14000 km - e model cu schimb la 30k. avand in vedere ca saptamana viitoare plec drum lung cu ea- ajung in uk si retur, cu halta in polonia la intoarcere ca sa zic asa, as face cam 6000 km etapa asta. daca merg pe ce zice bmw nu i fac nimic, pot insa sa i fac schimb ulei si filtru (probabil filtru motorina?) in cazul din urma, ce ulei trebuie sa iau? mi ar fi buna marca si codul, am vazut unele cu 40, altele 50w sau asa ceva -last but not least, nu am roata rezerva. mergand drum lung, m am gd sa iau o roata de iarna cu tot cu janta la mine si un cric si levier de la cealalta masina. vi se pare ok? ma gandesc ca daca se sparge roata sa pot merge pana la un service, sa nu chem platforma.. multumesc tuturor si drumuri bune
    -1 points
  34. AĂâ˘a cred si eu ,acum ceva timp am deschis o discuĂâşia in care in care spune-am cĂŁ practic oglinzile normale de e90 pre-rest sunt identice in interior cu cele de m3 ,cu 200ââÂŹ se fac aproape la fel ,cel care le vinde ĂŁ mai pus 20 ââÂŹ in plus pentru deranj @Alex wly sau oricine doreĂâ˘te am ĂŽntrebat ceva unde prezint maĂâ˘ina,am vĂŁzut cĂŁ te pricepi ,discuĂâşia este="Bmw 320d attiva" Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -1 points
  35. Pe acelasi rationament, orice pornire a motorului dauneaza distributiei, si nu numai. Asa ca tine motorul oprit!
    -1 points
  36. Vorbeste in numele tau si nu-mi da mie lectii de germana ok
    -1 points
  37. Din dorinta de a porni un alt proiect, masina intra momentan la vanzare. Mentionez din start faptul ca nu o vand pentru ca sunt constrans sau obligat sa fac asta. O vand doar pentru ca imi doresc sa fac altceva (mai exact, vreau sa ma apuc de off-road). Desi voi lasa mai jos si linkul topicului de pe forum (in care am scris absolut tot despre masina, de la A la Z), mai scriu si aici cateva detalii, astfel incat descrierea si prezentarea masinii sa fie cat mai precisa: BMW 320I - 150cp - 6 trepte manual - Masina este 2005 si in acte si in realitate (nu 2005 in realitate si 2006 in anunturile de vanzare, ca mare parte din E90-urile de pe net); - Achizitionata de la privat de la Bremen in Septembrie 2016, la 211.000km (am toate pozele, facturile de service, poze si cu numerele de DE si datele proprietarului); - La momentul actual, masina are 230.000km, iar ultima intrare in service BMW a fost in 2013 la 151.103KM (conform VIN DECODER), iar pentru diferenta pana la 211.000km cand am achizitionat-o eu, am facturile doveditoare pentru ce reparatii s-au efectuat (verificarea a fost facuta de mine inainte de a lua masina, deci e posibil sa apara si o intrare la dealer Bavaria Bacau, anul trecut la 211.000). - Am inlocuit distributia, simeringurile la supape (pentru ca masina consuma ulei si dadea fum alb - aspect pe care nu l-am stiut cand am luat masina), dar si bieletele pe partea din fata; la momentul actual masina nu mai consuma ulei, nu mai da fum alb, etc. - Am inlocuit jantele cu unele model FL (ar trebui revopsite pentru ca sunt destul de zgariate de la borduri); - Montat volan imbracat in piele - Montat nuca de schimbator noua + piele bej la schimbator - Montat tips dublu de la PILOT POWER TUNING - Montat aparatori noroi OEM fata + spate - Aplicat folie autorizata RAR geamuri spate - Montat suport fix pentru antena radio CB - Montat si codat ceasuri bord 320i UK vers - Montat leduri la numarul de inmatriculare spate - AC este perfect functional si raceste imediat - Montat emblema de 330XI (da, stiu, trebuie data jos pentru ca in realitate masina e 320I etc) Ca minusuri: - Masina are parbrizul ciobit intr-un colt sus (foarte greu vizibil daca nu te uiti FOARTE atent si nici nu afecteaza vizibilitatea); - La drumuri lungi se aprinde check-engine (eroarea apare de la functionarea proasta a catalizatorului cand acesta se incalzeste la drumurile lungi; iar problema asta a aparut pentru ca fostul proprietar nu a inlocuit la timp simeringurile la supape). Stiu sigur ca e catalizatorul de vina pentru ca am BMW tester acasa si am verificat treaba asta. Costul e de cam 150euro pentru un catalizator SH. - Mici zgarieturi aparute in timp (totusi e o masina de 12 ani, care nu este "IMPECABILA", "PENTRU CUNOSCATORI SI PRETENTIOSI" etc.), deci ii rog frumos pe cei care vor sa fie mintiti sa nu ma contacteze si sa-si cumpere o masina din targ Pret: In ceea ce priveste pretul, sunt deschis sa primesc oferte de la membrii de pe forum, dar si aici, ii rog calduros pe cei care vor sa vina cu oferte sau replici de genul "iti dau 5000" sau "pai la banii astia imi iau diesel", sa nu se deranjeze inutil Am postat masina la vanzare cu 6850 euro pe OLX, dar pentru cei de pe forum sunt deschis sa primesc oferte sub pretul asta. Accept orice fel de test, la orice service/reprezentanta etc. Pentru cei interesati, las mai jos pozele cu istoricul de service al masinii, linkul din topicul meu, dar si o poza din concediu 0761.66.70.87 - Andrei http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176958-e90-320i-episodul-5/page__st__160 http://s13.postimg.org/jcgbzpvo7/istoric_1.jpg http://s13.postimg.org/gjn4fovbr/istoric_2.jpg http://s13.postimg.org/wj5rz8rdj/istoric_3.jpg http://s13.postimg.org/pc433dggn/20155772_1648709295148402_5639764526088204920_n.jpg
    -1 points
  38. Ămi cer iertare,nu folosesc PM intru numai cu tapatalk,dacĂŁ deranjeazĂŁ pe cineva poate fi Ăâ˘ters Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -2 points
  39. In primul rand ca nu se schimba pistonasele si garniturile de la etrierele pe spate, asta e munca de mantuiala , acum spune cinstit , din ce ai povestit nu te-ai dus la nici-un mecanic, asta probabil le-ai schimbat undeva pe strada. Din cauza ca esti calic. Crezi ca te joci cu franele pe strada? Gandeste-te ce poti pati pe timp de ploaie. Te rasucesti pe loc, si poti lovi imediat pe cineva. 1-Primele care franeaza sunt rotile pe fata , in jur de 60% 2-Imediat dupa ele, franeaza spatele in mod egal in jur de 40%. In situatia ta , iarna , in loc sa franezi , practic masina devine sanie. Parerea mea sincera e sa nu mai mergi asa cu masina pana nu schimbi etrierele pe spate cu altele noi. Etrierele nu se carpesc. Trebuie musai sa schimbi si sistemul mecanic de autoreglare al distantei intre saboti si oala, nu e scump. In locul etrierelor se poate pune un manometru pentru verificarea presiunii. Spor la inlocuit etriere.
    -3 points
  40. Ce presuri sunt alea? Arata oribil. Scuze de remarca dar cum poti sa pui asa ceva?
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.