Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/29/17 in all areas
-
Poate este pasionat de modificari si ii place sa lucreze la masina proprie.Cea ce aduce satisfactii mai mari decat ii aducea in 335 stock.Unele chestii banii nu le pot cumpara. Gandul ca ai o masina modificata de tine care face fata altor modele la fel de puternice dar cu mult mai noi face sa merite.3 points
-
Sa ne amintim de cazul motoarelor M52 cu cilindrii acoperiti de nikasil. Am citit mult despre acest subiect(pt ca detin 3 motorizari M52B fara probleme pana acum "bat in lemn"). Am vazut un articol (pe un side din UK)unde se preciza un recall pt motoarele afectate de uzura cilindriilor provocata de sulful din benzina.Iar acel recall a fost pe o perioada de 6 ani(1996- 2002) a continuat 3 ani dupa de modelul e36 nu a mai fost fabricat. Dupa ce se constata ca motorul este afectat acesta era schimbat automat cu unul nou(costurile pt client erau doar revizia). Plus ca in fiecare luna erau alocate cateva sute de blocuri motor pentru vanzare in cele mai afectate zone la aprox 10% din pretul real,clar BMW si-a asumat vina. Daca s-ar fi urmat exemplul si pt motoarele N47 acestea erau reparate la primul zgomot suspect...iar kitul de reparatie pt client costa cca 200-300 lei in reprezentanta. Reputatia de masina rezistenta si bine facuta a marci Bmw s-a format prin anii 90" culminand cu modelul E39. In momentul de fata asa este moda sa se construiasca masini pe banda rulanta cat mai compatibile cu iphone si samsung sa fure ochii clientilor. Totusi nu inteleg de ce se eschiveaza fata de problema distributiei respectivelor motoare,bani oricum fac (nu cred ca asta sa fie o problema).Stiu ca exista si un recall dar parca este unul mai timid raportat la problema reala.3 points
-
Auleo !!! ce s-a intampla mah ''catastrofalilor'' ??? Nu mai dramatizati aiurea situatia. Omu a stiut de la cine cumpara, si riscurile care vin o data cu masina. In cel mai rau caz plateste 3000 lei si are distributia brici. Vorbiti asa de parca toti cu masini mai vechi de 5-7 ani aveti totul OE pe ele si doar prin reprezentanta le plimbati si respectati TOATE schimburile cu strictete. Haideti sa nu facem caca pe noi ca miroase urat. PS. Sunt oameni care au cumparat masini secound direct din reprezentanta si s-au trezit cu distributia/motorul praf.3 points
-
Da, paranoia, paranoia pânĂŁ te trezești cĂŁ te lasĂŁ ĂŽn drum când ți-e lumea mai dragĂŁ. Este o problemĂŁ arhi-arhi cunoscutĂŁ, nu ĂŽnțeleg cum unii ĂŽntrĂŁ trĂŁiesc ĂŽn negare. Da, sunt trecute de 300k km farĂŁ probleme..la fel pot sĂŁ zici de o mașina la care n-a fost schimbat uleiul de 50.000km și ĂŽncĂŁ merge farĂŁ probleme. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ e OK totuși.2 points
-
Ai dreptate, este posibil sa nu accepte, de aia mai bine le zici sa iti lase 1000 euro. Masinile cumparate de la firme (adica nu de la persoane fizice/private) vin automat cu 12 luni garantie pe motor , cutie viteze si pe axe daca nu ma insel (lege data de statul German) , asa ca nu trebuie sa te grabesti cu schimbatul distributiei. Nu trebuie sa te bazezi ca masina are 87.000km , unele motoare au picat inainte sa atinga 100.000km si altele dupa 200.000km , depinde de cum a fost exploatat , intretinut si de noroc. Nu vreau sa te descurajez , dar la cate cazuri am vazut si povesti auzite , tin sa cred ca este o loterie cu motoarele astea. Cand suna lantul este bine, ca stii ca este pe duca si poti sa ii mai faci ceva , dar daca lantul nu are nimica si cedeaza o patina, primul zgomot care o sa il auzi o sa fie si ultimul la motorul respectiv.2 points
-
De unde stii tu ca e dus motorul "cand face asa"? Ce inseamna "cand face asa"? Nici un mecanic bun nu ar fi dat asa verdict dintr-o filmare, iar tu nu esti nici mecanic si cu atat mai mult unul bun. Deci nu mai trollati aiurea pe toate topicurile. Una e sa ne dam cu parerea alta e sa postam sa ne aflam in treaba. Omul a zis ca a luat-o de la samsar, prea o ardem "samsar samsar" cand multe din masinile de pe forumul de pasionati sunt mai rele decat alea de la samsari. Hai sa fim seriosi zic.2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tu inca desfasori campania de sustinere a n47-lui?))tot o tii ca doar primul model de n47 a avut probleme,dar in realitate e bai si cu cele din 2013-2014.1 point
-
Nu mai este de actualitate, s-a vandut. Se poate inchide. Multumesc1 point
-
Ai avut ceva accident? Eu o singura data am primit o avertizare, iarna trecuta. Zicea ca s-a murdarit prea mult si-i posibil sa nu mai fie la fel de precis. Stiu ca-i pretentios rau, inclusiv atunci cand se da jos ori se inlocuieste acel radar din bumper, trebuie recalibrat cu un sistem special cu oglinzi, toata treaba putand a se efectua doar in reprezentante. Trebuie sa-i faci o diagnoza intr-o prima faza. Poate nu este radarul totusi. La spalatorie, sa incerci sa eviti cat de mult sa insisti cu jetul pe el.1 point
-
Portiunea aia "dreapta" nu e deloc dreapta, ca si inclinatie ma refer, e panta destul de mare dar nu o sesizezi tu. Mi se pare putin exagerat sa urci in treapta 4 pe acolo,eu am facut transfagarasanul de 3 ori anul asta si rar am avut portiuni unde sa merg cu mai mult de treapta 3 in urcare. Parerea mea e ca ar trebui sa conduci mai turat.1 point
-
asta e o gluma, cred. ala ti se pare motor turat? pai 2500rot/min inseamna ca e racheta.1 point
-
1 point
-
Pai mai mult ca sigur trebuie sa te deplasezi la un magazin de profil.1 point
-
Da, de la samsar am luat-o si mi-am asumat pentru ca am dat 5500 euro pe ea. Fiind din 2008 si destul de dotata (dintre optiunile importante, ii lipseste doar pielea si xenon-ul) am zis sa risc, avand in vedere ca am vazut o gramada de masini de la proprietari la 7000-7200euro din 2006 cu probleme garla, atat optice cat si tehnice. El mi-a zis ce probleme are masina, mi-a lasat la pret si am zis ca le rezolv eu. Nu contest faptul ca este posibil sa fi fost cu distributia rupta, motorul in sine mi se pare ca se comporta excelent in afara acestui zgomot. Nu ar fi dracul atat de negru nici daca e carpita distributia, la cat am dat pe ea nu ar fi o tragedie 3000lei pe distributie, dar vreau macar sa stiu CE are. P.S. Motorul nu cred ca e praf pentru ca nu bate, nu vibreaza. Tacanitul vine clar de la distributie si este usor ascutit, nu infundat. In habitaclu nu se aude nimic. L.E. De fapt daca leg sirul evenimentelor si tot ce mi-a dat la mana samsarul (dovezi, poze etc.), masina nu a avut distributia rupta pentru ca a dus-o la service pe roti. Se exclude distributia rupta.1 point
-
1 point
-
Pentru ca nu vreau "sa-mi fur masina", vreau doar sa am o cheie de rezerva, care aftermarket costa 170 de lei, iar programarea ei 150-250 de lei. Sunt pe toate drumurile programatoare de chei, e plin netul de anunturi si ma gandesc ca ar trebui sa inchidem si internetul pentru ca incurajeaza hotii de masini.1 point
-
Salut, Scuze de updateul uber-mega-intarziat, dar pana la urma am achiztionat de pe eBay un set de faruri noi HELLA (tot HELLA sunt si cele originale). http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161026/b16b755dd8b9ea53f54d9bde47562ccf.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161026/2931f447831ad580b8056f040ba45c50.jpg In rest ce am mai facut la ea in tot timpul in care nu am postat: -reconditionat caseta de directe, batea nasol si volanul statea stramb chiar daca unghiurile chipurile ieseau bine -schimbat volant pe LuK si ambreiaj pe original - ALTA MASINA!, au disparut trepidatiile la oprire/pornire, la pornire in tr 1, si masina per total parca a devenit mai agila, accelereaza mai usor -schimbat tampoane motor -retrofit PDC spate -retrofit incalzire in scaune http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_2017_08/IMG_2765.JPG.e063d3c859f5336dee61b2b9e9843c20.JPG -retrofit intensive wash (si sunt in lucru cu spalatoarele de faruri) -revospit bara spate/schimbat trim portbagaj cu unul nou si inlocuit emblema http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170517/179634a8365d5765232b90f08fb08900.jpg -reconditionat scaun sofer http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170414/0faa892ba8a455ad9eadc4d0e814f2af.jpg -achiztionat jante pe 17 style 81 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170310/52edf916177f95f298fd195063f95af0.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170625/41aba8dbe7a1a85832b1e619a22b909a.jpg -reconditionat pixeli MID radio http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_02_2017/post-126-14862281068027.jpg -achizitionat unitate DENSION http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/72049d4979224afa91e2e1df61cf7a9f.jpg -achiztionat camera de bord http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/988128e186a70aec79f971b92f5628e8.jpg -montat adaptor Iphone SE pentru cotiera si legat la unitatea DENSION http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170409/16d6eae65218706982529c9f23042e63.jpg Si multe, multe altele, nici nu le mai tin minte Am cochetat un pic si cu detaillingul la exterior: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170715/2bee00023bec4eaf87cabbccdffcaf05.jpg1 point
-
Vorbeste in numele tau si nu-mi da mie lectii de germana ok1 point
-
In primul rand ca nu se schimba pistonasele si garniturile de la etrierele pe spate, asta e munca de mantuiala , acum spune cinstit , din ce ai povestit nu te-ai dus la nici-un mecanic, asta probabil le-ai schimbat undeva pe strada. Din cauza ca esti calic. Crezi ca te joci cu franele pe strada? Gandeste-te ce poti pati pe timp de ploaie. Te rasucesti pe loc, si poti lovi imediat pe cineva. 1-Primele care franeaza sunt rotile pe fata , in jur de 60% 2-Imediat dupa ele, franeaza spatele in mod egal in jur de 40%. In situatia ta , iarna , in loc sa franezi , practic masina devine sanie. Parerea mea sincera e sa nu mai mergi asa cu masina pana nu schimbi etrierele pe spate cu altele noi. Etrierele nu se carpesc. Trebuie musai sa schimbi si sistemul mecanic de autoreglare al distantei intre saboti si oala, nu e scump. In locul etrierelor se poate pune un manometru pentru verificarea presiunii. Spor la inlocuit etriere.1 point
-
nu, ca eu cred ca acum e in stadiul ala in care "numai se joaca", daca intelegeti ce vreau sa spun ii dam raspunsuri mura-n gura la intrebarile lui de fizica cuantica si tot noi suntem aia care nu stim nimic. mergi domnule Dan la dealer si intreaba, sa iti deseneze imagini, sa povestiti discutii...daca aici sfaturile nu sunt bune. iti explica omu' si tu vrei desen. nu era limita de varsta in obtinerea permisului de conducere? eu te-am crezut major...am zis ca daca iti explic unde e radaru si butonul intelegi, dar tu vrei scheme, tabele, demonstratii, teoreme, ilustratii pe pagina anterioara te-ai prezentat, iar acum ti-ai expus dizertatia. ia urca-te tu in tren, mergi de vezi masina in cauza la vanzator si spune-i nelamuririle. fa-ti lista. zici domne' vreau sa vad boxe si radare si senzori si adaptive si manevre. si atunci iti faci talentul live langa marfa1 point
-
Daca nu e deja pinned, cred ca topicul asta ar merita a fi pinned. Sunt multe invataturi pe care altii le pot desprinde de aici. WIN, stai bine cu nervii, eu nu as fi ales varianta aleasa de tine never ever.1 point
-
Eu nu inteleg de ce ai repornit un motor la care se aprinsese becul rosu la ulei si l ai mai si turat in 2000 3000 rpm. Poti pune un filmulet cu zgomotul motorului? tacanitul de injectoare este total diferit de bataia de piston... in general cand ai probleme pe un piston injectia incearca sa echilibreze motorul.1 point
-
Din cate am discutat cu baietii de la Service Scream (Tezparii) BMW costa undeva la 9000 ron o reparatie de genu (de 3 ori pretul unei distributii) cu garantie + istoric BMW.1 point
-
1 point
-
Mai baieti, Hai sa clarificam treburile. Eu am trimis mailul catre entitatea din Germania a ZF care a oferit un raspuns si care mai departe a oferit sansa operatorului local sa ofere si el un raspuns. Eu nu cred ca daca ZF Faur ar oferi un raspuns neagreat ZF ar mai putea colabora cu ei. BTW o pompa de flush este aproximativ 400 de euro, asa ca din punctul meu de vedere nu de bani ar fi problema. Mi se pare ca raspunsurile oferite de colegi au legatura mai mult cu orgoliul de a avea dreptate decat pentru a ne ajuta reciproc. Cred ca despre asta este vorba intr-un final. Va doresc numai bine, Dragos A.1 point
-
Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia ... L.E. Totusi, mi-e teama ca am repetat ce a spus si Alex.1 point
-
1 point
-
1 point
-
da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?1 point
-
Modelele astea sunt facute in era normalitatii! Adica 525=seria 5 cu motor de 2500cmc, nu ca azi 525 ba are motor de 3000 , ba are de 2000 . numa cum trebuie nu e. Bafta1 point
-
Din cate ĂŽmi amintesc ĂŽn 99 nu aveau geometrie variabila...mașinĂŁ a stat numai ĂŽn garaj nu afara și am un dubiu sa fie aia.oricum mâine ma dc sa ii fc un test cu calculatorul sa vedem ce zice.pe loc ĂŽn P se tureaza bn,se aude cum turbina merge ĂŽn regimi buni asa cum ar trebuii. Oricum maine am sa va spun exact despre ce este vorba.o seara frumoasa va doresc1 point
-
1 point
-
1 point
-
290.000 km, intrata ĂŽn tara 2012 aprilie cu 237.000km, teoretic vorbești sa faci posturi dacĂŁ ești interesat mergem sa o verificam, din 2012 este la mine, pielea a fost data deoarece ies firele nu se strica propriu-zis asa dacĂŁ te pricepi cu acul trebuia sa ai un anunț sa vin la tine sa o cosi1 point
-
incearca la neo_andersson; eu am facut la el retrofit la sistemul de sunet (de la basic la Logic7 HK); stiu ca se ocupa si de navigatii. sau la SKW, la el am montat camera marsarier, cred ca si el poate face.1 point
-
Calinus...normal asa este, ideea este sa ai comfort, eleganta...si eu am suspensie M cu jante pe 18, sunt curios cum ar fi cea standard, acum vreo 2-3 ani in Spania parintii mei au mers cu un 520d si au fost foarte fascinati de cat de comfortabila este masina, cand mergeam prin oras era un E60 pachet M negru frumos in fata mea, cand a trecut peste un damb de care stiam m-am speriat cand am vazut cum sa balansat toata masina in sus si in jos, iar eu in spatele lui cand am trecut peste acelasi damb de abia s-a dezlipit masina de asfalt.. Cosmin ce parere ai..se merita sa schimbi capetele de bara+rotulele axiale pentru o mica deviatie care face sa traga masina dreapta usor? anvelopele au uzura uniforma (le am de 3000-4000 km maxim oricum)nu as vrea sa scot piese originale bmw si sa pun lemforder doar ca sunt foarte blocate si nu se pot regla la o mica deviatie...eu am zis ca mai bine o las asa.1 point
-
A mea are 1560 kg de fabrica si are destule optiuni pe ea..sau cel putin asa scrie in certificat. Edit: pe un site scrie ca ar trebui sa aiba 1490 doar masina si pe altul 1510 cel de 2007-2009...deci daca te pui tu + ce ai mai pus tu pe ea aia e.. eu zic ca e ok posibil sa fie normal 1640kg si un 10 kg +/- eroare in specificatii.1 point
-
Este o problema comuna la F10, iar solutia din cate am aflat este schimbarea casetei. Nu cred ca merita, deoarece am discutat cu useri care au schimbat-o, iar dupa un numar relativ mic de km si cea noua a inceput sa bata. Aceeasi problema o am si eu, dar este "sezonier". Am observat ca are perioada cand nu mai zice nimc si perioade cand imi vine sa smulg volanul. A mea de prin aprilie a tacut, nu mai pocneste. In schimb in perioada februarie-martie m-a scos din minti. La fel a facut vara trecuta...1 point
-
Cauta o culoare din paleta lu 2002, personal ... portocaliu o prinde cel mai bine1 point
-
Portocalie cu negru mat . Mai ales ca portocalie a fost de la bun inceput. Spor la reconditionat! O sa iasa o masina superba. L.E. Sau, poti s-o lasi cat mai stock cu putinta, adica portocalie simplu, codul original. Ma gandesc ca ar avea valoare mult mai mare, nu neaparat de revanzare ca presupun ca doresti s-o pastrezi. Personal nu-s adeptul modificarilor/stickerelor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
multam fain pentru gest dar am gasit ... s-a oferit un domn finut ca tine sa imi faca o donatie si e mult mai aproape ... deci ma costa transportul mai putin ... si mai e si carb original :blink:1 point
-
Vand BMW E90 316d LCI 12.2009 Masina este in tara din 2015, unic propietar in tara - A815916 205.000 km DPF activ si in stare foarte buna Navigatie mare CIC + update harti 2017 2x USB + AUX Bluetooth "Piele" sensatec bej in stare foarte buna, fara rupturi sau cute Senzori de parcare fata-spate Scaune electrice Pilot automat Comenzi volan Jante pe 16 style 360 cu cauciucuri bune de vara Michelin Start/Stop +altele Pret: 8700 euro negociabil Nu ma intereseaza schimburi. Poze: http://imgur.com/a/R3AtT0 points
-
S-a pocĂŁit anticipat! Se considerĂŁ iertatĂŁ. Numai ”finii cunoscĂŁtori” au ceva de obiectat. BaftĂŁ la vânzare!0 points
-
Din moment ce in romania (cu exceptiile de rigoare) se cumpara toate jafurile de masini, e chiar foarte mormal existe probleme tehnice, unele chiar grave. Personal nu am intalnit seria 3 din 2009 incoace care sa fie intretinut ca la carte si sa aiba probleme cu distributia; in schimb am vazut masini din 2014-2015 cu schimb de ulei la 50k km si distributie praf Iar paranoia asta cu distributia e curata afacere pt "baietii destepti"0 points
-
UP! Pret nou: 6.500 euro. N-am mai apucat nici sa o mai mut din parcare de 2 saptamani sta pe loc. E pacat de ea.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00