Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/30/17 in all areas
-
Salutare! Am incercat sa fac rost de injectoare, nu am reusit, le-am inversat intre ele in schimb sa vedem valorile, dar nu ne-am mai uitat la ele, deoarece colegul mi-a zis ca bataia se aude undeva sus, nu la arbore.Astazi am dat capacul jos la axele cu came cu speranta sa fie 1-2-3 etc culbutori rupti, nu a fost asa, totul in regula sus, axele cu came in aceeasi stare adica ok, m-am gandit ca partea de sus fiind ar trebui sa fie cea mai mare uzura insa nu a fost asa! Au testat pistoanele prin urmatorul mod: cineva invartea de vibrochen foarte usor si altcineva apasa cu surubelnita usor pe piston de sus prin gaurile alea mici, pe pistonul 4 nu s-a auzit nimic, insa imediat cum am apasat cu surubelnita pe pistonul 1 s-a auzit o mica bataie, am incercat si pe pistonul 3 si acelasi lucru alta bataie mica care se intampla numai daca in acelasi timp invarti de motor. Baietii mi-au zis clar ca am uzura mare in cuzineti+ arbore. Mi-au spus ca daca iau alti cuzineti noi 8 (la biele)+ 10 (la arbore)= 18 in total + rectificare la arbore, motorul ar trebui sa fie ca nou. Lucru care m-ar fi costat maxim 2000-2500 lei, dar nu mai vreau acest lucru! Ne-am gandit toti care ar fi solutia mai buna, alt motor/ refacut acesta si eu am cazut de acord sa zic un 90% sa iau alt motor. Deja sunt in discutii pentru unul din dezmembrari (nu dau mai multe detalii deocamdata, pana nu sunt sigur ce si cum). Nu am nevoie de reprosuri sau certuri sau alte lucruri. Nu e vorba de regret ca am refacut motorul in service unde lucrez, e vorba de o foarte mica neatentie, prin cate puteam sa gresim, am gresit cu un lucru minor care a daunat maxim de grav la motor. Am facut acest topic in speranta ca voi veni la final si voi spune "Gata merge brici", am spus-o si pe asta insa pentru o zi jumate sau 2 zile...Si ca o sa ne ajutam reciproc, adica ma gandesc ca o sa fie foarte benefic pentru viitor si o sa fie benefic si pentru mine, asta numai daca ma puteti ajuta cum unii din voi ati si facut-o deja. P.S m-am gandit ca dupa ce bag inca vreo 6000 lei (exemplu pe alt motor/fara anexe), mai raman cu motorul meu din care pot sa vand piese. Decat sa mai bag un 600 euro in el si sa nu mearga cum trebuie...8 points
-
5 points
-
2 points
-
Bafta inca odata. Poate de data asta sa ai noroc. Asteptam si vesti bune, din cele mai bune. Cred ca iti trebui nervi de otel, sa vezi cum arunci cu bani in stanga si in dreapta si nu vrea sa mearga ca nou sau macar ca inainte. Sent from my iPhone using this shit Tapatalk2 points
-
2 points
-
1 point
-
Sa nu uiti sa-i faci adaptarile dupa ce schimbi uleiul la cutie spor la treaba si anunta-ne te rog cum a decurs treaba!1 point
-
Oprerație la ficat Avem transfuzie ulei la CVA, gata Operație la 109000km http://i65.tinypic.com/24ph05g.jpg1 point
-
Pentru prima poza: 1 (Stanga) - Filtrul de ulei al motorului. ( Folosesti uleiul recomandat de producator ) 2 (Dreapta) - Rezervor ulei servo directie. ( Folosesti uleiul recomandat de producator ) Nu vreau sa iti recomand un anumit tip de ulei/producator, fiecare pune ce considera ca ar fi prielnic pentru masina lui ( cat timp se tine cont de specificatiile producatorului ). Mai mult decat atat, sigur o sa imi sara cineva in cap pe aici :twitch: Pentru a 2 a poza: Da, este rezervorul pentru spalatorul de faruri. Pentru a 3 a poza: Ai intuit bine si aici, vasul de expansiune pentru antigel-apa distilata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si cam cu ce ajuta comentul tau in speta asta? Daca vrei sa pari interesant poti sa ajuti cu un sfat. Cuvantul Distronic este un termen mai comun decat ACC, asta e motivul pentru care-l folosim. Din acelasi motiv folosim: mergem la XEROX si nu mergem la Cannon sau Kyocera.1 point
-
S-a pocĂŁit anticipat! Se considerĂŁ iertatĂŁ. Numai ”finii cunoscĂŁtori” au ceva de obiectat. BaftĂŁ la vânzare!1 point
-
:goodjob: acum vino si cu completarea: am eu mulf2high. cand eu ti-am facut asa tie nu ti-a convenit si mi-ai dat repede PM1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Scuze de updateul uber-mega-intarziat, dar pana la urma am achiztionat de pe eBay un set de faruri noi HELLA (tot HELLA sunt si cele originale). http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161026/b16b755dd8b9ea53f54d9bde47562ccf.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161026/2931f447831ad580b8056f040ba45c50.jpg In rest ce am mai facut la ea in tot timpul in care nu am postat: -reconditionat caseta de directe, batea nasol si volanul statea stramb chiar daca unghiurile chipurile ieseau bine -schimbat volant pe LuK si ambreiaj pe original - ALTA MASINA!, au disparut trepidatiile la oprire/pornire, la pornire in tr 1, si masina per total parca a devenit mai agila, accelereaza mai usor -schimbat tampoane motor -retrofit PDC spate -retrofit incalzire in scaune http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_2017_08/IMG_2765.JPG.e063d3c859f5336dee61b2b9e9843c20.JPG -retrofit intensive wash (si sunt in lucru cu spalatoarele de faruri) -revospit bara spate/schimbat trim portbagaj cu unul nou si inlocuit emblema http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170517/179634a8365d5765232b90f08fb08900.jpg -reconditionat scaun sofer http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170414/0faa892ba8a455ad9eadc4d0e814f2af.jpg -achiztionat jante pe 17 style 81 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170310/52edf916177f95f298fd195063f95af0.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170625/41aba8dbe7a1a85832b1e619a22b909a.jpg -reconditionat pixeli MID radio http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_02_2017/post-126-14862281068027.jpg -achizitionat unitate DENSION http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/72049d4979224afa91e2e1df61cf7a9f.jpg -achiztionat camera de bord http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/988128e186a70aec79f971b92f5628e8.jpg -montat adaptor Iphone SE pentru cotiera si legat la unitatea DENSION http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170409/16d6eae65218706982529c9f23042e63.jpg Si multe, multe altele, nici nu le mai tin minte Am cochetat un pic si cu detaillingul la exterior: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170715/2bee00023bec4eaf87cabbccdffcaf05.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ofertele astea existau dintotdeauna dar ce legatura are cu motorul in cauza El nu a vrut sa reconditioneze motorul a vrut sa schimbe doar distributia si ambreiajul1 point
-
Garantie la ei, dar oricum e o varianta de luat in seama. Cu motorul ala mai tii 10 ani masina.1 point
-
Vad ca tot comentezi mereu aiurea la adresa mea. Tu chiar nu ai respect deloc, nici macar fata de tine nu ai respect. Daca nu ti-am raspuns de fiecare data, asta inseamna ca imi dau seama ce fel de om esti, inteligentule. :faceless: Tu esti prezent peste tot si vrei sa pari interesant, dar sa stii ca nu esti. Te-am mai rugat sa nu mai comentezi la ce spun eu, tu esti contra la toate, eu nu comentez la prostiile care le debitezi tu, mi-am dat seama ce meserias esti. Ai vre-o treaba cu mine?, am vre-o datorie la tine?, ma cunosti de undeva?, ce este atitudinea asta? Controleaza-te, da dovada de maturitate.1 point
-
Oricum a rezistat bine topicul , pana ce sa fie iara invadat de anumite personae cu parerile lor ''daca as fii fost eu...'' Tipic !1 point
-
Harpalete, ce viteaz esti tu cand n-ai probleme. Greseli se pot face si in reprezentanta daca esti norocos. Ca la necaz chiar si aia o dau de pereti si tot pe banii tai. Da-i omului un sfat util in situatia data, nu cu ce-ai fi facut tu daca...1 point
-
Tu esti in top 3 Si tu la fel Inca un topic unde vrei sa pari mai destept decat esti Exista si o parte buna in toata treaba asta1 point
-
Mie unul mi-e si frica sa mai intru pe topic sa citesc.. bai frate, curat ghinion.. mie unul din ce zici tu mi se pare ca-i sarita de la punct distributia.1 point
-
cred ca l-a pus pe butuci lipsa uleiului....deci "la timp" nu cred ca se mai aplica in cazul lui (1 point
-
Da Cosmin, dar la prima pornire cu ceva accelerari pana la 2000-3000 rpm la relanti sa mearga perfect perfect ca nou si dupa sa bata? un motor cu distributia sarita de la punct e sarita permanent, nu doar cand vrea el sa nu mai zic ca ar aparea vreo eroare ceva la senzorul de la axul cu came. Acum am auzit alt lucru, este posibil ca masina la rece dupa o zi in care a stat sa porneasca bine fara tacanit si totusi dupa ce se incalzeste si incepe sa tacane problema sa fie din cuzineti/segmenti implicit din motor, eu credeam ca daca bate acuma , nu are cum sa nu bata a doua zi la prima pornire... Si "chitaiturile" alea ori din injectoare, ori din cuzineti segmenti ceva.1 point
-
Asa se vede ... si eu cand am luat masina a sarit lumea ca e lovita.1 point
-
deci eu am mers prin tunelurile din austria doar blana. stau cu stres mare pt cei 3200km facuti afara deoarece pe autostrazi mergeam cu 150-170 si waze-ul ma anunta de camerele video(probabil nici nu le stie pe toate) insa mi se parea ca mereu ma anunta la 50-100m distanta de ele, ceea ce mi se parea prea tarziu. prin tuneluri 120-140. consumul tau e bolnav de bun, eu avand 8.1 in 12.100km de cand am masina, cu o medie de 44.2km/h. drumurile mele sunt in proportie de 90% catre Constanta, Craiova si Gaesti+urban. deci autostrada unde se consuma combustibil si bucuresti, la fel. pt cei 3200km din concediu am resetat comp de bord secundar si am mers cu 7.3%(aprox 400kg incarcatura) in conditiile in care o parte din km de autostrada i-am parcus cum am spus mai sus iar aprox 600km de autostrada intre 180 si 210.1 point
-
1 point
-
1 point
-
da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?1 point
-
M-am panicat citind topicul asta . Eu am 530xd LCI din iunie 2007 , motorul este M57N2 , km 214000 reali . Credeam ca nu are probleme tipul asta de motor , o sa ma duc sa verific . Ce service recomandați in Buc pt schimb distribuție ? Service Scream (Tezparii) e Ok ?1 point
-
La prietenul tau costa mai mult decat la service, unde ai si garantie. :frantics:1 point
-
Salut ,eu am un E 60 520 d ,motor N 47 ,maine ma duc sa schimb distributia ,masina are 230.000 km reali ,am un mecanic care lucreaza acasa dar face numai BMW ,toata distributia cu piese originale ,manopera,ulei si filtre ma duce pe la 5.500 lei. Am avut si eu o discutie cu cei de la Bimmer ,dar nu am avut incredere in ei. Cand am intrebat cat dureaza schimbul pt distributie ,au zis 6 ore ,ca ei nu dau motorul jos ,am decis sa o fac la prietenul meu acasa . La el dureaza doua zile ,dar el da motorul jos si atunci schimb tot pe acolo. Nu stiu daca este corect sau nu, sa nu dai motorul jos.1 point
-
Iara Bimmer !!! E bine cand incepem sa auzim de Bimmer inainte ca sa mearga clientu pe acolo ... Daca vrei sa ii schimbi distributia la bimmer mai, ieftin si mai bine iesi sa stai si sa astepti sa se rupa , poate nu se rupe si ramai si cu bani in buzunar.Dar cand iesi de acolo doar un lucru o sa fie 100%, ca o sa iesi cu minim 4800lei care nu ii mai ai in buzunar. Si acuma legat de distributia ta... cati km are motorul ?1 point
-
Salutare! Am iesit cu masina la un drum mai lung spre Timisoara...dupa 10-20 km a inceput sa tremure foarte rau volanul la franare, adica la propriu ma tineam cu ambele maini la el si nu tremura doar volanul ci si toata masina, cel mai rau se simtea cand trebuia sa franez din timp si usor. In oras de exemplu nu-mi face nicicum. Discurile sunt "foita" din ce stiu, trebuie schimbate insa nu stiu daca ala e motivul pentru care tremura, de exemplu acum 2 luni (acum 3.000 km) nu mi-a facut nicicum. Asa ca am vorbit pentru urmatoarea oferta: -discuri perforate/ventilate fata-spate (zimmerman/brembo, sa vad ce gasesc si ce preturi) -discuri OE -discuri pe producator (ate/zimmerman/etc) Vreau doar sa fac niste comparatii de preturi, dar sunt cam decis sa iau perforate/ventilate. Ce parere aveti? Cine a mai pus sau cine a mai auzit de E60 cu asemenea discuri poate sa-mi spuna niste impresii? As vrea niste impresii/pareri cat mai reale (nu ca cele de pe topicul cu distributia, "am auzit de la un prieten ca prietenul lui a avut probleme cu distributia" Placutele sunt schimbate acum 5 luni cred si au fost Textar Epad-uri (650 lei doar cele de pe fata) si vreau sa le pun tot pe astea.1 point
-
Salutare tuturor Cred cã e bine aici unde scriu legat de tremuratul in timp ce franezi. Eu am pãtit la fel si am rezolvat foarte simplu am schimbat lichidul de frâna.. e normal cand mergi la un service sa iti mai zicã si altele pt ca ei din asta trãiesc. Trebuia schimbat lichidul Întâi si dupã vedeai ca nu iti mai tremura1 point
-
1 point
-
Salut Mikken, Pe comfort mode 120/h ...4,5??? Cam mare sincer sa fiu....la ce tehnologie e in prezent sa nu mai vorbesc de 8 trepte....ar fi trebuit un maxim 3 - 3,5%. Stiu, e o caroserie grea, dar si la e60 si la e39 acelasi motor scoteam sub 5% , aici ma refer in conditii de autostrada. In alta ordine de ideii, masina este superba, sa te bucuri de ea!1 point
-
Sunt multe variabile care trebuiesc luate in calcul: - plumb prea mult pentru echilibrarea rotilor si/sau roti atipice; - uzura inegala placute frana/franare inegala/etrieri blocati; - rulment uzat de la roata; chiar si cel de la cardan cand se uzeaza mai da asemenea simptome; - bratele indicate de tine in poza; - bucse bara stabilizatoare sau chiar bara stabilizatoare prezinta uzura avansata, - bara de directie/capetele de bara; un mecanic bun iti poate spune ce este.1 point
-
Nasol moment cu roata de rezerva, nici eu nu am loc pentru ea in portbagaj insa am cauciuri rft pe care le voi inlocui cu normale cand se vor uza.1 point
-
1 point
-
Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.1 point
-
Eu as fi ales alta culoare decat negru, e al naibii de pretentios. http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2016/10/BMW-G30-5-Series-M-Sport-exterior-42-750x500.jpg1 point
-
Haha, merci! Tocmai au relansat 3310, mi-as comanda unul, parca vreo 50$ este.Mi-e dor sa las telefonul o saptamana fara sa-l bag in priza0 points
-
0 points
-
Ce-mi place masina + destule dotari necesare, aceeasi problema o am si eu cu sotia, NU BREAK, acum cu un bebe am nevoie de spatiu ca de aer, in berlina nici caruciorul nu imi Intra in portbagaj. Ne batea gandul la un x3, dar parca tot un f31 imi face cu ochiul mai mult. Sa invarti volanul cu placere si multi km fara probleme si te poarte. Sent from my iPhone using this shit Tapatalk0 points
-
Vorbeste in numele tau si nu-mi da mie lectii de germana ok0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00