Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/07/17 in all areas

  1. da despre gaura din dreptul 99 vorbeam eu , in cazul motorului din poze este astupata . Eu ti am zis ca nu am m am lovit de prinderea suportilor motor si ca la toate a fost identica . @Barbuna esti pe aratura grav ! cum poti spune ca nu o sa mai fie masina niciodata Bmw ?! sunt cazuri in care pica motoarele in garantie la diverse marci , se schimba si gata ! @Alex_wly si profesionisti gresesc uneori asta nu inseamna ca baietii care au lucrat la masina sunt afoni si ca nu trebuie sa mai atinga o distributie de bmw , s a intamplat si asta e ! @win60 din necazul asta ai avut de invatat mult , sunt sigur ca motorul tau ar fi mers super ok dupa refacere daca nu aveai acest ghinion . Esti un coleg istet , ambitios si ai avut bunavointa sa ne inveti si pe noi . Spor la treaba si mult succes !
    5 points
  2. Salut tuturor, Intr-un timp mult mai scurt decat estimam, am reusit sa-mi schimb F10 525d xdrive 2012 cu F10 528i xdrive 2013. In continuare voi incerca sa va prezint noua achizitie: Vehicle information Type Code XH31 E Series F10 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N20 Displacement 2.00 Power 180 Drive ALLR Transmission AUT Colour HAVANNA METALLIC (A17) Upholstery LEDER DAKOTA/DF VENETOBEIGE (LCDF) Prod. Date 2013-01-07 Vehicle upgrades High-End sound system Rear view camera Spare/replacement key fob Smartphone mirroring Additional iDrive features Vehicle options L801A National version Germany P735A Basic Package P9BDA Business Package S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2DCA BMW LA wheel, Star Spoke 330 S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NEA Blow-by heater S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ALA Active Protection S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WBA Multifunctional instrument display S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label Cum am mai scris si in alt topic, dupa 5 zile de cand o am sunt convins ca am facut o mutare buna de la diesel la benzina. Atasez si cateva poze..
    3 points
  3. exact...o sa fie logan ) bai sunteti cate unii atat de.... si eu la a mea i-am schimbat o bieleta anitrului si peste noapte s-a transformat in matiz edit: hai sa vedem cate minusuri strange )
    3 points
  4. Sa nu-mi spuneti ca mai exista oameni care cumpara masini de la darius_x :-))). L-am prins eu in urma cu un an cand a postat o tigaie de BMW si avea cu 70.80.000 mai putin in anunt. Inca mai exista topicul p-aici.
    3 points
  5. Colegul cred ca voia sa spuna ca un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF... Nu te deranjeaza ca poluezi, dar te-ar putea deranja ca lasi fum in spate...pfff...
    2 points
  6. Ăn nici un caz cu Skoda!
    2 points
  7. La nici 1000 km de la schimb de role a cedat si pompa de apa, asa ca am schimbat-o impreuna cu antigelul, care facea 2 ani in octombrie. Mai ramane sa schimb lichidul de frana ... intre timp am mai imbatranit un pic.
    2 points
  8. Ce o sa fie ? O data cu motorul (care este tot de BMW ) o sa se schimbe si marca ?
    2 points
  9. Arata exceptional. Curiozitatea ma omoara: cum de ai lasat butoanele de aragaz la asa masina?
    2 points
  10. Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  11. recent chiar un vanzator autorizat pe forum are de vanzare un e60 cu kilometrii intineriti si nementionati in anunt. E forum de pasionati, aici totul se face din pasiune )
    2 points
  12. Salutare colegi, Cristi este numele meu, sunt din Bucuresti si de scurt timp sunt posesorul unui f20 din 2012. Fiind si la primul bmw nu pot face comparatii ci doar aprecieri citesc de ceva vreme aici pe forum cam ce ma intereseaza dar primesc cu placere si interes sfaturile voastre, celor mai experimentati. Da....este n47, inca nu am schimbat distributia si nici uleiul si filtru la cvt, inca incerc sa identific service-uri serioase in Bucuresti, daca aveti recomandari sa lasati...nu ma supar, Ca dotari, este aproape full, sunt inca entuziasmat si o sa las pozele sa vorbeasca cum e zicala.
    1 point
  13. daca face cine trebuie soft-ul nu sunt probleme. La noi in tara sunt optiuni ok, vezi Completechip, Powertech, Revo si mai sunt si altii. Daca dai 5000 Euro nu inseamna ca e God of tuning, MRC costa de aproape 10 ori mai putin in UK si sunt de cel putin 2 ori mai buni , asta ca sa-ti dau un exemplu arhicunoscut in lumea modificarilor de soft in lumea auto, dar sunt multi mult mai buni decat ce ofera BMW in kit-ul lor. Masina mea are peste 150k km cu soft-ul facut si 300k cu totul, si e totul original si merge asa cum ar trebui. DPF-off chiar schimba sunetul evacuarii in mod placut, cel putin la mine. Probleme de sunet apar cand se recurge la downpipe si cats off. Ca nu devine un diesel o masina sportiva si ca un benzinar iti ofera alta senzatie, da, la cate am avut si eu cred ca stiu asta, dar nu despre asta e vorba aici. Are si diesel-ul partile lui bune, cea mai placuta e autonomia si cuplul, cu V10 Biturbo de abia reuseam 26% prin oras, ma rog, daca si in RO acum mi-as permite luxul unui asemenea consum l-as avea in continuare.
    1 point
  14. Upgrade de putere se face fara eliminarea DPF-ului. Fara DPF scoate fum orice i-ai face. Eliminarilea astea pe la egr,dpf,clapete etc le fac doar ageamii. BMW ofera kit uri pt a mari puterea motorului(nu stiu daca si pt m550d) si nu presupun anulari, eliminari... Parerea mea este ca motorul ala triturbo este si asa suprasolicitat, sa te gandesti sa-i mai faci resoftare etc, mi se pare prea mult.
    1 point
  15. depinde de cati km faci cu ea pana atunci.
    1 point
  16. eu ti-am zis parerea mea intr-o alta circumstanta, pretul la diesel nu ar fi scazut radical mai devreme de 5 ani astfel incat sa te afecteze si da, probabil peste vreo 2 ani luai 15.000 pe ea insa atat vei lua si pe asta pe benzina iar motivul este dat de faptul ca vor aparea G30 sh. eu sunt ferm convins ca peste 3 ani jumatate cand expira leasingul la asta pe care o am (520d), va putea fi vanduta cu peste 30.000 euro inclusiv tva cu tot cu motorul ei mic si diesel.
    1 point
  17. Hai sa fim seriosi ca in momentul cand mergi cu 200 pe drumuri nationale iti asumi un mare mare risc. Mi se pare ca majoritatea soferilor care au taiat calea motociclistilor ce circulau cu mult peste viteza legala, au ramas linistiti in libertate. Nu zic ca nu a fost si vina lor, dar judecatorii/procurorii au decis in favoarea soferilor.
    1 point
  18. Raspund putin mai greu datorita perioadei destul de aglomerate cu munca insa voi incerca sa fiu cat mai complet in detalii. De consum nu pot spune ca ma plang, deja am inceput sa ma obisnuiesc si mai mult cu masina si am un 7.9-8.0 care s-a stabilizat, mers 80% din timp in oras(tulcea) si restul drumuri scurte pe langa oras. Masina este, asa cum bine ati spus, gandita pentru drumuri lungi si eventual autostrazi. Eu asa o percep, nu este o masina care sa fie abuzata pe drumuri virajate, masa caroseriei se simte, se inclina, per total fata de e90 avut inainte o simt mai greoaie si nu imi da incredere sa atac curbele. Insa, mare atentie, de multe ori te pacaleste senzatia resimtita, in f10 fata de e90, viteza se simte mult mai putin, de multe ori ma gandeam ca parca pleaca greu in depasiri, etc. dar este vorba doar de senzatie, cand ma uitam in bord observam ca deja eram la viteze cu mult peste cele legale. Deci as spune ca motorul asta este cel cu care ar trebui sa inceapa configuratia de f10 diesel, cel putin eu nu m-as putea obisnui cu varianta mai slaba, de 184/190 cp. De varianta de 3 litri nu mai vorbesc, am mers cu una inainte sa cumpar masina asta, este diferenta foarte mare la comportament dinamic dar nu am gasit configuratie asa cum imi doream. Una peste alta, sunt foarte multumit, momentan am cca. 3500 km de cand am ajuns in tara, am avut destule drumuri si am profitat din plin de masina. As vrea in viitorul apropiat sa ma ocup de problema oglinzilor, ma enerveaza in continuare sa dau roata masinii la fiecare oprire/pornire ca sa pliez/deschid oglinzile manual. Pana atunci, le-am inscriptionat sticlele, n-am ajuns cu ea prin bucuresti dar m-am pregatit, zic eu, sa scap fara evenimente neplacute. Ca o mentiune separata, nu stiu, poate ajuta pe cineva in achizitii viitoare, cand cautati masini in germania aruncati un ochi tot timpul si la dealerul Cloppenburg. Nu vreau sa-i fac reclama insa modul de lucru, seriozitatea si starea masinilor vazute la ei m-a uimit de-a dreptul, practic aveau la locatia din Bielefeld cca. 40-50 masini sh in showroom si inca 30-40 in parcare, toate foarte noi, cu istoric si probleme mentionate in cel mai mic detaliu. Ahh, si, sa nu uit, foarte prompti la rambursarea de tva, dupa inscrierea masinii in tara a durat 1 zi pana am avut banii in cont.
    1 point
  19. Sa inteleg ca, din punctul tau de vedere, Skoda procedeaza corect? Art. 57 (1) La intersecţiile cu circulaţie nedirijată, conducătorul de vehicul este obligat să cedeze trecerea vehiculelor care vin din partea dreaptă, în condiţiile stabilite prin regulament. Art. 59 (2) În intersecţii, conducătorii vehiculelor care virează spre stânga sunt obligaţi să acorde prioritate de trecere vehiculelor cu care se intersectează şi care circulă din partea dreaptă. In mare parte a raspuns colegul bimmer90f30, o sa mai completez: Art. 45 OUG 195/2002 (1) Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat iniţial. (2) Conducătorul vehiculului care se angajează în depăşire trebuie să se asigure că vehiculul care circulă în faţa sau în spatele lui nu a iniţiat o asemenea manevră. (3) Atunci când prin manevra de depăşire se trece peste axa care separă sensurile de circulaţie, conducătorii de vehicule trebuie să se asigure că din sens opus nu se apropie un vehicul şi că dispun de spaţiu suficient pentru a reintra pe banda iniţială, unde au obligaţia să revină după efectuarea manevrei de depasire De mentionat ca aceste reguli se aplica unde ai voie sa depasesti; unde nu ai voie, nu ai voie si punct. 2. Te asiguri oricum, oriunde. Poate ca Golful s-a asigurat sau poate nu, cert este ca nu a vazut Skoda. Din ce motive doar el stie 3. Cand esti pe o portiune de drum pe care nu ai voie din diverse motive, acel drum (sau portiune de drum) e drum cu acces interzis Din moment de Skoda nu avea voie sa depasesca se considera ca circula pe contrasens Observ ca se tot pune accent pe faptul ca cel cu Golful nu s-a asigurat. Poate asa este sau poate nu a vazut Skoda cand s-a uitat in oglinda. Pentru asta are partea lui de vina. Insa nu Golful e vinovat pt producerea accidentului.
    1 point
  20. Eu totusi am vorbit frumos, dar hai sa ne aducem aminte, terminatule, daca tot o incerci aiurea cu noi. In urma cu un an ai postat un anunt cu un cazan bineinteles, in care ai scris ca masina are 200.000 km. Un coleg de pe forum a verificat masina, dar de fapt avea 260.000 km. Cand te-a intrebat care e treaba, ai zis ca stii ca are 260.000 km, dar ea arata de 200.000 si ca atat are in bord. Asa ca, bai distrusule, ca sa intelegi: nu mai esti in anii 2000 sa umbli cu cardeala proasta. Ai inteles, bai descultule?! P.S. : imi cer scuze, dar am incercat sa-i raspund pe masura!
    1 point
  21. Vezi ca daca nu e OE bielete s-ar putea sa nu iti mai porneasca motorul ... sau mai rau , radioul :hyper:
    1 point
  22. Superb, ca deobicei )))) totul nou pe masina!
    1 point
  23. tu nu te lasi cu pusul distributiei la punct de catre colegii tai? eu zic sa apelezi la cineva care chiar stie ce face...sa nu te mai bazezi pe diy si ista, dar tu stii ce faci
    1 point
  24. Nici ala cu cielo n a fost pe faza,sa iasa de pe drum
    1 point
  25. Nu amice, tu nu intelegi! Folosesti expresii pe care nu le cunosti. Cand vii lansat intr-o depasire, faza de accelerare se produce preponderent pe aceeasi banda pe care se afla masina ce urmeaza a fi depasita. Deci, daca Skoda a venit lansat, nu a fost vizibila decat foarte tarziu, atunci cand a calcat linia continua.
    1 point
  26. Dupa discutia lui Theo de aici, am comandat si eu LED-urile respective. Se vad decent. Se monteaza fara adaptari, intra perfect capacul de la far peste LED, fac fade-in/out si evident scad intensitatea pe pozitie, nu se incalzesc foarte tare deci din punctul meu de vedere e un bun compromis. Sunt convins ca noaptea se vor vedea mai bine langa xenon decat lumina galbena de halogen. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/7/55933687wSu.jpg
    1 point
  27. dupa 3 ani si cateva luni masina s-a intors la mine ... ( in momentul vanzarii avea aprox 168.000 km acum are aprox 227.000 km ) http://www.youtube.com/watch?v=1HT6BMLPqw8 Un scurt istoric de service : - pompa de apa electrica OE + termostat OE + antigel HEPU - cureaua mare Conti - toata instalatia de climatizare schimbata la Dl. Teo ( radiator mare + radiator mic din bord + conducte + compresor + freon ) - pierdea tot freonul pe la radiatorul mic din bord - placute de frana fata / spate ATE - navigatie NBT complet activata cu soft custom pentru clima la Dl. Ing. NEO ( E60ul nu are rotita aceea centrala in bord ... se trecea de la rece la cald prin CCC ) ( au fost schimbate toate ramele de plastic incepand cu rama ecranului / clima / spatiu de stocare / trimul central a fost decupat la plotter cu laser ) - revizia completa ( ulei BMW Shell 5W30 + filtre aer / ulei / polen MANN ) - brate mari fata Lemforder - brate mici fata Lemforder - capete de bara + bielete fata Lemforder - amortizoare fata / spate Bilstein ( echivalentul amortizoarelor de pachet M ) - flanse amortizoare fata / spate Sachs - furtune frana spate OE - geometria fata / spate la Autosoft Militari - jante style 128 ( replici ) 9J / 10J noi cu anvelope 245/35/19 + 275/30/19 noi
    1 point
  28. Nu stiu cati ani poti avea.. sa sustii ca daca Golful nu era acolo nu se intampla accidentul! Adica o masina, orice masina din punctul tau de vedere nu are dreptul sa vireze stanga acolo chiar daca marcajul strazii ii permite.. GOLFUL ESTE ACOLO SI AVEA DREPTUL SA VIREZE STANGA! Restul e cancan, desvinovatirea vinovatului... sau mai stiu eu ce.. Daca GOLFUL NU AR FI AVUT DREPTUL SA VIREZE STANGA PENTRU CA TRECEA PESTE LINIA CONTINUA ATUNCI ERA VINA SKODEI. ATAT.
    1 point
  29. ..O ambulanta in interventie sa fi fost ar fi putut evita impactul! Un sofer de ambulanta in general este cat se poate de alert in timpul interventiei in privinta a aceea ce se intampla in fata, in jur si obstacolele ca si vehicole ce pot fi haotic imprastiate pe sosea pentru a i se face loc.. Nu acelasi lucru se poate spune despre soferul in depasire. A fost pur si simplu luat prin surprindere! Spun asta si pentru ca am vazut o situatie similara dar perfect evitata intr-o tara vestica.
    1 point
  30. Ca dotari mi se pare ok, ma deranjeaza doar lipsa geamurilor electrice pe spate, dar recunosc ca nu stiu care ar fi un pret corect pentru o astfel de masina. Important e sa fie o masina intretinuta, 320D E46 gasesti majoritatea cazane din pacate... (ma refer pe olx/ autovit)
    1 point
  31. Explozie?Cine te-a mintit ca faci explozie cu cauciuc normal?Faci pana in cel mai rau caz.Eu astept sa termin carnea de pe gumele pe 19 rft si sa pun normale ca nu le mai suport.In afara ca o sa imi termine suspensia si articulatiile nu le vad nici un rost.Pentru pana o sa am o trusa de pana cu snururi plus compresor.
    1 point
  32. In vara asta am fost in concediu in strainatate si la un moment dat am vazut cum 2 s-au luat la o liniuta din mers.....un Porsche ceva Boxter sau 4 sau ce o fi fost si un seria 5 E60(poate 535d) care arata un tuning pe el.Ideea este ca Bmw scotea fum negru si probabil era diesell.....el era cu fumul si ala cu urletele.Sper sa-l fi facut kakat ala cu Porsche.pana la final pentru ca arata penibil Bmw cand scotea fum negru dupa el.
    0 points
  33. Iti respect parerea:) nu sunt inca decis daca o voi face sau va ramane asa.. Stiam ce se poate si fara dar cele mai multe voci dintre adeptii upgrade-urilor de putere, sunt pentru DPF off din motive pe care le stim multi dintre noi. Sunt powerkit-uri si pentru 550, doar ca (din ce stiu eu), doar in Germania, doua firme parca erau, la costuri de aprox. 2500-3000 euro.
    0 points
  34. Nu am nici o problema cu al meu DPF, sunt doar tentat de un upgrade de putere, asta ar include si eliminarea DPF-ului, iar eu sunt genul de om care nu as suporta sa merg cu norul in spatele meu doar ca pot sa alerg mai bine. Deci, nu de bani era problema daca tu ai dreptate si asa a dorit sa insinueze colegul, doar ca uneori ne precipitam sa tragem concluzii, asa cum a facut colegul, asta daca chiar a vrut sa spuna ca "un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF..."
    0 points
  35. Atata timp cat nu detii nici unul dintre modele sau nu ai cunostinta despre ce am intrebat, nu inteleg reply-ul tau. Ai vrut sa arati ca stii sa scrii cu cratima dar si sa folosesti cuvinte de baietas ca "bo$$" ori "pa" ? Ne-am prins, eu cel putin..
    0 points
  36. Postez a treia oara pentru ca mi-am dat seama ca nivelul de cunoastere a legislatiei rutiere este minim si s-a batut si se vor mai bate campii mult in topicul asta.De ce ne mai miram ca este dublu numarul deceselor in Romania fata de Germania?(au dat la stiri statistica asta)Sigur o parte se datoreaza lipsei infrastructurii dar o parte vine din faptul ca multi probabil au luat carnetul la Pitesti....cred ca stiti povestea.Unde draq faci tu stanga sau dreapta in Germania sau Italia sau alta tara fara sa te asiguri? Pot presupune ca idiotul ala de Golf poate nu avea nici oglinda stanga pentru ca: 1 nu avea luminile de intalnire aprinse....nu se vad pozitiile aprinse 2 nu se vede stop pe frana cand face stanga deci o face la misto asa din mers 3 nu se asigura cand face stanga ...poate nu are oglinda sau poate doar e nesimtit ca nici Skoda aia nu avea o viteza supersonica. Deci avem un nesimtit la volanul unui cazan model Golf 3. Din spate vine o Skoda parca Rapid condusa de un inconstient care se afla la volanul celei mai tari masini din viata lui.Rezultatul este cunoscut. In prima postare mi-am spus parerea,in a doua am dat o replica ... aici ma opresc .Promit.
    0 points
  37. Sa o stapanesti sanatos fara incidente! Sunt fan diesel, dar motorul asta imi starneste foarte mult interes!
    0 points
  38. Multumesc frumos! Asa este, diesel. Primul motiv este ca eu cred ca piata diesel o sa cada in viitorul mai mult sau mai putin apropiat(o masina din 2012 pe care am luat acum 24.000E va valora peste 1-1,5 ani 15.000E) iar al doilea motiv este ca imi place mult mai mult confortul, sportivitatea, rafinamentul unui benzinar.
    0 points
  39. Mircea, nu cunosti legea. Golful trebuia sa acorde prioritate doar vehiculelor care circulau din sens opus. Din moment ce Skoda e pe un segment de drum interzis NU ARE PRIORITATE ! Plus ca mai incalca inca 4-5 reguli de circulatie Golful e vinovat pt ca nu a semnalizat intentia de a vira la stanga si (moral) pentru ca nu a vazut Skoda care venea din spate; ar fi avut sansa (teoretic) sa evite accidentul. Dar atat
    0 points
  40. Non-rft din pacate nu intra in discutie, in principiu din motive de siguranta. Si de comoditate, in caz ca fac vreo pana. Sunt constient ca ma costa aprox 1000 lei o anvelopa premium, dar vreau sa fiu linistit in ceea ce priveste siguranta. Ganditi-va la o explozie la > 150km/h. Cu rft nici nu simti. Am un coleg de servici cu 18" rft, tot f10, o sa-l rog pe el sa dea o tura prin bucuresti sa vad cum e. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  41. Si daca-ti tai anvelopa mai tare si nu poti repara cu snur? Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  42. Batranica batranica dar deocamdata sta doar in consumabile, nu a cerut nimic in plus ... asa ca mai are de stat in familie.
    -1 points
  43. asta e o gluma, cred. ala ti se pare motor turat? pai 2500rot/min inseamna ca e racheta.
    -1 points
  44. oricum ai analiza-o, moral sau legal, cel mai grav a comis-o Golf-ul care a pus si pe altii in pericol, el a fost elementul declansator. Efectiv nu s-a asigurat, ma indoiesc ca daca se uita in oglinda nu vedea Skoda venind. Golf-ul a tras brusc de volan sa vireze stanga, venea tare cel din spate, nu incape indoiala, a incalcat si el vreo cateva reguli, dar la fel de bine se putea angaja in depasirea lui pe linia discontiuna si ala tot stanga ii facea in fata, evident erau daunele mai reduse. Dar e clar ca Skoda a depasit cateva masini aflate in coloana, deci e exclus ca Golf-ul sa nu-l fi vazut daca s-ar fi asigurat orespunzator
    -1 points
  45. Factorul declansarii accidentului este cel cu golful care vireaza fara sa dea semnal si fara sa se asigure(in oglinda)...acum si ala cu skoda ca avea viteza ,linie continua si ce o mai fi facut el ilegal e alt aspect,dar asta inseamna sa nu mai depasim decat maxim o masina...de cate ori nu am depasit 2-3 masini daca ultima masina ar vira stanga cu semnal corespunzator,legal ,nu cum se face mai nou prima oara se franeaza si aproape opreste si apoi da semnal...daca semnaliza cu 25-30 metri inainte cred ca skoda incerca sa intre la loc in fata masinii care filma.
    -1 points
  46. De evidentiat faptul ca acel copil nu avea ce sa caute pe scaunul din fata. Plus ca, orice copil pana in 12 ani poate fi transportat in autovehicul doar cu un scaun special Am vazut destui soferi inconstienti care isi plimba copii pe scaunul din fata sau stand in picioare in fata scaunului, evident fara centura sau scaun special
    -1 points
  47. -1 points
  48. iti dau 1000 pe setul complet, si eu nu sunt ironic ca tine
    -1 points
  49. Cred ca ai prins o tu pe mĂŁmica ta cu poștașu mai degrabĂŁ, cautĂŁ linku și ĂŽncepe tu sa citești de la ĂŽnceput, obositule....idiot poți fi, ai fost sa vezi mașina? Ai vz câți km avea pe bord ?
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.