Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/08/17 in all areas
-
Vad ca vorbesti cu aceeasi tenta, m-am uitat peste cateva postari de-ale tale sa imi fac o idee, tinzi sa ridiculizezi, uneori esti acid, n-am nevoie de sfaturile sau parerile tale. Nu te mai hazarda cu invitatii in privat, nu mai garanta plansete cum garantezi si altele, ca s-ar putea sa dai vreodata de unul care are chef sa-si faca timp de tine, nu suport oamenii tari in gura, in gura sunt multi buni, mai ales multe.. Vezi-ti de viata ta, masina ta, cel putin in interactiunea cu mine, ba chiar te rog (nu te amenint) sa nu ma provoci. As aprecia daca nu mai raspunzi pe topicul initiat de mine, sau daca o faci, fa-o fara referire la mine sau ce tine de mine in acest topic. ✌ peace!10 points
-
No... cam despre asta era vorba. Nu m-a lasat sufletul sa le montez pana nu le-am tras un tratament cu aproape 1L de Leatherique, pana s-a blegit pielea de tot. Acelasi tratament l-a avut si cotiera, mansonul de la schimbator si cel de la frana de mana. Capacele din spatele scaunelor inca nu le-am montat. Este timp... http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/0/55977250jEb.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/3/55976993MuI.jpg Si cam asa arata textura bizonata la sofer. La pasager e chiar ca nou. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/5/55976995TmB.jpg5 points
-
Deja au aparut G30 sh care sunt pe la 43-44keur...ma indoiesc amarnic ca peste 3 ani jumate un 520d o sa fie 30k +...mai ales ca in principiu ar trebui sa fie sau cel putin sa se lanseze faceliftul la G30... https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241725974&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios5 points
-
@ Romulus prv... @ XXL Multumesc @ Acero Multumesc urma sa le pun si eu. @ enders asta a fost si reactia mea cand am fost sa o iau de la Ace @ Adrian Multumesc @ deeJayOg da este urat rau, volanul m l am achizitionat in momentul intrari in tara ) il visam. Cateva poze cu interiorul si cu grilele3 points
-
Revin cu detalii. Am fost despagubit de asigurator fara probleme chiar daca soferul a fost foarte baut. Masina a iesit foarte bine3 points
-
Colegul cred ca voia sa spuna ca un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF... Nu te deranjeaza ca poluezi, dar te-ar putea deranja ca lasi fum in spate...pfff...3 points
-
Eu totusi am vorbit frumos, dar hai sa ne aducem aminte, terminatule, daca tot o incerci aiurea cu noi. In urma cu un an ai postat un anunt cu un cazan bineinteles, in care ai scris ca masina are 200.000 km. Un coleg de pe forum a verificat masina, dar de fapt avea 260.000 km. Cand te-a intrebat care e treaba, ai zis ca stii ca are 260.000 km, dar ea arata de 200.000 si ca atat are in bord. Asa ca, bai distrusule, ca sa intelegi: nu mai esti in anii 2000 sa umbli cu cardeala proasta. Ai inteles, bai descultule?! P.S. : imi cer scuze, dar am incercat sa-i raspund pe masura!3 points
-
Eu am cautat special de nonLCI pentru ca au pernitele diferite la tetiere. Adica mai sunt si pe LCI asa, dar majoritatea le au asa: http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/6/55981036oPk.jpg Din punct de vedere electric/codare nu am intampinat dificultati. Sunt identice.2 points
-
Eu n-am probleme cu intretinerea, chiar sunt obsedat sa le curat si sa le hidratez periodic. Cele vechi aratau mult mai rau cand am luat masina si dupa 2-3 ani la mine, arata cam ca astea acum. Dar la un drum de peste 200km, eram ca batut. De astea confort deocamdata sunt foarte entuziasmat si tare cred ca senzatia nu se va schimba pe viitor. Ca despre vanzare nu cred ca va mai fi vorba vreodata. Chiar daca voi lua ceva mai nou pe viitor, asta va ramane sigur la mine.2 points
-
Pai e simplu ce se intampla. A crescut f mult nr de masini, deci si nr. accidentelor. E proportional. Acum 10 ani nu erau nici atatea masini, nici trafic tube, nici farcebook nici nimic. 10 ani mai tarziu avem si noi 100 km de autostrada in plus ))2 points
-
Bun. Am sa incerc sa fiu cat mai scurt posibil daca tot sunteti interesati de cineva care a incercat sa cumpere de la Autovehicule de Ocazie CT. In August 2017 am incercat sa achizionez un audi q5 2.0tfsi 211 cai, kit s line interior/exterior 160.000km, o bijuterie de masina. Am sunat, totul in regula masina se prezenta impecabil (din poze), mi-au oferit chiar si seria de sasiu pe care am verificat-o (revizii la reprezentata pana in 04.2016) totul mai mult decat ok. Platesc avansul de 10% pentru rezervarea masinii si ma pornesc din Iasi catre Constanta o saptamana mai tarziu. Cand ajung la "baieti" masina pusa deoparte pentru mine asa cum discutasem. Arunc un ochi, vopseaua fara lac sarit, fara zgarieturi, nimic revopsit, indoiat, accidentat dar, daaar acum apare acel dar, o pata de ulei sub masina. "Dealerul" imi explica frumos ca nu e de la masina ca in locul acela a stat un tractor si probabil ca e de la el. Norocul meu (daca se poate numi noroc) a fost ca fix la 10 metri de locul unde au ei parcul auto se afla fix reprezentanta Audi in CT. Am insistat sa bagam masina pe rampa putin sa vedem daca scurgerea de ulei este de la masina sau nu. Supriza mare, scutul lipsa, curgea ulei de la turbina, bloc motor, cutia de viteze, joc cutie viteze, motorul re-etansat, suruburi lipsa la motor, cateva plastice de protectie lipsa, probleme cu brate, capete de bara, coliere ruginite la evacuare (aproape sa cada finala) plus erori pe partea electrica cat china. Devizul de piese plus manopera (la reprezentanta ce e drept) 6.000 euro. Partea a doua a povestii Am zis ok, renunt la masina no problemo si iau drumul asta ca o vacanta de weekend la mare, dar surpriza baietii nu mai voiau sa imi inapoieze avansul de 10% adica 7000 de lei. Dupa cateva ore de cearta am vazut ca efectiv nu am cu cine asa ca cu putin ajutor din partea alor mei care lucreaza in justitie le-am facut frumos o plangere penala sa imi pot recupera banii. Cand s-au vazut si cu protectia consumatorului si cu chemare la parchet abia atunci au binevoit sa imi returneze banii. Daca era cineva curios de masina va las un link mai jos: Second hand Audi Q5 - 15 850 EUR, 161 000 km, 2011 - autovit.ro . Sper sa va fie o invatatura de minte sa stati departe de acesti tepari numiti Autovehicule de Ocazie CT . P.S. Am uitat sa mentionez ca masina nu avea 161.000 cum scria in anunt ci aproape 180.000km2 points
-
Intr-o perioada cand am avut diesel am luat in calcul ideea de resoftare / chip . Cum nu-mi place ideea de a fi pacalit, am studiat problema si mi-am dat seama ca 99% dintre ''tunerii'' romani si nu numai ( eu sunt convins ca toti, dar am zis sa las o marja), cei cu ''laptopul minune'' pur si simplu isi bat joc de masinile clientilor. Masinilea alea sunt cobai pt ei. De ce crezi ca ajunge sa coste 2000-3000 chiar 5000 EURO un upgrade la motor facut de BMW original spre ex... pt ca se schimba mai multe piese,intercooler, convertizor eventual, etc ( nu se face doar din laptop.). Ai garantie etc Daca ii scoti DPF, cu sau fara chiptuning, poate fi motorul si euro 6, diesel fiind va afuma evacuarile, ceea ce pt mine este de neacceptat. Am avut cateva dieseluri de generatie noua de la E4 in sus si niciuna nu afuma evacarea. Si in plus am observat ca daca ii elimini DPF ul se schimba sunetul pe evacuare si nu tocmai frumos. Cand auzi paraitul ala de diesel care n-are treaba cu sunetul de masina sport (diesel - sunet de masina sport sunt la poli diametral opusi) .... Mai bine te lipsesti. Si sa revin la primul paragraf cu resoftare, pana la urma n-am mai facut, am considerat ca nu merita sa investesc intr-un diesel, deoarece motoarele si asa sunt destul de solicitate din fabrica, n-as fi vrut sa am surprize de fiabilitate si sa ma lase pe la mii de km distanta de casa spre exemplu. Am fost foarte multumit de diesel insa am realizat ca sportivitatea nu prea e menirea lui. Asa ca am mai asteptat si am trecut la un V8 pe benzina, tot BMW si atunci mi-am dat seama ca exista viata si dupa diesel. Si ce viata...2 points
-
2 points
-
Salutare, dupa ce v-am urmarit o perioada lunga de timp (4 ani mai exact) avand experiete anterioare cu marci precum vw, skoda, audi, renault, mercedes a venit momentul sa incerc si grupul bmw. Masina mea este un Bmw F31 320d X-drive 184 ps, fabricatie 09.2014 masina a fost achizitionata de mine personal din germania la 145.000 km, acum 2 saptamani. Modificari facute: - Volan M cu cruise control neavand din fabrica, activare. - Grile performance - Detailing Ace :D Standard Equipment 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 16"lm Raeder V-speiche 390 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Interior And Exterior Mirror Packa Iinnen- Und Aussenspiegelpaket 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Through-load System Durchladesystem 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 563 Lights Package Lichtpaket 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services Concierge Services 6AP Remote Services Remote Services 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 698 Area-code 2 Area-code 2 7R7 Innovation Package Innovationspaket 7VB Comfort Package Comfort Paket 7XP Navigation Package Connecteddrive Navigationspaket Connecteddrive 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz1 point
-
1 point
-
De acord cu tine, eu ma refeream la "recidivisti". Una e faci o greseala involuntara, cauzata de n factori (desi un anumite circumstante nu e scuzabila nici asta) si alta e un stil de condus teribilistic de cate ori ajung la volan. Toti suntem supusi greselilor insa asta nu trebuie sa devina un obicei Am vazut soferi care faceau greseli grave si habar nu aveau ce au gresit, ba mai mult injurau cand li se atragea atentia Sunt cateva greseli in trafic care, in majoritatea cazurilor, duc la accidente cu morti sau raniti. A se vedea cazul de mai sus1 point
-
A crescut cam alarmant numarul de masini in RO. Cu mult peste capacitatea drumurilor nostre sau a parcarilor , in special in orase. Pe unde te uiti masini parcate : pe trotuare , prin gradini, banda 1 ... Soferii nu mai sunt calmi si permisibili la trafic mai ales la indolenta , nesimtirea si prostia unora care se cred zmei pe asfalt.1 point
-
Cred ca lui Acero ii place sa aiba ce face la masina. :frantics:Asta era problema cu M550-ul - era deja perfecta. Arata bine E60-ul. Bafta!1 point
-
1 point
-
Nici chiar asa, sunt persoane care conduc de 10-20 de ani fara probleme/incidente , si pentru ca o data a intrat pe rosu sau nu a acordat prioritate , trebuie sa il acuzam ca a dat spaga cand a luat permisul sau sa ii anulam permisul!? Nu prea . In plus suntem oameni , predispusi sa mai gresim din cand in cand .... De ex: un om care are probleme (acasa , la munca , stress , sau mai stiu eu prin ce perioada mai nasoala trece) la volan o sa ii scada atentia , reflexele si timpul de reactie ... asta nu inseamna ca esti un sofer prost , doar ca in perioada aia cresc sansele sa faca ceva nasoale in trafic. Sunt de accord sa ti se anuleze permisul pe timp de 1 an, daca in timp de 2 ani ai avut permisul suspendat mai mult de 2-3 ori.1 point
-
Cea mai buna spalatorie mi se pare cea manuala, evident. Mereu o las in parcare la subterana la mall, beau cafeaua si cand am intorc e gata. Dureaza cam 30-40 min cu totul.1 point
-
daca face cine trebuie soft-ul nu sunt probleme. La noi in tara sunt optiuni ok, vezi Completechip, Powertech, Revo si mai sunt si altii. Daca dai 5000 Euro nu inseamna ca e God of tuning, MRC costa de aproape 10 ori mai putin in UK si sunt de cel putin 2 ori mai buni , asta ca sa-ti dau un exemplu arhicunoscut in lumea modificarilor de soft in lumea auto, dar sunt multi mult mai buni decat ce ofera BMW in kit-ul lor. Masina mea are peste 150k km cu soft-ul facut si 300k cu totul, si e totul original si merge asa cum ar trebui. DPF-off chiar schimba sunetul evacuarii in mod placut, cel putin la mine. Probleme de sunet apar cand se recurge la downpipe si cats off. Ca nu devine un diesel o masina sportiva si ca un benzinar iti ofera alta senzatie, da, la cate am avut si eu cred ca stiu asta, dar nu despre asta e vorba aici. Are si diesel-ul partile lui bune, cea mai placuta e autonomia si cuplul, cu V10 Biturbo de abia reuseam 26% prin oras, ma rog, daca si in RO acum mi-as permite luxul unui asemenea consum l-as avea in continuare.1 point
-
1 point
-
La viteza aia poti sa te asiguri de 3 ori, pana intorci capul a doua oara motociclistul este deja langa tine sau in tine.1 point
-
Multumesc frumos! Asa este, diesel. Primul motiv este ca eu cred ca piata diesel o sa cada in viitorul mai mult sau mai putin apropiat(o masina din 2012 pe care am luat acum 24.000E va valora peste 1-1,5 ani 15.000E) iar al doilea motiv este ca imi place mult mai mult confortul, sportivitatea, rafinamentul unui benzinar.1 point
-
exact...o sa fie logan ) bai sunteti cate unii atat de.... si eu la a mea i-am schimbat o bieleta anitrului si peste noapte s-a transformat in matiz edit: hai sa vedem cate minusuri strange )1 point
-
Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
La mine nu se aude nimic suspect. Oricum o sa schimb distributia, am cautat si am vazut ca cei de la Service Scream (Tezparii) au recenzii bune. Eu voi fii unul din cei incadrati ca fricosi, care schimba preventiv si sa ii fac pe altii cu bani. Dar fac asta pentru linistea mea sufleteasca!1 point
-
Eu cred ca doar si-au batut joc de tine! Cum a zis si colegul de mai sus, e foamea mare prin reprezentante si asta pt ca de ceva timp sunt alternative mult mai bune si mai ieftine decat ei. Cred ca ii cam sperie, mai ales ca aceste alternative sunt de cele mai multe ori fosti angajati buni, dar care n-au stiut sa si-i pastreze. Da-le pace!1 point
-
Au observat cei de la bmw ca unele service-uri fac bani frumosi si ce s-au gandit sa o faca si ei, tu ce concluzie tragi, ca chiar daca schimbi distributia si din service-ul de unde ai schimbat distributia daca mergi la astia care ai mers tu o sa iti zica ca trebuie schimbata, "foame de banii", e clar ca habar nu au sa faca un diagnostic sau nu ii intereseaza decat sa "schimbe distributii" Probelema exista dar nici chiar asa, se pare ca uni profita intr-un mod abuziv de treaba asta, si pe mine m-au sunat de la bmw si mi-au zis de oferta iar cand le-am zis ca am schimbat deja distributia mi-au si inchis telefonul, ca sa nu mai piarda timpul sa sune pe altcineva...se pare ca la noi asa zisele reprezentante sunt doar cu numele1 point
-
Salut. Sunt nou pe site, doar vroiam sa intreb un lucru. Am schimbat distributia acum 15000 km la un service autorizat, am schimbat tot.Masina merge ok nu se aude nici un sunet, dar am primit o oferta buna sa fac un test al masini la Contempo cars Brasov si m-am dus. Dupa test au spus ca distributia trebe schimbata si inca repede.Le-am explicat ca a fost facuta dar au spus ca nu a fost facuta la BMW si ori cum au reducere 30%. Vreau sa stiu daca a mai patit cineva ca mine ca nu stiu ce sa mai cred. Dupa testul lor am mai fost in doua servisuri si au spus ca nu trebuie schimbata, dar nu erau BMW. Va multumesc.1 point
-
Eu stiu 2 cazuri de lant rupt, pe f10 si altu pe un f30 din 2012, lanturile se auzeau nu s au rupt din senin. Mai stiu pe cineva la un e60 i se aude destul de tare de cel putin un an si tot merge, ideea este ca daca se aude destul de pronuntat trebuie schimbat , dar la multi nu se aude mai nimic si schimba distributia degeaba. Si in plus din ce am observat mai multe probleme sunt culmea pe modelele noi f10, f30... la mine la f10 2012,175 de mii , fata de ce am auzit la altii personal nu mi se pare ca se aude nimic, la bimmer si Service Scream (Tezparii) zic ca se aude putin, sincer mai mult zic asta sa aiba distributii pe banda rulanta de schimbat. La un service normal unde nu schimba distributii pe banda rulanta mi au zis ca nu se aude nimic suspect la distributie, de aici trageti voi concluzile.1 point
-
Eu nu cred ca se poate rectifica in Romania un arbore de N47.....si de multe alte masini moderne.....fratilor N47 are arbori de contraechilibrare nu e Dacie. Inteleg ca vechea Dacia 1300 a transformat poporul roman intr-un popor de mecanici dar suntem in secolul 21 si motoarele au progresat foarte mult,nu cred ca exista in Romania scule sa echilibrezi un arbore de N47...poate doar la Aerostar Bacau Un tovaras din anglia avut un A3 diesel din 2005,cred ca un PD....a mintit arabu ca are cureaua schimbata si el a crezut...s-a rupt cureaua si gata...la dezmembrari...nu cred ca a luat 500 lire pe ea,deci se poate gasi cu putin noroc si o masina care este distrusa in alte parti decat motorul. Poate ai noroc WIN 60 de data asta .....zic eu care sunt tot din Severin.Bafta sa ai.1 point
-
recent chiar un vanzator autorizat pe forum are de vanzare un e60 cu kilometrii intineriti si nementionati in anunt. E forum de pasionati, aici totul se face din pasiune )1 point
-
De ce nu cauti pe Germania un e90 frumos de prin ultimii ani de fabricatie, pana in 200k km? - https://goo.gl/d9jQSf1 point
-
1 point
-
NU, nu e adevarat. Se despagubeste. Dupa modificarea legii in 2017, orice dosar trebuie finalizat in max. 2 luni. Am patit eu si mi-a despagubit societatea. Multumesc pentru minus-ul primit. Stiu si cine la dat, la dat atotstiutorul cu 3 stele , stie el care.1 point
-
1 point
-
Daca a suflat in fiola si s-a dovedit ca era baut, asigurarea nu acopera costurile de despagubire. Tu trebuie sa vb cu firma lui de asigurari sa te despagubeasca si el sa-l dea in judecata pe el ca sa recupereze banii. Aiurea rau ce ai patit! parerea mea e ca masina ta ar trebui incadrata ca dauna total si sa-ti lase epava pe care o vinzi cu 2-3000 euro si aia e. Nu te apuca s-o repari pt ca nu va mai iesi dreapta puntea spate niciodata si la viteze mari nu mai e sigura. Multa bafta cu asigurarile si spune-ne si noua cum ai rezolvat! Spor la treaba!1 point
-
1 point
-
Am auzit ceva povesti cum daca persoana care a provocat accidental a fost sub influenta acoolului nu mai despagubeste nimica. Este adevarat ?1 point
-
Salutare! Stiu ca a fost dezbatut pe acest forum, dar formulez acest DYI pentru ca am montat asa ceva, si am constatat ca nu exista nici un DIY complet in romaneste, si trebuiau recompilate informatii de pe foarte multe site-uri. Pe pielea mea am probat si am constatat ca sunt multe greseli expuse si aici in legatura cu conexiunile. Montajul a fost facut pe e36 328i din ianuarie 1997, cu modul confort ZKE (masina are geamuri electrice doar pe fata). Modulul universal este Carub, dar mai putina importanta are asta, pt. ca aproape toate au firele de aceleasi culori, si in definitiv conteaza sa adaptezi schema la masina. Schema mea este asta: 1. Pentru inceput eu recomand sa se probeze modulul inainte de a se monta pe bateria care oricum va fi desconectata la montaj. Asa se identifica corect firele si polaritatea de pe ele. Important: la BMW E36 semnalul pentru semnalizari este negativ (-)iar modulul ne da semnal pozitiv.De aceea se va utiliza un releu care va avea rolul de a schimba polaritatea. Semnalul pentru ridicat geamurile la inchidere dat de modul(asa cum pune si in schema lui) este negativ (-), de aceea se va folosi al doilea releu, care schimba polaritate in pozitiv(+).Nu am folosit nici o dioda, asa cum mai era indicat in unele posturi.Releele sunt de 4 conexiuni iar in mod normal sunt numerotate intotdeauna cu 30,85,86,si 87.Daca mai are si a cincea conexiune (piciorus) numerotat 87a nu se utilizeaza aceasta, insa releul e compatibil 100%. 2. Se demonteaza torpedoul:1 point
-
si cum ramane cu placerea pura de a conduce un BMW fara a simti in volan tractiunea rotilor din fata? fara a simti in accelerare la cea mai mica groapa planetarele alea incordate?:twoup:) personal cred ca BMW a conceput x-drive ca sa mai "usureze" pe Audi de cativa clienti innebuniti de quattro. A fost mai mult o ambitie:))) Total agree with Romulus...1 point
-
As fi mers cu masina si la un service in care sa am incredere, dar multe din defectele enumerate sunt comune masinilor sh, cel putin eu de asta m-am lovit. Ma refer aici la scut lipsa, plastice si alte suruburi, piese de articulatie, pierderi de ulei. Nu ma intelege gresit, nu am zis ca a procedat gresit colegul care a vazut masina, doar ca e de asteptat sa gasesti probleme cand masina e la un pret bun si nu a fost lovita, pomana nu exista.0 points
-
-1 points
-
Da cine e speriat , fie ce o fi, logic sunt conĂâ˘tient, dar v-am spus vreau sĂŁ arate bine atât interior cât Ăâ˘i exterior, diesel sau nu, prea puĂâşin conteazĂŁ ĂŽn cele din urmĂŁ... Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
superba masina!!! mi se pare totusi usor rusinos ca o masina ca aceasta sa necesite bifarea oglinzilor pliabile electric la configurare. ar fi fost ok ca optiune pana la seria 3. ai nevoie de oglinzi, panoul cu butoanele si codare.-1 points
-
nu! e vorba de piesa din ultima poza. orice vrei (comenzi sau pilot, ori doar comenzi ori doar pilot) trebuie sa schimbi piesa completa din ultima poza, cu tot cu manete si modul (exact asa cum apare in poza aia) PS: nu da quote la ultimul post !!!-1 points
-
Nu am nici o problema cu al meu DPF, sunt doar tentat de un upgrade de putere, asta ar include si eliminarea DPF-ului, iar eu sunt genul de om care nu as suporta sa merg cu norul in spatele meu doar ca pot sa alerg mai bine. Deci, nu de bani era problema daca tu ai dreptate si asa a dorit sa insinueze colegul, doar ca uneori ne precipitam sa tragem concluzii, asa cum a facut colegul, asta daca chiar a vrut sa spuna ca "un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF..."-1 points
-
Clar asta voiam sa dovedesc, ca stiu sa scriu cu cratima. Scriu corect, cum am scris intotdeauna. Mi se pare pur si simplu o aberatie sa dai jos DPF-ul la orice masina. Fabricantul crezi ca l-a pus degeaba? Nu crezi ca un motor de 3l triturbo polueaza enorm de mult fara acel filtru? Crezi ca e pus asa anapoda? Eram doar ironic in postarea mea, sa nu incepem cu jigniri, nu asta e scopul forumului. Daca doresti sa ne jignim reciproc, treci in privat si iti garantez ca vei plange. Pana una, alta, daca vrei putere pura, fara improvizatii ieftine de curtea blocului, cumpara-ti un M5 benzinar si aia e, nu te mai doare capul. Mentionez ca nu trebuie sa-l treci pe GPL, merge ft bine pe benzina asa cum e Spor la drifturi!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00