Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/09/17 in all areas
-
Degeaba ai ulei in baie daca pompa nu il baga pe unde trebuie. Pana la urma e ca si cum nu ai ulei.3 points
-
20 secunde in timp sa zic ca a mers masina pana am intrat in locul de parcare, am pus-o pe avarii cum am vazut eroarea si vroiam sa opresc, dar nu te lasa in mers, dupa am vrut sa incetinesc sa o opresc in treapta mare, dar aveam coada de masini in spate pe viaducte...curbe/linie continua, nu am vrut sa fac si accident. Dupa cum vezi in pozele de mai jos scrie si "front" pe el cum sa-l pui, dar cine s-a uitat atunci.. Poze Pinion3 points
-
spor la montat, oricum e faptul consumat, un sfat totusi, nu mai bate cu ciocanul in piese2 points
-
Da... cred ca mai sunt colegi in situatia mea, care au investit in masini si nu are rost sa mai dea inapoi. Am fost intrebat de ce mai investesc in ea, ca o masina se tine 2 ani si se vinde, cu minim de intretinere, fara retrofituri si imbunatatiri. Din punctul meu de vedere, ala nu se poate numi pasionat. Ori e samsar, ori vrea sa fie "cool" si traieste din plin in societatea de consum. Nu spun ca nu m-am simtit bine in F10, dar nu suficient incat sa bag 2 E60-uri in el. Cunosc cativa oameni care au trecut la F, apoi s-au intors totusi la vechea dragoste. N-ar fi fost placut sa fac acelasi drum si in final sa ajung din nou la un E60 cu care s-o iau de la capat.2 points
-
Astazi si maine (9-10.09.2017) are loc penultima etapa de drag din acest an la Arad.Din pacate nu am putut sa ajung nici la aceasta... Intre timp am dat jos ambreiajul am facut rost de alt disc cu arcuri pe care am batut pucuri,s-a dat fata noua la volanta si placa si astept sa il pun sa vad ce se intampla.Noul disc are 8 pucuri in loc de 6 cate avea cel vechi si este mai greu cu 600gr.Intre timp am observat ca aveam si o fisura la intercooler pe care am rezolvat-o si am aflat ca intercoolerul meu nu este nici pe departe performant asa ca iau in calcul sa il schimb pe viitor.2 points
-
La pret mic toti sar. Lasa ca e bine , asa invata ca daca vrei ieftin, ieftin primesti. Ce e bun li se pare scump. Vor full,ieftin si km putini....tipic in Romanica.2 points
-
Salutare! M-am apucat putin mai devreme, adica de astazi de la ora 15:00, am reusit sa dam jos tot de pe motorul vechi. Motorul comandat, la ochi pare ok, dupa ce am dat inclusiv pompa mea de apa jos + termostatul de langa am vazut ca motorul nou are pe el pompa cu termostat, am zis ca las pompa originala pe el si schimb termostatul ala ca are verdeata pe langa el (este OE al meu schimbat iarna trecuta ca pierdea antigel). Pe motor scrie cu un marker rosu "65802 km a pornit", omul mi-a spus ca are undeva pe la 90.000, posibil sa stie pe cineva la bmw, mi-a dat seria si mi-a zis sa verific. Din tot ce am vrut sa comand sus, am comandat: -garnitura baie OE -garnitura distributie OE (loctite nu l-am gasit pe cel vechi si nu mi-a venit sa dau iarasi 100 lei pentru alta pasta noua, care oricum nu se consuma nici un sfert din ea, o sa dam cu masticul nostru de il avem in service) -filtru ulei OE -ulei OE Garnitura la pompa apa era indisponibila peste tot (3-5 zile) Garnitura la termostat la fel , o sa dau cu mastic sa fiu sigur ca nu curge. Ne-am chinuit putin sa scotem pinionul de la pompa de inalte deoarece nu avem presa pentru el, am demontat pompa, am bagat un surub pe filet in mijloc si am batut usor cu ciocanul, iar cu 2 leviere tinut presat pe pinion sa iasa spre exterior, a fost ok, prima oara cand l-am dat jos pe cel vechi a iesit imediat cu o surubelnita pur si simplu impins usor. Baia de ulei plina de pilitura, iar uleiul daca luai in degete sa-l simti, se simtea ca un smirghel, era mult argintiu prin el, iar ce v-am pozat acolo era ca o pasta...scartaiturile si bataile erau din frecarea cuzinetilor pe arbore. Era frumos ca chiulasa mea a fost rectificata si curata, era perfecta galeria, la motorul acesta o sa vedeti in poze, are un strat de "jeg" exact cum avea si a mea inainte, caneala de aia combinata cu ulei, o sa sterg cu o carpa cat pot de mult, omul zice ca motorul e dat jos de pe masina si pus in depozit, nu spalat sau ceva. Va las mai jos 2 videoclipuri cu ce joc au cuzinetii de pe arbore + cum bate motorul miscat stg-dr la mana. Niste poze din timpul operatiunilor. Poze2 points
-
exact...o sa fie logan ) bai sunteti cate unii atat de.... si eu la a mea i-am schimbat o bieleta anitrului si peste noapte s-a transformat in matiz edit: hai sa vedem cate minusuri strange )2 points
-
Ce o sa fie ? O data cu motorul (care este tot de BMW ) o sa se schimbe si marca ?2 points
-
Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.1 point
-
N-are nicio legatura remap-ul. Eu am dinainte sa schimb distributia in 2012.1 point
-
Nu are nimic motorul. Poate o motorina mai proasta. Schimba uleiul urgent!1 point
-
Cred ca plangeam de ciuda daca vedeam ce ai vazut tu.. Naspa rau. Multumesc de explicatie!1 point
-
1 point
-
Exemplar rar sotia ta, mai toate femeile din grupul meu de cunostinte nu stiu sa mearga decat cu automata.1 point
-
Era rotit in aceeasi directie in timp ce filetul este invers cu un cuplu de strangere de 5 NM (de abia daca strangi) cu un unghi de 90 grade. S-a rotit pe gol in ax cand mi-a aparut mie martorul, el a angrenat pompa pana a inceput sa se desurubeze deoarece el nu a fost lipit acolo, a ramas un spatiu din cauza ca l-am pus invers si asta l-a facut sa se desurubeze. Surubul a impins in baia care mi-a fisurat-o si nu a putut sa cada in baie, surubul a ramas intepenit acolo, iar lantul invartea pinionul in gol pe surub. As fi pus si eu pozele, dar spatiu de upload pe forum este mic, am fost nevoit sa sterg acum cateva luni poze deoarece nu mai puteam posta, de aceea am ales sa le postez pe un site special pentru asta, unde am cont si am poze si din 2012.1 point
-
Poate gresesc (doar de aceea e facut topicul) dar pinionul acela chiar pus invers .. el oricum era rotit in aceiasi directie, nu? Inclin sa cred ca de fapt ce s-a intamplat ar fi ca, pus invers pinionul nu s-a inzavorat pe tija pompei care trebuia rotita! Si practic se rotea/s-a rotit in gol pe ax! Iar scobitura aceea rotunda din centru (de pe parte care scrie "front"- fata) impins atat cat trebuie se fixa pe tija, pe aceea canelura. Numai tu probabil poti corecta..1 point
-
Recomand sa strangi dinamometric bujiile. O sa ramai surprins cat de putin trebuie stranse; mi se pare ca se strang la doar 25Nm. De observat cat de lung este intentionat facut fileul din chiulasa - nu intamplator - pentru ca, compresia sa nu se piarda. De observat si cat de "marunt" este filetul(!)- pentru acelasi motiv; si sa poata desuruba relativ usor cand bujiile se ard! Stranse prea mult se intepenesc si apar depuneri si pe capatul filetului dinspre varful bujiei de la gazele arse si predispune ruperea bujiei cand se vor schimbate. Data viitoare fierbe admisia in soda caustica.1 point
-
:goodjob: Cu permisiunea ta voi salva pozele puse (ma tem ca vor disparea de pe site dupa un timp) iar daca mai aflu pe cineva doritor sa umble la pompa de ulei sa avertizez si cu ajutorul pozei tale!1 point
-
In primul rand inlocuieste bujiile/releul defecte. Vezi ca temperatura lichidului de racire sa fie peste 75 grade si motorina peste jumatate in rezervor. Iesi cu masina la un drum intins si o tii 2000-2500rpm in treapta 4 ca sa se regenereze. Daca nu merge asa, ii dai regenerare fortata din ista. In caz ca nici asa nu se regenereaza duci filtrul la curatat sau il dai jos de tot. Asa pe forum nu se repara nimic. Ai nevoie sa incepi de undeva, sa schimbi piesele defecte ca sa-si faca regenerarea. Spor!1 point
-
1 point
-
As fi mers cu masina si la un service in care sa am incredere, dar multe din defectele enumerate sunt comune masinilor sh, cel putin eu de asta m-am lovit. Ma refer aici la scut lipsa, plastice si alte suruburi, piese de articulatie, pierderi de ulei. Nu ma intelege gresit, nu am zis ca a procedat gresit colegul care a vazut masina, doar ca e de asteptat sa gasesti probleme cand masina e la un pret bun si nu a fost lovita, pomana nu exista.1 point
-
Grave sunt altele:) nu sa dai DPF-ul jos, sa fim seriosi.. Pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui. Am vrut sa aflu cate ceva de la persoane care vorbesc in cunostinta de cauza, nu am creat topicul ca sa imi spuna unu sau altul ca ceea ce as putea sa fac e de rahat sau alte chestii....1 point
-
Vad ca vorbesti cu aceeasi tenta, m-am uitat peste cateva postari de-ale tale sa imi fac o idee, tinzi sa ridiculizezi, uneori esti acid, n-am nevoie de sfaturile sau parerile tale. Nu te mai hazarda cu invitatii in privat, nu mai garanta plansete cum garantezi si altele, ca s-ar putea sa dai vreodata de unul care are chef sa-si faca timp de tine, nu suport oamenii tari in gura, in gura sunt multi buni, mai ales multe.. Vezi-ti de viata ta, masina ta, cel putin in interactiunea cu mine, ba chiar te rog (nu te amenint) sa nu ma provoci. As aprecia daca nu mai raspunzi pe topicul initiat de mine, sau daca o faci, fa-o fara referire la mine sau ce tine de mine in acest topic. ✌ peace!1 point
-
No... cam despre asta era vorba. Nu m-a lasat sufletul sa le montez pana nu le-am tras un tratament cu aproape 1L de Leatherique, pana s-a blegit pielea de tot. Acelasi tratament l-a avut si cotiera, mansonul de la schimbator si cel de la frana de mana. Capacele din spatele scaunelor inca nu le-am montat. Este timp... http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/0/55977250jEb.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/3/55976993MuI.jpg Si cam asa arata textura bizonata la sofer. La pasager e chiar ca nou. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/5/55976995TmB.jpg1 point
-
Practic, ai descoperit ca o masina de 180.000km/6ani nu e noua..SOC!!! Si eu am primit un deviz de la Audi de vreo 3000e la cumpararea masinii acum 6 ani, am schimbat tot ce era pe lista cu 1000e, nu lua devizul de la reprezentanta ca fiind sfant. P.s. ma asteptam sa spui ca masina a fost lovita, reparata cu pensula samd.1 point
-
Si eu as face si schimbul de distributie in locul lui. Si stii de ce "Zeus"? Pentru ca acum se schimba doar distributia! Acum nu se umbla la valve, culbutori.. dar multi ati pierdut din vedere acest aspect. De aceea suntem asa in general catastrofici - pentru ca ne imaginam catastrofe, greutati.. Te asigur ca el va vrea sa puna lanturile si patinele noi! De ce? Pentru ca sunt NOI. Ce ar trebui sa faca!? Sa puna motorul asta asa cum e, sa vada cum merge; iar daca merge sa treaca din nou la stresul si de ce nu impresia ca se aude lantul .. si sa ajunga peste un timp exact in acelasi loc, ca trebuie sa schimbe distributia!! Eu il incurajez sa schimbe distributia si stiu ca o va face (si pentru) ca acum are motorul pe banc.. Stie unde a gresit si NU VA MAI GRESI! Eu mai propun ca inainte de a fi negativisti si ultra-prudenti in privinta lui mai bine sa ii multumim, cei care nu stiau mai ales (- pentru ca aceia sunt tentati sa dea sfaturi..) sa ii multumeasca ca a fost atat de deschis si ne-a spus ce greseala (mica) l-a costat un motor (aproape) functional, dupa ce a patit ce a patit la inceput. Topicul acesta poate ajuce si la 200-300 de pagini, nu cred ca ar trebui sa ingrijoreze ci sa bucure pentru ca asta e scopul lui - reparatia unui motor N47 cu repere si detalii - experienta personala si nu numai. Inca o data WIN60, multumesc pentru topic si deschidere spre experiente (e drept cu, ceva cheltuieli..) bune si rele impartasite!1 point
-
da despre gaura din dreptul 99 vorbeam eu , in cazul motorului din poze este astupata . Eu ti am zis ca nu am m am lovit de prinderea suportilor motor si ca la toate a fost identica . @Barbuna esti pe aratura grav ! cum poti spune ca nu o sa mai fie masina niciodata Bmw ?! sunt cazuri in care pica motoarele in garantie la diverse marci , se schimba si gata ! @Alex_wly si profesionisti gresesc uneori asta nu inseamna ca baietii care au lucrat la masina sunt afoni si ca nu trebuie sa mai atinga o distributie de bmw , s a intamplat si asta e ! @win60 din necazul asta ai avut de invatat mult , sunt sigur ca motorul tau ar fi mers super ok dupa refacere daca nu aveai acest ghinion . Esti un coleg istet , ambitios si ai avut bunavointa sa ne inveti si pe noi . Spor la treaba si mult succes !1 point
-
1 point
-
Exact atat poti sa modifici. Se vede diferenta daca stii despre ce e vorba, altfel nu. Sunt persoane care au modificat Ae'ul de pe pozitii sa fie la aceeasi intensitate ca si drl, acolo se vede diferenta.1 point
-
dupa 3 ani si cateva luni masina s-a intors la mine ... ( in momentul vanzarii avea aprox 168.000 km acum are aprox 227.000 km ) http://www.youtube.com/watch?v=1HT6BMLPqw8 Un scurt istoric de service : - pompa de apa electrica OE + termostat OE + antigel HEPU - cureaua mare Conti - toata instalatia de climatizare schimbata la Dl. Teo ( radiator mare + radiator mic din bord + conducte + compresor + freon ) - pierdea tot freonul pe la radiatorul mic din bord - placute de frana fata / spate ATE - navigatie NBT complet activata cu soft custom pentru clima la Dl. Ing. NEO ( E60ul nu are rotita aceea centrala in bord ... se trecea de la rece la cald prin CCC ) ( au fost schimbate toate ramele de plastic incepand cu rama ecranului / clima / spatiu de stocare / trimul central a fost decupat la plotter cu laser ) - revizia completa ( ulei BMW Shell 5W30 + filtre aer / ulei / polen MANN ) - brate mari fata Lemforder - brate mici fata Lemforder - capete de bara + bielete fata Lemforder - amortizoare fata / spate Bilstein ( echivalentul amortizoarelor de pachet M ) - flanse amortizoare fata / spate Sachs - furtune frana spate OE - geometria fata / spate la Autosoft Militari - jante style 128 ( replici ) 9J / 10J noi cu anvelope 245/35/19 + 275/30/19 noi1 point
-
Nu trebe sa fii universitar ,sa duci masina la un service1 point
-
Eu sunt de parere sa urci masina pe platforma sa o duci la cineva care a mai facut si face asta aproape zilnic, parerea mea ca ajungi la o cheltuiala mult mai mare in stilul asta si batai de cap si sunt sanse tot sa nu iasa ce trebuie dar cum nu pot sa hotarasc eu pe banii tai este strict o parere personala si ce as face eu personal, te inteleg ca ai investit bani si e de apreciat ca ai incercat sa o faci asa dar din punctul meu de vedere te-ai complicat inutil la o manopera de genu. Poate ai noroc si doar este ceva prost montat sau te duce la o cheltuiala mult mai mica tinand cont ca majoritatea pieselor le ai deja noi. Iti urez mult noroc si sa iasa cum trebuie indiferent de ce decizie iei.1 point
-
Faina masina sa o stapanesti sanatos... Off topic: ...ajungem imediat la concluzia ca rwd e mai bun iarna ca 4x4 ...in 2013 februarie am plecat din cluj la 19 grade afara cu soare si zambetul pe buze si anvelope de vara, Audi S5 V8...a inceput sa fulguie in apropiere de Budapesta iar la 40-50km de budapesta deja erau tiruri rasturnate pe marginea autostrazii...am ajuns in viena sa fac revizia si a doua zi am plecat spre cluj...atunci s.au inchis autostrazi si drumuri in Ungaria si eu am ramas blocat 3 zile in Ungaria...masina a mers super ok, repet cu anvelope de vara, zapada era destul de mare ca auzeam cum frec pe sub masina dar am mers pe urmele altor masini si nu am ramas blocat nicaieri chiar daca imi ieseau frunzele morcovului din pantaloni...experienta offroad nu aveam, experienta in anotimp rece nu aveam si eram si cu anvelope de vara...atunci am stiut ca tot ce m-a adus acasa a fost 4x4...cat despre instabilitate si feeling de barca la viteze mai mari la F10 525d xdrive stiu ca s-a mai discutat si nu stiu care ar putea fi cauza dar sa blamam in totalitate sistemul 4x4 pt asta m-as indoi... BTW: M5-ul tocmai s-a lansat azi si din ce am vazut e...guess what...4x4 .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pune EDC + Dynamic Drive si se schimba treaba, practic e alta masina. Inclinarea laterala si ruliu sasiului e insesizabil. Cu EDC, pe Sport sau Sport+ masina e rigida, raspunde imediat la o schimbare brusca de directie, precisa, fara ezitare, si nu-ti da niciodata sezatia de nesiguranta sau de "barca" cum e pe comfort, nu prea iti dai seama ca, conduci o sufragerie pe roti . Asta in combinatie cu Dynamic Drive care se opune inclinarii laterale, sta ca o locomotiva pe sosea. edit: S-o stapanesti sanatos, culoarea e tare faina, cred ca e ca si a mea. E Titansilber metallic ? Aaaa, nu, acuma am vazut ca e Mondstein Metalic.1 point
-
1 point
-
Stiu ca Luk face volantele pentru bmw dar nu poti compara volanta OE Luk calitate de fabrica cu pocnitorile astea aftermarket ca is luk sau sachs tot slabe is. Ma gandeam sa nu fie o problema de montaj...1 point
-
Cand am inlocuit amortizoarele spate, am observat o mica problema la conductele de aerisire ale rezervorului. Deschizatura prin care intra in caroserie era FOARTE ruginita. Eu cred ca locul a ramas neizolat sau izolat superficial din fabrica, doar un strat subtire de vopsea fara mastic peste. Am curatat cu freza, am izolat cu grund din abundenta si-am pus un capac din aluminiu lipit cu silicon pentru devierea apei. Nu e el foarte estetic, dar isi va face treaba. Sper sa nu mai fie probleme niciodata. Is convins ca prea putina lume ii da importanta. In fond, nu e la vedere si nimeni nu tine masina 20 de ani. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/50739707RfJ.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/50739708VjL.jpg1 point
-
salut Cosmin , da ! amortizoarele acelea reconditionate au ajuns pe vechiul meu e60 si nu am fost multumit , am fost fooarte fooarte multumit ! masina statea numai lipta de asfalt in curbe agresive si pe autostrazi , vijelie daca era, statea fixa dar prima data cand le am montat credeam ca au un defect ceva deoarece se simtea orice denivelare si foarte mult zgomot infundat in masina . Am cumparat 2 flanse noi dupa care vis . Chiar nu mi am dat seama ce defect au , rulmentul era perfect si cauciucul asemenea . .ma gandesc ca flansele prind joc in bile , ca o mica recomandare valabila pentru toata lumea pe viitor , cei care au sensibilitate crescuta la denivelari mici si disconfort fonic fara ca masina sa aiba brate sau bucse stricate ( amotizoare scurse sau care balaseaza) flanse noi si diferenta incredibila . Acum sa vin si cu un exemplu . .vara trecuta am cumparat un e90lci din 2010 din Belgia . de cum am plecat cu ea mi s a parut foarte rigida ,dar zic ca asa or fi astea seria 3 ( masina 170k km foarte ingrijita ) ,ajung cu ea acasa . .horror , in Buzau oricum sunt drumurile foarte proaste , paraca avea roti pe 20 . Controlata toata directia in toate felurile am hotarat sa i pun repede 2 flanse noi . Surpriza s a schimbat masina cu rotile pe 16 pluteste pe orice drum1 point
-
Ultima experienta cu ei, ma duc miercuri sau joi pe la ei sa fac o programare o constatare mecanica la puntea fata, cica peste o saptamana... bun ... o fi cu sarbatorile nu e bai, caut in alta parte. Marti la servici imi spune un coleg ca se duce cu masina fratelui la service pt verificare si la intoarcere surpriza, a facut programarea de vineri pt marti(luni fiind zi libera). Mai stau putin de vorba cu colegul si imi arata devizul la masina, care fusese tot a unui coleg si stiam deja ce probleme are, dar devizul ala m-a facut sa lesin de ras + povestea despre cum bajbaiau mecanicii angajati in ultima vreme la verificarea unor chestii banale, jenant. Asta a fost ultima data cand mai calc acolo, au prea multi clienti fraieri care pun botul la orice li se spune ca e defect pe masina si sar cu banul asa ca prefer sa ma duc la unii care chiar se preocupa sa repare o masina nu sa inventeze defecte mai nou.1 point
-
1 point
-
Este nevoie atata timp cat te dai destept dar habar n-ai ce vorbesti, am mai spus ca e faculatatea de transporturi, nu mecanica, ma rog, nu asta e important! Cu siguranta esti mai desptept tu decat profesorii universitari... Ma doare fix in cot pe mine prin ce esti tu trecut, daca poti si vrei sa ma ajuti iti multumesc, daca nu vezi-ti de treaba, nu te-am intrebat personal pe tine. Ceilalti colegi cum au inteles? Si ti-am raspuns unde am auzit de ralanti, nu m-am laudat ca fac AR sau ceva. O seara buna! Dupa ce am dat valorile presiunii pe care le face turbina la ralanti, am dat si pe cele in sarcina, adica la 4500 rpm in treapta 2 de exemplu face presiune aproximativ 2050 mbar in loc de 2600 mbar cat ar fi normal dupa ce arata ,,programul de diagnoza", deci nu cred ca e moarta sau cum ai spus tu. Nu stiu pentru ce dau atatea explicatii.0 points
-
@fanatic ce nu intelegi ca nu s a rezolvat nici o problema dupa 2011.04 nu mai dezinforma lumea atat zici ca este platit de bmw sa apere motorul asta:)).0 points
-
EU am masina de serviciu, pe care o utilizez non stop, F10-le este de stat ciorile pe ea , iar ea efectiv nu se impaca cu automata si marimea ei, faptul ca ii este frica ca o loveste, n altele...)0 points
-
Cu toate ca am in curte un F10 520D care rugineste in curte, a mea sotie nu se impaca cu marimea ei, faptul ca este automata, etc, doreste un seria 1, ce parere aveti despre : https://www.autovit.ro id 7038929021 ? Vad ca este din Pitesti, unde stim cu totii ce fel de oameni aduc masini acolo.... dar poate stie cineva masina.....Multam https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7GmCZf.html0 points
-
Am explicat mai sus concluziile mele de mai multe ori daica ai rabdare poti sa citesti,daca in jurul tau nu are nimeni probleme cu distributia la masini dupa luna 04/2011 tu ce concluzie tragi,majoritatea distributiilor se schimba preventiv nu pentru ca trebuiesc schimbate ,romanii au bani de aruncat,service-urile care schimba distributii nu pun poze si cu distributiile schimbate degeaba.Un amic a schimbat la Ser.....Te..... distributia la 200.000 km .Dupa ce au dat jos motorul s-a constatat atat de ei cat si de amicul meu impreuna cu un prieten comun mecanic ca nu avea nimic,a hotarat sa o schimbe pentru ca se fixase pe treaba asta. Faci ce vrei cu banii tai ,dar consider ca pot sa impartasasc din experienta mea si altora .0 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00