Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/10/17 in all areas
-
Sigur nu au umblat si pe la catalizatoare ? nu de alta dar am mai stat langa o masina fara DPF si nu era un miros de nesuportat ... Oricum ai facut o prostie, trebuia sa lasi DPF-ul ca nu era nici o problema , si eventual sa te documentezi mai bine ... nu sa mergi asa pe mana unora care vor si ei sa mai castige un ban.2 points
-
Da... cred ca mai sunt colegi in situatia mea, care au investit in masini si nu are rost sa mai dea inapoi. Am fost intrebat de ce mai investesc in ea, ca o masina se tine 2 ani si se vinde, cu minim de intretinere, fara retrofituri si imbunatatiri. Din punctul meu de vedere, ala nu se poate numi pasionat. Ori e samsar, ori vrea sa fie "cool" si traieste din plin in societatea de consum. Nu spun ca nu m-am simtit bine in F10, dar nu suficient incat sa bag 2 E60-uri in el. Cunosc cativa oameni care au trecut la F, apoi s-au intors totusi la vechea dragoste. N-ar fi fost placut sa fac acelasi drum si in final sa ajung din nou la un E60 cu care s-o iau de la capat.2 points
-
1 point
-
Îți trebuie alt filtru de particule. Sau sa faci operațiunea asta la cineva care chiar știe ce face Poți merge înapoi la service-ul respectiv sa ii iei la rost pt porcăria care au facut-o Despre ce service e vorba?1 point
-
E ok pe naiba... Iti trebuie alt filtru sa pui inapoi. Filtrul in sine e un fagure ceramic care odata spart e gunoi E normal sa ai noxe, la ce te asteptai ? Itp nu il mai treci in veci Sa ne spui la ce service ai fost, sa nu trecem pe acolo1 point
-
1 point
-
I-am explicat la coleg care e treaba cu teava curata/murdara. Teava curata -are dpf, teava murdata - dpf off.1 point
-
Pe discuri ar trebui sa scrie BMW si un cod, cel putin asa am vazut ca scria pe discurile vechi dar si pe cele puse pe spate. Pe fata nici fostul proprietar nu a pus nici eu nu voi pune OE ca sunt destul de scumpe.. Pe spate am Textar si pe fata Ferodo; fata lasa praf mai mult dar franarea e excelenta (- imbunatatita si de schimbul de amortizoare).1 point
-
@fanatic ce nu intelegi ca nu s a rezolvat nici o problema dupa 2011.04 nu mai dezinforma lumea atat zici ca este platit de bmw sa apere motorul asta:)).1 point
-
Problema principala e ca nu i-au spus omului de defecte. Pe langa faptul ca nu, scurgerile de ulei nu sunt normale, indiferent de varsta masinii.1 point
-
In primul rand inlocuieste bujiile/releul defecte. Vezi ca temperatura lichidului de racire sa fie peste 75 grade si motorina peste jumatate in rezervor. Iesi cu masina la un drum intins si o tii 2000-2500rpm in treapta 4 ca sa se regenereze. Daca nu merge asa, ii dai regenerare fortata din ista. In caz ca nici asa nu se regenereaza duci filtrul la curatat sau il dai jos de tot. Asa pe forum nu se repara nimic. Ai nevoie sa incepi de undeva, sa schimbi piesele defecte ca sa-si faca regenerarea. Spor!1 point
-
Vad ca nu prea vrea sa te ajute nimeni Incerc eu: Teoretic daca ai eroare pe bujii nu se mai face regenerarea, ce presiune ai in dpf? sa verifici si asta.. .daca nu se mai face regenerarea se infunda dpf-ul si automat poate afecta si turbina... Eu as mai verifica/curata egr-ul si galeria de admisie, daca galeria are depuneri mari poti simti o pierdere de putere... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Grave sunt altele:) nu sa dai DPF-ul jos, sa fim seriosi.. Pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui. Am vrut sa aflu cate ceva de la persoane care vorbesc in cunostinta de cauza, nu am creat topicul ca sa imi spuna unu sau altul ca ceea ce as putea sa fac e de rahat sau alte chestii....1 point
-
Parerea mea ca orice masina second hand cumperi, tot o sa gasesti cate ceva de facut la ea. Acum depinde si de tine daca vrei sa iti functioneze toate optiunile si functiile. Daca esti priceput, sfatul meu este sa te apuci singur de treaba. Te documentezi, cumperi scule si te apuci de treaba. Spor la treaba. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Vad ca vorbesti cu aceeasi tenta, m-am uitat peste cateva postari de-ale tale sa imi fac o idee, tinzi sa ridiculizezi, uneori esti acid, n-am nevoie de sfaturile sau parerile tale. Nu te mai hazarda cu invitatii in privat, nu mai garanta plansete cum garantezi si altele, ca s-ar putea sa dai vreodata de unul care are chef sa-si faca timp de tine, nu suport oamenii tari in gura, in gura sunt multi buni, mai ales multe.. Vezi-ti de viata ta, masina ta, cel putin in interactiunea cu mine, ba chiar te rog (nu te amenint) sa nu ma provoci. As aprecia daca nu mai raspunzi pe topicul initiat de mine, sau daca o faci, fa-o fara referire la mine sau ce tine de mine in acest topic. ✌ peace!1 point
-
Sa inteleg ca tu ai fi cumparat masina vazand ca are scurgeri de ulei probleme cutie si turbina etc. Orice masina trebuie verificata sa stii pe ce dai banii. Noric ca nu ai nimerit la Mardare, Leonardo niste tigani care smenuesc masinile cu sute de mii km. Cauta pe google sa vezi oameni tepuiti care fac actele cu alti indivizi nu cu parcul auto si nu mai gasesti vanzatorul in veci1 point
-
@ Romulus prv... @ XXL Multumesc @ Acero Multumesc urma sa le pun si eu. @ enders asta a fost si reactia mea cand am fost sa o iau de la Ace @ Adrian Multumesc @ deeJayOg da este urat rau, volanul m l am achizitionat in momentul intrari in tara ) il visam. Cateva poze cu interiorul si cu grilele1 point
-
Nu am nici o problema cu al meu DPF, sunt doar tentat de un upgrade de putere, asta ar include si eliminarea DPF-ului, iar eu sunt genul de om care nu as suporta sa merg cu norul in spatele meu doar ca pot sa alerg mai bine. Deci, nu de bani era problema daca tu ai dreptate si asa a dorit sa insinueze colegul, doar ca uneori ne precipitam sa tragem concluzii, asa cum a facut colegul, asta daca chiar a vrut sa spuna ca "un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF..."1 point
-
Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Poate este pasionat de modificari si ii place sa lucreze la masina proprie.Cea ce aduce satisfactii mai mari decat ii aducea in 335 stock.Unele chestii banii nu le pot cumpara. Gandul ca ai o masina modificata de tine care face fata altor modele la fel de puternice dar cu mult mai noi face sa merite.1 point
-
prea multe secrete , eu am facut montaj cu 150 E complet ,a inclus cablajele , eu am adus fibra optica ,a iesit impecabil ,inclusiv decupaje fata usa spate .O zi , o singura persoana .1 point
-
Pe ce distante mergi in oras? s-ar putea sa ai surpriza ca 2.0D sa consume mai mult decat 1.6i pe distante mici. Poate-i spuneti si de topicul asta cand mai recomandati N47: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/1 point
-
Eu n-as lua diesel cand zici ca 90% va fi folosita in oras si m-as orienta catre un 116i.1 point
-
Ia Skoda de banii aia.daca zici ca vrei sa pui si motorina de tir/tractor nu stiu daca e o alegere buna seria 11 point
-
1 point
-
Dupa multe recomandari de la baietii de la service am fost de acord sa sparga DPF-ul si sa-i faca un chip tuning. Totul e ok, in afarade o problema, cand pui in marsalier, mori de la noxe, pute toata cabina, la fel din cand in cand stai pe langa masina si mori, cateodata mi se pare ca noxele vin din compartimentul de motor din fata, si nu de la evacuare. Ce sa fac? Pot sa puna inapoi filtru de particule daca a fost spart? nu stiu ce nseamna, eu asa s au exprimat. 2. Pot sa fac chip tuning cu filtru cu particule prezent? Precizez ca nu ma pot obisnui cu duhoarea de noxe care iese din masina, nu e fum gros, a fost dus inapoi de 2 ori sa se verifice si baietii au zis ca e ok sigur, nu pot reduce emisiile mai mult. Injectoarele sunt perfecte.0 points
-
Este evident faptul ca la un asemenea camber suprafata de contact intre asfalt si anvelopa este mult redusa, ceea se poate duce la un derapaj urat. Nu mai circula asa.0 points
-
Ideea acum este ce parere aveti de seria 1 pe care l-am..tintit ca sa zic asa ?: )0 points
-
0 points
-
Cu toate ca am in curte un F10 520D care rugineste in curte, a mea sotie nu se impaca cu marimea ei, faptul ca este automata, etc, doreste un seria 1, ce parere aveti despre : https://www.autovit.ro id 7038929021 ? Vad ca este din Pitesti, unde stim cu totii ce fel de oameni aduc masini acolo.... dar poate stie cineva masina.....Multam https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7GmCZf.html0 points
-
Da, "ne invatam prost" cu optiunile astea si cand o sa cautam alta masina ) o luam razna!0 points
-
0 points
-
Super masina: Minusuri: pilot automat navigatie mica benzina - consum mare in bucuresti pretul ( parca ziceai ca ai doar 16000) IN NICI UN CAZ SA NU TE DUCI LA CONSTANTA - REPET !!!! NU TE DU LA CONSTANTA !!!-1 points
-
nu stiu ce sa zic intradevar sunt cam invechite, au si km multi dar asta este masina care imi place, atat buget am, optiunile ar fi in functie de bugetul meu (6000 euro) ar fi astra h, sckoda octavia, audi a3, bmw seria 1 n47 seria 3 intradevar o gasesti si la banii astia dar obosita rau....mai bunicele asa cred ca sunt undeva la 8000-9000 euro spun asta din ce am studiat putin piata + taxa de timbru (800-1000 euro) o sa ma duca mult peste bugetul meu am ales bmw seria 1... sincer imi place cum arata, este mai deosebita asa...si in orasul in care stau eu nu exista nici una:) pentru motorizarea diesel am optat pentru ca are un consum mai mic (motorina se mai gaseste si in afara statiilor )...stiu ca sunt costuri mai mari la intretinere ...dar ma gandesc ca poate o sa am noroc si o sa gasesc o masina bine intretinuta si fara probleme problema era in alegerea 118d 1995cm3 122cp ----120 1995cm3 163cp care este mai fiabila, consum detin o masina cu 90cp ...vreau ceva mai sportiv...ma gandeam daca cei 122 cp o sa imi ofere asta? sau trebuie sa optez pentru 120 163cp chiar nu stiu ce sa fac pentru ca nu am condus alte masini multumesc pentru ajutorul vostru-1 points
-
Lowlife, da, topicul creat de mine pe care mi-l asum. Cu 3500 lei rezolva problema cu distributia si sta linistit. Asa ca nu-i megatragedie pana la urma. Nu as cumpara benzinara cu motor mic, plus ca nu sunt ieftine deloc. Cand spuneam N47 ma refeream la tipul de motor diesel ce e pe Seria 1 facelift, in variantele 116CP (116d), 143CP (118d), 177CP (120d) si 204CP (123d). Si da, Seria1 e foarte reusita si foarte practica.-1 points
-
@ToShiRo Real nu cred ca aveai chiar 185 cp , iar de consumat doar 5 % la 130 Km/h , nu cred ca era un un consum real , pentru ca nu e motor de Skoda Octavia, atunci cand se face chip-uire, se are in vedere mai multe valori, ce optimizeaza consumul de carburant. doar in anumite conditii, In general versiunile de fabrica sunt pentru o functionare a motorului in jur de 85% din capacitatea lui, indiferent de conditiile in care functioneaza,(ca temperatura exterioara). Ca sa obtii inapoi ce ai pierdut, va trebui sa refaci acea "remapare" de acum 5 ani.-1 points
-
Si eu recomand Varta,dar mai intai incearca sa vezi daca mai poti salva bateria veche.Bafta!-1 points
-
Daaaa buna ziua. Fosta proprietara de e87 116i cu N45 - actuala proprietara de e87 120d cu M47 si 163cp. Recomand cu drag si cu experienta neplacuta de mai sus sa renuntati la motoarele cu N. Am facut reclamatie la Automobile Bavaria Germania, am expus problema avuta si au recunoscut pe ocolite ca au avut ceva probleme de fabricatie cu motoarele N. Hai sa auzim numai de bine.-1 points
-
Practic, ai descoperit ca o masina de 180.000km/6ani nu e noua..SOC!!! Si eu am primit un deviz de la Audi de vreo 3000e la cumpararea masinii acum 6 ani, am schimbat tot ce era pe lista cu 1000e, nu lua devizul de la reprezentanta ca fiind sfant. P.s. ma asteptam sa spui ca masina a fost lovita, reparata cu pensula samd.-1 points
-
As fi mers cu masina si la un service in care sa am incredere, dar multe din defectele enumerate sunt comune masinilor sh, cel putin eu de asta m-am lovit. Ma refer aici la scut lipsa, plastice si alte suruburi, piese de articulatie, pierderi de ulei. Nu ma intelege gresit, nu am zis ca a procedat gresit colegul care a vazut masina, doar ca e de asteptat sa gasesti probleme cand masina e la un pret bun si nu a fost lovita, pomana nu exista.-1 points
-
La pret mic toti sar. Lasa ca e bine , asa invata ca daca vrei ieftin, ieftin primesti. Ce e bun li se pare scump. Vor full,ieftin si km putini....tipic in Romanica.-1 points
-
Exemplar rar sotia ta, mai toate femeile din grupul meu de cunostinte nu stiu sa mearga decat cu automata.-1 points
-
Eu cred ca te repezi cam tare in afirmatii, si nu meriti prea multa atentie daca vorbesti la modul asta impertinent, m-am referit la colegii de pe forum care poate ca nu au facultatea de inginerie mecanica dar mananca motoare pe paine, nu era vorba de mine repet , tu ai luat-o la modul personal.... PS Nu sunt mai destept doar ca as prefera sa fie profesori de la facultatea de mecanica de la brasov de exemplu.... nu stiu daca intelegi, specializarea AR apartine de Facultatea de Mecanica, gen Timisoara, Cluj, Brasov, Constanta-1 points
-
La noi la Ovidius se spune “ la relanti “ nu vrem sa fim/parem mai destepti decat trebuie Spor la reparat-1 points
-
Profesorii care predau AR la Ovidius sunt de la Facultatea de Mecanica din Brasov si ne-au spus sa nu ne cacam pe noi cu RALANTIURI si sa lasam Definitia in Dex, noroc ca acum se fac la Transporturi pe banda rulanta ingineri auto mult mai bine pregatiti, si cu asta am spus totul ... faci foarte multe greseli gramaticale si scrii incomplet, faci deductii eronate Unde am scris eu ca ma compar cu profesorii tai? Hmm? Ai scris sa nu ai presiune in turbina, si ti-am spus sa verifici cu atentie senzorul MAP , EGR-ul, Te-am intrebat ce fel de turbina ai? asta ca sa schimbi electrovalvele sau sa faci test la turbina daca este cu modul electronic, sa verifici traseul la turbina... presiunea in pompa de inalte, adica sa faci un livetest chiar si in mers cu un aparat de diagnoza , sa faci screensave sau printuri daca sunt valorile eronate, tu scrii de ralanti si filtrul de particule care se pare ca este bun sau anulat, sa te intreb daca este anulat? poate iti este rusine sa ne spui.... oricum colegii au spus ca nu este presiune pe dpf nu? si tu intrebi ce sa fie infundata teava goala? este goala evacuarea? ai spus la inceput sa doar in treapta trei ai probleme, m-ai mustrat ca nu stiu sa citesc, acum scrii ca in toate vitezele ai lag peste 3000rpm.... ma rog, succes oricum releul si bujiile cum spune colegul, motore bune da-le dreacu dar mai trebuie sa faca si regenerare, sau daca nu ai chef anulezi filtrul de particule si faci dpf off, remap, mananca chibrite-1 points
-
daca ii fac geometria nu se mai vede efectul ala fain cum stau rotile putin intr-o parte?-1 points
-
eu nu am ecopro si chiar daca as avea nu as folosi. in oras comfort si in afara orasului in functie de viteza cu care merg si de drum. daca merg pana in 110 o tin tot pe comfort , daca merg pana in 140 merg pe normal si daca depasesc 140 sau este un drum cu ff multe curbe sport. pe comfort nu ai cum sa mergi in conditii de siguranta la 140+ . dar atentie....multi au modurile normal comfort sport dar nu au si suspensia adaptiva !! eu modurile le folosesc strict pentru suspensie si volan nu ma intereseaza cum schimba cutia , cutia schimba cum vreau eu indiferent de mod e in functie de pedala logic.(doar pe sport evident nu am cum sa schimb subturat)-1 points
-
nu e o problema. dar tu probabil nu prea esti capabil sa intelegi reply-ul meu sau aceasta optiune. este cel mai genial lucru , cea mai geniala suspensie . este gandita sa nu o folosesti pe comfort la viteze mari sau daca vrei sa conduci sportiv ca vei sari in sant.pana una alta , macar ai aceasta optiune de ne scrii sau... ?-1 points
-
da, am facut prostia sa am incredere in "specialisti" , nu ma asteptam sa fie atat de grav sincer, e miros de autobuz (la viteze mici sau stationand, intermitent nu tot timpul PARCA)... deci ce trebuie sa refac ce au facut ei? ei au zis ca "sparg dpf-ul" , am cautat pe net dar sincer nu -nteleg exact ce inseamna, nu cred ca au facut nimic altceva, cred ca sunt niste lenesi, am pus eu botul aiurea ca sunt profesionisti. Trebuie sa cumpar toata unitatea dpf (acel tub ), sau doar filtrele eventual? Ma gandesc ca expresia de "spart dpf" e comun pe la service-uri, si cineva mi-ar putea spune ce e mai exact, pt ca ma duc luni si trebuie sa stiu ce optiuni am exact, nu ce imi recomanda ei. Am uitat sa precizez ca e vb de un X5 e70 motor 3000 diesel,poate fiind motorul mare fara dpf mirosul e chiar insuportabil, fata de masinile cu motor sub 2000 ?-1 points
-
saptamana trecuta am fost deja le am zis ca scoate multe noxe, nu e fum alb, dar miroase rau de tot la marsalier sau relantin (chiar ametesti in cabina cu geamu deschis), si mi-au zis ca nu s -a facut bine softarea, bla bla, acum de o saptamana l-au adus inapoi, parca e putin mai bine, dar cateodata mori de la noxe, am dus in spate pe parintii mei azi, si m-au intrebat de ce miroase in halul asta, ca e stricat, mai trec pe langa pietoni si parca toti se uita dupa masina, gen ce dracu pute sincer. E un service din oradea, pana nu termin treaba asta prefer sa nu dau nume sincer cred ca se ntelege. Multumesc de raspuns, singura dilema acum e , faptul ca ei au softat masina, eu daca pun filtru de particule, trebuie iar resoftat nu i asa? Ma gandeam de asemenea ca poate masina vrea sa inceapa procesul de ardere de dpf si de aia pute cateodata mai tare ?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00