Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/11/17 in all areas

  1. Si cu distributia aia schimbata cine iti garanteaza ca nu pocneste? Am vazut distributie la 260000 de mii care arata ca noua, deci schimbata fix degeaba. De principiu daca se aude eu as schimba-o, dar daca nu se aude nimic, sa o schimbi doar ca sa isi bage mainile in motor mecanicii vietii din Romania, parca as zice pas.
    5 points
  2. Salutare colegi, Cristi este numele meu, sunt din Bucuresti si de scurt timp sunt posesorul unui f20 din 2012. Fiind si la primul bmw nu pot face comparatii ci doar aprecieri citesc de ceva vreme aici pe forum cam ce ma intereseaza dar primesc cu placere si interes sfaturile voastre, celor mai experimentati. Da....este n47, inca nu am schimbat distributia si nici uleiul si filtru la cvt, inca incerc sa identific service-uri serioase in Bucuresti, daca aveti recomandari sa lasati...nu ma supar, Ca dotari, este aproape full, sunt inca entuziasmat si o sa las pozele sa vorbeasca cum e zicala.
    3 points
  3. 60 000 km tine oricum! Mie mi a picat odata la 63 000 si odata la 119 000! Felicitari pt masina!
    2 points
  4. In timpul scurs de la prima postare a expirat si garantia de 1 an..., asta daca ar fi cumparat-o, in august 2016.
    2 points
  5. Vezi ca schimbatorul ala e standard, nu e de M cum pretinzi tu. NU mai minti lumea cu optiuni care nu exista pe masina. Daca vrei sa vezi un schimbator de M pack uite aici:
    2 points
  6. Daca ai fum albastru mai mult ca sigur ti-au spart si catalizatorul. Asta e si cauza ca miroase urat. Fara dpf nu are voie sa miroase urat. Softul pt dpf off trebuie facut de cineva care se pricepe. Am intalnit multe cazuri de dpf off facut incorect si masina intra in regenerare.
    2 points
  7. Stiu ca gusturile nu se discuta, dar sunt urate cu spume.
    2 points
  8. Salutare! Motorul a pornit, a stat pornit cam 5 minute, l-am accelerat usor, l-am mai lasat, etc, din ce am vazut este ok, nu m-am plimbat cu masina deoarece trebuie sa-i mai pun toba,cardan,plastice,capota,etc... sper sa mearga bine, foarte multa pilitura in baia de ulei, extraordinar de multa, nu s-a luat cu la pompa sub presiune cu apa si cu spuma, a trebuit sa-l sterg cu carpa, pur si simplu adunam "metal" de prin colturi si unele locuri mai greu accesibile, am curatat-o cat am putut de bine deoarece tot pe a mea am pus-o ca nu se nimerea cea de pe seria 1 (cum e motorul). 2 probleme deocamdata: -senzorul de nivel la ulei este tot pe galben arata peste maxim cu mult, exact ca data trecuta, din ce mi-am dat seama, se stricase al meu deoarece am uitat sa-l dau jos cand am dus baia la sudat, acum al doilea senzor ar fi trebuit sa mearga...posibil sa trebuiasca sa merg cativa km pana stie sa citeasca exact nivelul de ulei. -alternatorul s-a incins foarte rau, o secunda puteai sa tii mana pe el si atat. Cand am pus prima oara contactul am ramas fara bateria, adica am incercat sa dau la automat si zburau acele din bord in toate partile, mi se stingeau luminile si navigatie, palpaiau, etc...am pus robotul si am pornit-o, am zis ca vedem maine daca se mai incinta. Mai trebuie sa pun testerul sa vad daca e totul ok. Sper sa mearga ok motorul, se aude bine, mai silentios ca al meu. Din moment ce toata harta este in ECU, nu cred ca ar trebui sa-mi fac probleme cu softul masinii sa-mi faca figuri, nu? P.S i-am pus si distributia cea noua cum am spus ca o sa fac. cateva poze
    1 point
  9. Am pus fulie originala si e liniste iar! Corteco a tinut doar 60.000 :bye: Masina a mai primit un detailing exterior/interior saptamana trecuta,folie pe geamuri plus un rand de jante style 126 care le-am lasat la reconditionat!
    1 point
  10. Depinde din ce an este masina , eu stiu ca ultimile modele de m47 au si filtru de particule.
    1 point
  11. Sa faci o verificare prima data la tot sistemul de evacuare , vezi daca DPF-ul, catalizotoarele sunt la locul lor si eventual sa vezi daca nu ai si ceva fisuri pe la toba, de ies gazelle inainte sa intre in DPF sau catalizator. De obicei pe la imbinari unde este sudata si pe la racordul flexibil apar fisurile.
    1 point
  12. Pai si cutia de viteze nu e vreo 5000 de euroi? O schimbi si gata .. este?)
    1 point
  13. Daca oamenii nu se pricep poti sa te duci tu si de 100 de ori la ei ca nu o sa faca treaba buna. Gaseste pe cineva bun din zona, cauta pe farcebook sau poate chiar aici pe forum o persoana care se ocupa cu DPF off si are review-uri bune. Softul este facut prost mai mult ca sigur. Un DPF nou este ~1500 Euro ... poate chiar 2000
    1 point
  14. Ți-au dat factura sau bon fiscal? Plus ca trebuie sa ai minim 90 zile garanție pt manopera II poți amenința cu o reclamație la ANPC
    1 point
  15. este prost facut soft-ul, ai soft de crestere a puterii, de eliminare DPF sau ambele? Daca gazele iti intra cand stai pe loc poate fi vorba fie de racordul flexibil fie de oring-urile injectoarelor care scapa gazele si automat ti le baga in cabina tragandu-le sistemul de ventilatie. Oricum, daca miroase atat de tare parerea mea este ca ti-au marit cantitatea de motorina injectata dar necoroborat cu alti parametri, e o aiureala facuta pe acolo...
    1 point
  16. Pai tocmai de aia se face dpf off fizic +soft. Pentru "ai spune" Ecu-lui ca numai are dpf si sa numai intre in faza de "curatare". E posibil ca softul sa fie facut prost. Esti sigur ca masina nu scapa pe undeva prin compartimentul motor gaze? Adica sa fie treseul de evacuare fisurat sau neetans? Eu am facut de curand dpd off+soft stage 1 la un e90 320d m47. In afara de faptul ca apare putin fum negru la accelerari brutale , nu s-a schimbat nimic. Ba chiar consumul a scazut de la 6,5 mixt la 5,7. Asta pe bc. La pompa nu am probat. Ps: se poate monta iar un dpf aftermarket(mai ieftin) sau unul original, insa o sa trebuiasca iar softul modificat. Acum sper ca mesterii aia sa nu iti fi ciopartit toate sondele, firele etc. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. saptamana trecuta am fost deja le am zis ca scoate multe noxe, nu e fum alb, dar miroase rau de tot la marsalier sau relantin (chiar ametesti in cabina cu geamu deschis), si mi-au zis ca nu s -a facut bine softarea, bla bla, acum de o saptamana l-au adus inapoi, parca e putin mai bine, dar cateodata mori de la noxe, am dus in spate pe parintii mei azi, si m-au intrebat de ce miroase in halul asta, ca e stricat, mai trec pe langa pietoni si parca toti se uita dupa masina, gen ce dracu pute sincer. E un service din oradea, pana nu termin treaba asta prefer sa nu dau nume sincer cred ca se ntelege. Multumesc de raspuns, singura dilema acum e , faptul ca ei au softat masina, eu daca pun filtru de particule, trebuie iar resoftat nu i asa? Ma gandeam de asemenea ca poate masina vrea sa inceapa procesul de ardere de dpf si de aia pute cateodata mai tare ?
    1 point
  18. da, am facut prostia sa am incredere in "specialisti" , nu ma asteptam sa fie atat de grav sincer, e miros de autobuz (la viteze mici sau stationand, intermitent nu tot timpul PARCA)... deci ce trebuie sa refac ce au facut ei? ei au zis ca "sparg dpf-ul" , am cautat pe net dar sincer nu -nteleg exact ce inseamna, nu cred ca au facut nimic altceva, cred ca sunt niste lenesi, am pus eu botul aiurea ca sunt profesionisti. Trebuie sa cumpar toata unitatea dpf (acel tub ), sau doar filtrele eventual? Ma gandesc ca expresia de "spart dpf" e comun pe la service-uri, si cineva mi-ar putea spune ce e mai exact, pt ca ma duc luni si trebuie sa stiu ce optiuni am exact, nu ce imi recomanda ei. Am uitat sa precizez ca e vb de un X5 e70 motor 3000 diesel,poate fiind motorul mare fara dpf mirosul e chiar insuportabil, fata de masinile cu motor sub 2000 ?
    1 point
  19. Sigur nu au umblat si pe la catalizatoare ? nu de alta dar am mai stat langa o masina fara DPF si nu era un miros de nesuportat ... Oricum ai facut o prostie, trebuia sa lasi DPF-ul ca nu era nici o problema , si eventual sa te documentezi mai bine ... nu sa mergi asa pe mana unora care vor si ei sa mai castige un ban.
    1 point
  20. nu e o problema. dar tu probabil nu prea esti capabil sa intelegi reply-ul meu sau aceasta optiune. este cel mai genial lucru , cea mai geniala suspensie . este gandita sa nu o folosesti pe comfort la viteze mari sau daca vrei sa conduci sportiv ca vei sari in sant.pana una alta , macar ai aceasta optiune de ne scrii sau... ?
    1 point
  21. Foarte tare asta.Eu zic sa scrii la ANPC si la BMW, sa le semnalezi problema.
    1 point
  22. eu nu am ecopro si chiar daca as avea nu as folosi. in oras comfort si in afara orasului in functie de viteza cu care merg si de drum. daca merg pana in 110 o tin tot pe comfort , daca merg pana in 140 merg pe normal si daca depasesc 140 sau este un drum cu ff multe curbe sport. pe comfort nu ai cum sa mergi in conditii de siguranta la 140+ . dar atentie....multi au modurile normal comfort sport dar nu au si suspensia adaptiva !! eu modurile le folosesc strict pentru suspensie si volan nu ma intereseaza cum schimba cutia , cutia schimba cum vreau eu indiferent de mod e in functie de pedala logic.(doar pe sport evident nu am cum sa schimb subturat)
    1 point
  23. E ok pe naiba... Iti trebuie alt filtru sa pui inapoi. Filtrul in sine e un fagure ceramic care odata spart e gunoi E normal sa ai noxe, la ce te asteptai ? Itp nu il mai treci in veci Sa ne spui la ce service ai fost, sa nu trecem pe acolo
    1 point
  24. Vad ca vorbesti cu aceeasi tenta, m-am uitat peste cateva postari de-ale tale sa imi fac o idee, tinzi sa ridiculizezi, uneori esti acid, n-am nevoie de sfaturile sau parerile tale. Nu te mai hazarda cu invitatii in privat, nu mai garanta plansete cum garantezi si altele, ca s-ar putea sa dai vreodata de unul care are chef sa-si faca timp de tine, nu suport oamenii tari in gura, in gura sunt multi buni, mai ales multe.. Vezi-ti de viata ta, masina ta, cel putin in interactiunea cu mine, ba chiar te rog (nu te amenint) sa nu ma provoci. As aprecia daca nu mai raspunzi pe topicul initiat de mine, sau daca o faci, fa-o fara referire la mine sau ce tine de mine in acest topic. ✌ peace!
    1 point
  25. Sa inteleg ca tu ai fi cumparat masina vazand ca are scurgeri de ulei probleme cutie si turbina etc. Orice masina trebuie verificata sa stii pe ce dai banii. Noric ca nu ai nimerit la Mardare, Leonardo niste tigani care smenuesc masinile cu sute de mii km. Cauta pe google sa vezi oameni tepuiti care fac actele cu alti indivizi nu cu parcul auto si nu mai gasesti vanzatorul in veci
    1 point
  26. Salut, eu folosesc EcoPro in oraș, mi se pare potrivit pentru ca imi taie din putere iar accelerĂŁrile sunt mai liniare ( fata de confort cand ma zgâlțâi ca accelereazĂŁ prea repede si franez imediat dupa) la drum lung depinde , in mod normal comfort, iar la munte/serpentine/drum cu multe curbe pe sport.
    1 point
  27. Eu totusi am vorbit frumos, dar hai sa ne aducem aminte, terminatule, daca tot o incerci aiurea cu noi. In urma cu un an ai postat un anunt cu un cazan bineinteles, in care ai scris ca masina are 200.000 km. Un coleg de pe forum a verificat masina, dar de fapt avea 260.000 km. Cand te-a intrebat care e treaba, ai zis ca stii ca are 260.000 km, dar ea arata de 200.000 si ca atat are in bord. Asa ca, bai distrusule, ca sa intelegi: nu mai esti in anii 2000 sa umbli cu cardeala proasta. Ai inteles, bai descultule?! P.S. : imi cer scuze, dar am incercat sa-i raspund pe masura!
    1 point
  28. Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Din pacate la noi, legea lasa loc de interpretari pe alocuri. Cum spuneam, am fost pus in aceeasi situatie. Fara accident si am semnalizat intentia. Ghinionul prostului a fost ca era o masina de politie pe strada din dreapta si a ramas fara permis instantaneu. Politistul chiar i-a atras atentia ca daca era accident, o punea grav.
    1 point
  30. Sute de metri de linie continua si inca se sustine ca ala cu Skoda a depasit corect??? LE: corect este sa analizam evenimentul prin prisma legii si nu a opiniilor, parerilor sau presupunerilor. In cel mai rau caz Golf-ul primeste o amenda pentru nesemnalizarea intentiei de a schimba directia de mers
    1 point
  31. Sincer, arata oribil Nici jantele nu se potrivesc pe e60, si cu anvelopele astea zici ca-i offroader. Trebuia sa ramai cu 245 40 Jantele astea sunt replica dupa 193 si merg doar cu balon mult mai subtire
    1 point
  32. Ai dreptate, este posibil sa nu accepte, de aia mai bine le zici sa iti lase 1000 euro. Masinile cumparate de la firme (adica nu de la persoane fizice/private) vin automat cu 12 luni garantie pe motor , cutie viteze si pe axe daca nu ma insel (lege data de statul German) , asa ca nu trebuie sa te grabesti cu schimbatul distributiei. Nu trebuie sa te bazezi ca masina are 87.000km , unele motoare au picat inainte sa atinga 100.000km si altele dupa 200.000km , depinde de cum a fost exploatat , intretinut si de noroc. Nu vreau sa te descurajez , dar la cate cazuri am vazut si povesti auzite , tin sa cred ca este o loterie cu motoarele astea. Cand suna lantul este bine, ca stii ca este pe duca si poti sa ii mai faci ceva , dar daca lantul nu are nimica si cedeaza o patina, primul zgomot care o sa il auzi o sa fie si ultimul la motorul respectiv.
    1 point
  33. CatalinP ce rationament ai...se stie ca uzura motorului se produce la pornire, pentru tine a porni motorul o data sau de 30 de ori intr-o ora e acelasi lucru? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. fa o diagnoza. de obicei face asa cand ai o plasa de incalzire defecta. ar trebui sa apara pe diagnoza
    1 point
  35. prezentare fara poze e ca nunta fara lautari...baga poze cu "snitelul" )
    1 point
  36. Ionut ... la intrare in Deva ... inainte de biserica din Changai pe dreapta. Meserias pe parte electrica ... nu am acordul lui sa public numarul de tel. ... si asa e prea ocupat ... Despre Contempo Cars ... te duci la ei ... iti baga o factura de 10 000 ron .... si problema nu e rezolvata. ... evitati ...
    1 point
  37. Nu ii cafteam...ca nu asa se rezolva lucrurile, chemat patron, mica intelegere sau scandal+opc. Nu te joci cu lucrurile scumpe ale unei persoane, nu iti bati joc de ele in halul ala, daca stii ca esti prost si nu esti in stare sa faci lucrurile cum trebuie, stai in pana mea acasa sau nu te baga, poate proprietarul a muncit mult sa isi ia masina sau poate sunt bani munciti nu furati, nu te bagi sa faci pe desteptul cu nisfe jante de bmw daca nu esti capabil de ce trebuie sa faci.
    1 point
  38. Ok, fiecare face ce crede, sunt milioane de posesori de n47 care nu intra pe forumuri si merg bine mersi cu masinile fara sa schimbe nicio distributie.
    0 points
  39. Nu ai DPF. La tine mai mult ca sigur este de la racordul flexibil.
    0 points
  40. Nu ai inteles. Distributia este o piesa din motor (ce costa foarte putin fata de cat costa un motor) daca aia se rupe trage si motorul dupa ea si din 3000 de lei se face 3000 euro... o cutie daca pica, nu mai trage nimic dupa ea , se strica doar ea si cu asta basta.
    0 points
  41. Sunt cazuri izolate la care se rupe la masini mai noi de 2011.
    0 points
  42. Compari pagubele care le face o distributie rupta cu o cutie de viteze ??? Daca pica o CV pica doar ea , o schimbi si gata... la fel si cu grupu , rulmenti , bucse, etc. Dar cand iti pica distributia , o sa pice si motorul o data cu ea. Cine pentru 3000 lei vrea sa riste 3000 euro de ex, nu are de cat.
    0 points
  43. Fratilor costa 3000 ron si scapati de fobie, nu cred ca este o suma enorma. Am schimbat si eu la 180 mii km nu era nici o uzura exagerata dar am scapat de stres
    0 points
  44. Da, o am, spre deosebire de tine care vorbesti de Ecopro desi spui chiar tu ca nu o ai.
    0 points
  45. se poate inchide sa vandut cu 2500 de euro numai bine
    -1 points
  46. Emblema aia de 330xi cam strica toata treaba...
    -1 points
  47. pacat ca sunt RFT. daca le dai fara anvelope anunta-ma, te rog
    -1 points
  48. BĂŁi nene,esti bolnav,sau pur si simplu cretin?
    -1 points
  49. Poate fi si ambele concomitent, una nu o exclude pe cealalta. Eu stiam ca ecopro au toate bmw-urile dupa 2012, dar poate el are un seria 5 mai special comandat fara ecopro.
    -1 points
  50. Fratilor, eu n-am citit toate cele 272 de pagini din thread-ul asta cu distributia de pe N47 dar ma tem ca 200 dintre ele sunt doar cu "S-a fixat dupa 2011! Nu s-a fixat! Ba s-a fixat! Ba nu s-a fixat! Ba da! Ba nu!". Eu nu stiu daca s-a fixat sau nu distributia de catre BMW dar un singur lucru e clar: daca incep sa zornaie lanturile, e evident ca e o problema. Daca respectivul isi asuma riscul si merge cu sunetele respective, e treaba lui. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Ca e defect de fabricatie, mententanta necorespunzatoare sau masina abuzata, pe mine nu ma intereseaza. Atata timp cat se aude ceva, din punctul meu de vedere e nevoie de reparatie. Iar ultima propozitie nu se aplica numai la distributie. Personal, stiu un E90 din 03.2011 cu aproximativ 165000 km fara niciun zgomot iar F10-le din 12.2011 cumparat de mine recent cu 195000 km, l-am luat direct cu zgomote la distributie. Ce concluzii sa trag din cele doua cazuri cunoscute de mine? Va spun eu: "S-a fixat dupa 2011! Nu s-a fixat! Ba s-a fixat! Ba nu s-a fixat! Ba da! Ba nu!". Acum, imi poate spune cineva care a schimbat recent distributia la Service Scream (Tezparii), concret cate lanturi si cate pinioane inlocuiesc?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.