Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/12/17 in all areas
-
6 points
-
Pai e simplu ce se intampla. A crescut f mult nr de masini, deci si nr. accidentelor. E proportional. Acum 10 ani nu erau nici atatea masini, nici trafic tube, nici farcebook nici nimic. 10 ani mai tarziu avem si noi 100 km de autostrada in plus ))3 points
-
Salutare tuturor, Pentru ca in ultima vreme am petrecut foarte mult timp pe site-uri de masini, iar singura comunitate pe care mai intru e bmwclub, m-am decis sa imi prezint si eu masina. Este vorba de un F10 530D fabricatie 2010, editia cu 245hp. Masina am achizitionat-o in Martie 2015, dintr-un orasel German Neubeckum - langa Beckum, si cum a fost exact ce m-am asteptat sa fie, dupa test drive si verificare la reprezentanta BMW din zona am pornit pornit spre casa. Masina avea in momentul achizitiei 144000 de KM, iar in momentul de fata are 214000. Am atasat mai jos un link catre auto-records (am platit de curiozitate sa aflu daca apar intrarile la reprezentanta din Romania). Auto-Records: https://drive.google.com/open?id=0BwEEfBQW7HMFQjR5MFhhX0YwSGs The power within Nu aveam prea multe cunostinte despre BMW-uri la momentul respectiv, nu mai condusesem decat un 525 pentru un test drive, dar masina asa mi s-a parut bolnava rau pe langa 525-ul ce il condusesem anterior. Motivul aveam sa il aflu abia cand am ajuns in tara la primul service, cand baietii au vazut un powerbox montat pe ea. Dupa un mic research am descoperit ca jucaria montata pe masina este una destul de serioasa, fiind vorba de modelul acesta de la DTE-CRD Systems: https://www.chiptuning.com/en/bmw/5-f10-f18-2009/530-d-245ps-180kw-2993ccm/powercontrol.html Daca cifrele sunt corecte, atunci masina ar produce undeva la 292hp si 650Nm. Conform hartiei lipita pe cablejele powerbox-ului, aceasta a fost montata la 2 saptamani dupa ce masina fost achizitionata de noua. Am gasit chiar si hartiile conform careia i-a fost facut TUV dupa montaj. Poze Pentru ca sunt atat de rari pozele ce le am cu masina, am sa atasez si pe cele care le am din momentul achizitiei. Din pacate nu am poza cu habitaclul recenta, dar nu s-a schimbat mai nimic (poate doar cateva zgarieturi in plus). Pozele ce nu sunt in fata la dealer, sunt din vara asta. Dotari 1CB Co2 Content 2K3 Alloy Wheels V-spoke 331/mt 2TB Sport Automatic Transmission 2VA Adaptive Drive 2VH Integral Active Steering 223 Dynamic Damper Control 229 Dynamic Drive 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4BN Fine Wood Trim Ash Grain 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 453 Active Seat Ventilation, Front 455 Active Seat F Driver And Front Passenger 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 7A2 Innovation Package Ii 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 761 Individual Sun Protection Glazing 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation Deutsch Lucrari Lucrari mai importante ce imi amintesc pe scurt, voi detalia mai tarziu. 155K - schimbare fulie motor, role si curea pentru accesorii. nu aveau probleme, aveam eu un pitic sa le fac revizia :frantics: 160K - brate inferioare fata 164K - discuri si placute fata spate, schimbare releu + bujii 180K - schimbare ulei cutie 188K - pompa de apa, bucsa grup diferential, garnitura corp filtru racitor de ulei 196K - schimbare condesator clima. La 2 saptamani am schimbat si compresorul 200K - radiator racire nou si curatare galerie de admisie. galeria avea depuneri destul de mici, cei de la service au catalogat-o drept curata pentru cum arata. 204K - anvelope noi Michelin PilotSport 4S. Bye bye Conti :sorcerer: 214K - maine pun discuri noi pe fata Incidente Cum nimeni nu este scutit de asa ceva, am avut si eu parte de cateva. 1 - primul incident a fost cand pe centura Severiniului, intr-o seara cand totul era pustiu, atat de pustiu ca ni prin statie nu auzeam pe nimeni, mi-a zburat antena de pe masina. prima senzatie cand am vazut in oglinda ceva zburand, a fost ca mi-a zburat trapa :laugh: . Antena a fost trasa spre masina si mi-a spart stopul dreapta spate. De atunci nu mai alerg asa masina, decat pe autostrada si fara statie. 2 - la cateva luni dupa incident, veneam de la dentist cu 3 anestezii la bord. dupa ce ca abia vorbeam, ma mai certam si cu cineva, iar cand am parcat in subteran, pe dragitul meu loc de parcare, am agatat cu coltul stanga spate stalpul. Am ajuns sa vopsesc bara spate si sa cumpar stop pe stanga acum. Aripioara aceea care iese din farul de F10, a prins stalpul si a spart stop-ul. Bucurie mare, acum ambele sunt noi 3 - cauciuc nou nout, taiat dupa 1000 KM intr-o piatra de munte 4 - m-a frecat un individ pe bara fata la lucru, am ajuns sa o vopsesc si acel element.2 points
-
Salutare colegi, Cristi este numele meu, sunt din Bucuresti si de scurt timp sunt posesorul unui f20 din 2012. Fiind si la primul bmw nu pot face comparatii ci doar aprecieri citesc de ceva vreme aici pe forum cam ce ma intereseaza dar primesc cu placere si interes sfaturile voastre, celor mai experimentati. Da....este n47, inca nu am schimbat distributia si nici uleiul si filtru la cvt, inca incerc sa identific service-uri serioase in Bucuresti, daca aveti recomandari sa lasati...nu ma supar, Ca dotari, este aproape full, sunt inca entuziasmat si o sa las pozele sa vorbeasca cum e zicala.2 points
-
Nu e slaba, este doar o masina cu minim 250 k km rulati care necesita schimbarea diverselor piese. De noua a costat 80 de mii, iar noi vrem sa mearga fara un leu bagat 20 de ani, dupa ce o cumperi cu 10 mii sh. Nu e lipsa de logica aici?2 points
-
mai primesc pe farcebook diverse notificari din diverse grupuri, printre care si Trafictube, unde se posteaza si diverse accidente...e jale. sincer imi pun un mare semn de intrebare in legatura cu soferii de la noi, foarte multi care nu au nicio legatura cu sofatul. pusti/pustani/teribilisti care produc accidente in care sunt implicate BMW-uri. foarte multi "habarnisti" care comenteaza si comentariile lasa mult de dorit.2 points
-
exact...o sa fie logan ) bai sunteti cate unii atat de.... si eu la a mea i-am schimbat o bieleta anitrului si peste noapte s-a transformat in matiz edit: hai sa vedem cate minusuri strange )2 points
-
Chiar nu-ti inteleg frustrarea. ''De mic copil'' imi doresc si eu un motor mare. N-am resuit, ai reusit tu, trebuie sa ma jignesti pt ca visez ? Lasa-mi, te rog, macar acest drept de a visa... ))) Te-am intrebat foarte serios ce 15k ai bagat, euro, lei , dolari. N-am avut nicio secunda intentia de a fi malitios. Doar mi se pare destul de ciudat sa bagi intr-o masina mai mult decat valoreaza. Esti frustrat, rautacios si penibil ! Nu inteleg de ce si pentru ce !?2 points
-
BMW Business 2016/2017 custom map converted from Mercedes NTG2 navigation system This is a BMW Business 2016/2017 Custom Map converted from Mercedes Navigation Map (Update Comand APS NTG 2 2016/2017 Europa Version 18.0 A 1698270200) This DVD is filled to the brim with navigation data for 39 countries in Europe, with streets and roads, towns, villages and countless useful places: Albania, Andorra, Austria, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Great Britain, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, San Marino, Serbia and Montenegro, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and Vatican City. With version 2016/2017 has digitized all of Western Europe. 2016/2017 version includes more than 8.3 million road kilometers across Europe. In Eastern Europe, all countries fully digitized, with the exception of Albania, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Macedonia. In the following countries the detailed road network is further digitized: Albania: +58% Bosnia and Herzegovina: + 65% Bulgaria: + 8% Macedonia: +55% Serbia: + 10% With version 2016/2017 can navigate to more than 738,000 towns and city. The ability to precisely navigate to the desired number, are extensive. The house numbers in central and northern Europe have largely been fully digitized and coverage has improved in the following countries: Czech Republic: + 56% Poland: + 1% Serbia: + 1% Slovakia: + 47% Compatible Car Models: 1er (E81 / E82 / E87 / E88) (SA 606) till 09/2009 3er (E90 / E91 / E92 / E93) (SA 606) till 09/2009 5er (E60 / E61) (SA 606) till 05/2010 6er (E63 / E64) (SA 606) till 05/2010 X5 (E70) (SA 606) X6 (E71) (SA 606) Languages (voice and information): German - English - French - Italian - Dutch - Portuguese - Spanish Note: Burn on Verbatim DVD+R 4,7 GB with ImgBurn (1x or slowest)! Download Decryption key: !TaI8BJBV3A268IQqO8LURQ1 point
-
Salutare! Dupa cum stiu cativa dintre voi, la masina personala mi s-a rupt distributia. Am comandat toate piesele, mi-au ajuns toate piesele. -16 culbutori -16 tacheti -toate oringurile posibile de peste tot (turbo,egr,chiulasa,baie,clapeta,tot) -toate garniturile posibile -toate reperele pe distributie cu codurile noi -bujii,ambreiaj,volanta,suporti,racord, etc totul pe OE Astazi ne-am apucat sa echipam motorul. Am pus garnitura de chiulasa, suruburile si cand sa punem culbutorii am constat ca sunt diferiti pe codul nou. Codul vechi culbutori la care s-a oprit productia in 2015: 11337812893 Codul nou culbutori : 11338576634 Culbutorii vechi mai au o siguranta, o sarmulita foarte mica care are rolul sa-i tina acolo, sa nu sara. Cei noi nu au venit cu siguranta respectiva si vechea siguranta nici nu se poate pune pe ei deoarece sunt diferiti. Normal ei se pot monta din ce am vazut, am masurat rulmentul ala de la ei si este la fel. Intrebarea: Stie cineva ceva despre acest lucru? Culbutorii noi se pot monta fara siguranta respectiva? Sunt luati pe serie de caroserie OE. Atasez o poza ca idee sa vedeti un culbutor cu siguranta respectiva. Si o poza cu culbutor nou care are forma diferita putin.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce dotari faine are masina! Sa o conduci cu placere in continuare, si cat mai putine incidente.1 point
-
Tine mult mai mult, la mine cea originala are 175 de mii arata foarte bine si nu se aude nimic...1 point
-
La masina asta si nr asta de km o sa te apuci te schimbat injectoare curand, de reconditionat le reconditionezi doar daca vrei sa vinzi masina ca dupa ceva timp o iei de la capat. Eu am pus toate injectoarele pe banc la testare si erau in parametrii iar dupa 2 luni aveam un injector care a sarit de la +0.5 la +2.1 . asa e cu injectoarele piezeo, poti sa ai surprize oricand la km astia. Galeria de admisie este consumabil, nu ma tine mai mult de 120mii km( sau 2 ani, in ultima vreme am inceput sa fac mai putini km) Termostatele le schimb cand da frigul spre sfarsitul anului, de obicei cedeaza cel de la EGR sau ambele. Fulia la peste 200mii km clar are ceva bube, dar astea sunt detalii. Turbina mica e loterie cu ea, daca masina nu a fost ingrijita si fostii proprietari si-au batut joc de felul in care s-a mers cu masina e posibil sa nu mai aiba multa viata, dar e discutabila treaba asta. Bucsaraie pe fata nu mai zic, e ceva normal sa schimbi la ce drumuri "bune" avem si la felul in care se lucreaza pe strazi. Amortizoarele originale rar sa tina cu mult peste 250mii km, poate la altii care au mers doar pe autostrada, dar nu sunt o avere. Electrovalvele de la turbine pica pe rand, e distractiv cand se strica cea de la turbina mica atunci cand esti in trafic, matizul o sa fie avion pe langa tine la plecarile de pe loc. Daca sari peste schimbatul galeriei si iti curge ulei pe motor, o sa ajungi sa schimbi si releul de la bujii. Din cand in cand e posibil sa te trezesti cu un droser de la xenon ars sau calculatorul de la farul adaptiv, traiasca dezmembrarile ca o sa te descurci, se monteaza si pe alte modele. Lumea spunea ca e consumabila cutia de viteze(daca softezi masina sau daca o abuzezi cu plecari bruste), daca esti genul linistit si faci schimbul de ulei in cutie la maxim 120mii km poti sa fii un norocos si sa te tina mai mult decat motorul, dar se schimba convertizorul si electrovalvele din ea + ceva chestii in functie de nevoi si stai relax pe urma. Mai exista si ventilatorul de la clima, are o mica problema ca la orice model sa inceapa sa scoata diverse sunete dupa o anumita varsta, si se demonteaza multe chestii din bord ca sa ajungi la el, e deranj mare pentru o piesa nu prea scumpa. Daca tot nu pot intege unii cum poti sa bagi 15mii in masina asta in mod preventiv, fara sa astepti sa pice o piesa ca sa o schimbi atunci sa faca lista de preturi + sa adauge diverse consumabile Exemple de chestii care pot pica mai sunt, o gramada.1 point
-
1 point
-
Salut și felicitari pentru mașina! Referitor la jante, pun aici și ordinea denumirii lor pentru a coincide cu ordinea pozelor - pe mine m-au derutat puțin, dar erau fix de la coada la cap Style 401, Style 397, Style 404, Style 403m Eu Jantele le vad asa: Style 404, Style 403m sunt clar pe agresivitate. Style 404 e puțin si pe opulențĂŁ. Personal urĂŁsc combinația argintiu-negru, probabil datoritĂŁ multitudinii de jante after market care folosesc la greu aceastĂŁ combinație și de multe ori dau in kitch. A ajuns astfel sa ma ”afecteze” la nivel de percepție. Style 403m sunt minunate, nu cred ĂŽnsĂŁ cĂŁ se potrivesc unui break, chiar și unuia super frumos ca al tĂŁu. Le vĂŁd mai degraba pe un sedan, ideal cu pachet M, cum le spune si numele Style 401 sunt cele mai cumințele, stițele mai groase, mai puțin spațiu ĂŽntre ele si mai puținĂŁ vizibilitate ĂŽnspre discuri si frâne, lucru care ĂŽi ia din sportivitate mașinii. Ținând cont de celelalte douĂŁ alegeri ale tale de mai sus, clar vrei ceva mai agresiv și mai sportiv. O variantĂŁ super ok și modelul care mie imi place cel mai mult, ca și bĂŁieților de mai sus, este Style 397. Orice decizie ai lua, sper sĂŁ te poarte mult și cu plĂŁcere. Disclaimer: sunt doar pĂŁreri personale formulate astfel ĂŽncat sĂŁ te poatĂŁ ajuta ĂŽn luarea deciziei.1 point
-
Vehicle Identification Number WBACA91050KA15305 Type CA91 Model 318i - EUR Development Code E36 (4) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M43 Displacement 1.80 Power 85 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Cordobarot Metallic - 286 Upholstery Stoff/anthrazit - C3AT Production Plant MUNICH Production Date 1995-04-13 243 Airbag For Front Passenger Airbag Fuer Beifahrer 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 340 Protector Stripes In Black Stossleisten Schwarz 401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch 410 Window Lifts, Electric At Front Fensterheber, Elektrisch Vorn 428 Warning Triangle Warndreieck 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond 510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht 556 Exterior Temperature Display Aussentemperaturanzeige 651 Bmw Bavaria C Reverse Bmw Bavaria C Reverse 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter Masina a fost adusa personal pe platforma din Germania mai exact Reckendorf in 2009 (pe vremea aia eram pustan la liceu) si aveam numai gaze in cap gen pachet M motor 2.5 turbo si multe alte tampenii.In timpul facultatii si dupa, lucrurile s.au mai cizelat in sensul ca am inceput sa pun pret pe ceea ce inseamna sa detii cu adevarat un BMW.Precizez ca timp de 4 ani de zile am stat foarte mult timp pe forumurile din afara in special pe intalnirea BMW-urilor si Bimmerforums.com dar primul si.a pus amprenta foarte mult pentru ca acolo sunt apreciate mai mult modelele stoc.In orice caz multe schimbari nu s.au petrecut in decurs a 2 ani de cand am inceput sa muncesc numai pentru masina.Incerc pe cat posibil sa completez pachetul sport de fabrica cunoscut mult in state ca fiind un pachet care contine bara fata FL, praguri luxury, suspensie MTech OEM, si nu in cele din urma faimoasele jante Style 30 pe care nu le am inca dar am un set de jante style 13 care inca nu au fost puse, un set de jante borbet, un set de table si sper sa mai urmeze si ceva pe 17 dar inca nu stiu sigur.Bara FL o am de la un cabrio din 1999 care e impecabila, si pragurile luxury care inca nu sunt puse de pe un 316 coupe.Lista cu ce s.a luat pana acum la ea si s.a schimbat intr.o oarecare masura: - semnale galbene in detrimentul celor albe; - finala de E36 318IS (dupa ce se incalzeste putin are un sunet demential) - proiectoare cu tot cu suporti si instalatia aferenta dar refacuta de un coleg - trim interior portbagaj inlocuit si revopsit - am scapat de carligul masinii firma Bossal - instalat amortizoare soc pe spate SH - lip nou bara spate de pe un 320 + revopsit - cric OEM BMW ca nu era dotat cu asa ceva - trim plastic tip oala rezerva portbagaj - mocheta usa portbagaj si clipsuri ca nu avea - sistem inchidere nou luat de pe un E36 328 coupe ce tine de usile fata, contact, torpedou, si portbagaj, sper sa nu fi omis ceva - la un moment dat masina a avut un volan MTech 1 dar am revenit la 3 spite - nuca schimbator MTech + embleme capota si portbagaj noi - nari model FL de la FK tuning nu am vrut grila cu totul pentru ca asa pot trece la NFL cand vreau eu - license plate trim delete OEM - set arcuri sport rosii pe fata diferenta insesizabila dar e ok decat cum era - oglinda cockpit cu sensori care face parte din sistemul inchiderii centralizate doar ca nu este pusa - sistem/modul semnalizare U.S OEM pe timp de noapte - interior sport (Recaro) de pe un amarat de 325 TDS de spania refacut total doar partea de piele (fiind semipiele) cu kit profesional cumparat online de la Viprotec - cotiera luata de pe un individual - CD player nou AKAI cu SD si micro SD nu multi bani crezand ca a ramas ce a fost odata firma in sine...sper la ceva OEM pe viitor si multe altele care nu imi stau in cap.In principiu nu sunt multe pentru ca in nord salarizarile sunt mici dar daca pasiunea e mare, asta le intrece pe toate. Anul trecut am achizitionat un motor M50B20 vanos (mandria mea cea mai mare) pe care in momentul de fata il desfac si vreau sa il restaurez complet.Urmeaza sa imi cumpar un stand rotativ la 360 de grade, cheie dinamometrica plus multe altele dar mai dureaza.Motorul trebuie completat cu suporti, radiator si chestii marunte care se vor face in timp. Anul asta am achizitionat clima digitala de 6 cilndri.Urmeazanu stiu cand sincer sa completez geamuri electrice spate, sper la un cup holder care il caut de 2 ani si nu il gasesc (exclus varianta cu statele), diferential autoblocant/LSD 3.45, finala de E46 cu 2 iesiri varianta cu tips.uri OEM cromate plus multe alte tampenii.Doar opoza cu stadiul in care este masina prafuita.Nu o scot pana nu e gata poate sa dureze si 20 de ani.Este opromisiune facute mie insumi pe care o voi respecta cu strictete.Masina porneste la sfert dar nu ma satisface stadiul in care se afla. Mai adaug si X-brace revopsit si montat tot de mine..........a.......punte spate cu discuri.Strangator.....sper sa apuc sa le urc sus pe toate. In timp sper sa il pot aduce la stadiul in care isi ingrijesc americanii BMW.urile dar mai dureaza.1 point
-
Senzorul de nivel ulei nu are nevoie sa-l plimbi. El ori merge, ori ba. Posibil sa fie stricat si al doilea, au acest prost obicei. Si al meu face figuri cand are chef. Acum dupa ce am cumparat altul si e pregatit sa-l schimb, de vreo luna nu mai da eroare deloc. Alternatorul s-o fi incins pentru ca era bateria descarcata si avea de pompat sanatos. Noul motor l-ai luat cu tot cu injectoare, sau fara? Sunt curios de unde vine diferenta de zgomot, ca si injectoarele au un aport serios. Pana una alta, eu zic sa-ti deschizi service unde sa schimbi doar distributii de N47. Deja stii pe de rost fiecare surubel. Felicitari pentru perseverenta. Eu cred ca o faceam bucati demult, chiar daca sunt rabdator.1 point
-
-Lant superior (121 dolari) -Lant inferior (pompa injectie/vibrochen) 56 dolari -Lant pompa ulei (48 dolari) -Patina (4 bucati) (22 +33 +22 + 33= 110 dolari) -Intinzator lant (2 bucati) 69 dolari + 62 dolari= 131 dolari) -simering arbore (29 dolari) -reluctor arbore capac distributie (34 dolari) -garnitura capac distributie (27 dolari) -loctite capac distributie (20 dolari) -garnitura baie ulei (27 dolari) -garnitura capac superior (34 dolari) -garnitura joja ulei (2 bucati) (2,4 dolari) -oring capac superior furtunas ( 7 dolari) -surub patina (3 bucati) 9 dolari -surub pinion ax came 3 bucati (3 dolari) -surub pinion pompa ulei (3 dolari) -surub pinion pompa inalte (2,7 dolari) -sprituitor ulei (10 dolari) -pinion pompa injectie (37 dolari) -pinion ax came (43 dolari) -pinion arbore lant inferior (21 dolari) -capac plastic care se insurubeaza in capacul de la distributie in dreptul pinionului de la pompa inalte (11 dolari) -surub intinzator (3 bucati) 5 dolari -surub patina (2 bucati) 7 dolari -surub patina (1 bucata) 3 dolari -ulei (6 litrii= 65 dolari) -filtru ulei ( 31 dolari) -suruburi baie (18 bucati) (18,5 dolari) -suruburi capac distributie (11 bucati) ( 8 dolari) -suruburi capac superior/culbutori (13 bucati+4 bucati) 62 dolari+ 20 dolari= 82 dolari -suruburi volanta (8 bucati) 24 dolari -suruburi placa presiune (6 bucati ) 6 dolari 1035,7 dolari (la cursul din 12 septembrie )= 3964 lei, sigur am omis ceva in minus. Dupa cum am spus, atata timp cat surubul ala care il dai jos din cauza ca trebuie sa faci distributia si el normal se inlocuieste tehnologic deoarece se alungeste si isi pierde din rezistenta, trebuie schimbat, la asta m-am referit cand am spus un "kit complet distributie". Lucruri omise 4 oringuri sus+ 4 saibe de foc injectoare. Sa mai spun ca majoritatea dau si galeria jos la acest procedeu? Mai umplem lista cu niste garnituri. Piese OE cu TVA1 point
-
Super faina!! . Aceeasi culoare am si eu pe f10 . Drumuri bune si km cat mai multi fara situatii neplacute .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am pus fulie originala si e liniste iar! Corteco a tinut doar 60.000 :bye: Masina a mai primit un detailing exterior/interior saptamana trecuta,folie pe geamuri plus un rand de jante style 126 care le-am lasat la reconditionat!1 point
-
Colegul a dat mai sus o explicatie din burta......e mai ieftin pe draq.Motivul este pe scurt ca vine electrificarea si intr-o prima faza hibridizarea...Mercedes trece pe instalatie de 48 V pentru a gestiona mai bine curentul si va integra un demaror /alternator in cutia de viteze ,evident va fi un fel de Hybrid power unit.Este mai usor sa integrezi asta daca e in linie. Sursa :AMS,AutoBild.1 point
-
spor la montat, oricum e faptul consumat, un sfat totusi, nu mai bate cu ciocanul in piese1 point
-
Era rotit in aceeasi directie in timp ce filetul este invers cu un cuplu de strangere de 5 NM (de abia daca strangi) cu un unghi de 90 grade. S-a rotit pe gol in ax cand mi-a aparut mie martorul, el a angrenat pompa pana a inceput sa se desurubeze deoarece el nu a fost lipit acolo, a ramas un spatiu din cauza ca l-am pus invers si asta l-a facut sa se desurubeze. Surubul a impins in baia care mi-a fisurat-o si nu a putut sa cada in baie, surubul a ramas intepenit acolo, iar lantul invartea pinionul in gol pe surub. As fi pus si eu pozele, dar spatiu de upload pe forum este mic, am fost nevoit sa sterg acum cateva luni poze deoarece nu mai puteam posta, de aceea am ales sa le postez pe un site special pentru asta, unde am cont si am poze si din 2012.1 point
-
Degeaba ai ulei in baie daca pompa nu il baga pe unde trebuie. Pana la urma e ca si cum nu ai ulei.1 point
-
1 point
-
A crescut cam alarmant numarul de masini in RO. Cu mult peste capacitatea drumurilor nostre sau a parcarilor , in special in orase. Pe unde te uiti masini parcate : pe trotuare , prin gradini, banda 1 ... Soferii nu mai sunt calmi si permisibili la trafic mai ales la indolenta , nesimtirea si prostia unora care se cred zmei pe asfalt.1 point
-
Atata timp cat nu detii nici unul dintre modele sau nu ai cunostinta despre ce am intrebat, nu inteleg reply-ul tau. Ai vrut sa arati ca stii sa scrii cu cratima dar si sa folosesti cuvinte de baietas ca "bo$$" ori "pa" ? Ne-am prins, eu cel putin..1 point
-
eu ti-am zis parerea mea intr-o alta circumstanta, pretul la diesel nu ar fi scazut radical mai devreme de 5 ani astfel incat sa te afecteze si da, probabil peste vreo 2 ani luai 15.000 pe ea insa atat vei lua si pe asta pe benzina iar motivul este dat de faptul ca vor aparea G30 sh. eu sunt ferm convins ca peste 3 ani jumatate cand expira leasingul la asta pe care o am (520d), va putea fi vanduta cu peste 30.000 euro inclusiv tva cu tot cu motorul ei mic si diesel.1 point
-
Ce o sa fie ? O data cu motorul (care este tot de BMW ) o sa se schimbe si marca ?1 point
-
Iti garantez ca aproape orice 320d e46 din Romania pus la vanzare este cazan intr-un fel sau altul. Toate au cel putin 400k km, inclusiv cel din anunt. Nu as lua modelul ala...are si soft, EGR anulat, evacuare inox => cel mai probabil nu mai are nici macar catalizator, nu treci niciun ITP fara spaga. Eu cred ca e46 diesel deja sunt niste masini mult prea obosita/rulate etc. ca sa mai fie luate in considerare. Oricum nici consumul nu te gandi ca este cine stie ce, in afara iti consuma ~6 si in oras trece foarte usor de 10. Mai sus tocmai a postat cineva un F30 2013 cu 270 000km care arata impecabil. Chiar crezi ca un 320d din 2004 poate avea 280 000km? Asta in conditiile in care cu siguranta a fost adus din Germania de cativa ani, nu a fost luata de noua din Romania. Cu 280 000km in bord gasesti e90 facelift sau F30. Ce e mai vechi de 10 ani si adus de curand in tara (sub 5 ani) nu are cum sa aiba sub 300k km. Dintre persoanele cunoscute mie care si-au luat diesel sh si au verificat km inainte/dupa vanzare iti dau urmatoarele cazuri: Golf 5 2.0 tdi 2008 luat in 2017, 170k km in bord - 360k km in realitate E90 320d 2006 luat in 2015, ~200k km in bord - 450k km in realitate Skoda octavia 1.9tdi 2006 luata in 2016, ~200k km in bord - 500k km in realitate Volkswagen Bora 1.8 benzina ~2003 vanduta in 2016 ~200k km in bord -700k km in realitate Primele 3 aratau impecabil, aveau multe dotari, nu pareau masini de firma, fara probleme tehnice majore etc.1 point
-
ai nevoie de: modul, cablu USB + port, microfon + cablu, antena Bluetooth + cablu, suport modul, cablaj (+fibra) pentru sunet mai bun trebuie sa schimbi tot sistemul audio, nu doar difuzoarele1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poate ai avut un 535d cum cauta si cel care a deschis subiectul. Ieftin, bun si ''FULL-OPTIONS'', de acolo si problemele. Ti-a mancat 15k de ce ? Euro, dolari, lei ?1 point
-
Am avut e39 si e60 in 6 Acum am f36 in 6 si e30 in 4 Fratele meu a avut multe e36 si e39 si in 4 si in 6 Am prieteni cu e46 in 4, e39 in 6, e60 in 4, f10 in 4, f30 in 4 si alpina d10 in 6; Avantaje multe ptr. 6cilindri si prea putine dezavantane; mult superior, joaca in alta liga fata de 4cilindri.1 point
-
E60 535 LCI si mai ales full fĂŁrĂŁ trapĂŁ la 10 mii este combinația perfectĂŁ! Sac fĂŁrĂŁ fund! Succesuri!1 point
-
Ti se pare doar,un 2.0 re-re-resoftat bate la fund chiar si un v12 lamborghini,se stie1 point
-
Multumesc. acum l-am pus la descarcat.revin cu feedback :frantics:1 point
-
Fratele mai mic ... un Seria 2 Coupe F22 http://i.imgur.com/qeHe4XV.jpg http://i.imgur.com/FWyXjgO.jpg?1 http://i.imgur.com/kGtQ54f.jpg1 point
-
Bine...in principiu nu se intelege deloc evolutia masinii din prezentarea asta de 2 bani cu pozele puse aleatoriu insa pe forumul de unde am plecat care spre dezamagirea mea a ajuns in paragina, aveam deschis topic unde afost prezentat totul in detaliu.Am grija de masina asta ca si cum as avea un copil si faptul ca de 6 ani masina nu a iesit deloc din garaj decat doar pornita, cred ca spune totul.Si asta pentru ca setup.ul de fabrica nu imi place.Cand voi considera ca este apta de iesit pe strazi o voi face.Vreau sa aiba parte de tot ce este mai bun si am sa ma sacrific la orice ora.Am noroc ca prietena ma intelege perfect si nu am probleme pe partea de pasiune iar asta conteaza si mai mult pentru mine. Interiorul a fost intr.o stare deplorabila daca ar fi sa pun toate pozele va cruciti.Omul care a avut acel 325 TDS cred ca era fabrica de fumat.......numai din scaunul sofer am scos un lighean de mal deci efectiv apa s.a facut maro inchis la culoare.Kitul de la virpotec este si el in poze, toata lucrarea s.a facut in casa in dormitor si pe hol am avut noroc ca am un apartament pe care nu il folosesc ca de nu ma dadeau ai mei afara din casa.In orice caz eu zic ca a iesit destul de bine pentru moment, planul mei fiind in viitorul apropiat sa retapitez totul dar vom vedea. Sper prin cele prezentate sumar, sa demonstrez ca merit sa fac parte din clubul vostru si cel mai important pentru mine sa pot invata lucruri noi cu ajutorul vostru si sa fiu indrumat in cele ce urmeaza legat de cazan.Ma consider un pasionat, nu un fan BMW, cele 2 categorii fiind cele mai ok din 3 care sunt recunoscute in lume ultima fiind cocalar sau pe un inteles mai delicat...meltean.Proiectul poate dura o vesnicie nu ma intereseaza.Am ajuns sclavul masinii dar in sensul bun zic eu. Sa imi fie scuzate eventualele greseli de ortografie....sunt ajuns acasa de la munca la ora 21:00 sunt obosit si imi este greu sa mai aprind lumina deci....scriem pe intuneric doar cu lumina de la monitor.1 point
-
Nu prea intelegi ca nimic din ce ai spus nu are legatura ? Este o masina pe care doresc sa o am, dar in conditiile actuale nu se poate. Cand o sa intelegi ca o masina electrica si apartamentul la bloc nu se pupa o sa intelegi si alte cele.1 point
-
Una e sa se incinga dupa 3-5 minute de la pornirea motorului si alta e sa se incalzeasca pentru ca e langa motor. Adica, nu ar trebui sa fie incins dupa 3 sau chiar 5 minute de la pornire. (Ideal ar fi sa li se masoare temperaturile..) Da curea de accesorii jos si roteste rola alternatorului; trebuie sa se miste foarte liber, ba chiar in gol de cateva ori. Orice zgomot (mai mare dacat un usor fashait) sau gripare pot fi sursa caldurii: rulmentii in general nu se infierbanta dar se incalzesc si se dilata (bilele..). Ma gandesc sa nu atinga (chiar si foarte putin) rotorul de stator.. Verifica si rola pe care sta cureaua daca e cu, clichet.. si e functional..0 points
-
) am crezut ca este altul, oricum meserias tipul. Sa vedem maine ce mai face.0 points
-
Decat sa-ti iei petarde de la toate ciorile din Pitesti de ce nu iei de afara o masina corecta si reala? Va complicati cu toti tiganii de aici in loc sa va luati masini bune. Stiu....pozele atrag ...dar cand te duci sa o vezi 1000 de probleme ,ba cu acte ba tehnic etc. Acum am auzit ca le iau prin niste firme din Ucraina sau Moldova, majoritatea bineinteles cu accidente..ca sa scoata si profit bun.0 points
-
Exclusiv piese adica toate 26 repere costa fix 2400 de lei nu 4000 cat ai scris tu acolo.0 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00