Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/13/17 in all areas
-
Da , stiu foarte bine cum se lucreaza acolo , am avut mai multe masini in garaj cu elemente revopsite la ei si erau foarte aproape de perfectiune ... pe mine nu ma intereseaza finisarea pe care oricum o fac eu ... ma intereseaza pregatirea / cum este intins fullerul / cum este "stropita" / coaja de portocala minima la uscarea lacului ( uscarea se face prin ventilatie si temperatura apropiata de cea ambientala .... uscarea la temperatura mare = coaja de portocala exagerata )4 points
-
Nu ma deranjeaza cu nimic modelul de climatronic cu functii restranse ( asta e denumirea oficiala ) mai ales ca tot sistemul este refacut complet. Ce as vrea sa mai fac la masina ( probabil din primavara ) : - revopsire integrala la DV Cargo Frumusani Masina are destul de multe defecte iremediabile pentru mine ( plafonul a fost stropit in trecut cu o substanta acida care a mancat lacul ) , bara fata si capota sunt sablate de pietricele de la drumurile extra-urbane , bara spate este julita pe un colt , pragul dreapta este si el atins de o bordura plus multe alte maruntisuri - interior confort negru complet ( scaune / bancheta / fete de usi ) - faruri + stopuri + FRM LCI ( ideal bi-xenon adaptiv ) Am aplicat o protectie ceramica pentru a spala / usca mai usor masina ( 1k nano de la Koch-Chemie )3 points
-
Si zici tu ca o vor vopsi la standardele tale? Ca eu n-am vazut inca vopsitor in ro atent la detalii. Iar daca le atragi atentia sau ai vreo pretentie se supara ca pe ultimul dusman.2 points
-
Daca tu crezi ca o masina o repari pe forum, iti doresc succes. Dar mai mult ca sigur ca n-o sa il ai.2 points
-
2 points
-
Role, intinzator , electromotor , pompa servo , pompa apa , lant distributie, tampon motor sau cutie, toba de esapament . Macar descrie putin tipul de zgomot si din ce parte a motorului vine , este ca u scartait sau bataie ?2 points
-
- Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:07408276131 point
-
Pentru a schimba uleiul la cutie ai 2 variante: metoda prin scurgere si cea cu pompa flush. Daca uleiul fost schimbat la timp ( 80-120.000km ) merge si prima metoda. Daca uleiul nu s-a schimbat la timp si ai peste 120.000km atunci e recomandat cu pompa flush.1 point
-
Eu am ramas cu alta impresie, chiar mi s-au parut foarte amabili si dornici sa te ajute. Trebui sa fii putin obisnuit cu aroganta "Vanzatorului Roman" si totul decurge perfect.1 point
-
...despre ce caldura vorbim? Cea cauzata de sudura unei tije pe un prezon!? Caldura inmagazinata in prezon se v-a disipa foarte repede in tot ansamblu rotii ca sa crezi ca poate afecta rulmentul. Si chiar daca ar ajunge la rulment acesta se incalzeste mult mai mult in urma franarii cum zice si .Bogdan de altfel.. Poate e mai bine sa vorbesti cu un sudor nu cu un mecanic.. Oricum e destul de invaziva si periculoasa pentru ca probabil un neatent ar putea lovi janta cu electrodul si asta poate lasa niste urme.. Prezoanele antifurt nu s-ar rupe daca ar fi stranse dupa carte si nu cu, ciocanul pneumatic! Nu e problema de design e problema de inconstienta.1 point
-
http://i65.tinypic.com/5vyj50.jpg http://i66.tinypic.com/vevu3c.jpg http://i64.tinypic.com/14nodoh.jpg http://i67.tinypic.com/2me8i08.jpg http://i67.tinypic.com/2mru0i9.jpg 228.000 km Fulie vibrochen originala rola alternator Ulei liqui moly 5w30 + toate filtrele schimbate1 point
-
1 point
-
Da, se simte o diferenta, trage mai prost in unele cazuri, cele mai multe de altfel, parca ar avea 150cp, inca investighez problema, aceasta problema o aveam inainte, dar imi facea foarte rar, gen nu intra turbina deloc, schimbam viteza si isi revenea. Cand s-a rupt distributia am gasit o eroare in ista "too much pressure, possibly clogged" sau ceva de genu, o sa plec cu ea la un drum dupa munca sa vad daca isi face regenerare singura, daca nu i dau fortata din ista sa vad care e treaba. Dupa ce am refacut motorul cand am avut distributia rupta si am bagat piciorul in ea, m-am speriat cat de bine tragea, acuma m-am speriat ca de prost trage, se duce, dar parca nu ar intra turbina 100%, asa se simte, nu tot timpul, de 3-5 ori mi-a intrat bine, dar mai mult prost decat bine... Logic si tehnic nu are ce sa fie din motor ci din filtru sau turbina, eu zic ca e filtru, investighez si va anunt. Da, asa este Cosmin! ), intr-un fel si asta era logic...dar stii cum e , te agati de orice speranta ca sa nu o iei razna. Edit: Multumesc bimmer! Iti doresc la fel si tie!!1 point
-
Nu te acuza nimeni, dar una e in descriere, alta e in poze. Sunt mii de anunturi pe autovit cu optiuni in descriere care nu se regasesc pe masina, suntem satui de ele. Foarte frumos ca le-ai schimbat, spor la vanzare!1 point
-
Pai fa din fata pana in spate cu teava simpla si doar o finala si o sa se auda bine Dar vezi sa nu depaseasca 80 db ca se iau baietii de tine1 point
-
Va salut. Citesc de multa vreme acest forum dar nu am avut cont pana astazi. Exact problema pe care o descrie alynxs o am si eu la masina si din pacate nefiind una comuna este greu de descris. Zgomotul respectiv seamana cu zgomotul produs de un portbagaj inchis agresiv. Eu il simt sub masina - deci nu in zona motor. Banuiesc ca undeva intre cutia automata si diferential sa se produca aceasta "smucitura". Am schimbat tot ce era de schimbat la articulatii, inclusiv puntea spate am dat-o jos si am schimbat cele 4 bucse mari sperand ca voi rezolva acest "buf". Mecanicii mei s-au uitat in zona cardanul-ui dar suspectez ca nu au fost foarte rigurosi. Nu astept rezolvarea pe forum, sunt constient ca tot pe elevator - tragand de una alta - se va gasi solutia, dar am vrut sa sustin colegul care a deschis acest topic, mai ales pentru ca se pare ca este o problema greu de identificat.1 point
-
Asa stiam si eu ca tin pana in 200.000,oricum vad ca din ce in ce mai multe piese nu se merita decat oe original1 point
-
Nu e slaba, este doar o masina cu minim 250 k km rulati care necesita schimbarea diverselor piese. De noua a costat 80 de mii, iar noi vrem sa mearga fara un leu bagat 20 de ani, dupa ce o cumperi cu 10 mii sh. Nu e lipsa de logica aici?1 point
-
La masina asta si nr asta de km o sa te apuci te schimbat injectoare curand, de reconditionat le reconditionezi doar daca vrei sa vinzi masina ca dupa ceva timp o iei de la capat. Eu am pus toate injectoarele pe banc la testare si erau in parametrii iar dupa 2 luni aveam un injector care a sarit de la +0.5 la +2.1 . asa e cu injectoarele piezeo, poti sa ai surprize oricand la km astia. Galeria de admisie este consumabil, nu ma tine mai mult de 120mii km( sau 2 ani, in ultima vreme am inceput sa fac mai putini km) Termostatele le schimb cand da frigul spre sfarsitul anului, de obicei cedeaza cel de la EGR sau ambele. Fulia la peste 200mii km clar are ceva bube, dar astea sunt detalii. Turbina mica e loterie cu ea, daca masina nu a fost ingrijita si fostii proprietari si-au batut joc de felul in care s-a mers cu masina e posibil sa nu mai aiba multa viata, dar e discutabila treaba asta. Bucsaraie pe fata nu mai zic, e ceva normal sa schimbi la ce drumuri "bune" avem si la felul in care se lucreaza pe strazi. Amortizoarele originale rar sa tina cu mult peste 250mii km, poate la altii care au mers doar pe autostrada, dar nu sunt o avere. Electrovalvele de la turbine pica pe rand, e distractiv cand se strica cea de la turbina mica atunci cand esti in trafic, matizul o sa fie avion pe langa tine la plecarile de pe loc. Daca sari peste schimbatul galeriei si iti curge ulei pe motor, o sa ajungi sa schimbi si releul de la bujii. Din cand in cand e posibil sa te trezesti cu un droser de la xenon ars sau calculatorul de la farul adaptiv, traiasca dezmembrarile ca o sa te descurci, se monteaza si pe alte modele. Lumea spunea ca e consumabila cutia de viteze(daca softezi masina sau daca o abuzezi cu plecari bruste), daca esti genul linistit si faci schimbul de ulei in cutie la maxim 120mii km poti sa fii un norocos si sa te tina mai mult decat motorul, dar se schimba convertizorul si electrovalvele din ea + ceva chestii in functie de nevoi si stai relax pe urma. Mai exista si ventilatorul de la clima, are o mica problema ca la orice model sa inceapa sa scoata diverse sunete dupa o anumita varsta, si se demonteaza multe chestii din bord ca sa ajungi la el, e deranj mare pentru o piesa nu prea scumpa. Daca tot nu pot intege unii cum poti sa bagi 15mii in masina asta in mod preventiv, fara sa astepti sa pice o piesa ca sa o schimbi atunci sa faca lista de preturi + sa adauge diverse consumabile Exemple de chestii care pot pica mai sunt, o gramada.1 point
-
Cred ca lui Acero ii place sa aiba ce face la masina. :frantics:Asta era problema cu M550-ul - era deja perfecta. Arata bine E60-ul. Bafta!1 point
-
Felicitari. Motorul e ca si nou acum. Incetul cu incetul, baietii se vor reprofila pe motoare bmw )1 point
-
Salutare! Am scos teava din galerie, am dat-o cu vaselina, tot nu s-a etansat perfect, dar parca o idee mai bine. Am montat tot de pe motor in afara de racitorul de gaze, am pierdut o teava din aia mica de plastic, sunt 2 (11717799853), in rest am bagat peste tot mufele, ce mai am nevoie daca ma puteti ajuta, cablul de masa, este unul subtire negru care duce in jos, habar nu am de unde e scos. Am decat o poza cu ambreiajul si cu "mot-ul" facut de mine pentru montarea ambreiajului. Am folosit ideea lui Alex, am luat tubul ala mic de metal de la chain tensioner, am taiat bucata aia mica de rulment dintr-un cap de planetara care era mai groasa cu 1 mm decat discul, am polizat bucata respectiva pana s-a centrat perfect cu discul si dupa am sudat tubul pe rulment perfect in mijloc. Am dat o data cu banda pe tubul care intra in volanta ca sa stea fix, l-am fortat putin cu ciocanul si dupa mi-a venit perfect placa peste disc, am scos siguranta aia respectiva si dupa am tras de rulment sa-l scot afara. Din ce am vazut este centrata la mm placa cu discul. Miercuri vreau sa schimb racordul flexibil, tamponul de la schimbator , sa nu mai joace levierul, suportii motor+ cutie, sa pun motorul pe masina cu totul si sa-i dau cheie, cam asta e obiectivul sper sa ma incadrez cu timpul. P.S suruburile de la placa au fost stranse la 24 NM, fiind de 6 (imbus de 6)1 point
-
Multumesc frumos mase! Da exact teava aia, nu a avut vaselina si nu mi-a dat prin cap sa dau, o sa pun vaselina.1 point
-
Avem da ceva, oricum m-ati ajutat , stiu ce e de facut acuma, luni rezolv si cu ambreiajul. Pana atunci niste poze cu injectoarele curatate si o poza cu o factura (piese schimbate cand am tinut masina in service o luna si dupa 10 km dupa ce am luato s-a rupt distributia). My link De asemenea vreau sa va intreb daca este vreo problema la turbina, se misca ceva acolo si habar nu am ce este aia, asa trebuie sa se miste? Tot acolo daca va uitati atent, in spatele turbinei este afumat destul de mult. de la ce sa fie? ar scapa ceva pe undeva? Video: Am mai schimbat din garnituri sa ma scap de ele si cred ca tot mai sunt vreo 15 bucati, am montat EGR-ul inapoi pe racitorul de gaze, am montat clapeta de acceleratie pe galeria de admisie, am bagat teava aia inapoi in admisie insa nu mai etanseaza perfect, nu ai cum sa o fortezi sa intre mai mult, am strans suruburile la maxim, s-a indoit putin tablia aia insa tot nu sta etans perfect ca inainte sa o scot, sper sa nu scape ceva gaze pe acolo desi cred ca o sa scape.1 point
-
nu-i cumva cureaua de accesorii si de fapt acel zgomot metalic e o scartaietura?1 point
-
Cu cat e mai grea masina, cu atat se schimba mai des. Nu pricep de ce sa dai 1200 ron la reprezentanta cand cu max. 500-700 de ron le schimbi la orice service care nu are angajati babuini.1 point
-
Mda, cred ca ne-am dori toti V8 sau V10. Daca e posibil, macar un V-L6 Lasand retorica oleaca deoparte, problema specifica .ro ramane impozitarea aberanta peste 2999 cmc. Cine trece de 3l, in general nu face multi kilometri, dar cand vine 1500-2000 EUR impozitul anual, injuri de mama focului, dupa ce trece primul an, care e de placere! In mod practic am avut si condus V8 benzina de la BMW si Land Rover. Compresorul era o placere vs turbina, doar ca in mod real rar vedeai sub 20l/100 Km, iar asta fara sa tocesti acceleratia. Cand pe un drum dus-intors Bucuresti - Constanta ~ 450 Km consumam 90-100l, iar benzina era aproape 6 lei, parca iti venea sa dai cu sapca de asfalt! Si uite asa am tras eu linie si "m-am cumintit" la 3l triturbo, V6, diesel. P.S. Doamne fereste de 4 cilindri...1 point
-
Vezi ca ai incurcat topicurile. AM observat ca deschizi multe deodata. Ar trebui sa mai folosesti functia "search". Pentru toate topicurile deschise de tine mai erau inca vreo 2, 3 la fel. Asa nici tu nu mai stii ce si cum.1 point
-
Da chiar asa, cu 3000 de lei cat este o distributie la n47 face brici cap coada un e90 din 2005 cu 500 de mii de km. Il face frumos, astupa clapetele, jante d-alea jmekere pa' 18 cu cauciucuri sh. Si vorba aia, un m47 cu 400 de mii de km abia si-a facut rodajul, e aproape nou fata de un n47 cu 200 de mii de km. Ca dupa cum stim, o masina mai veche nu se strica sigur, ulei filtre si apoi goneta de rigoare ca asa ii sta bine unui bemveu.0 points
-
Ca de obicei trebuie sa apara unul ca severin31 care sa faca afirmatii de rahat. Severine, dupa cum te-ai exprimat se pare ca tu esti cel sarac cu duhul. Ca sa intelegi, de facto, distributia pe lant este gandita ca sa nu se schimbe, fata de o distributie pe curea. Pana la N47 la BMW nu se auzise de schimbat distributia. Tu ti-ai luat n47 si te oftici ca a trebuit sa bagi bani in distributie? PS auzi la el sarac moral... Klaudiu, cauta un e90 cu M47 si cu banii pe care i-ai fi investit intr-o distributie o faci pe asta brici, tehnic si estetic.0 points
-
Am incercat sa sterg niste errori cu INPA si dupa ce am scos cablul am vrut sa pornesc insa nu a mai pornit. Nu stiu ce i.am facut. Ma poate ajuta cineva?0 points
-
Nu au nici macar un M in reprezentanta si daca se straduiesc sa "vanda" la fel ca cei de la ABG, e clar, nu merita mers deloc! Nu m-as deranja sa merg la astia nici cu invitatie VIP. Atitudinea lor fata de potentialii clienti e fix egala cu zero. Ei se plang ca nu vand suficient, dar si cand te duci sa cumperi, te rogi de ei sa vanda. NU, MULTUMESC!0 points
-
Nu, stai linistit, stiu si eu ce inseamna o curea de accesorii, si scartaitul specific. La mine face un fel de "buf" cand porneste, doar prima pornire din zi. In fine.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Am postat si pe celalalt topic cu scuturatul la relantii valori concrete din tester si nimeni numai are habar. Cand nu am pus ceva concret toti expertii si'au dat prost cu parerea. Dar na...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Din pacate,masina asta n o sa mai fie BMW niciodata-1 points
-
Fix o saptamana in urma: Revizie motor: ulei OEM + toate filtrele (cu scriere in istoricul masinii) Revizie cutie: ulei ZF + filtre Service ales, Bimmer, pt prima data la ei (m-am intors la BMW dupa multi ani de Audi), foarte eficienti si comunicativi, nu am nimic de reprosat, foarte multumit. Nu aveam nici un fel de problema cu masina, intra si cutia, asa ca nu pot vorbi despre imbunatatiri, totul ok.-1 points
-
-1 points
-
Decat sa-ti iei petarde de la toate ciorile din Pitesti de ce nu iei de afara o masina corecta si reala? Va complicati cu toti tiganii de aici in loc sa va luati masini bune. Stiu....pozele atrag ...dar cand te duci sa o vezi 1000 de probleme ,ba cu acte ba tehnic etc. Acum am auzit ca le iau prin niste firme din Ucraina sau Moldova, majoritatea bineinteles cu accidente..ca sa scoata si profit bun.-1 points
-
BMW Seria 3 320 efficient dynamics Alb Perlat Mineralweiss https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-320-efficient-dynamics-alb-perlat-mineralweiss-ID8lMYP.html Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
Daca schimbul distributiei reprezinta o problema, atunci ce te faci daca se strica ceva la masina? Dezmembrari la nesfarsit? Sau daca se cheama Bmw trebuie sa mearga 300 de mii de km fara sa ii schimbi nimic?-2 points
-
Am fost și eu la faur. Parca doar 4l s-au scurs. Practic ala n-a fost schimb, doar o ĂŽmprospĂŁtare. DacĂŁ știam as fi mers la un service unde folosesc aparat și schimba tot uleiul. Plus ca nu vor sa reseteze adaptarile cutiei. Sincer nu mi se par servicii demne de o reprezentanta.-2 points
-
Ești prea sĂŁrac pentru a avea/ĂŽntreține un Bmw. FĂŁrĂŁ supĂŁrare! Este un adevĂŁr! Fie cĂŁ e vorba de sĂŁrĂŁcie materialĂŁ sau moralĂŁ. Este o afirmație valabilĂŁ pentru toți cei care se vaietĂŁ: ”Vai! Distribuția!!!!” DacĂŁ o reparație de, hai, 4000 lei nu ĂŽți permiți, atunci cum poți sĂŁ- ți pui problema de BMW, marcĂŁ de lux (vorba vine, cĂŁ la noi toți Logan-iștii/Opel-iștii ĂŽși cumpĂŁrĂŁ cele mai ieftine tigĂŁi cu sigla Bmw)? Da, sigur este o alegere deșteaptĂŁ sĂŁ nu cumperi un autoturism cu N47 din 2009 sau 2010 care are ĂŽn jur de 200.000 km, cĂŁ poate e necesarĂŁ o cheltuialĂŁ de 3.500 lei cu distribuția, dar e mai bine sĂŁ achiziționezi un Bmw cu M47 din 2000 vara cĂŁ la acela nu e nevoie sĂŁ schimbi distribuția, ci altele care picĂŁ la o mașinĂŁ cu peste 250.000--300.000 km. Mai gândește-te, dacĂŁ nu te ĂŽntinzi mai mult decât ți-e plapuma.-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00