Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/14/17 in all areas
-
Nu-ti recomand la colegul Kenbobo, departe de a fi profesional softul care ti-l doresti. CompleteChip Bucuresti PowerTech Buzau.4 points
-
Tot balamucul a durat aproape 12 ore,dar eu zic ca a iesit binișor,având în vedere sculele pe care le-am folosit.Pe lângă asta,am mai inlocuit bujiile+role intinzatoare si curea.Ce am remarcat,e faptul că răspunsul accelerației este imediat ,iar motorul parca nu mai e asa de zgomotos....poate asta e placebo. Înainte să mă apuc de treaba,am dat o tura si pe Transfagarasan.4 points
-
Cine ti-a recomandat tie vre-odata anvelope de iarna late ? Este prima oara cand aud pe cineva ca iarna anvelopele late sunt mai bune.2 points
-
Nu se plang toti cum s-a scris in prima postare. Se plang "sparietii" si cativa care chiar au probleme. Lasand la o parte problema distributiei de la N47, care e un super motor, de ce nu vorbeste nimeni despre problemele pe care le are M47, gen turbo, clapete etc. Daca doar asta e criteriu pentru a alege un cazan de masina de 12 ani vs una de 5-6 ani, e destul de trist. Poti sa bagi cati bani vrei intr-o relicva ca tot relicva va fi oricat ai petici-o. Parerea mea, ia-ti un N47 dupa 2011 si nu o sa ai probleme cu nicio distributie iar daca chiar ai nu e capat de tara sa bagi 3000 lei sa o schimbi. Daca este capat de tara atunci te-ai intins mai mult decat ti-e plapuma.2 points
-
Da Boaska, un film foarte prost, asta e realitatea, desi mi-e greu sa o accept, fiind fan al marcii.2 points
-
Da chiar asa, cu 3000 de lei cat este o distributie la n47 face brici cap coada un e90 din 2005 cu 500 de mii de km. Il face frumos, astupa clapetele, jante d-alea jmekere pa' 18 cu cauciucuri sh. Si vorba aia, un m47 cu 400 de mii de km abia si-a facut rodajul, e aproape nou fata de un n47 cu 200 de mii de km. Ca dupa cum stim, o masina mai veche nu se strica sigur, ulei filtre si apoi goneta de rigoare ca asa ii sta bine unui bemveu.2 points
-
Daca schimbul distributiei reprezinta o problema, atunci ce te faci daca se strica ceva la masina? Dezmembrari la nesfarsit? Sau daca se cheama Bmw trebuie sa mearga 300 de mii de km fara sa ii schimbi nimic?2 points
-
Nu ma deranjeaza cu nimic modelul de climatronic cu functii restranse ( asta e denumirea oficiala ) mai ales ca tot sistemul este refacut complet. Ce as vrea sa mai fac la masina ( probabil din primavara ) : - revopsire integrala la DV Cargo Frumusani Masina are destul de multe defecte iremediabile pentru mine ( plafonul a fost stropit in trecut cu o substanta acida care a mancat lacul ) , bara fata si capota sunt sablate de pietricele de la drumurile extra-urbane , bara spate este julita pe un colt , pragul dreapta este si el atins de o bordura plus multe alte maruntisuri - interior confort negru complet ( scaune / bancheta / fete de usi ) - faruri + stopuri + FRM LCI ( ideal bi-xenon adaptiv ) Am aplicat o protectie ceramica pentru a spala / usca mai usor masina ( 1k nano de la Koch-Chemie )2 points
-
Pentru mine raspunsul lui Mark a fost suficient,daca mai erau si altii cu cheltuielile lor,si mai bine.Poti da mai multe minusuri,nici o problema,desi banii ,ratele ar fi fix problema mea.Ca am afacere sau nu ,ca mi pot permite sau nu,o sa vad.Eu faceam un calcul asa,la prima strigare.Normal ca preturile .sumele difera.Stiu si eu ca nu e o masina ieftina la intretinere,si binenteles stiu ca nu merita ratele la banca pt o masina sh ,mai ales un f10.O zi buna Cavaliere-bine punctat-pt un fier.Desi este un fier,ne plac,ne atrag si ni le dorim.Simplu: 800 900 o revizie service,1000 lei discuri etc.M ai lamurit pe scurt.Ms frumos Thanx BMG2 points
-
- Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:07408276131 point
-
La ITP masoara doar opacitatea fumului (cat de negru e), adica un rahat. Sa dai jos DPF de buna voie mi se pare un rahat si mai mare.1 point
-
Msinile mai vechi fara DPF cum trec de ITP ? Pe ei ii intereseaza noxele, nu cenusa care nici macar nu prea iasa cand accelerezi masina la liber.1 point
-
In majoritatea situatiilor cele mai inguste fata de cele late fac mai buna treaba. Ar fi bine de stiut cine se aventureaza iarna off-road pe zapada proaspata, atunci merita cele late.1 point
-
Nu va contraziceti prea tare: "On soft surfaces, such as deep snow, wider tyres fair better, as the smaller pressure prevents the wheels from getting stuck in the snow. -Narrow tyres, on the other hand, are superior on hard surfaces, where the increased pressure results in greater grip. -If you often drive on roads with compacted snow or ice, typically found on infrequently maintained local roads, it is more preferable to fir narrow tyres" Sursa: https://www.oponeo.co.uk/tyre-article/wide-or-narrow-tyres-for-winter1 point
-
toate 330d e46 au m57 si toate M57-urile au common-rail deci orice ai alege n-o sa fie o diferenta foarte mare dpdv al "generatiei" daca vorbim de motorizare. da, cu timpul au pus alta turbina, mai multi senzori, whatever. sa fiu in locul tau as alege cea mai scumpa masina care e si "clean" (i.e. fara modificari after market sau retrofit-uri facute prost - ceri VIN-ul si verfici dotarile de fabrica) am inteles ca vrei s-o personalizezi - la exterior sunt tone de kit-uri disponibile, jante, etc. pentru motor daca vrei sa storci cat mai mult din el poti sa incerci oricand o resoftare, internele fiind foarte solide si tinand si 600Nm. la suspensie sunt tone de coilovers complete (amortizor, arc, flansa) de vanzare de la companii consacrate cum ar fi BC racing la ceva gen 1200-1500 de euro. DAR daca vrei xenon sau navigatie 16:9 stock, recomandarea mea ar fi sa nu te apuci de retrofit-uri ci sa cauti o masina care le-a avut din fabrica. deci gandeste-te ce dotari vrei "la interior", pune-te pe cautat, si ordoneaza-le de la scump la ieftin, nu invers. ai grija, M57-urile dezvolta foarte mult cuplu, mai mult si decat M3-ul (cu peste 50Nm chiar, doar ca ala are LSD) iar E46-urile sunt recunoscute pentru faptul ca rup cadrul in care sta puntea spate din caroserie, mai ales la exemplarele puternice. pay special attention to this.1 point
-
Doar un heads-up, costurile de intretinere se pot limita generic doar la revizii si chestii consumabile, placute de frana, discuri, bucsi superioare, brate inferioare (deh,s trazi in RO) , curele , role de la motor, un alternator stricat, o flansa la cardan, etc. Sunt si situatii exceptionale cand dai faliment de la o piesa banala, cum a fost la mine la E60, si atunci conteaza daca ai bani sa o intretii sau nu.1 point
-
Adaptarile se reseteaza SI cand se schimba uleiul de la cutie, logica e foarte simpla: se schimba proprietatile fluidului, iar solenoizii sunt "invatati" cu fluidul vechi, si in functie de cum conduci dupa resetare, TCU-ul invata unde si cum sa schimbe mai optim si mai lin. Eu le-am resetat si cand am luat masina de la ultimul proprietar, habar nu aveam ce stil de condus are Practic cine controleaza vitezele ? computerul de pe mechatronics prin solenoizi, care deschis si inchid in functie de ce viteza trebuie cuplata prin presiune hidraulica, care e masurata de un senzor. Daca proprietatile fluidului se schimba, atunci se schimba si parametrii de presiune, nu stiu cat de mult, ca n-am facut fizica fluidelor foarte mult, dar cred ca se simte (la mine cel putin s-a simtit)1 point
-
Asa se plateste. Si eu l-am platit, dar am avut pe cineva care m-a ajutat. Plata se cam face prin banca, e altceva decat pretul numerelor. Si la noi sunt doua institutii diferite, prefectura pt numere si primarie pt impozite.1 point
-
1 point
-
Adaptarile se reseteaza doar daca se schimba componente in cutie... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pentru a schimba uleiul la cutie ai 2 variante: metoda prin scurgere si cea cu pompa flush. Daca uleiul fost schimbat la timp ( 80-120.000km ) merge si prima metoda. Daca uleiul nu s-a schimbat la timp si ai peste 120.000km atunci e recomandat cu pompa flush.1 point
-
Da , stiu foarte bine cum se lucreaza acolo , am avut mai multe masini in garaj cu elemente revopsite la ei si erau foarte aproape de perfectiune ... pe mine nu ma intereseaza finisarea pe care oricum o fac eu ... ma intereseaza pregatirea / cum este intins fullerul / cum este "stropita" / coaja de portocala minima la uscarea lacului ( uscarea se face prin ventilatie si temperatura apropiata de cea ambientala .... uscarea la temperatura mare = coaja de portocala exagerata )1 point
-
Si zici tu ca o vor vopsi la standardele tale? Ca eu n-am vazut inca vopsitor in ro atent la detalii. Iar daca le atragi atentia sau ai vreo pretentie se supara ca pe ultimul dusman.1 point
-
Da, se simte o diferenta, trage mai prost in unele cazuri, cele mai multe de altfel, parca ar avea 150cp, inca investighez problema, aceasta problema o aveam inainte, dar imi facea foarte rar, gen nu intra turbina deloc, schimbam viteza si isi revenea. Cand s-a rupt distributia am gasit o eroare in ista "too much pressure, possibly clogged" sau ceva de genu, o sa plec cu ea la un drum dupa munca sa vad daca isi face regenerare singura, daca nu i dau fortata din ista sa vad care e treaba. Dupa ce am refacut motorul cand am avut distributia rupta si am bagat piciorul in ea, m-am speriat cat de bine tragea, acuma m-am speriat ca de prost trage, se duce, dar parca nu ar intra turbina 100%, asa se simte, nu tot timpul, de 3-5 ori mi-a intrat bine, dar mai mult prost decat bine... Logic si tehnic nu are ce sa fie din motor ci din filtru sau turbina, eu zic ca e filtru, investighez si va anunt. Da, asa este Cosmin! ), intr-un fel si asta era logic...dar stii cum e , te agati de orice speranta ca sa nu o iei razna. Edit: Multumesc bimmer! Iti doresc la fel si tie!!1 point
-
Nu te acuza nimeni, dar una e in descriere, alta e in poze. Sunt mii de anunturi pe autovit cu optiuni in descriere care nu se regasesc pe masina, suntem satui de ele. Foarte frumos ca le-ai schimbat, spor la vanzare!1 point
-
Decat sa-ti iei petarde de la toate ciorile din Pitesti de ce nu iei de afara o masina corecta si reala? Va complicati cu toti tiganii de aici in loc sa va luati masini bune. Stiu....pozele atrag ...dar cand te duci sa o vezi 1000 de probleme ,ba cu acte ba tehnic etc. Acum am auzit ca le iau prin niste firme din Ucraina sau Moldova, majoritatea bineinteles cu accidente..ca sa scoata si profit bun.1 point
-
Sigur nu au umblat si pe la catalizatoare ? nu de alta dar am mai stat langa o masina fara DPF si nu era un miros de nesuportat ... Oricum ai facut o prostie, trebuia sa lasi DPF-ul ca nu era nici o problema , si eventual sa te documentezi mai bine ... nu sa mergi asa pe mana unora care vor si ei sa mai castige un ban.1 point
-
E ok pe naiba... Iti trebuie alt filtru sa pui inapoi. Filtrul in sine e un fagure ceramic care odata spart e gunoi E normal sa ai noxe, la ce te asteptai ? Itp nu il mai treci in veci Sa ne spui la ce service ai fost, sa nu trecem pe acolo1 point
-
Confirm tot ce ai spus mai sus. La absolut toata lumea i-am recomandat. totul este original zf , profesionalism si te taxeaza fix pe cat ulei iti intra (difera de la masina la masina) nu 2400 lei pentru oricine ca la Tzeparii de exemplu (la unu haleste 400 lei in plus fata de zf la altul poate 600 lei in PLUS fata de zf care si ei halesc ceva logic doar nu fac caritate). Din punctul meu de vedere zf faur este singurul loc unde ar trebui schimbat uleiul in cutie in romania.(pentru cei care au cutii zf evident)1 point
-
dupa 3 ani si cateva luni masina s-a intors la mine ... ( in momentul vanzarii avea aprox 168.000 km acum are aprox 227.000 km ) http://www.youtube.com/watch?v=1HT6BMLPqw8 Un scurt istoric de service : - pompa de apa electrica OE + termostat OE + antigel HEPU - cureaua mare Conti - toata instalatia de climatizare schimbata la Dl. Teo ( radiator mare + radiator mic din bord + conducte + compresor + freon ) - pierdea tot freonul pe la radiatorul mic din bord - placute de frana fata / spate ATE - navigatie NBT complet activata cu soft custom pentru clima la Dl. Ing. NEO ( E60ul nu are rotita aceea centrala in bord ... se trecea de la rece la cald prin CCC ) ( au fost schimbate toate ramele de plastic incepand cu rama ecranului / clima / spatiu de stocare / trimul central a fost decupat la plotter cu laser ) - revizia completa ( ulei BMW Shell 5W30 + filtre aer / ulei / polen MANN ) - brate mari fata Lemforder - brate mici fata Lemforder - capete de bara + bielete fata Lemforder - amortizoare fata / spate Bilstein ( echivalentul amortizoarelor de pachet M ) - flanse amortizoare fata / spate Sachs - furtune frana spate OE - geometria fata / spate la Autosoft Militari - jante style 128 ( replici ) 9J / 10J noi cu anvelope 245/35/19 + 275/30/19 noi1 point
-
Cauta un 318i 2004/2005 si o sa fie ok. Nu ti-as recomanda 320d pentru ca sansele sa gasesti una sub 400k km sunt minime si iti asumi riscuri aiurea. La 318i au fost probleme cu intinzatorul de la distributie, problema s-a rezolvat cam pe la jumatatea anului 2003. Daca iei un model cu intinzatorul revizuit, mai poti avea probleme doar cu consumul de ulei de la simeringuri supape (reparatie de 700-800 lei). Nu suna foarte bine, dar la 320d daca trebuie sa inlocuiesti volanta/turbina/1-2 injectoare deja ajungi la cheltuieli enorme in raport cu pretul masinii.1 point
-
De ce esti asa ranchiunos cu toata lumea?, in masura timpului disponibil, pot sa-ti dau cateva variante, acum depinde de ce vrei tu. Eu ti-am spus sa cauti pe google manual, deoarece cred ca nici la sfarsitul anului, nu terminai cu intrebarile. :frantics: Oricum tine minte, masina ieftina cu multe optionale si super buna, nu o sa gasesti in veci.1 point
-
2600 lei piesele si 2700 lei manopera la distributie+ulei+curatat galerie?! Pai asta inseamna in total peste 5000 lei, cred ca sunt persoane care si-au facut la reprezentanta distributia cu banii astia. Cum calculeaza mecanicul ala, +200 lei ora de lucru ? Daca nu i-a luat 3 zile lucrarea nu inteleg de ce sa coste 2700 lei, mi se pare enorm.1 point
-
Va multumesc din suflet pentru indrumarile fĂŁcute.Am fost la Florin din Chitila si am schimbat semeringurile de la supape distributia nu era pusĂŁ la punct si nu mi-au schimbat nici intinzatorul de lant era cel vechi din fabrica cel scurt.La schimbat Florin si ce credeti mașinuța a revenit la viațĂŁ.Baiatul e profi si il recomand la ori ce orĂŁ din zi si din noapte.Cu ocazia asta am gasit doctor mașini mele. Apropo cu ocazia asta declar Topic inchis.1 point
-
Revenim in prim plan cu jantele style 30....sablate pana la metal pur si vopsite electrostatic.Desi am afirmat ca sunt un purist si apreciez calea OEM mai mult ca orice, am optat sa fac jantele in 2 culori exact dupa modelul jantelor de E39 M5 si anume, la exterior gri metalizat si la interior negru lucios.In felul acesta eventualele reziduri negre nu se vor vedea pe interior absolut deloc.Jantele au fost facute powdercoating si sunt multumit de ce a iesit. Am luat un gunoi si l.am adus la starea de original. Stay tuned! Multumesc!1 point
-
1 point
-
Aici e totul relativ. E greu de spus de cati bani trebuie sa dispui lunar, pentru ca depinde de cati bani din veniturile tale vrei sa aloci unui fier. Ti s-au dat sus exemple relevante. Piesele de schimb in general sunt scumpe, mai ales daca le iei originale. Consumabilele sunt si ele scumpe, depinde ce repere ai. O revizie costa la reprezentanta 1700 2000 de lei ulei si filtre. Daca o faci la alte servisuri, poate fi 800 900. Dar daca mai schimb si niste placute, niste discuri, mai costa 1000 1500 lei. Un cauciuc pe 18 premium e minim 600 800 lei. Dar sa nu facem confuzia totusi si sa credem ca toti care au bmw mercedes audi au venituri mari. Pentru ca nu e asa, multi si le iau, merg pana pica si le vand. Le pun cauciucuri sh aduse din ghermania, schimba uleiul la 30 de mii, etc. Le tine 2 ani avand poate norocul sa nu pice nimic la ele si le vand apoi impecabile, intretinute etc.1 point
-
Interzise no vor fi deocamdata, insa este evident ca va fi descurajata utilizarea acestora, cel putin in aglomerarile urbane, deoarece prezinta riscuri importante pentru sanatate. Greseala europenilor a fost sistemul socialist de a impune accize mai mici la motorina, dublate cu lobby-ul producatorilor auto, ceea ce a facut motoarele diesel foarte populaare si avansate, deoarece s-a investit foarte mult in tehnologia lor, in detrimentul motoarelor pe benzina(care incep sa recupereze decalajul). Cat despre placerea de a conduce, pentru cei ce suspina dupa cuplul unui motor diesel, sa incerce o masina electrica, unde accelerata si cuplul sunt mult mai puternice; si raman masinile pe benzina, care in varianta turbo, nu sunt de neglijat. Si automobile electrice sunt poluante, prin faptul ca se utilizeaza metale grele la constructia bateriilor, chiar nu iteleg de ce nu se investeste mai mult in separarea hidrogenului,deoarece prin arderea acestuia rezulta apa, si este o resursa oarecum inepuzabila (luand ca si ipoteza faptul ca s-ar utiliza energie solara pt obtinerea hidrogenului) Sa nu uitam ca fara consum de petrol ar da faliment majoritatea guvernelor, si in mod sigur ar izbucni razboaie, plus ca SUA tocmai s-a retras din acordul de la Paris.....deci ramane de vazut.1 point
-
Daca cele 4 anvelope au fost pe aceeasi masina, normal este sa fi avut toate aceeasi uzura, nu unul 6 mm si altul 3. Si deja sub 4mm nu prea mai are mare aderenta pe ud, asta ca fapt divers. Ca poti sa mergi legal pana la 2 3 mm e una, iar sa mergi cu aderenta optima e alta.1 point
-
1 point
-
50= 50 la sutĂŁ din lĂŁtime, adicĂŁ talonul cauciucului are 11,2 cm inĂŁlțime. La o lĂŁțime a cauciucului de 225 mm ,zic.1 point
-
1 point
-
si in aceeasi idee, un link pe care l-am mai postat de ceva vreme pe un alt thread (de fapt, mai multe): Roti, jante, cauciucuri (Link) Marcajele de pe cauciucuri (Link) Frine (Link) Suspensii (Link) Uleiuri (Link) Motoare, combustibili, tuning (Link) Carburanti (Link) Discutii despre benzina (link)1 point
-
Eu am dat filtrul de particule jos (scos tot ce e ceramic pe acolo), plus soft de dpf off plus chip. Cred ca au dat jos si un catalizator (mi se pare ca are 2 masina) Bmw x5 e70 sd. De la 276 a urcat la 330 de cai, masurati pe dyno inainte si dupa. Nu miroase, nu scoate fum si am trecut si itp-ul pe bune. La absolut toate masinile mele o sa dau filtrul jos si o sa ii fac chip. La tine probabil aia au facut ceva gresit.0 points
-
Ca de obicei trebuie sa apara unul ca severin31 care sa faca afirmatii de rahat. Severine, dupa cum te-ai exprimat se pare ca tu esti cel sarac cu duhul. Ca sa intelegi, de facto, distributia pe lant este gandita ca sa nu se schimbe, fata de o distributie pe curea. Pana la N47 la BMW nu se auzise de schimbat distributia. Tu ti-ai luat n47 si te oftici ca a trebuit sa bagi bani in distributie? PS auzi la el sarac moral... Klaudiu, cauta un e90 cu M47 si cu banii pe care i-ai fi investit intr-o distributie o faci pe asta brici, tehnic si estetic.0 points
-
Mai jos o lista cu ce am schimbat eu la 525d xdrive in cele ~5 luni de cand e la mine: 1. kit distributie, vreo 24 de repere imreuna cu uleiul si filtrul de ulei. Toate piesele au fost pe OE. Pret piese: 2600RON; Manopera 600Euro. In pretul de manopera a intrat si garnitura de la galeria de admisie, plus curatatul galeriei 2. baterie VARTA 105Ah AGM - 800RON 3. Placute de frana fata si spate Jurid, OEM - 500RON 4. Filtrele toate pe MAN - 400RON 5. Tampoane OE, plus schimb - 1000RON Simt ca-mi scapa ceva, dar in mare cam asta am facut pana acum. Sper sa te ajute. LE. Manopera, doar la un singur mecanic in particular, nu reprezentanta. Este vorba despre acelasi mecanic la care merge si Crysis21.0 points
-
Ai primit minus de la mine, din simplul motiv ca a te imprumuta la banca pentru o masina scumpa sh, este in opinia mea o prostie. Daca iei masina pe leasing, ca ai nu stiu ce afaceri, si iti deduci cheltuieli, aia e cu totul altceva, dar ca sa ai o rata de 4-500 eur la banca pentru o masina sh costisitoare, nu este o decizie prea inteleapta. Ai mai primit minus de la mine, si pentru faptul ca ti-a fost lene sa cauti, si ai adresat o intrebare generica. Pai consturile de intretinere pot varia enorm in functie de o multime de parametri, pe care tu nu i-ai oferit aici atunci cand ai adresat intrebarea, dar astepti raspunsuri.-1 points
-
-1 points
-
Cum naiba sa treci itp pe bune fara dpf? Astea sunt povesti-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00