Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/15/17 in all areas

  1. Nu au nici macar un M in reprezentanta si daca se straduiesc sa "vanda" la fel ca cei de la ABG, e clar, nu merita mers deloc! Nu m-as deranja sa merg la astia nici cu invitatie VIP. Atitudinea lor fata de potentialii clienti e fix egala cu zero. Ei se plang ca nu vand suficient, dar si cand te duci sa cumperi, te rogi de ei sa vanda. NU, MULTUMESC!
    3 points
  2. Acum urmeaza headup display. Nu stiu cum se va vedea pe parbrizul normal. As schimba si plansa de bord cu una cu suporti de pahare. Am gasit la cineva, ramane sa ma hotarasc ce varianta sa aleg.
    2 points
  3. Salut. Am si eu un 318d din 2007 si 122cp. In oras si aici ma refer la Cluj am un consum de 7,5L/100km iar in Tg.Mures un consum de 6,8L/100km.Mixt la 5,5L/100km cu clima pornita tot timpul si cu toata aglomeratia de pe centura Bucurestiului,valea Prahovei.Sunt multumit de masina chiar daca e putin mai puturoasa,dar si asa primesti amenzi pt viteza.
    2 points
  4. Am fost eu acum 3 luni cand au organizat porti deschise la AB. Pe langa faptul ca era atat de aglomerat de gura casca care venisera doar sa manance pateurile alea obosite oferite, era imposibil sa faci drivetest. Eu am mers pt un X1 cu nevasta-mea si cand am intrebat de drivetest, primesc raspuns halucinant, "trebuie programare in cursul saptamanii". Ii zic dom'le eu in timpul saptamanii nu am cum ca sunt dentist muncesc pana seara, la care omul spune total dezinteresat " ne pare rau, acum nu se poate, eventual sa plecati dvs intr-o zi mai devreme". ))) Adica zau, oamenii probabil au vanzari prea mari si nu mai conteaza o masina in plus sau in minus. Mult mai amabili si dornici sa rezolve problema mi s-au parut cei de la Proleasing. Eu unul nu mai merg la porti deschise doar pentru ca ma urca in masinile expuse in showroom, care apropos, unele sunt inchise. )))
    2 points
  5. cred ca ai vrut sa zici invers. Iar tinuta de drum " mult inferioara"? pe bune? ai mers cu x6 de afirmi asa ceva? deprecierea cred ca e usor mai buna la x6.
    2 points
  6. Pai poate nu pe toti ii intereseaza acest aspect, sa arate mai bine decat un F10 fara pachet M. Pe mine unu, ma intereseaza mai mult lucrurile functionale sa fie in regula. Un F10 chiar si fara M Packet arata bine, nu-i vorba ca este urat si cumva ii mai indulcesti liniile de design cu alte bumpere ori praguri. Prefer sa aibe niste optionale de care chiar ma folosesc de ele, gen un soft-close, HUD ACC, volan incalzit, scaune ventilate, etc.
    2 points
  7. Probabil are 500k km, nu a avut un singur proprietar, nu e impecabila si cu siguranta nu e full.
    2 points
  8. Am reusit sa montez kitul de ambreiaj,acum pedala tine normal la jumatate,nu am apucat sa fac 100km sa se rodeze pentru ca masina a plecat la imperechere cu serpi si turbo,sper sa fie ok.Am pus si noul capac de tacheti pentru a avea suficient loc.Noua turbina va fi sus precum la benzina turbo pentru a avea un soc la deschiderea capotei :hyper: Probabil voi cumpara si alt capac motor in cazul in care cel vechi nu va mai putea fi pus peste motor dar vom vedea. Acelea sunt noile flanse pentru turbo si serpi. Filtrul de aer K&N care l-am achizitionat acum putin timp se vinde in caz ca este cineva interesat,am si chitul de curatare si ulei la el.
    2 points
  9. Pretul sa fie de vina ca nu se vinde?!??!?!
    1 point
  10. Eu spun pentru omul normal, nu pentru omul care merge tare spre foarte tare si nu are timp sa foloseassca pilotul automat. Pot sa spun foarte simplu ca HUD-ul este 90% de design ,iar soft close, o optiune mai eleganta sa zicem asa, insa nu poti spune ca te ajuta, doar daca stii ca nu esti in stare sa inchizi usa normal, parerea mea, vorbesc la general pentru tipul de om normal. Una este sa ai NEVOIE si una este sa o folosesti ca o ai.
    1 point
  11. Pare extrem de plictisitor și trist... nu vĂŁd posibilitate de test drive ĂŽn timpul eventului.
    1 point
  12. pai si pachetul M ce ar aduce in plus?
    1 point
  13. Tu vorbesti din amintiri sau din ce ai citit pe net? Fara dpf INCA treci itp'ul fara probleme,momentan ei masoara cantitatea de co2 nu nox,cantitate ce nu se schimba atunci cand anulezi filtrul. In viitor nu se stie cum va fi insa momentan dpf off inca nu te afecteaza cu nimic dpdv legal. Si legat de povestile tale,eu am facut ITP'ul iarna trecuta fara sa dau spaga cu dpf off si mi-a scos noxele mai bune decat in graficul lui pentru ca softul nu e facut in spatele blocului.
    1 point
  14. Am facut eu programare la ei pentru vinerea viitoare si din discutia cu programatoarea am inteles ca se asculta zgomotul motorului ,se compara evident software si asa se separa zgomotele,desfac ceva si verifica intinzatorul....daca asta este in parametri sau nu....asta poate afecta intinderea lantului si mai fac ceva.......Deci saptamana viitoare o sa aflu de ce sunt mai sarac cu 250 ron.Daca masina are probleme evident ca esti propus pentru schimbare.......din ce stiu eu costa cam 9000 ron toata distractia dar ei acorda acum un discount de 30% din valoarea lucrarii....ceea ce este OK zic eu.Au invatat si reprezentantele Bmw cuvantul discount. Bimmer90 60 90 de ce scrii cu litere mici ,mici ,mici ? ca nu vad fara ochelari intotdeauna... Ne mai auzim saptamana viitoare....cica am motorul N4720T ...asta nu cumva este ceva Technical Update?....parca asa zicea un coleg.
    1 point
  15. toate 330d e46 au m57 si toate M57-urile au common-rail deci orice ai alege n-o sa fie o diferenta foarte mare dpdv al "generatiei" daca vorbim de motorizare. da, cu timpul au pus alta turbina, mai multi senzori, whatever. sa fiu in locul tau as alege cea mai scumpa masina care e si "clean" (i.e. fara modificari after market sau retrofit-uri facute prost - ceri VIN-ul si verfici dotarile de fabrica) am inteles ca vrei s-o personalizezi - la exterior sunt tone de kit-uri disponibile, jante, etc. pentru motor daca vrei sa storci cat mai mult din el poti sa incerci oricand o resoftare, internele fiind foarte solide si tinand si 600Nm. la suspensie sunt tone de coilovers complete (amortizor, arc, flansa) de vanzare de la companii consacrate cum ar fi BC racing la ceva gen 1200-1500 de euro. DAR daca vrei xenon sau navigatie 16:9 stock, recomandarea mea ar fi sa nu te apuci de retrofit-uri ci sa cauti o masina care le-a avut din fabrica. deci gandeste-te ce dotari vrei "la interior", pune-te pe cautat, si ordoneaza-le de la scump la ieftin, nu invers. ai grija, M57-urile dezvolta foarte mult cuplu, mai mult si decat M3-ul (cu peste 50Nm chiar, doar ca ala are LSD) iar E46-urile sunt recunoscute pentru faptul ca rup cadrul in care sta puntea spate din caroserie, mai ales la exemplarele puternice. pay special attention to this.
    1 point
  16. Adaptarile se reseteaza SI cand se schimba uleiul de la cutie, logica e foarte simpla: se schimba proprietatile fluidului, iar solenoizii sunt "invatati" cu fluidul vechi, si in functie de cum conduci dupa resetare, TCU-ul invata unde si cum sa schimbe mai optim si mai lin. Eu le-am resetat si cand am luat masina de la ultimul proprietar, habar nu aveam ce stil de condus are Practic cine controleaza vitezele ? computerul de pe mechatronics prin solenoizi, care deschis si inchid in functie de ce viteza trebuie cuplata prin presiune hidraulica, care e masurata de un senzor. Daca proprietatile fluidului se schimba, atunci se schimba si parametrii de presiune, nu stiu cat de mult, ca n-am facut fizica fluidelor foarte mult, dar cred ca se simte (la mine cel putin s-a simtit)
    1 point
  17. Haha , omul cat traieste invata, meseria se fura nu se invata, parca si eu as crapa un motor de 320d daca as avea timp si toate echipamentele.... Aparatul are un senzor piezoelectric care amplifica semnalul si un set de casti.... foarte util, la ovidius am vazut prima data si l-am probat pe un motor pornit.... dispozitivul era prototip sa zic
    1 point
  18. Da , stiu foarte bine cum se lucreaza acolo , am avut mai multe masini in garaj cu elemente revopsite la ei si erau foarte aproape de perfectiune ... pe mine nu ma intereseaza finisarea pe care oricum o fac eu ... ma intereseaza pregatirea / cum este intins fullerul / cum este "stropita" / coaja de portocala minima la uscarea lacului ( uscarea se face prin ventilatie si temperatura apropiata de cea ambientala .... uscarea la temperatura mare = coaja de portocala exagerata )
    1 point
  19. Si zici tu ca o vor vopsi la standardele tale? Ca eu n-am vazut inca vopsitor in ro atent la detalii. Iar daca le atragi atentia sau ai vreo pretentie se supara ca pe ultimul dusman.
    1 point
  20. Nu ma deranjeaza cu nimic modelul de climatronic cu functii restranse ( asta e denumirea oficiala ) mai ales ca tot sistemul este refacut complet. Ce as vrea sa mai fac la masina ( probabil din primavara ) : - revopsire integrala la DV Cargo Frumusani Masina are destul de multe defecte iremediabile pentru mine ( plafonul a fost stropit in trecut cu o substanta acida care a mancat lacul ) , bara fata si capota sunt sablate de pietricele de la drumurile extra-urbane , bara spate este julita pe un colt , pragul dreapta este si el atins de o bordura plus multe alte maruntisuri - interior confort negru complet ( scaune / bancheta / fete de usi ) - faruri + stopuri + FRM LCI ( ideal bi-xenon adaptiv ) Am aplicat o protectie ceramica pentru a spala / usca mai usor masina ( 1k nano de la Koch-Chemie )
    1 point
  21. Da, se simte o diferenta, trage mai prost in unele cazuri, cele mai multe de altfel, parca ar avea 150cp, inca investighez problema, aceasta problema o aveam inainte, dar imi facea foarte rar, gen nu intra turbina deloc, schimbam viteza si isi revenea. Cand s-a rupt distributia am gasit o eroare in ista "too much pressure, possibly clogged" sau ceva de genu, o sa plec cu ea la un drum dupa munca sa vad daca isi face regenerare singura, daca nu i dau fortata din ista sa vad care e treaba. Dupa ce am refacut motorul cand am avut distributia rupta si am bagat piciorul in ea, m-am speriat cat de bine tragea, acuma m-am speriat ca de prost trage, se duce, dar parca nu ar intra turbina 100%, asa se simte, nu tot timpul, de 3-5 ori mi-a intrat bine, dar mai mult prost decat bine... Logic si tehnic nu are ce sa fie din motor ci din filtru sau turbina, eu zic ca e filtru, investighez si va anunt. Da, asa este Cosmin! ), intr-un fel si asta era logic...dar stii cum e , te agati de orice speranta ca sa nu o iei razna. Edit: Multumesc bimmer! Iti doresc la fel si tie!!
    1 point
  22. Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  23. @edit: asa am zis si eu primele 2 dati, ca am apasat eu din greseala si l-am uitat cumva deschis. Dar cand s-a intamplat si a 3-a oara, fix la acelasi geam, in conditiile in care sunt 100% sigur ca l-am lasat inchis seara, deja a devenit dubios. Mai bine iti faci drum pentru o verificare la dealer si le spui sa intrebe in Germania daca exista o versiune de soft mai recenta, in care probabil "bug-ul" este rezolvat. Ca idee, daca disparea ceva de prin masina, era posibil ca firma de asigurari sa se spele pe maine si sa spuna ca a fost vina mea, gen neglijenta. Acum exista in baza de date la BMW plangerea inregistrata, deci daca se mai intampla si se fura ceva din ea, vina o sa pice pe ei. @jeezy: nu cred ca are importanta daca acel buton e apasat sau nu, aici e o problema din soft-ul masinii care da comanda geamului sa se deschida. Ca idee, eu tin mereu butonul ala apasat, ca nu-mi place sa se joace pasagerii din spate la geamuri, chiar daca am foarte rar pe cineva in spate.
    1 point
  24. E gata,se merge sa vedem ce mai pica,dar e functional.
    1 point
  25. Prin tunel nu-i dau, ca sunt patit. O tin pe pilot automat pe limita de viteza. Dar pe serpentinele alea... Ce se mai jucau oamenii cu Ferrari, Porsche, M-uri... Legat de maneta de semnalizare, e exact cum a spus edit. Nu am modificat nimic in iDrive si nu mi se pare nimic anormal in cum functioneaza. E la fel ca la toate BMW-urile pe care le-am avut, I guess. Legat de AdBlue, am verificat acum. Mai am range 6500km si imi spune sa refill 1 litru. Probabil atunci cand se termina range-ul, nu acum. Deci cam 20.000km tine "un plin". Consumul mediu de cand am luat masina este la 6.8%, la o viteza medie de 63.9km/h. Mi se pare excelent...la mers relaxat/legal, cred ca pot face 1500km cu un plin.
    1 point
  26. Da. L-am mai scazut. Sunt si multe F10 la vanzare...greu pt client sa aleaga ceva.
    0 points
  27. Mie personal mi se pare ca este un pret bun pentru ce dotari are. singurul minus ar fi lipsa pachetului m .
    0 points
  28. Eu am condus cateva. Mi se pare o putoare 318d-ul, fie el si de e90.
    -1 points
  29. De ce este 2012 un an de referinta pt f10, ce s-a intamplat?
    -1 points
  30. Pai "solutia" e sa activezi butonul ala care nu lasa pasagerii din spate sa umble la geamuri(urcat/coborat). Am patit-o si eu la E60, de atunci in spate se sta, nu se umbla la geamuri.
    -1 points
  31. Cosmin a spus clar ca nu o va vinde....deci, exclus sa regrete vreodata banii investiti.
    -1 points
  32. Eu am ramas cu alta impresie, chiar mi s-au parut foarte amabili si dornici sa te ajute. Trebui sa fii putin obisnuit cu aroganta "Vanzatorului Roman" si totul decurge perfect.
    -1 points
  33. Nu-ti recomand la colegul Kenbobo, departe de a fi profesional softul care ti-l doresti. CompleteChip Bucuresti PowerTech Buzau.
    -1 points
  34. Probabil ai acceleratia pe cablu...atunci nu o sa iti functioneze pilotul automat.
    -1 points
  35. asa e modificat calculatorul, sunt baieti in Germania care se pricep nu ca noi romanii, sunt speciaisti care stiu joaca cu calculatoarele la masini., oarecum diferenta e ceva fata de 1.8, trage mult mai tare, pana in treapta a 4-a rupe locu.
    -1 points
  36. ce poate sa aduca un pachet m in plus ? un aspect mult mai frumos atat interior cat si exterior... alta intrebare? :frantics:
    -1 points
  37. Ce frumos era sa mearga pe e90 Sent from my iPhone using this shit Tapatalk
    -1 points
  38. Pai si nu a spus nimeni ca nu prefera intai optiunile . Masina din link-ul lui chiar are tot ai enumerat tu . Am spus doar ca daca avea si pachet m gen...era aproape perfecta.pentru mine cele mai importante optiuni fara de care nu cumpar masina sunt hud soft close key less entry scaunele comfort prologic 7 si suspensia electronica. Dar totodata nu mi-as lua niciodata fara pachet m si trapa . Doar spun parerea mea . P.s acc este o optiune inutila mai ales in romania. este utila daca mergi zilnic pe autostrazi chill. de exemplu am ales intre masina mea 530d xdrive m sport cu un singur buton si anume hud si un 535d xdrive non msport dar cu toate butoanele ca sa intelegi ca pt mine chiar nu conteaza butoanele alea pe care nu le-as folosi niciodata sau poate de cateva ori pe an..ci conteaza pachetul m impreuna cu shadow line si niste roti care o fac sa arate de 2 ori mai bine decat aia fara.
    -1 points
  39. Ai soft close? cum poti sa spui asa ceva? pentru mine este foarte util sa nu mai stiu cum e sa auzi sunetul clasic de usa inchisa plus ca optiunea asta imi ofera si portbagaj actionat electric si pe inchidere nu doar pe deschidere ceea ce este maxim din nou pentru mine.la fel cum nu mai stiu cum este sa folosesti cheia vreodata , asta inseamna sa am masina dupa 2010 pentru mine . iar hud ? din nou , tu vorbesti serios? eu ma uit doar in hud indiferent ca folosesc navi indiferent ca pur si simplu conduc. este mare lucru nu crezi? este foarte relaxant as putea spune. poate acc este util pentru cum conduci tu , pentru mine nu este pentru ca eu merg tare spre foarte tare indiferent de drum si nu folosesc pilotul ... eu spun ce este inutil pentru mine . Trapa la fel este foarte utila si o ridic si cand sunt -20 pentru ca nu suport aerul fie cald fie rece pe care il da masina si pe mine ma ajuta (poate doar psihic) schimbul ala de aer si da , este clar si un lucru ce tine de aspect atat interior cat si exterior.
    -1 points
  40. Salut,ai gasit? Ca am eu niste seturi.
    -1 points
  41. F10 eu il consider superior din majoritatea punctelor de vedere . Intretinerea o sa fie considerabil mai scumpa la X6, tinuta de drum mult inferioara fata de F10, iar confortul cred ca este foarte asemanator la cele doua.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.