Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/18/17 in all areas
-
Nu-mi pune vorbe in gura (sau pe tastatura)! Banuiesc ca ai vrut sa fii haios dar ti-a iesit o ragaiala. Nu am zis in niciun post ca motorul suna rau. Am zis doar ca am luat masina direct cu sunete la distributie iar acele sunete erau izolate in zona distributiei. Acum, cu distributia schimbata, sunetul care vine de sub capota pe mine ma multumeste. Pentru mine suna "ca nou". Marturisesc ca tot ce urmeaza dupa "distributia ori pica ori nu pica..." nu are niciun sens pentru mine. Banuiesc ca ai incercat sa spui "Ori esti sanatos, ori mori. Ca boala vindecabila nu exista!" sau "Orice boala, te omoara!"? Tind sa cred ca intre alb si negru exista si gri...5 points
-
roata pe 16 are talonul anvelopei de 55....care acest 55 inseamna procent din latimea anvelopei. roate pe 18 are talon de 40...si tot asa... am dat ex pentru seria 3 E9x....dar se poate dezvolta pe acelasi principiu pentru fiecare masina in parte. diametrul total al rotii, ramane acelasi indiferent de dimensiunea jantelor, sau daca sunt diferente, sunt insesizabile (daca se respecta specificatiile date de producator). topicul este deschis fara rost, ai avut viteza si o recunosti. variantele sunt doua...contestatie sau platesti amenda. in principiu cand o calci, ti-o asumi. din experienta iti spun....poti face contestatie pana la Haga, ca rezultatul este cel cu chitanta5 points
-
Eu cred ca viata automobilelor electrice va fi scurta si una doar intermediara pana se va trece la un alt conbustibil (hidrogen), in tarile cu 4 anotimpuri autonomia elecricelor va avea o variatie foarte mare sa nu mai zic de tarile preponderent reci, unde mai pui si rezolvarea unor prb punctuale de infrastructura, imaginativa un accident un ambuteiaj, pe o magistrala importanta la -28 de grade cu sute de masini blocate carora le scade autonomia in jumatate de ora si le pica acumulatori total , unu dupa celalalt.... cum ii scoti pe toti de acolo ????? sunt prb de infrastructura care trebuie rez si dpdv al sigurantei de aceea nu se grabesc sa cu elecricele. pe de alta parte sunt deja agregate care produc hidrogen acasa (for home )4 points
-
Ai inteles gresit. Diferenta vine de la ceasuri. Viteza reala pe gps ramane mereu constanta, problema vine de la abaterea ceasurilor, cu cat creste viteza, creste si abaterea, dar putin. Oricum ne invartim in jurul cozii, mai multe chestii ciudate s-au spus chiar incepand din primul topic. Ca un politist s-a verificat cu propriul radar mergand cu 185 (in Romania), iar pe radar a avut 195. O abatere atat de mare eu unul nu am vazut, pozitiva, sa iti adauge kmh (ori erau f neconforme dimensiunile rotilor). Eu niciodata n-am avut pe bord sa indice sub viteza reala, e o aberatie. Iar un telefon cu GPS, din moment ce s-a conectat la sateliti, nu are ce sa greseasca. Arata viteza cu delay, dar o arata corect. Eu mergeam cu doua gps-uri puse, aratau la fel, testat si cu alte N telefoane.3 points
-
Nu exista ce zici tu, ca viteza sa difere in functie de marimile jantelor. Eu de exemplu am in carte 3 marimi: 15-16-17, si am mers cu toate si diferenta pe bord e mereu aceeasi (pe bord indica mai mult decat real, viteza de pe GPS). Deci tie ti-a aratat corect waze-ul in testul tau. Cat despre amenda, mai mult ca sigur ca viteza inregistrata de radar e corecta (daca nu crezi, fa contestatie, dar trebuie sa ai ceva argumente). Eu am fost in exact aceeasi situatie, 45kmh peste, am luat amenda 1300, jumate in 48h. Si stiu sigur ca aveam viteza destul de mare, n-am avut ce contestatie sa fac. Din pacate n-am avut nicio aplicatie deschisa in momentul ala, dar nici ca a mai contat, eram in depasire si evident ca eram in accelerare. Bafta.3 points
-
am patit acelasi lucru la dedeman....a julit manerul si usa....din pacate asa e lumea...plina de nesimtire. daca parchezi pe doua locuri esti badaran, daca parchezi regulamentar esti trosnit de tarani. cateodata stau si ma intreb, care e mai taran cel care da fara mila cu usa, sau cel care parcheaza "precaut". in 99% din cazuri, parchez la mama dracu....prietena mereu imi spune ca sunt paranoia si ca merge mult pana la supermarket ) , dupa ce i-am aratat de cateva ori juliturile, a inceput sa ii placa parcarea cea mai departata )2 points
-
Eu sunt de acord cu masinile pe baterii atata timp cat sunt puse pe baterii si avioanele cat si vapoarele..... atata timp cat adevaratii ucigasi ai climei sunt lasati liberi sa se inmulteasca nu mi se pare corect si logic sa imi bat eu capul cu panaramele alea de masini, cand lucram la autohaus toate masinile porneau intr-un fel sau alul alea pe baterii aveau balarau sub ele niciodata nu puteam sa le misc ca sa curatam gazonul, tot timpul trebuia sa impingem cu mecanicii prin toata parcarea masinile ca sa le verifice, incarce bateriile, curete la spalatorie...2 points
-
degeaba janta e mai mare daca talonul anvelopei (inaltimea) se micsoreaza odata cu marirea jantei, diametrul total ramane aprox acelasi. asta presupunand ca ai pus dimensiunile anvelopelor trecute in civ. deci viteza o sa fie aprox aceeasi cu o marja de eroare de cativa kmh, indiferent de jante, cu conditia ca anvelopele sa fie cele trecute in civ (mai sunt si care decupeaza conserva si roluiesc numa sa incapa de 2 ori mai mari, asa...). si cum si radarul daca ai depasit cu 9 km/h viteza maxima admisa te lasa sa treci, ar trebui sa fie ok. tu aveai 95 km/h, de la 60 la 95 e diferenta prea mare, dupa site de mai sus ar trebui sa ai jante de 22 si talonul la fel de inalt ca la 16 ca sa iti dea o asemenea eroare.2 points
-
Viteza e influentata de diametrul total al rotii, nu doar al jantei. Diferentele intre dimensiunile de roti omologate pe acelasi model de autovehicul nu sunt mai mari de 5%.2 points
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.1 point
-
Vand o bucata subwoofer logic 7 / harman kardon e60/e90 in perfecta stare de functionare. Subwooferul este dat jos de pe masina persoanala pentru ca s-a facut upgrade la SWS Pretul pentru forum este de 300ron doar pentru difuzor/350ron cu tot cu carcasa,pret fix. Mai am si doua bucati standard la pretul de 75ron fiecare sau 100 ambele insa doar difuzoarele. Schimb doar cu oglinda FLA e60/e90 cu led pentru alarma.1 point
-
WIN, tu ai pretentia ca ea sa inteleaga de la bun inceput cum sta treaba?!?!? sincer, pana acum ceva timp i se rupea ei de o zgarietura, sau de ce masina e. nu am pretentia ca si ea sa fie "bolnava" ca mine cand este vorba de masini. de foarte multe ori imi arata o masina care ii place, apoi ii arat acelasi model si zice ca "asta nu-mi place"...nu e pt ea. cand am cunoscut-o, pornea motorul si in secunda 1 pleca cu masina si o accelera ca si cum ar fi fost calda. chestiile de baza am reusit sa o invat...acum ma cearta cand uneori nu am rabdare sa las motorul sa se raceasca ) in fine....sa nu se supere colegul de offtopic...dar ai inteles ideea!1 point
-
si in plus, politistul e si paralel, daca anaizam explicatie lui ) "am sunat un prieten care e si el politist si are acelasi tip de BMW , el e de parere ca e din cauza jantelor fiind cu 2 numere mai mari" jantele nu sunt pantofi ))1 point
-
Salut ! Nu vei gasi solutia problemei pe forum. Sfatul meu este sa cauti un mecanic care stie ce inseamna VALVETRONIC. Evita-i pe cat poti pe cei care iti spun din primul minut ca "He, he, he ...valvetronicul este cel mai prost motor !" Cred ca ai schimbat f multe piese degeaba.1 point
-
Crezi ca cineva la dezmembrari sta sa probeze fiecare piesa in parte de pe masina,piesele se semneaza si se vind daca nu sint bune se inlocuiesc.1 point
-
1 point
-
Cu roti pe 17 viteza in bord aveam 74-75 iar pe aparatul radar 71,deci nu are nici o treaba daca respecti marimea anvelopelor date de producator.1 point
-
Pai radarul oricum n-are nicio legatura cu dimensiunea ta la jante. Te-a luat cu cat aveai, ti-am zis fa contestatie. Plus ca ti-ai cam dat raspunsul singur facand testele cu waze. Viteza in bord e mai mare decat viteza reala cu 5kmh, cred ca aproximativ asa e la toata lumea (5-6).1 point
-
Este posibil sa fii pus filtrul invers . Noi nu avem de unde sa stim.1 point
-
Waze iti indica viteza de pe GPS , indiferent de marimea jantelor tale. Daca ai o legatura buna la internet , Waze ar trebuii sa fie mai credibil.1 point
-
11 zile mai tarziu, schimba din ce in ce mai bine. Nu se simte deloc Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa este colegi, le-am schimbat pe urma, volanul + schimbatorul + manerul de frana pentru mana, toate sunt de M . Pozele sunt facute inainte sa schimb volanul,schimbatorul si manerul. Citeste anuntul sau cere poze suplimentare inainte sa acuzi o persoane ca minte.1 point
-
uppp,chiar nu are nimeni nevoie de un sub de l7 la un pret decent?1 point
-
Hai mai Laurentiu schimba si tu releul ala odata ....poate ai bani si de bujii si dupa aia faci o regenerare fortata sau naturala si te asteptam sa ne spui ce bine merge masina.Au aia la reprezentanta softuri originale si solutie de curatat DPF...merge din prima.Vorbim de trei pagini si tu stai doar cu Ista pe masina.Da-l draq de relanti ca nu-ti repara ala masina.Pacat de ea ca sigur e buna.1 point
-
Nici nu ma mir ca la Ovidius se spune relanti,am inteles de ce te comparai cu profesorii de la universitati de genul asta, am incheiat discutia despre facultate pentru ca nu-si are rostul! Multumesc!1 point
-
La noi la Ovidius se spune “ la relanti “ nu vrem sa fim/parem mai destepti decat trebuie Spor la reparat1 point
-
1 point
-
daca vrei gratis, cumparati un cablu enet, pierde cateva nopti pe net si atunci iesi in conditii mai "avantajoase" exista intotdeauna optiunea de a merge si la reprezentanta! ti ai facut cont pe bmwclub pentru o mocangeala......clasic ! probabil urmatoarea postare va fi dupa ce vizitezi bimmer service1 point
-
1 Masinile pe baterii sunt penibil de scumpe si impractice 2 NU exista nici un producator european capabil sa dezvolte aceasta tehnologie, ne bat chinezii la orice ora 3 Masinile hybrid sunt cu adevarat functionale si super competitive, din pacate chinezii ne sparg si aici 4 Masinile pe baterii merg mana in mana cu energie ieftina tehnologie care lipseste pe Terra, daca bagi cocs si lemne nu obtii nimic, mai bine trecem la aburi inapoi 5 Masinile actuale trebuiesc verificate tehnic corespunzator de autoritatile competente 6 Masinile vechi trebuiesc casate si nu trimise in S-E Europei si Africa, India, dupa politica actuala a superputerilor exista oameni calitatea I si a II-a ( noi suntem am fost si vom fi piata de desfacere si pivnita ptr materiale reesapate Nemtii nu vor sa piarda bani, deci rablele se vand la export pe bani buni indiferent de valoarea lor, legile sunt carmuite in asa fel incat ei sa scape de ele si sa nu-si indatoreze cetatenii 7 Daca nemtii si restul din Vest sunt nebuni si se considera fortati sa impuna anumite directii ''EU'' ( care vorba vine ii avantajeaza de minune....) atunci restul vor gasi alte mijloace de a supravietui, de ex. masini Diesel marca Renault, Dacia, Toyota etc... 8 Este inca o dovada de politica duplicitara in care se ascund multe secrete corporatiste, de ex. jmecheri cu vapoare si avioane care se inmultesc in nestire si continua sa consume resurse cu nemiluita, polueaza ENORM si care trebuie cumva sa produca bani in continuare, si una din metode este sa cumpere acele tichete de mediu sau cum le zice, sa sponsorizeze tehnologii ecorahatel, sa incurajeze politicile de mediu.... soareci de biblioteca care sa chitaie la TV si in presa...... 9 In timp ce noi vindem tot din tara pe nimic, importam tot si am uitat cum se face un gem de caise, traim in case de chirpici , paie si trestie.... altii se dezvolta infinit de mult si repede......, noi inca ne incalzim la godin si visam avioane cu 3.5% consum, si din pacate lumea a luat-o efectiv razna din toate punctele de vedere, pacat de tara noastra in care totul era frumos si natural, acum mancam rahaturile altora impachetate in etichete BIO.... mai spunea cineva pe celalalt topic ca el mai bine cumpara o masina gata fabricata de nemti veche si vai mortii ei decat sa fabrice sau sa cumpere una noua autohtona de ex. si dadea exemplu costurile de fabricatie la poluare..... 10 La punctul nr. 9 am exagerat vizibil ptr a demonstra diferenta dintre NOI vs. Ei , persoanele de fata se exclud Scuzati deranjul daca imi permiteti1 point
-
Interzise no vor fi deocamdata, insa este evident ca va fi descurajata utilizarea acestora, cel putin in aglomerarile urbane, deoarece prezinta riscuri importante pentru sanatate. Greseala europenilor a fost sistemul socialist de a impune accize mai mici la motorina, dublate cu lobby-ul producatorilor auto, ceea ce a facut motoarele diesel foarte populaare si avansate, deoarece s-a investit foarte mult in tehnologia lor, in detrimentul motoarelor pe benzina(care incep sa recupereze decalajul). Cat despre placerea de a conduce, pentru cei ce suspina dupa cuplul unui motor diesel, sa incerce o masina electrica, unde accelerata si cuplul sunt mult mai puternice; si raman masinile pe benzina, care in varianta turbo, nu sunt de neglijat. Si automobile electrice sunt poluante, prin faptul ca se utilizeaza metale grele la constructia bateriilor, chiar nu iteleg de ce nu se investeste mai mult in separarea hidrogenului,deoarece prin arderea acestuia rezulta apa, si este o resursa oarecum inepuzabila (luand ca si ipoteza faptul ca s-ar utiliza energie solara pt obtinerea hidrogenului) Sa nu uitam ca fara consum de petrol ar da faliment majoritatea guvernelor, si in mod sigur ar izbucni razboaie, plus ca SUA tocmai s-a retras din acordul de la Paris.....deci ramane de vazut.1 point
-
1 point
-
Non-rft din pacate nu intra in discutie, in principiu din motive de siguranta. Si de comoditate, in caz ca fac vreo pana. Sunt constient ca ma costa aprox 1000 lei o anvelopa premium, dar vreau sa fiu linistit in ceea ce priveste siguranta. Ganditi-va la o explozie la > 150km/h. Cu rft nici nu simti. Am un coleg de servici cu 18" rft, tot f10, o sa-l rog pe el sa dea o tura prin bucuresti sa vad cum e. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Luna trecutĂŁ cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara am "reușit" sa pierd cheia antifurt. Sunat la BMW, cerut ajutor pt a comanda o noua cheie insa rĂŁspunsul invariabil a 2 dealeri a fost ca nu se poate, singura lor opțiune fiind sa cumpĂŁr un kit nou (cheie + prezoane). Mai mult de atât pana si scoaterea prezoanelor antifurt era ĂŽnvĂŁluitĂŁ in mister, se numește de fapt operațiune de extragere si nici nu mai zic cât a fost cotatĂŁ. Dialogând cu FRE pe marginea subiectului, dupĂŁ cum zicea si el, service-urile BMW au toate cheile master pt seria F, in consecințĂŁ pot si scoate prezoanele antifurt, ceea ce mi-a ĂŽntĂŁrit ideea ca nu are sens sa ma opresc la vreo vulcanizare unde probabil ar fi ĂŽncercat metode mai puțin ortodoxe. Am luat legĂŁtura cu Cataxxl si l-am ĂŽntrebat daca poate sa ĂŽmi comande o cheie antifurt noua. RĂŁspunsul a fost pozitiv insa mi-a cerut codul cheii, eu credeam ca se poate dupĂŁ VIN insa din pĂŁcate nu era așa. Codul cheii e imprimat pe cheie, cheia era de multișor pierdutĂŁ, intrasem in corzi deja ... Trecând pe lângĂŁ Filaret ĂŽntr-una din zile m-am oprit la ei, mi-au scos prezoanele antifurt, am pus prezoane normale in locul lor si cel mai important mi-au permis sa ĂŽmi notez codul cheii care s-a potrivit (sunt aprox 18 chei). Dat codul lui Cataxxl, comandat cheia antifurt, azi am primit-o, testat-o si se potrivește caz rezolvat/ĂŽnchis. Sfat pt cititori: in primul rând nu pierdeti cheia, in al 2 le-a rând faceti o poza cu codul cheii actuale si salvați poza intr-o locație sigura ... altfel se poate aplica procesul tocmai explicat1 point
-
Cand o sa va obisnuiti ca e dovada de lipsa de educatie, de civilizatie samd sa te apuci ca sa spui unui om care tocmai si-a cumparat sau comandat o masina ce ti-ai fi luat tu si ca el a fost fraier ca si-a luat ce si-a luat?!? Bai, pur si simplu e de cacao ce faceti. Flecareala din asta damboviteana. Tonul folosit in textul de mai sus nu ti se adreseaza tie K in mod special. E o chestie care am vazut ca o fac multi "samariteni" si chiar e o greseala sa facem lucruri de genul asta. Stii cat de mult depinde ce avea masina aia pe ea ca tren de rulare?!? Sa te apuci sa compari asa de sanchi doua masini oarecare si apoi sa-i spui omului un verdict clar, mi se pare o gluma. Apoi, mi se pare absolut corect ca tie sa iti fi placut 328i-ul pentru ca aia e pe gustul tau dar nu e nici pe departe o regula generala. E valabil raspunsul de mai sus. Cand ai ocazia si pui mana pe un 530d cu tot ce misca la trenul de rulare, mai stam de vorba. Da-l pe sport si zi-mi cum se simte Daca ai avea de ales intre M3 si M5, ultimul fiind mai rapid pe circuit, ai lua M3-ul ca M5-ul e prea mare nu? Sau iei M6? Apoi, una e senzatia, alta sunt timpii pe circuit. Fara discutie 3-ul e o masina super reusita. Conteaza insa doar ce vrea omul si e pueril sa ne apucam noi sa ne dam cu presupusul si sa judecam si sa alegem in locul lui. Sa-ti iei totdeauna masina care-ti place si sa fii multumit si fericit cu ea. Alegerea perfecta nu exista. Fiecare dintre noi e subiectiv si alegerea cea mai buna numai tu o poti face. Daca veneai cu intrebari si doreai sa discutam deschis de diverse variante si puncte de vedere INAINTE sa comanzi masina, mi se parea ok. Asa, sa discutam alegerile tale si sa le judecam mi se pare o crasa lipsa de politete. Asteptare usoara si sper sa am ocazia sa-ti vad masina macar in poze Si da, felicitari pentru alegerea facuta1 point
-
Am mai pus scaune cu incalzire si reglaj lombar electric, vopsit jante si alte maruntisuri de natura tehnica..0 points
-
Ai putea sa faci testul cu waze din nou, dar cu alt telefon. Si poti verifica si pe google maps (navigation), daca indica la fel. Eu nu as avea incredere in totalitate in GPS-ul de la telefon, uneori nu indica cum trebuie.0 points
-
oameni buni ... citesc si ma crucesc. nu stiu cum ganditi voi dar sa dai 4100 ron pentru un schimb de ulei e mult prea mult. sa ai argumente ca ala spala cutia ... si ce? spalator de vase care spala o cutie. e bine sa mai vezi si valoarea muncii nu doar pretul pretul operatiunii si valoarea ei sunt doua lucruri diferite. este un schimb de ulei nu este nimic mecanic. nu este nimic despre inginerie. nu schimba lumea cu nimic. e bine sa schimbi din ulei sa fie asa de intretinere dar nu la preturi exorbitante. cutia este intradevar scumpa. dar daca dai 4100 ron la un schimb de ulei sigur ca si o cutie noua nu este asa costisitoare. in loc sa faci 3 schimburi de ulei pui banii intr-un sertar si cand cedeaza ca nu ai schimbat uleiul ai deja banii de cutie noua.0 points
-
Salut! Ma puteti ajuta si pe mine cu nr de telefon de la un mecanic bun care se pricepe la bmw E46 318i facelift valvetronic an 2003,de preferat din TIMISOARA. P.S- sa nu fie scump0 points
-
nu am citit 25 de pagini dar: 335 pro: putere look ul este subiectiv. 335 contra: probleme grave cu injectoarele, schimbi la ele ca sosetele probleme cu pompele de alimentare, inalta si joasa probleme cu pompa de apa toate acestea insumate inseamna costuri de exploatare de niste mii de euro. directie asistata electric (depinde de an) => o basina de feeling artificial M3 pro: masina extrem de fiabila. avea initial probleme cu scaunele de supape, dar in 2015 deja toate sunt tasate dupa atatia mii de km deci nu mai e problema. pui ulei la timp si n-are moarte este un M : genuinely M chassis - suspensii - diferential - si etc directia hidraulica, simti masin, drumul, esti conectat organic la masina. contra: ...??? doar daca e verde. am un e92 - regret ca nu am luat M3 e46 cand am facut alegerea-1 points
-
Daca citesti titlul topicului nu are nici o legatura cu CarPlay:) Intrebam pur si simplu cum pot face register la un cont de ConnectedDrive pentru a putea cumpara Apple CarPlay. Nu stiu ce dealeri supra estimezi tu , ca nici unul din Romania nu e in stare de asa ceva. Inclusiv cei de la care am cumparat masina Asa ca daca puteti sa ma ajutati cu intregistrarea in Connected Drive UK sau Germania bine daca nu va doresc un weekend frumos si va multumesc de ajutor!!!!!-1 points
-
-1 points
-
GT'ul meu a mai schimbat un proprietar ... intretimp a mai dobandit niste optiuni UNICAT https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GnpqT.html =Unic Proprietar PERSOANA FIZICA= ( al 6'lea ) =Pachet M interior / Exterior= =FULL LED faruri si stopuri + leduri ambientale clante= =DISTRONIC PLUS cu functie de franare / accelerare= =FRONT ASSIST= =Camera mers inapoi 360' cu night vision= =Computer de bord profesional= =Pornire / oprire masina cu cheia in buzunar=-1 points
-
Poate ai vreo bujie arsa. Sa cureti si admisia, de multe ori face urat la pornire si din cauza asta.-1 points
-
Dupa cum spune titlul, cumpar debitmetru bosch BMW 520D E60. 0 928 400 504 13.62 7 788 744.0 Debitmetrul vreau sa lucreze in parametrii (fara eroare pe tester) si sa fie testat inainte de trimitere prin curier. Se poate livra personal in Craiova. Am tester si il pot testa, nu vreau sa trimiteti ceva ce nu merge in parametrii. De asta am deschis topic si aici, desi sunt destule cu acest cod pe internet. Ofer si vreau seriozitate.-1 points
-
-1 points
-
Vindem masina de familie BMW X1 sDrive20d, an 2011, 208.000 km, diesel, cutie automata, tapiserie piele caramizie, navigatie mare, senzori parcare, start/stop, plus o multime de alte optiuni. Masina este impecabila, cu istoric complet si revizii la timp. Sunt al doilea proprietar, din 2015, si o vindem pentru ca ne mutam din tara. Are si un set de anvelope de iarna Michelin. Se poate viziona in zona Stirbei Voda/Berzei. VIN: WBAVN31000VP96546 Contact: https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-x...a-ID9fCr1.html-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00