Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/19/17 in all areas
-
Nici eu nu am gasit un Seria 2 Coupe la drive test insa am mers cu un Seria 1 118d si exceptand carosieria sasiul e identic asa ca poti sa iti faci o impresie obiectiva. In ceea ce priveste comportamentul pe sosea as zice ca Seria 2 comparativ cu Seria 3 are un handling superior si asta datorita a 2 aspecte: 1. Masa: F22 e cu 200 kg mai usoara decat F31 xDrive (F22 aprox 1480 kg, F31 aprox 1680 kg) 2. Ampatament: mai mic in cazul F22, ceea ce ii confera Coupe-ului o agilitate mai mare in abordarea rapida a virajelor. Exista si un dezavantaj datorat ampatamentului mai mic si anume la trecerea peste denivelari Coupe-ul "zguduie" mai tare decat Seria 3, ambele masini avand suspensie normala. Dpdv dinamic comparatia ar fi obiectiva doar la motorizari similare. F22 are 150 CP 320 Nm, iar F31 200 CP 420 Nm si diferenta de cuplu/putere se simte serios in favoarea F31 chiar daca e mai grea, atat la plecarea de pe loc cat si in depasiri. Cu toate aceste cei 150 CP ai Coupe-ului trag foarte bine de la ture joase, si de multe ori la plecarea mai tare de pe loc clipoceste becul galben de la DSC. In modul Sport chiar e placut feelingul de derapare limitata a puntii spate, practic o simti cum se duce usor stanga sau dreapta insa masina se redreseaza "natural" pe directia corecta. Suspensia e una tipica BMW, si in combinatie cu pneuri 225/45 17 run flat e destul de putin permisiva si se resimte cam orice denivelare (gropite, treceri peste guri de canal nealiniate cu asfaltul, bumpere, etc). Ajutorul vine insa de la directia foarta precisa cu efecte sharp in schimbarea directiei masinii, ce iti permite (in limitele traficului aferent) sa faci literalmente slalom printre "obstacolele' observate din timp. F22 chiar daca are directie Servotronic iar F31 variabila sport, diferentele de feeling sunt minimale in trafic normal, exceptie mare fiind la efecturea manevrelor de parcare unde directia varibila isi zice cuvantul. De asemenea la un condus alert/sportiv pe drumuri virajate cu unghiuri ceva mai mari, directia variabila sport de pe F31 e mai rapida in exploatare, insa te poti descurca decent si fara Franarea si feelingul de siguranta dat de frane, personal le simt echivalente la ambele masini. Probabil in situatii limita ce nu le-am testat si nici nu intentionez , franari agresive aplicate in mod repetat ce pot cauza "oboseala" sau efectul de fading, franele de pe F22 ar fi mai eficiente. Cutiile de viteza ZF 8HP sunt identice pe ambele masini in consecinta si feelingul oferit e similar. Cutia de pe F22 e un model mai nou, ce poate duce un cuplu ceva mai mare din cate am citit pe net (500 Nm vs 450 Nm conform datelor de pe realoem.com). Diferentele in exploatare se simt doar prin faptul ca pe F22 schimba la turatii mai mici fata de F31. Un mare plus pt F22 e antifonarea, este mult mai silentios fata de F31. La exterior zgomotul motoarelor e cam acelasi, insa la interior in F22 e liniste. Troncanitul de diesel lipseste, doar cand turezi motorul in zona superioara (+ 3000 rpm) simti ca e diesel insa unul cu o tonalitate nederanjanta in habitaclu. Probabil noua generatie B47 de motoare diesel e mai rafinata dpdv zgomot insa eu as zice ca antifonarea e elementul de baza pt un habitaclu "linistit". Zic asta comparand la ambele masini zgomotul produs la diferite viteze 40-60-80-100 km/h unde zgomotele de rulare sunt progresiv mai mari decat cele produse de motor iar in Coupe e "liniste" comparativ cu Seria 3. La capitolul spatiu interior in Coupe se sta foarte bine in fata, scaunele sunt identice cu Seria 3, diferenta de cei 3-4 cm pe latime nefiind sesizabila. In spate insa situatia e diferita, exceptand accesul mai greoi datorat lipsei portierelor spate, as zice ca bancheta din Coupe e mai mult pt copii si maxim 2 (apropos Coupe-ul are doar 4 locuri constructiv, 2 fata + 2 spate, asa e trecut si in talon). Portbagajul la F22 pare mic pe dinafara insa dpdv al meu e mai mult decat suficient, incap lejer 2-3 "jante" de voiaj de dimensiuni medii. Bancheta spate e rabatabila asimetric, daca nu ma insel are loc median si pt skiuri. Oricum 90% timp masina transporta doar soferul si-o umbrela Consumul de combustibil este ceva mai mic la F22 cu aprox 0,5 litri la 100 km, respectiv si rezervorul are o capacitate ceva mai mica. Ma asteptam la o diferenta ceva mai mare insa se pare ca eficienta motorului N47 pe F31 xDrive e inca la cote inalte.3 points
-
3 points
-
Am reusit sa montez kitul de ambreiaj,acum pedala tine normal la jumatate,nu am apucat sa fac 100km sa se rodeze pentru ca masina a plecat la imperechere cu serpi si turbo,sper sa fie ok.Am pus si noul capac de tacheti pentru a avea suficient loc.Noua turbina va fi sus precum la benzina turbo pentru a avea un soc la deschiderea capotei :hyper: Probabil voi cumpara si alt capac motor in cazul in care cel vechi nu va mai putea fi pus peste motor dar vom vedea. Acelea sunt noile flanse pentru turbo si serpi. Filtrul de aer K&N care l-am achizitionat acum putin timp se vinde in caz ca este cineva interesat,am si chitul de curatare si ulei la el.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Schimbare rola intinzatoare de la cureaua ce antreneaza alternator, pompa apa, pompa servo. Inainte de a incepe observati atent cum este asezata cureaua, treseul care il face. Daca nu va pricepeti mai bine desenati pe o foaie cum este asezata pe role. Riscati sa va chinuiti mult pana o puneti la loc (o sa fie cand prea scurta, cand prea lunga :) ). 1. Slabiti prima data suruburile de la fulia pompei de servo (aici aveti nevoie de inelara cu cot de 13') 2. Cu o inelara de 14' intindeti rola pana cand aceasta elibereaza cureaua. O sa observati niste gaurele de 5', apasati pe cheie pana cand aceste gaurele se aliniaza. Bagati un surub in aceste gaurele pt. ca intinzatorul sa fie intins la maxim. Tot asa procedati si cand schimbati de exemplu cureaua. 3. Se elibereaza cureaua de pe fuliile accesorilor 4. Scoateti suruburile de la fulia servo (pct.1) si scoateti fulia afara. Daca nu o scoateti nu veti avea loc sa scoateti ansamblu rola intinzator. Atentie mare, fulia va iesi ceva mai greu, nu incercati sa o loviti pe laterala pt. ca se va indoi, e facuta din aluminiu si e foarte subtire. Procedati in felul urmator: cu un ciocanel de plastic loviti usor si repede fulia dar cat mai aproape de ax, nu loviti in margine pt. ca riscati sa distrugeti canelurile pe care sta cureaua. 5. Dupa ce ati scos fulia se poate trece la demontarea ansamblului rola intinzator. Aceasta e fixata pe laterale de 2 suruburi de M6 cu cap imbus de 6'. Desfaceti suruburile si scoateti afara rola. Dupa ce ati montat noul ansamblu puteti sa montati inapoi fulia si sa fixati cureaua pe fulii. Atentie la canelurile pe care ruleaza cureaua, ea trebuie sa stea fix pe mijloc, sa nu stea vreun canel in afara fuliei. Cand ati montat cureaua si ati verificat atent ca aceasta sa stea corespunzator, se poate depresa rola ca sa intinda cureaua. Rola noua vine gata intinsa la maxim, are un stift bagat in acele gaurele de care am zis mai sus. Dupa ce ati pus totul la loc porniti motorul si aruncati o privire la ce ati facut, verificati cureau sa ruleze perfect, sa nu fie vreun canel sarit. Ascultati sa nu faca vreun zgomot dubios, etc. Operatiunea in sine e simpla, nu se renteaza sa mergeti la servis pt. asta sa va mai stoarca si aia de ceva banuti. Dureaza cam 30 min. ca sa o schimbati. Scule: inelare cu cot de 13' si 14', imbus de 6, clichet, patent (cu el scoateti stiftul de pe rola noua).1 point
-
1 point
-
Ma uitam la posturile din urma , din Aprilie-Mai , legat de futunul ala de la servo, la mine arata exact la fel . Ruginit si se rupsese clema de prindere. Inca nu mi-am facut curaj sa-l schimb ... deocamdata functioneaza. Ai facut ceva investiti in masina, legat de acel "i-dive" il consider util . Spor la Km... fara evenimente neplacute.1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina,avem si noi una la fel,alba,sportline. Aceleasi jante ca in ultima poza,sunt si ale noastre,pentru iarna. Multi km fara probleme.Esti din Mures?1 point
-
Și cum am rezolvat eu totul frumos și bine, iaca azi las mașina într-o parcare. Mă întorc după câteva ore și surprizele românești mă așteaptă: portieră dreapta lovită de altă portieră, portieră stânga lovită de altă portieră. Ambele în aceeași zi, același interval, același loc de parcare. Pe dreapta a sărit puțin vopseaua de cât de tare a lovit bizonul... Pe stânga am reușit ză rezolv cu polish + luciu din dotare măcar. N-am văzut așa ceva... pic de grijă băi nene. Nimic. Bizoni suntem PS - mașina a fost lăsată impecabil între cele 2 linii gradate, deci nu e să zic că n-am lăsat loc cuiva....1 point
-
Nu-mi pune vorbe in gura (sau pe tastatura)! Banuiesc ca ai vrut sa fii haios dar ti-a iesit o ragaiala. Nu am zis in niciun post ca motorul suna rau. Am zis doar ca am luat masina direct cu sunete la distributie iar acele sunete erau izolate in zona distributiei. Acum, cu distributia schimbata, sunetul care vine de sub capota pe mine ma multumeste. Pentru mine suna "ca nou". Marturisesc ca tot ce urmeaza dupa "distributia ori pica ori nu pica..." nu are niciun sens pentru mine. Banuiesc ca ai incercat sa spui "Ori esti sanatos, ori mori. Ca boala vindecabila nu exista!" sau "Orice boala, te omoara!"? Tind sa cred ca intre alb si negru exista si gri...1 point
-
Ai soft close? cum poti sa spui asa ceva? pentru mine este foarte util sa nu mai stiu cum e sa auzi sunetul clasic de usa inchisa plus ca optiunea asta imi ofera si portbagaj actionat electric si pe inchidere nu doar pe deschidere ceea ce este maxim din nou pentru mine.la fel cum nu mai stiu cum este sa folosesti cheia vreodata , asta inseamna sa am masina dupa 2010 pentru mine . iar hud ? din nou , tu vorbesti serios? eu ma uit doar in hud indiferent ca folosesc navi indiferent ca pur si simplu conduc. este mare lucru nu crezi? este foarte relaxant as putea spune. poate acc este util pentru cum conduci tu , pentru mine nu este pentru ca eu merg tare spre foarte tare indiferent de drum si nu folosesc pilotul ... eu spun ce este inutil pentru mine . Trapa la fel este foarte utila si o ridic si cand sunt -20 pentru ca nu suport aerul fie cald fie rece pe care il da masina si pe mine ma ajuta (poate doar psihic) schimbul ala de aer si da , este clar si un lucru ce tine de aspect atat interior cat si exterior.1 point
-
Tot balamucul a durat aproape 12 ore,dar eu zic ca a iesit binișor,având în vedere sculele pe care le-am folosit.Pe lângă asta,am mai inlocuit bujiile+role intinzatoare si curea.Ce am remarcat,e faptul că răspunsul accelerației este imediat ,iar motorul parca nu mai e asa de zgomotos....poate asta e placebo. Înainte să mă apuc de treaba,am dat o tura si pe Transfagarasan.1 point
-
1 point
-
1 point
-
S-a pocĂŁit anticipat! Se considerĂŁ iertatĂŁ. Numai ”finii cunoscĂŁtori” au ceva de obiectat. BaftĂŁ la vânzare!1 point
-
Cu riscul de a ma face singur de cacao, fac publica o nelamurire. Dupa ce am alimentat cu carburant am vrut sa spal parbrizul. Am vrut sa aplic metoda standard, pe care am folosit-o la toate masinile pe care le-am condus pana acum (Dacia 1300, Logam, Audi A4, Mercedes ML), adica sa ridic stergatoarele si sa spal geamul. Surpriza, capota de la motor nu-mi permite sa ridic bratul stergatorului la mai mult de 30 de grade fata de parbriz. Am fost eu trancalau? Are bratul stergatorului vreo articulatie pe care n-am vazut-o eu? Sau e necesar sa pun contactul, sa dau drumul la stergatoare si sa le opresc in pozitie verticala ca se le pot ridica? Sper ca nu... O alta surpriza neplacuta, acum doua zile m-am trezit cu parbrizul fisurat. Sub stergatorul de parbriz din dreapta in zona unde se imbina stergatorul cu bratul suport. Fisura "fuge" vazand cu ochii pe mai multe directii. N-am nici cea mai vaga idee ce anume a provocat fisura. Sa vad ce zice inspectorul de daune. La ML am avut parbriz ionizat (cred ca asta-i termenul), la partea superioara ca o banda, care protejeaza mainile si bratele de arsuri solare pe timpul verii. Daca tot trebuie sa schimb parbrizul, am intrebat la reprezentanta daca pot pune un astfel de parbriz, chiar daca ar trebui sa platesc din buzunar diferenta fata de un parbriz standard. Mi-a explicat omul ca nu se poate. Ceva de genul ca is o grama de coduri (senzor de ploaie, etc.) care nu permit montarea de alt fel de parbriz decat cel cu care a iesit din fabrica. Chiar asa sa fie? Am mai inrebat si de functia Conected Drive cand o sa fie activa in RO. Mi-a zis ca probabil la anul, dar sa nu-mi fac prea multe sperante, ca si daca as fi intrebat anul trecut tot acealsi raspuns l-as fi primit, adica "la anul"... Consumul insa e OK. Pe autostrada, cu pilotul automat setat la 135 km/h, consumul resetat, la 100 km rulati am avut un consum de 5,7 %. La drum intins, 500 km, din care doar vreo 50 pe autostrada, consumul a fost de 6 %. La ML cand scoteam consum sub 10,5 % era nmotiv de sarbatoare...1 point
-
1 point
-
1 point
-
tu ai avut zgomot de lant accentuat? mi se pare exagerat ceea ce afirmi tu...motorul mergea ca vechi inainte si acum merge ca nou ) distributia ori pica ori nu pica, daca nu a picat motorul merge la fel de bine...pana pica...in concluzie merge ca la 200.000 km, nu?0 points
-
F10 eu il consider superior din majoritatea punctelor de vedere . Intretinerea o sa fie considerabil mai scumpa la X6, tinuta de drum mult inferioara fata de F10, iar confortul cred ca este foarte asemanator la cele doua.0 points
-
Si eu tot pe atunci am incarcat-o, cam 8h parca, am dat-o unui prieten, deci nu stiu exact cat. Inseamna ca e cam gata, necesita schimbare, mai ales ca nici n-am avut cine stie ce frig luna asta. Referitor la intrebarea cealalta, daca poti sa pui mai mare, cred ca poti dar necesita codare din cate stiu eu (asa e la e60). Iar valorile ce se pot coda sunt fixe, deci intereseaza-te inainte sa o iei.-1 points
-
-1 points
-
Eu spun pentru omul normal, nu pentru omul care merge tare spre foarte tare si nu are timp sa foloseassca pilotul automat. Pot sa spun foarte simplu ca HUD-ul este 90% de design ,iar soft close, o optiune mai eleganta sa zicem asa, insa nu poti spune ca te ajuta, doar daca stii ca nu esti in stare sa inchizi usa normal, parerea mea, vorbesc la general pentru tipul de om normal. Una este sa ai NEVOIE si una este sa o folosesti ca o ai.-1 points
-
Mie inainte de a-mi lua culoarea ochii, mi i-a luat galma de la anvelopa stanga fata-2 points
-
N-ai inteles nimic! Sa fii sanatos, eu am inchiat discutia cu tine-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00