Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/20/17 in all areas

  1. Treaba e in felul urmator, daca trece pe 1.0 sau -1.0 deja te gandesti ca injectorul respectiv are probleme. Valorile injectoarelor se masoara la rece, prin urmare daca ai probleme la injectoare ele iti vor face probleme cel mai sigur la rece (99%), atunci vei avea valori mai mari decat la cald, drept urmare, iti tremura masina, tremura relantiul,etc. Ce ai tu acolo din ce vad eu, sunt valorile cele mai rele posibile pe masina ta date din testul smooth running control, la rece!, iar dupa isi mai revin la cald. Ca o prima solutie, ai putea sa incerci sa cureti locasul injectoarelor, sa inlocuiesti oringurile + saibele de foc. Daca iti fac in continuare probleme, gandeste-te la reconditionare sau cumparare altele, parerea mea este ca e mai ok sa le iei din dezmembrari. Bafta!
    2 points
  2. Mie inainte de a-mi lua culoarea ochii, mi i-a luat galma de la anvelopa stanga fata
    2 points
  3. Bare transversale Bmw E90- Produs original Bmw https://www.olx.ro/oferta/bare-transversale-bmw-e90-produs-original-bmw-ID9jdhZ.html
    2 points
  4. din reteaua Autosoft doar locatia din Militari pot sa o recomand , am fost eu acum 3 sapt cu E60'ul dupa ce am schimbat articulatia fata completa si toate amortizoarele ... a iesit perfect
    1 point
  5. Masina s-a vandut. Multumesc pentru gazduire !
    1 point
  6. Se pare ca a venit timpul sa ne despartim. Masina intra la vanzare. Daca e cineva interesat, aici este linkul de pe olx: https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-e46-benzina-ID9jU2P.html#d4ead54bd9
    1 point
  7. 6500e....up(si minusul aferent, presupun )
    1 point
  8. Am mai pus scaune cu incalzire si reglaj lombar electric, vopsit jante si alte maruntisuri de natura tehnica..
    1 point
  9. oameni buni ... citesc si ma crucesc. nu stiu cum ganditi voi dar sa dai 4100 ron pentru un schimb de ulei e mult prea mult. sa ai argumente ca ala spala cutia ... si ce? spalator de vase care spala o cutie. e bine sa mai vezi si valoarea muncii nu doar pretul pretul operatiunii si valoarea ei sunt doua lucruri diferite. este un schimb de ulei nu este nimic mecanic. nu este nimic despre inginerie. nu schimba lumea cu nimic. e bine sa schimbi din ulei sa fie asa de intretinere dar nu la preturi exorbitante. cutia este intradevar scumpa. dar daca dai 4100 ron la un schimb de ulei sigur ca si o cutie noua nu este asa costisitoare. in loc sa faci 3 schimburi de ulei pui banii intr-un sertar si cand cedeaza ca nu ai schimbat uleiul ai deja banii de cutie noua.
    1 point
  10. Bare transversale pentru BMW seria 3 E90, cumparate in 2014 de la dealer, in stare foarte buna, folosite foarte puțin! Codul piesei la BMW este 82710403104, daca doriti sa verificati compatibilitatea cu alte modele. Pret: 330 lei Tel: 0741044636
    1 point
  11. Normal ca e unic proprietar, este import 2017 dupa cum scrie in anunt. Oricum te ia capul cu piata auto SH din Romania.
    1 point
  12. GT'ul meu a mai schimbat un proprietar ... intretimp a mai dobandit niste optiuni UNICAT https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GnpqT.html =Unic Proprietar PERSOANA FIZICA= ( al 6'lea ) =Pachet M interior / Exterior= =FULL LED faruri si stopuri + leduri ambientale clante= =DISTRONIC PLUS cu functie de franare / accelerare= =FRONT ASSIST= =Camera mers inapoi 360' cu night vision= =Computer de bord profesional= =Pornire / oprire masina cu cheia in buzunar=
    1 point
  13. demonatatul turbinei+montatul la loc mi-a zis ca-mi ia 250 ron,reconditionarea turbinei undeva pana in 1000 ron cu garantie intre 6luni-1an fara limita de km.,bujiile beru din ce am vazut sunt undeva la 60-64 ron buc..Nu stiu cat mi-o mai cere ca sa-mi curete si galeria de admisie Ma costa oleaca....mi-a trebuit biem double u Spuneti-mi si mie va rog daca tot am ajuns la bujii,care sunt mai fiabile dintre beru si ngk?
    1 point
  14. Salut, Daca nu iti mai merg bujiile nr 3 si 4, regenerarea DPF-ului nu se mai face ( din ce vad in erorile tale, DPF-ul este in activ ), iar filtrul de particule este infundat. Primul pas este inlocuirea bujiilor ( de preferat toate fiindca daca se mai strica una, platesti manopera mai mult ca pretul bujiei ). Daca tot se demonteaza galeria de admisie pentru a avea acces la bujii, o poti curata. Dupa schimbarea bujiilor este necesar sa o scoti la drum lung, macar 60-100km pentru regenerarea filtrului de particule. O alta problema ar fi nivelul uleiului. Verifica joja si vezi cum stai cu nivelul uleiului in motor. Ori iti curge ulei pe la galeria de admisie ori motorul consuma ulei ori schimbul de ulei a depasit 15.000-30.000km de la ultimul schimb. Pentru celelalte probleme consulti mecanicul / electronistul. De obicei, intr-un service bun este cineva care se pricepe la electronica ( vad ca sunt si ceva probleme pe partea electrica ).
    1 point
  15. Corect, eu spun cum am procedat si a dat roade, nu are rost sa ma contrazic cu tine. M-am mai contrariat cu tine si altii, cand am afirmat ca lantul de la N47 nu se strica din cauza ca se face schimbul de ulei la 30.000 km., eu am spus si sustin ca este proiectare proasta la calitatea lantului, pinioanelor. Toti ati sarit cu gura pe mine ca nu stiu, ca vorbesc prostii, ca este o vina si din schimbul de ulei mai tarziu de 15.000 km, ei uite ca am cam avut dreptate, TU stii cel mai bine ce ai patit la tine, cu schimbul de ulei la 15.000 km. Oricum eu ti-as fi oferit o informatie pretioasa in privinta ce poti sa patesti la motor, sau mai bine zis la blocul motor, arbore si biela, cand se rupe distributia, dar tu sigur ca te-ai fi ofensat si ai fi spus ca nu stiu, asa ca.... Cu toate ca m-ai jignit destul, eu iti doresc succes in continuare cu repararea motorului.
    1 point
  16. Mai baieti, Hai sa clarificam treburile. Eu am trimis mailul catre entitatea din Germania a ZF care a oferit un raspuns si care mai departe a oferit sansa operatorului local sa ofere si el un raspuns. Eu nu cred ca daca ZF Faur ar oferi un raspuns neagreat ZF ar mai putea colabora cu ei. BTW o pompa de flush este aproximativ 400 de euro, asa ca din punctul meu de vedere nu de bani ar fi problema. Mi se pare ca raspunsurile oferite de colegi au legatura mai mult cu orgoliul de a avea dreptate decat pentru a ne ajuta reciproc. Cred ca despre asta este vorba intr-un final. Va doresc numai bine, Dragos A.
    1 point
  17. Sincer cred ca sunt doua variante: -fie chitul respectiv nu este chiar original, la pretul de pana in 800 se gaseste in mai multe locuri gen epiesa, autokarma(scrie ca este original ZF SI ESTE pe la 750ron) -Fie acesta este pretul real si il cumpar practic dublu de la ZF sau alt sercice care fac revizia cutiilor ZF. Intrebarea este : renteaza sa dau dublu pe piese in ideea ca mi se da o garantie la piese(garantia la astea o am si de la vanzator cu conditia sa o montez intr-un service specializat) si montaj/manopera gen: se garanteaza numai etanseitatea cutiei, ca nu o sa curga ulei, nimeni nu poate garanta ca nu o sa ai alte probleme cu cutia dupa schimbul de ulei...si nici nu poti cere asa ceva, cutia este veche, poate cadea oricare alta piesa din ea, nu neaparat din cauza schimbului de ulei. Multumesc, Claudiu
    1 point
  18. Nu am mai postat de mult in topic. Intre timp masina a primit o toba finala noua (cea veche se gaurise din cauza varstei), i-am facut ITP-ul si urmeaza sa schimb zilele urmatoare uleiul. Am cumparat Motul 8100 X-CESS si filtru Mahle.
    1 point
  19. Nu vreau sa fiu mafiot.
    1 point
  20. Multumesc ! Sper,daca iese ceva frumos,macar sa nu iasa tachetii prin capota :LMAO:
    1 point
  21. An bun dar km multi pt o masina 05.2014. Rulata mult intr-un timp scurt si revizii facute la 30-40k, asta inseamna uzura mai mare la motor. Personal i-as da reject din prima si as cauta cu km mai putini pt ca altfel vei incepe sa bagi bani in ea la +200k cat are acum. Cu siguranta nici revizia la cutie nu e facuta, ca afara nu o face nimeni.
    0 points
  22. Poate ai nimerit o motorina mai proasta , poti sa incerci un aditiv pentru injectoare : BMW , LiquiMoly ADITIV BMW ADITIV LIQUI MOLY PS: Corectile care le vezi din diagnoza sunt doar asa sa vezi in mare cum sta treaba. Cel mai bine se verifica pe stand , dar tu nu ai nevoie.
    0 points
  23. Mergi intr-o reprezentanta BMW si cumpara un flacon cu aditiv pt motorina, goleste-l dupa ce in prealabil i-ai facut plinul si dupa sa mergi cu ea la un drum mai lung in afara. Se poate sa-ti scada si atunci nu trebuie sa te mai stresezi cu nimic. Ti-am explicat mai sus ca in aceeasi situatie am fost si eu cu E90-ul. N-am avut nici un simptom, tremurat, zgomot, oscilatii ale turometrului, etc.
    0 points
  24. Nu-i chiar asa. Spre exemplu la E90 intr-o iarna aveam 2,2 pe unul din injectoare, cel putin asa imi arata INPA, dar in realitate nu aveam nici o problema. Nu tu vibratii sau oscilatii ale turometrului. Ulterior am pus totusi un aditiv pt motorina si dupa un timp a scazut pe la 1.1. Pe langa asta, mai era cel putin unu care statea in jurul valorii de 1 - 1.2 si niciodata in cei cinci ani cat am tinut masina n-am avut nici un fel de simptom. Eu zic ca daca sta in jurul valorii de 1 este in regula, nu trebuie sa te panichezi. Daca urca la 2 atunci trebuie sa incerci cu un aditiv BMW si daca nici asa nu mai scade, atunci trebuie sa te gandesti sa-l dai jos si sa-l trimiti la curatat cu ultrasunete.
    0 points
  25. culmea.....da multi cu schimburi, cu diverse nave, dar suna...foarte multi de afara dar aceia o preferau zobita dar cu actele de m5 ca sa i arda pe nemti(zic ei)....diversi...dar suna.... nu stiu daca se intelege din modificarile de pret(not), dar nu am nici cel mai mic stres sau graba sa o vand.....altfel pleca demult, realizezi(de la primele sau recentele oferte de 5500e, la care stiu ca multi vor zice sa o dau fara sa ma uit ),, dar chiar nu i un junghi sau o masina pe care s o dai numai sa scapi de ea... stima si vanzari bune!
    0 points
  26. am inteles deci prioritar ar fi bujiile ,curatarea galeriei de admisie si reconditionarea turbinei.Am observat si eu acum o sapt. ca nivelul de ulei era intre min si max,si am intrebat pe forum aici daca e ok nivelul,si cineva mi-a raspuns ca nu trebuie sa fie neaparat la maxim si pot sa stau fara probleme,dar se pare ca intre timp s-a mai dus nivelul.O sa cobor la masina sa-l verific.Daca masina o da pe ulei,inseamna ca pot s-o arunc....... Daca in mai putin de 4000 km mi-a mancat nivelul de ulei de a ajuns la min...e pa...deja incepe sa mi se faca lehamite de masinile nemtesti.De abia acum inteleg eu dc unii nu vor sa mai auda de masini nemtesti...mai ales de masini de dupa anul 2000 Ma pis pe el de bmw.Cel de la care am cumparat masina acum 2 luni nu a vrut sa mi spuna deloc despre defecte ascunse posibile la aceasta masina,desi l-am rugat sa mi spuna si mie ca sa stiu la ce sa ma astept,dupa ce I-am dat banii...dar nu a vrut sa mi zica nimic, a zis ca lui ia mers f bine de 1 an de cand a adus o din Germania. p.s.schimbul de ulei pe navigatie imi arata ca trebuie sa-l schimb peste 14000 km,este pe zona verde de OK p.p.s a era sa uit mi-a zis electricianul ca pot sa merg cu masina dar sa nu depasesc 60-70 km/h ca sa nu o stric..si in afara nu in oras,asta pana o repar
    0 points
  27. eu am avut unul vopsit si a mers foarte bine. cine nu iti da voie sa le vopsesti? da, preferabil ar fi sa le iei in culoare dar ...... cam greu
    -1 points
  28. Va salut...pun si eu cateva poze cu interiorul masinii proprietate personala...mie imi place, voi ce spuneti? Este un f31 din 2013
    -1 points
  29. Pentru ca...a fost de rahat toata treaba, nu am vrut sa mai vorbesc despre si cu omul asta desi sa inteleaga, il cred un baiat ok, nu a vrut sa strice calculatorul, a incercat sa-l repare , a dat comanda de piese (desi acolo initital mi-a zis mie ca el nu-i comanda nimic ca trebuie sa-si asume niste riscuri daca face asa ceva, insa i-am explicat ca din moment ce tu iti asumi ca faci un serviciu pentru care ceri bani si de fapt faci mai mult rau, trebuie sa-ti asumi greselile). Nu am crezut ca o sa ma creada nimeni, nu e vorba de mine, e vorba de prietenul meu care nu are cont pe bmwclub si nu ar sta sa faca reclamatie pe bmwclub, ca sa intelegeti omul lucreaza in MAI, mai exact la ISU, a incercat sa rezolve pe partea cu justitia insa stiam toti ca nu ai ce sa rezolvi...dovezi sunt insa e foarte greu sa demonstrezi unele lucruri, ne-am dat seama mai tarziu ca de fapt el astepta sa se termine perioada in care il poti da in judecata pentru fapta respectiva , de asta o tineau la Targoviste...Eu iti spun ce mi-ai spus tu mie personal, nu o groapa, ci ai sarit de pe drum cu masina sa nu de-a tirul peste tine, iar problemele care mi le-ai spus erau un amortizor si ceva tot pe parte mecanica, nu pe caroserie, REPET a zis ca nu a avut nici-o problema la caroserie! Nu dezbatem aici, s-a dezbatut deja intre noi, insa trebuia spusa intr-un final, treaba asta, imi pare rau si pentru tine ca sa intamplat, dar imi pare mai mult rau pentru prietenul meu... Nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte de perioada respectiva, care a fost de rahat!
    -1 points
  30. Era logic ca nu esti taximetrist, ci ai firma de taxi, la ce crezi ca ma refeream cand am spus ca va stiu pe voi astia cu taxiurile? Ma refeream la patroni, doar nu se bucura soferii cand fac accident, se bucura patronii ca mai prind si ei ceva ca le merge prost, normal ca ai luat bani, cum sa le repari cum trebuie? Cat mai ieftin si repede si restul 80% din bani profit direct! Stiu de ordonanta, cum s-a aprobat in guvern am primit mail. Era si inainte...dar cum am spus se vede ca stii doar sa iei bani! Si inainte iti reparai conform legii masina unde vroiai chiar daca service-ul nu are contract cu societatea de asigurari. Nu mai spune tampenii pe aici, asiguratorul nici astazi nu e obligat sa-ti de-a tie banii de pe devizul cu care te duci tu. Daca vrei sa stii o treaba sigura, te duci, iti repari masina cu banii tai, iar asiguratorul e obligat sa-ti accepte plata facturii sa te despagubeasca! Nu mai vorbi prostii, daca cunosti si tu cativa oameni de la cateva service-uri care iti fac devize audatex contra-cost sau pe gratis si cunosti si inspectorii de la asigurari (cotizezi si tu cu o cafea ceva), nu inseamna ca ce faci tu e normal. Nu mai vorbim ca pe elementele unde a fost chit...in special taxiuri si etc, nu se mai pune problema de inlocuit ci doar de reparat... Din totdeauna puteai sa-ti repari masina la orice service doreai chiar daca service-ul nu avea contract cu firma de asigurari, insa si ei trebuiau sa accepte acest lucru, la noi avem un avocat foarte bun si faceam reparatii de la orice asigurator, cine nu platea, direct in judecata! NUMAI CA IN IAN 2017 S-A SCRIS CLAR FARA OCOLISURI ACEST LUCRU SPRE BINELE CLIENTULUI, inclusiv ca poti fara probleme sa bagi facturi de pe masini de inchiriat. In fine facem off -topic, esti pe langa, stii ceva , dar nu stii corect! Tu stii doar ca trebuie sa iei bani si atat, insa daca ai veni la mine cu gura asta mare, te-as invita sa iesi pe usa, nu mai ca tu nu vii la reprezentanta sa repari masini, tu te duci la baraci deoarece ce ai tu nu sunt masini, ci epave! Si la mine vin taxiuri doar in garantie si noi...cele vechi sunt reparate exact cum procedezi tu, 20% reparatie din deviz si 80% profit cash. Mircea, e important sa stii ca fara probleme cei de la service poti sa-ti ia bara de M, daca ti-o acorda la inlocuit pe a ta asiguratorul (normal asa trebuie, daca e sparta, crapata,gaurita...stii si tu asta:) ) Nu te-am jignit cu nimic, conduci o firma de taxi si va place sa luati bani de pe asiguratori, nu am o problema cu asta, dar cand repari masinile varza ca sa scoti bani si recomanzi la fel la ceilalti atunci da am o problema cu tine, suntem pe un forum de pasionati de masini BMW, nu de "carpe"de masini. Lumea nu stie la ce te referi tu cand spui sa se faca prin regie proprie si sa mai ramai si cu bani, eu stiu clar la ce te referi. Nu e vorba de diferenta, e vorba de tiganie...iei bara noua originala o vopsesti la service cum trebuie si nu te doare capul, tu vrei profit, omul vrea sa-si faca masina cum trebuie. Normal ca tie iti convine sa cauti piese la dezmembrari si ce nu se repara "lasa ca merge si asa. Ce snobism? E vorba de masina ta, nu de una care doar iti produce bani si poate sa mearga oricum, chiar si in 2 trepte de viteza! PUNCTUL TAU DE VEDERE ESTE SA IEI BANI DE LA ASIGURATORI PRIN REGIE PROPRIE SI SA O REPARI REPEDE SI IEFTIN IMPLICIT PROST!PROCEDURA TA ESTE NUMITA "VECHEA ROMANIE", ROMANUL!" Edit:acum mi-am dat seamna cu cine ma contrazic, tu de fapt doar ai luat bani de la asiguratori, nu ai lucrat in domeniu...nu stiu de ce imi bat capul cand nu am cu cine! Ba da stiu! Pentru altii nu pentru tine!
    -1 points
  31. Dar sunt de acord cu tine in ce spui in privinta distributiei, nu inseamna ca ai dreptate si pe partea cu asigurarile, nu cred niciodata ca lantul se rupe din cauza schimbului de 30.000 km sau cel putin nu de acolo neaparat. Masina asta si la fostul proprietar si la mine a avut schimburi de ulei la 10.000-15.000 km. Acum ne bagam in altceva, este o proiectoare foarte proasta, din simplul fapt, cand am vazut grosimea lantului si mai e un fapt, cel mai important lucru! BMW NU A SELECTAT O PERIOADA IN CARE SA SPUNA OFICIAL CA TREBUIE SCHIMBAT LANTUL, KM-PERIOADA-ORICE. Cea mai mare "greseala"este ca au spus ca nu se schimba! Si iarasi nu inseamna ca daca mi sa rupt mie lantul ai avut dreptate in orice privinta. Cat despre asigurari, vorbesti prostii nu pentru ca nu stii neaparat ci pentru ca vrei profit maxim cu calitate 0 si recomanzi asta pe forum si mi se pare o jignire foarte mare! Daca Mircea spunea ca vrea doar sa ia cat mai multi bani de pe asigurare din treaba asta si tu spuneai tot ce ai spus aici, te aprobam si atat, insa din ce am vazut, omul este un pasionat la fel ca noi toti de pe forum. Nu te-am jignit cu nimic, nu te mai da victima te rog! Ce am spus ca faci, aia faci! Nu stiu de ce comentezi aiurea.. Da stiu informatia da pretioasa, cum ti-am spus lucrez intr-un service unde s-au desfacut multe motoare cu distributie rupta (nu bmw). Cum am spus, ma astept sa pun motorul si sa bata sau ceva si sa cumpar altul de la dezmembrari...sper doar sa fi scapat avand in vedere pagubele de la suprafata. Dar mersi oricum de informatia pretioasa nespusa!
    -1 points
  32. WTF....cat s-a scris aici.. In fine. ideea e ca eu vreau masina tipla, nu ma bucur ca am reparat-o cu piese din dezmembrari si vopsit cu spary-ul. Asa am procedat cu toate cele aprox 30 de masini avute. Florine de ce te aprinzi asa ca WIN nu te-a jignit cu nimic sau te simti cu musca pe caciula? Tu m-ai jignit pe mine pe topicul lui WIN cand m-ai facut samsar care stau la bloc. Uite acum am ocazia sa-ti spun ca nu stau la bloc, chiar am doua case cu etaj si un apartament la bloc. Deci oarecum ai avut dreptate, daca vreau pot sa stau si la bloc. Daca tot esti patron de firma de taxi reau sa stii ca sunt foarte multi oameni care isi aleg taxiurile cand au nevoie, spre ex eu nu ma urc intr-o masina care atarna totul pe ea si are toate nuantele de galben pe ea. E vb de siguranta ta, regandeste felul in care faci acest biz.
    -1 points
  33. N-am rezolvat nimic cu bara de M, mai mult a fost nevoie sa platesc jumate din vopsirea barii. Ma rog, asta e tara in care traim, romania cu r mic. Pe langa asta am zis sa o improspatez putin si i-am vopsit capacele de la oglinzi in negru lucios. Ca sa fie ceva asortat am comandat si un set de grile duble M look negru lucioase. https://www.olx.ro/oferta/grile-duble-bmw-e90-e91-m-look-2005-2008-negru-lucios-ID92QuT.html#da56a06532 Revin cu poze.
    -1 points
  34. Poze: Trebuie s mai schimb emblema de pe capota, cam murdara, momentan...
    -1 points
  35. Fugi si ia din reprezentanta atunci! De ce ar scoate omu volanul de pe masina lui? Sa puna volan de M3? Ma indoiesc
    -1 points
  36. Nu e compatibil cu motorul tau chiar daca respecta norma, de ce nu mergi tot pe ce recomanda producatorul, Castrol, sau ulei BMW, care nu iti ofera surprize.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.