Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/21/17 in all areas
-
exact! el probabil nu ii face prin munca ca sa poata afirma asta. de ce sa fiu milionar si sa platesc pe o piesa de 15 lei 150 lei? doar pt ca sunt milionar?!?!?! atunci as fi un milionar prost!6 points
-
Lesinnnnn :hyper: :hyper: :hyper: Zici ca cine stie ce avion ai tu :hyper: :hyper: :hyper:4 points
-
Ba e foarte relevant dacă citești tot ce am spus și încerci să înțelegi cât de cât cum funcționează un business. Mai citește te rog cu atenție ce am zis, vezi exact la ce ai dat Quote și apoi acuză-mă de prostie, eventual. Apropo de care, cred că ți-am mai zis: Lasă tonul, că nu te ajută. Nu sunt dușmanul tău și nici cineva care îți vrea răul - suntem colegi de forum și mi-aș dori să nu mă tratezi ca pe un imbecil care nu pricepe că 1+1=2.3 points
-
Daca e asa de ce nu ti-ai luat un BMW ADEVARAT si ti-ai luat tractor ? Nu toti au bani de aruncat aiurea.3 points
-
2 points
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
Nici mie nu mi-a placut cum arata X7, dar na probabil vor fi cumparatori si pentru aia. In China si US le plac monstrii astia gen cutii asa Ce m-a surprins foarte placut este cat de apropiat e la interior (doar in fata) seria 5 de seria 7. Cu niste dotari mai luxury asa, gen scaunele comfort cu pielea aia Nappa cu cusaturi, piele pe bord, trim-uri mai faine...chiar nu simti mare diferenta. Ca spatiu cel putin, sunt foarte asemanatoare. Foarte frumusel si noul 5 GT, mai zvelt si alungit. Insa din pacate trebuie sa recunosc...m-am indragostit iremediabil de concurenta - Mercedes S coupe! E o bijuterie masina aia...nu-mi venea sa ma mai dau jos.1 point
-
Pentru mine pretul piesei OE este cel care il primesc daca sun spre exemplu la Autobavaria.Daca unii dintre noi au posibilitatea sa faca rost de piese OE din Germania la alte preturi decat la cat vinde BMW in Romania este altceva.Si in oferta pentru turbina scrie 1600-2400 probabil in functie de model sau de ce se schimba in ea.Daca a costat 1700 reparatia, mi se pare foarte aproape de limita de jos a ofertei -1600-.Deci nimic exagerat. Doar propria parere.1 point
-
corect, piesele fara acte mi se pare normal sa fie refuzate. dar nu cred ca cele de la epiesa/autokarma ar trebui refuzate. eu in general folosesc epiesa, si nu am avut probleme pana acum.1 point
-
da, dar totusi rolul tau ca service este sa garantezi manopera. piesa in sine are un producator responsabil de garantie. deci nu cred ca ar trebui sa te intereseze de unde vine piesa, atata vreme cat respecta codurile OE. calitatea piesei este responsabilitatea clientului atunci cand vine cu ele de acasa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vesnica lui pomenire!!Inca un e43 omorat de superbul lant de distributie si minunatele lui patine de intindere. :frantics: Zice nenea handlerul ca cia-l repara ei ca-i in garantie,eu unul ma intreb cum din moment ce-i mottorschaden,cum zic nemtii.pana una alta radiat si contractul de finantare anulat,pierderile momentane(avocat ,inscriere si radiere in termen de 8 zile amandoua ,vreo 500 de euro).nu-mi mai trebuie BMW in veci,la restul va urez sa le stapaniti sanatosi si sa nu patiti la fel.1 point
-
Si la Opel e la fel...z16xep, x16xel, x18xe, x20xev etc...1 point
-
Nici eu nu am gasit un Seria 2 Coupe la drive test insa am mers cu un Seria 1 118d si exceptand carosieria sasiul e identic asa ca poti sa iti faci o impresie obiectiva. In ceea ce priveste comportamentul pe sosea as zice ca Seria 2 comparativ cu Seria 3 are un handling superior si asta datorita a 2 aspecte: 1. Masa: F22 e cu 200 kg mai usoara decat F31 xDrive (F22 aprox 1480 kg, F31 aprox 1680 kg) 2. Ampatament: mai mic in cazul F22, ceea ce ii confera Coupe-ului o agilitate mai mare in abordarea rapida a virajelor. Exista si un dezavantaj datorat ampatamentului mai mic si anume la trecerea peste denivelari Coupe-ul "zguduie" mai tare decat Seria 3, ambele masini avand suspensie normala. Dpdv dinamic comparatia ar fi obiectiva doar la motorizari similare. F22 are 150 CP 320 Nm, iar F31 200 CP 420 Nm si diferenta de cuplu/putere se simte serios in favoarea F31 chiar daca e mai grea, atat la plecarea de pe loc cat si in depasiri. Cu toate aceste cei 150 CP ai Coupe-ului trag foarte bine de la ture joase, si de multe ori la plecarea mai tare de pe loc clipoceste becul galben de la DSC. In modul Sport chiar e placut feelingul de derapare limitata a puntii spate, practic o simti cum se duce usor stanga sau dreapta insa masina se redreseaza "natural" pe directia corecta. Suspensia e una tipica BMW, si in combinatie cu pneuri 225/45 17 run flat e destul de putin permisiva si se resimte cam orice denivelare (gropite, treceri peste guri de canal nealiniate cu asfaltul, bumpere, etc). Ajutorul vine insa de la directia foarta precisa cu efecte sharp in schimbarea directiei masinii, ce iti permite (in limitele traficului aferent) sa faci literalmente slalom printre "obstacolele' observate din timp. F22 chiar daca are directie Servotronic iar F31 variabila sport, diferentele de feeling sunt minimale in trafic normal, exceptie mare fiind la efecturea manevrelor de parcare unde directia varibila isi zice cuvantul. De asemenea la un condus alert/sportiv pe drumuri virajate cu unghiuri ceva mai mari, directia variabila sport de pe F31 e mai rapida in exploatare, insa te poti descurca decent si fara Franarea si feelingul de siguranta dat de frane, personal le simt echivalente la ambele masini. Probabil in situatii limita ce nu le-am testat si nici nu intentionez , franari agresive aplicate in mod repetat ce pot cauza "oboseala" sau efectul de fading, franele de pe F22 ar fi mai eficiente. Cutiile de viteza ZF 8HP sunt identice pe ambele masini in consecinta si feelingul oferit e similar. Cutia de pe F22 e un model mai nou, ce poate duce un cuplu ceva mai mare din cate am citit pe net (500 Nm vs 450 Nm conform datelor de pe realoem.com). Diferentele in exploatare se simt doar prin faptul ca pe F22 schimba la turatii mai mici fata de F31. Un mare plus pt F22 e antifonarea, este mult mai silentios fata de F31. La exterior zgomotul motoarelor e cam acelasi, insa la interior in F22 e liniste. Troncanitul de diesel lipseste, doar cand turezi motorul in zona superioara (+ 3000 rpm) simti ca e diesel insa unul cu o tonalitate nederanjanta in habitaclu. Probabil noua generatie B47 de motoare diesel e mai rafinata dpdv zgomot insa eu as zice ca antifonarea e elementul de baza pt un habitaclu "linistit". Zic asta comparand la ambele masini zgomotul produs la diferite viteze 40-60-80-100 km/h unde zgomotele de rulare sunt progresiv mai mari decat cele produse de motor iar in Coupe e "liniste" comparativ cu Seria 3. La capitolul spatiu interior in Coupe se sta foarte bine in fata, scaunele sunt identice cu Seria 3, diferenta de cei 3-4 cm pe latime nefiind sesizabila. In spate insa situatia e diferita, exceptand accesul mai greoi datorat lipsei portierelor spate, as zice ca bancheta din Coupe e mai mult pt copii si maxim 2 (apropos Coupe-ul are doar 4 locuri constructiv, 2 fata + 2 spate, asa e trecut si in talon). Portbagajul la F22 pare mic pe dinafara insa dpdv al meu e mai mult decat suficient, incap lejer 2-3 "jante" de voiaj de dimensiuni medii. Bancheta spate e rabatabila asimetric, daca nu ma insel are loc median si pt skiuri. Oricum 90% timp masina transporta doar soferul si-o umbrela Consumul de combustibil este ceva mai mic la F22 cu aprox 0,5 litri la 100 km, respectiv si rezervorul are o capacitate ceva mai mica. Ma asteptam la o diferenta ceva mai mare insa se pare ca eficienta motorului N47 pe F31 xDrive e inca la cote inalte.1 point
-
si in plus, politistul e si paralel, daca anaizam explicatie lui ) "am sunat un prieten care e si el politist si are acelasi tip de BMW , el e de parere ca e din cauza jantelor fiind cu 2 numere mai mari" jantele nu sunt pantofi ))1 point
-
Ai inteles gresit. Diferenta vine de la ceasuri. Viteza reala pe gps ramane mereu constanta, problema vine de la abaterea ceasurilor, cu cat creste viteza, creste si abaterea, dar putin. Oricum ne invartim in jurul cozii, mai multe chestii ciudate s-au spus chiar incepand din primul topic. Ca un politist s-a verificat cu propriul radar mergand cu 185 (in Romania), iar pe radar a avut 195. O abatere atat de mare eu unul nu am vazut, pozitiva, sa iti adauge kmh (ori erau f neconforme dimensiunile rotilor). Eu niciodata n-am avut pe bord sa indice sub viteza reala, e o aberatie. Iar un telefon cu GPS, din moment ce s-a conectat la sateliti, nu are ce sa greseasca. Arata viteza cu delay, dar o arata corect. Eu mergeam cu doua gps-uri puse, aratau la fel, testat si cu alte N telefoane.1 point
-
Intr-adevar, nu ii da putere wow, dar intre 318d si 320d sa spui ca nu e sesizabil, e cam fortat. nu stiu cu ce masini ai mers tu, dar diferenta intre ele este destul de mare.1 point
-
Tu mai si mergi cu masina aia sau te rezumi la a iti bate joc de ea? )). Nu a fost proiectata sa pui jante de 10j latime cu anvelopele aferente, nici sa pui ET13... Acum nu mai poti sa parchezi langa bordura, sa iei vreo groapa, sa iei pasageri in spate sau si/bagaje, iti creste consumul, pierzi din acceleratie si confort enorm. De dapt ce rost mai are sa vorbim de confort, ca devine inutilizabila... Dupa va minunati de ce va cedeaza bratele, caseta de directie etc. De curiozitate, ce motor ai?1 point
-
se observa in ambele poze ca aripile atat fata cat si spate sunt roluite. 225 45 nu e mult prea putin pentru 10j pe spate?!1 point
-
Eu am cumparat de la tine, deci nu am nimic impotriva...sunt ok calitativ, doar ca aveam impresia ca sunt originale, nestiind ca si copiile se fac cu sn. Cum spune si mgs, descriera este "necinstita"...faptul ca "nu stii" ce vinzi e problema ta1 point
-
Cred ca problema e mai degraba cuvantul "ORIGINALE" din titlu, care nu descrie ceea ce vinzi tu.1 point
-
Asta e primul lucru care il voi face la masina asta...Deocamdata mai tin Dynavin-ul,pana strang toate piesele necesare.. Spre surprinderea mea acest Dynavin chiar isi face treaba...suna bine,iar navigatia Igo este mult peste cea de la Bmw..Nu mai spun ca citeste si fisiere mp4, care se pot pune pe un sd card,sau usb..Conectarea la bluetooth este foarte rapida..1 point
-
nici eu nu am navigatie la a mea si decat sa desfac toata masina ca sa pun o navigatie si eu as prefera o sa pun „o chinezarie” d'aia si stai linistit ca daca e dynavin bate navigatia de la bmw cam la toate capitolele1 point
-
Buna ziua tuturor, Stimate domnule Muggurel, Apreciem faptul cĂŁ ne-aĂži semnalat nemulĂžumirea dumneavoastrĂŁ Âşi ne cerem scuze pentru ĂŽntârzierea ĂŽn rĂŁspuns. Conform reglementĂŁrilor BMW România, serviciul BMW Courtesy Car nu este unul gratuit ci contra cost, ĂŽn afara anumitor cazuri cu totul excepĂžionale (reparaĂžii ĂŽn garanĂžie Âşi ĂŽntârzieri ĂŽn livrarea componentelor BMW necesare reparaĂžiei) iar automobilele BMW puse la dispoziĂžia clienĂžilor sunt dedicate exclusiv acestui program. Ăn aceste condiĂžii, automobilul pus la dispoziĂžia dvs prin acest program este modelul BMW Seria 5. Este de asemenea adevĂŁrat faptul cĂŁ, din dorinĂža de a veni ĂŽn ĂŽntâmpinarea aÂşteptĂŁrilor dvs Âşi ca o dovadĂŁ a aprecierii colaborarĂŁrii cu dumneavoastrĂŁ v-am oferit o a 2-a alternativĂŁ, punându-vĂŁ la dispoziĂžie, ĂŽn mod gratuit, un automobil BMW disponibil din flota companiei pe care, din motive personale, l-aĂži refuzat. Ăn aceste condiĂžii, considerĂŁm cĂŁ am acĂžionat cu bunĂŁ credinÞã Âşi am depus toate eforturile pentru ca dvs sĂŁ treceĂži mai uÂşor peste perioada ĂŽn care nu vĂŁ puteĂži folosi automobiulul BMW. RegretĂŁm aceastĂŁ situaĂžie Âşi faptul cĂŁ cĂŁ niciuna dintre soluĂžiile oferite nu au fost mulĂžumitoare pentru dvs. VĂŁ asigurĂŁm, ĂŽn continuare, de ĂŽntreaga noastrĂŁ consideraĂžie, Echipa Proleasing Motors.1 point
-
0 points
-
An bun dar km multi pt o masina 05.2014. Rulata mult intr-un timp scurt si revizii facute la 30-40k, asta inseamna uzura mai mare la motor. Personal i-as da reject din prima si as cauta cu km mai putini pt ca altfel vei incepe sa bagi bani in ea la +200k cat are acum. Cu siguranta nici revizia la cutie nu e facuta, ca afara nu o face nimeni.0 points
-
cine a zis ca trebuie sa desfaci toata masina? tot ce trebuie sa faci e sa schimbi coaja de bord (4-5 piulite)........ eu stau f linistit-1 points
-
225/45/17 pe 10J este ok. Vor face un strech decent insa nu suficient. Este nevoie de mult mai mult, mai exact modificarea aripilor.-1 points
-
Conteaza marimea jantelor deoarece din cate am inteles se calculeaza pe 16 , iar diametrul jantelor pe 18 este mai mare decat cele pe 16 , deci tot e diferenta.-1 points
-
Salut, Cunoaste cineva masina/proprietarul? https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-ID9kx2W.html Cam scumputa momentan, dar poate mai scade putin, mai pun eu... Multumesc-1 points
-
Cu ce o compari? Sunt putine e46 coupe facelift la vanzare, majoritatea obosite rau..-1 points
-
Corect. Dar si asa merita sa dai 20mii pe o masina cu 200k? Ce farmec are?-3 points
-
Nu e nicio vrajeala ieftina , chiar asa este , as putea sa fac un pariu si sunt 100% sigur ca il castig .-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00