Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/22/17 in all areas

  1. Prietene, nu ma intereseazĂŁ ce te intereseazĂŁ pe tine, dar nu te mai bagĂŁ in seama pe toate topicurile daca nu te intereseazĂŁ subiectul sau nu ai habar ce vorbești. Poți da un mesaj administratorului sa ĂŽți creascĂŁ numĂŁrul de posturi afișate dacĂŁ asta urmaresti. Bafta!
    3 points
  2. Lumina becului halogen, este o lumina mai galbuie, lumina alb-calda in comparatie cu lumina becului xenon care-i mai rece, mai apropiata de lumina din timpul zilei. Pe de alta parte un bec xenon este de doua ori mai puternic decat un halogen. Concluziile le poti trage si singur. LE. Vezi mai jos o comparatie intre iluminarea cu bec halogen vs xenon
    2 points
  3. Dorule, eu am scris in mai multe randuri experientele mele cu reprezentanta BMW din Timisoara: 1. Am schimbat la ei discuri + placute fata spate si lichid de franare, costul lucrarii a fost de 7000 de lei. Am fost de 5 ori la garantie pentru ca scartaiau penibil de tare, ca ultima rabla de tramvai. Au inceput sa dea vina pe etrieri si imi propuneau sa ii schimb pe banii mei, sa pun sistemul de franare de pe 535. Am refuzat si am insistat sa imi schimbe discurile si placutele pe garantie. S-a dovedid ca placutele erau de vina. Cat am umblat pe acolo, tot mai multe masini au inceput sa aiba problema mea, erau si ceva topicuri pe intalnirea BMW-urilor. 2. Aveam zgomot la clima. Le-am platit diagnoza si au zis ca nu am freon suficient. Am cerut sa fixeze remedieze problema si o igienizare. Dupa 1000 de lei platiti, la 2 zile dupa am ramas complet fara clima. Motivul, condesatorul de clima era spart ca toti dracii in partea de jos, pur si simplu era acordeon cand l-am demontat. Daca aveau macar curiozitatea sa arunce un ochi la masina, sa faca o inspectie pentru o problema care am aflat ca este extrem de comuna la F10, mi-ar fi zis de la inceput. 3. Role schimbate la reprezentanta, scartaie dupa 3 luni. M-am dus la garantie si insistau ca e pompa de apa. S-a dovedid ca nu era vina pomepei, ci rolele. Toate operatiuniile de mai sus au fost facute cu piese achizitionate din reprezentanta, nu aduse de mine. Asa ca ia mai povesteste-mi tu mie de profesionalitatea reprezentantei. Cand mecanicii din reprezentanta au salarii penibile, ai pretentie sa isi dea interesul pentru munca pe care o depun? Te-ai astepta ca un mecanic cu vechime la BMW sa castige sume destul de bune, avand in vedere cat costa o ora de manopera. Un fost mecanic mi-a relatat ca se castiga 2300-2500 de lei, daca ai experienta. Voi ati lucra pe banii astia, sau v-ati deschide propriul service daca aveti cunostintele necesare si sunteti stapani pe meserie?
    2 points
  4. Pentru cei care ați fost totuși nemulțumiți, ați încercat să discutați cu George - sau chiar cu Sorin sau Ionuț, să dați feedback...etc? Poate oamenii vor să învețe din greșeli. Îmi pare rău că iar aducem discuția despre prețul de pe epiesă VS prețul service-ului: ca service-ul X să aducă piese, are nevoie de transport, garanție și un adaos comercial, perfect normal. Problema e să nu fie adaosul 500%. Diferență între piese mie mi-a dat un total de 1300 epiesă și 1450 la ei. Nu mi se pare că sunt luat de prost cu nimic. Există niște lucruri care se întâmplă în spate - niște angataji care fac anumite lucruri - tu doar vii. Pentru că nu stai tu să cauți și să aduci piesa, dai în plus X RON. Este stupid, cu tot respectul, să te aștepti să fie prețul identic cu epiesă, pentru aceeași piesă atenție! Da, dacă OE luată de tine este mai scump decât AFTERMARKET oferit de ei, cred că avem o problemă. Acum depinde însă de unde ai luat tu OE-ul.
    2 points
  5. Per total aș vrea să rămână totuși o vorbă bună la băieții ăștia. De câte ori am fost acolo am plecat mulțumit. Mi s-a răspuns frumos și clar la toate întrebările, am fost lăsat să asist și chiar mi s-au dat explicații pentru lucrări. M-am simțit în largul meu și tratat cu respect. Am venit cu piesele mele dar și cu piese de la ei. Din nou, nu e minciună, asta e oferta. Cum a zis XXL, o poți refuza, evident, dar ei au fost fair și nu au băgat minciuni sau strâmbe. Pentru simplul fapt că aveam programare la schimbat distribuție, apoi am fost la Sorin, a ascultat-o și mi-a spus că nu e cazul să o schimb, am tot respectul și admirația pentru ei. El a anulat programarea mea fără nicio supărare. Voi merge acolo și rămân client fidel (am făcut și voi face multe alte operații la ei). Sper să nu mă dezamăgească niciodată. Îmi doresc din tot sufletul și portofelul să nu se schimbe și să rămână un service bun și de încredere. Prețul pentru piese sau manoperă nu vreau să îl comentez - nu mi-a băgat nimeni mâna în buzunar până la urmă
    2 points
  6. Daca e asa de ce nu ti-ai luat un BMW ADEVARAT si ti-ai luat tractor ? Nu toti au bani de aruncat aiurea.
    2 points
  7. 180 lei am platit la autosoft militari....fata spate...nici nu se poate altfel la BMW...de cand suni la ei iti mentioneaza asta. eu de fiecare data vin de la Targoviste/Titu la Autosoft militari special si tu din Bucuresti nu poti...Atunci comoditatea se plateste si topicul este deschis fara rost. Nu vrei sa vina cineva la tine acasa sa iti regleze geometria?
    1 point
  8. @dorumonitoru’: bine tu du te sa iti asculte motorul cu un “aparat special” ))))) atentie la lichidul de semnalizare, sa il ai inclus in oferta daca faci distributia la evacuare.
    1 point
  9. Este vorba de un coupe cu facelift. Ai avut curiozitatea sa te uiți pe mobile.de sa vezi cu cât se da unul cu ceva dotĂŁri? Exista E46 din 99 la 1000€, exista E46 din 2005 cu 8000€. DacĂŁ tu te uiți la cele mai ieftine e problema ta. BĂŁnuiesc ca pt tine E90 sau E60 mai scumpe de 8-9000 nu exista. E amuzant ca atunci când posteazĂŁ cineva ca are probleme cu un E90 de ex pe care a dat 7000€ sar toți pe el ca așa ii trebuie dacĂŁ a dat atât de puțin, dar dacĂŁ se uita cineva la un exemplar mai bine ĂŽntreținut și mai dotat sar altii ca de ce sa dea atâția bani pe o vechitura. )
    1 point
  10. Al 3-lea link este cu fosta mea masina, vanduta de mine la sf lui 2011. Avea cam 120.000km cand am dat-o, iar baiatul care a luat-o nu a prea mers cu ea. Teoretic, ar trebui sa fie in stare buna mecanic, am dat-o dupa o revizie destul de scumpa care a cuprins schimb volant+ambreiaj, discuri frana, piese de articulatie samd, iar actualul proprietar nu a neglijat-o (din discutiile mele cu el), poti incerca o vizionare. Pana in 2011 nu a fost implicata in nici un accident si a fost revopsita integral prin 2010. @cavaliere: discutia asta am avut-o cu un prieten care isi cauta un e46 facelift..a tot vazut cazane la 3-4000e, fiecare cu deviz de 1500-2000e la constatare, iar cand a gasit una ok la 5200 a zis ca e scumpa. A sfarsit prin a cumpara una de aproape 4000e si baga bani lunar in ea de cand a luat-o. La masinile astea conteaza foarte mult starea lor si piesele schimbate recent, asta daca vrei sa cumperi o masina pe care te poti baza o perioada. Altfel o cumperi pe cea mai ieftina si stai si te rogi sa mearga..
    1 point
  11. Dar cat trebuie sa coste un e46, masina deja de 14 ani vechime? )) Auzi cam ieftina.. Suntem in 2017, buna ziua, nu mai suntem in 2009 cand e46 coupe era cat de cat actual. Daca ti se pare ieftina, da-i tu 6 mii pe ea si atunci deja devine " masina de pasionat".
    1 point
  12. SĂŁ nu acepte piesele aduse de client, mai ales când vii cu ele noi, OE, cu codul pe ele și tot mi se pare o prostie. Se poate da granție doar pentru lucrare, nu și pentru piese ĂŽn cazul ĂŽn care aduce clientul piesele. Din moment ce se vede cĂŁ sunt piese noi, ce se poate ĂŽntâmpla? AdicĂŁ nu-s bune?! nu pot sĂŁ garanteze pentru ele nu? Aftermarketurile ce le bagĂŁ pe gât clientului, cu 500% adaos, deci mai scumpe decât piesele OE, cu deviza, "dar sunt ca și cele originale", și te fapt vezi cĂŁ e Textar, dupĂŁ cum zicea un coleg; Deci vorbesc de piese noi, aduse de client, nu SH-uri de la dezmembrĂŁri. Dar așa sunt unii, vor service premium, au impresia cĂŁ dacĂŁ plĂŁtesc dublu pe piesele lor, asta ĂŽnseamnĂŁ "servicii premium", la nivel "HIGH".
    1 point
  13. Nici mie nu mi-a placut cum arata X7, dar na probabil vor fi cumparatori si pentru aia. In China si US le plac monstrii astia gen cutii asa Ce m-a surprins foarte placut este cat de apropiat e la interior (doar in fata) seria 5 de seria 7. Cu niste dotari mai luxury asa, gen scaunele comfort cu pielea aia Nappa cu cusaturi, piele pe bord, trim-uri mai faine...chiar nu simti mare diferenta. Ca spatiu cel putin, sunt foarte asemanatoare. Foarte frumusel si noul 5 GT, mai zvelt si alungit. Insa din pacate trebuie sa recunosc...m-am indragostit iremediabil de concurenta - Mercedes S coupe! E o bijuterie masina aia...nu-mi venea sa ma mai dau jos.
    1 point
  14. Pe mine ma duce cu gandul la noul Volvo XC90.
    1 point
  15. Vad ca nu zice nimeni nimic de faptul ca piesele OE au garantie daca sunt montate intr-un service autorizat, si nici de ce inseamna ca timp sa cumperi ceva de la epiesa, sa o montezi in service, sa se defecteze, si sa stai cu masina pe bara.
    1 point
  16. Eu am fost la ei sa schimb placutele de frana fata+spate. Am schimbat cu piesele lor pentru a trece operatiunea in istoricul masinii dar mi-au spus ca pot veni si cu piesele mele fara sa trecem in istoric. Ca manopera ... mi s-a parut ca nu a dat importanta. Nu s-a curatat deloc acolo, nu s-a dat cu nici un spray, cu nici o pasta de frana ... etc. A 2-a operatiune la ei a fost curatarea galeriei de admisie care a fost demontata de cineva si asamblata de altcineva. In final cand sa le asambleze m-am trezit cu mai multe piese pe masina (mai era una la curatat, 320 care avea in plus inca ceva prins pe galeria de admisie) si firele nu mai urmau acelasi traseu. Plus ca un surub la care nu mai ajungea sa il stranga a zis ca nu il mai pune )) Dupa mai multe insistente a venit cel care a demontat masina mea si a iesit ok. Acum am facut o programare pentru a schimba bratele inferioare si subscriu ce au zis colegii de mai sus ... piese aftermarket la preturi de OE! Am cerut si o oferta de pret pentru distributie + tampoane motor + tampoane cutie viteze + revizie + curea de accesorii cu intinzator. Intradevar nu mai platesc manopera decat la tampoanele cutiei de viteza dar ... a fost introdusa cu varf si indesat in pretul pieselor. Inca stau si ma gandesc daca sa continui cu programarea sau nu ... mai ales ca acum am citit cum ca inlocuiesc doar 2 lanturi ... P.S. Am intrebat si nu ma primesc cu piesele mele. Ca diferenta, intre piesele luate de pe epiesa (sau alt site de domeniu) si preturile lor, diferenta la ce am spus mai sus este undeva la 600 RON. Distributia ... nu se aude deloc! Mi-au spus si ei. Doar ca vroiam sa o fac cu gandul ca neplatind manopera la tampoane, revizie, etc, o sa se amortizeze. Dar cu diferenta de pret la piese ... m-a pus pe ganduri P.S 2 Pentru colegul de mai sus cu afirmatia ca avem BMW si nu ne uitam la bani. Da, ne-am luat BMW si totodata ne-am asumat cheltuielile marcii. Dar sa iti ceara 450 pe o piesa pe care o cumperi cu 300 de pe epiesa ... nu prea mai e vorba ca ai bani sau nu, e vorba ca esti luat de prost
    1 point
  17. e interesant ca la unii accepta cu piesele clientului la altii nu. poate primim si un raspuns oficial sau o explicatie pentru asta sau cum oare ii diferentiaza? Poate in functie daca sunt ocupati sau nu?! In rest intr-adevar servisul este ok dar faptul ca au adaos incredibil de mare mi se pare foarte urat. E drept, oamenii se bazeaza pe cei care nu se pricep . E un model de business nu trebuie sa ne suparam. Sunt foarte multi care nu se pricep, poti sa le vinzi si de 7 ori mai scump ba chiar au impresia ca cu cat platesc mai mult pe o piesa cu atat e mai buna )). pana la urma cu totii am fi cumparat si piesele de la ei daca aveau niste adaosuri de bun simt dar cand adaosul este imens si mai si intelegi asta atunci e normal sa ti se para deranjant. se ajunge de multe ori adaosul la piese sa fie cat manopera ))
    1 point
  18. Am fost si eu de mai multe ori pe la Service Scream (Tezparii) bmw, si pot spune acelasi lucru. Iti ofera piese aftermarket la pret de original. Am schimbat lichidul de frana la doua masini, desi la telefon am intrebat ce lichid folosesc, acel patron sau ce e Sorin imi zice original. Ajung acolo si imi zice sa merg la sediul din splai si se apuca de schimb si raman masca, lichid de frana textar, ca cica e la fel ca originalul ) Am avut o problema la E90 320d N47 2010 mi se aprindea martorul de ulei cu rosu ca nu are presiune, merg la ei si imi zic ca motorul e praf,varza, domne are cuzinetii dusi,arborele, trebuie sa desfacem motorul etc. '' daca nu baga-i un ulei 15-40w sa nu se mai aprinda martorul in bord si pe navi si scapa de ea ) '' imi zice. Ii zic ca masina are distributie schimbata la reprezentanta, uleiul il schimb la 8.000km masina e f.f ingrijita. Initial am cumparat senzor presiune si am fost la ei la montaj si tot asa facea, replica a fost: ''vezi ti-am zis'' Eram putin speriat si am zis sa incerc in alta parte, service obisnuit dar in Craiova unde aveam pe cineva de incredere, am lasat masina 2 zile, a fost de vina pompa de ulei, am schimbat-o, au gasit cuzinetii ca noi, motorul fara uzuri si curat etc. Daca ma luam dupa acesti domni vindeam masina in pret de dumping!! Am fost sa schimb placute fata la f20 cumparate de mine cu factura din magazin, imi zic ca nu accepta piesele clientului. Cam astea au fost experientele mele cu ei.
    1 point
  19. Iti garantez ca eu schimb la masina (uleiul si alte alea..) dand mai multa atentie schimbului de ulei sau chiar placute de frana (..consider ca placutele de frana si chiar discurile pot fi facute personal doar cu o mana de scule..!) "...in spatele blocului pe cric" decat fooarte multe service-uri care fac lucrurile rapid si la repezeala, pentru profit. Eu imi acord timp sa fac ce am de facut iar ei nu! ..Oricum, topicul e axat pe reparatii mai "serioase" la masina.. Nu uitati BMW (chiar) nu e nava spatiala!!! Tolerantele sunt mai mici in schimb!
    1 point
  20. As investi cu tine. Dar pe cine angajam in Timisoara?
    1 point
  21. din pacate "interfata" cu "amaratii" astia de clienti care si-au luat bmw e cam peste tot la fel, inclusiv in reprezentate, unde de fiecare data cand am mers mi-au dat senzatia ca sunt un nimeni, iar ei "The God", iar orice lucrare o faci pe responsabilitatea ta, fara asi asuma vreun risc.
    1 point
  22. Eu cred ca nu despre un schimb de ulei e vorba aici, ci de lucrari mai complexe.
    1 point
  23. Daca sunt OE si cu factura de ce sa nu montezi, piesa originala montata in service autorizat = garantie piesa !
    1 point
  24. Lesinnnnn :hyper: :hyper: :hyper: Zici ca cine stie ce avion ai tu :hyper: :hyper: :hyper:
    1 point
  25. Vesnica lui pomenire!!Inca un e43 omorat de superbul lant de distributie si minunatele lui patine de intindere. :frantics: Zice nenea handlerul ca cia-l repara ei ca-i in garantie,eu unul ma intreb cum din moment ce-i mottorschaden,cum zic nemtii.pana una alta radiat si contractul de finantare anulat,pierderile momentane(avocat ,inscriere si radiere in termen de 8 zile amandoua ,vreo 500 de euro).nu-mi mai trebuie BMW in veci,la restul va urez sa le stapaniti sanatosi si sa nu patiti la fel.
    1 point
  26. culmea.....da multi cu schimburi, cu diverse nave, dar suna...foarte multi de afara dar aceia o preferau zobita dar cu actele de m5 ca sa i arda pe nemti(zic ei)....diversi...dar suna.... nu stiu daca se intelege din modificarile de pret(not), dar nu am nici cel mai mic stres sau graba sa o vand.....altfel pleca demult, realizezi(de la primele sau recentele oferte de 5500e, la care stiu ca multi vor zice sa o dau fara sa ma uit ),, dar chiar nu i un junghi sau o masina pe care s o dai numai sa scapi de ea... stima si vanzari bune!
    1 point
  27. Crezi ca cineva la dezmembrari sta sa probeze fiecare piesa in parte de pe masina,piesele se semneaza si se vind daca nu sint bune se inlocuiesc.
    1 point
  28. GT'ul meu a mai schimbat un proprietar ... intretimp a mai dobandit niste optiuni UNICAT https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GnpqT.html =Unic Proprietar PERSOANA FIZICA= ( al 6'lea ) =Pachet M interior / Exterior= =FULL LED faruri si stopuri + leduri ambientale clante= =DISTRONIC PLUS cu functie de franare / accelerare= =FRONT ASSIST= =Camera mers inapoi 360' cu night vision= =Computer de bord profesional= =Pornire / oprire masina cu cheia in buzunar=
    1 point
  29. Gusturile nu se discuta intr-adevar, totusi legat de ACC nu-i chiar atat de inutil cum crezi si ca doar pe autostrada poti merge cu el. Eu il folosesc tot timpul la orice drum extra-urban, ca-i pe DN sau autostrada, desi mai des pe DN-uri, DJ. Este foarte util atunci cand trebuie sa mergi in coloana, pe zone virajate cand nu poti depasi si trebuie sa mergi ca atare. E ca si cum ai avea-o legata de cea din fata. In privinta confortului, este top. Am venit din Germania pe autostrazi 1300Km parcursi de dimineata de la 6 pana seara la 7 folosindu-ma in principal doar de ACC. Doar cand trebuia sa ies-sa intru pe alte autostrazi imi foloseam picioarele sa actionez pedalele, altfel, nici o treaba cu ele. Seara cand am ajuns acasa, nu ma simteam nicidecum obosit ca dupa un drum continu de 1300Km. Este o optiune mai rara si mai scumpa, dar merita toti banii. Toti care o au, ma gandesc ca au aceeasi parere vis-a-vis de ACC.
    1 point
  30. Tu vorbesti din amintiri sau din ce ai citit pe net? Fara dpf INCA treci itp'ul fara probleme,momentan ei masoara cantitatea de co2 nu nox,cantitate ce nu se schimba atunci cand anulezi filtrul. In viitor nu se stie cum va fi insa momentan dpf off inca nu te afecteaza cu nimic dpdv legal. Si legat de povestile tale,eu am facut ITP'ul iarna trecuta fara sa dau spaga cu dpf off si mi-a scos noxele mai bune decat in graficul lui pentru ca softul nu e facut in spatele blocului.
    1 point
  31. Adaptarile se reseteaza SI cand se schimba uleiul de la cutie, logica e foarte simpla: se schimba proprietatile fluidului, iar solenoizii sunt "invatati" cu fluidul vechi, si in functie de cum conduci dupa resetare, TCU-ul invata unde si cum sa schimbe mai optim si mai lin. Eu le-am resetat si cand am luat masina de la ultimul proprietar, habar nu aveam ce stil de condus are Practic cine controleaza vitezele ? computerul de pe mechatronics prin solenoizi, care deschis si inchid in functie de ce viteza trebuie cuplata prin presiune hidraulica, care e masurata de un senzor. Daca proprietatile fluidului se schimba, atunci se schimba si parametrii de presiune, nu stiu cat de mult, ca n-am facut fizica fluidelor foarte mult, dar cred ca se simte (la mine cel putin s-a simtit)
    1 point
  32. Nu ai DPF. La tine mai mult ca sigur este de la racordul flexibil.
    1 point
  33. Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. ID4 are FSC pentru navigatie A0, F0, F1 ID5/6 are FSC pentru navigatie 120
    1 point
  35. Pe acelasi rationament, orice pornire a motorului dauneaza distributiei, si nu numai. Asa ca tine motorul oprit!
    1 point
  36. E gata,se merge sa vedem ce mai pica,dar e functional.
    1 point
  37. Am pe masina cic navigatie mica, f10 , 2012 , e posibila montarea evo id6 si la ce pret?!
    1 point
  38. Azi a primit si ceasurile originale 6WB pentru Seria 4, cu aproape 2 luni inainte de lansarea lor oficiala.
    1 point
  39. Dupa 9 ani a sosit vremea sa schimb masina. Batranul meu 525d inca imi umple inima de bucurie cand il privesc sau il conduc si m-a servit fara sa faca prea multe mofturi in toti acesti ani dar e timpul sa gaseasca alt proprietar care sa-l iubeasca si ingrijeasca la fel de mult. Acum cand am ajuns sa fac in jur de 10k km pe an cu masina personala am zis ca e momentul sa ma intorc la un benzinar. M-am decis sa nu mai sar de pragul de 2000 cm asa ca am ales un 328i american, repatriat in Germania de unde l-am adus personal. Dupa ce masini se posteaza in mod normal pe aici a mea poate fi descrisa ca semicheala, dar am considerat ca pentru mine cele mai importante optiuni sunt motorul, anul 2013 si cei sub 26k km pe care ii avea in momentul achizitiei. A costat 22.700 eur, nu sunt genul care se targuieste cand ii place ceva asa ca am scazut cateva sute de euro la telefon si am plecat sa o iau. Probabil ma duce undeva la 24500 cu toate cheltuielile. F442439 Model description: 328i Market: USA Type: 3C13 E-Code: F30 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N26B20O0 - 2,00l (180kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Alpinweiss 3 (300) Upholstery: Sensatec 1/schwarz (KCSW) Production date: 22.04.2013 Assembled in: München Code Standard Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S4CGA Interior strips, "satin-silber" matt S4NEA Blow-by heater S520A Fog lights S544A Cruise control with brake function S5DSA Emergency release, luggage compartment S645A BMW US Radio S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S992A Control of number-plate attachment S993A model year code in VIN Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2VBA Tyre pressure control (TPC) S319A Integrated universal remote control S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S676A HiFi speaker system S693A Preparation BMW satellite radio S697A Area-Code 1 for DVD S6NHA Hands-free with USB interface S8SCA Telematics access request,country-spec. S925A Transport protection package S9AAA Outer skin protection Moaca mea e bonus.
    1 point
  40. Frumoasa masina dar as pune xenon pe ea...musai...
    1 point
  41. faina masina, sa te poarte fara probleme .Cred ca doar in US vezi 328i fara xenon sau LED, aici am vazut decat 316i fara xenon, dupa parerea mea e un minus cam mare pentru ca la drumurile din RO ai nevoie de o lumina cat mai buna.
    1 point
  42. Paranoia la romani este mare dar PROSTIA este uriasa.......facusem o programare la AB pentru o verificare la lantul de distributie pentru astazi ,pe care am anulat-o deoarece intre timp am facut si o intrebare la Filaret(service autorizat BMW) si am inteles ca si ei fac acest lucru care inseamna demontarea masinii si masurarea elongatiei lantului plus ascultarea cu un aparat.Costurile acestei operatiuni sunt de 200/250 roni.Deci prin urmare nu ma mai grabesc sa prind pseudo-oferta AB de 250 roni doar pentru ca "mi se pare" mie sau altcuiva ca se aude lantul.Ce dracu cautati fratilor la tot felul de mecanici ORL-isti si service-uri care practica preturi la piese aftermarket mai mari decat la piese originale. Cum fac frate aia la service-ul asta constatarea?Asculta cu urechea si zic:"Domne se cam aude ceva ,poate fi de la lant.......morcovul este bagat si tu preventiv schimbi distributia.Cat de prost sa fi incat sa te lasi manipulat de astfel de oameni,am mai dat ieri pe strada de unii care faceau decalcificari cu hidrogen.....curatau motorul,DPF,EGR si tot ce se poate cu un aparat minune care injecta hidrogen in admisie,lucrau la un Golf 4 de 1.4 benzina cu numere rosii care apartinea unor colorati(samsari sau proaspat proprietari de super masina). Duceti-va toti la ei ...ce draq sa cautati voi prin reprezentante......acolo se fac doar lucrari de mantuiala si se schimba piesele voastre bune cu altele SH.
    0 points
  43. Am citit vreo 3 pagini de pareri, sfaturi, amenintari si concluzii: Deci, incep propozitia cu "DECI", cine e multumit de acest service sa se duca in continuare si sa plateasca preturile cerute, nu va baga nimeni mana in buzunar. Cine nu e multumit,sa se duca in alta parte, nu va obliga nimeni sa mergeti acolo. Eu daca as avea garaj, nu as monta niciodata piese aduse de client, fie ele si OE, daca nu ar fi comandate de mine si montate de mine (firma mea). Si eu am firma de transport si garantez DOAR pentru transporturile si CMR-urile mele, facute de mine si nu de altii. Mi se pare ceva normal, fiecare face cum vrea. Mie mi s-au parut cam jepcari cu preturile si nu foarte profesionisti. Cand ceri preturi de reprezentanta pentru piese AM, ai grija ca macar manopera sa fie impecabila si ca la carte si sa nu vin eu sa-ti zic ca ai uitat sa cureti franele si sa dai cu pasta, asta e treaba ta de mecanic. Daca ar trebui sa-mi supraveghez soferii care-mi conduc dubele, sa le zic cand sa bage in viteza si cand sa depaseasca, m-as duce dreq, scuzati-mi franceza. Daca vor bani multi, fie ei si dubli, sa presteze servicii pe masura. Tepari de genul taxam fraierul dublu sau triplu si lucram de mantuiala...e piata plina de ei, sunt satul.
    0 points
  44. tu ce nu ai inteles? faptul ca la tine a fost doar 150 lei diferenta de pret nu e relevant...la XXL diferenta de pret era dubla...din ce am dedus eu. sau reparatia turbinei ajungea la costul uneia noi. acum e clar si pentru tine? p.s. niciunu dintre noi nu a contestat "meseria" pe care o fac.
    0 points
  45. Dupa cum spune titlul, cumpar debitmetru bosch BMW 520D E60. 0 928 400 504 13.62 7 788 744.0 Debitmetrul vreau sa lucreze in parametrii (fara eroare pe tester) si sa fie testat inainte de trimitere prin curier. Se poate livra personal in Craiova. Am tester si il pot testa, nu vreau sa trimiteti ceva ce nu merge in parametrii. De asta am deschis topic si aici, desi sunt destule cu acest cod pe internet. Ofer si vreau seriozitate.
    -1 points
  46. totusi nu poate sa se specifice si cu ce anume s-a facut geometria, cel putin cand a iesit bine ca sa stim si noi ce aparatura sa cautam, de ex. la autosoft au: beissbarth , hofmann , bosch sau john bean...samd...pentru ca nu toti sunt din bucuresti si cand cauti un service care face geometrie roti te trezesti ca pleci cu volanul mai stramb decat te-ai dus ptr ca au in dotare cine stie ce panarama de aparat depasit sau cu un indice de precizie foarte slab
    -1 points
  47. zi-ne si noua care e celalalt service poate vor merge si alti posesori de bmw acolo.
    -1 points
  48. Ba e foarte relevant dacă citești tot ce am spus și încerci să înțelegi cât de cât cum funcționează un business. Mai citește te rog cu atenție ce am zis, vezi exact la ce ai dat Quote și apoi acuză-mă de prostie, eventual. Apropo de care, cred că ți-am mai zis: Lasă tonul, că nu te ajută. Nu sunt dușmanul tău și nici cineva care îți vrea răul - suntem colegi de forum și mi-aș dori să nu mă tratezi ca pe un imbecil care nu pricepe că 1+1=2.
    -1 points
  49. Mai prietene eu nu ma uit la e46 pt ca nu ma intereseaza, din punctul meu de vedere masina aia e istorie deja, e perimata. Deja e90 a ajuns perimat, despre ce vorbim noi aici?
    -1 points
  50. ÂŞniĂželul a primit numerele noi dar pina marĂži va sta pe dreapta, fiindca la Iasi e foarte aglomerat la inmatriculari. Pina nu primesc certificatul provizoriu si cartea nu pot circula. Nu e o problema, las soĂžia pe jos si iau 96-le !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.