Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/23/17 in all areas
-
Crede-ma ca sunt foarte documentat, avand in vedere ca am o foarte mare legatura cu domeniul pieselor auto de vreo 20 ani... Nevrand sa nasc vreo polemica pe acest subiect, spun doar atat: placutele ceramice au un comportament excelent, dar... numai la temperaturi ridicate. De aceea un vanzator corect si profesionist ar trebui sa intrebe cumparatorul in ce regiuni, regimuri/drumuri si anotimpuri va folosi placutele ceramice. Performantele placutelor ceramice nu sunt la 100% in perioada anotimpului rece sau in regim de oras ori pe drumuri drepte, cu putine curbe. Ele sunt cu atat mai eficiente cu cat sunt mai "fierbinti". Placutele ceramice au eficienta maxima cand ajung pe la 500-600 grade Celsius. Deci circuite de viteza sau de coasta, cu multe franari rapide ca sa le pastreze la temperaturi ridicate. In plus, discurile de frana "normale", din otel, la astfel de regimuri de temperatura si cu modificari rapide si dese ale acesteia se vor deteriora (ovaliza sau crapa chiar, atunci cand vei trece prin apa, de exemplu, dupa ce s-au incins la sute de grade...). Din pacate, vanzatorii de astazi cauta profitul imediat si vand oricui ce e mai scump, fara o consiliere adecvata. Stima si prietenia!2 points
-
1 point
-
Vindem masina de familie BMW X1 sDrive20d, an 2011, 208.000 km, diesel, cutie automata, tapiserie piele caramizie, navigatie mare, senzori parcare, start/stop, plus o multime de alte optiuni. Masina este impecabila, cu istoric complet si revizii la timp. Sunt al doilea proprietar, din 2015, si o vindem pentru ca ne mutam din tara. Are si un set de anvelope de iarna Michelin. Se poate viziona in zona Stirbei Voda/Berzei. VIN: WBAVN31000VP96546 Contact: https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-x...a-ID9fCr1.html1 point
-
Aiurea. Diametrul rotilor trebuie sa fie aproape identic, latimea poate fi diferita. Exista dimensiuni oficiale diferite pe x-drive. La F15 de exemplu 275/40 R20 fata si 315/35 R20 spate. Diametrul si implicit circumferinta sunt aproape identice, deci nicio problema cu x-drive.1 point
-
E pacat sa iei 320i, impozitul e aproape la fel ca la 325i. P.s. masina are si soft, are undeva la 210cp/270nm pe dyno, masurat de mine http://www.bmwclub.ro/forums/topic/88011-vandschimb-e46-325ci-fl-black/1 point
-
@B-490-RZV Multumesc pentru info!!! O vad cum fac poate ii fac o vizionare, imi place ca e 325, e mai eficient dpdv cost/performanta/consum motorul 2.5, iar ca dotari bifeaza destul de multe de pe lista mea Referitor la preturi, intr-adevar, E46 a ajuns cam la limita, chiar daca masinile sunt intretinute, este vorba de uzura morala, deprecierea se va accentua in urmatorul an, hell, au inceput sa apara E90 la ~5500E, intr-adevar au milioane de km, mai bagi inca 2-3000 sa o faci ok. Spre exemplu eu nu o iau cu gandul ca nu bag bani in ea, o iau ca sa imi satisfac un moft, project/hobby/whatever you call it car, deci o sa fie money pit. Iar termenul de "masina pt pasionati" e o prostie, orice masina poate fi pentru pasionati, trebuie doar sa ai pasiunea pt masina respectiva, dar asta nu inseamna ca sunt neaparat masini bune.1 point
-
Eu stiu ce inseamna masini vechi, am printre altele si 2 masini din 1993 respectiv 1996. ) Pe mine doar m-a amuzat postarea referitor la pretul unui e46. In cazul acestor masini, poti sa iei una in stare buna doar daca cunosti proprietarul. Ca de regula cele care sunt mai scumpe nu sunt neaparat si mai intretinute. Cei care detin masini vechi stiu ca atunci cand le vinzi, le vinzi la cunoscuti sau in cercuri de forumisti. Eu asa procedez in comunitatea in care activez, in cea a off-roaderelor. In rest sunt de acord, daca gasesti un e46 al carei proprietar il stii si poti avea certitudinea ca a schimbat diverse piese, atunci poti plati si 10 mii pe masina din punctul meu de vedere, daca esti pasionat de model. Ca altfel, e46 e deja o masina depasita, oricat ne place designul sau, anii au trecut peste el.1 point
-
Dar cat trebuie sa coste un e46, masina deja de 14 ani vechime? )) Auzi cam ieftina.. Suntem in 2017, buna ziua, nu mai suntem in 2009 cand e46 coupe era cat de cat actual. Daca ti se pare ieftina, da-i tu 6 mii pe ea si atunci deja devine " masina de pasionat".1 point
-
Dupa cum metioneaza si colegul @six_in_line, posteaza mai multe detalii ale masinii pt a avea parte de sfaturi mai exacte. Foarte probabil ca e de la cutia de transfer. Pasii urmatori te pot ghida spre a gasi root cause problemei. 1. Ca sa poti izola problema si sa te convingi ca e de la sistemul xDrive, pune masina pe manual si schimba tu vitezele accelerand mai lejer (recomandat in ecoPro). Daca e de la cutia de transfer sau roti fata/spate inegale ca si diametru, ar trebui sa simti niste socuri in trasmisie doar atunci cand esti in aceeasi treapta de viteze. Simptomele se resimt aprox in intervalul 30-60 km/h, la viteze superioare xDrive in general nu mai comuta cuplu pe puntea fata (decat la nevoie). 2. Daca ai posibilitatea schimba rotile (imprumutand de la alta masina tot cu xDrive si conforme cu dimensiunile masinii tale; posibil rugand delarul sa o faca el) si daca in urma testului masina ta se comporta normal atunci foarte posibil sa fie doar de la roti. Intradevar daca nu ai cauciucuri cu stea, dealerul BMW nu continua investigatia, insa poti masura tu circumferinta pneurilor fata/spate si daca ai diferente mai mari de 2% e foarte posibil ca rotile sa induca acest comportament. 3. Verificarea cea mai concludenta ca si feedback este ca la final (dupa ce ai urmat pasii anteriori si tot ai socuri) sa decuplezi cutia de trasfer (se scoate mufa de alimentare) si daca nu mai ai parte de socuri atunci 100% e cutia de tranfer. Observatie: Daca ti se sugereaza sa schimbi uleiul din cutia de transfer (ca si prim pas sau intermediar) sfatul meu e sa renunti la operatiunea asta doar de dragul investigatiei (mai ales daca ai un kilometraj mic < 100k km) e doar pierdere de vreme si de bani. Daca masina are km trecuti lejer de 100k poti efectua si schimbul de ulei insa doar dupa ce esti convins ca nu sunt probleme la cutia de transfer.1 point
-
1 point
-
Anuntul este acesta, masina se poate oferi pentru cei veniti de aici la 6900 euro https://www.autovit....3-ID7Gng84.html Ca optiuni importante as mentiona in primul rand scaunele si trapa panoramica , pe langa celelalte pe care le detine Absolut totul este functional, masina are 194.000 km in bord si undeva la 240.000 reali ( testati la Filaret ) . Asta ca sa nu avem discutii la proces Cine si de ce a facut aceasta manevra imi este necunoscut , dar nu la mine s-a intamplat. Cutia, motorul si suspensia se comporta exemplar. Se poate testa la orice dealer/service bmw cu staif sau la "am eu un baiat care le stie cu beemveurile", in Bucuresti Este intr-o stare foarte , foarte buna de functionare si dupa parerea mea in afara de o revizie nu are nevoie de absolut nici o investitie1 point
-
Doar un heads-up, costurile de intretinere se pot limita generic doar la revizii si chestii consumabile, placute de frana, discuri, bucsi superioare, brate inferioare (deh,s trazi in RO) , curele , role de la motor, un alternator stricat, o flansa la cardan, etc. Sunt si situatii exceptionale cand dai faliment de la o piesa banala, cum a fost la mine la E60, si atunci conteaza daca ai bani sa o intretii sau nu.1 point
-
Hai mai Laurentiu schimba si tu releul ala odata ....poate ai bani si de bujii si dupa aia faci o regenerare fortata sau naturala si te asteptam sa ne spui ce bine merge masina.Au aia la reprezentanta softuri originale si solutie de curatat DPF...merge din prima.Vorbim de trei pagini si tu stai doar cu Ista pe masina.Da-l draq de relanti ca nu-ti repara ala masina.Pacat de ea ca sigur e buna.1 point
-
Ce presuri sunt alea? Arata oribil. Scuze de remarca dar cum poti sa pui asa ceva?1 point
-
http://www.auto-records.com/ Eu aici am tot verificat masini. Costa 4.5 euro un istoric.1 point
-
1 point
-
FrumuseĂâşea este in ochii celui care priveĂâ˘te,ochii mei vĂŁd mult prea exagerat exteriorul Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Defectul de fabricatie e defect de fabricatie. Eu am intretinut exemplar Mini-ul, a mers in mare parte sora-mea cu el si nu l-a forjat absolut deloc, din contra, a avut grija de el asa cum trebuie. Cu toate astea, lantul s-a rupt la 40k km. Asa ca, unii vorbesc doar din inchipuiri. Daca nu li s-a intamplat tuturor, nu inseamna ca nu exista.1 point
-
Nu stiu exact cat ai muncit in Germania dar cred ca ii ridici in slavi in necunostinta de cauza. Sunt in "delegatie" de 6 luni si stiu foarte bine ce le poate pielea. La noi in Romania se munceste mult mai mult si mult mai bine fata de ce fac astia pe aici. La mine echipa e formata din 9 oameni dintre care vreo 3-4 muncesc cu adevarat. Restul nici nu stiu si nici nu vor sa invete si cauta tot timpul motive sa nu munceasca. Aici(DE) angajatul este foarte bine protejat si foarte greu poti sa-l dai afara. Pe scurt, Bala are dreptate.1 point
-
Hi guys The main problem with the washer system is that the filter at the bottom of the washer "bottle" gets blocked if you do not use your washers often. BMW will claim that you are not using their "special" washer fluid but it happens with theirs as well. You need to take the washer bottle out and clean the filter (filters if you have headlight washers). Doing this you will see little bits of gunk floating in the water. These block the filter and you get the whirr of the pumps but no wash. It is very rare that it is the tubes or the jets. Sometimes you will not get screen wash but will still get headlight wash as they use different pumps and also different filters. If any of you need advice on actually getting to the filters (removing wheel and wheel arch cover), just ask. It takes about an hour the first time and about 15 mins the next time you do it.1 point
-
Probabil 99% habar nu au ce cauta acest topic pe forumul Bmw la sectiunea "Masina mea", asa ca voi prezenta ceea ce urmeaza. Am intrat azi in posesia ei, dupa o lunga cautare de ani buni in care m-am chinuit sa gasesc un exemplar, fiind produse doar cateva mii intre 1992-1996. Motivul pentru care o prezint este pentru ca are motor de Bmw, mai precis 1.6 cmc, motor prezent pe urs si pisica, un clasic m40b16. Masina este din 1994, adica are 23 de ani, are 139000 de km si se prezinta excelent, atat la sasiu cat si la caroserie. A avut un singur proprietar. Este 4x4 part time, cu cuplaje planetare fata mecanic din maneta, un lsd in puntea spate si reductor. Ca si dotari, are geamuri electrice, oglinzi electrice, servo, interior insertii mahon, scaune de velur si aer conditionat. Cateva poze cu ea mai jos. Poate ne vedem la o intalnire. http://i66.tinypic.com/2yy5hc9.jpg http://i65.tinypic.com/2zxwby8.jpg http://i63.tinypic.com/2c0m08.jpg http://i65.tinypic.com/10s6irr.jpg http://i66.tinypic.com/mwzdi9.jpg http://i63.tinypic.com/302b211.jpg0 points
-
Masina are in acest moment 243.000 km. A avut 112.000 km in 2008 cand am adus-o din Germania. Masina se prezinta in stare foarte buna. S-a schimbat la timp tot ce prezenta probleme (brate, bucsi, bielete, amortizoare, discuri si placute frana, turbo, ulei cutie + diferential, baterie, bujii, rulmenti cardan). Revizia la fiecare 15.000 km. Am facturi pt. toate acestea. Ca si minusuri ar fi: parbriz fisurat in partea soferului (este in partea de jos, nu sunt probleme la ITP), sticla oglinda retrovizoare la sofer trebuie inlocuita.0 points
-
Am schimbat filtrul epurator si filtrul de aer. Masina si-a schimbat putin mersul cat si nivelul de zgomot. Dorel care a facut revizia masinii nu s-a mai chinuit sa prinda carcasa filtrului de aer corect, drept urmare doua suruburi nu erau stranse deloc, de acolo si un sunet mai gros al motorului. Daca tot am demontat o gramada ca sa scot filtrul epurator, am consumat si doua spray-uri de curatare ca sa scot jegul depus.0 points
-
Prietene, nu ma intereseazĂŁ ce te intereseazĂŁ pe tine, dar nu te mai bagĂŁ in seama pe toate topicurile daca nu te intereseazĂŁ subiectul sau nu ai habar ce vorbești. Poți da un mesaj administratorului sa ĂŽți creascĂŁ numĂŁrul de posturi afișate dacĂŁ asta urmaresti. Bafta!0 points
-
Si astepti invitatie speciala sa il pui?-1 points
-
Sunteti prea speriati, eu am topicuri si la distributie cred cand spun ca mi se aude distributia, dar o mai aman deoarece nu am bani, nu a fost asa, bani erau pan la urma fara probleme, insa am tot vrut eu sa o aman, chiar imi pusesem in cap sa o mai aman pana in primavara lui 2018 sa o fac atunci...si totusi o suspectam de cel putin 1 an. Treaba este simpla, se aude distributia o schimbi si gata, mi se pare putin chiar si 5.500 lei la reprezentanta sa schimbi distributia , pretul asta fiind cu toate reperele, inclusiv al 3-lea lant si etc. Inca in lucru, daca mergeti pe ideea ca M47 merge la infinit...iarasi este o greseala. Treci de 200.000 km, daca stii ca tii masina si nu o vinzi, fa-i distributia si gata. In masina asta s-a investit foarte mult, de la jante si cauciucuri noi vara/iarna, mici modificari si etc, s-a investit in primul rand suflet si dupa bani, acum faceam un calcul, daca nu-mi luam masina asta in ianuarie 2016, aveam acum cel putin 17.000 euro pentru un F10, dar nu sunt genul sa ma oftic pentru chestia asta, deoarece imi place masina asta la nebunie si stiu prin ce am trecut doar ca sa o gasesc...pacat ca am avut ghinionul sa se duca distributia. Vreau sa aud ca porneste si se aude impecabil.-1 points
-
Win, sorry frate pt off topic, dar asa ma enerveaza ca frustrati ca XMI nu pot sa doarma noaptea ca am avut eu nush cate masini. XMI daca n-ai bani iti trimit eu prin curier cu prioritate o lama. Rog un moderator sa-mi stearga posturile care au deranjat-o pe XMI, ca deh e la menstruatie.-1 points
-
Suna bine. Pare sanatos si vioi. La cat mai multi kilometri parcursi si schimburi la 15k km! Simti vreo diferenta (comparatie acum reala) in termeni de putere, demaraj.. - avand in vedere ca ai pus un motor de pe un 118?-1 points
-
Al 3-lea link este cu fosta mea masina, vanduta de mine la sf lui 2011. Avea cam 120.000km cand am dat-o, iar baiatul care a luat-o nu a prea mers cu ea. Teoretic, ar trebui sa fie in stare buna mecanic, am dat-o dupa o revizie destul de scumpa care a cuprins schimb volant+ambreiaj, discuri frana, piese de articulatie samd, iar actualul proprietar nu a neglijat-o (din discutiile mele cu el), poti incerca o vizionare. Pana in 2011 nu a fost implicata in nici un accident si a fost revopsita integral prin 2010. @cavaliere: discutia asta am avut-o cu un prieten care isi cauta un e46 facelift..a tot vazut cazane la 3-4000e, fiecare cu deviz de 1500-2000e la constatare, iar cand a gasit una ok la 5200 a zis ca e scumpa. A sfarsit prin a cumpara una de aproape 4000e si baga bani lunar in ea de cand a luat-o. La masinile astea conteaza foarte mult starea lor si piesele schimbate recent, asta daca vrei sa cumperi o masina pe care te poti baza o perioada. Altfel o cumperi pe cea mai ieftina si stai si te rogi sa mearga..-1 points
-
Este vorba de un coupe cu facelift. Ai avut curiozitatea sa te uiți pe mobile.de sa vezi cu cât se da unul cu ceva dotĂŁri? Exista E46 din 99 la 1000€, exista E46 din 2005 cu 8000€. DacĂŁ tu te uiți la cele mai ieftine e problema ta. BĂŁnuiesc ca pt tine E90 sau E60 mai scumpe de 8-9000 nu exista. E amuzant ca atunci când posteazĂŁ cineva ca are probleme cu un E90 de ex pe care a dat 7000€ sar toți pe el ca așa ii trebuie dacĂŁ a dat atât de puțin, dar dacĂŁ se uita cineva la un exemplar mai bine ĂŽntreținut și mai dotat sar altii ca de ce sa dea atâția bani pe o vechitura. )-1 points
-
Si n-ai avut bani de altele? Hahaaa. Posesori BMW in adevaratul sens al cuvantului....aplicabil la Romanica.-1 points
-
Discutia aceasta am avut'o si eu la BMW in localitatea mea pe aceeasi tema. Cauciucurile necorespunzatoare distrug cutia de transfer si in unele cazuri si cutia de viteze. Asadar nu e un defect de fabricatie, e vina utilizatorului masinii. Cauciucurile cu stea au verificari suplimentare in productie si sunt mult mai bine turnate si calibrate incat sa nu creeze vibratii care distrug aceste componente. Probmea am avut'o la F01 si a trebuit sa inlocuiesc cutia de transfer si cea de viteze. Vina a fost a mea. Pe F31 propulsie nu am aceasta problema, si mai mult de atat, cauciucurile spate sunt mai late pe spate din specificatie de fabrica. Pe xDrive trebuie sa fie aceeasi marime pe toate rotile.-1 points
-
deci nu era din bujii si releu, nu de aia scoate fum, este din segmenti zici tu-1 points
-
-1 points
-
Salutare colegi, Ofer spre vanzare un BMW F11 525d x-drive 218CP, cu urmatoarele dotari: Culoare SPACEGRAU METALLIC Tapiserie piele neagra DAKOTA Data fabricatiei: 2013-02-21 Cutie viteze automata 8+1 trepte Rulaj actual: 209.000 km L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S3AGA Reversing camera S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu VIN: WBAXB91000DX45851 Masina a fost cumparata din Germania, de la reprezentanta BMW Procar Unna, in aprilie 2017, la 198.000km (cu factura, certificat de conformitate si km trecuti in acte - TVA achitat integral). Cartea de service este la zi, toate reviziile fiind facute la aceasta reprezentanta. Masina a avut un singur proprietar (initial in leasing, apoi inmatriculata pe respectiva persoana fizica) si tot istoricul se poate verifica in reteaua BMW. Motorul a fost inlocuit complet (nu reparat) cu unul nou, inclusiv distributia si ambele turbine noi, de catre reprezentanta BMW Procar exact inainte de vanzare. Din discutiile cu ei am inteles ca a avut distributia rupta, motiv pentru care proprietarul a dat-o buy-back si a luat una noua. Reprezentanta i-a inlocuit motorul cu tot ce mai era necesar si a scos-o la vanzare - aceste lucruri apar in istoricul inregistrat la BMW. Dupa achizitie s-a facut o revizie completa de filtre si ulei, cumparat anvelope noi vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe 18" (nu run-flat), facut update la navigatie cu harti 2017 si activat video in mers, schimbat discuri si placute frana fata/spate. Masina se vinde inclusiv cu anvelope iarna pe 18" in stare buna. Este intr-o stare tehnica si optica excelenta - se accepta orice testare. Pretul este de 23.000 EURO si nu se accepta schimburi. Telefon: 0760.703.218 Multumesc!-1 points
-
Mai prietene eu nu ma uit la e46 pt ca nu ma intereseaza, din punctul meu de vedere masina aia e istorie deja, e perimata. Deja e90 a ajuns perimat, despre ce vorbim noi aici?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00