Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/24/17 in all areas
-
Probabil 99% habar nu au ce cauta acest topic pe forumul Bmw la sectiunea "Masina mea", asa ca voi prezenta ceea ce urmeaza. Am intrat azi in posesia ei, dupa o lunga cautare de ani buni in care m-am chinuit sa gasesc un exemplar, fiind produse doar cateva mii intre 1992-1996. Motivul pentru care o prezint este pentru ca are motor de Bmw, mai precis 1.6 cmc, motor prezent pe urs si pisica, un clasic m40b16. Masina este din 1994, adica are 23 de ani, are 139000 de km si se prezinta excelent, atat la sasiu cat si la caroserie. A avut un singur proprietar. Este 4x4 part time, cu cuplaje planetare fata mecanic din maneta, un lsd in puntea spate si reductor. Ca si dotari, are geamuri electrice, oglinzi electrice, servo, interior insertii mahon, scaune de velur si aer conditionat. Cateva poze cu ea mai jos. Poate ne vedem la o intalnire. http://i66.tinypic.com/2yy5hc9.jpg http://i65.tinypic.com/2zxwby8.jpg http://i63.tinypic.com/2c0m08.jpg http://i65.tinypic.com/10s6irr.jpg http://i66.tinypic.com/mwzdi9.jpg http://i63.tinypic.com/302b211.jpg5 points
-
Stai cuminte ca nici BMW-ul nu e ferit de belele, benzinarele cu semeringuri supape, vanos-uri, consum destul de mare.3 points
-
Scopul nu a fost acela de a te influenta insa daca tot ai deschis subiectul hai sa iti explic putin cum sta treaba la noi(lucrez in domeniu). Reprezentatele la noi in marea majoritatea au cei mai prosti mecanici posibili, habar nu au sa foloseasca o diagnoza sau sa identifice o problema. De ce se intampla asta? Culmea nu neparat din vina rerezentantei in sine ci a angajatilor si aici am sa dau un exemplu: Bavaria il angajeaza pe Gigel ca sef de service si il trimite la scolarizare in Germania ca sa stie tot ce tine de Bmw si de modul de a aborda problemele la aceasta marca. Gigel se intoarce in Romania si incepe sa lucreze... pe masura ce trece timpul devine din ce in ce mai bun ca mecanic si ii dirijeaza si pe ceilalti in service, ce sa faca si cum sa rezolve diverse probleme( de regula maxim 2-3 oameni sunt scolarizati). Clienti incep sa afle de faptul ca Gigel care este sef de service la Bavaria este foarte bun in ceea ce face si fac pe dracu in patru prin diverse cunostinte si relatii sa ajunga la Gigel ca el sa se ocupe de masina lor. Cu timpul... Gigel realizeaza ca nu mai merita sa stea ca si angajat, sa se treazeasca in fiecare zi la ora 7 dimineata si sa ajunga la 7 seara acasa pe un salariu fix cand poate bine mersi sa stea acasa, sapa o groapa in curte isi cumpara niste scule din autovit si incepe sa isi anunte asa cum poate clientii ca pot veni direct la el acasa la alte preturi fara de reprezentanta. Dupa un timp Gigel incepe sa produca bani si mai vorbeste cu un baiat sa il faca asociat cu care s-a inteles bine la reprezentata si in care are incredere si pleaca si respectivul, investeste niste bani si devine service specializat BMW. Astfel, clientul e fericit ca Gigel se ocupa 100% de masina lui, Gigel e fericit ca se agita pentru el, ca are afacerea lui si castiga mai bine. Bavaria ramane fara omul in care a investit ceva si o ia de la inceput. Aceasta poveste este valabila peste tot, nu numai la Bmw, oamenii din reprezenante sunt foarte slab pregatiti, habar nu au cum sa diagnosticheze o problema banala plus ca exista si o lipsa de interes. Avantajul reprezentatei consta in faptul ca daca ai o problema complicata la masina, mai ales pe partea electrica reprezentanta apeleaza direct la constructor pentru a identifica problema dar aceste cazuri sunt destul de rare. Pot da la nume de reprezentante unde nu mi-as lasa masina nici macar sa imi schimbe filtrul de polen dar nu am niciun interes sa ii vorbesc de rau. Legat de Service Scream (Tezparii) Bmw, personal ii stiu pe baieti si am sa ii recomand tot timpul, sunt oameni de nota 10 care se implica si cauta o solutie cat mai ok fara sa te jupoaie, sunt foarte bine pregatiti. Eu am sa ii recomand tot timpul si nu am niciun interes, de mai bine de un an nici macar Bmw nu mai detin deci nu am de ce sa le fac reclama. Cat despre faptul ca service-ul nu accepta piesele clientului din nou va zic... este normal, iar acest lucru se va schimba peste tot inclusiv la service-urile de cartier. Chiar daca tu vi cu piese OE service-ul nu are cum sa iti ofere garantie pe lucrarea pe care o efectueaza la masina ta. Daca o piesa din cea pe care tu ai cumparata se strica, te vei duce la magazinul de unde ai achizitionat-o iar magazinul respectiv iti va refuza garantia pe motiv ca sevice-ul este de vina. Au fost nspe mii de cazuri. De asemenea asa cum a mai spus un coleg mai sus, niciun service nu vrea sa isi asume responsabilitatea ca tu ai venit cu piesele tale si ca sunt ok, pot fi fake-uri. Sa nu uitam imensa fabrica de uleiuri false care a fost gasita in Rusia, fabricau printre altele si ulei Bmw. Incercati sa vedeti putin si partea plina a paharului, un service nu poate sa traisca dintr-o manopera pe care ti-o ia la un schimb de ulei sau la un schimb de ambreiaj. Si service-ul ala trebuie sa isi plateasca angajatii, sa plateasca chiria, curentul etc si sa mai aiba si preturi de bun simt pentru toata lumea. Asa merg lucrurile iar in scurt timp singurii care vor mai accepta piese ale clientului vor fi mecanici privati sau service-uri de cartier unde te duci sa faci cel mult o revizie. De asemenea poate o sa va vina greu sa credeti insa in 99% din cazuri service-uri precum Service Scream (Tezparii) Bmw, Bimmer Serv, Ad Garage, Evo Car si altii, au pretul de intrare al pieselor mai scump decat cel de vanzare al magazinelor precum Epiesa sa Autokarma. De ce? Pentru ca aceste magazine vand piese intr-o zi cam cat vinde un service in doua luni. Este imposibil sa ai preturile asemenatoare cu cele pe care le practica magazinele astea din cauza diferentei foarte mare de volum.3 points
-
recomandabil(in ciuda lipsurilor mentionate mai sus): C class W204 180 kompressor. Un motor foarte fiabil, fapt confirmat si de articole de specialitate,dar stiu si eu un caz concret.Masina de aproape 4 ani in exploatarea unei cunostinte si fara nicio interventie la motor.In schimb au fost cateva probleme de natura electrica si destul de costisitoare.2 points
-
Eu am 320i E91 automat 11/2005 cumpĂŁrat anul trecut in aprilie din DE la 205.000km. Acum are 270.000km. Problema generalĂŁ a motorului o reprezinta uzura simeringurilor care cauzeazĂŁ consum de ulei, ulei care ajunge ĂŽn amestecul carburant din cilindri. Rezolvarea costa 86lei piesele și ĂŽn jur de 500 lei manopera. Cutia de viteze nu a fĂŁcut probleme, schimba perfect când mașina se ĂŽncĂŁlzește. La rece, pe timp de temperaturi scĂŁzute, o sa simți când schimbĂŁ vitezele inferioare ĂŽnsĂŁ nu smunceste ci doar o sa simți. Consumul e mare spre foarte mare pentru o putere de 150cp și cuplul oferit. Cu toate acestea mie nu ĂŽmi plac mașinile diesel de fel astfel ultimele 5 mașini au fost pe benzina pe care le-am montat gpl astfel am un pret/100km care rivalizeazĂŁ cu motoarele diesel de generație noua. Consumul pe benzina la mașina mea e: ~7litri extraurban mers pana ĂŽn 120km/h ~9litri extraurban mers,, ĂŽn grabĂŁ " ~9.5litri consum mediu peste 10l mers doar ĂŽn oraș. In modul Sport cutia de viteze schimba undeva la 6500rot/min astfel poți scoate un consum de 16-18 L. Sincer, dacĂŁ nu ii pui gpl, consumul la motorul pe benzina de 1995cmc e prea mare pentru ceea ce oferĂŁ. DacĂŁ mai dorești alte informații, sa ma anunți.2 points
-
Dorule, eu am scris in mai multe randuri experientele mele cu reprezentanta BMW din Timisoara: 1. Am schimbat la ei discuri + placute fata spate si lichid de franare, costul lucrarii a fost de 7000 de lei. Am fost de 5 ori la garantie pentru ca scartaiau penibil de tare, ca ultima rabla de tramvai. Au inceput sa dea vina pe etrieri si imi propuneau sa ii schimb pe banii mei, sa pun sistemul de franare de pe 535. Am refuzat si am insistat sa imi schimbe discurile si placutele pe garantie. S-a dovedid ca placutele erau de vina. Cat am umblat pe acolo, tot mai multe masini au inceput sa aiba problema mea, erau si ceva topicuri pe intalnirea BMW-urilor. 2. Aveam zgomot la clima. Le-am platit diagnoza si au zis ca nu am freon suficient. Am cerut sa fixeze remedieze problema si o igienizare. Dupa 1000 de lei platiti, la 2 zile dupa am ramas complet fara clima. Motivul, condesatorul de clima era spart ca toti dracii in partea de jos, pur si simplu era acordeon cand l-am demontat. Daca aveau macar curiozitatea sa arunce un ochi la masina, sa faca o inspectie pentru o problema care am aflat ca este extrem de comuna la F10, mi-ar fi zis de la inceput. 3. Role schimbate la reprezentanta, scartaie dupa 3 luni. M-am dus la garantie si insistau ca e pompa de apa. S-a dovedid ca nu era vina pomepei, ci rolele. Toate operatiuniile de mai sus au fost facute cu piese achizitionate din reprezentanta, nu aduse de mine. Asa ca ia mai povesteste-mi tu mie de profesionalitatea reprezentantei. Cand mecanicii din reprezentanta au salarii penibile, ai pretentie sa isi dea interesul pentru munca pe care o depun? Te-ai astepta ca un mecanic cu vechime la BMW sa castige sume destul de bune, avand in vedere cat costa o ora de manopera. Un fost mecanic mi-a relatat ca se castiga 2300-2500 de lei, daca ai experienta. Voi ati lucra pe banii astia, sau v-ati deschide propriul service daca aveti cunostintele necesare si sunteti stapani pe meserie?2 points
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
Când vine vorba de o alta mașinĂŁ depinde câți bani ai disponibili pentru achiziție respectiv câți bani ești dispus sa cheltui pe carburant cât și cel mai important aspect care este destinația mașinii. Eu de exemplu am momentan un buget de 5000euro pentru a cumpĂŁra cea de-a doua mașinĂŁ pe care sa o folosim(eu și soția ) preponderent ĂŽn oraș. Ăntrucât vrem sa aibĂŁ cutie automatĂŁ, sa fie de dimensiuni reduse și trebuie sa fie neapĂŁrat pe benzina am ajuns la concluzia ca modelul VII al Hondei Civic ni se potrivește și se ĂŽncadreazĂŁ atât ĂŽn cerințe cât și im buget.1 point
-
1 point
-
Eu as cumpara un motor benzinar cu turbo 1,4 sau 1,8 sunt singurele de capacitate mica care iti ofera un feeling, putina sportivitate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daihatsu Feroza restilizat ... frumos exemplar, sa o stapanesti sanatos.1 point
-
1 point
-
Moaaaaa ce bine arata, Mai pune poze. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
da, dar totusi rolul tau ca service este sa garantezi manopera. piesa in sine are un producator responsabil de garantie. deci nu cred ca ar trebui sa te intereseze de unde vine piesa, atata vreme cat respecta codurile OE. calitatea piesei este responsabilitatea clientului atunci cand vine cu ele de acasa.1 point
-
1 point
-
Eu am fost la ei sa schimb placutele de frana fata+spate. Am schimbat cu piesele lor pentru a trece operatiunea in istoricul masinii dar mi-au spus ca pot veni si cu piesele mele fara sa trecem in istoric. Ca manopera ... mi s-a parut ca nu a dat importanta. Nu s-a curatat deloc acolo, nu s-a dat cu nici un spray, cu nici o pasta de frana ... etc. A 2-a operatiune la ei a fost curatarea galeriei de admisie care a fost demontata de cineva si asamblata de altcineva. In final cand sa le asambleze m-am trezit cu mai multe piese pe masina (mai era una la curatat, 320 care avea in plus inca ceva prins pe galeria de admisie) si firele nu mai urmau acelasi traseu. Plus ca un surub la care nu mai ajungea sa il stranga a zis ca nu il mai pune )) Dupa mai multe insistente a venit cel care a demontat masina mea si a iesit ok. Acum am facut o programare pentru a schimba bratele inferioare si subscriu ce au zis colegii de mai sus ... piese aftermarket la preturi de OE! Am cerut si o oferta de pret pentru distributie + tampoane motor + tampoane cutie viteze + revizie + curea de accesorii cu intinzator. Intradevar nu mai platesc manopera decat la tampoanele cutiei de viteza dar ... a fost introdusa cu varf si indesat in pretul pieselor. Inca stau si ma gandesc daca sa continui cu programarea sau nu ... mai ales ca acum am citit cum ca inlocuiesc doar 2 lanturi ... P.S. Am intrebat si nu ma primesc cu piesele mele. Ca diferenta, intre piesele luate de pe epiesa (sau alt site de domeniu) si preturile lor, diferenta la ce am spus mai sus este undeva la 600 RON. Distributia ... nu se aude deloc! Mi-au spus si ei. Doar ca vroiam sa o fac cu gandul ca neplatind manopera la tampoane, revizie, etc, o sa se amortizeze. Dar cu diferenta de pret la piese ... m-a pus pe ganduri P.S 2 Pentru colegul de mai sus cu afirmatia ca avem BMW si nu ne uitam la bani. Da, ne-am luat BMW si totodata ne-am asumat cheltuielile marcii. Dar sa iti ceara 450 pe o piesa pe care o cumperi cu 300 de pe epiesa ... nu prea mai e vorba ca ai bani sau nu, e vorba ca esti luat de prost1 point
-
Tu ca si service oferi garantie pe lucrare si clientul are garantia de unde a procurat piesa. PS: ''BOSS , dai si mie un leu ?'' am copii de crescut si de platit intretinerea.1 point
-
DIn moment ce BMW a recunoscut si a facut recall pentru problema asta , nu vad de ce ar fii incercat cineva sa saboteze ceva . Ca acuma toti mecanicii profita de treaba asta si te sfatuiesc sa iti schimbi distributia indiferent ca se aude sau ca nu , este alta problema. PS: Unde este criza si disperare, este si profit.1 point
-
Multumesc pt raspunsuri..pai,fac un imprumut la banca ,dau rata de 2000 lei sa zicem,dar orientativ vroiam sa stiu cam cat costa una alta,asa la preturi m am uitat cat de cat pe site uri, dar voi explicati mai frumos.Si asa aflam si ce anume s a stricat.Multumesc1 point
-
In ce hal a ajuns BMW, niste nesimtiti care profita de clientii care apreciaza sportivitatea si tractiunea spate sau xdrive.1 point
-
Salutare colegi, Ofer spre vanzare un BMW F11 525d x-drive 218CP, cu urmatoarele dotari: Culoare SPACEGRAU METALLIC Tapiserie piele neagra DAKOTA Data fabricatiei: 2013-02-21 Cutie viteze automata 8+1 trepte Rulaj actual: 209.000 km L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S3AGA Reversing camera S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu VIN: WBAXB91000DX45851 Masina a fost cumparata din Germania, de la reprezentanta BMW Procar Unna, in aprilie 2017, la 198.000km (cu factura, certificat de conformitate si km trecuti in acte - TVA achitat integral). Cartea de service este la zi, toate reviziile fiind facute la aceasta reprezentanta. Masina a avut un singur proprietar (initial in leasing, apoi inmatriculata pe respectiva persoana fizica) si tot istoricul se poate verifica in reteaua BMW. Motorul a fost inlocuit complet (nu reparat) cu unul nou, inclusiv distributia si ambele turbine noi, de catre reprezentanta BMW Procar exact inainte de vanzare. Din discutiile cu ei am inteles ca a avut distributia rupta, motiv pentru care proprietarul a dat-o buy-back si a luat una noua. Reprezentanta i-a inlocuit motorul cu tot ce mai era necesar si a scos-o la vanzare - aceste lucruri apar in istoricul inregistrat la BMW. Dupa achizitie s-a facut o revizie completa de filtre si ulei, cumparat anvelope noi vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe 18" (nu run-flat), facut update la navigatie cu harti 2017 si activat video in mers, schimbat discuri si placute frana fata/spate. Masina se vinde inclusiv cu anvelope iarna pe 18" in stare buna. Este intr-o stare tehnica si optica excelenta - se accepta orice testare. Pretul este de 23.000 EURO si nu se accepta schimburi. Telefon: 0760.703.218 Multumesc!0 points
-
Salutare colegi, Se vinde masina personala. Inainte de a o cumpara, am fost 6 luni pieton ptr ca pur si simplu nu gaseam o masina cu istoric care sa fie pe placul meu. Acum as vrea sa trec la ceva mai mic, de oras ( de preferat tot un BMW ) ptr ca in 95% din timp circul in oras, iar seria 5 este destul de maricel ptr traficul din Bucuresti. BMW 520 D An fabricatie 2009 model LCI ( Facelift ) Euro 5 / 177 CP Automat Am enumerat mai jos cateva dintre dotarile masinii: - Navigatie 3D Professional + CD / DVD / AUX / USB / bluetooth carkitt - Senzori Parcare F+S / ploaie / lumini - Bi-xenon adaptiv - Scaune M cu reglaje electrice - Volan sport M cu comenzi / Pilot automat Faruri/ stopuri LED - cotiera fata spate - lumini ambientale - folie Llumar F+S Masina vine cu jante aliaj originale 17 inch + cauciucuri de vara. In acealsi pret sunt incluse si incaltarile de iarna: jante aliaj 17 inch + cauciucuri Taxa este platita si nerecuperata. Masina a fost adusa in tara acum 4 ani,are carte service cu toate reviziile la zi, intrari efectuate numai in reprezentata. Distributia schimbata la aprox 180k km ( se ofera factura si garantie pentru aceasta lucrare). Placute de frana F+S schimbate recent. Ambele lucrari sunt vizibile in istoricul online BMW. Accept si recomand testare in reprezentanta. Pret 10970 eur Pentru mai multe detalii: 0722780643 Andrei0 points
-
Bafta la vanzare dar in RO nu ai cum s-o dai la banii astia niciodata fie ca e motor nou sau nu. Poporul vrea pret mic.0 points
-
Si cam cu ce ajuta comentul tau in speta asta? Daca vrei sa pari interesant poti sa ajuti cu un sfat. Cuvantul Distronic este un termen mai comun decat ACC, asta e motivul pentru care-l folosim. Din acelasi motiv folosim: mergem la XEROX si nu mergem la Cannon sau Kyocera.-1 points
-
Da XXL, dar pierzi totuși partea pe care am zis-o înainte - piesele alea nu sunt teleportate în service. Le aduc niște angajați printr-un întreg lanț de procese. Da, chiar și un proces se plătește LE: de curiozitate, ai adăugat și transportul? Sau doar piesa direct? PS - nu am nicio legătură cu Service Scream (Tezparii) - dar aș vrea să ajungem la un punct comun real și să nu denigrăm un service dacă nu o merită cu adevărat. Sunt însă în continutare mirat că nu au acceptat piesele tale-1 points
-
Pentru mine pretul piesei OE este cel care il primesc daca sun spre exemplu la Autobavaria.Daca unii dintre noi au posibilitatea sa faca rost de piese OE din Germania la alte preturi decat la cat vinde BMW in Romania este altceva.Si in oferta pentru turbina scrie 1600-2400 probabil in functie de model sau de ce se schimba in ea.Daca a costat 1700 reparatia, mi se pare foarte aproape de limita de jos a ofertei -1600-.Deci nimic exagerat. Doar propria parere.-1 points
-
Vad ca nu zice nimeni nimic de faptul ca piesele OE au garantie daca sunt montate intr-un service autorizat, si nici de ce inseamna ca timp sa cumperi ceva de la epiesa, sa o montezi in service, sa se defecteze, si sa stai cu masina pe bara.-1 points
-
Si n-ai avut bani de altele? Hahaaa. Posesori BMW in adevaratul sens al cuvantului....aplicabil la Romanica.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00