Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/25/17 in all areas

  1. @AlexChris daca ii cunosti personal atunci sa ii intrebi asa: - cum e posibil sa montezi piese si sa bati cu ciocanul de fier direct pe piesa, adica inteleg ca e mai greu de montat dar exista presa daca nu intra, sau folosesti o bucata de cauciuc/plastic intre piesa si ciocan sau chiar ciocan de cauciuc. Daca ma duc la ei ca s-a defectat piesa montata de ei si vad urmele de lovituri o sa comenteze ca a umblat altcineva ! - am cerut schimbarea amortizoarelor + flanse punte spate + rulmenti. le-am lasat inclusiv protectiile de cauciuc... ce crezi ? erau in punga originala nedesfacute ! - pretul rulmentilor spate aftermarket montati de ei se apropiau de pretul celor OE ( daca ii cumparam eu separat crestea pretul manoperei). Nu stiam ca se schimba modalitatea de schimb a acestei piese in functie de producator, ma depaseste acest aspect. - dupa schimbul suspensiei la puntea spate daca fac balans la masina scartaie arcurile, doar ce se demontase suspensia si a ramas doar arcul vechi, aici tragi singur concluzia. - daca tot lucreaza cu piese aftermarket se pare ca nu au aflat pana la sfarsitul lunii Iulie ca unele piese aftermarket se vand cu piesa veche la schimb, sau pur si simplu nu le pasa ca unor clienti le trebuie piesa veche. Cand am cerut oferta initiala am fost inspirat sa intreb destul de clar care sunt preturile pentru manopera si pentru piese si daca acele piese sunt originale sau aftermarket si am aflat ca se schimba pretul manoperei daca nu cumperi de la ei acele piese. Si da , au niste preturi exagerat de mari la anumite piese, motiv pentru care am facut doar o parte din operatiuni si apoi a trebuit sa ma duc in alte parti sa remedieze micile probleme sau lipsuri dupa vizita la ei. Pentru mine astea sunt cateva detalii care imi arata cat de mult le pasa de clienti, bineinteles ca o sa fie clienti intotdeauna... ce rost are sa lucreze frumos si corect pentru a ii multumi si a ii face sa revina de fiecare data cu placere. Oricine va incerca sa imi spuna ca sunt ok pentru mine nu exista modalitate in care sa ma faca sa ma razgandesc asupra faptului ca pur si simplu nu are rost sa ma mai complic sa merg la ei, exista si alte service-uri unde te servesc dupa cum spunea X X L si ii dau dreptate.
    5 points
  2. Pentru ca are in dotare celebrul n47 m-am gandit sa nu am vreo surpriza si i-am facut distributia + schimbul de ulei. Pot sa spun ca nu era slaba si nici uzura nu se vedea la cei 194...mii dei are.
    3 points
  3. Probabil 99% habar nu au ce cauta acest topic pe forumul Bmw la sectiunea "Masina mea", asa ca voi prezenta ceea ce urmeaza. Am intrat azi in posesia ei, dupa o lunga cautare de ani buni in care m-am chinuit sa gasesc un exemplar, fiind produse doar cateva mii intre 1992-1996. Motivul pentru care o prezint este pentru ca are motor de Bmw, mai precis 1.6 cmc, motor prezent pe urs si pisica, un clasic m40b16. Masina este din 1994, adica are 23 de ani, are 139000 de km si se prezinta excelent, atat la sasiu cat si la caroserie. A avut un singur proprietar. Este 4x4 part time, cu cuplaje planetare fata mecanic din maneta, un lsd in puntea spate si reductor. Ca si dotari, are geamuri electrice, oglinzi electrice, servo, interior insertii mahon, scaune de velur si aer conditionat. Cateva poze cu ea mai jos. Poate ne vedem la o intalnire. http://i66.tinypic.com/2yy5hc9.jpg http://i65.tinypic.com/2zxwby8.jpg http://i63.tinypic.com/2c0m08.jpg http://i65.tinypic.com/10s6irr.jpg http://i66.tinypic.com/mwzdi9.jpg http://i63.tinypic.com/302b211.jpg
    2 points
  4. Esti dus bai nene!! ))
    2 points
  5. Hai raspund de ce numesc A6 caruta. In primul rand sa spun ca este dotat bine, printre cele speciale adaptive cruise control, city safety, bixenon adaptiv cu asistent de faza lunga, side assist, active lane assist(pret de cateva secunde vireaza singura pentru a se mentine pe banda de rulare), scaunele de A8 cu reglaj electric separat pentru 12 zone, memorii, audi drive select....iar restul dotari obisnuite incalzire scaune, clima bi, sistem de sunet cu subwoofer si o gramada de difuzoare, navigatia de top, senzori de parcare, etc..... Ce ma nemultumeste: 1.Motorul este incapabil iarna sa ajunga si sa mentina 90 grade. E universal o problema a grupului VAG, anumite generatii de 2 litri au problema cu producerea de caldura. Exista comunicate oficiale de la VW, Audi care afirma ca nu este nici o problema ca motorul sa functioneze si in doar o liniuta(40 grade) pe timp de vreme racoroasa. Este normal din pc lor de vedere. Din pc meu de vedere este frustrant de-a dreptul ca la o masina de 75.000 euro sa ii pui linoleum ca la vechile dacii iarna. Nu vorbesc de incapacitatea uleiului de a unge eficient, nu vorbesc de uzurile in cutia de viteze(automata incalzita/racita cu circuitul de antigel al motorului), consum ridicat si tot ce aduce cu sine o functionare in 40 grade a motorului....ci de faptul ca la un drum de Bucuresti cand afara erau -17 grade a trebuit sa stau invelit cu o patura in masina.....este inactabil(dupa acea intamplare am cedat si am pus linoleum la radiator). 2.Desi are cuplu de 380 si 177 cai este mai puturoasa decat un e39 2.0 disel de 136 cai. Jenant......cifrele sunt doar pe hartie....in realitatea de pe strada e greoaie tare masina. 3.Cutia automata multitronic. Este cutie de tipul CVT, 8+1. Singura cutie automata disponibila pe 2.0 TDI in acea vreme. 4.CONSUMUL. Nu ma necajeste atat de mult, nu e important, dar e jenant ca un motor de 2 litri sa consume 12 la oras vara iar in afara 6.5 l/100 km la mers normal de 110-120 si 130-140 pe autostrada. Da, cu clima pornita, dar chiar si asa. Batranul e39 de 2 litri consuma saracul 4.5 la drum, drept e ca avea cutie manuala. Dar totusi......6.5 mi se pare exagerat de mult pt un motor de 2 litri si o caroserie de 1600 kg. Totul e superok la motor....raspuns oficial : este normal pentru ca aerul conditionat solicita mult, muzica la fel servodirectia electrica la fel.....etc.....etc...... 5.De curand am facut revizia la cutia de viteze(schimbul de ulei si filtre). M-au obligat sa imi faca si updateul de soft la motor pt scandalul Dieselgate. Daca refuzam updateul nu imi primeau masina in service, ori pt garantie trebuia sa fac asta la ei. Evident, au spus o gramada de verzi si uscate ca nu se va schimba nimic in performantele masinii... In realitate masina este mult mai puturoasa, trage mult mai greu, regenerarile la DPF se fac fff des, si consumul insa a sarit la 7.5 la drum lung si 13-14 la oras. Or mai fi si altele, insa m-am plictisit rau de a le enumera....Insa vreau sa mentionez si de frane. Initial, va jur, am avut senzatia ca franele au probleme de functionare. Verificarila mai multi mecanici.......totul este in parametri. Schimbat lichidul, verificat discuri, schimbat placutele.....nici o imbunatatire. Nu ma intelegeti gresit....masina franeaza, nu spun ca nu......dar pe langa franele de la BMW sunt efectiv "pistol cu apa"..... Repet, masina este de altfel impecabila, un exemplar reusit si foarte bine intretinut inainte sa ajunga la mine. 70.000 km am facut eu fara nici un incident. Dar, da, tinand cont de cele de mai sus Audi face carute prin comparatie cu BMW. Nu spun de riscurile specifice modelelor cum e distributia si cutia de transfer de cuplu la BMW. Audi le apre pe ale lui.....pompa de inalte din cauza uzurilor produce span metalic ce ajunge pana la a cala efectiv motorul. Un alt risc la fel de mare e reprezentat de pompa de ulei care are talentul e a se opri efectiv in timpul mersului, iar daca asta intervine in turatie mare motorul se caleaza iarasi. Scuze de offtopic, dar am simtit sa dau aceste explicatii. Motor de 3 litri nu vreau pentru ca am eu o problema in a da banii de impozit statului...SI daca s-ar folosi cu cap i-as da fara sa ma uit, dar vor ajunge in buzunarele celor de sus.....
    2 points
  6. asa e, primu lucru si cel mai important cand cumperi o masina sunt presurile.
    2 points
  7. am observat acest cliseu tot mai des la multi samsari(si nu numai). ,Pare a fi echivalentul perimatului -si mai vechiului- "nu bate nu troncane" .Ce rol are expresia asta ? sa iti induca o stare de incredere cum ca vanzatorul sau masina nu au nimic de ascuns ? sau ?
    2 points
  8. Dorule, eu am scris in mai multe randuri experientele mele cu reprezentanta BMW din Timisoara: 1. Am schimbat la ei discuri + placute fata spate si lichid de franare, costul lucrarii a fost de 7000 de lei. Am fost de 5 ori la garantie pentru ca scartaiau penibil de tare, ca ultima rabla de tramvai. Au inceput sa dea vina pe etrieri si imi propuneau sa ii schimb pe banii mei, sa pun sistemul de franare de pe 535. Am refuzat si am insistat sa imi schimbe discurile si placutele pe garantie. S-a dovedid ca placutele erau de vina. Cat am umblat pe acolo, tot mai multe masini au inceput sa aiba problema mea, erau si ceva topicuri pe intalnirea BMW-urilor. 2. Aveam zgomot la clima. Le-am platit diagnoza si au zis ca nu am freon suficient. Am cerut sa fixeze remedieze problema si o igienizare. Dupa 1000 de lei platiti, la 2 zile dupa am ramas complet fara clima. Motivul, condesatorul de clima era spart ca toti dracii in partea de jos, pur si simplu era acordeon cand l-am demontat. Daca aveau macar curiozitatea sa arunce un ochi la masina, sa faca o inspectie pentru o problema care am aflat ca este extrem de comuna la F10, mi-ar fi zis de la inceput. 3. Role schimbate la reprezentanta, scartaie dupa 3 luni. M-am dus la garantie si insistau ca e pompa de apa. S-a dovedid ca nu era vina pomepei, ci rolele. Toate operatiuniile de mai sus au fost facute cu piese achizitionate din reprezentanta, nu aduse de mine. Asa ca ia mai povesteste-mi tu mie de profesionalitatea reprezentantei. Cand mecanicii din reprezentanta au salarii penibile, ai pretentie sa isi dea interesul pentru munca pe care o depun? Te-ai astepta ca un mecanic cu vechime la BMW sa castige sume destul de bune, avand in vedere cat costa o ora de manopera. Un fost mecanic mi-a relatat ca se castiga 2300-2500 de lei, daca ai experienta. Voi ati lucra pe banii astia, sau v-ati deschide propriul service daca aveti cunostintele necesare si sunteti stapani pe meserie?
    2 points
  9. Paranoia la romani este mare dar PROSTIA este uriasa.......facusem o programare la AB pentru o verificare la lantul de distributie pentru astazi ,pe care am anulat-o deoarece intre timp am facut si o intrebare la Filaret(service autorizat BMW) si am inteles ca si ei fac acest lucru care inseamna demontarea masinii si masurarea elongatiei lantului plus ascultarea cu un aparat.Costurile acestei operatiuni sunt de 200/250 roni.Deci prin urmare nu ma mai grabesc sa prind pseudo-oferta AB de 250 roni doar pentru ca "mi se pare" mie sau altcuiva ca se aude lantul.Ce dracu cautati fratilor la tot felul de mecanici ORL-isti si service-uri care practica preturi la piese aftermarket mai mari decat la piese originale. Cum fac frate aia la service-ul asta constatarea?Asculta cu urechea si zic:"Domne se cam aude ceva ,poate fi de la lant.......morcovul este bagat si tu preventiv schimbi distributia.Cat de prost sa fi incat sa te lasi manipulat de astfel de oameni,am mai dat ieri pe strada de unii care faceau decalcificari cu hidrogen.....curatau motorul,DPF,EGR si tot ce se poate cu un aparat minune care injecta hidrogen in admisie,lucrau la un Golf 4 de 1.4 benzina cu numere rosii care apartinea unor colorati(samsari sau proaspat proprietari de super masina). Duceti-va toti la ei ...ce draq sa cautati voi prin reprezentante......acolo se fac doar lucrari de mantuiala si se schimba piesele voastre bune cu altele SH.
    2 points
  10. Este vorba de un coupe cu facelift. Ai avut curiozitatea sa te uiți pe mobile.de sa vezi cu cât se da unul cu ceva dotĂŁri? Exista E46 din 99 la 1000€, exista E46 din 2005 cu 8000€. DacĂŁ tu te uiți la cele mai ieftine e problema ta. BĂŁnuiesc ca pt tine E90 sau E60 mai scumpe de 8-9000 nu exista. E amuzant ca atunci când posteazĂŁ cineva ca are probleme cu un E90 de ex pe care a dat 7000€ sar toți pe el ca așa ii trebuie dacĂŁ a dat atât de puțin, dar dacĂŁ se uita cineva la un exemplar mai bine ĂŽntreținut și mai dotat sar altii ca de ce sa dea atâția bani pe o vechitura. )
    2 points
  11. Ti se pare bizar.... asa trateaza BMW Romania clientii care nu au cumparat masina noua de la ei .. don't give a shit
    2 points
  12. Salutare colegi, Cristi este numele meu, sunt din Bucuresti si de scurt timp sunt posesorul unui f20 din 2012. Fiind si la primul bmw nu pot face comparatii ci doar aprecieri citesc de ceva vreme aici pe forum cam ce ma intereseaza dar primesc cu placere si interes sfaturile voastre, celor mai experimentati. Da....este n47, inca nu am schimbat distributia si nici uleiul si filtru la cvt, inca incerc sa identific service-uri serioase in Bucuresti, daca aveti recomandari sa lasati...nu ma supar, Ca dotari, este aproape full, sunt inca entuziasmat si o sa las pozele sa vorbeasca cum e zicala.
    1 point
  13. Și atunci ce-i oprește sĂŁ comande de la epiesĂŁ sau autokarma la rândul lor?
    1 point
  14. am trecut dupa 8 ani de bmw manual...si 15 de manuala, pe diverse marci, la automata....n-are nicio treaba una cu alta. Si da, eu te sustin,pentru ca tot dorinta unei automate m-a facut sa vand vechea masina ))
    1 point
  15. Salut. Nu am vandut-o, i-am lasat-o fratelui meu, ca tot spunea cineva de cadouri. Bine am facut, ca ma intorc in curand. Nu e pt mine SUA din pacate. O sa o pun spre vanzare anul asta cred, vreau seria 5 cu motor mai mare, benzina, twin turbo. Dar mai intai sa o gasesc :frantics: Sorry de necro
    1 point
  16. Poti inregistra masina pe DE si poti cumpara ce serviciu doresti de acolo chiar si cu card bancar romanesc. Infrastructura mentionata mai sus este una singura la Munich, doar BMW USA are servere separate de Connected Drive. Pe Romania nu ai ce activa mai mult decat Online, Remote Services, Carplay si eventual Concierge. RTTI, ParkNow, Online Entartainment nu functioneaza in Romania si nu din cauza BMW ci a furnizorilor externi de date. Digital Charging Service, Online Fahrtenbuch sunt inutile in Romania. Teleservice poti activa la un dealer de Romania dar nu am auzit pe niciunul pana acum sa isi sune clientii cand primesc notificarile in portal. BMW Romania nu are absolut nici o treaba cu serviciul Connected Drive, totul tine de BMW AG, Romania nu este singura tara din UE unde sunt limitate.
    1 point
  17. Salut! Poti pune cateva poze cu masina? Si vin-ul te rog! Mersi!
    1 point
  18. Eu am 320i E91 automat 11/2005 cumpĂŁrat anul trecut in aprilie din DE la 205.000km. Acum are 270.000km. Problema generalĂŁ a motorului o reprezinta uzura simeringurilor care cauzeazĂŁ consum de ulei, ulei care ajunge ĂŽn amestecul carburant din cilindri. Rezolvarea costa 86lei piesele și ĂŽn jur de 500 lei manopera. Cutia de viteze nu a fĂŁcut probleme, schimba perfect când mașina se ĂŽncĂŁlzește. La rece, pe timp de temperaturi scĂŁzute, o sa simți când schimbĂŁ vitezele inferioare ĂŽnsĂŁ nu smunceste ci doar o sa simți. Consumul e mare spre foarte mare pentru o putere de 150cp și cuplul oferit. Cu toate acestea mie nu ĂŽmi plac mașinile diesel de fel astfel ultimele 5 mașini au fost pe benzina pe care le-am montat gpl astfel am un pret/100km care rivalizeazĂŁ cu motoarele diesel de generație noua. Consumul pe benzina la mașina mea e: ~7litri extraurban mers pana ĂŽn 120km/h ~9litri extraurban mers,, ĂŽn grabĂŁ " ~9.5litri consum mediu peste 10l mers doar ĂŽn oraș. In modul Sport cutia de viteze schimba undeva la 6500rot/min astfel poți scoate un consum de 16-18 L. Sincer, dacĂŁ nu ii pui gpl, consumul la motorul pe benzina de 1995cmc e prea mare pentru ceea ce oferĂŁ. DacĂŁ mai dorești alte informații, sa ma anunți.
    1 point
  19. Gata Ăâ˘i proiectoarele de ceaĂâşĂŁ Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  20. Stai cuminte ca nici BMW-ul nu e ferit de belele, benzinarele cu semeringuri supape, vanos-uri, consum destul de mare.
    1 point
  21. FelicitĂŁri, sĂŁ ai noroc de ea!
    1 point
  22. 1 point
  23. Salut ! Nu am mai postat de ceva timp pe forum si m-am gandit sa fac si eu un topic in aceasta sectiune. Dupa cateva e39, caruia ii raman fidel am ajuns la e66, probabil am imbatranit E66 740Li, N62/TU, 225Kw Vehicle options S248 Steering wheel heater S2RD BMW LA wheel-spoke 176/mixed tyres S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S357 Protective glazing S358 Climate comfort windscreen S403 Glass roof, electrical S416 Roller sun vizor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip Vehicle options S437 Fine wood trim S441 Smoker package S442 Cup holder S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S460 Comfort seat, rear, electr. adjustable S466 Roof mouldings in body colour S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S541 Active cruise control Vehicle options S5AC High-beam assistant S601 TV function S603 Rear display screen S609 Navigation system Professional S611 BMW Night Vision S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6NA Car telephone in rear compartment S760 High gloss shadow line P7R7 Innovation package Vehicle options P7R8 Innovation package plus L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S934 Dummy-SALAPA S964 Navi DVD to be requested at shipping S9AA Outer skin protection Vehicle options S220 Self-levelling suspension S261 Side airbags for rear passengers S415 Sun-blind, rear S470 Isofix-System S521 Rain sensor S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German
    1 point
  24. el recomanda reprezentanta, dar ia du-te tu cu o masina de 10.000 de euro la reprezentanta, sa te taxeze cu 2000 de euro pentru o operatiune care o poti face cu 700-800 de euro....se cam schimba datele problemei. constatarea de 250 lei nu e o suma, dar cere oferta pentru schimbare distributie in reprezentanta )
    1 point
  25. @dorumonitoru’: bine tu du te sa iti asculte motorul cu un “aparat special” ))))) atentie la lichidul de semnalizare, sa il ai inclus in oferta daca faci distributia la evacuare.
    1 point
  26. Nici mie nu mi-a placut cum arata X7, dar na probabil vor fi cumparatori si pentru aia. In China si US le plac monstrii astia gen cutii asa Ce m-a surprins foarte placut este cat de apropiat e la interior (doar in fata) seria 5 de seria 7. Cu niste dotari mai luxury asa, gen scaunele comfort cu pielea aia Nappa cu cusaturi, piele pe bord, trim-uri mai faine...chiar nu simti mare diferenta. Ca spatiu cel putin, sunt foarte asemanatoare. Foarte frumusel si noul 5 GT, mai zvelt si alungit. Insa din pacate trebuie sa recunosc...m-am indragostit iremediabil de concurenta - Mercedes S coupe! E o bijuterie masina aia...nu-mi venea sa ma mai dau jos.
    1 point
  27. Eu am fost la ei sa schimb placutele de frana fata+spate. Am schimbat cu piesele lor pentru a trece operatiunea in istoricul masinii dar mi-au spus ca pot veni si cu piesele mele fara sa trecem in istoric. Ca manopera ... mi s-a parut ca nu a dat importanta. Nu s-a curatat deloc acolo, nu s-a dat cu nici un spray, cu nici o pasta de frana ... etc. A 2-a operatiune la ei a fost curatarea galeriei de admisie care a fost demontata de cineva si asamblata de altcineva. In final cand sa le asambleze m-am trezit cu mai multe piese pe masina (mai era una la curatat, 320 care avea in plus inca ceva prins pe galeria de admisie) si firele nu mai urmau acelasi traseu. Plus ca un surub la care nu mai ajungea sa il stranga a zis ca nu il mai pune )) Dupa mai multe insistente a venit cel care a demontat masina mea si a iesit ok. Acum am facut o programare pentru a schimba bratele inferioare si subscriu ce au zis colegii de mai sus ... piese aftermarket la preturi de OE! Am cerut si o oferta de pret pentru distributie + tampoane motor + tampoane cutie viteze + revizie + curea de accesorii cu intinzator. Intradevar nu mai platesc manopera decat la tampoanele cutiei de viteza dar ... a fost introdusa cu varf si indesat in pretul pieselor. Inca stau si ma gandesc daca sa continui cu programarea sau nu ... mai ales ca acum am citit cum ca inlocuiesc doar 2 lanturi ... P.S. Am intrebat si nu ma primesc cu piesele mele. Ca diferenta, intre piesele luate de pe epiesa (sau alt site de domeniu) si preturile lor, diferenta la ce am spus mai sus este undeva la 600 RON. Distributia ... nu se aude deloc! Mi-au spus si ei. Doar ca vroiam sa o fac cu gandul ca neplatind manopera la tampoane, revizie, etc, o sa se amortizeze. Dar cu diferenta de pret la piese ... m-a pus pe ganduri P.S 2 Pentru colegul de mai sus cu afirmatia ca avem BMW si nu ne uitam la bani. Da, ne-am luat BMW si totodata ne-am asumat cheltuielile marcii. Dar sa iti ceara 450 pe o piesa pe care o cumperi cu 300 de pe epiesa ... nu prea mai e vorba ca ai bani sau nu, e vorba ca esti luat de prost
    1 point
  28. anvelopele alea nu sunt doar de 15.000 km, din ce se vede in poze....in plus, au 5 ani vechime si vrei 800 lei. mai bine doua noi, decat 4 la sfarsitul vietii.
    1 point
  29. mai se poate adauga pe lista, bucsi-pivoti-capete de bara- caseta de directie- rulmenti
    1 point
  30. F10 nonfacelift nu mai cumpara nimeni. Stiu cativa care le-au dus la programul rabla si au luat pe ele un tichet din ala de 1.500 euro sau cat e valoarea. Dupa ce s-au saturat sa stea cu ele la vanzare.
    1 point
  31. Cosmin masina mea este fabricatie 01/12/2008 Euro 5, din ce am vazut mi-a aratat cineva cu INPA, cred, toate modulele nu are niciunul update facut, eu am softul de power reduction de la 177 la 163cp. Tu crezi ca as putea sa-i fac update la DDE chiar pe acest soft de 163cp si ar ramane 163p sau s-ar schimba in 177cp? M-am gandit ca daca i maresc puterea i dau direct remapare in 210-220 cp, nu are rost sa ma incurc de la 163cp la 177cp, dar sincer nici nu ma lamurit cineva sa-mi zica clar sau sa ma faca sa schimb la 177cp. M-am gandit ca daca masina a mers pana acum cu softul asta fara probleme de ce sa-i mai schimb eu "putin" puterea si dupa sa dau vina pe softul nou de 177cp daca imi pica ceva. La reprezentanta cand zic aia ca iti fac update la toata masina, toate modulele, se refera si la update-ul de DDE care zici si tu?
    1 point
  32. Poti sa mi-o dai mie. Gratis.
    1 point
  33. daca e greu de decis ce faci cu masina inseamna ca nu e sigur ca nu te mai intorci, de acolo iti vine indecizia in legatura cu masina
    1 point
  34. Sunt curios cum de te-ai hotarat sa pleci definitiv din tara, dar nu stii ce sa faci cu o masina.
    1 point
  35. Stie cineva ce ulei trebuie pt m40b16? Nu gasesc nicaieri. Banuiesca ca ceva 15 w sau 10w40.
    0 points
  36. bai vuvule, tu chiar asa mananci rahat pe orice topic de vanzare? ti-e frica ca e vreunu mai samsar ca tine? masina e murdara si pare neingrijita, intr-adevar, dar tocmai tu te apuci sa judeci oamenii?
    0 points
  37. 0 points
  38. Multumesc! Da, este un Daihatsu restilizat. De fapt mai am si un Daihatsu Feroza. ))) Nevasta-mea o sa zica ca am innebunit, de fapt inca nici nu stie ca am mai luat inca o masina ( ) ), insa Bertonele il caut de cativa ani si nu puteam sa ratez ocazia asta. In afara de motor si interioriul restilizat, masina este un Daihatsu Feroza cu ecartament putin mai lat. Pana si pe cuplajele planetarelor fata are semnul daihatsu. Are in plus un Lsd pe spate. Masina provine din Belgia si inca nu am adus-o acasa, maine ii scot numere rosii. Pretul este unul rezonabil (aproximativ cam cat un e46 coupe bine intretinut) avand in vedere starea masinii, mai ales ca şasiul este ca nou fără pic de rugină, ceea ce e rarisim pt o masina ca asta si avadn in vedere ca face curand 24 de ani. Pentru multi poate parea mult, insa eu m-am bucurat ca mi s-a ivit ocazia si mi-am indeplinit dorinta. Aici o poza si cu sora ei, un Daihatsu Feroza din 1993 cu la o plimbare de toamna.. http://i63.tinypic.com/2cyk1gw.jpg
    0 points
  39. E navi mare, nu am pus VIN-ul, Gizmo a pus doar o poza cu interiorul masinii, de pe internet.
    -1 points
  40. Stiu ce este, am numit-o eu gresit. Se cere 150 lei in Romania numai manopera (150 manopera si 100 costa acea bucata de piele) pentru asa ceva (am mai facut cu ceva timp in urma). Acea "imbracaminte" vine deja cu cusaturi, trebuie doar sa treci un al 3-lea fir de ata prin cele 2 cusaturi deja facute, iar acest lucru nu prea merita 150 de lei. Pe mine ma intereseaza unde pot gasi sa cumpar si sa o pun eu pe volan.
    -1 points
  41. -1 points
  42. Moaaaaa ce bine arata, Mai pune poze. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  43. Daihatsu Feroza restilizat ... frumos exemplar, sa o stapanesti sanatos.
    -1 points
  44. Scopul nu a fost acela de a te influenta insa daca tot ai deschis subiectul hai sa iti explic putin cum sta treaba la noi(lucrez in domeniu). Reprezentatele la noi in marea majoritatea au cei mai prosti mecanici posibili, habar nu au sa foloseasca o diagnoza sau sa identifice o problema. De ce se intampla asta? Culmea nu neparat din vina rerezentantei in sine ci a angajatilor si aici am sa dau un exemplu: Bavaria il angajeaza pe Gigel ca sef de service si il trimite la scolarizare in Germania ca sa stie tot ce tine de Bmw si de modul de a aborda problemele la aceasta marca. Gigel se intoarce in Romania si incepe sa lucreze... pe masura ce trece timpul devine din ce in ce mai bun ca mecanic si ii dirijeaza si pe ceilalti in service, ce sa faca si cum sa rezolve diverse probleme( de regula maxim 2-3 oameni sunt scolarizati). Clienti incep sa afle de faptul ca Gigel care este sef de service la Bavaria este foarte bun in ceea ce face si fac pe dracu in patru prin diverse cunostinte si relatii sa ajunga la Gigel ca el sa se ocupe de masina lor. Cu timpul... Gigel realizeaza ca nu mai merita sa stea ca si angajat, sa se treazeasca in fiecare zi la ora 7 dimineata si sa ajunga la 7 seara acasa pe un salariu fix cand poate bine mersi sa stea acasa, sapa o groapa in curte isi cumpara niste scule din autovit si incepe sa isi anunte asa cum poate clientii ca pot veni direct la el acasa la alte preturi fara de reprezentanta. Dupa un timp Gigel incepe sa produca bani si mai vorbeste cu un baiat sa il faca asociat cu care s-a inteles bine la reprezentata si in care are incredere si pleaca si respectivul, investeste niste bani si devine service specializat BMW. Astfel, clientul e fericit ca Gigel se ocupa 100% de masina lui, Gigel e fericit ca se agita pentru el, ca are afacerea lui si castiga mai bine. Bavaria ramane fara omul in care a investit ceva si o ia de la inceput. Aceasta poveste este valabila peste tot, nu numai la Bmw, oamenii din reprezenante sunt foarte slab pregatiti, habar nu au cum sa diagnosticheze o problema banala plus ca exista si o lipsa de interes. Avantajul reprezentatei consta in faptul ca daca ai o problema complicata la masina, mai ales pe partea electrica reprezentanta apeleaza direct la constructor pentru a identifica problema dar aceste cazuri sunt destul de rare. Pot da la nume de reprezentante unde nu mi-as lasa masina nici macar sa imi schimbe filtrul de polen dar nu am niciun interes sa ii vorbesc de rau. Legat de Service Scream (Tezparii) Bmw, personal ii stiu pe baieti si am sa ii recomand tot timpul, sunt oameni de nota 10 care se implica si cauta o solutie cat mai ok fara sa te jupoaie, sunt foarte bine pregatiti. Eu am sa ii recomand tot timpul si nu am niciun interes, de mai bine de un an nici macar Bmw nu mai detin deci nu am de ce sa le fac reclama. Cat despre faptul ca service-ul nu accepta piesele clientului din nou va zic... este normal, iar acest lucru se va schimba peste tot inclusiv la service-urile de cartier. Chiar daca tu vi cu piese OE service-ul nu are cum sa iti ofere garantie pe lucrarea pe care o efectueaza la masina ta. Daca o piesa din cea pe care tu ai cumparata se strica, te vei duce la magazinul de unde ai achizitionat-o iar magazinul respectiv iti va refuza garantia pe motiv ca sevice-ul este de vina. Au fost nspe mii de cazuri. De asemenea asa cum a mai spus un coleg mai sus, niciun service nu vrea sa isi asume responsabilitatea ca tu ai venit cu piesele tale si ca sunt ok, pot fi fake-uri. Sa nu uitam imensa fabrica de uleiuri false care a fost gasita in Rusia, fabricau printre altele si ulei Bmw. Incercati sa vedeti putin si partea plina a paharului, un service nu poate sa traisca dintr-o manopera pe care ti-o ia la un schimb de ulei sau la un schimb de ambreiaj. Si service-ul ala trebuie sa isi plateasca angajatii, sa plateasca chiria, curentul etc si sa mai aiba si preturi de bun simt pentru toata lumea. Asa merg lucrurile iar in scurt timp singurii care vor mai accepta piese ale clientului vor fi mecanici privati sau service-uri de cartier unde te duci sa faci cel mult o revizie. De asemenea poate o sa va vina greu sa credeti insa in 99% din cazuri service-uri precum Service Scream (Tezparii) Bmw, Bimmer Serv, Ad Garage, Evo Car si altii, au pretul de intrare al pieselor mai scump decat cel de vanzare al magazinelor precum Epiesa sa Autokarma. De ce? Pentru ca aceste magazine vand piese intr-o zi cam cat vinde un service in doua luni. Este imposibil sa ai preturile asemenatoare cu cele pe care le practica magazinele astea din cauza diferentei foarte mare de volum.
    -1 points
  45. Toate N au aceasta mica problema, 3000ron. nu e o avere, pentru linistea posesorului.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.