Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/28/17 in all areas

  1. ...presimt ca topicul asta o sa aiba cel putin 300 de pagini, ...o sa se discute despre toate masinile de pe piata(!); OP nu vrea de fapt (nu o) sa isi ia de fapt nici o masina cu ocazia deschiderii topicului.. In schimb o sa fie arata multa lauda si parere personala, generala, fara esenta.. Nu mai zic ca voi spuneti de motoare de 3 litri care nu vor fi.. pentru ca taxele sunt cam mari.. Sa imi fie scuzat daca suna a critica personala; nu cred ca sunt singurul; incerc sa inteleg ceva, sa trag si eu o concluzie si nu imi iese.. :purple:
    9 points
  2. 1500 * 5Ron= 7500ROn. Mai bine dai 2000Ron/impozit si iti raman cei 5500Ron sa-i arzi pe motorina, si oricum vei iesi pe plus cu mai multa putere si consum mai mic. Evident pentru un 3.0/35d sau chiar 35i
    5 points
  3. Daca pun un CD in parbriz nu ma mai detecteaza radarul! )
    4 points
  4. Clarificari Am testat acele modele premium ale caror preturi intradevar erau spre de 200 k, nu pentru a le cumpara ci doar pentru ca am am auzit de eveniment si mi-am facut loc pt testare. Nu am ramas cu gandul la ele si nu ma raportez in real life la aceste masini de vis. Cand pot, imi creez oportunitati de a ma da cu ce-mi propun, incercand sa-mi fac o idee despre modelele respective. Prin acest topic nu mi-am propus sa aflu daca esti modest, sharuind cu ceilalti colegi placerea testarii unei supercar. "Laudandu-te" si tu cu Aston Martin, ai castigat pt ca "ä ta" este mai scumpa. Insa mi-am propus sa discutam despre masini sigure, ireprosabile la tinuta de drum, dinamice, placute la condus si ochiului, cu motoare eficiente, de 3-4 ani vechime si care sa coste SH cam 25k (poate putin peste) - deci de noi + 50k.
    4 points
  5. Nu trebuie sa platesti niciunde pentru a-ti spune istoricul, treaba cu cheia se face gratis, o baga intr-un aparat si iti spune tot, sau dupa VIN-ul masinii in ambele cazuri cu proprietarul de fata. Si alta idee, nu are voie nimeni sa-ti scoata istoricul, da poti sa te uiti cu ochii tai sa vezi ce sa facut la fiecare interventie, insa nu sa ti-l de-a. In alta ordine de idei, am fost la Braila, am plecat miercuri seara la ora 23:30, am ajuns la 06:00, ne-am intalnit cu baiatul, masina avion, insa vreo 8-9 elemente revopsite, lucru care nu i-a placut amicului meu deoarece i-a spus baiatului sa-i zica orice defect are si orice sa vopsit reparat sa stie dinainte. O aripa avea lacul sarit si era facuta prost, insa restul elementelor impecabile.Adica lacul si vopseaua foarte ok, in nuanta perfect. S-a vazut ca au desfacut triple,bara spate,etc nu mai pica totul perfect. Nu va ganditi la cine stie ce probleme sau diferente la linia masinii, eu asta fac 9 ore pe zi si anume reparatii daune pe asigurari. Pentru cine face asta nu ai cum sa nu-ti dai seama si de un surub care a fost desfacut. Eu i-am spus amicului ca nu ma deranjeaza personal cu nimic tot ce sa vopsit la masina, insa ma deranjat faptul ca tobele (nu ornamentele cromate) erau afumate pe interior, nu are voie sa fie asa ceva, am zis ca ori din vreo turbina, ori din DPF. Am facut o tura cu masina, mi sa parut sincer ca trage mai prost ca X5 cu care am venit sau cel mult ca X5-ul (305cp 08-2011 facelift). Treaba era in felul urmator: sa dam X5-ul 4.0 xD (impecabil la modul serios, fara erori,scurgeri si toate intrarile in reprezentanta), este vorba de X5-ul care i-a stricat colegul Kenbobo DDE-ul cu costuri reparatie platite de amicul meu de 9.000 lei la BMW prin inlocuirea CAS-ului si DDE-ului. Dupa am constat ca are pe la motor soricei, un surub lipsea de la un suport metalic,etc, samsarul ne-a spus ca are distributia schimbata, insa proprietarul dinaintea lui a schimbat-o la service-ul propriu deoarece are service si nu are facturi pe nimic. Masina asta a fost luata tot pe schimb cu un range rover si bani, samsarul ne-a spus ca nu stie de elemente revopsite si etc si ca ala dinaintea lui a facut tot, buuuun! Vorbisera la telefon ca sa-i de-a X5-ul + 13.000 euro diferenta, X5-ul se da cu 20.000 sigur! Dupa ce s-au constatat problemele respective baiatul a lasat-o in 11.500, noi i-am spus ca mai mult de 10.000 nu dam diferenta si pana la urma ne-am inteles pe 11.000 diferenta, un set de cauciucuri BUNE la alegere dintr-un depozit tot de la un prieten al samsarului + plinul facut de catre samsar la masina. Partea 3 I-am spus ca totusi am putea sa mergem pana la bmw doar sa bagam cheia sa fie ok km si a zis ca da si chiar a insistat cu siguranta sa mergem. (masina are 217.000 km reali, i-a spus acest lucru la telefon dinainte sa venim) Cand ne uitam pe istoric cu baiatul de acolo (se cunosteau samsarul cu consilierul) ne arata el reviziile si nu stiu ce si cand a vazut ca avem habar despre ce e vorba ca doar aia fac si eu la munca, a inceput sa zica: (fiti atenti) totul in garantie: -in 2013 pompa de inalte schimbata (motor dat jos, distributie data jos) nu mai tin minte km -in 2014 6 injectoare schimbate, cutie transfer schimbata, -in 2015 "short engine" schimbat (motorul de la chiulasa in jos complet, pistoane,vibrochen,etc) Am presupus ca sa rupt distributia in garantie. -in 2016 la 5 luni diferenta alt "short engine" schimbat (ganditi-va ca la bmw acest motor este undeva la 15.000-20.000 euro). -in 2016 2 turbine schimbate Samsarul spunea ca e foarte bine ca are motorul schimbat ca inseamna ca are uzura mai putina, insa inteleg sa schimbi o data ca sa rupt distributia, insa a doua oara? Clar reparatiile au fost facute prost intr-o reprezentanta Bmw, normal motorul ar fi trebuit sa aiba garantie (teoretic are) pana in 03-2018 insa baiatul a spus ca in caz de se intampla ceva cu motorul de exemplu, o sa ceara facturile de la reprezentanta unde s-au facut reparatiile si daca nu le are, nu-i da nimic pe garantie. Ne-am dus la baiatul de a avut masina inainte (cel cu service) si a spus ca nu are nici-o factura, ca el nu a vopsit niciun element la ea si ca nu i-a facut nici-o problema. Partea 4 In cartea masinii erau completati 3 proprietari gen. Primul proprietar era scris de 2 ori, ca cica dupa ce a inmatriculat-o o data a vrut sa-i schimbe numerele ca nu i-au placut si de aia e trecut de 2 ori in carte, iar a 3-a oara al 3-lea proprietar era trecut de ei in carte, samsarul ne-a spus ca la ei la Braila cica ei trec pe carte proprietarul, noi i-am spus ca in Severin daca faci acest lucru te-ai ars, e ilegal, numai politia iti scrie si iti stampileaza acolo. Mai mult decat atat, masina a ramas si a circulat un an de zile pe numele fostului proprietar, adica proprietar in acte nu era cel care avea masina de un an ci cel care i-a vandut-o. Partea 5 Ganditi-va ca daca samsarul accepta oferta noastra cu 10.000, i-am propus chiar mi-am amintit 10.500 ultima oferta si nu a vrut, a zis ca o lasa la 11.000 cu ce v-am spus mai inainte, noi i-am fi luat masina fara sa mai mergem la BMW, deci greseala lui, norocul nostru. Ne-a spus ca nu se gandea ca suntem atat de perfectionisti si ne uitam la atat de multe, i-am spus ca majoritatea problemelor cu vopsirea nu ne-ar fi deranjat daca ne spunea dinainte sa venim. Am uitat sa mentionez, avea chiar motorina sub covorasul acela de sub capac la injectoare, exact cum aveam eu cand imi scapa compresie, am facut legatura ca s-a dat motorul de 3 ori jos+ inlocuirea lui de 2 ori + cele 6 injectoare schimbate, putea sa fie din garnituri insa la fel de bine putea sa fie din injectoare. In mare asta a fost experienta. V-am spus toate astea ca sa stiti in caz ca vrea cineva sa se mai duca, tipul a fost ok, fara arogante, urlete,scarbosenii, am glumit, am vorbit inclusiv pana la final desi pierderea este a amicului cu 150 euro pe motorina. Prietenul samsarului (cel cu service) care a avut-o ne-a pus testerul pe masina si au aparut 3 erori: pe debitmetru de aer ceva gen "high presure", ceva sonda de oxigen si filtrul DPF "backpressure high, heavily clogged", aceeasi eroare care am avut-o si eu la E60.Incerca sa ne spuna ca erorile nu sunt permanente deoarece dupa ce le-a sters nu au mai aparut, si-a dat seama din discutii ca ma pricep de 10 ori mai bine ca el la testere si a tacut din gura, erorile alea se iau in timp, nu le stergi acuma si dupa iti apare din nou peste o secunda. Spunea ca e normal sa fie tobele afumate ca la regenerare arunca cenusa, i-am explicat ca la regenerare cenusa se arde, iar ce nu se arde ramane in filtrul, dar trebuie sa fie impecabila toba. Am vrut sa va pun link-ul cu masina, a fost scoasa de pe internet (cand eram la intoarcere de pe drum era in activ anuntul, deci la dezactivat in ultimele 3 ore) VIN-ul masinii: DE58119
    4 points
  6. Pai si, la valoarea ta, cand zici ca iti permiti asemenea polite, cauti Seria 3 SH?
    4 points
  7. Salutare si bun gasit, stimabili "bavarezi"! Sun fun automobile de cand ma stiu, dar nu am detinut niciun BMW. Am o experienta practica vasta in domeniul autombilelor FWD, medie in a celor AWD si 4x4 si redusa in a celor RWD (cea teoretica, fiind insa similara). Imi place sa conduc sportiv, dar nu pilotez pe Nurburgring si parcurg cam 25.000 km/an (70% in Bucuresti). De +1 an detin de nou un Seat Leon Fr St 184 cp Tdi cu DCC si directie progresiva. Sunt extrem de multumit de dinamica si consumul lui (nu acelasi lucru pot spune despre interior si dimensiuni: fiind un tip masiv, dar si atent la detalii), dar imi lipseste gama premiu de la fostul neu Audi B7 170 cp Tdi. Foarte multumit am fost insa de comportamentul pe drumurile sinuase ale lui Ford Focus si Mondeo (nu si de reprizele de accelerare). Acum doresc ceva mai mult decat imi poate oferi FR ul meu si ma gandesc sa achizitionez o noua masina tot in 25k. Astfel cochetez cu ideea data de sportivitatea unui BMW seria 3 sau a confortului unui seria 5 (ambele de cam 3 ani vechime, max 100.000 km, Xdrive, benzinare de 2.0 cu 245 cp, prefer Touring si nu negru), de la care am asteptari dinamice peste Ford Focus (gratie, directiei, caracterului supravirator si pozitiei la volan) si reprize de accelerare peste A4 (gratie cutiei de viteze superioare si propulsiei ce incarca puntea motoare la accelerarile bruste). Posibil ca Xdrive sa micsoreze placerea condusului fata de RWD, dar fiind masina de familie (2 adulti + 2 copii) in care sigurantza va fi inaintea placerii, voi miza pe sistemul 40:60. inainte de a deveni eu "tatic" in stapaniere propulsiei. Nu doresc ca acest topic sa devina unul tractiune vs. propulsie vs AWD, diesel vs. benzina, Xdrive vs Torsen vs Haldex vs Asymmetrical sau Van Came + Chuck Norris vs Bruce Willis + Brad Pitt. In schimb doresc sa aud parerile oneste ale colegilor de aici (ideal izvoarte din experienta practica, sau din lecturatul unor materiale documentare credibile nu facute contra concurentzei) referitoare la BMW 3/5 sau Audi 4/6 sh vs. Skoda RS/Superb, Ford Mondeo sau Mazda 6 new. Am mentionat BMW sh, pt ca nu vreau sa depasesc bugetul de 25 k, iar celeleate noi, cu discount dealler si rabla s-ar incadra in acest buget. Nu am mentionat de Cupra, Focus ST/R sau Golf GTi/RS si Megane RS pt ca sunt mici ca si Leonul actual. Cu toate ca 3 er nu pare mai mare ca FR ul meu, intru / ies si stau mai bine in primul. Ca linii directoare: dinamica pe drum virajat, reprize bruste de acceleratie si frnare de urgenta, consum, fiabilitate, intretinere si probleme comune la +100.000 km, de stiut si evitat pt BMW. Multumesc, toate cele bune & stay safe!
    3 points
  8. Dupa atatea postari si nehotarari, cumpara-ti un Velar si un M4 si ai si comfort, spatiu, siguranta + sportivitate la greu si ai incheiat balciul. Nu uita si de credit la banca
    3 points
  9. Diferenta de putere nu pare mare, dar diferenta de cuplu este foarte mare (diferentiala graficului de cuplu intre 1500 si 4000 este cu vreo 40% mai mare decat la 20d si cu vreo 20% mai mare decat la 28i (grafic normalizat) - se vede foarte bine in performantele de accelerare: mai rapid cu 1s pana la suta fata de 28i si cu 2.5s fata de 20d. De aici rezulta un confort mult mai bun cu motorul de 3l, pt care majoritate a timpului vei merge la turatii mici, inclusiv la viteze mari. In plus, 30d se resofteaza usor la ~660NM / ~300cp, si masina duce fara probleme sporul de putere. Da, nu suna ca un motor sportiv - dar in primul rand trebuie sa te hotarasti ce e cel mai important pt tine - masina cu cel mai bun feeling sportiv, masina cu cea mai buna acceleratie/tinuta de drum, masina cea mai confortabila in regim de viteza, etc - sunt mici diferente de nuante intre ele. Nu vei gasi o masina sa le faca foarte bine pe toate, si sa aiba si costuri asociate mici (achizitie/devalorizare/consum/intretire/etc); in opinia mea, un 328i xdrive cu suspensie adaptiva (adaptive M chassis) se apropie cel mai mult de ce iti doresti tu; problema e ca sunt foarte rare, si destul de scumpe; de 6 luni de cand urmaresc mobile.de nu am vazut niciuna sub 25.000 euro (minim 2013, max 100.000km).
    3 points
  10. O parere personala. RS245 il iei in 27k , chel line. Skoda are o politica destul de simpla. "Noi vindem masini, nu discounturi". Dupa parerea mea, ce ai vrea tu este Cupra 300 ST 4x4, dar e peste bugetul tau. EU am F30 de 190 si pot spune ca sunt super incantat de caruta. Doar o problema, directia. Dpmdv, se simte cam falsa, cu tot cu directia electrica.
    2 points
  11. L-am sunat sa-mi dea vin-ul , si cica nu il avea la indemana, urma sa mi-l trimita apoi ,nu l-am primit nici pana acum. L-am intrebat daca masina e din America , zice ca nu stie ca a luat-o de la cineva din Pipera . Miroase a teapa de la o posta.
    2 points
  12. asigurarea nu are treaba cu cilindreea ci doar cu varsta si istoric. Am un prieten care plateste pentru 335 asigurare obligatorie de cca 430ROn/an, e in clasa maxima de bonus malus si fara daune, eu platesc 730ron tot pentru 3.0, CASCO cca 1200Eur/ Allianz. Impozitul da, dar stii tu vorba aia, doar bauturile vin la 2L , asta e americanilor ce-i drept, la noi sunt alte conditii. Seriosi fiind, seria 3 cu motorul de 2.0d e oricum sub FR ca sa nu mai vorbim de Cupra R. Deci ca s-o ingustam, daca zici ca in seria 3 te-ai simtit bine, atunci concentreaza-te pe ea, dar daca vrei un extra de putere mergi pe benzina 2.0T sau chiar 35i sau 3.0d, doar ca la benzina vei resimti putin consumul mai mare la acelasi stil de mers ca la FR, ceea ce nu stiu cat de mult va conta pentru tine dat fiind faptul ca masina e ca dinamica foarte buna si-ti va satisface pofta de sportivitate. De curiozitate, unde ai testat SLR McLaren? Poate ca te referi la SLS poate, desi nici ala nu e asa ieftin....mai degraba SLK sau SL? Esti intr-o eroare aici
    2 points
  13. incepem de la 10.500 scump, se gasesc ieftine si ultra full; probabil cel care a dat minus are una buna de vanzare.
    2 points
  14. esti peste tot si nicaieri, pune-ti prioritatile pe hartie si hotaraste ce vrei...Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Vechiul Tiguan Noul Nissan Qasqhai, Toyota Rav 4? wtf man? parca vroiai sportivitate si dinamism, ce cautai pe la astea? A4 3.0tdi Quattro cu S-tronic e buna tare, daca avea si diferentialul sport crede-ma ca e foarte buna, ok, nu stiu cat de priceput esti incat sa o consideri cu mult ca dinamica sub seria 3, dar te inseli, e sub daca le duci pe circuit, in viata reala insa un daily driver nu ajunge la limita cu ele si pe cand Quattro e definitoriu pentru Audi, xDrive nu e pentru BMW acelasi lucru, BMW cel mai bun e RWD, pe alea stiu ei sa le faca cel mai bine si alea sunt mai dinamice, cel putin ca feeling. Tu daca raportezi totul la FR, e gresita putin abordarea, Leon-ul e o masina fun, ok gandita, un entry level in gama Vag a masinilor cu valente sportive si destinata tinerilor, vrei ceva mai mult urci la GTI sau Octavia RS, vrei si mai mult te duci catre marcile premium din grup sau afara, dar pe cand FR-ul e o masina FWD, simpluta si cu o masa mica pentru clasa ei iar diesel-ul ala de 184cp ii confera puterea arhisuficienta pentru FWD, altfel vei simti o masina de aproape 2T cum e seria 5 chiar si cu motorul de 3.0d, pun puterea la sol in mod diferit, nicicand o masina de clasa mare nu iti va da aceeasi senzatie de viteza ca una gen FR sau GTi, nici macar M5 sau RS6, in alea simti acceleratia dar viteaza prea putin decat dupa 200kmh in sus. Mai bine iti iei Octavia RS break, o iei noua ziceai in bugetul asta desi nu cred ca te incadrezi in 25k, una bine dotata batea spre 35k, dar e noua masina, ai spatiu, posibilitate de upgrade putere mai tarziu si e cred cea mai aproape de feeling-ul Leon-ului FR al tau cu un mic plus pe finisaje si mai mare pe dotari si spatiu.
    2 points
  15. Dsg-ul este ceva mai rapid decat ZF-ul insa nu este la fel de rafinat, in fond este si mai pretentios. Daca optezi pt 5er (sau orice alta masina din ac. clasa) uita de cutia manuala. Nu stiu ce 5er ai condus tu, poate era modelul mai vechi cu 3.0d si 204cp sau ceva cu power reduction sau antiofnarea premium si setarea buna a suspensiei alaturi de entuziasm te-au indus in eroare. Degeaba te uiti la suv-uri, singurul suv cu o tinta de drum ami buna decat a Fr-ului este Macan-ul (la ani lumina de X3). Cx5 si ce ai mai enumerat tu pe acolo sunt gunoaie. Tot timpul trebuie sa faci un compromis, nu poti avea spatiu si confortulul dintr-o masina cu doua clase mai sus, garda la sol de suv si dinamica de kart. Ca idee, 5er este mai stabil decat x3.
    2 points
  16. Dupa aproape 3 ani si aproape 50.000 km parcursi impreuna, masina va iesi la vanzare. Asa ca imi voi permite sa fac un scurt sumar cu ce am facut la masina, poate cel care o va cumpara va continua acest topic. Masina mi-a placut foarte mult, si este in stare foarte buna. Pur si simplu a venit momentul sa trec la un F31 325d sau 328i :sorcerer: Mentenanta - schimbat distributie si kit ambreiaj (~200k km, la Bogdan BM Garage) - 4 revizii (2 la Filaret, 2 la Bogdan BM Garage) - fulie motor, distributie accesorii, tampoane motor, tampon cutie, schimb ulei cutie viteze, cutie transfer, diferentiale) (~175k km la BMW Filaret) - conducta AC + conducta servo (sunt pe undeva prin partea din fata-jos) (~180k km, la BMW Filaret) - amortizoare spate (BMW OE) (~180k km la BMW Filaret ) - racord flexibil evacuare (~190k km, la BMW Filaret) - amortizoare fata (Bilstein B4) (~200k km la Bogdan BM Garage) - discuri si placute fata, placute spate (~215k km la Bogdan BM Garage) - una bucata injector (~185k km, schimbat la BMW Filaret) - mecanism stergator luneta (~180k km, schimbat de mine) - vopsit capota fata (vopsea sarita de la pietricele) - reconditionat actuator cutie transfer (la unii din Arad) - curatat galerie admisie si EGR (~215k km, la Bogdan BM Garage) Retrofituri - sistem de sunet Logic 7 Harman Kardon original (retrofit facut la Neo_Andersson) - pachet M exterior (bara fata originala din dezmembrari, bara spate originala noua - in urma unui incident usor in trafic, pe RCA-ul vinovatului) - grile negre originale - volan M (dezmembrari), schimbator M (nou original) - jante 17" style 161, vopsite electrostatic negru gunmetal - camera marsarier - ornament final evacuare negru lucios Modificari - resoftare si DPF-off - la Powertech Buzau - 219cp masurati pe dyno; masina trage foarte frumos si uniform si poze facute astazi
    2 points
  17. La fel recomand si eu chiar daca cunosti multe lucruri, cei de la bmw ti-o verfica cap coada, cu scule profesionale pt 280lei, atata a costat la bmw craiova. Vei fi uimit cate vor gasi daca masina nu este ok. Strat de vospea, test stand de suspensie frane, articulati, scurgeri ulei, tester.. etc
    2 points
  18. Cauta-l dupa numarul de telefon pe google. Cere-i sa-ti dea pe whatsapp poza de pe talon si buletin, vezi daca coincide numele. Totusi sunt 30k..
    2 points
  19. salut am si eu o problema,am un bmw 118i 2.0 benzina,mi sa oprit motorul undeva la 80 de km si nu a mai vrut sa porneasca se auzea doar un ...clanc... atat altceva nimic nu invarte nu nimic ,am dus.o la service si mi sa spus ca pompa de ulei nu a mai bagat destul ulei in motor si sa blocat motorul,problema este ca sunt in Germania si aici o ora de munca costa undeva la 100 de euro deci iti ia pielea dupa tine,si mi sa spus ca mai bine ii schimb motorul ca nu are rost sa il desfaca,dar nici nu vreau sa il schimb ca am 84.000 de km,as vrea sa imi spuneti niste pareri ce ar putea sa se blocheze in motor o parere asa si daca se merita sa scimb piesele din motor sau sa schimb motorul va multumesc..
    1 point
  20. Salutare tuturor, Acum cateva saptamani am decis ca este timpul sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, anume sa detin un BMW 'clasic' - liniile simple si agresive ale modelelor anilor '80 si inceputul anilor '90 sunt, in opinia mea, forma reprezentativa pentru apogeul acestui brand. Departe de mine gandul ca ce-a urmat ar reprezenta vreun declin, ci doar o oarecare indepartare fata de valorile consacrate. Anyway, acum vreo luna a aparut aceasta masina pe olx. Bifa aproape toate casutele: taxa platita, cutie manuala, 6 in linie. Am fost s-o vad si am fost foarte impresionat de starea ei. Am decis sa las entuziasmul sa scada putin, cateva nopti, ca sa evit sa ma arunc spre vreo decizie pripita. Negativism exista peste tot in jurul meu, sub formele sale clasice: consuma mult, e prea veche, nu gasesti piese. Fuck that shit, sunt deja un talpas intr-o multinationala, daca-mi permit si n-o fac, ajung sa fiu o drona din toate punctele de vedere. Pretul era destul de mare, 3350 de euro. N-am reusit sa negociez cat mi-as fi dorit; vanzatorul era dispus sa lase considerabil la pret doar daca-si pastra jantele. Nope, not worth it. Am platit deci o suma relativ apropiata de pretul cerut. Acum, despre masina: generalitati: - nu are motorul de 2.0, ci M50b25TU. - revopsita in 2009, arata ft bine vopseaua, cu exceptia catorva zone izolate unde s-a dus lacul (procent ft mic din suprafata totala) si a unei zgarieturi de cheie pe partea stanga - brate fata, bara directie, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, flanse amortizoare fata inlocuite in decembrie anul trecut - volan M de E39 - piele inclusiv pe fetele usilor, scaune electrice cu memorie (functioneaza) si incalzite (nu functioneaza ) - A/C cu doua zone (nu clima) - n-are OBC, dar va avea - airbag pasager - jante 18 inch style 37 originale, cu anvelope noi probleme: - momentan e-n service (@ServicePremium) pentru remediera unor pierderi de ulei (simering vilbrochen - partea cu cutia de viteze, simering capac supape), si alte nimicuri ce cred pana acum: - sta excelent pe sosea, ruliu minim desi se simte ca e grea, insa te doare inima cand e peticit drumul si sunt gropi; e primul meu BMW si prima mea masina cu roti de 18 inch si talon atat de mic. presupun ca e normal sa te zgaltaie, mai ales ca are suspensie sport "M" din fabrica. - pana la 3000 rpm se conduce ca orice masina, nimic spectaculos. dupa 3000 rpm te baga in scaun, iar dupa 4500 ar fi bine sa fii pe-o sosea lata in conditii de siguranta. impune o anumita reconfortanta cand accelereaza bagandu-te in scaun si scartaind pielea veche; mi s-a zis ca "asa trage bmw-ul vechi". - sunt sigur, insa, ca nu va mai dura mult pana ce-mi voi dori sa fie mai puternica; - de fiecare data inainte sa plec cu ea, sau dupa ce-am terminat un drum, mai raman putin s-o admir; nu-mi pot lua ochii de la postura agresiva care nu compenseaza prin absolut niciun exercitiu stilistic nenecesar. totul este functional si sobru. i love it! planuri de viitor: - OBC - grup autoblocant cu un raport care sa favorizeze cruising-ul - aici poate ma pot ajuta alti propietari de e34 de pe forum cu un sfat? nu stiu ce raport are acum, dar e cam turata in a 5a la 120, vreo 4000rpm. - bolt-ons de performanta, n-as vrea s-o fac turbo sau ceva - ma gandeam la alta chiulasa, alte axe cu came, ceva sa ajung la 200-220whp ca acum banuiesc ca are vreo 170-180. poze (o sa revin cu unele mai frumoase de cand am fost pe transfagarasan acum vreo 2 saptamani cu ea) http://i.imgur.com/NN6XV7m.jpg http://i.imgur.com/oqiyBKM.jpg http://i.imgur.com/MVAmcAP.jpg Atat momentan si bine v-am gasit!
    1 point
  21. Eu zic ca nu ating cu anvelopele standard si chiar te sfatuiesc sa mergi pe aceleasi dimensiuni Setul de fabrica pe 19 este 8x19 et 37 fata si 9x19 et 39 spatele Fata iti va iesi in exterior cu 0,8 cm iar spatele cu 0,5 cm fata de jantele pe care le aveai inainte
    1 point
  22. Cand e funinginea de abia o rupi cu surubelnita, freci la o galerie, egr 2 ore, nu cred ca niste vapori pe admisie sa faca minuni.
    1 point
  23. Cam umflate preturile la tm, 280lei iti cere doar pentru istoric? este clar ca acestia sunt pusi doar pe facut bani...
    1 point
  24. Eu zilele trecute am sunat la reprezentante BMW din Timisoara si testul costa in felul urmator : 280 RON - doar cu cheia de la masina in care tii se da tot istoricul masinii cu toate servisarile ei ( in cazul in care au fost in reprezentata ) 500 RON - in care se verifica absolut tot mecanic ( daca prin nush ce metoda una din turbine a luat-o pe ulei sau are ceva si este pe duca nu iti pot verifica ei asta ) La verificarea cu 500 ron tii se verifica estetic + mecanic ( aici doar ce pot vedea cand pun testerul pe masina ) Tot aici mii sa spus ca nici diferentialul sau cutia nu pot fii verificate decat de scurgeri de ulei. Daca le vreti pe ambele 780 RON cam scump parerea mea ( aici nu ma refer ca ar fii scump daca masina e buna ) dar daca verifici 5 masini ai pierdut 1000E
    1 point
  25. Multumesc. Cochetam cu ideea aceasta si discutiile cu un bun prieten m-au convins rapid. Nu stiu cat de mult se simte diferenta in utilizarea de zi cu zi, insa pe ploaie e liniste, parca esti in alta masina. Mersi. Nu am de gand sa trec la altceva prea curand asa ca intretin pasiunea . Iar cand o voi schimba, probabil ca va valora atat de putin incat nu va merita vanzarea si va ramane in familie. Eu asa sper .
    1 point
  26. Am reusit sa-mi fac si damblaua cu plafonul: cumparat, curatat, montat. Si daca tot am umblat pe acolo, am si antifonat cu 2 straturi de STP: 1 strat de STP Black Silver (1.8mm) si 1 strat de burete STP Splen 04 (4mm). Pe viitor urmeaza usile si probabil capota. In weekendul ce a trecut am inceput pregatirea pentru iarna: prespalare + spalare + decontaminare + 2 straturi de Menzerna Power Lock (aplicare manuala) Rezultate: In weekendul urmator urmeaza inca 2 straturi de Power Lock si 2 straturi de ceara, probabil Autobalm (sau un strat de Collinite 476 si unul de Autobalm). Iar la final o trecere cu Sonax BSD. Pentru aplicare am dat intre timp comanda de burete pentru masina de polish si sper sa iasa si mai bine.
    1 point
  27. Spui că vrei sportivitate, dar nu vrei să plătești cheltuielile aferente unui motor de 3 litri. Vrei spațiu mare, și mașină sportivă dar să aibă motor mic de 2L Vrei o mașină mare, dar să aibă și valențe sportive, trebuie să aibă un motor puternic, e logic.
    1 point
  28. ISTA-P Loader V6.3 Lite + activation key https://mega.nz/#!1tEQxIRJ!nJbc74da1LtbJQK1VAO4d02HMmtYu76Js5ZKLCp5PLI UNBLOCK archive and extract with 7-zip Password: beemerboy88
    1 point
  29. Pai normal, nu-i interesul lor! Parca am zis mai sus.. Ma intereseaza daca imi dai dreptate sau nu. Atat. Eu stiu ca am dreptate oricate minusuri ai da. Si scriu aici sa-i fac constienti pe cat mai multi de unele lucruri.. Stiti ce e si mai interesant/dureros!? Nici nu ii costa nimic - coboara masina cu elevatorul, cu bratul fixat pe un cric ridicat la maxim sub acel brat si ai asigurata tensionarea chiar la orizontala, cum isi petrece viata masina cel mai mult..
    1 point
  30. nu e necesar update poti activa functia cu cod HO-Wort.
    1 point
  31. Sigur ca lucrand in cele doua serviceuri NU AI PROCEDAT CA LA CARTE (cel putin cea a fabricantului!) iar serviceurile alea daca le dai si numele ne faci si un serviciu; sa stim la care sa NU ne ducem. Te intereseaza un scan dintr-un manual de intretinere sa vezi ca bratele se strang pre-tensionate!? Dar, stii de ce se strang de fapt pretensionate? Nu neaparat sa nu ridice masina (pentru ca masina e prea grea..)ci pentru a nu scurta viata bucsele din brate! Pentru ca e ca si cum cineva te-ar conduce la nesfarsit cu bratul rasucit la spate! Poti sa-ti imaginezi asta? Atunci ai inteles de ce se scurteaza viata bucsei: pentru ca va ceda cauciucul din mijloc! Si uite asa apare bataia in bucsa mai devreme!!! Iar service-ul te are inapoi in scurt timp! Doar are nevoie de banii tai.. nu!? Semnat, Un pasionat obsedat dar care respecta instructiunile.
    1 point
  32. Mai bine bicicleta, macar acolo aveti piste si infrastructura. Asta ne sugereaza noua conducatorii nostri prin reintroducerea timbrului de mediu, noi astia amaratii si prapaditii care nu ne permitem masini noi, sa mergem cu transportul in comun sau cu bicicleta ) De parca daca asta era o optiune valabila nu am fi pus-o in practica deja
    1 point
  33. Pacat sa dai 30k pe o masina cu asa multa electronica/rulaj si sa nu o verifici. Inca un samsar fericit
    1 point
  34. Mergeti la Bmw Apan Braila sa verificati masina, cu programare inainte facuta.
    1 point
  35. Nu cedeaza asa usor motorul la incalzire, mai ales daca zici ca nu a stat mult pe rosu. Am patit-o si eu cu prima masina, am oprit destul de repede si a fost ok.
    1 point
  36. Cam greu cu e39 ala care consuma 4.5 si trage bine iar A6 14 si targe prost dar in fine, daca tot te-ai saturat de consum mare si performante slabe, cumpara un motor de 3000cm. Lasa-l dracu'de impozit, intretinerea si devalorizarea unui X5 sunt considerabil mai costisitoare. Suv-uril de clasa mare echipate cu motoare de 2.0L sunt o gluma proasta. Pe hartie poate arata bine dar in realitate masina se simte ok doar daca o conduci linistit, daca conduci un pic mai intepat motorul nu va face altceva decat zgomot inutil. La viteze mari situatia va fi si mai dramatica.
    1 point
  37. Nu s-a rezolvat nimic, a mea din 2013 a necesitat schimbarea chiar inainte de 150.000km. zornaia de parca ma plimbam cu galeata cu pomeni de la biserica 3 din 5 prieteni nu auzeau nimic, li se parea normal :-) pana am turat-o la 1500-1800
    1 point
  38. Nu mai retin care butoane s-au cojit, dar s-au cojit. Iar pielea nu e piele, crede-ma. Am desfacut scaune de f10. O sa pun si poze mai pe seara. Un exemplu de finisaj: trimurile de pe usa din spatele oglinzilor ti se pare ca se integreaza bine in tapiterie? Ca mie si altii mi-au Tras atentia asupra lor. Lufturile alea nu puteau fi eliminate? Sau torpedoul e atat de firav de aveam senzatia ca daca-i bag un genunchi din greseala, ramane curbat. Nu vreau sa nasc polemici, nu imi laud calul, E60 nu e o masina exceptionala, trendul scaderii calitatii a pornit demult, dar la F a depasit limita bunului simt. Nu spun ca in ansamblu nu e o evolutie, dar prea e jucarie. Si in niciun caz nu valoreaza cat 2 E60-uri. Ps: era vorba de butoanele de clima si cele de memorie scaune. E plastic alb vopsit cu negru, ca la Haudi de acum 15 ani.
    1 point
  39. Toate N au aceasta mica problema, 3000ron. nu e o avere, pentru linistea posesorului.
    1 point
  40. Da schimba uleiul cam la 15k,cateodata il lasa mai mult el lucrand in afara tarii dar nu mai mult de 20k,oricum omul avea mare grija de masina,cam de 2 ori pe an venea la revizie.Ca idee,cam cat ar costa un motor fara accesorii,omul se gandeste sa o vanda si masina arata bine,cu Mpaket de fabrica si f.multe dotari...ma cam bate gandul.
    1 point
  41. Nu-mi pune vorbe in gura (sau pe tastatura)! Banuiesc ca ai vrut sa fii haios dar ti-a iesit o ragaiala. Nu am zis in niciun post ca motorul suna rau. Am zis doar ca am luat masina direct cu sunete la distributie iar acele sunete erau izolate in zona distributiei. Acum, cu distributia schimbata, sunetul care vine de sub capota pe mine ma multumeste. Pentru mine suna "ca nou". Marturisesc ca tot ce urmeaza dupa "distributia ori pica ori nu pica..." nu are niciun sens pentru mine. Banuiesc ca ai incercat sa spui "Ori esti sanatos, ori mori. Ca boala vindecabila nu exista!" sau "Orice boala, te omoara!"? Tind sa cred ca intre alb si negru exista si gri...
    1 point
  42. 1 point
  43. Ca si fost proprietar de e90 am cochetat si eu cu f30 ca urmator pas. In schimb m-a dat inapoi destul de mult calitatea multor materiale la interior si pretul destul de mare si relativ apropiat de un f10, drept urmare am mers pe f10. E drept ca tinuta de drum de f10 e diferita de cea din e90 sau f30(aici am destul de putin feedback, am mers putini km) insa depinde ce cauti, confort sau sportivitate. La f10 zice lumea ca cele cu EDC sunt exact ce trebuie, suspensia adaptiva rezolvand problema ruliului caroseriei.
    1 point
  44. Eu chiar nu inteleg firmele astea, sunt chiar si restaurante care fac chestia asta, au simbolul visa afisat si iti spun cu seninatate ca nu merge POS-ul, eu le raspund la fel de senin ca nu am cash decat vreo 6 lei, daca ii vor pe aia bine, si revin cand merge POS-ul, sa imi faca o factura pe numele meu cu datele personale,cu diferenta de achitat, ei imi raspund la fel de senin ca poate merg pana la un bancomat ce se afla la 5 minute, eu la fel de senin le spun ca nu am chef, ca trebuiau sa ma informeze de la inceput ca nu merge POS-ul, in acelasi mod in care imi spun ca papanasii nu sunt disponibili, si pana la urma revine conxiunea la POS, sau cablul incepe sa faca contact; toate astea le spun foarte calm, fara nervi, fara suparare,ca nu stii ce ciobani mai activezi ca vezi Doamne, sunt client ce face figuri la factura; la cei mai grobieni, ce spun ca nu le merge casa, ca sa vezi, etc, ii intreb daca se supara ca sun la hotline ANAF , ca sa stim o treaba daca tot nu pot elibera bon fiscal. Nu neg ca mi se ureaza de bine, sunt numit sarantoc, fitos, etc, si imi calculez sa am vreo 0 minute la dispozitie pentru parlamentari, ca mai vin cateodata patronii sa vada cine e ala de face figuri,sau ala de le vrea raul si nu e solidar cu toata lumea care se descurca, dar chiar am o satisfactie sa le stric ziua. Pai schimbi o distributie , si la vanzare cum dovedesti asta? Scuze de off-topic, poti sterge postarea daca iti stric topicul.
    1 point
  45. Probabil uleiul nu a fost schimbat de muuult timp; de aceea asa surpriza..
    1 point
  46. NU mai postati aici toate parerile subiective vis-a-vis la ceea ce v-am zis ca fac eu cu masina! exista MESAJE PERSONALE,dati-mi acolo cate mesaje vreti in care sa-mi spuneti CE VRETI! stricati topicul omului! eu nu consider ca am fost off-topic,doar am impartasit aici niste treburi personale referitor la masinile similare ce le detinem! O zi buna va doresc tuturor!
    1 point
  47. cum sa platesti pentru asa ceva? de-astea fac in mijlocul viscolului cand e zapada kacalau pe sosea,prin sensuri giratorii sau in parcari la supermaketuri! aseara/azi-noapte a fost un polei de toata frumusetea pe sosea! era sa-mi rup gatul cand m-am dat jos din masina... doar atunci am realizat si eu ca e alunecos rau pe sosea... mai patina la plecari in a-1a,dar aproape deloc in a-2a! A45 on snow @MotorPark Romania inca un avantaj sa ai nr de bulgaria! CUI DAI AMENDA DACA NU STII CINE A FOST LA VOLAN cand respectiva masina facea cerculete si drifturi pe domeniul public? din ce am observat pe zapada mare rotile fata se pierd mai usor/derapeaza mai repede,asta daca esti,bineinteles "gentil" cu acceleratia si rotile spate... altfel esti ori intr-un cerculet/drift continuu ori in sant,sau,daca esti "norocos" un stalp ori copac! era s-o bag eu intr-un ditamai copacul cu diametrul de vreun metru ,tocmai din cauza zapezii prea mari ce a ajuns sub rotile fata! "simptomul" este ca simti directia cum se "inmoaie"/NU MAI EXISTA,parca ai fi suspendat rotile fata! da' se intampla repede,si chiar si mai repede daca ai viteza! nu conteaza ca-i linie dreapta sau curba(mie mi s-a "inmuiat directia" in linie dreapta pe zapada afanata la vreo 90 km/h!).nu mai stiam nici unde sunt indreptate rotile in acea secunda! cat despre cauciucuri de iarna... merg pe mana celor ce au inventat cauciucurile de iarna acum muuulte decenii,cand ceilalti producatori habar n-aveau de "de-astea"!
    1 point
  48. Frumos... vrei sa conduci si de pe bancheta din spate )? Si eu am vrut sa-l fac la cosmin, dar din cauza ca la noi nu am gasit piesele...si au aparut alte cheltuieli necesare am amanat-o pentru mai incolo, face treaba buna cosmin! Cat mai este kit-ul?
    1 point
  49. Se numeste VOLANT colegilor ca e un disc. Daca era o disca, puteati sa-i spuneti volanta.
    1 point
  50. 113 min mai exact.tipul e din tulcea si nu face decat la el acasa.daca vrei un contact vb pe pm.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.