Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/29/17 in all areas
-
Bai frate tu ai testat apr. Toate mașinile de pe pĂŁmânt,,, de ce nu ĂŽncerci o nava spațialĂŁ, un elicopter sau de ce nu cauți pe alta planete alte mijloace alternative ,,, eu nu Stiu unde i ai gĂŁsit tu pe toți sa -ți dea mașinile sa le testezi și nu vorba aia logan7 points
-
4 points
-
Nu trebuie sa platesti niciunde pentru a-ti spune istoricul, treaba cu cheia se face gratis, o baga intr-un aparat si iti spune tot, sau dupa VIN-ul masinii in ambele cazuri cu proprietarul de fata. Si alta idee, nu are voie nimeni sa-ti scoata istoricul, da poti sa te uiti cu ochii tai sa vezi ce sa facut la fiecare interventie, insa nu sa ti-l de-a. In alta ordine de idei, am fost la Braila, am plecat miercuri seara la ora 23:30, am ajuns la 06:00, ne-am intalnit cu baiatul, masina avion, insa vreo 8-9 elemente revopsite, lucru care nu i-a placut amicului meu deoarece i-a spus baiatului sa-i zica orice defect are si orice sa vopsit reparat sa stie dinainte. O aripa avea lacul sarit si era facuta prost, insa restul elementelor impecabile.Adica lacul si vopseaua foarte ok, in nuanta perfect. S-a vazut ca au desfacut triple,bara spate,etc nu mai pica totul perfect. Nu va ganditi la cine stie ce probleme sau diferente la linia masinii, eu asta fac 9 ore pe zi si anume reparatii daune pe asigurari. Pentru cine face asta nu ai cum sa nu-ti dai seama si de un surub care a fost desfacut. Eu i-am spus amicului ca nu ma deranjeaza personal cu nimic tot ce sa vopsit la masina, insa ma deranjat faptul ca tobele (nu ornamentele cromate) erau afumate pe interior, nu are voie sa fie asa ceva, am zis ca ori din vreo turbina, ori din DPF. Am facut o tura cu masina, mi sa parut sincer ca trage mai prost ca X5 cu care am venit sau cel mult ca X5-ul (305cp 08-2011 facelift). Treaba era in felul urmator: sa dam X5-ul 4.0 xD (impecabil la modul serios, fara erori,scurgeri si toate intrarile in reprezentanta), este vorba de X5-ul care i-a stricat colegul Kenbobo DDE-ul cu costuri reparatie platite de amicul meu de 9.000 lei la BMW prin inlocuirea CAS-ului si DDE-ului. Dupa am constat ca are pe la motor soricei, un surub lipsea de la un suport metalic,etc, samsarul ne-a spus ca are distributia schimbata, insa proprietarul dinaintea lui a schimbat-o la service-ul propriu deoarece are service si nu are facturi pe nimic. Masina asta a fost luata tot pe schimb cu un range rover si bani, samsarul ne-a spus ca nu stie de elemente revopsite si etc si ca ala dinaintea lui a facut tot, buuuun! Vorbisera la telefon ca sa-i de-a X5-ul + 13.000 euro diferenta, X5-ul se da cu 20.000 sigur! Dupa ce s-au constatat problemele respective baiatul a lasat-o in 11.500, noi i-am spus ca mai mult de 10.000 nu dam diferenta si pana la urma ne-am inteles pe 11.000 diferenta, un set de cauciucuri BUNE la alegere dintr-un depozit tot de la un prieten al samsarului + plinul facut de catre samsar la masina. Partea 3 I-am spus ca totusi am putea sa mergem pana la bmw doar sa bagam cheia sa fie ok km si a zis ca da si chiar a insistat cu siguranta sa mergem. (masina are 217.000 km reali, i-a spus acest lucru la telefon dinainte sa venim) Cand ne uitam pe istoric cu baiatul de acolo (se cunosteau samsarul cu consilierul) ne arata el reviziile si nu stiu ce si cand a vazut ca avem habar despre ce e vorba ca doar aia fac si eu la munca, a inceput sa zica: (fiti atenti) totul in garantie: -in 2013 pompa de inalte schimbata (motor dat jos, distributie data jos) nu mai tin minte km -in 2014 6 injectoare schimbate, cutie transfer schimbata, -in 2015 "short engine" schimbat (motorul de la chiulasa in jos complet, pistoane,vibrochen,etc) Am presupus ca sa rupt distributia in garantie. -in 2016 la 5 luni diferenta alt "short engine" schimbat (ganditi-va ca la bmw acest motor este undeva la 15.000-20.000 euro). -in 2016 2 turbine schimbate Samsarul spunea ca e foarte bine ca are motorul schimbat ca inseamna ca are uzura mai putina, insa inteleg sa schimbi o data ca sa rupt distributia, insa a doua oara? Clar reparatiile au fost facute prost intr-o reprezentanta Bmw, normal motorul ar fi trebuit sa aiba garantie (teoretic are) pana in 03-2018 insa baiatul a spus ca in caz de se intampla ceva cu motorul de exemplu, o sa ceara facturile de la reprezentanta unde s-au facut reparatiile si daca nu le are, nu-i da nimic pe garantie. Ne-am dus la baiatul de a avut masina inainte (cel cu service) si a spus ca nu are nici-o factura, ca el nu a vopsit niciun element la ea si ca nu i-a facut nici-o problema. Partea 4 In cartea masinii erau completati 3 proprietari gen. Primul proprietar era scris de 2 ori, ca cica dupa ce a inmatriculat-o o data a vrut sa-i schimbe numerele ca nu i-au placut si de aia e trecut de 2 ori in carte, iar a 3-a oara al 3-lea proprietar era trecut de ei in carte, samsarul ne-a spus ca la ei la Braila cica ei trec pe carte proprietarul, noi i-am spus ca in Severin daca faci acest lucru te-ai ars, e ilegal, numai politia iti scrie si iti stampileaza acolo. Mai mult decat atat, masina a ramas si a circulat un an de zile pe numele fostului proprietar, adica proprietar in acte nu era cel care avea masina de un an ci cel care i-a vandut-o. Partea 5 Ganditi-va ca daca samsarul accepta oferta noastra cu 10.000, i-am propus chiar mi-am amintit 10.500 ultima oferta si nu a vrut, a zis ca o lasa la 11.000 cu ce v-am spus mai inainte, noi i-am fi luat masina fara sa mai mergem la BMW, deci greseala lui, norocul nostru. Ne-a spus ca nu se gandea ca suntem atat de perfectionisti si ne uitam la atat de multe, i-am spus ca majoritatea problemelor cu vopsirea nu ne-ar fi deranjat daca ne spunea dinainte sa venim. Am uitat sa mentionez, avea chiar motorina sub covorasul acela de sub capac la injectoare, exact cum aveam eu cand imi scapa compresie, am facut legatura ca s-a dat motorul de 3 ori jos+ inlocuirea lui de 2 ori + cele 6 injectoare schimbate, putea sa fie din garnituri insa la fel de bine putea sa fie din injectoare. In mare asta a fost experienta. V-am spus toate astea ca sa stiti in caz ca vrea cineva sa se mai duca, tipul a fost ok, fara arogante, urlete,scarbosenii, am glumit, am vorbit inclusiv pana la final desi pierderea este a amicului cu 150 euro pe motorina. Prietenul samsarului (cel cu service) care a avut-o ne-a pus testerul pe masina si au aparut 3 erori: pe debitmetru de aer ceva gen "high presure", ceva sonda de oxigen si filtrul DPF "backpressure high, heavily clogged", aceeasi eroare care am avut-o si eu la E60.Incerca sa ne spuna ca erorile nu sunt permanente deoarece dupa ce le-a sters nu au mai aparut, si-a dat seama din discutii ca ma pricep de 10 ori mai bine ca el la testere si a tacut din gura, erorile alea se iau in timp, nu le stergi acuma si dupa iti apare din nou peste o secunda. Spunea ca e normal sa fie tobele afumate ca la regenerare arunca cenusa, i-am explicat ca la regenerare cenusa se arde, iar ce nu se arde ramane in filtrul, dar trebuie sa fie impecabila toba. Am vrut sa va pun link-ul cu masina, a fost scoasa de pe internet (cand eram la intoarcere de pe drum era in activ anuntul, deci la dezactivat in ultimele 3 ore) VIN-ul masinii: DE581193 points
-
Daca din multe puncte de vedere etalonul tau este masina actuala, acel Seat Leon FR, corect ar fi sa il compari cu masini din aceeasi clasa, trecand de la Megane GT/Honda Civic, si apoi mergand spre A3/Seria 1, care fiind niste caroserii compacte, este normal sa ofere o manevrabilitate si tinuta sportiva, in functie de bugetul investit. In momentul in care doresti mai mult spatiu, va trebui ori sa te multumesti cu ceea ce ofera clasa medie, care incerca sa impace pe toata lumea, si unde, in functie de buget, te poti apropia de senzatii sportive, cred ca totusi destul de rar, (aminteai de mersul in Bucuresti, sau cam in orice directie ne gandim, sunt sosele in stare proasta/aglomerate/nesigure petru mers sportiv) incepand cu Octavia RS, Passat/A4 2.0 TSi, si mergand pana la 328/330i, care in configuratie rwd poate nu e cel mai rapid, dar in mod sigur este sportiv.La fiecare din masinile acestea exista posibilitati de a adauga suspensii sport (M la BMW), frane mai performante-aici discut de kit-uri originale. Personal, oricare din modelele entionate inainte in configuratie 2.0 benzina turbo sunt mai sportive decat omoloagele 2.0 diesel.....chiar daca pe hartie sunt cam pe acolo toate , si astazi masinile sunt intesate de gadget-uri ce reduc zgomot/simuleaza zgomot in boxe, insasi faptul ca oricare din moodelele mai sus amintite are in general are ceva kg in plus pe puntea fata, deja, in conditii de utilizare sport, influenteaza intr-o anumita masura. Cat despre X3, este un all rounder reusit, insa anul acesta apare un model nou (care va creste in dimensiuni si confort, conform trendului), deci nu este poate cea mai inspirata achizitie acum , si care este la distanta fata de Macan, care momentan este etalonul sportivitatii in clasa lui de dimensiuni (nu si de pret). Undeva va trebui sa faci un compromis, e greu sa le ai pe toate, sau daca nu, iti cumperi o masina ce are spatiu, frane, consum decent etc, si mai cumperi a doua masina, ceva sport, mica, ce iti va oferi senzatiile respective, din cand in cand.2 points
-
Clarificari Am testat acele modele premium ale caror preturi intradevar erau spre de 200 k, nu pentru a le cumpara ci doar pentru ca am am auzit de eveniment si mi-am facut loc pt testare. Nu am ramas cu gandul la ele si nu ma raportez in real life la aceste masini de vis. Cand pot, imi creez oportunitati de a ma da cu ce-mi propun, incercand sa-mi fac o idee despre modelele respective. Prin acest topic nu mi-am propus sa aflu daca esti modest, sharuind cu ceilalti colegi placerea testarii unei supercar. "Laudandu-te" si tu cu Aston Martin, ai castigat pt ca "ä ta" este mai scumpa. Insa mi-am propus sa discutam despre masini sigure, ireprosabile la tinuta de drum, dinamice, placute la condus si ochiului, cu motoare eficiente, de 3-4 ani vechime si care sa coste SH cam 25k (poate putin peste) - deci de noi + 50k.2 points
-
NU inteleg de unde a aparut trend-ul asta cu Porsche Chayenne??? Sincer am auzit numai manelisti care scuipau seminte in fata blocului vorbind despre acest model "botezat" de ei, modelul este Cayenne. Iar discutia acestui topic este una de adormit copiii. Nu vad rostul discutiei a unei masini de peste 170.000€ aici. Poate ca si eu am condus Aston Martin DB9 in Bucuresti care a costat 235.000€ sau BMW I8 de 187.000€ si n-am stat sa scriu aici ce am facut eu. Modestia in zilele nostre este ceva rar!2 points
-
- Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:07408276131 point
-
Salutare si bun gasit, stimabili "bavarezi"! Sun fun automobile de cand ma stiu, dar nu am detinut niciun BMW. Am o experienta practica vasta in domeniul autombilelor FWD, medie in a celor AWD si 4x4 si redusa in a celor RWD (cea teoretica, fiind insa similara). Imi place sa conduc sportiv, dar nu pilotez pe Nurburgring si parcurg cam 25.000 km/an (70% in Bucuresti). De +1 an detin de nou un Seat Leon Fr St 184 cp Tdi cu DCC si directie progresiva. Sunt extrem de multumit de dinamica si consumul lui (nu acelasi lucru pot spune despre interior si dimensiuni: fiind un tip masiv, dar si atent la detalii), dar imi lipseste gama premiu de la fostul neu Audi B7 170 cp Tdi. Foarte multumit am fost insa de comportamentul pe drumurile sinuase ale lui Ford Focus si Mondeo (nu si de reprizele de accelerare). Acum doresc ceva mai mult decat imi poate oferi FR ul meu si ma gandesc sa achizitionez o noua masina tot in 25k. Astfel cochetez cu ideea data de sportivitatea unui BMW seria 3 sau a confortului unui seria 5 (ambele de cam 3 ani vechime, max 100.000 km, Xdrive, benzinare de 2.0 cu 245 cp, prefer Touring si nu negru), de la care am asteptari dinamice peste Ford Focus (gratie, directiei, caracterului supravirator si pozitiei la volan) si reprize de accelerare peste A4 (gratie cutiei de viteze superioare si propulsiei ce incarca puntea motoare la accelerarile bruste). Posibil ca Xdrive sa micsoreze placerea condusului fata de RWD, dar fiind masina de familie (2 adulti + 2 copii) in care sigurantza va fi inaintea placerii, voi miza pe sistemul 40:60. inainte de a deveni eu "tatic" in stapaniere propulsiei. Nu doresc ca acest topic sa devina unul tractiune vs. propulsie vs AWD, diesel vs. benzina, Xdrive vs Torsen vs Haldex vs Asymmetrical sau Van Came + Chuck Norris vs Bruce Willis + Brad Pitt. In schimb doresc sa aud parerile oneste ale colegilor de aici (ideal izvoarte din experienta practica, sau din lecturatul unor materiale documentare credibile nu facute contra concurentzei) referitoare la BMW 3/5 sau Audi 4/6 sh vs. Skoda RS/Superb, Ford Mondeo sau Mazda 6 new. Am mentionat BMW sh, pt ca nu vreau sa depasesc bugetul de 25 k, iar celeleate noi, cu discount dealler si rabla s-ar incadra in acest buget. Nu am mentionat de Cupra, Focus ST/R sau Golf GTi/RS si Megane RS pt ca sunt mici ca si Leonul actual. Cu toate ca 3 er nu pare mai mare ca FR ul meu, intru / ies si stau mai bine in primul. Ca linii directoare: dinamica pe drum virajat, reprize bruste de acceleratie si frnare de urgenta, consum, fiabilitate, intretinere si probleme comune la +100.000 km, de stiut si evitat pt BMW. Multumesc, toate cele bune & stay safe!1 point
-
1 point
-
nu e mare lucru de schimbat distributia la motorul asta,este in fata se desface capacul de la culbutori si baia de ulei pe original piesele costa aproximativ 300 euro.1 point
-
Cred ca nu s-a construit inca masina dorita de tine, iti recomand sa te orientezi direct spre Tesla, performante duble la sportivitate, 0-100km. sub 3. secunde.1 point
-
1 point
-
Tinand cont de cele scrise mai sus, doar seria 3/4 35i sau 40i vine mai aproape de ce vrei tu, dar nu in bugetul de 25k.Seria 5 cu motor mare fara adaptive/dinamic drive si EDC este barca pe drumuri virajate. Apropo de tuning la reprezentanta sunt pachete care costa o mie si ceva de euro majoritatea pt diesel.Dintre tunnerii (ACS,GPower,Mannhart) doar la primii nu pierzi garantia(preturi intre 1500-3000 euro)1 point
-
exceptand pretul cred ca acel aston martin se incadreaza cerintelor tale1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cea de 280lei e inclusa in cea de 500lei, cel putin eu asa stiam. Relevant e istoricul, o verificare pe rampa o poate face orice service decent. Desigur, e ideal sa faci verificarea la reprezentanta, in special pentru masinile mai scumpe.1 point
-
Ramane sa ma interesez mai bine de performantele si consumul pt 3.0. Cu siguranta sunt mai fiabile si trag mai liniar decat cele de 2.0. De ce oare BMW nu a scos un biturbo diesel de 2.0 si 240 cp ca grupul Wag pe passat inca din 2016, si acum pe tiguan. M-ar fi incantat un motor similar pe bmw.1 point
-
1500 * 5Ron= 7500ROn. Mai bine dai 2000Ron/impozit si iti raman cei 5500Ron sa-i arzi pe motorina, si oricum vei iesi pe plus cu mai multa putere si consum mai mic. Evident pentru un 3.0/35d sau chiar 35i1 point
-
Am testat la club fratelli din mamaia nord cu ocazia unui eveniment mercedes din iulie 2016. A trebuit sa semnez o politza ca pt o zgrietura platesc 3.000 euro, iar pt dauna partiala sau totala 30% din valoarea ei. Apoi am testat si S Line tot de 5.000. Asta nu m-a oprit sa le fac sa pacane dupa placul meu si sa le invart cum am vrut (fara asistenta de la ei). M-am dat cu Cupra 290 cp tractiue, dar am simtit lipsa awd. Este extraordinara masina, dar prea mica1 point
-
Multumesc. Cochetam cu ideea aceasta si discutiile cu un bun prieten m-au convins rapid. Nu stiu cat de mult se simte diferenta in utilizarea de zi cu zi, insa pe ploaie e liniste, parca esti in alta masina. Mersi. Nu am de gand sa trec la altceva prea curand asa ca intretin pasiunea . Iar cand o voi schimba, probabil ca va valora atat de putin incat nu va merita vanzarea si va ramane in familie. Eu asa sper .1 point
-
http://thumbs.imagebam.com/16/3d/0c/0c47d4611712363.jpg am pus folie pe semnalizari.eu zic ca da bine1 point
-
Am reusit sa-mi fac si damblaua cu plafonul: cumparat, curatat, montat. Si daca tot am umblat pe acolo, am si antifonat cu 2 straturi de STP: 1 strat de STP Black Silver (1.8mm) si 1 strat de burete STP Splen 04 (4mm). Pe viitor urmeaza usile si probabil capota. In weekendul ce a trecut am inceput pregatirea pentru iarna: prespalare + spalare + decontaminare + 2 straturi de Menzerna Power Lock (aplicare manuala) Rezultate: In weekendul urmator urmeaza inca 2 straturi de Power Lock si 2 straturi de ceara, probabil Autobalm (sau un strat de Collinite 476 si unul de Autobalm). Iar la final o trecere cu Sonax BSD. Pentru aplicare am dat intre timp comanda de burete pentru masina de polish si sper sa iasa si mai bine.1 point
-
Suvurile respective le-am testat cautand cea mai buna masina pt acel compromis intre offroad in spatele cabanei, viteza pe autostrada fara sa uruie motorul si dealul negru abordat in fortza. Cum nu am gasit mi-am cumparat doua noi, care la clasa lor si banii investiti nu prea au rival pt ceea ce fac. Leon FR pt mine si Nissan Qasqhai (ambele manuale si diesel) pt sotie. Asfel avem acoperita toata plaja de dorinte. Cum dupa 1,5 ani am vazut ce poate si ce nu poate FR ul am nevoie de ceva superior si as lua Cupra 4x4 300cp sau Focus RS 350 cp, dar sunt mici si sper sa gasesc ceva mai mare. Dsi 3er nu este mai mare ma simnt f bine in el. Am testat ceva timp Octavia RS 184 cp, dar dinamic este sub FR. Straluceste insa la spatiu. As putea merge pe benzina de 245 cp, dar in acest caz mai bine merg pe 3er 328i. Golful R este prea scump pt ce ofera. Am testat Chayenul, Mcanul nu. Am auzit ca alaturi de Jaguar sunt nr 1 ca dinamica. Nu ma intereseaza motoare mai mari de 2.0. Stiu ca trebuiesc facute copromisuri. Ca linie directoare, nu platesc mai mult de 25 pt o masina care indiferent de model in 4 ani se vinde la jumate de pretz. Am preferat insa sa dau aproape 50 k pe doua masini, una pt mine si una pt sotie. da impozitul este ceva de genul 2.200 (de 10-12 ori mai scump fata de 2.0) + asigurare tot cam atat (de 3-4 ori mai scump) si casco cam de 4 ori pe atat (de 2 ori mai scump) si consumabile mai scumpe, ulei mai mult, consum mai mare etc. Pentru 50 cp diferenta nu arunc cu banii pe geam. Teoretic stiu f bine ce vreau 3er xdrive 320d sau 328i, astept insa sa le testez si va spun pe urma Observ ca replicile sunt echilibrate si binevoitoare si va multumesc pt asta. Cum nu era clar backgroundul meu am adugat amanunte despre masinile ce le am. Uitasem, pt cateva ore am testat si Mercedes SLR McLaren, cel de 500 cp. este o bestie, dar si la +170k. Cum mi-am impus niste limite, incerc sa ma incadrez in ele (pret, capacitate, dimensiuni, etc), iar parerile voastre imi deschid alte viziuni sau sublineaza pe cele ce le am.1 point
-
esti peste tot si nicaieri, pune-ti prioritatile pe hartie si hotaraste ce vrei...Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Vechiul Tiguan Noul Nissan Qasqhai, Toyota Rav 4? wtf man? parca vroiai sportivitate si dinamism, ce cautai pe la astea? A4 3.0tdi Quattro cu S-tronic e buna tare, daca avea si diferentialul sport crede-ma ca e foarte buna, ok, nu stiu cat de priceput esti incat sa o consideri cu mult ca dinamica sub seria 3, dar te inseli, e sub daca le duci pe circuit, in viata reala insa un daily driver nu ajunge la limita cu ele si pe cand Quattro e definitoriu pentru Audi, xDrive nu e pentru BMW acelasi lucru, BMW cel mai bun e RWD, pe alea stiu ei sa le faca cel mai bine si alea sunt mai dinamice, cel putin ca feeling. Tu daca raportezi totul la FR, e gresita putin abordarea, Leon-ul e o masina fun, ok gandita, un entry level in gama Vag a masinilor cu valente sportive si destinata tinerilor, vrei ceva mai mult urci la GTI sau Octavia RS, vrei si mai mult te duci catre marcile premium din grup sau afara, dar pe cand FR-ul e o masina FWD, simpluta si cu o masa mica pentru clasa ei iar diesel-ul ala de 184cp ii confera puterea arhisuficienta pentru FWD, altfel vei simti o masina de aproape 2T cum e seria 5 chiar si cu motorul de 3.0d, pun puterea la sol in mod diferit, nicicand o masina de clasa mare nu iti va da aceeasi senzatie de viteza ca una gen FR sau GTi, nici macar M5 sau RS6, in alea simti acceleratia dar viteaza prea putin decat dupa 200kmh in sus. Mai bine iti iei Octavia RS break, o iei noua ziceai in bugetul asta desi nu cred ca te incadrezi in 25k, una bine dotata batea spre 35k, dar e noua masina, ai spatiu, posibilitate de upgrade putere mai tarziu si e cred cea mai aproape de feeling-ul Leon-ului FR al tau cu un mic plus pe finisaje si mai mare pe dotari si spatiu.1 point
-
Din peste 10 suv uri testate de la diferite marci, pe departe X3 este cel mai bun ca dinamica si reprize de accelarare si se apropie cel mai bine de un autoturism sport. Apoi urmeaza CX5. Ca plus ofera o siguranta sporita la impact frontal si valente acceptabile de offroad usor. Apoi cipata ar ajunge pe la un 240 cp si 470 Nm. Nu are atatea dotari ca si concurenta la un pret mai mic.... care nu prea ma intereseaza. Cred ca ar trebui sa caut un x3 manual si sa povestesc dupa ce testez si 3er xtrive de la reprezenta. .... daca Giulia quadrfoglio, ar fi mai mare, culoare albastra.... si mi-ar face discount de la +70 k la 25 k, as cumpara-o negresit. http://www.bmwblog.com/2015/06/25/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-verde-vs-bmw-m3-photo-comparison/1 point
-
Nu pot compara 5 er cu Leonul, dar prea putin am simtit diferenta cai. Mi s-a spus ca are cam 220 cp, probabil era generatie mai veche. Eu vreau manuala, dar pana acum nu am gasit decat automate. La wag am testat mult timp automate si nu mi-au placut. Lumea vorbeste ca dsg ar fi totusi mai rapida ca zf. Mie nu mi s-a parut, pt ca amandoua sant imcomode si inutile pt mine. Nu dau placerea controlului levierului cv pe confortul mersului in oras. Nu stiu ce sa iau ceva care sa fie similar ca tinuta de drum lui Leon Fr, awd si mai spatios. Nu stiu cum, dar in 3er intru si ies mult mai lejer si ma simnt mai confortabil. In plus de asta la Leon mereu ma incomodeaza consola de la usa soferului. Din ce am testat pt motoare diesel sau benzina pana in 2.5: Mazda 6 siCX5 au valente dinamice extraordinare pe curbe dar sunt puturoase. Ford Mondeo si Kuga sunt ok la dinamica, dar sub fostul meu ford mondeo din 2007, oricum extrem de puturoase. A4 quattro este de vis ca interior si confort, dar consistent sub 3er ca dinamica. Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Vechiul Tiguan Noul Nissan Qasqhai, Toyota Rav 4...... toate barci puturoase care pe curbe te danseaza cum vor ele iar la accelerari bruste sunt frustrant de lente. Nu am testat Leon Ateca, care am auzit ca este deosebit de dinamic ot un suv, dar tot mic pt mine(acces post conducere si porbagaj pt gentute de mers la mall). Nici noul Tiguan, dar fiind wag tot un fel de barcuta trebuie sa fie.1 point
-
Motoarele diesel testate erau 2.0 de 184 cp (in fapt 181). Am fost extrem de placut surprins de consumul lui X3, care pentru mersul in forta, porniri bruste de la 0 la 150, apoi franari la fel de bruste a fost de doar 7.5. Adica consuma 1 litru sub Leonul meu, cu aceiasi cai si cuplu si mers in acelasi regim. X3 are insa cutie automata, 450 kg in plus (adica masina plina + ceva bagaje) si o aerodinamica inferioara fiind SUV si ar trebui logic sa adauge un plus de 2 litri fata de consumul Leonului. Acestea se traduc printr-un motor mult mai eficient la BMW fata de WAG care dupa extrapolarea mea, aduce o economie de 3 litri. Sigur ca pt 3 er xDrive care are 150 kg sub X3 si o aerodinamica mai buna, consumul sa fie cu 1 litru mai scazut. Credeti ca motorul de 190 cp (in fapt 187) introdus pe 3 er dupa 2015 si pe X3 dupa 2014, sa aduca vreo diferenta sesizabila conducatorului auto experimentat?1 point
-
1 point
-
Cam greu cu e39 ala care consuma 4.5 si trage bine iar A6 14 si targe prost dar in fine, daca tot te-ai saturat de consum mare si performante slabe, cumpara un motor de 3000cm. Lasa-l dracu'de impozit, intretinerea si devalorizarea unui X5 sunt considerabil mai costisitoare. Suv-uril de clasa mare echipate cu motoare de 2.0L sunt o gluma proasta. Pe hartie poate arata bine dar in realitate masina se simte ok doar daca o conduci linistit, daca conduci un pic mai intepat motorul nu va face altceva decat zgomot inutil. La viteze mari situatia va fi si mai dramatica.1 point
-
Salutare, Sorry de delay. @bmwdreamer VIN : C178859 . @Cristie35 - nu ma ocup cu asa ceva, nu sunt samsar, pur si simplu voiam sa subliniez asa cum ai zis ca nu vreau sa pacalesc pe nimeni si ca masina e intr o stare foarte ok. Daca esti interesat cu adevarat, poti veni sa te convingi de asta. Multumesc oricum pentu feedback. Andrei1 point
-
Adevarat, nu se poate compara cu originalul, numai ca originalul meu era uzat foarte mult. Ce vreau eu sa zic e ca asa cum arata acum ce am pus eu, arata si cele facute cu 250 lei la retapitari, poate doar putin mai bine prinsa, ca totusi eu am facut asta prima data. La aspect e ok, la caitate e cam atat cat am platit. A durat 4 ore sa il pun, am zis sa scriu informatiile astea ca poate mai e cineva curios.1 point
-
Nici eu nu am gasit un Seria 2 Coupe la drive test insa am mers cu un Seria 1 118d si exceptand carosieria sasiul e identic asa ca poti sa iti faci o impresie obiectiva. In ceea ce priveste comportamentul pe sosea as zice ca Seria 2 comparativ cu Seria 3 are un handling superior si asta datorita a 2 aspecte: 1. Masa: F22 e cu 200 kg mai usoara decat F31 xDrive (F22 aprox 1480 kg, F31 aprox 1680 kg) 2. Ampatament: mai mic in cazul F22, ceea ce ii confera Coupe-ului o agilitate mai mare in abordarea rapida a virajelor. Exista si un dezavantaj datorat ampatamentului mai mic si anume la trecerea peste denivelari Coupe-ul "zguduie" mai tare decat Seria 3, ambele masini avand suspensie normala. Dpdv dinamic comparatia ar fi obiectiva doar la motorizari similare. F22 are 150 CP 320 Nm, iar F31 200 CP 420 Nm si diferenta de cuplu/putere se simte serios in favoarea F31 chiar daca e mai grea, atat la plecarea de pe loc cat si in depasiri. Cu toate aceste cei 150 CP ai Coupe-ului trag foarte bine de la ture joase, si de multe ori la plecarea mai tare de pe loc clipoceste becul galben de la DSC. In modul Sport chiar e placut feelingul de derapare limitata a puntii spate, practic o simti cum se duce usor stanga sau dreapta insa masina se redreseaza "natural" pe directia corecta. Suspensia e una tipica BMW, si in combinatie cu pneuri 225/45 17 run flat e destul de putin permisiva si se resimte cam orice denivelare (gropite, treceri peste guri de canal nealiniate cu asfaltul, bumpere, etc). Ajutorul vine insa de la directia foarta precisa cu efecte sharp in schimbarea directiei masinii, ce iti permite (in limitele traficului aferent) sa faci literalmente slalom printre "obstacolele' observate din timp. F22 chiar daca are directie Servotronic iar F31 variabila sport, diferentele de feeling sunt minimale in trafic normal, exceptie mare fiind la efecturea manevrelor de parcare unde directia varibila isi zice cuvantul. De asemenea la un condus alert/sportiv pe drumuri virajate cu unghiuri ceva mai mari, directia variabila sport de pe F31 e mai rapida in exploatare, insa te poti descurca decent si fara Franarea si feelingul de siguranta dat de frane, personal le simt echivalente la ambele masini. Probabil in situatii limita ce nu le-am testat si nici nu intentionez , franari agresive aplicate in mod repetat ce pot cauza "oboseala" sau efectul de fading, franele de pe F22 ar fi mai eficiente. Cutiile de viteza ZF 8HP sunt identice pe ambele masini in consecinta si feelingul oferit e similar. Cutia de pe F22 e un model mai nou, ce poate duce un cuplu ceva mai mare din cate am citit pe net (500 Nm vs 450 Nm conform datelor de pe realoem.com). Diferentele in exploatare se simt doar prin faptul ca pe F22 schimba la turatii mai mici fata de F31. Un mare plus pt F22 e antifonarea, este mult mai silentios fata de F31. La exterior zgomotul motoarelor e cam acelasi, insa la interior in F22 e liniste. Troncanitul de diesel lipseste, doar cand turezi motorul in zona superioara (+ 3000 rpm) simti ca e diesel insa unul cu o tonalitate nederanjanta in habitaclu. Probabil noua generatie B47 de motoare diesel e mai rafinata dpdv zgomot insa eu as zice ca antifonarea e elementul de baza pt un habitaclu "linistit". Zic asta comparand la ambele masini zgomotul produs la diferite viteze 40-60-80-100 km/h unde zgomotele de rulare sunt progresiv mai mari decat cele produse de motor iar in Coupe e "liniste" comparativ cu Seria 3. La capitolul spatiu interior in Coupe se sta foarte bine in fata, scaunele sunt identice cu Seria 3, diferenta de cei 3-4 cm pe latime nefiind sesizabila. In spate insa situatia e diferita, exceptand accesul mai greoi datorat lipsei portierelor spate, as zice ca bancheta din Coupe e mai mult pt copii si maxim 2 (apropos Coupe-ul are doar 4 locuri constructiv, 2 fata + 2 spate, asa e trecut si in talon). Portbagajul la F22 pare mic pe dinafara insa dpdv al meu e mai mult decat suficient, incap lejer 2-3 "jante" de voiaj de dimensiuni medii. Bancheta spate e rabatabila asimetric, daca nu ma insel are loc median si pt skiuri. Oricum 90% timp masina transporta doar soferul si-o umbrela Consumul de combustibil este ceva mai mic la F22 cu aprox 0,5 litri la 100 km, respectiv si rezervorul are o capacitate ceva mai mica. Ma asteptam la o diferenta ceva mai mare insa se pare ca eficienta motorului N47 pe F31 xDrive e inca la cote inalte.1 point
-
qowriel a descoperit apa calda de cand are cazanul ala. Si permisul sigur l-a luat pe la Pitesti.1 point
-
tu cred ca ai probleme grave. banuiesc ca 1982 vine de la anul nasterii....daca este asa, ai avut o copilarie cu probleme pe care ti le manifesti la maturitate!1 point
-
Tot testand, am observat ca trebuie sa platesc mult in plus pentru un adaos minim de sportivitate, ceva spatiu si o emblema - marca ravnita de mai toti. Azi m-am gasit cu un prieten care avea un 5 er xdrive 3.0 de 313 cp pachet M, suspensie adaptiva nou. M-am dat cu el pret de 15 minute pe DN7, selctand sport+ din bord si cu CV pe sport. Sta extraordinar pe drum, interiorul este de vis, directia este ok, accelereza beton si nu simti cand ajungi la 150, franarea deosebita, portierele se inchid singure dupa ce le-ai apropiat. Insa a fost cam departe de WOOWWWW si nu m-a convins pe loc, sa investesc atatia bani chiar si pt un SH. Probabil ca dupa un test de cateva zile cu superbitatea mentionata sa imi schimb parerea despre cat sunt dispus sa platesc pt o masina superpremium. Amicul cu acest 5 er mi-a zis sa imi scot din cap 3er sau X3 pt ca nu mi se potrivesc si sa merg pe 5er, pentru ca in SH, obtin pentru cam aceiasi bani mai multa masina fata de cele doua. Voi ce ati mai incercat si vi s-a parut foarte interesant? Devine clar, cam ceea doresti tu, si anume sportivitate, dar si spatiu interior, materiale de calitate, sistem audio de calitate vin automat cu un pret pe masura; noi am putea sa iti recomandam sa te uiti si la un porsche panamera- care cred ca se apropie de dezideratele tale, insa in mod evident nu se incadreaza in bugetul respectiv. Ca tot vorbim de sportivitate, pai proprietarii de porsche, ferarri, bmw, mercedes, cand modelele lor super sportive sunt mai lente pe nurburgring decat mult mai ieftinele civic typeR sau megane RS, sunt impacati cu ideea ca au platit dublu pentru interioare,confort, rafinament si imagine. Masina prietenului tau, in configuratia respectiva s-a situat in mod sigur, la vremea ei, in jurul celor 80-90 k euro, cand a fost cumparata noua, deci este oarecum normal sa aiba inca un pret ridicat astazi- care va pica vertiginos in momentul in care intretinerea devine costisitoare (ceea ce se intampla la toate masinile scumpe si foarte tehnologizate).0 points
-
Asa am facut: am luat Qasqhaiul pt iarna si drumuri forestiere (avem proprietati in zone montane) iar Fr ul pt sport si concedeii. Poate ar fi fost mai bine sa fi luat un X5 3.0d SH pt mine si o Fabie sau Polo pt doamna. Dar in felul acesta nu am mai fi avut ce discuta acum. In Bucuresti cu primul mergea doamna mea, iar cu al doilea merg eu. Cum poate am mai spus, am detinut peste 10 masini germane (opel, ford, vw si audi, nu bmw) iar Leon Fr nu este nici pe departe etalonul meu. L-am cumparat pt ca am vrut noua, iar in +26k (-discount si rabla) nu am gasit alta noua care sa se comporte atat de bine. Leonul intre 160 si 180 fasie ingrozitor, oglinzile laterale sunt nefiresc de in spate ceea ce ma face sa intorc capul mai mult si sa pierd timp, cand trantesti portierile suna a tabla goala, muzica se aude ca la difuzoarele vechi comparativ cu Bose ul din fostul Audi A4 2009, plasticaria din interior e jalnica iar spatiul insuficient. Insa cand vine vorba de dat in forta pe drumuri virajate, ace de par si curbe cu raza descrescatoare, accelerare brusca in spatii limitate si franare de urgentza..... atunci nu cred ca mi-as dori alta masina din cele pe care le-am avut si din foarte multele testate. Tot testand, am observat ca trebuie sa platesc mult in plus pentru un adaos minim de sportivitate, ceva spatiu si o marca premium. De exemplu Golful GTD nu mi-a spus nimic in plus fata de FR (exceptand sigla si interiorul). Nu m-am dat cu R ul, dar am facut-o consistent cu Cupra 290 cp FWD, care da, este aproape de WOOWWW mai ales cand o duci peste 6.000 ture. Azi m-am gasit cu un prieten care avea un 5 er xdrive 3.0 de 313 cp pachet M, suspensie adaptiva nou. M-am dat cu el pret de 15 minute pe DN7, selctand sport+ din bord si cu CV pe sport. Sta extraordinar pe drum, interiorul este de vis, directia este ok, accelereza beton si nu simti cand ajungi la 150, franarea deosebita, portierele se inchid singure dupa ce le-ai apropiat. Insa a fost cam departe de WOOWWWW si nu m-a convins pe loc, sa investesc atatia bani chiar si pt un SH. Probabil ca dupa un test de cateva zile cu superbitatea mentionata sa imi schimb parerea despre cat sunt dispus sa platesc pt o masina superpremium. Amicul cu acest 5 er mi-a zis sa imi scot din cap 3er sau X3 pt ca nu mi se potrivesc si sa merg pe 5er, pentru ca in SH, obtin pentru cam aceiasi bani mai multa masina fata de cele doua. Voi ce ati mai incercat si vi s-a parut foarte interesant?0 points
-
0 points
-
Si ce speri sa castigi daca scazi masa rotii?-1 points
-
si ce se schimba cu 32 kg in minus la 218 hp ))))). Daca-ti plac jantele alea monteaza si gata nu e nevoie de motive de gen-1 points
-
Poate 0,2 secunde,cum sa fie 20 secunde :poke:-1 points
-
Dupa capul meu,masina ideala trebuie sa aiba ori motor de 4.0 litri cu 6 cilindri in linie, ori motor V12 de 6.0 litri,macar sa ai rafinament si putere! Motorul V8 cum are range roverul Vogue al amicului meu,chiar de e tot BMW M60 e o porcarie penala! si nici macar fiabil nu e! stiu un E39 cu motor de 3.0 litri diesel ,are consum mediu de 10 litri la suta de km ,mers in afara orasului cu 140 km/h si in oras "cam sportiv"! Bineinteles inscris tot in bulgaria ca asa-i la ramnicu-sarat! Dupa 15-20 minute de plimbat prin oras pe la orele 18:00 cand iese toata lumea de la munca,ai impresia ca esti in bulgaria la cate sunt inscrise acolo! Sa stii ca tot n-as renunta la 6 in linie benzina pentru diesel nici sa ma bati cu o teava de otel... cel putin pe mine ma calca pe toti nervii sa fiu mereu nevoit sa schimb vitezele ca... ATAT POATE MOTORUL DIESEL... imi place "sa ma scap" in ea pana la 6000 ture fie in a-1a sau a-2a! treaba ce n-o poti face cu diesel-ul PENAL! daca mai are masina si suspensii BUNE apai sa ma ierte DUMNEZEU dar nu m-as mai da jos din ACEL BMW! Si cand ma gandesc ca mai exista si BMW E34 535i cu motorul ala GENIAL M30B35 de 211 cai si 305Nm la 4000 rpm... I-ar mai trebui o supraalimentare(nu turbo) si deja ai cuplu ca dieselul dar si turatie ca benzina! cam am "deviat" de la subiectul topicului...-1 points
-
cum sa platesti pentru asa ceva? de-astea fac in mijlocul viscolului cand e zapada kacalau pe sosea,prin sensuri giratorii sau in parcari la supermaketuri! aseara/azi-noapte a fost un polei de toata frumusetea pe sosea! era sa-mi rup gatul cand m-am dat jos din masina... doar atunci am realizat si eu ca e alunecos rau pe sosea... mai patina la plecari in a-1a,dar aproape deloc in a-2a! A45 on snow @MotorPark Romania inca un avantaj sa ai nr de bulgaria! CUI DAI AMENDA DACA NU STII CINE A FOST LA VOLAN cand respectiva masina facea cerculete si drifturi pe domeniul public? din ce am observat pe zapada mare rotile fata se pierd mai usor/derapeaza mai repede,asta daca esti,bineinteles "gentil" cu acceleratia si rotile spate... altfel esti ori intr-un cerculet/drift continuu ori in sant,sau,daca esti "norocos" un stalp ori copac! era s-o bag eu intr-un ditamai copacul cu diametrul de vreun metru ,tocmai din cauza zapezii prea mari ce a ajuns sub rotile fata! "simptomul" este ca simti directia cum se "inmoaie"/NU MAI EXISTA,parca ai fi suspendat rotile fata! da' se intampla repede,si chiar si mai repede daca ai viteza! nu conteaza ca-i linie dreapta sau curba(mie mi s-a "inmuiat directia" in linie dreapta pe zapada afanata la vreo 90 km/h!).nu mai stiam nici unde sunt indreptate rotile in acea secunda! cat despre cauciucuri de iarna... merg pe mana celor ce au inventat cauciucurile de iarna acum muuulte decenii,cand ceilalti producatori habar n-aveau de "de-astea"!-1 points
-
1.ce legatura am eu cu pretul ? aici nici macar nu s-a legat nimeni de pret ,deci" unrelated" 2.da,ale mele au fost mai noi ,an 2005 ,de fapt si acuma o am in porbagaj la e93 3. Report pentru comentariii aiurea in goana dupa posturi-1 points
-
Modelele care folosesc motorul N47 au probleme cu distributia (316d,318d,320d) ceea ce ar implica o cheltuiala de ~3000 lei imediat dupa achizitia masinii. Costurile de intretinere ti le poti calcula singur cautand pe site-uri precum Epiesa si Autokarma diverse piese: discuri, placute, brate, bucse, amortizoare, ambreiaj etc. Daca le consideri mari sau nu costurile de intretinere...depinde la ce te raportezi. In principiu ar cam trebui sa ai 1000 euro pusi deoparte pentru diverse reparatii ce pot aparea in primul an de la cumparare. Ce buget ai mai exact?-1 points
-
Nu pierdeam pe nicĂŁieri, cu Castrol nu mi a consumat gram de ulei, cu motul completam 7/800 ml la 12/13000 , Acum bag Liqui Moly in F10 și sunt mulțumit! Bafta-1 points
-
Salut! Am eu un grup bun dar cu raport putin diferit: 3.23. Provine de pe un 316i cu motor M43TU. Dorin, 0721482853-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00