Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/02/17 in all areas

  1. Hai ca nu e la persoana, ci la ocupatia ei ) Si la vuv se stie ca doar ce are el e bun si scump.la restul "sa fie oare pretul de vina?!?!"
    5 points
  2. Astazi au venit si jantele style 401, yuhuuu :heart: :heart: :heart:, imi place mult cum se vede acum masina, urmeaza folie fata, spate + faruri. Va salut.
    4 points
  3. Eu nu incerc sa conving pe nimeni, mai ales pe mine. Eu stiu ca n47 este un motor superior, este is normal pt ca este mai nou. De aia am si pe e90 si pe x1 n47, de bun ce e. Chiar este best buy in gama de cilindree 2 litri, ma rog era, acum exista b47 care este si mai silentios si consuma si mai putin. Daca si la b47 trebuie sa ii schimbi distributia la 150 de mii de km, va rezulta ca e motor prost ?) Pot confirma atatia si pe forum care au avut si m47 si n47 ca este mai bun n47-le, dupa cum cativa chiar au scris si pe acest thread.
    3 points
  4. Nu trebuie sa platesti niciunde pentru a-ti spune istoricul, treaba cu cheia se face gratis, o baga intr-un aparat si iti spune tot, sau dupa VIN-ul masinii in ambele cazuri cu proprietarul de fata. Si alta idee, nu are voie nimeni sa-ti scoata istoricul, da poti sa te uiti cu ochii tai sa vezi ce sa facut la fiecare interventie, insa nu sa ti-l de-a. In alta ordine de idei, am fost la Braila, am plecat miercuri seara la ora 23:30, am ajuns la 06:00, ne-am intalnit cu baiatul, masina avion, insa vreo 8-9 elemente revopsite, lucru care nu i-a placut amicului meu deoarece i-a spus baiatului sa-i zica orice defect are si orice sa vopsit reparat sa stie dinainte. O aripa avea lacul sarit si era facuta prost, insa restul elementelor impecabile.Adica lacul si vopseaua foarte ok, in nuanta perfect. S-a vazut ca au desfacut triple,bara spate,etc nu mai pica totul perfect. Nu va ganditi la cine stie ce probleme sau diferente la linia masinii, eu asta fac 9 ore pe zi si anume reparatii daune pe asigurari. Pentru cine face asta nu ai cum sa nu-ti dai seama si de un surub care a fost desfacut. Eu i-am spus amicului ca nu ma deranjeaza personal cu nimic tot ce sa vopsit la masina, insa ma deranjat faptul ca tobele (nu ornamentele cromate) erau afumate pe interior, nu are voie sa fie asa ceva, am zis ca ori din vreo turbina, ori din DPF. Am facut o tura cu masina, mi sa parut sincer ca trage mai prost ca X5 cu care am venit sau cel mult ca X5-ul (305cp 08-2011 facelift). Treaba era in felul urmator: sa dam X5-ul 4.0 xD (impecabil la modul serios, fara erori,scurgeri si toate intrarile in reprezentanta), este vorba de X5-ul care i-a stricat colegul Kenbobo DDE-ul cu costuri reparatie platite de amicul meu de 9.000 lei la BMW prin inlocuirea CAS-ului si DDE-ului. Dupa am constat ca are pe la motor soricei, un surub lipsea de la un suport metalic,etc, samsarul ne-a spus ca are distributia schimbata, insa proprietarul dinaintea lui a schimbat-o la service-ul propriu deoarece are service si nu are facturi pe nimic. Masina asta a fost luata tot pe schimb cu un range rover si bani, samsarul ne-a spus ca nu stie de elemente revopsite si etc si ca ala dinaintea lui a facut tot, buuuun! Vorbisera la telefon ca sa-i de-a X5-ul + 13.000 euro diferenta, X5-ul se da cu 20.000 sigur! Dupa ce s-au constatat problemele respective baiatul a lasat-o in 11.500, noi i-am spus ca mai mult de 10.000 nu dam diferenta si pana la urma ne-am inteles pe 11.000 diferenta, un set de cauciucuri BUNE la alegere dintr-un depozit tot de la un prieten al samsarului + plinul facut de catre samsar la masina. Partea 3 I-am spus ca totusi am putea sa mergem pana la bmw doar sa bagam cheia sa fie ok km si a zis ca da si chiar a insistat cu siguranta sa mergem. (masina are 217.000 km reali, i-a spus acest lucru la telefon dinainte sa venim) Cand ne uitam pe istoric cu baiatul de acolo (se cunosteau samsarul cu consilierul) ne arata el reviziile si nu stiu ce si cand a vazut ca avem habar despre ce e vorba ca doar aia fac si eu la munca, a inceput sa zica: (fiti atenti) totul in garantie: -in 2013 pompa de inalte schimbata (motor dat jos, distributie data jos) nu mai tin minte km -in 2014 6 injectoare schimbate, cutie transfer schimbata, -in 2015 "short engine" schimbat (motorul de la chiulasa in jos complet, pistoane,vibrochen,etc) Am presupus ca sa rupt distributia in garantie. -in 2016 la 5 luni diferenta alt "short engine" schimbat (ganditi-va ca la bmw acest motor este undeva la 15.000-20.000 euro). -in 2016 2 turbine schimbate Samsarul spunea ca e foarte bine ca are motorul schimbat ca inseamna ca are uzura mai putina, insa inteleg sa schimbi o data ca sa rupt distributia, insa a doua oara? Clar reparatiile au fost facute prost intr-o reprezentanta Bmw, normal motorul ar fi trebuit sa aiba garantie (teoretic are) pana in 03-2018 insa baiatul a spus ca in caz de se intampla ceva cu motorul de exemplu, o sa ceara facturile de la reprezentanta unde s-au facut reparatiile si daca nu le are, nu-i da nimic pe garantie. Ne-am dus la baiatul de a avut masina inainte (cel cu service) si a spus ca nu are nici-o factura, ca el nu a vopsit niciun element la ea si ca nu i-a facut nici-o problema. Partea 4 In cartea masinii erau completati 3 proprietari gen. Primul proprietar era scris de 2 ori, ca cica dupa ce a inmatriculat-o o data a vrut sa-i schimbe numerele ca nu i-au placut si de aia e trecut de 2 ori in carte, iar a 3-a oara al 3-lea proprietar era trecut de ei in carte, samsarul ne-a spus ca la ei la Braila cica ei trec pe carte proprietarul, noi i-am spus ca in Severin daca faci acest lucru te-ai ars, e ilegal, numai politia iti scrie si iti stampileaza acolo. Mai mult decat atat, masina a ramas si a circulat un an de zile pe numele fostului proprietar, adica proprietar in acte nu era cel care avea masina de un an ci cel care i-a vandut-o. Partea 5 Ganditi-va ca daca samsarul accepta oferta noastra cu 10.000, i-am propus chiar mi-am amintit 10.500 ultima oferta si nu a vrut, a zis ca o lasa la 11.000 cu ce v-am spus mai inainte, noi i-am fi luat masina fara sa mai mergem la BMW, deci greseala lui, norocul nostru. Ne-a spus ca nu se gandea ca suntem atat de perfectionisti si ne uitam la atat de multe, i-am spus ca majoritatea problemelor cu vopsirea nu ne-ar fi deranjat daca ne spunea dinainte sa venim. Am uitat sa mentionez, avea chiar motorina sub covorasul acela de sub capac la injectoare, exact cum aveam eu cand imi scapa compresie, am facut legatura ca s-a dat motorul de 3 ori jos+ inlocuirea lui de 2 ori + cele 6 injectoare schimbate, putea sa fie din garnituri insa la fel de bine putea sa fie din injectoare. In mare asta a fost experienta. V-am spus toate astea ca sa stiti in caz ca vrea cineva sa se mai duca, tipul a fost ok, fara arogante, urlete,scarbosenii, am glumit, am vorbit inclusiv pana la final desi pierderea este a amicului cu 150 euro pe motorina. Prietenul samsarului (cel cu service) care a avut-o ne-a pus testerul pe masina si au aparut 3 erori: pe debitmetru de aer ceva gen "high presure", ceva sonda de oxigen si filtrul DPF "backpressure high, heavily clogged", aceeasi eroare care am avut-o si eu la E60.Incerca sa ne spuna ca erorile nu sunt permanente deoarece dupa ce le-a sters nu au mai aparut, si-a dat seama din discutii ca ma pricep de 10 ori mai bine ca el la testere si a tacut din gura, erorile alea se iau in timp, nu le stergi acuma si dupa iti apare din nou peste o secunda. Spunea ca e normal sa fie tobele afumate ca la regenerare arunca cenusa, i-am explicat ca la regenerare cenusa se arde, iar ce nu se arde ramane in filtrul, dar trebuie sa fie impecabila toba. Am vrut sa va pun link-ul cu masina, a fost scoasa de pe internet (cand eram la intoarcere de pe drum era in activ anuntul, deci la dezactivat in ultimele 3 ore) VIN-ul masinii: DE58119
    3 points
  5. anvelope-discount.ro , am inteles ca au si ei hotel de anvelope. Undeva la 100lei/ set/ sezon anvelopele sau 150lei cu jante. Dar cred ca cel mai bine vb cu un consultant de al lor. Mai este PIT CAR(Barbu Vacarescu), au si ei servicii de Hotel dar am impresia ca sunt putin mai scumpi(hotel si schimb),un schimb la ei ar fi undeva la 160-180 lei/ set R16,(dar iti spala rotile). Despre Hotel nu stiu prea multe, tot asa tre sa iei legatura cu un consultat de la ei. Au servicii foarte okay si lucreaza foarte mult cu clienti mici(nu flote). Mai era Autosoft, dar am inteles ca au luat-o rau la vale si incep sa cedeze multe flote catre centrele Autozone. Vianor ODAI, am impresia ca astia lucreaza impreuna cu anvelope-discount, au undeva la 2-3 depozite, aici preturile sunt undeva la 24lei/ set/ luna( nu am idee cat este roata cu totul), tot un consultant te poate ajuta. In ce zona cauti mai exact ?
    2 points
  6. M-am cam plictisit , dar pt mine masina nu prea mai inseamna mare lucru , iar masina asta isi face perfect treaba de a ma duce din A in B , inca nu m-a lasat in drum de aproape 14 ani si cei 300 de mii buna masina !
    2 points
  7. Hotul striga hotii. Sau mai bine zis, el se crede un altfel de samsar.
    2 points
  8. optiunile pe care trebuie sa le cauti pt o masina cu o tinuta mai sportiva, dar in acelasi timp si ajustabila 2VF Adaptive M Suspension (nu este totuna cu Adaptive drive - sunt doar amortizoare electromagnetice si ceva ajustari pe la sasiu) 2VL Variable sport steering (fermitatea directiei variaza in functie de viteza) 481 Sport seats (obligatorii daca vrei o pozitie buna in scaun, cu mult suport lateral)
    2 points
  9. Nu este Dynamic Drive pe seria 3, cum nu este nici pe 520, 525 (2000cm3), este doar pe motoarele de 3.0 diesel sau benzina si pe 4.4 benzina de pe 550i. Asa iti arata pe display cand selectezi modurile, comfort, sport, sport+ etc. dar nu are legatura cu ARS-ul.
    2 points
  10. andrei_vuv cred ca face parte din samsarii de noua generatie care iti aduc masina la comanda din Germania. dragul nostru coleg, anul acesta am achizitionat un f30 din romania in care am investit doar in distributie si ma aproprii de 15000 de km in 4 luni. e practic problema ta daca tu crezi ca toti romanii sunt samsari. Probabil tu faci parte din categoria oamenilor care tin neaparat ca masina sa fie din Germanian nu conteaza ca o vinde vreun turc, rus sau polonez (zona munchen sau nurenberg), important e ca are miros de germanica chiar daca e posibil sa fie adusa din olanda sau belgia si facute acte de de. Ps. masina a fost aleasa din 3 masini, 2 samsari si un privat
    2 points
  11. vand sau schimb jante bmw e90 pe 19 pe fata avand 235 35 r19 si pe spate 265 35 r19. Jantele nu sunt indreptate sau sudate! Pretul pentru cash este 350 de euro! 2 cauciucuri sunt bune iar cele de pe fata eu as recomanda sa se schimbe. Accept schimb cu jante pentru e60 17,18 sau 19. http://thumbs.imagebam.com/49/a7/c3/4facd6615527063.jpg http://thumbs.imagebam.com/07/fd/83/5a97fb615527073.jpg http://thumbs.imagebam.com/e3/b2/82/5dcdbe615527083.jpg http://thumbs.imagebam.com/61/99/57/5c5759615527103.jpg
    1 point
  12. E o diferenta de aprox 50 cp in favoarea ta. Sigur f10'le era stock? O fi avand zf8 dar totusi...
    1 point
  13. Nu am mai postat de ceva vreme pe aici :hyper: Intre timp am vandut E46 si am luat un E39 520i ,l-am cumparat acum vreo 3 luni, initial am vrut sa iau 2.5 si tot ce gaseam in banii aia erau cocalarite sau cu fiscalele aiurea ,si totodata fiind restrans de buget (cautam ceva corect undeva la 3000e) asa am ajuns sa fac un compromis si sa iau 2.2 asta. Masina am luat-o direct de la proprietar care o avea de 7 ani, se vedea clar ca nu era o masina "abuzata" dar nici pasionat nu era omul. Imediat dupa ce am luat-o i-am retusat un prag, o usa, bara fata, o aripa spate , unde avea niste lovituri usoare. La partea mecanica i-am inlocuit amortizoare, flanse, bielete,vascocuplaj, furtune, curele, role accesorii si tot ce a mai fost nevoie iar la estetic i-am schimbat semnalele optice care erau pe galben, schimbat jantele care erau pe 15'' cu astea pe 17 si interiorul care era din textil gri si era imbacsit cu unul din piele gri...pe scurt, am bagat peste 1000e in 2-3 luni in ea. Urmeaza sa-i retapisez volanul si sa-i montez partea de comenzi pe el, un set de arcuri eibach pt suspensie stock ....si cam atat pe anu' asta!
    1 point
  14. de cati mm depinde tine cat de agresiv vrei sa fie look-ul, ca si brand sunt o gramada, Eibach, H&R, K&W, si altele destule, mai putin cunoscute dar de-o calitate foarte buna. Eu am unele de pe eBay.de luate, cu TUV si le folosesc de mai bine de 1 an fara nicio problema. Masoara putin si vezi ce distanta iti ramane acum intre aripa si roata sa iti dai seama cam cat le mai poti scoate in afara. Daca retin bine, doar cele peste 8mm au si guler de centrare. Sunt si distantiere care vin cu gaura si surub pentru a putea fixate direct pe disc, face mai usor montajul rotii, dar astea sunt dedicate modelului respectiv..
    1 point
  15. XXL, stii ca nu dau factura un deviz de "doi lei" considera ei ca ar garanta seriozitatea lor in caz de probleme
    1 point
  16. pana nu rezolvi eeprom la ceasuri nu vei scapa de problema
    1 point
  17. Marea majoritate a BMW-lor (si nu numai, si alte marci auto folosesc pe scara larga) are implementata asistarea directiei functie de viteza - Servotronic: la viteza mici ajuta printr-o asistare mai pronuntata pt usurinta la manevre iar progresiv odata cu cresterea vitezei asistarea descreste. Directia variabila sport aduce in plus fata de Servotronic, printr-o implementare 100% mecanica (cremaliera cu pas variabil), o agilitate marita printr-un raspuns mai ferm al directiei mai ales la manevre rapide stanga/dreapta. De asemenea optinuea 2 VL micsoreaza numarul de rotatii ale volanului usurand foarte mult manevrele de parcare.
    1 point
  18. Am M47 turbo m-a lasat la 270k. cred ca a tinut destul de bine, am mers si cu N47, alta categorie, e mai vioi, consuma mai putin, se simte progresul, cat despre distributie nu e o asa mare cheltuiala sa stai linistit, restul sunt consumabile inclusiv turbina care cad indiferent de motor dupa un anumit nr. de km.
    1 point
  19. Andrei, te-am rugat sa detaliezi ceva mai devreme, te-ai facut ca ploua. Nu inteleg de ce esti asa frustrat pe oamenii care vand masini in ro. Sunt intr-adevar foarte multe care sunt cu km dati inapoi sau full.. si ele de fapt au cateva dotari. Ti-ai luat personal vreo teapa? Sau... ?!
    1 point
  20. Nu doar la noi sunt masini facute praf si vandute de noi. Un Porche 911 al unui prieten bun care a avut accident si a avut dauna totala. Epava a fost trimisa in germania si reparata.Acum este pusa la vanzare de neamt ca noua. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?ref=srp&id=250911190&psz=0&vc=Car&dam=0 Se poarta peste tot. Sa nu ne mai dam singuri la glezne.Romanii in general sunt oameni buni dar mai sunt si lepre. Sa nu lasam cativa indivizi sa caracterizeze majoritatea.
    1 point
  21. Foarte fain dotata masina, s-o stapanesti sanatos! Am si eu un 530 cu EDC + Adaptive Drive + Dynamic Drive si cred ca sunt cele mai misto optiuni care le poti pune pe un F10. Tu ai pe langa asta si IAS ( Integral Active Steering ) si cred ca are o dinamica impecabila masina. Ar fi interesant sa faci un mic review despre asta.
    1 point
  22. Se cauta atentie nu masina. Cu masina era mai simplu Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  23. Nu știu ce mers sportiv mai e și ĂŁla ĂŽn București.. SĂŁ accelerezi pe 200 de metri de la un semafor la altul probabil :pirate: MĂŁ aștetam la astea de la adolescenți care deabea și-au luat carnetul :console: dar tu zici cĂŁ ești un om serios, cu soție, cu teren ĂŽn proprietate la munte
    1 point
  24. nu inteleg de ce atata sportivitate iti dau masina mea 3l d mergi pe autostrazile din germania si ai sa vezi ca esti tot franat. Nu inteleg ce tot depasiti in ro carute si masini de genu polo, fiesta, logan. E foarte ok sa ai un surplus de putere dar sa ai unde sa il folosesti intr-o curba 140 poti merge si cu loganul depinde de tine daca mai iesi din ea... Prea multa poveste pentru niste masini de nivel mediu unde diferenta e de max 3 sec intre ele/100km ... am devenit toti piloti peste noapte si numaram secundele cand ii dam kickdown, chiar super.
    1 point
  25. Bai frate tu ai testat apr. Toate mașinile de pe pĂŁmânt,,, de ce nu ĂŽncerci o nava spațialĂŁ, un elicopter sau de ce nu cauți pe alta planete alte mijloace alternative ,,, eu nu Stiu unde i ai gĂŁsit tu pe toți sa -ți dea mașinile sa le testezi și nu vorba aia logan
    1 point
  26. :goodjob: Și cu asta putem concluziona și topicul ĂŁsta..pentru cĂŁ atfel nu ajungem nicĂŁieri. Deja sunt 4 pagini scrise despre tot și nimic.
    1 point
  27. ...presimt ca topicul asta o sa aiba cel putin 300 de pagini, ...o sa se discute despre toate masinile de pe piata(!); OP nu vrea de fapt (nu o) sa isi ia de fapt nici o masina cu ocazia deschiderii topicului.. In schimb o sa fie arata multa lauda si parere personala, generala, fara esenta.. Nu mai zic ca voi spuneti de motoare de 3 litri care nu vor fi.. pentru ca taxele sunt cam mari.. Sa imi fie scuzat daca suna a critica personala; nu cred ca sunt singurul; incerc sa inteleg ceva, sa trag si eu o concluzie si nu imi iese.. :purple:
    1 point
  28. Scopul nu a fost acela de a te influenta insa daca tot ai deschis subiectul hai sa iti explic putin cum sta treaba la noi(lucrez in domeniu). Reprezentatele la noi in marea majoritatea au cei mai prosti mecanici posibili, habar nu au sa foloseasca o diagnoza sau sa identifice o problema. De ce se intampla asta? Culmea nu neparat din vina rerezentantei in sine ci a angajatilor si aici am sa dau un exemplu: Bavaria il angajeaza pe Gigel ca sef de service si il trimite la scolarizare in Germania ca sa stie tot ce tine de Bmw si de modul de a aborda problemele la aceasta marca. Gigel se intoarce in Romania si incepe sa lucreze... pe masura ce trece timpul devine din ce in ce mai bun ca mecanic si ii dirijeaza si pe ceilalti in service, ce sa faca si cum sa rezolve diverse probleme( de regula maxim 2-3 oameni sunt scolarizati). Clienti incep sa afle de faptul ca Gigel care este sef de service la Bavaria este foarte bun in ceea ce face si fac pe dracu in patru prin diverse cunostinte si relatii sa ajunga la Gigel ca el sa se ocupe de masina lor. Cu timpul... Gigel realizeaza ca nu mai merita sa stea ca si angajat, sa se treazeasca in fiecare zi la ora 7 dimineata si sa ajunga la 7 seara acasa pe un salariu fix cand poate bine mersi sa stea acasa, sapa o groapa in curte isi cumpara niste scule din autovit si incepe sa isi anunte asa cum poate clientii ca pot veni direct la el acasa la alte preturi fara de reprezentanta. Dupa un timp Gigel incepe sa produca bani si mai vorbeste cu un baiat sa il faca asociat cu care s-a inteles bine la reprezentata si in care are incredere si pleaca si respectivul, investeste niste bani si devine service specializat BMW. Astfel, clientul e fericit ca Gigel se ocupa 100% de masina lui, Gigel e fericit ca se agita pentru el, ca are afacerea lui si castiga mai bine. Bavaria ramane fara omul in care a investit ceva si o ia de la inceput. Aceasta poveste este valabila peste tot, nu numai la Bmw, oamenii din reprezenante sunt foarte slab pregatiti, habar nu au cum sa diagnosticheze o problema banala plus ca exista si o lipsa de interes. Avantajul reprezentatei consta in faptul ca daca ai o problema complicata la masina, mai ales pe partea electrica reprezentanta apeleaza direct la constructor pentru a identifica problema dar aceste cazuri sunt destul de rare. Pot da la nume de reprezentante unde nu mi-as lasa masina nici macar sa imi schimbe filtrul de polen dar nu am niciun interes sa ii vorbesc de rau. Legat de Service Scream (Tezparii) Bmw, personal ii stiu pe baieti si am sa ii recomand tot timpul, sunt oameni de nota 10 care se implica si cauta o solutie cat mai ok fara sa te jupoaie, sunt foarte bine pregatiti. Eu am sa ii recomand tot timpul si nu am niciun interes, de mai bine de un an nici macar Bmw nu mai detin deci nu am de ce sa le fac reclama. Cat despre faptul ca service-ul nu accepta piesele clientului din nou va zic... este normal, iar acest lucru se va schimba peste tot inclusiv la service-urile de cartier. Chiar daca tu vi cu piese OE service-ul nu are cum sa iti ofere garantie pe lucrarea pe care o efectueaza la masina ta. Daca o piesa din cea pe care tu ai cumparata se strica, te vei duce la magazinul de unde ai achizitionat-o iar magazinul respectiv iti va refuza garantia pe motiv ca sevice-ul este de vina. Au fost nspe mii de cazuri. De asemenea asa cum a mai spus un coleg mai sus, niciun service nu vrea sa isi asume responsabilitatea ca tu ai venit cu piesele tale si ca sunt ok, pot fi fake-uri. Sa nu uitam imensa fabrica de uleiuri false care a fost gasita in Rusia, fabricau printre altele si ulei Bmw. Incercati sa vedeti putin si partea plina a paharului, un service nu poate sa traisca dintr-o manopera pe care ti-o ia la un schimb de ulei sau la un schimb de ambreiaj. Si service-ul ala trebuie sa isi plateasca angajatii, sa plateasca chiria, curentul etc si sa mai aiba si preturi de bun simt pentru toata lumea. Asa merg lucrurile iar in scurt timp singurii care vor mai accepta piese ale clientului vor fi mecanici privati sau service-uri de cartier unde te duci sa faci cel mult o revizie. De asemenea poate o sa va vina greu sa credeti insa in 99% din cazuri service-uri precum Service Scream (Tezparii) Bmw, Bimmer Serv, Ad Garage, Evo Car si altii, au pretul de intrare al pieselor mai scump decat cel de vanzare al magazinelor precum Epiesa sa Autokarma. De ce? Pentru ca aceste magazine vand piese intr-o zi cam cat vinde un service in doua luni. Este imposibil sa ai preturile asemenatoare cu cele pe care le practica magazinele astea din cauza diferentei foarte mare de volum.
    1 point
  29. tu ce nu ai inteles? faptul ca la tine a fost doar 150 lei diferenta de pret nu e relevant...la XXL diferenta de pret era dubla...din ce am dedus eu. sau reparatia turbinei ajungea la costul uneia noi. acum e clar si pentru tine? p.s. niciunu dintre noi nu a contestat "meseria" pe care o fac.
    1 point
  30. Am fost si eu de mai multe ori pe la Service Scream (Tezparii) bmw, si pot spune acelasi lucru. Iti ofera piese aftermarket la pret de original. Am schimbat lichidul de frana la doua masini, desi la telefon am intrebat ce lichid folosesc, acel patron sau ce e Sorin imi zice original. Ajung acolo si imi zice sa merg la sediul din splai si se apuca de schimb si raman masca, lichid de frana textar, ca cica e la fel ca originalul ) Am avut o problema la E90 320d N47 2010 mi se aprindea martorul de ulei cu rosu ca nu are presiune, merg la ei si imi zic ca motorul e praf,varza, domne are cuzinetii dusi,arborele, trebuie sa desfacem motorul etc. '' daca nu baga-i un ulei 15-40w sa nu se mai aprinda martorul in bord si pe navi si scapa de ea ) '' imi zice. Ii zic ca masina are distributie schimbata la reprezentanta, uleiul il schimb la 8.000km masina e f.f ingrijita. Initial am cumparat senzor presiune si am fost la ei la montaj si tot asa facea, replica a fost: ''vezi ti-am zis'' Eram putin speriat si am zis sa incerc in alta parte, service obisnuit dar in Craiova unde aveam pe cineva de incredere, am lasat masina 2 zile, a fost de vina pompa de ulei, am schimbat-o, au gasit cuzinetii ca noi, motorul fara uzuri si curat etc. Daca ma luam dupa acesti domni vindeam masina in pret de dumping!! Am fost sa schimb placute fata la f20 cumparate de mine cu factura din magazin, imi zic ca nu accepta piesele clientului. Cam astea au fost experientele mele cu ei.
    1 point
  31. Cand vad ce preturi practica unele garaje si unii clienti chiar le platesc, ma gandesc serios sa vand tot si sa-mi deschid un service autorizat
    1 point
  32. Masina are doar ecopro, comfort si sport. In oras merg pe comfort primele 10-15min, dupa care o tin pe sport. Nu imi place in comfort fiindca schimba vitezele prea jos si prea des.
    1 point
  33. Am condus tot timpul masini cu cutie manuala, dar in ultimii ani obosisem sa tot schimb la viteze intr-un oras ca Bucurestiul, mai ales. Acum mi-am luat una cu cutie automata si viata e altfel. Totusi trebuie sa spun ca, din cand in cand, o mai trec si pe asta in modul manual, asa de dragul vremurilor trecute. Spun trecute pentru ca eu cred ca asta e viitorul, cutia automata.
    1 point
  34. Al draq injiner cum se strica toate cutiile la 100 mii km...BMW nu produce cutiile ar trebui sa intrebi producatorul ZF. De fapt cutiile alea care se strica au 300 mii km reali cu uleiul neschimbat , pe care BMW il clasifica fiind lifetime.
    1 point
  35. Cred ca acea persoana care a condus o automata,nu va mai vrea sa isi cumpere manuala. Asa mi s-a intamplat mie
    1 point
  36. Ce lucreaza Dorel la Bmw, e paznic ceva? Nu te supara, dar asemenea afirmatii aiuristice nu ar trebui sa mai existe in 2017, cand accesul la informatie este la un click distanta. Cum sa zici ca o cutie automata merge 100 de mii de km din cauza drumurilor? Eu nici nu inteleg cum de au facut Bmw x3 cu cutie manuala si nu o sa inteleg de ce inca se mai fac Suv-uri premium cu cutie manuala, dar asta e alta poveste. Cat despre placerea de a schimba vitezele, pai poti schimba cand vrei tu si la cutia automata. Si te simti la fel de conectat la masina, ba chiar mai conectat, intrucat ai ambele maini pe volan. Cat despre servisare, costa cateva sute de euro sa faci revizia la cutia automata, o data la 80 de mii de km, adica unii nu apuca sa o faca cat tin masina. Chiar si daca o faci o data la 2-3 ani, nu cred ca e asa gaura in buget.
    1 point
  37. Cred ca au ceva sistem de protectie,dracu stie..cu aia de zece ani imi tãia radio si aeroterma douã sec., pâna pornea. Cu bateria nouã,merg toate alea fara probleme.. De e46 vorbesc. Nu mai e ca la dacii, dã-le-n cãcat..
    1 point
  38. De "Zafira" asta ce zici? http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1784625/2
    0 points
  39. DDC doar pe seria 5,6,7,X5 si X6 cu motoare de la 3L (nu sunt sigur pe seria 4-tot motor mare) pe seria 3 sigur nu. 325d are motor de 2l cu o turbina,poti sa mai scoti 30-40 cp dar eu nu as face o (o sa ti crape turbina prin buc) 328i se duce pe la 290 cp cu soft la ACS,Gpower sau Manhart. p.s.1. acum am vazut ca ai scris"compromis intre economie si dinamicitate pt 5 ear", de fapt este vb de seria 3. p.s.2. daca nu vrei sa faci softul la o firma consacrata, in RO sunt doar 2 persoane ok:Completechip din Iasi si Buc si Powertech Buzau la preturi mai accesibile4-600 eur parca. p.s.3.vad ca nu ai intrebat de 2 lucruri esentiale:fiabilitatea si costul intretineri Fiabilitate-la cele diesel (toate) la un moment dat iti cade turbina, iar la benzina daca nu bagi benzina premium si de unde trebuie ti se bulesc injectoarele Cost intretinere:cel putin dublu/triplu fata de vag! Toti au bani de BMW si dupa cand aud cat costa incep sa se vaiete si sa spuna ca "e scump si nu e bune bmw-urile" sau pun piese sh (cauciucuri,sistem franare si directie) ca merge si asa!
    0 points
  40. Asa e cand cumperi din tara de la toti bisnitarii. Niciodata nu o sa gasiti masini corecte si reale....mai ales masini de genul ala. Dar daca asa ii place romanului...sa fie sanatosi. Sa bati si atata drum pana la Braila, oras plin de pesti...ca cine dreq sa vanda seria 7 acolo daca nu ei?
    0 points
  41. Vad ca s-au strans toti "prieteni" mei pe acest topic. Va multumesc pentru ceea ce incercati sa faceti. Nu are sens sa mai postez aici. Sunt oameni care nici nu au fost la mine la service si baga toate strambele posibile. O zi buna!
    -1 points
  42. Poate ai dreptate in legatura cu serviciile oferite de Bimmer Serv. dar ma minunez cateodata cum merg unii cu ulei,filtre,becuri,bujii,deastea marunte sa le inlocuiasca in service...pentru un barbat mi se pare unpic asa,na..cat ar fi el de comod.
    -1 points
  43. Ești prea sĂŁrac pentru a avea/ĂŽntreține un Bmw. FĂŁrĂŁ supĂŁrare! Este un adevĂŁr! Fie cĂŁ e vorba de sĂŁrĂŁcie materialĂŁ sau moralĂŁ. Este o afirmație valabilĂŁ pentru toți cei care se vaietĂŁ: ”Vai! Distribuția!!!!” DacĂŁ o reparație de, hai, 4000 lei nu ĂŽți permiți, atunci cum poți sĂŁ- ți pui problema de BMW, marcĂŁ de lux (vorba vine, cĂŁ la noi toți Logan-iștii/Opel-iștii ĂŽși cumpĂŁrĂŁ cele mai ieftine tigĂŁi cu sigla Bmw)? Da, sigur este o alegere deșteaptĂŁ sĂŁ nu cumperi un autoturism cu N47 din 2009 sau 2010 care are ĂŽn jur de 200.000 km, cĂŁ poate e necesarĂŁ o cheltuialĂŁ de 3.500 lei cu distribuția, dar e mai bine sĂŁ achiziționezi un Bmw cu M47 din 2000 vara cĂŁ la acela nu e nevoie sĂŁ schimbi distribuția, ci altele care picĂŁ la o mașinĂŁ cu peste 250.000--300.000 km. Mai gândește-te, dacĂŁ nu te ĂŽntinzi mai mult decât ți-e plapuma.
    -1 points
  44. Normal nu se poate. Eu cand am cautat masina pentru mine, nu plecam pana nu aflam istoricul intr-un fel sau altul, am dat in perioada aia sute de telefoane. Si timp si bani...asta este, e riscant, majoritatea bmw-urile de la vanzare sau masluite si manarite, iar 5-10 % din ele au un pret exagerat pentru cine e prost sa de-a, iar 5% care sunt ok si ca pret si ca masina trebuie sa fi norocos sa-l nimeresti sau sa stii masina dinaine (gen forum)
    -1 points
  45. Lasand la o parte frenezia likurilor, imi spune cineva 325d si 328i resoftate fara a fi fortate la ce putere si cuplu ajung? Acestea par a fi un compromis bun intre dinamicitate si economie pt 5er. Am vazut ca DDC sunt rare ca otiune pe 3 si 5 er la auto scoase la vanzre de reprezentante. Am inteles de aici ca pt 5 er DDC ar fi un must have, altfel e barca.
    -1 points
  46. Am aflat pe pielea mea ce insemna masina compacta sportiva, dar mica si obositoare la drumuri de peste 1.000 km pe zi pt 4 persoane. Am testat de la subaru outback ul si am citit despre faima din trecut a VRX ului pe circuite. Pana la urma merg si pe 2.5 nu sunt chiar obtuz, insa Subaru Impreza pe care l-am testat acum 2-3 ani era de prin 2008, iar proprietarul nu m-a lasat sa ma dau la el.... dar i-am simntit extraorinarul Symetrycal AWD. Acesta provine din cel de raliu si nu are prea multa electronica care sa l faca artificial si incurcaretz. Am auzit si de Evo numai lucruri bune. O sa caut sa vad ce valori dau la remapare pt 2.0 BMW Genul acesta de raspuns il asteptam, ms pt clarificari. Uite aici un site intersant despre fiabiliatea diverselor modele: https://www.truedelta.com/join?l=1 Unul din motivele pt care am avut nenuarate masini germane dar nu si bmw a fost faptul ca am auzit ca sunt sunt pretentioase in exploatare si scumpe la reparatii, unde pt chestiuni banale la alte firme aici trebuie sa dai jos tot motorul sau sa platesti pe operatiuni de soft enorm. Cum specialistii de pe la noi sunt cum sunt, apar si alte probleme.
    -1 points
  47. Daca citeai atent observai ca siguranta in deplasare este top priority si apoi sportivitatea. Se poate conduce sportiv acolo unde este cazul fara a creea probleme celorlati participanti la trafic sau ai da cu capul de geamuri pe cei din echipaj. M-am dat pe mai toate autostrazile din UE si intradevar in Germania indeferent de viteza, tot te da cineva la o parte sau accelereza mai repede ca tine. Functie de experienta si personalitatea fiecaruia fiecare se simnte intr-un anume fel, dar majoritatea isi doresc sa fi avut ceva mai puternic. Daca ar fi dupa tine si nu am incerca sa avem ce este mai bun in banii disponibili, in spetza cateva -secunde la demaraj, - cativa metri la franare, mai putin ruliu si tangaj, etc.... la ce sunt bune toate imbunatatirile aparute in ultimii 30 ani la automobile. Referitor la Logan, cu care am mers consitent la drum lung, este o masina buna pt urcat borduri, facut shooping si taxi in oras, nu insa pt siguranta si sportivitate. Daca iti mai da si cu vant lateral la peste 120, atunci chiar ai o problema.
    -1 points
  48. Masina aia e de la privat. Sa cumpere cine vrea de la ei, eu unul nu iau de la tepari de genul ,sunt pe mobile destule. Pai asa le place sa-si ia teapa...cu vrajeli si poze frumoase pun botul toti. Asta e Romania...
    -1 points
  49. Voi urmari cu atentie materialele documentare inserate de tine. Pentru colegul mai putin documentat, dar provocator, fiind un forum public mi se par nepoliticoase apostrofarile tale..... amuzante dealtfel. Cineva pe aici cat si un prieten cu X6 (cu care am fost la drum dar fara sa-l testestez) se plangea de directia artificiala. Conform cunostintelor si expereientei mele mele, masinile RWD care cu rotile directoare fac doar directie fara tractiune au o directie mai buna fata de FWD. Probabil masinile cu directia aceasta f usoara si aiurea sa fie cele cu ea electrica sau..... Intreb pt a sti ce sa evit. Eu pe BMW testate inclusiv un ultim model de 5er 335 full ca obtiuni nu am simntit nimic deranjant la directie. Poate ca avand acele sisteme DDC + Sport + etc sa fie si directia hidraulica axata pe sport???
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.