Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/03/17 in all areas

  1. E60 nu este cu nimic mai fiabil decat f10, chiar mai fiabil mi se pare f10-le, spun pt ca le am avut pe amandoua. In schimb e60-ul in anumite locuri are materiale mai de calitate, dar f10 este peste e60 cam la toata capitolurile. O masina veche va manca mereu mai multi bani si timp de cat una mai noua, fiecare isi ia ce simte, amandoua fiind masini interesante.
    5 points
  2. Multumesc Exact Intretinerea chiar este decenta la ce iti ofera masina, filtrele pe Mahle + uleiul Castrol 0w40 la 480lei. RCAul 395lei pe 12 luni.
    4 points
  3. Care agresivitate? A zis ca ii vine sa se impuste. Acum poate sa o faca.
    3 points
  4. Asirom fara franciza. Da, e mediu, calculat la pompa, pe spritmonitor. Cui ii pasa de passat-ul tau?
    3 points
  5. Jur ca am ras ..a fost prea tare! :goodjob:
    2 points
  6. Cateva de seara :goodjob: :frantics:, sa incerc un set de arcuri Eibach Pro Kit ? nu mi se pare sus....
    2 points
  7. M-am cam plictisit , dar pt mine masina nu prea mai inseamna mare lucru , iar masina asta isi face perfect treaba de a ma duce din A in B , inca nu m-a lasat in drum de aproape 14 ani si cei 300 de mii buna masina !
    2 points
  8. Dupa 2 exemplare frumoase de BMW e36 am trecut si la ceva mai nou, m-am rupt greu de "vechitura", dar in final am ajuns sa fiu posesorul unui e92 335i M-Paket potent si bine optionat. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Un scurt istoric: a fost masina de showroom in germania, pe la 15k km a fost cumparat si adusa in tara, iar de atunci pana acum a avut un singur proprietar care a mai adaugat pe bord inca 190k km. In momentul de fata are undeva la 210k km. Cam asta ar fi masina: Type 335I (EUR) Series E92 (3 Series) Body Type COUPE Engine N54 Displacement 3.00 Power 225kw / 306hp Transmission Manual Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Options S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S302A Alarm system S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP S6AAA BMW TeleServices S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP Standard equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S704A M Sports suspension S851A Language version German Adaug 2 poze, restul cand se mai incalzeste putin afara.
    1 point
  9. 1 point
  10. Tu vorbesti serios acuma? De ce nu ajung 150 atunci? Ca viteza maxima e tot aia... Nu conteaza viteza maxima ci cum accelereaza masina. Mai ales in romania unde ai rar drumuri cu 2 benzi pe sens.
    1 point
  11. Bai ... unii samsari, ca sa pacaleasca viitori clienti scriu toate dotarile posbile desi masina NU le are. Ei nu stiu sa scrie corect keyless GO; scriu: key let's go !!!! Wireless scriu Wireles, Bluetooth scriu Blutus sau, la F10, chiar daca nu tre' sa ''bagi'' cheia undeva sa o rasucesti sa porneasc masina, scriu pornire fara cheie ca dotare, desi e standard !!!! Navigatie 4D !!!! Desi nu exista asa ceva, cel mult 3D, adica arata cladrireile 3D in anumite orase .... daca mai vreti...sau DVD/CD/SD/navi 4D RO/ USB .... desi iar, BMW NU are slot SD pe unitatile da fabrica, doar USB !
    1 point
  12. Nu am mașina decât de anul trecut din iunie. Și e ĂŽn continuare o mașinĂŁ excelentĂŁ, daily driver, sleeper perfect. Iar rĂŁspunsul tĂŁu a fost de șmecher de cartier, nu aduce nici un plus forumului ĂŁstuia. Mai bine tĂŁceai.
    1 point
  13. Analogia cu 6310i este oarecum corecta, dar nu in totalitate. La telefoane impactul tehnologic este mult mai rapid si functionalitatea sporita este argumentul principal pe care-l ofera un gadget de genul in 2017. Un telefon cu cat stie sa faca mai multe, cu atat mai bine. Masinile in schimb au cam ramas la fel, da, a mai aparut un Apple CarPlay, un Android Auto, o cutie de viteze automata foarte performanta, dar la baza o masina face fix acelasi lucru ca in 1990 - in linii mari, este un mijloc de deplasare din punctul A in punctul B. Restul sunt variabile - tinuta de drum, confort, dotari, spatiu etc. Sa nu mai vorbim de pachetul standard de dotari care este neschimbat de ani de zile - chiar si F30-uri mai ies pe poarta fabricii fara faruri cu lupe, fie ele chiar si cu halogen. Mie mi se pare ireal acest fapt. Sa fim seriosi, ce face un E60 face si un F10 si la multe aspecte este chiar peste. Din pacate tot ce e nou are design atractiv si tehnologie avansata (si totusi limitata), dar in schimb dau impresia ca sunt construite sa te tina maxim 5-8 ani, in functie de exploatare. Societate de consum at it's best. Daca discutam strict dpdv financiar, da, este intelept sa vinzi masina cat valoarea ei este la un prag decent si poti recupera o parte din investitie. Mai ajuta si faptul ca este BMW si isi mentine altfel pretul. Si legat de electrice, pana vor fi cu adevarat relevante in Romania, va mai curge multa apa pe Dunare. Prea multa.
    1 point
  14. Câți ani are mașina de la data primei vânzĂŁri sau inmatriculĂŁri, are mai mult de 2 ani? DacĂŁ nu, atunci e pe garanție. Culanta reprezintĂŁ o practica ce atunci când mașina chiar ieșitĂŁ din garanție (ĂŽnsĂŁ nu dupĂŁ o perioada foarte mare sa zicem ani de zile) ce presupune ca producatorul sa ĂŽși asume defectul și sa ĂŽl repare free of cost, total sau parțial (sunt cazuri in care acoperĂŁ 100% dacĂŁ mașina e de-abia ieșitĂŁ din garanție)
    1 point
  15. Nu vreau sa pun xenon. Vreau doar sa le pun lupa pt ca am oglinda afumata.
    1 point
  16. Wow , ma bucur ca ai rezolvat cu masina ta.Eu de 1 saptamana de cand a dat frigul putin sunt mega fericit ca merge foarte bine masina . Trag concluzia ca are legatura cu vreun senzor de temperatura ,dar care nu stiu ..Poate ma insel. La mine injectoarele pe tester stau la 0.0 sau 0.2 (range -5 pana la +4) ,nu stiu ce sunt astea dar mecanicul a zis ca merg foarte bine ,ca rar vede valorile astea la injectoare ... O sa repar si eu turbo , ca se cam zguduie la decelerari pe loc !
    1 point
  17. F10 2.0d trage ok pana in 100 la ora.
    1 point
  18. Dacia Simpotrans in Afumati ... recomand, depozit bine organizat, curat. http://www.simpotrans.ro//dynamic/promotii/prinde-valul-avantajelor-dacia---35.htm
    1 point
  19. Buni si Best-tyres.ro, undeva pe metalurgiei si razoare aveau service-uri. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. https://www.best-tires.ro/hotel-anvelope las la ei de 3 ani Rotile de iarna/vara si nu am ce sa le reprosez, cel putin serviciile de la sediul din Sectorul 5 sunt excelente.
    1 point
  21. Vianor odai, Ptc, vianor sos chitilei, autozone barbu vacarescu, astea le stiu mai okay prin sect 1 si 2. Or fi ele mai multe dar astia stiu ca iti asigura si anvelopele in caz de incendiu, asta daca ai mai multe seturi. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Hai ca nu e la persoana, ci la ocupatia ei ) Si la vuv se stie ca doar ce are el e bun si scump.la restul "sa fie oare pretul de vina?!?!"
    1 point
  23. Hotul striga hotii. Sau mai bine zis, el se crede un altfel de samsar.
    1 point
  24. Andrei, te-am rugat sa detaliezi ceva mai devreme, te-ai facut ca ploua. Nu inteleg de ce esti asa frustrat pe oamenii care vand masini in ro. Sunt intr-adevar foarte multe care sunt cu km dati inapoi sau full.. si ele de fapt au cateva dotari. Ti-ai luat personal vreo teapa? Sau... ?!
    1 point
  25. Strict dpdv financiar, cred ca dupa 5 ani de utilizare vei iesi mai castigat cu octavia, care va fi mai vandabila, fiind primul proprietar la vanzare, fata de un bmw, care va avea si un proprietar, si ceva ani in plus. Riscul unor reparatii neprevazute sunt oarecum spre zero la octavia, deoarece vei fi acoperit de garantie. Legat de spatiu si feeling, tu esti cel ce va putea lua decizia finala, incercand ambele modele; din cate imi amintesc, octavia este ceva mai spatioasa, si la portbagaj (util pt familisti),pe de alta parte, comutatorul de lumini este acelasi de la golf 4.....pentru nostalgici.
    1 point
  26. Tin sa te contrazic,legat de ideea ca e o motorizare cu probleme.Daca ma luam dupa ce spune net-ul,fĂŁceam cea mai mare greseala.Posesor de 335i,aproape 3 ani si pot spune ca e una dintre cele mai bune achiziții auto de pânĂŁ acum.Practic,masina asta are cam tot ce ti-ai dori:look,sportivitate,ĂŽntreținere decentĂŁ si pot spune si fiabilitate.Nu mai spun de faptul cĂŁ internele motorului sunt forjate din fabrica si de aici usurinta de a aduce un surplus semnificativ de putere cu o cheltuiala foarte mica.Are câteva hibe(ca orice motor)dar nu e de speriat.
    1 point
  27. Ai asteptat doar 9 ani pana sa scrii asta.... :hyper:
    1 point
  28. Daca nu scriai ultimul text era ok. Asa cu ultima afirmatie ai stricat-o. Nu te-a intrebat nimeni daca e mai buna sau nu. Pe principiul ""a mea e mai mare"" ...
    1 point
  29. E consum real. Poti sa te impusti. Iar "scoate-ti" se scrie scoateti.
    0 points
  30. andrei_vuv cred ca face parte din samsarii de noua generatie care iti aduc masina la comanda din Germania. dragul nostru coleg, anul acesta am achizitionat un f30 din romania in care am investit doar in distributie si ma aproprii de 15000 de km in 4 luni. e practic problema ta daca tu crezi ca toti romanii sunt samsari. Probabil tu faci parte din categoria oamenilor care tin neaparat ca masina sa fie din Germanian nu conteaza ca o vinde vreun turc, rus sau polonez (zona munchen sau nurenberg), important e ca are miros de germanica chiar daca e posibil sa fie adusa din olanda sau belgia si facute acte de de. Ps. masina a fost aleasa din 3 masini, 2 samsari si un privat
    0 points
  31. Ba are. Eu dețin #95. Iar #73 este tot ĂŽn România.
    0 points
  32. Bafta, e60 am avut acum 4 ani si stiu foarte bine cat face unu...stai linistit ca eu am masina mai buna decat a ta.
    -1 points
  33. Nu e vorba de asta, dar tu nu vezi ce scrie ca eu prefer masini cu sute de mii de km dati inapoi si mai stiu eu cum,ca stie el.Eu sunt departe de a ma lauda, daca era asa prezentam si eu masiniile mele aici. Hai sa nu mai scriem ca dam up aiurea, merci.
    -1 points
  34. Cum zici tu, totuși au reputație proasta legat de fiabilitate.
    -1 points
  35. Ai avut vreodata curiozitatea sa faci un calcul cat a costat fiecare an/km de utilizare, incluzand aici valoarea de achizitie noua, asigurari, impozite, consumabile, reparatii, etc?
    -1 points
  36. Cosmin...:| eu nu cred, era cel putin softat stage 1+. Am un prieten cu care am fost acum 2 luni sa zic in pitesti sa luam un F10 (2.0 N47 184hp automat 8 trepte), in spatele lui am mers cu un e46 2.0 136 cp (remapat), cand se baga in depasire sau bagam piciorul amandoi, nu vreau sa exagerez, stateam cel putin la aceeasi distanta sa nu zic ca ma si apropiam. Cu E60 am facut liniuta cu 3.0 d(tot e60) de 218 cp, de abia pe la 130 km/h a trecut de botul masinii mele si se distanta foarte foarte incet. Amicul mi-a tot zis de atunci "cand facem o liniuta", nu am avut timp, dar m-ai lasat masca, nu cred asa ceva, eu ma astept sa-l fac praf. Am mers cu F10 respectiv cand l-am luat. Incerc sa fac si o filmare. Am un prieten cu A4 de 131 cp (remapat egr off), sunt sigur ca il face si A4 respectiv, zic asta ca A4 respectiv se tine bine la mine, iar eu cum ma astept sa-l las in urma:D... Clar iti spun ca nu era stoc, doar stiu ca timisoara-severin i-am dat stres unuia din oras cu F10, in linie dreapta cand bagam amandoi piciorul ma indeprtam de el usor usor de la 160-220 km/h si era 2.5 205cp din estimarile mele vazand cum trage raportat la softul meu (clar nu era 2.0 184cp tin minte). Softul meu nu are mai mult de 210 cp( facut la Kenbobo, deci nu e sa zici ceva profi cu dpf on)
    -1 points
  37. Cea mai tare rezolvare! Sincer ma asteptam sa mai citesc cateva pagini cu pataniile de prin service , dar tu ai rezolvat-o schimband masina. Felicitari !
    -1 points
  38. nu inteleg de ce nu ajung 245 cp? cand viteza maxima o ating ambele ... ca sa fi cu 0.5 sec mai rapid ?daca vrei sa folosesti aceea secunda ca sa fi mai rapid inseamna ca iei decizii la limita.
    -1 points
  39. ma predau ... sper sa isi cumpere un x5 cu 3 turbine jumatate... sau sa mai astepte putin sa apara cu 4 turbine :frantics:
    -1 points
  40. Ce buget ai? Degeaba iti zic cat costa intretinerea la F15 a batranului meu, nu cred ca e relevant pt tine.
    -1 points
  41. eu cand va aud ce consum de matiz scoate-ti cu ditamai 2500kg 4x4 si cutie automata imi vine sa ma impusc! poate 8.5% mers constant la 90km/h si cauciucuri late de vreo 300mm. Vreau sa vad consum real! Nu cifre de pe BC
    -1 points
  42. -1 points
  43. la banii astia iti iei un seria 7 xdrive bine dotat...
    -1 points
  44. pai sincer nici un duster nu e rau si ii mai raman 20k pentru femei.
    -1 points
  45. Bafta la vanzare dar in RO nu ai cum s-o dai la banii astia niciodata fie ca e motor nou sau nu. Poporul vrea pret mic.
    -2 points
  46. Masina aia e de la privat. Sa cumpere cine vrea de la ei, eu unul nu iau de la tepari de genul ,sunt pe mobile destule. Pai asa le place sa-si ia teapa...cu vrajeli si poze frumoase pun botul toti. Asta e Romania...
    -2 points
  47. Multumesc Andrei! Vom vedea daca se da sau nu, fiecare masina isi are cumparatorul ei, cu criteriile proprii de selectie. In cazul in care "poporul" din Romania nu o vrea, o pot aduce oricand inapoi in Germania, unde "poporul" cauta touring si probabil vor fi sansele mai bune
    -2 points
  48. Prea târziu! :console: Am citit deja ce ai scris. Ți-ai dat seama cĂŁ ai dat prea multe detalii particulare? Momentan nu e nimic sĂŁ-mi placĂŁ. SĂŁ zicem cĂŁ 35.000 euro (fĂŁrĂŁ legĂŁturĂŁ cu postul unui comentator anterior) ar fi maximul (momentan). Pe sfârșitul anului, pânĂŁ când nu prea se mai vând autoturisme, sper sĂŁ fie o rezolvare pozitivĂŁ și sĂŁ o prezint la ”Mașina mea”.
    -2 points
  49. Atunci poate imi spui si mie cum un Cayene cu 245 de cai face un x5 triturbo dus in 440 de cai doar din soft, din toate punctele de vedere.
    -3 points
  50. Un 525 are 218 CP, deci 245 Cp, pe orice auto de 2 tone, este puțin. :hairy: Sunt prea sĂŁrac :frantics: pentru un auto nou .
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.