Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/04/17 in all areas

  1. Am rezolvat astazi caseta de directie. Am fost la Tramiserv, Targoviste. Caseta s-a reparat, pierdea ulei pe unde intra axul coloanei de directie. A fost curatata, schimbat simering, schimbat bile pentru ca avea si un joc moderat, pus ulei nou. Cu tot cu demontat si montat si geometrie a fost cca 1100 lei. Am schimbat si jantele si cauciucurile, am pus niste jante Enkei cu et 0 si anvelope bf goodrich 235 75 15. Maine o sa postez poze pentru ca abia am ajuns si era intuneric in parcare.
    4 points
  2. Si uite cum te duci sa schimbi distributia la n47 ca sa dormi linistit, iar acum stai cu masina impachetata! Trist ca nu se simt vinovati. La cate distributii au schimbat banuiesc ca isi permit sa iti repare motorul.
    2 points
  3. X5 3.0d 2014 Impozit 2200 RON RCA 1100 RON CASCO 2000 EUR Consum mediu 8.5% Nicio problema pana acum.
    2 points
  4. Analogia cu 6310i este oarecum corecta, dar nu in totalitate. La telefoane impactul tehnologic este mult mai rapid si functionalitatea sporita este argumentul principal pe care-l ofera un gadget de genul in 2017. Un telefon cu cat stie sa faca mai multe, cu atat mai bine. Masinile in schimb au cam ramas la fel, da, a mai aparut un Apple CarPlay, un Android Auto, o cutie de viteze automata foarte performanta, dar la baza o masina face fix acelasi lucru ca in 1990 - in linii mari, este un mijloc de deplasare din punctul A in punctul B. Restul sunt variabile - tinuta de drum, confort, dotari, spatiu etc. Sa nu mai vorbim de pachetul standard de dotari care este neschimbat de ani de zile - chiar si F30-uri mai ies pe poarta fabricii fara faruri cu lupe, fie ele chiar si cu halogen. Mie mi se pare ireal acest fapt. Sa fim seriosi, ce face un E60 face si un F10 si la multe aspecte este chiar peste. Din pacate tot ce e nou are design atractiv si tehnologie avansata (si totusi limitata), dar in schimb dau impresia ca sunt construite sa te tina maxim 5-8 ani, in functie de exploatare. Societate de consum at it's best. Daca discutam strict dpdv financiar, da, este intelept sa vinzi masina cat valoarea ei este la un prag decent si poti recupera o parte din investitie. Mai ajuta si faptul ca este BMW si isi mentine altfel pretul. Si legat de electrice, pana vor fi cu adevarat relevante in Romania, va mai curge multa apa pe Dunare. Prea multa.
    2 points
  5. Am fost cu X5-ul unui prieten pana la braila 2011 4.0 xD 305 cp, am mers in exterior cu 80-100 km/h (adica incet) si pe autostrada pe pilot 130 km/h. Dupa 600 de km am avut consum de 9.0. La intoarcere pe inca 600 km unde am mers mai tare, asta inseamna depasiri mai multe cu accelerari in forta nu neaparat mai tare de 130 km/h constant in exterior, iar consumul pe 1200 km a fost 9.5 L/ 100 km, cand merge blana cu masina scoate un 11-12 in exterior, in oras sub 15 nu scoate. Am mai dezbatut acest subiect cand un coleg vroia X5 acest motor si il interesa consumul si au mai fost colegi care m-au contrazis, pana au venit baietii care au X5 si mi-au dat dreptate. Sunt colegi in Bucuresti cu acest motor care spun ca le ia 18-19-20 (foarte real). Prietenul are roti pe 20 sau 21 pe ea cu anvelope de 305 sau 315 (nu mai stiu sigur), dar nu face diferenta mare la aceasta masina de ex daca pui 19 pe ea...nu scade cine stie ce. Deci cum i-am spus si colegului care si-a luat atunci X5, nu te mai gandi la consum cand vorbesti de masini de genul, adica masini mari/grele cu motoare mari fie ele si pe diesel.
    1 point
  6. Si care e motivul pentru care nu vrei sa spui ce service te-a tratat cum zici mai sus!? "Name and shame!" - cum zic altii cu, coloana vertebrala (nu noi romanii..!). (Si retine ce spune "WIN60".. pentru ca vorbeste DIN EXEPERIENTA!)
    1 point
  7. De acord cu tine. Pe pionion scrie "FRONT" si e cam imposibil sa fie pus invers pionionul. Intrebarea tot ramane, si anume "cum am ajuns cu baia sparta?". Ca sa lamuresc putin aspectul fiscal al discutiei, in septembrie nu am primit nici factura, nici bon. Am plecat doar cu un deviz. Ieri, le-am cerut factura si bon pentru operatiunea din septembrie si mi-au dat. Probabil o sa aiba putina bataie de cap sa introduca factura in contabilitate pentru luna anterioara dar macar am factura. Pentru reparatia motorului facuta cu piesele SH, nu am absolut niciun act.
    1 point
  8. Protectia consumatorului ajuta. Si daca a fost gratis totusi este o reparatie cu piese dubioase. Nu stii ce componente au fost puse si de unde provin. As cere un deviz sau factura chiar cu valoarea zero. Mie personal mie frica de lucrarile facute pe degeaba.
    1 point
  9. Asta aviz fanilor de N47 care spun cĂŁ e un motor fenomenal..ce mare lucuru ĂŽi schimbi distribuția și gata, te mai ține ĂŽncĂŁ 200.000km. Uite cĂŁ și schimbul ĂŁsta de distribuție nu e chiar așa floare la ureche...
    1 point
  10. In ce service ai facut distributia? Ai ceva la mana? (factura , nu deviz)
    1 point
  11. Cam slabe sanse sa cada ceva de sus, sa scape de lanturile principale ale distributiei si sa se opreasca in pinionul pompei de ulei. Iar insurubarea/desurubarea surubului de la pompa de ulei cade. Insa nu cumva sa fi montat aia invers pinonul pompei de ulei si sa decupeze baia exact cum a patit colegul Win60. PS: dupa cum se vede, nu e nicio urma de "ceva" in gaurile din pinion, ca sa spui ca a cazut ceva. Bucata lipsa nu a ramas in scut? Ar fi mai usor de identificat cauza.
    1 point
  12. Am ignorat eroare primita (banuiesc de la size-ul de 2.2 MB) dar sper ca am reusit de data asta.
    1 point
  13. Uite ca exista. Daca ai fi cautat vedeai ca exista acelasi producator cu pret mai mic dar si pret normal. Cele cu pret mai mic sunt reconditionate si de obicei cand cumperi piesa iti cere piesa veche la schimb. Piesa arata ca si cum ar fi noua, ai si garantie dar e reconditionata de producator.
    1 point
  14. Cand ai resetat consumul ultima data? Daca l-ai resetat recent si ai mers doar in oras sau talpa, e normal sa-ti indice asa. Mergi 1000 de km distanta fara sa-l resetezi si ai sa vezi ca media globala va scadea considerabil.
    1 point
  15. pai sincer nici un duster nu e rau si ii mai raman 20k pentru femei.
    1 point
  16. la banii astia iti iei un seria 7 xdrive bine dotat...
    1 point
  17. Care agresivitate? A zis ca ii vine sa se impuste. Acum poate sa o faca.
    1 point
  18. 1 point
  19. Inca este in lucru, urmeaza sa dau comanda de circuitele imprimate si de restul componentelor si sa ma apuc de asamblat. Am adaugat intre timp si functia de auxiliar in cazul in care nu se prefera bluetooth-ul. Slot de USB si card SD am decis sa nu-i mai pun pentru ca eu unul nu-i vad rostul. Iti poti pune toata muzica pe telefon si nu te mai complici cu alte nenorociri, plus ca poti downloada/sterge melodiile din el dupa bunul plac. Atasez aici cateva poze ca sa va faceti o idee despre stadiul actual al proiectului. Per total am lucrat mai bine de 50 de ore iar rezultatul ar trebui sa fie unul pe masura. Desigur, inca e versiunea Beta. O sa urmeze o testare preliminara dupa asamblarea completa sa vad daca va corespunde parametrilor iar apoi le pot livra celor ce doresc sa le achizitioneze. https://imgur.com/a/AcQoc
    1 point
  20. eu cand va aud ce consum de matiz scoate-ti cu ditamai 2500kg 4x4 si cutie automata imi vine sa ma impusc! poate 8.5% mers constant la 90km/h si cauciucuri late de vreo 300mm. Vreau sa vad consum real! Nu cifre de pe BC
    1 point
  21. Asirom fara franciza. Da, e mediu, calculat la pompa, pe spritmonitor. Cui ii pasa de passat-ul tau?
    1 point
  22. Vand navigatie CCC provenita de pe un BMW E60 LCI. Pret 450 euro.
    1 point
  23. am un e91 "pentru femei". Pentru unii soferi, usor de recunoscut in trafic pentru felul ciudat de a conduce, barbatia sta in schimbator manual. Pana la aceasta masina am avut doar masini manuale pentru ca toti sustineau ca automatele sunt defectuase. aceste generatii mai noi de cutii automate sunt excelente, extrem de fiabile si nu inteleg deloc de ce barbatii adevarati nu folosesc cutia pe semiautomat, unde pot "simti" ca au controlul. Despre demaraj, scartait si alte prostii d-astea care nu au ca efect decat sa iti distrugi masina nepreparata pentru drift, se poate obtine si cu automata. Un demaraj normal, fara modul sport, am plecat 0-100 in 9 sec. Oricum in "sport" probabil ca pleaca mai iute decat o manuala. Despre comfort pot spune ca nu se poate pune macar in comparatie. Am condus prin Roma si cu automata si cu manuala si pot spune ca nu as mai alege nicicum o manuala. Este doar o parere personala
    1 point
  24. Mersi! Am facut schimb de ulei, filtre ulei benzina si aer. Ulei am pus Liqui Moly 5 w 40 synthoil hightec, 230 lei bidonul de 5 litri. Am mai schimbat si vascocuplajul, care a fost 200 de lei nou. Si curelele servo si alternator, vreo 60 de lei ambele.
    1 point
  25. 25.30 https://mega.nz/#!boUylJBQ!h9E4f2QrTRq8TI5WIZFpfqB54Mp8EX2qBLpxQlqO7nU
    1 point
  26. Ai uitat sa mai precizezi si depasirea inainte de o intersectie Care asta e si cauza principala producerii accidentului pana la urma.
    1 point
  27. Harpalete, ce viteaz esti tu cand n-ai probleme. Greseli se pot face si in reprezentanta daca esti norocos. Ca la necaz chiar si aia o dau de pereti si tot pe banii tai. Da-i omului un sfat util in situatia data, nu cu ce-ai fi facut tu daca...
    1 point
  28. Tu esti in top 3 Si tu la fel Inca un topic unde vrei sa pari mai destept decat esti Exista si o parte buna in toata treaba asta
    1 point
  29. Mda, atitudine tipicĂŁ de samsar...ma bucur ca "te am citit" ca sa stiu sa ti ocolesc si tie postarile. Din respect pentru ceilalți o sa ĂŽnchei aici offtopicul. Ontopic: dpmdv acesta este un topic ca o povestioara a lui win60 despre pĂŁțania lui si nu e nici pe departe un topic tehnic care te si poate ajuta cu ceva in reparația motorului. Din start nu s a precizat despre ce masina este vorba, codurile de piese schimbate lipsesc cu desĂŁvârșire, pozele la fel ( ne a si asigurat sa nu ne facem prea mari sperante) etc...Win60 a plecat de la premiza ca oricine intra aici pe topic ar trebui sa stie ca este o continuare a unei povești personale, ceea ce e gresit. Plus ca o astfel de reparație nu se face "pe forum" in sensul ca cine se mai lovește de o astfel de problema nu cred ca o sa duca masina la service si o sa i puna pe mecanici sa citeascĂŁ forumul...cu tot respectul pentru acest forum sau oricare altul.
    1 point
  30. Și uite cum dupĂŁ un ĂŽnceput foarte pozitiv al lui WIN60, de a ĂŽmpĂŁrtĂŁși ĂŽntr-un mod pozitiv experiențele lui, se ajunge sa se polueze lamentabil ... pĂŁcat de dorința bunului samaritean, și nu cred ca din rea intenție, ĂŽnsĂŁ unii dintre membrii forumului, ajung sa aducĂŁ conținut ce nu are nici o legĂŁtura cu subiectul. Dragii mei colegi de forum, va propun sa ne ĂŽncadram cu discuțiile strict pe topic "Refacere motor N47". Gândiți-va ca se poate construi un knowledge base ce poate servi multora dintre cei ce navigheazĂŁ, cu real folos și informații pertinente ce pot ajuta, fĂŁrĂŁ a se sta sa se filtreze, dupĂŁ cum sunt pe alte topicurile, hai sa zicem un 10% informație folositoare (poate exagerez) ĂŽntr-un talmeș-balmeș de lucruri ĂŽncâlcite, ca la final sa fii mai debusolat decât ĂŽnainte de a lectura zecile de threaduri. Frecventez de multĂŁ vreme acest forum ĂŽnsĂŁ sunt ĂŽncĂŁ nemulțumit atât de calitatea contentului cât și de modul greoi in a gĂŁsi rapid informațiile de care ai nevoie. Consider ca rolul comunitĂŁții este de a aduce plus valoare prin postare de conținut relevant și la obiect ĂŽnsĂŁ nu observ sa se exercite rolul de moderare la un nivel mai activ. FĂŁrĂŁ doar și poate ca nici eu nu mi-am gĂŁsit locul potrivit unde sa ĂŽmi exprim opinia, ĂŽnsĂŁ simt de ceva vreme nevoia sa ĂŽmpĂŁrtĂŁșesc cu voi faptul ca trebuie fĂŁcut ceva ca nivelul calitativ al forumului sa capete direcția normala printr-o serie de mĂŁsuri evolutive si educative care sa aducĂŁ improvements.
    1 point
  31. 30 masini in 10 ani? O medie de o mașinĂŁ la 4 luni!!! Ori esti samsar de masini ori aberezi...iar dacĂŁ este prima variantĂŁ, nu inseamna ca ai avut 30 de masini ci doar ai vandut 30 de masini
    1 point
  32. Tin sa te contrazic,legat de ideea ca e o motorizare cu probleme.Daca ma luam dupa ce spune net-ul,fĂŁceam cea mai mare greseala.Posesor de 335i,aproape 3 ani si pot spune ca e una dintre cele mai bune achiziții auto de pânĂŁ acum.Practic,masina asta are cam tot ce ti-ai dori:look,sportivitate,ĂŽntreținere decentĂŁ si pot spune si fiabilitate.Nu mai spun de faptul cĂŁ internele motorului sunt forjate din fabrica si de aici usurinta de a aduce un surplus semnificativ de putere cu o cheltuiala foarte mica.Are câteva hibe(ca orice motor)dar nu e de speriat.
    1 point
  33. Ai asteptat doar 9 ani pana sa scrii asta.... :hyper:
    1 point
  34. Atata timp cat pastrezi E60-ul, da, DO IT! Nu da E60-ul!! Deci vrei din Germania (mai bine), doar ca este mai scump ca in tara. Din cei 150 km cat am mers cu F10-ul amicului dupa care am fost sa-l luam, iti recomand sa-l iei cu un minim de 2 optiuni: -functia cu comfort/eco/sport -pilot automat (ACC) cu functia de franare automata la pericole (un singur buton)
    0 points
  35. Da...nu ai de unde sa stii ce sa intamplat deoarece nu ai stat cu ei cand au demontat motor-baie-etc. In locul tau le spuneam sa nu se atinga de masina pana nu stau cu ei acolo ca sa vedem impreuna problema sa eliminam suspiciunile, nu ar fi acceptat, stim cu totii de ce, dar te-ai fi convins dinainte ca era vina lor. Surubul ala arata praf, a impins in baie pana a bubui-o. Surubul la baia mea era scos/desfiletat la maxim din pompa si totusi doar mi-a fisurat baia, mi-a impins in ea, nu mi-a spart-o. Surubul desfiletat nu iesise de pe cantul pompei de ulei, iar lantul a invartit 20 secunde (aveam 150 km/h cand s-a aprins) lantul cu pinion cu tot pe surub, surub stand intre pompa de ulei si peretele baii de ulei. Posibil sa-ti fi pus chiar si alt pinion, eu as fi vrut sa vad cum arata si pe partea interioara. Din spusele lor tie la un moment dat ti-a scapat surubul din pompa daca s-a desfiletat si aia inseamna ca nu ti-a mai bagat ulei, eu ti-am spus 20 secunde i-a luat motorului meu sa mearga ca sa se faca praf arborele+ cuzinetii (posibil sa fi avut o uzura mica ca prima oara nu s-a auzit nimic in motor ci doar tremura usor si nu mergea in regula, dupa ce am mers cativa km a inceput sa bata). Orice trepidatie,zgomot, orice ti se pare ciudat, te duci la ei. Sper sa nu ai nimic, insa doar din ce spun ei acolo tu deja ai uzura in motor daca ma iau dupa ce am patit eu. Si asta cu s-a desfiletat surubul si dupa sa infiletat trebuie sa fii nebun sa o crezi. P.S ca sa intelegi in poze e montat corect, dar acolo e dat motorul jos, nu cred ca stii ca poti pune pinionul invers chiar acolo sub masina pe elevator fara sa dai motorul jos. A mai remarcat cineva un lucru, pinionul este foarte curat (chiar in poza unde este prinsa baia). Eu cand am dat pinionul jos de 100 km rulati, avea o buza ciupita intr-un loc, am ales sa iau alt pinion pe OE (80 lei parca a fost). Era total diferit la culoare fata de cel deja folosit 100 km, arata exact cum arata al tau cica "al vechi". Eu iti spun un scenariu frumos. S-a intamplat ceva acolo surubul a spart baia de ulei, ei au vazut problema pe pozitie initial, au avut pe stoc pinion nou si ti l-au montat pana ai venit tu. Orice ti sa intamplat in toata treaba asta, trebuie sa constientizezi ca surubul a fost desfacut in mers, ca putin, ca s-a gripat pompa, ca s-a insurubat inapoi, a fost desfacut la un moment dat si asta inseamna un singur lucru clar, motorul a mers fara ulei
    0 points
  36. Frumoasa masina! Surprinzator de ieftin RCA-ul pe 12 luni.
    0 points
  37. Ala in primele 6 luni a dormit in masina! 71k fara sa schimbe nimic!
    0 points
  38. Ba are. Eu dețin #95. Iar #73 este tot ĂŽn România.
    0 points
  39. Am vrut,dar n ai cu cine Da,si asta e o varianta Aici,sunt multi care vorbesc din inertie
    -1 points
  40. Ai si tu dreptate, dar pe jumatate. Frecarea metalelor chiar daca nu se invata decat in scolile de profil, mai este si o chestie de logica, din moment de motorul merge cu ungere de ulei si ramai fara presiune de ulei, deci clar nu mai este ulei acolo, motorul trebuia oprit imediat, mergea cu motorul oprit, pana tragea pe dreapta si nu mai trebuia pornit. Alta greseala pornirea motorului considerand ca e rece, dar fara presiune de ulei. Ce legatura are ca motorul este rece, cand nu are ungere, poti gripa motorul si cand este rece.
    -1 points
  41. Nu trebe sa fii universitar ,sa duci masina la un service
    -1 points
  42. Nu prea,e mai greu,acolo stiu despre ce e vorba.Bine,mai depinde si de client. Mai bine i o faceai tu Ce sfat,ca omu vad ca le stie pe toate,numa' p alea bune,nu. A sudat baia de ulei,tu ce sfat i ai da?
    -1 points
  43. Poate ține,depinde si ce pretentii ai de la masina,daca mergi pâna la paine cu ea,poti s o lipesti si cu poxipol,oricum e o carpeala,una din dezmembrari era varianta cea mai ieftina Uite motor reconditionat total,doar il pui pe masina http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-520D-525D-MOTOR-MOTORUBERHOLUNG-M47D20-N47D20-M57D25-M57D30UL-/141807378849?hash=item210460e1a1:g:OnAAAOSw5dNWn0-X Un an garantie fara limita de km,o varianta foarte buna,de exemplu
    -1 points
  44. Refacere=reconditionare=uberholt Sa nu ne cacam pe noi,totusi.
    -1 points
  45. -1 points
  46. Cred ca te agiti prea repede, coduri diferite=motoare diferite=tratamentul pieselor diferit=randament diferit al motoarelor I-am recomandat sa-si caute motor pe acelasi cod
    -1 points
  47. Din pacate,masina asta n o sa mai fie BMW niciodata
    -1 points
  48. Atunci poate imi spui si mie cum un Cayene cu 245 de cai face un x5 triturbo dus in 440 de cai doar din soft, din toate punctele de vedere.
    -1 points
  49. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.