Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/05/17 in all areas
-
Haha, au folosit dalta sa scoata piulita. #babaiatule PS: Lasa masina acolo si spune-le sa se spele pe cap cu planetara. Nu semnezi acceptul reparatiei/de primire pana nu primesti masina in aceeasi stare in care ai predat-o (ma rog, minus componentele afectate de accident, ceea ce nu e cazul planetarei).6 points
-
In prima faza ma afecta ideea ca e prea firava si se indoaie prea usor, dar daca Doamne fereste e vreun incident si se indoaie, tot indoita e tabla. Nu mai conteaza cat de tare, tot trebuie inlocuita. Ckh, si eu sustin acelasi lucru. Pentru pretentiile mele, e suficient. Ca e important si cine ce vrea. Asta e 525 de fapt (2.0 biturbo). Stiu, e mai pacatos, dar om trai si vom vedea. Vorba unui coleg aici, la mine ar trebui sa reziste fara probleme. Eu nici pe actualul E60 n-am simtit nevoia de mai mult, decat poate foarte rar. In rest mi-a fost suficient asa. E drept ca e remapat, dar se misca suficient pentru nevoile mele. Era mai grava lipsa automatei (si implicit a confortului) decat lipsa puterii. Cu urmatoarea vreau sa inclin si mai mult spre confort, de-asta si iau automata. Pentru mine si F10 520d-ul ce l-am avut o saptamana in probe a fost foarte ok, n-am simtit lipsa unui motor mai mare. Stiu ca 3.0 are alt rafinament, dar nu ma intind mai mult decat imi permite patura. Nu sunt om de afaceri, nu am venituri considerabile ca sa tin un 3.0. Din start am pornit focusat pe motorul de 2 litri si preferam single turbo, dar daca s-a nimerit biturbo, asta e. Dotarile sunt mai importante si pe 2.0 simplu nu le gaseam. Sunt convins ca nu voi putea sta cu mainile in san si una alta tot voi retrofita pe ea, dar macar nu foarte multe, ca pe E60.4 points
-
3 points
-
O sa dau o gaura in rezervor, sa curga pe jos si sa urce consumul. Dar, pana una alta, ce cauta cei care nu au X5 pe acest topic?3 points
-
F10...nu merita sa te uiti inapoi...pana la urma cautam masini cat mai noi sa ne bucuram de avantajele tehnologice cu care vin ele si sa nu pierdem atat de mult la revanzare in viitor...indiferent ca e F10, G30, Mercedes sau Audi o sa o transformi in "baby-ul" tau dupa bunul tau plac si o sa treci peste E60... @bmwantony13 - exista folie transparenta cu "self healing" care protejeaza masina de eventualele pietricele...husa aia e urata grav...2 points
-
2 points
-
Salut. Intentia nu este/era sa provoc; era o parere doar. Ar trebui sa invatam sa respectam si parerile altora, ajuta mult. Corect. Ce doream sa spun este ca nu va afla adevarul, si ca nu exista timp fizic pentru asta. Probabil ca nici managementul nu va afla, sau poate cel care a gresit a recunoscut ca e posibil sa fi gresit, dar nu in fata clientului. Gresala lor a fost ca au venit cu explicatii aiuristice cu privire la ceea ce s-a intamplat, punandu-l pe om intr-o ipostaza nemeritata, sau pe romaneste "luandu-l drept prost". Daca spuneau: e posibil sa fie gresala noastra, vom remedia era altceva. Cum scriam mai sus, cu siguranta a fost mai eficient sa repare, decat sa piarda timpul cu reclamatii, clienti nemultumiti, etc. Stii cum e, un client nemultumit va vorbi cu ce putin 8 oameni (din 10), iar unul multumit cu maxim 2 (din 10).2 points
-
Deci sa inteleg ca pana la urma te innoiesti :frantics: Sa fie intr-un ceas bun ce pot sa zic atunci2 points
-
Am avut X5 F15 3.0d 2015 si media era 9.5 cu mers 20% oras Acum am X5 F15 4.0d 2017 si media in bord este tot 9-10 la acelasi stil de mers. Consumurile astea sunt reale si sunt la mers f mult pe DN1B Buzau-Ploiesti de ex unde faci multe depasiri in forta, mers 100 in localitate si 140 in afara2 points
-
ĂncĂŁ nu. Chiar am fost și ĂŽn minunata urbe București, ĂŽn scop de șopinguialĂŁ, și m-am ĂŽntâlnit, acum o sĂŁptĂŁmânĂŁ, și cu vreo 4 bĂŁieți, unul interesat și un ĂŽnsoțitor, care chemase și vreo doi specialiști. Au mĂŁsurat bĂŁieții vopseaua, au testat, chiar și ĂŽn mers mașina și au concluzionat cĂŁ e jumĂŁtate vopsitĂŁ, ba chiar execrabil (cât de mult mi-a plĂŁcut termenu!!!!) și cĂŁ ar trebui sĂŁ mai las 1000 euro cĂŁ trebuie schimbat ambreiajul, deși e bun, dar are nu știu ce arcuri slabe și cĂŁ mașina ar merita cumpĂŁratĂŁ, dar sĂŁ mai las vreo 1000 euro. Bucureșteni finuți! Concluzia este urmĂŁtoarea: ĂŽl mai țin, cĂŁ nu se ĂŽnghesuiește nimeni pe el, deși am tot lĂŁsat (acum e la 9.300 e) sau ĂŽl dĂŁruiesc ĂŽn familie. Ăncerc sĂŁ nu mai fiu șocat cĂŁ nimeni, dar nimeni, nimeni, mĂŁi oameni buni, nu dĂŁ doi bani pe dotĂŁrile ĂŽn plus fațĂŁ de una chealĂŁ!!!! Prețul și prețul! Nu conteazĂŁ cĂŁ e 320, cĂŁ nu e orice 320 chel. Chiar sunt jenibili rĂŁu cumpĂŁrĂŁtorii. Acero știe cel mai bine! Ăi ĂŽnțeleg suferința atât de bine (de la un preț cerut mai mic, deci o plajĂŁ mai mare, ĂŽn teorie, de posibili interesați). F 30 nu reprezintĂŁ niciun upgrade, F 10 e mare și degeaba, F 10 525 ar fi ceva, dar iar problema cu lungimea și riscul de a te ĂŽncurca prin trafic, parcĂŁri, de a face plici vietĂŁți patrupede, 328I consumĂŁ mult și prost, cĂŁ tot e ĂŽnghesuit. DacĂŁ e sĂŁ spargi niște bani, mĂŁcar sĂŁ te hlizești ca prostu la ceva ce-ți umple sufletul de bucurie! Da, chiar poate sĂŁ aibĂŁ un astfel de efect un Bmw frumos și dotat!!!2 points
-
Am rezolvat astazi caseta de directie. Am fost la Tramiserv, Targoviste. Caseta s-a reparat, pierdea ulei pe unde intra axul coloanei de directie. A fost curatata, schimbat simering, schimbat bile pentru ca avea si un joc moderat, pus ulei nou. Cu tot cu demontat si montat si geometrie a fost cca 1100 lei. Am schimbat si jantele si cauciucurile, am pus niste jante Enkei cu et 0 si anvelope bf goodrich 235 75 15. Maine o sa postez poze pentru ca abia am ajuns si era intuneric in parcare.2 points
-
X5 3.0d 2014 Impozit 2200 RON RCA 1100 RON CASCO 2000 EUR Consum mediu 8.5% Nicio problema pana acum.2 points
-
Casco, RCA, impozit,consum, probleme mici sau mari etc. Cum F30 nu e vreo mare schimbare fațĂŁ de E90, iar F10 pare lung, nu foarte spațios și la costuri nu prea departe. Iar dacĂŁ tot e vorba sĂŁ ai probleme cu locurile de parcare, mai bine cu un X5, preferabil dupĂŁ anul 2011. Posibil sĂŁ nu am dreptate... Cei care vor ĂŽmpĂŁrtĂŁși experiențele personale, ar fi util sĂŁ precizeze și ce motorizare dețin și din ce an este autoturismul. Mulțumesc anticipat!1 point
-
Motorul trage foarte bine, sta acul la apa sub jumate, nu consuma ulei. De ce sa il desfac degeaba? Axa cu came si tacheti ar fi in jur de 1000 de lei, nu e problema de bani, insa nu vad sensul sa desfac motorul. Simptomele unei axe uzate este ca nu se tureaza peste 5000 ture. Al meu se tureaza cat vreau eu, insa am evitat sa dau mai mult de 5 mii pana nu ii schimb distributia. Cine stie cureaua cat de batrana o fi.1 point
-
Au fost niste colegi aici care au spus bine ce au spus! Nu semnezi niciun act, ei pot sa primeasca inclusiv si acceptul de plata fara semnaturile tale, insa nu o sa poata sa trimita actele pentru plata dosarului (accept de reparatie au deja, altfel nu ti-ar fi bagat-o in reparatie). Nu trebuie sa faci circ, presa, reclamatii etc, le spui frumos ca te-ai interesat de niste treburi, in cel mai rau caz trebuiau sa te cheme cand au avut dificultati la scoaterea planetarei sa-ti prezinte riscurile (a zis un coleg mai sus) deoarece este o masina veche si este posibil sa nu se desfaca planetara,etc...ca sa se scoata. Ei au ales sa distruga filetul ca sa scoata planetara si acuma te pun pe tine sa platesti. Le spui ca si ei foarte bine pot sa plateasca o planetara SH , din salariu, din propriul buzunar, nu te intereseaza. Le spui ca i lasi 2-3 zile sa-ti rezolve masina cu alta planetara inlocuita. Daca nu e gata masina sau ti-au pus tot planetara ta atunci poti face o reclamatie la protectia consumatorului, nu semnezi nimic pana nu e totul cum trebuie.1 point
-
Nu am apucat sa citest tot topicul, deci nu ma bag sa iau partea nimanui. Doar o mica observatie din prima pagina. In postul cu carcasa crapata se poate vedea directia pinionului (scrie "RNE", care e finalul de la vorne). A.1 point
-
Tocmai am achizitionat un F01 si are angel eyes-ul cu lumini galbene. Cine ma poate ajuta cu informatii in legatura cu schimbarea luminilor in alb? Se schimba doar becurile sau si vreun modul, se codeaza? Si de unde se pot cumpara, de la vreun user sau...? Multumesc anticipat1 point
-
Pff ce nasol. Problema cu cablajul la masinile cu haion e problema mai veche la BMW. Dar de ce nu inlocuiesc cablajul doar si vor sa inlocuiasca telescopul cu totul? Lasa-i sa deschida dosar pe culanta,tu lipeste firele si cand te cheama, te duci si schimbi.1 point
-
La astia foloseam si eu hotelul de anvelope, NU va recomand locatia de pe Iuliu Maniu... mai ciobani decat mesterii de acolo doar la autobaze gasesti. Motivele sunt cam asa: - am cumparat cauciucuri noi, in nici o saptamana in care am mers de 2 zile la servici cu masina si apoi a stat parcata, m-am trezit cu rotile respective aproape desumflate. M-am dus frumos la sediul de pe Bd. Metalurgiei si i-am rugat sa rezolve problema si surpriza, verdictul dat de ei "montaj prost" - depozitul lor de anvelope de pe Bd. Iuliu Maniu pana in iarna trecuta era fix in spate in aer liber, nu mai am pozele in care se vedea clar cum depozitau cauciucurile unul peste celalalt, cate 2-3 seturi unul peste altul in aer liber. Am geamul de la birou fix spre ograda lor. - de cand au "modernizat" depozitul de anvelope nu cred ca se ocupa sa le tina la ceva temperatura constanta sau cum se aude prin diverse locuri, e fix un depozit acoperit cu tabla si cam atat... vara e sauna inauntru, iarna e fix ca afara. Ca si locatie ii prefer pe cei de pe Bd. Metalurgiei pentru orice problema legata de roti(de obicei de acolo le achizitionez si le montez), in afara de indreptat. Indreptatul rotil il fac doar la Sirius.1 point
-
Multumesc; la stopuri dureaza 10s sa dau jos folia; la jante e ceva mai scump sa le schimb; am incercat in primavara sa le vand, nu am primit oferte rezonabile pt ele (max 300e, in conditiile in care setul de cauciucuri noi e 500e); asa ca le-am pastrat, mai ales datorita cauciucurilor (cumparate noi de mine in 2016). Ieri am fost la Bavaria si am facut niscaiva driveteste cu F30 nou B47 190cp si cu F31 2014 184cp; F36 (4 gran coupe) nu au la drive test. Este o evolutie fata de masina mea, dar nu o revolutie - ceva mai silentios, dar nu mult; ceva mai modern in interior si exterior; dinamic in schimb mi s-a parut mica diferenta, ba chiar masina mea trage mai bine, datorita resoftarii. Asa ca am intrat in ceata; nu cred ca are rost sa schimb masina mea cu un alt 320d; n-am condus 325d/328i/330d - probabil ca spre una din astea ar trebui sa ma orientez, si cu dotari similare ca a mea; parca nu as da 22-25.000 euro pe un seria 3, pe care sa il vand peste 3 ani cu 9-10.000. Sa trec la seria 5 - nici de asta nu sunt convins; am condus un week-end masina unui coleg (520d xdrive) si mi s-a parut mai confortabila si silentioasa, dar mai putin placuta de condus, mai deconectata de asflat.1 point
-
e foarte draguta...din punctul meu de vedere, dar se poate remedia usor, ai un mic minus pentru stopuri si jante.1 point
-
O intrebare Cosmin... de ce un e60 are pret ridicat pe mobile in comparatie cu f10? P.S. Cunoastem un coleg care s-a intors la fostul e60 venind de pe 550d.1 point
-
Trebuie surub nou, da, asta este solutia data de programul Rheingold. Se poate monta foarte usor invers, daca nu esti atent.1 point
-
Il mai stiu si eu pe unu cu e60 530d consum mixt 6.5 cu atingeri foarte fine la acceleratie )1 point
-
1 point
-
Omul poate vrea sa se abtina, gen, i se intampla ceva peste 5 luni (tot in garantie este sa stii) si dupa se duce la ei si aia o sa zica "da domne dupa ce ai inceput sa zici de noi ca am facut si am nu stiu ce acum vrei sa vii la noi" desi ar fi anormal din partea service-ului si poate nu ar spune, ar avea ceva ura pe el. Eu sper sa nu fie la un service din Bucuresti unde as indruma pe oricine:D:)), sa vedem daca spune colegul. Nimeni nu-ti face masina pe gratis pe greseala ta, iti arata care a fost problema clar si te pune sa platesti, tot ce au aratat ei este ca a fost vina lor. Tu trebuia sa le zici asa "mai baieti dupa ce ca daca se intampla ceva la motor il platiti cu totul, nici nu trebuia sa-mi spune-ti ca ati schimbat voi pompa de ulei ca sa fie totul ok ci doar sa va faceti treaba". Daca asa arata baia ta, ma gandesc cum arata axul de la pompa de ulei, sau cine stie ce a patit pompa aia in urma interventiei... P.S Nu au cum sa-ti de-a nimic pe piesele schimbate acum, poate doar pe manopera desi lucrarea aceasta ar trebui sa fie in garantia distributiei care ai schimbat-o in septembrie. Devizul nu stiu cu ce te ajuta, nu are nici-o putere, poti face 1000 de devize si sa le stergi dupa, devizele sunt doar un estimat de calcul, nu inseamna nimic, poti sa bagi/stergi cate piese/manopera vrei pe un deviz, sa-l scoti sa i-l dai cuiva sa vada cat il costa interventia respectiva si tu il stergi, nu ai vreo garantie cu devizul. Daca ti-ar da factuta pe manopera ar insemna sa-ti de-a garantie pe manopera parca 3 luni de zile era treaba (asa am si eu la Dacia-Renault). Oricine greseste, important e ca cel care ti-a produs problema respectiva, sa ti-o repare in aceeasi stare cum a fost inainte.1 point
-
Si care e motivul pentru care nu vrei sa spui ce service te-a tratat cum zici mai sus!? "Name and shame!" - cum zic altii cu, coloana vertebrala (nu noi romanii..!). (Si retine ce spune "WIN60".. pentru ca vorbeste DIN EXEPERIENTA!)1 point
-
@mase - am vazut detaliile de care zici dar conteaza cand s-a facut poza!1 point
-
Nu au cum sa factureze piesele second, nu au intrare pt ele Poti primi in schimb factura si garantie pentru manopera de orice fel. O reclamatie la Anaf si ai posibilitatea (cel putin teoretic) sa primesti inapoi suma platita fara factura sau bon fiscal O reclamatie la Anpc ar trebui sa ajute la repararea masinii cu piese noi, originale; nu carpeli ieftine. Eventual ii ameninti ca o sa faci si o constatare la reprezentanta pentru dovada solida. Bine ca nu s-a dus motorul... PS: s-a spulberat si mit-ul ca schimbi distributia preventiv si stai fara griji1 point
-
Si uite cum te duci sa schimbi distributia la n47 ca sa dormi linistit, iar acum stai cu masina impachetata! Trist ca nu se simt vinovati. La cate distributii au schimbat banuiesc ca isi permit sa iti repare motorul.1 point
-
La service au pus pinionul de la pompa de ulei invers. Cum a scris colegul Mircea-si vezi patania lui Win60. Daca nu au scos pinionul inca de la pompa de ulei iti poti da seama din felul cum este montat, adica invers. Daca au scos pinionul au stiut ca asta este pricina dar tot cred ca exista ceva urme pe el din care sa reiese ca a fost invers montat, poate ai facut poze. Nu te lasa la ce spune service-ul.1 point
-
Gata, service-ul s-a spalat pe maini: "s-a gripa pompa de ulei", "NU, SUNTEM PROSTI SI AM MONTAT PINIONUL INVERS" asta este raspunsul corect. Hai ca scapi usor: MOTOR NOU. Dar spune-ne si noua despre ce service este vorba.1 point
-
1 point
-
Care agresivitate? A zis ca ii vine sa se impuste. Acum poate sa o faca.1 point
-
ma predau ... sper sa isi cumpere un x5 cu 3 turbine jumatate... sau sa mai astepte putin sa apara cu 4 turbine :frantics:1 point
-
Hai ca nu e la persoana, ci la ocupatia ei ) Si la vuv se stie ca doar ce are el e bun si scump.la restul "sa fie oare pretul de vina?!?!"1 point
-
Hotul striga hotii. Sau mai bine zis, el se crede un altfel de samsar.1 point
-
andrei_vuv cred ca face parte din samsarii de noua generatie care iti aduc masina la comanda din Germania. dragul nostru coleg, anul acesta am achizitionat un f30 din romania in care am investit doar in distributie si ma aproprii de 15000 de km in 4 luni. e practic problema ta daca tu crezi ca toti romanii sunt samsari. Probabil tu faci parte din categoria oamenilor care tin neaparat ca masina sa fie din Germanian nu conteaza ca o vinde vreun turc, rus sau polonez (zona munchen sau nurenberg), important e ca are miros de germanica chiar daca e posibil sa fie adusa din olanda sau belgia si facute acte de de. Ps. masina a fost aleasa din 3 masini, 2 samsari si un privat1 point
-
Andrei, te-am rugat sa detaliezi ceva mai devreme, te-ai facut ca ploua. Nu inteleg de ce esti asa frustrat pe oamenii care vand masini in ro. Sunt intr-adevar foarte multe care sunt cu km dati inapoi sau full.. si ele de fapt au cateva dotari. Ti-ai luat personal vreo teapa? Sau... ?!1 point
-
Dacã a trecut ceva timp de când ai schimbat antigelul eu zic ca nu e o idee rea sa pui unul nou. Eu tocmai am comandat 2 bidoane de antigel Bmw (albastru- g11) cu 32lei 1.5 litri. Restul pana la ~7 litri pui apa distilatã.1 point
-
are dreptate bimmer90f30, procedura asa este si explicatia e simpla, daca pui bucsele cu bratele lasate libere sa atarne si le strangi in acea pozitie cand suspensia se va comprima dupa lasarea masinii la sol bucsele alea vor sta deja in tensiune si evident vor ceda mult mai repede. Multi habar nu au in service-uri de asa ceva iar aia putini care stiu nu o fac de lene probabil.1 point
-
Dupa aproape 3 ani si aproape 50.000 km parcursi impreuna, masina va iesi la vanzare. Asa ca imi voi permite sa fac un scurt sumar cu ce am facut la masina, poate cel care o va cumpara va continua acest topic. Masina mi-a placut foarte mult, si este in stare foarte buna. Pur si simplu a venit momentul sa trec la un F31 325d sau 328i :sorcerer: Mentenanta - schimbat distributie si kit ambreiaj (~200k km, la Bogdan BM Garage) - 4 revizii (2 la Filaret, 2 la Bogdan BM Garage) - fulie motor, distributie accesorii, tampoane motor, tampon cutie, schimb ulei cutie viteze, cutie transfer, diferentiale) (~175k km la BMW Filaret) - conducta AC + conducta servo (sunt pe undeva prin partea din fata-jos) (~180k km, la BMW Filaret) - amortizoare spate (BMW OE) (~180k km la BMW Filaret ) - racord flexibil evacuare (~190k km, la BMW Filaret) - amortizoare fata (Bilstein B4) (~200k km la Bogdan BM Garage) - discuri si placute fata, placute spate (~215k km la Bogdan BM Garage) - una bucata injector (~185k km, schimbat la BMW Filaret) - mecanism stergator luneta (~180k km, schimbat de mine) - vopsit capota fata (vopsea sarita de la pietricele) - reconditionat actuator cutie transfer (la unii din Arad) - curatat galerie admisie si EGR (~215k km, la Bogdan BM Garage) Retrofituri - sistem de sunet Logic 7 Harman Kardon original (retrofit facut la Neo_Andersson) - pachet M exterior (bara fata originala din dezmembrari, bara spate originala noua - in urma unui incident usor in trafic, pe RCA-ul vinovatului) - grile negre originale - volan M (dezmembrari), schimbator M (nou original) - jante 17" style 161, vopsite electrostatic negru gunmetal - camera marsarier - ornament final evacuare negru lucios Modificari - resoftare si DPF-off - la Powertech Buzau - 219cp masurati pe dyno; masina trage foarte frumos si uniform si poze facute astazi1 point
-
Singurul lucru care imi vine in minte e ca au strans suruburile la brate cu cheia in timp ce masina era in aer, ele se strang la cuplul final doar dupa ce suspensia e pre-tensionata la pozitia normala. Sent from my iPad using Tapatalk1 point
-
Am fost astazi la reprezentanta.. si dupa constatare ...Rupt cablu de la telescopul stanga al haionului.Problema e ca ei nu lipesc firul sau eventual sa monteze 2 papuci....ci considera inlocuirea telescopului...evident 2000 mii lei.Si sa deschida prin culanta.Plus ca nu au pe stoc. sa astept nu stiu cat..pana fac ei dosarul etc.Si cum romanul e carpaci...o sa merg maine la un electrician si o sa cositoresc firul rupt si uite asa rezolv problema.Masina noua cu 38 mii km la bord se rup firele ... sunt foarte curios ce cablaj au pus pe masinile noi.Nu am auzit niciodata la o masina sa se rupa firele Lucrari de mantuiala si masini din ce in ce mai proaste.BMW nu mai fac masini...ce au facut odata.Acum totul e de plastic si nu mai zic calitativ.0 points
-
0 points
-
Au și service-urile partea lor de dreptate. Nu de multe ori vin clienți cu mașinile pe butuci, dar funcționale, fĂŁrĂŁ sĂŁ ĂŽți dai seama - (nu zic cĂŁ e cazul aici). Faci apoi o operație ĂŽn cu totul altĂŁ parte a motorului și 3-4 zile mai târziu mașina moare - din motivul inițial (probabil murea oricum și fĂŁrĂŁ sĂŁ mergi la service) Ce sĂŁ mai zici ca service ĂŽn cazul ĂŁsta? Și sunt multe situații așa. Trebuie și ei la fel sĂŁ fie sceptici și sĂŁ investigheze. Totuși la cum am interacționat cu cei ĂŽn cauzĂŁ de acum aș crede și vĂŁd cĂŁ totuși se remediazĂŁ.0 points
-
Nu ! la banii aia iti iei model nou. masina din anuntul tau nu face mai mult de 24000 la ora actuala ! nu imi spune de km ca aia nu au asa o relevanta sa iti umfle ala pretul cu 10-12 000. am zis 24 000 pt ca are km pe care ii are desi e praf la dotari si nu stiu daca as da nici 24 000 pe ea. daca avea mai multi km spuneam 21-22 0000 points
-
Ne minunam cum va prostiti unul pe altul despre consumurile voastre de 8%0 points
-
Înțeleg și m-aș regăsi în situația asta poate acum ceva vreme. Drepturile consumatorului sunt altele însă; dreptul la opinie, nu mai zic. Nu zice nimeni să denigrezi, să înjuri sau să îți bați joc de un service pentru o greșeală - putem relata situația corect și prin fapte, nu opinii. Orice service mai dă și chix - se întămplă, important e cum reușesc să remedieze problema după. Trăim în era digitală și a informației ușor accesibile - mi se pare corect și normal să fim transparenți total și să ne asumăm lucruri. Când vom învăța și noi să folosim drepurile ce ni se cuvin corespunzător, vom începe să filtrăm mizeriile ușor-ușor. Cu atât mai mult, service-ul a avut o atitudine corectă în cele din urmă, dar nu inițial. Genul ăsta de lucruri trebuie să se schimbe. Așa o dăm în nesimțire și nepăsare și noi rămânem și cu banul luat și cu buza umflată.0 points
-
Eu zic sa treci la Porsche suv 3l d. Din toate punctele de vedere bate x5-ul.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00