Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/17 in all areas

  1. Nu am mai scris de ceva vreme aici insa masina a mai primit intre timp cateva modificari. Dupa cateva luni de vanatoare pe ebay am reusit sa gasesc timurile Performance din carbon si un volan de M3. Am mai schimbat si ceasurile cu unele de 335d pe care le-am facut apoi in stilul celor de M3. Am reusit sa schimb intr-um final si clatitele (scaunele fata normale) cu unele sport cu memorie, iar la exterior am gasit o oferta de nerefuzat pentru Style 513.
    4 points
  2. Hai sa nu ii stricam topicul cu un e60 cu asa grile ) Sunt hidoase cu spume...
    4 points
  3. Multumesc mult am sa le scriu acum
    3 points
  4. @cosmin - e clar ca esti implicat emotional deci greu sa iei o decizie rationala. Dar, din experienta ti-o zic, dintre toate masinile pe care le-am avut cel mai mult regret 1 si asta pentru ca a fost un proiect ca si la tine si am vandut-o atat de repede ca nici nu am realizat ce se intampla. Ma enervase nu stiu ce chestie la masina dupa atatia bani si timp bagati in ea, am pus-o la vanzare seara la un pret foarte mare(speram sa nu se dea cred) si a doua zi deja a venit s-o vada, a apreciat toata munca si mi-a dat cat cerusem. Nici nu are rost sa iti zic cat de rau mi-a parut si imi pare si acum dupa +4 ani de atunci. Am mai avut masini pe care le pusesem la vanzare, si cand au venit cu banii nu am mai dat-o, eram prea atasat de ele, evident am pierdut ceva bani la ele ulterior cand chiar le-am dat . Dar doar 1 regret foarte mult ca am dat-o cand as fi putut linisit sa o tin pana imbatraneam. Daca asa esti si tu cu asta, tine-o sau tine-o si pe asta. Stiu ca mai ai si Passat-ul, nu stiu nici daca ai ce face cu ele, dar sincer eu nu am mai tinut asa la o masina de atunci, poate si pentru ca nu au mai fost niciuna un dreamcar sau pentru ca astea noi mie mi se par fara suflet .
    3 points
  5. Grilele sunt infecte, iar protectia aia...ai gresit...pentru aia cumpara-ti un sprinter sau un transporter.
    3 points
  6. ĂncĂŁ nu. Chiar am fost și ĂŽn minunata urbe București, ĂŽn scop de șopinguialĂŁ, și m-am ĂŽntâlnit, acum o sĂŁptĂŁmânĂŁ, și cu vreo 4 bĂŁieți, unul interesat și un ĂŽnsoțitor, care chemase și vreo doi specialiști. Au mĂŁsurat bĂŁieții vopseaua, au testat, chiar și ĂŽn mers mașina și au concluzionat cĂŁ e jumĂŁtate vopsitĂŁ, ba chiar execrabil (cât de mult mi-a plĂŁcut termenu!!!!) și cĂŁ ar trebui sĂŁ mai las 1000 euro cĂŁ trebuie schimbat ambreiajul, deși e bun, dar are nu știu ce arcuri slabe și cĂŁ mașina ar merita cumpĂŁratĂŁ, dar sĂŁ mai las vreo 1000 euro. Bucureșteni finuți! Concluzia este urmĂŁtoarea: ĂŽl mai țin, cĂŁ nu se ĂŽnghesuiește nimeni pe el, deși am tot lĂŁsat (acum e la 9.300 e) sau ĂŽl dĂŁruiesc ĂŽn familie. Ăncerc sĂŁ nu mai fiu șocat cĂŁ nimeni, dar nimeni, nimeni, mĂŁi oameni buni, nu dĂŁ doi bani pe dotĂŁrile ĂŽn plus fațĂŁ de una chealĂŁ!!!! Prețul și prețul! Nu conteazĂŁ cĂŁ e 320, cĂŁ nu e orice 320 chel. Chiar sunt jenibili rĂŁu cumpĂŁrĂŁtorii. Acero știe cel mai bine! Ăi ĂŽnțeleg suferința atât de bine (de la un preț cerut mai mic, deci o plajĂŁ mai mare, ĂŽn teorie, de posibili interesați). F 30 nu reprezintĂŁ niciun upgrade, F 10 e mare și degeaba, F 10 525 ar fi ceva, dar iar problema cu lungimea și riscul de a te ĂŽncurca prin trafic, parcĂŁri, de a face plici vietĂŁți patrupede, 328I consumĂŁ mult și prost, cĂŁ tot e ĂŽnghesuit. DacĂŁ e sĂŁ spargi niște bani, mĂŁcar sĂŁ te hlizești ca prostu la ceva ce-ți umple sufletul de bucurie! Da, chiar poate sĂŁ aibĂŁ un astfel de efect un Bmw frumos și dotat!!!
    3 points
  7. http://www.ebay.de/itm/BMW-535d-740d-X5-X6-F10-F11-F01-F30-N57-N57D30B-inkl-Abholung-Einbau-/222621815344?hash=item33d54b5230:g:FD8AAOSwWxNYoarB
    2 points
  8. La C7 nu mai sunt problemele astea. Am avut A6 pânĂŁ de curând. Comparând BMW cu Audi - garantez cĂŁ nu vei avea un câștigĂŁtor clar. Au fiecare și bune și rele. Fiabilitate? Toate sunt fĂŁcute cu piese de prin aceleași locuri. SĂŁ nu credeți cĂŁ Audi e lipsit de probleme, la fel cum nu poți visa cĂŁ BMW este fĂŁrĂŁ de cusur Ce n-aș vrea sĂŁ mai fac niciodatĂŁ ĂŽnsĂŁ acum, este sĂŁ mĂŁ ĂŽntorc la mastodont gen A6 doar cu tracțiune fațĂŁ. Bine, la 3.0 nu e cazul, dar ĂŽn niciun caz A6 2.0 fie el și noul motor de 190CP (care este foarte bun dealtfel deocamdatĂŁ)
    2 points
  9. Explicatia ar fi: Pinionul sa fi fost bine pus iar surubul sa nu fi fost bine strans si sa se fi desfacut in functionare sa sparga baia, in acelasi timp pompa de ulei sa functioneze in parametrii normali fara sa afecteze motorul. Cei de la service sa fi dat motorul jos si sa fi strans surubul bine la loc prin gaura formata spunand ca ei au pus pinionul bine de la inceput. Concluzia: Vina este a service-ului oricum ai privi, ai comenta sau ai face supozitii pe tema asta deoarece dupa schimbul distributiei imediat sa se intample nenorocirea! Case close!
    2 points
  10. F10...nu merita sa te uiti inapoi...pana la urma cautam masini cat mai noi sa ne bucuram de avantajele tehnologice cu care vin ele si sa nu pierdem atat de mult la revanzare in viitor...indiferent ca e F10, G30, Mercedes sau Audi o sa o transformi in "baby-ul" tau dupa bunul tau plac si o sa treci peste E60... @bmwantony13 - exista folie transparenta cu "self healing" care protejeaza masina de eventualele pietricele...husa aia e urata grav...
    2 points
  11. 450 € e un DPF after market ...
    1 point
  12. Salut! Iti spun si povestea mea care a fost asemanatoare cu a ta. Cam la aceeasi km am avut si eu "probleme" cu dpf-ul, partea proasta e ca, cam asta este viata lui 200000, curatarea chimica nu o garanteaza nimeni ca ti-l face ca nou, cel mai nasol este ca iti poate afecta turbina, am reafcut-o din cauza lui, face presiune in ea fiind infundat. este mai ieftin sa-i faci curatare, dar eu am optat pentru eliminare. Masina merge perfect, nu scoate fum decat ca orice diesel fara dpf ( daca o calci foarte tare da un puf de fum, e normal, motorina prea multa si nearsa). Opinia mea e ca daca nu vrei sa dai banii pe unul nou, da-l afara. La km astia greu de crezut ca isi mai revine este destul de colmatat. (Din ce m-am documentat, nu face nimic altceva decat sa retina funinginea, dupa care ti-o arde si o da pe toata afara, adica o chestie de imagine , cine crede ca el retine noxele se insala, doar fumul. Asta este din ce m-am interesat. Daca gresesc, nu-i cu suparare daca veniti cu pareri mai bune. Sunt si eu curios, daca cineva care a avut probleme din cauaza dpf-ului, s-a dus repede si l-a inlocuit. (ma refer la un dpf imbatranit si fara mari sperante) Pana la urma este o consumabila. Numai bine! Cum zice si colegul, daca nu ai plobleme din cauza lui, si masina functioneaza bine, lasa-l. Poate chiar nu e colmatat. PS: Sa ai toate bujiile bune pt ca nu isi face regenerarea daca ai una arsa.
    1 point
  13. Curata-l, lasa tiganiile cu soft si dpf off. Eu l-am curatat la Team Service si e ca nou. Cine zice ca nu merge si sa-l dai jos mananca c****t, normal e mai ieftin ))
    1 point
  14. Exista o singura varianta pentru un om onest: inlocuirea DPF-ului.
    1 point
  15. Eu am f10 de aproape un an, pana acum doar ulei, placute, discuri fata si am curatat galeria preventiv, e o masina normala nu mi se pare ca ar avea probleme mari, la toate se strica cate ceva. Masina lui andrei e foarte misto, merita 17k.
    1 point
  16. Domnule fan Audi , nimeni pe planeta asta nu face motoare diesel mai 'nervoase'(cum zici tu) ca BMW.
    1 point
  17. Poti incerca si aici: http://www.ebay.de/itm/BMW-4-0d-N57B30B-X5-X6-740d-640d-535d-Motor-Motoruberholung-/162514929370?hash=item25d6a506da:g:g-UAAOSww3tY7-th
    1 point
  18. Apropo, 525 e tot motor de 2000 cmc dar biturbo.
    1 point
  19. Cand vine F10 in parcare, despartirea de E60 e mai usoara, pana atunci te mai chinui putin.
    1 point
  20. Poze cu noile roti. http://i67.tinypic.com/30kedqd.jpg http://i64.tinypic.com/qs2fwj.jpg http://i63.tinypic.com/30112u0.jpg
    1 point
  21. Xenon pe proiectoare...
    1 point
  22. eu zic sa ramai la e60 ... am avut experiente placute cu masina mi-a adus multe laude chiar daca pe langa masina mai stateau x6 jaguar si chiar f10 ...e60 cu mpachet automata si 3l bine dotat e o masina cu trasaturi parca originale nu vreau sa imi laud masina dar e60 are parca ceva special, v10 a fost ultimul motor pe m5. Am avut un moment ca al tau si ma bucur ca nu s-a intamplat ... am vrut sa il vand sub pretul pietei ... si acum ma felicit ca nu a iesit ... sincer la ce masina as trece in viitor ? tot la e60 lci 2008, 3ld. e chiar rafinata masina... bine proportionata etc. Sunt masini exceptionale pe piata ... dar exista un dar daca nu o simti. Eu zic sa te mai gandesti...e nevoie doar de o singura amintire dupa e60 si o sa pierzi mai mult decat bani.
    1 point
  23. Dupa ce iei nevasta cu asta ramai, strangi bani si pentru Seria 1 ! :hyper:
    1 point
  24. De 3 saptamani?! Pentru un parbriz?! Il fabrica acolo la reprezentanta sau ce? :getlost:
    1 point
  25. Eu nu cred ca si-o repara singur! Baia a fost sparta de efectul slabirii surubului pinionului de la pompa de ulei. Ce ar fi demonstrat?
    1 point
  26. De ridicat masina ti-o ridica oricum, iar cand monteaza bratele noi, nu e obligatoriu sa o coboare cu elevatorul si sa se foloseasca de cric cand o lasa jos, important este sa iti impinga bratul cu cricul cand este sus pe elevator, nu poti sa-i obligi sa se tavaleasca pe jos doar sa-ti tensioneze suspensia, ideea este ca bratele sa nu atarne cand sunt stranse, parerea mea..
    1 point
  27. Eu sustin in continuare ca un 520d pe F10 se misca decent, desi sunt constient ca multi o sa imi sara in cap...
    1 point
  28. e foarte draguta...din punctul meu de vedere, dar se poate remedia usor, ai un mic minus pentru stopuri si jante.
    1 point
  29. Ne minunam cum va prostiti unul pe altul despre consumurile voastre de 8%
    1 point
  30. Am fost cu X5-ul unui prieten pana la braila 2011 4.0 xD 305 cp, am mers in exterior cu 80-100 km/h (adica incet) si pe autostrada pe pilot 130 km/h. Dupa 600 de km am avut consum de 9.0. La intoarcere pe inca 600 km unde am mers mai tare, asta inseamna depasiri mai multe cu accelerari in forta nu neaparat mai tare de 130 km/h constant in exterior, iar consumul pe 1200 km a fost 9.5 L/ 100 km, cand merge blana cu masina scoate un 11-12 in exterior, in oras sub 15 nu scoate. Am mai dezbatut acest subiect cand un coleg vroia X5 acest motor si il interesa consumul si au mai fost colegi care m-au contrazis, pana au venit baietii care au X5 si mi-au dat dreptate. Sunt colegi in Bucuresti cu acest motor care spun ca le ia 18-19-20 (foarte real). Prietenul are roti pe 20 sau 21 pe ea cu anvelope de 305 sau 315 (nu mai stiu sigur), dar nu face diferenta mare la aceasta masina de ex daca pui 19 pe ea...nu scade cine stie ce. Deci cum i-am spus si colegului care si-a luat atunci X5, nu te mai gandi la consum cand vorbesti de masini de genul, adica masini mari/grele cu motoare mari fie ele si pe diesel.
    1 point
  31. 1 point
  32. Cand e funinginea de abia o rupi cu surubelnita, freci la o galerie, egr 2 ore, nu cred ca niste vapori pe admisie sa faca minuni.
    1 point
  33. Sigur ca lucrand in cele doua serviceuri NU AI PROCEDAT CA LA CARTE (cel putin cea a fabricantului!) iar serviceurile alea daca le dai si numele ne faci si un serviciu; sa stim la care sa NU ne ducem. Te intereseaza un scan dintr-un manual de intretinere sa vezi ca bratele se strang pre-tensionate!? Dar, stii de ce se strang de fapt pretensionate? Nu neaparat sa nu ridice masina (pentru ca masina e prea grea..)ci pentru a nu scurta viata bucsele din brate! Pentru ca e ca si cum cineva te-ar conduce la nesfarsit cu bratul rasucit la spate! Poti sa-ti imaginezi asta? Atunci ai inteles de ce se scurteaza viata bucsei: pentru ca va ceda cauciucul din mijloc! Si uite asa apare bataia in bucsa mai devreme!!! Iar service-ul te are inapoi in scurt timp! Doar are nevoie de banii tai.. nu!? Semnat, Un pasionat obsedat dar care respecta instructiunile.
    1 point
  34. Multumesc pentru urari! Cand am zis TMPS, ma refeream la optiunea S2VBA Tyre pressure control, senzori in fiecare roata in valva. Am condus pe pana (masina m-a avertizat, eram pe autostrada, am oprit, m-am uitat luuung la anvelope si pareau OK - nu stiam ca la RFT nu se vede asa evident ca ai pana, am resetat senzorii la valorile actuale ca prostu si am mai mers destul de mult si tare pana la prima vulcanizare ) si mi-am stricat o anvelopa originala, oricum era tocita. Acum le schimb pe toate 4 cu non RFT, Michelin. Roata de rezerva am luat de la bav auto, cam scumpa dar deh ... plecam repede la drum si m-am grabit. Masina am gasit-o pe mobile.de. Era important sa aiba xdrive (ca romanul, eu mai sunt si din Brasov si stau sus pe un deal), bancheta rabatabila, sa nu fie neagra neagra , sa aiba NBT, trapa, facelift, sub 100k km si sa-mi placa. Oricum m-am ales cu tot interiorul negru care initial mi s-a parut f ciudat, acum imi place. Am gasit-o intr-o vineri, am sunat, rezervat, sambata dimineata eram in germania, in 30 de minute de la intrare in autohaus faceam drive test ... ptr mine a fost impresionanta organizarea lor si nr de masini, la prima vedere toate erau la fel. La drive test am plecat singur, am semnat ca daca o busesc platesc 1000 de Euro, aveam dreptul la maxim 100 km si parca 30min - 60min de condus. Dupa drive test era sa nu o mai vad ca cica merge la spalat si e coada. Am insistat, au mai tinut-o; sambata duminica m-am tot uitat la ea.Am vazut si altele insa tot la cea initiala am ramas. Ca si regula le ei, cand primesc o masina noua o baga intr-un service unde sta la rand ptr a fi inspectata vizual si eventual reparate chestiile exterioare. Ii fac si inspectia Dekra care mi-au dat-o si mie. In acelasi timp o pun pe net cu toate ca nu o au fizic in autohaus. Masina poate ajunge si peste 10 zile la ei. Treaba pare destul de dinamica, multe masini intra si ies, multe rezervate ... In final dupa ce te hotarasti sa o iei (poate si datorita faptului ca era Premium Selection), intra iar in service ptr a fi verificata de la A la Z, si treaba asta dureaza inca vreo 7 zile ca si aci e coada. Iese cu un certificat Premium Selection, garantie pe 2 ani, semnat de mecanicul ce s-a ocupat de ea. Daca gasesc ceva nasol, te suna si poti sa renunti la masina chiar daca o pot remedia. Mie mi-au schimbat doar placutele de frana pe fata si discurile. Am venit dupa vreo 7 zile sa o iau, am platit rapid restul de bani, mi-au facut si cadou o vesta reflectorizanta din Shell (nemti, ce sa zici ), mi-au dat toate actele intr-o mapa si asta a fost, in 15 minute plecam cu ea. A doua zi, pe la 6 dimineata am plecat din Munchen, a fost aglomerat in vreo 2 locuri si in final la 11 seara eram in Brasov. imi planuisem sa dorm prin Arad dar adrenalina a fost prea mare, nu eram obosit deloc si am facut 1500 km dintr-una cu mici opriri. Nu recomand nimanui sa opreasca in ultimul Shell din Austria, cel de la Nickelsdorf ... oameni mai dubiosi pe acolo nu am vazut, legendele par a fi adevarate. In rest drumul frumos ... si masina de vis.
    1 point
  35. In 3 luni o cumparam cu 15.000€ )
    1 point
  36. Masina e deosebita. Care e motivul vanzarii daca imi permiti? (Sunt in cautare de exact asa ceva insa pretul e putin mai ridicat decat imi permit sa cheltui - evtl. puteam continua pe privat dicutia daca esti putin flexibil)
    1 point
  37. Nu e rau dom'le nimic. E chiar bine. Pe bune! Pentru Europa/Romania din zilele noastre, Diesel-ul de azi este ideal atunci cand mergi muuult. Ideal! tdi insa, SIGUR E RAU!
    1 point
  38. Pai daca dintre Ilie si bimmer service ti s-a parut mai ok bimmer, da-mi voie sa nu am incredere in nicio recomandare de-a ta.
    1 point
  39. Salut Am un BMW seria 7 740xd 2011 am nevoie de un motor pentru acest model codul de motor este N57S D30B seria de sasiu este WBAKC01050C899383. Astept oferte si preturi cu montaj fara montaj, cat se ofera garantie ? se ofera factura ? Multumesc
    0 points
  40. Normal cĂŁ nu mai reușește nimeni motoare de 2000 bune ĂŽn ziua de azi. Le gâtui pe toate pĂŁrțile cu catalizatoare, EGR, DPF, ETC și ĂŽn același timp ĂŽncerci sĂŁ tragi de ele sĂŁ le faci din ce ĂŽn ce mai puternice. Ăn plus, economie bazatĂŁ pe consum. Care e interesul masiv al BMW/AUDI/etc de a face un motor fiabil mai mult de 5-6 ani de zile? Din punctul lor de vedere LifeTime e 3-4 ani maxim oricum. Mai mult ca sigur dacĂŁ iei un 2.0 nou nu vei avea cine știe ce probleme ĂŽn primii ani de viațĂŁ. Motoarele sunt fiabile - la primul proprietar!
    0 points
  41. Salut Este busit tot motorul si trebuie altul nou sau din 2011,culbutori, bloc motor zob si arbore cotit
    0 points
  42. Salut! Cred că e o greșeală în spritmonitor, că pe 02.10.2017 ai 6.812 km odometer și 4.5L alimentați. Mi se pare puțin. EDIT: lol, era consumul de adblue, nu știam că poți adăuga și asta.
    0 points
  43. Sper sa nu ma ia si pe mine aceasta plictiseala, mie inca imi place cel putin la fel ca la inceput
    0 points
  44. Am avut X5 F15 3.0d 2015 si media era 9.5 cu mers 20% oras Acum am X5 F15 4.0d 2017 si media in bord este tot 9-10 la acelasi stil de mers. Consumurile astea sunt reale si sunt la mers f mult pe DN1B Buzau-Ploiesti de ex unde faci multe depasiri in forta, mers 100 in localitate si 140 in afara
    0 points
  45. A zis mai sus omul...nu are rost sa tina masina scumpa cu motor mare doar pentru cinema-mall in weekend presupunand ca nu se duce la servici cu ea si masina sta pe loc in timpul saptamanii, iar un E60 benzina e ce trebuie pentru asa ceva, sigur o sa ia unul foarte bun, daca nu il ia bun, o sa-l faca bun!
    -1 points
  46. Nu nu. Nu am intrebat de ce a vandut f10-ele, ci de ce a ales e60ul ca inlocuitor. Putea sa mearga pe un seria 3 sau ceva mai nou cu motor mai mic. Si din cate stiu, parca a mai avut un e60,nu?
    -1 points
  47. de curiozitate ai vadut-o pe forum sau te-au sunat de pe OLX?
    -1 points
  48. Eu astept de 6-7 luni sa vina clientul dar nu apare )) dar nici in bataie de joc nu pot sa dau masina cand stiu ca am bagat calitate in masina !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.