Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/17 in all areas

  1. Exista o singura varianta pentru un om onest: inlocuirea DPF-ului.
    6 points
  2. Anuleaza-i si motorul "boss", ce dai atatia bani pe prostii...
    4 points
  3. M-am gandit, de exemplu la a mea am carte service unde vanzatorul imi arata mandru ca s-au facut schimburile la timp. Adica la 30k sau putin dupa. Tocmai de aia zic, la masina asta raul s-a produs deja, nu-mi mai permit sa fac aceeasi greseala ca si el. N-a cazut la el, dar eu daca o tin suficient de mult si fac aceleasi greseli, va cadea la mine. Si avand in vedere ca asa se face schimbul oficial in garantie, ca asta sunt multe, daca nu mai toate. Dar voi luati-o tot ca pe un atac, nu ca pe un sfat
    2 points
  4. Va tot luati dupa cat va arata in bord.. Parca nu ati avea capete pe umeri! Bmw recomanda ce recomanda, chiar si pentru Germania. Daca se fac schimburile in intervalele alea nu apar probleme cat timp masina e in garantie, dar apar dupa. Si nemtii pot numai sa se bucure ca apar dupa, ca sunt destui care sunt fixati pe "totul original", mai ales pe dincolo. Si ei profita, nu mai face nimeni greseala care a facut-o Mercedes in anii 70 sa costruiasca masini si motoare indestructibile. Si pe langa asta, super uleiul Castrol care era Bmw oficial, era si este un amarat de ulei 80% mineral aditivat in draci, ca sa respecte standardul "full synthetic", care e la ani lumina de "100% synthetic" pe care il au alti producatori, nu dam nume ca se considera reclama. Treziti-va ba, pe lumea asta toti vor sa scoata bani de pe voi, nu sa va vrea binele si bunastarea!
    2 points
  5. Ia discuri originale de la reprezentanta Bmw . Du-te la cea mai apropiatĂŁ și comanda de acolo direct . Acum câteva luni era și o reducere la discuri + plĂŁcute + manopera , -30% parca , nu știu dacĂŁ mai e . Eu personal nu mai cumpĂŁr niciodatĂŁ , la nici o mașina , alte discuri decât originale . M-am ars de prea multe ori cu alte mĂŁrci : ATE , ATE POWER , BREMBO , FERODO . La ATE de mai multe ori , la mai multe mașini , nu numai Bmw .
    1 point
  6. 28.000 cash + combinatie cu alt X5 de 09/2011 4.0 xD 305cp, scaune cu memorie, volan M cu padele,etc, masina intretinuta exact de un pasionat si fara nici-o eroare sau ceva. A iesit cam 48.000 masina pe combinatie, ar fi fost ideal sa se vanda X5-ul desi nu apucase sa-l puna la vanzare si sa-i de-a cash un 42-43k gen cash. Urmeaza neaparat revizie+ folii, am bagat vin-ul pe auto records, totul ok.
    1 point
  7. Eu am avut mai multe masini si sunt pe mai multe forumuri, dar atatea probleme cu componentele motorului ca la Bmw n-am vazut nici macar pe forum la Alfa, si ma refer la alea vechi din anii 90. Mai exact probleme ce apar din cauza neungerii corespunzatoare! Si oare de ce, or fi motoarele Bmw asa proaste? Bineinteles ca nu! Dar nimeni care are cat de cat minime cunostinte de mecanica nu ar sta 30000 km pana sa schimbe uleiul, doar pentru ca asa ii spune dumnezeul computer de bord. Mai ales cand uleiul BMW este cum este. Uite de-aia sunt o gramada de motoare Bmw cu tacheti, arbore cotit, culbutori, etc distrusi. Faceti cum vreti, sunt banii vostri pana la urma, nu ai mei. Dar mi se pare socant cum oamenii inca mai pot pune botul la chestii de genul "long life" si alte prostii de marketing! Rectificare arbore cotit se facea la dacia 1300, de atunci eu nu am mai auzit la masini moderne sa desfaci motorul si sa gasesti uzura excesiva. Motorul ar trebui desfacut doar in cazul in care s-a rupt distributia si s-au indoit clapetele.
    1 point
  8. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-06-2005-E90-BMW-320i&diagId=52_3185 Piesa 17, multumesc!
    1 point
  9. bv boaska.... de cat timp ai masina? stii, e vorba romaneasca: daca taceai, filosof ramaneai
    1 point
  10. http://www.germanautobreakers.com/ekmps/shops/bmwswpares/images/bmw-1-3-5-series-n47-2.0l-diesel-engine-508-p.jpg
    1 point
  11. Filtrul dupa 200k km are/va avea inauntru cenusa ramasa in urma regenerarilor. Aceasta nu iese usor deloc, practic nu iese fara procedura speciala.. Nu am azit sa garanteze cineva eliminarea completa si implicit garantarea functionarii inca 200k km! Dupa 200k km regenerarile vor fi din ce in ce mai dese daca nu se incearca o curatare profesionala..
    1 point
  12. Curata-l, lasa tiganiile cu soft si dpf off. Eu l-am curatat la Team Service si e ca nou. Cine zice ca nu merge si sa-l dai jos mananca c****t, normal e mai ieftin ))
    1 point
  13. Nu am mai scris de ceva vreme aici insa masina a mai primit intre timp cateva modificari. Dupa cateva luni de vanatoare pe ebay am reusit sa gasesc timurile Performance din carbon si un volan de M3. Am mai schimbat si ceasurile cu unele de 335d pe care le-am facut apoi in stilul celor de M3. Am reusit sa schimb intr-um final si clatitele (scaunele fata normale) cu unele sport cu memorie, iar la exterior am gasit o oferta de nerefuzat pentru Style 513.
    1 point
  14. Suficient de imputita incat sa te lase in drum spre Grecia si sa merci pana acolo in sort la bustul gol. Cam asta e patania unui amic.
    1 point
  15. Nu despre asta e vorba, clar e vina service-ului de la inceput, problema este ca dupa 20.000 km daca i trepideaza motorul si vede valori de 2-3 la injectoare, o sa creada ca e din injectoare prima data. Din cauza problemelor la arbore, bat pistoanele din cauza cuzinetilor mancati si a arborelui uzat si valorile pe injectoare sunt praf.
    1 point
  16. Explicatia ar fi: Pinionul sa fi fost bine pus iar surubul sa nu fi fost bine strans si sa se fi desfacut in functionare sa sparga baia, in acelasi timp pompa de ulei sa functioneze in parametrii normali fara sa afecteze motorul. Cei de la service sa fi dat motorul jos si sa fi strans surubul bine la loc prin gaura formata spunand ca ei au pus pinionul bine de la inceput. Concluzia: Vina este a service-ului oricum ai privi, ai comenta sau ai face supozitii pe tema asta deoarece dupa schimbul distributiei imediat sa se intample nenorocirea! Case close!
    1 point
  17. Xenon pe proiectoare...
    1 point
  18. Nu am apucat sa citest tot topicul, deci nu ma bag sa iau partea nimanui. Doar o mica observatie din prima pagina. In postul cu carcasa crapata se poate vedea directia pinionului (scrie "RNE", care e finalul de la vorne). A.
    1 point
  19. mcliviu, daca motorul are o uzura foarte mare acum!?!??! sa fie fericit ca 4 luni ii merge si peste 4 luni ii pica....ce sa spuna cei de la service, ca pica oricum?!!?!? ) e clar ca au remediat problema inainte de a veni el sa vada motorul pe banc....altfel, tu ca om...si croitor daca esti, nu poti spune ca un surub s-a desfiletat si infiletat la loc ) zici ca suntem in desene animate sa beleasca in plm ochii...probabil si-au luat fumuri prea mari de la atata lauda. eu nu as fi plecat o secunda din service pana nu demontau de la primul la ultimul surub masina.
    1 point
  20. Chiar nu te inteleg... De ce insisti aiurea cu o intrebare de genul "care e de fapt nemultumirea ta?". Daca intentia ta e sa ma faci sa scriu vrute si nevrute, nu o sa-ti reuseasca. Daca ai o explicatie pertinenta la ceea ce am patit, te ascult cu mare placere, daca nu, sa stii ca nu o sa raspund provocarilor tale. Cat despre reprezentanta, daca explicatia lor era similara cu a baietilor de la Service Scream (Tezparii), probabil ca plateam pentru reparatie in prima faza dar iti garantez ca imi recuperam banii prin alte mijloace! Parerea mea e ca nu are sens sa tot lungim discutiile despre ce m-a suparat, cine e vinovat, care e starea mea de spirit dupa incident, atitudinea service-ului, etc... As aprecia daca m-ati putea lamuri din punct de vedere tehnic cum am ajuns cu baia sparta.
    1 point
  21. Si care e motivul pentru care nu vrei sa spui ce service te-a tratat cum zici mai sus!? "Name and shame!" - cum zic altii cu, coloana vertebrala (nu noi romanii..!). (Si retine ce spune "WIN60".. pentru ca vorbeste DIN EXEPERIENTA!)
    1 point
  22. Si uite cum te duci sa schimbi distributia la n47 ca sa dormi linistit, iar acum stai cu masina impachetata! Trist ca nu se simt vinovati. La cate distributii au schimbat banuiesc ca isi permit sa iti repare motorul.
    1 point
  23. Cam slabe sanse sa cada ceva de sus, sa scape de lanturile principale ale distributiei si sa se opreasca in pinionul pompei de ulei. Iar insurubarea/desurubarea surubului de la pompa de ulei cade. Insa nu cumva sa fi montat aia invers pinonul pompei de ulei si sa decupeze baia exact cum a patit colegul Win60. PS: dupa cum se vede, nu e nicio urma de "ceva" in gaurile din pinion, ca sa spui ca a cazut ceva. Bucata lipsa nu a ramas in scut? Ar fi mai usor de identificat cauza.
    1 point
  24. Poti inregistra masina pe DE si poti cumpara ce serviciu doresti de acolo chiar si cu card bancar romanesc. Infrastructura mentionata mai sus este una singura la Munich, doar BMW USA are servere separate de Connected Drive. Pe Romania nu ai ce activa mai mult decat Online, Remote Services, Carplay si eventual Concierge. RTTI, ParkNow, Online Entartainment nu functioneaza in Romania si nu din cauza BMW ci a furnizorilor externi de date. Digital Charging Service, Online Fahrtenbuch sunt inutile in Romania. Teleservice poti activa la un dealer de Romania dar nu am auzit pe niciunul pana acum sa isi sune clientii cand primesc notificarile in portal. BMW Romania nu are absolut nici o treaba cu serviciul Connected Drive, totul tine de BMW AG, Romania nu este singura tara din UE unde sunt limitate.
    1 point
  25. Bafta la vanzare dar in RO nu ai cum s-o dai la banii astia niciodata fie ca e motor nou sau nu. Poporul vrea pret mic.
    1 point
  26. Tot respectul pentru ca a incercat sa scrie in limba romana; se intelege usor ceea ce spune, si sunt info relevante pentru cel care a lansat acest topic; sunt o gramada de conationali ai nostri care scriu asemanator in acest forum. Eu nu am auzit vreodata un englez care sa comenteze ca scriu prost in engleza, si sunt sigur ca fac o gramada de greseli.
    1 point
  27. Omul e foarte multumit de M4 ca daily driver, drept urmare si-a comandat si urmatorul M4 facelift, daca nu era multumit isi lua altceva, ca bani are, ce sa detalieze?
    1 point
  28. Daca iti permiti si iti doresti un M,cumpara-l fara ezitare! Lasa deoparte toate "dezavantajele" si ratiunea,da-i talpa si zambeste!
    1 point
  29. Am vazut retusuri cu colourlock si e o mare mizerie,mai ales la pielea cu textura.Unde este retusat este fin si in rest modelul pielii.Merge cat de cat doar la nappa care este fina.Cea mai sfanta ramane schimbarea petecului afectat.
    1 point
  30. Majoritatea va plangeti de Lukoil, dar eu bag de aproape 4 ani de la ei si nu am nici cea mai mica problema. In Polo 6R bag cea de 95, iar in 323i alternez intre ecto 98 si 95 normala.
    1 point
  31. alex ce rost are postul tau cu +1 ?
    1 point
  32. @Claudiu320d Da, filtrul e o prostie, il scoatem + inca 1 autocolant cu Mpower castigam instant 50 cai, si dam fum la fraierii aia saraci care sunt pietoni, ca cu tractorul, ce mama naibii! Si dam spaga sa trecem itp-ul, si iar dam fum la fraieri inca 2 ani! Daca mai urla si manelele din masina in timpul asta, iti inteleg perfect punctul de vedere, stai linistit. ON topic: Dupa cum ai vazut, filtrul in momentul asta e mai ieftin de 500 euro, fata de peste 1000 cat era acum ceva timp. Chiar cred ca nu e o investitie atat de mare, din moment ce ai ales sa-ti cumperi Bmw si nu un logan.
    0 points
  33. segmenti uzati,cilindrii ovalizati de la uzura,simeringuri supape sarite, supapa PCV defecta. Astea dau consumul de ulei Sfatul meu e sa mergi la un meserias care are habar de bmw-uri sa faci constatare la el ,sa iti zica ce-ai putea avea defect In cazul tau nu te ajuta nici un 5w40, mai degraba te-ai orienta spre un 5w50 sa mai stopezi consumul : valvoline VR1 5w50 sau mobil1 Peak Life 5w50.
    0 points
  34. Inginere, tu habar n-ai cum functioneaza si care e rolul unui filtru de particule daca spui ca poleaza in timpul regenerarii. Dar asa e romanul, de ce sa schimbe filtrul sau sa ii faca tratament chimic cand poate pune flexul si aparatul de sudura pe el si gata, a rezolvat problema cu costuri minime. Niste prosti nemtii astia ca pun atatea “cacaturi” pe masini care polueaza. Noroc cu romanii ca le arata ei cum sta defapt treaba.
    0 points
  35. Nu inteleg dai 45mii euro pe o masina si in loc sa o verifici la reprezentanta care costa 100 euro si afli starea masinii
    0 points
  36. Nu am verificat, cum am spus daca ma duceam eu dupa orice masina pentru mine o verificam:D...ar fi mai sigura treaba din ce am inteles, se vede istoricul cu schimburi pe navigatie.
    0 points
  37. Salut! Iti spun si povestea mea care a fost asemanatoare cu a ta. Cam la aceeasi km am avut si eu "probleme" cu dpf-ul, partea proasta e ca, cam asta este viata lui 200000, curatarea chimica nu o garanteaza nimeni ca ti-l face ca nou, cel mai nasol este ca iti poate afecta turbina, am reafcut-o din cauza lui, face presiune in ea fiind infundat. este mai ieftin sa-i faci curatare, dar eu am optat pentru eliminare. Masina merge perfect, nu scoate fum decat ca orice diesel fara dpf ( daca o calci foarte tare da un puf de fum, e normal, motorina prea multa si nearsa). Opinia mea e ca daca nu vrei sa dai banii pe unul nou, da-l afara. La km astia greu de crezut ca isi mai revine este destul de colmatat. (Din ce m-am documentat, nu face nimic altceva decat sa retina funinginea, dupa care ti-o arde si o da pe toata afara, adica o chestie de imagine , cine crede ca el retine noxele se insala, doar fumul. Asta este din ce m-am interesat. Daca gresesc, nu-i cu suparare daca veniti cu pareri mai bune. Sunt si eu curios, daca cineva care a avut probleme din cauaza dpf-ului, s-a dus repede si l-a inlocuit. (ma refer la un dpf imbatranit si fara mari sperante) Pana la urma este o consumabila. Numai bine! Cum zice si colegul, daca nu ai plobleme din cauza lui, si masina functioneaza bine, lasa-l. Poate chiar nu e colmatat. PS: Sa ai toate bujiile bune pt ca nu isi face regenerarea daca ai una arsa.
    0 points
  38. Metabond C3 LL04 - pt. BMW & mercedes
    -1 points
  39. Masina aia e de la privat. Sa cumpere cine vrea de la ei, eu unul nu iau de la tepari de genul ,sunt pe mobile destule. Pai asa le place sa-si ia teapa...cu vrajeli si poze frumoase pun botul toti. Asta e Romania...
    -1 points
  40. Multumesc Andrei! Vom vedea daca se da sau nu, fiecare masina isi are cumparatorul ei, cu criteriile proprii de selectie. In cazul in care "poporul" din Romania nu o vrea, o pot aduce oricand inapoi in Germania, unde "poporul" cauta touring si probabil vor fi sansele mai bune
    -1 points
  41. BMW X X5 https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GjAxl.html Nu e a mea. Vezi ca s-ar putea sa fie mai bun un Cayenne de 245 cp si ca s-ar putea sa iti consume mai mult putin decat 9 litri “mediu”...
    -1 points
  42. Interiorul la prima e chiar urat. Asa arata a mea, personal imi place mai mult.
    -1 points
  43. Cand vine F10 in parcare, despartirea de E60 e mai usoara, pana atunci te mai chinui putin.
    -1 points
  44. Ideala ar fi o mașinĂŁ ĂŽnmatriculatĂŁ, care sa aibĂŁ piese schimbate, ingrijita și dotatĂŁ.
    -1 points
  45. -1 points
  46. Eu am trecut pe Edge 5w40, masina are 283K. in 15K. cat tin uleiul nu completez, are ceva minus pe joja dar f. putin. In schimb motorul e mai silentios decat cu 5w30.
    -1 points
  47. Nu caut o mașinĂŁ scoasĂŁ la vânzare special pentru mine, sigur va fi ori mai scumpĂŁ (și nu ĂŽn mod ĂŽntemeiat) ori mai puțin dotatĂŁ sau cu km prea mulți pentru prețul cerut, deci tot prea scumpĂŁ pentru ceea ce este. O mașinĂŁ SH bunĂŁ nu o gĂŁsești bĂŁtând din palme, dureazĂŁ ceva timp. E90-ul l-am luat dupĂŁ 6 luni de cĂŁutĂŁri și vizionĂŁri.
    -1 points
  48. Al meu era twinpower turbo si nu avea joja de ulei.... cred ca ai vazut altceva Motorul tot n47 de aceea am crezut ca nu exista joja de ulei in general.... spre ex la e60 iarasi nu aveam joja la ulei motor n52 deci sorry...
    -1 points
  49. Motoarele astea M 47 nu au probleme la semeringurile de supape, eu iti recomand sa treci la 5w40, consumul daca se mentine este pe la ax de la turbo, la km. tai are ceva uzura.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.