Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/10/17 in all areas
-
Nu e masina de show, e masina de zi cu zi si o fisura de cativa mm nu inseamna o janta sparta. Pune 19” pe E90 sa vedem cat de mult iti permiti sa schimbi cate o janta care nu prea se gaseste. Imi pare rau pentru titlul topicului, dar sa fii pasionat de o marca sau de automobile nu inseamna ca trebuie sa ai o masina țiplĂŁ. Inseamna sa ai o masina mai intretinuta peste media in care se intretine o masina cu care iti faci doar treaba. Respect parerea ta, si mie mi-ar fi placut sa nu se fi fisurat si sa spun ca nu am o “tiganie” de sudura, de carpeala( cum ii spui tu, dar pe care inca nu o am), dar uite ca se mai intampla si asta nu inseamna ca nu ma face pasionat sau masina nu e de pasionat sau ca trebuie sa schimb titlul topicului pentru ceva care a inceput in familie. Nu vreau sa continui acest subiect pentru ca nu vreau sa incep sa jignesc pe nimeni, dar te rog spune-mi, tot ce ai pus tu masina, sunt doar piese noi?6 points
-
ete ....asta nu este un raspuns diplomat! asta cu "Dumnezeu e sus si vede" nu se aplica in cazul asta. ca sa inteleaga orice om: o pompa de ulei blocata inseamna motor distrus. vrei sa probezi? scoate uleiul din motor si lasa-l pornit 1 minut.4 points
-
Slabe sanse sa se gripeze pompa, doar din lipsa de ulei ,si daca ajunge sa se gripeaza pompa , motorul e dus de mult. (Win a schimbat un motor pentru 60s de mers fara presiune de ulei). Nu vad de ce vrei sa ii scuzi pe ei de vina, avand in vedere ca doar dupa ce au schimbat lantul de distributie +pinionul de la pompa au inceput si problemele. Daca ar fii umblat la geamul stanga spate , era de inteles ... dar in cazul asta , este clar cine este principalul suspect, cu siguranta si vinovat.4 points
-
Da mah , dar stii ca s-au aliniat planetele in ziua aia !!! In plus de asta a mai intervenit soarta ,ghinionul si nah , s-a stricat acuma ... Dar lasa ca iti montez eu gratis o baie si o pompa sh de la un motor ce il am aici... (asa sa nu ma mai vorbeasca lumea pe la spate). Daca este cum zice el, Sorin , tipul de la service ... e un act de caritate cum nu prea se vede pe la nici un service. Poate asa si este, omul a vrut sa isi spele pacatele sau chiar a vrut sa il ajute pe colegul nostru. ''We will never know''3 points
-
Si ar trebui sa aruncam niste jante ca valoreaza 1000E pentru o sudura de 1cm ? Scuza-ma, dar esti foarte prost. Exagerat de prost.3 points
-
... Daca il poti intreba inca o data cum poate el sa explice ca "s-a blocat pompa"...?? ..Printr-o explicatie cat se poate de profesionala (sau pe intelesul tuturor), il cred/credem. Altfel e vrajeala, adica minciuna. Deci sa explice cum s-a blocat pompa de ulei cat mai tehnic sau mai putin tehnic. (si daca se mai poate si cum de s-a spart baia exact acolo in spatele motorului unde e surubul acela, daca nu din proasta prindere a lui!?)3 points
-
N-a fost vorba de niciun martor rosu la mine. Daca vedeam rosu in fata ochilor, sigur nu as fi mers pana la prima benzinarie cu masina pornita. Ma gandesc ca acum sigur montam motorul SH luat de la dezmembrari daca ignoram martorul de presiune ulei...3 points
-
@chitsro, nu e nicio suparare ca ai cerut parerea celor de la Service Scream (Tezparii) - inteleg ca ii cunosti bine. Depinde cum ai explicat si tu ce s-a discutat in thread-ul asta, dar mesajul lui Sorin mi se pare unul foarte defensiv si da impresia ca se apara in fata unor acuzatii mincinoase. Mie nu mi s-a parut ca am pornit thread-ul cu acuzatii si nicidecum nu am incercat sa ascund ce s-a intamplat/discutat in service intre mine si ei. N-am trucat nicio poza, v-am explicat problema avuta, v-am spus cauza gasita de service de la care a pornit dezastrul si, absurda fiind, am cerut si parerea unor oameni care eventual pot clarifica ce s-a intamplat mai exact. Again, recititi ce am scris pentru ca nu am acuzat. Cat despre factura pentru piesele SH, am stabilit de comun acord ca nu se poate face factura si am inteles lucrul asta. Totusi, de ce nu pomeneste nimic de factura/bonul omis pe data de 14.09.2017? Macar de nu pomenea de facturi si bonuri in mesajul de mai sus. A fost nevoie sa cer eu explicit lucrurile astea, doua saptamani mai tarziu. Pe thread-ul dedicat celor de la Service Scream (Tezparii) am citit ca foarte putini au primit vreun document fiscal de la ei. Nu e nevoie de niciun raspuns la ultima intrebare pusa de mine. E doar o intrebare retorica... In rest, asa cum zice si el, "Dumnezeu este sus si vede"...3 points
-
2 points
-
Sa incerc sa ating tot ce s-a mai dezbatut intre timp... Baia sigur era sparta. Daca au lasat-o pe a mea, inseamna ca au sudat-o. Nu cred ca e cazul. Deci, sunt aproape sigur ca au montat baia SH avuta in service. Legat de starea pompei, lunea seara, cand au desfacut motorul (care de fapt zacea pe un palet de dimineata/pranz), eram si eu acolo. Panicat si neatent fiind, nu pot sa zic ca am bagat de seama cum se invartea axul pompei *exact* dupa ce au dat jos baia si respectiv capacul de la distributie. In schimb, am vazut ca dupa ce au desfacut complet surubul de la pinion si pe urma strans surubul inapoi (fara vreo cheie dinamometrica), pinionul se invartea greu de tot cu mana (nu am pus eu mana). Pe urma, George a spus convins ca s-a gripat/blocat pompa, de aici si problema. Pompa "noua", nu am vazut-o cu pinion pe ea si nu stiu cum se rotea cu surubul strans. Parerea mea e ca pompa s-a defectat (daca chiar era defecta) ca efect al spargerii baii si nu pompa a fost cauza spargerii. Cum ziceati si voi, o pompa gripata are alte simptome si alte consecinte asupra motorului. Cat despre ce pompa am pe masina, nu stiu sa raspund pentru ca nu am fost in service sa vad ce au montat. In seara respectiva, plecasem inainte sa se apuce de montat. Tot ce am vazut a fost ca au curatat cu un spray o alta pompa, care a fost adusa de altundeva. LE: Acum am citit ce ziceati de pompa "crapata/gripata". Daca era "crapata" sigur zicea George "pff, e crapata", nu l-am auzit, deci probabil nu era crapata. PS: Probabil ar trebui sa consideram thread-ul asta "dosar clasat" pentru ca misterul din spatele problemei nu o cred sa-l aflu/aflam niciodata...2 points
-
Da, si pe mine ma mira postul lui. Si eu am style 128, iar o janta pe spate am sudato pentru ca s-a fisurat putin pe interior buza. Sunt oem, stim cu totii cat de greu se gasesc style 128, 166, 172...ce ar trebui sa fac? Sa le arunc ? Merge foarte bine de vreo 30000km, culmea. Vorbim de jante originale, nu panarame din "fier".2 points
-
Daca ne linistim putin si o luam logic si rational, analizand pozele si efectele problemei, putem trage o concluzie cat de cat concludenta. Din poze se vede clar ca surubul de la pompa de ulei a batut si frecat baia destul de bine, lucru care in opinia mea nu se putea intampla intr-o fractiune de secunda, moment in care pompa de ulei s-a gripat subit. Baia aia de ulei nu se sparge atat de usor. Eu zic ca daca pompa se bloca, socul era atat de mare incat lantul cat si pinionul ori se rupeau pe loc, ori surubul zbura efectiv, lantul o lua la fuga si posibil rupeai distributia. Cel mai probabil a avut loc o eroare omeneasca, o neatentie, ori acel surub nu a fost nou asa cum se recomanda, ori acel surub n-a mai fost tratat cu pasta de blocare Loctite, ori nu a fost strans suficient si de la vibratii s-a desurubat usor dar sigur, incepand sa bata in baie pana cand a spart-o. Astfel se explica si faptul ca pompa a functionat bine-mersi, iar motorul nu a ramas fara presiune de ulei. Asa cum spun si colegii, 40-60s cu 0 presiune de ulei sunt fatale motorului, ceea ce la tine se pare ca nu este cazul. O intrebare: ai vazut pompa de pe masina ta? Cea blocata? Ti-a demonstrat cineva ca e blocata? Intreb pentru ca este posibil ca pe masina acum sa ai tot vechea ta pompa si totul sa fi fost doar un pretext ca sa nu cada rau service-ul. In fine, speculam, vorba aia, adevarul numai Dumnezeu il stie. Bine ca s-a rezolvat fara scandaluri interminabile.2 points
-
Asta deja e genul de discutie cine o are mai mare sau concurs pe valorile tehnice ale masinilor din surprizele turbo, pentru cei ce au trait acea epoca. Este normal sa existe diferente intre cele doua marci, unele doar de marketing, gen 0-100 km cu 0.7 seconde mai rapid (cine dracu' se uita la asa ceva, mai ales ca in viata de zi cu zi apar atatea variabile incepand cu marca de anvelope, cantitatea de combustibil din rezervor, ceea ce face ca rezultatele sa fie aleatorii), precum si diferente in constructie si solutii tehnice(fiecare incearca sa foloseasca componente deja existente in grup/portofoliu, sau e la furnizorii traditionali)- din motive de optimizare a costurilor, precum si diferente menite sa fidelizeze/atraga o anumita clientela (ambele firme produc modele "globale", si chiar daca sunt ceva mici diferente la finisari/motorizari, cerintele clientelei in Europa nu sunt aceleasi cu cele ale americanilor, chinezilor sau arabilor). Ce e mai ingrijorator pentru cei ce considera automobilul mai mult decat un mijloc de a calatori din punctul A in punctul B este faptul ca asistam la o uniformizare, si diferentele intre marci devin insesizabile...acolo este drama consumatorului.2 points
-
Ai nervi de otel, nu gluma. Când sunt tratat ĂŽn felul asta, pe banii mei, ĂŽmi cam vin piticii pe creier. Tipic romanesc, avalanșa de clienți mai mult sau mai puțin mulțumiți atrage un comportament superficial din partea prestatorului.2 points
-
Daca m-ai cunoaste in afara forumului, ai fi socat de cat de calm pot sa fiu in situatii in care altii ar sparge tot ce ar vedea in jur. Nu mi-e frica de nimic (in contextul acestui thread ) si nici nu mi-au impus cei de la service nimic, dar daca pur si simplu am vazut ca nu am cu cine sa ma inteleg, am zis ca nu are sens sa ma agit si sa ma enervez... Numele service-ului n-am vrut sa-l scriu sa nu creada unii ca am pornit un thread pe forum doar ca sa fac reclama negativa unui service care face totul pentru a face clientii multumiti!2 points
-
@X X L ma scuzi pe mine personal ca BMW nu are by default Xdrive pe F10 535d. Am sa discut personal cu ei sa remedieze problema. Urs? de ce? eu vin cu argumente voi veniti cu banuieli. Daca acest forum nu sustine argumentele si sustine banuielile atunci banuiesc ca un BMW bate la orice ora un 911 GTS.Si consuma 2L la 100km. Deja eu personal devin off topic si nu vreau sa incep cu stangul. Mai pe scurt pentru cine chiar este interesat de aceste comparatii puteti vedea linkurile de mai sus ( nu banuieli ) Si DA BMW`ul este o masina premium cu mult timp inainte ca Audi sa se poata gandi la asa ceva. Daca nu exista concurenta pe piata BMW si Daimlerul erau si acum lideri si toti ne caram cu motoare de maxim 200 cai pentru ca neavand concurenta nu se chinuiau sa ajunga unde sunt astazi. Este si o vorba inteleapta. Daca nu am fii diferiti unii de altii si azi am sta cocotati prin pomi si am da in cap femeilor pentru a ne satisface nevoile. L.E:+1 Dragos. De asa ceva vorbesc eu... argumente. Si da sunt de acord cu tine. Discutia a pornit de la un coleg de mai sus care spunea ca BMW face cele mai nervoase motoare diesel si l-am contrazis cu argumente. Asta nu inseamna ca Audi este mai bun... nici pe departe ... tocmai deaia caut un BMW si nu Audi2 points
-
Exista un nou tip de C-V, in 5 exemplare, pe care se aplica direct stampilele de la primarie. Practic, acest contract include si 'fiscalul' .2 points
-
Acum, la o saptamana si ceva de la incident, ma gandesc tot mai putin daca au gresit ei sau s-a gripat pompa si s-a intamplat absurditatea imaginata de ei... Un singur lucru e clar, ei au "castigat" iar eu am pierdut bani, o noapte pe platforma, patru zile in Bucuresti (familia mi-am lasat-o in Tg Mures) la care adaug nervii si frustarile de dupa discutiile cu ei din ziua plecarii. Va mai ziceam intr-un post ca auzeam pe la 120-130 km/h o vibratie care parea ca vine de la toba sau de la ceva cablu. Am tras ieri masina la canal si am observat ca lipseau niste suruburi de la scuturile de sub masina. Am cumparat suruburi si le-am prins eu... Cam asta a fost experienta mea de pana acum cu unul din cele mai recomandate service-uri BMW din Bucuresti... :shock:2 points
-
Desi nu se cauta vinovatul...mecanicul care a facut distributia este principalul vinovat. Daca lucra corect surubul ala nu avea voie sa se desfaca. Ori nu l-au strans cat trebuia cu dimamometrica, ori nu au folosit pasta de blocare pe filet (Loctite). Iar cand s-a desfacut surubul si a spart baia de ulei ,daca nu oprea la peco sa puna masina pe platforma ... odata desfacut, era doar o chestiune de timp sa sara definitiv, pinionul "pleca" si el si restul este lesne de inteles ce se putea intampla cu motorul. E un noroc ca nu s-a distrus motorul, dar ghinion ca s-a ajuns la situatia asta. Ma gandesc ca puteai sa fi in concediu cu familia prin Europa ,sa zicem ... si se schimbau radical datele problemei. Si sunt convins ca nu mai erai atat de iertator , cum imi lasi impresia ca ai fost ... citind toate posturile din topicul asta. Faptul ca au musamalizat totul, ca au lucrat pe ascuns cumva si prosteala pe fata ... ti-au insultat inteligenta . ' Ma rog, este doar o parere personala! Poate gresesc.2 points
-
2 points
-
bai vuvule, tu chiar asa mananci rahat pe orice topic de vanzare? ti-e frica ca e vreunu mai samsar ca tine? masina e murdara si pare neingrijita, intr-adevar, dar tocmai tu te apuci sa judeci oamenii?2 points
-
N-ai cumva si placutele uzate? ca poate vrea cineva sa faca o treaba calumea, sa le schimbe pe toate1 point
-
cand spuneam "urs" faceam referire la ceea ce a devenit topicul omului, pe ansamblul lui. anyway, strict vorbind la ceea ce are el de ales, adica A6 cu 177cp si seria 5 cu 184cp, as alege seria 5 doar pt ca la audi ai cutia multitonic(CVT) care este o pocnitoare. din aboslut oricare alt motiv as alege audi...inclusiv pt calitatea interiorului pe care o consider peste F10. strict vorbind de motoare de ultima generatie diesel, BMW este in spatele concurentei de la Audi si Mercedes si intaresc chestia cu masuratorile. 0.6 secunde diferenta la demarajele pana la 100km/h(ambele echipate cu AWD) este o eternitate pt ca vorbim de demaraje care tin 5 secunde si un pic, deci o diferenta de 10%... pt a fi la acelasi nivel probabil bmw necesitand 10% cp in plus.1 point
-
????????????????????????????????????????????????????? in general, pentru orice mecanic care nu stie sa faca o distributie la un BMW e greu. de exemplu multi nu stiu sa faca o ditributie la N42 (valvetronic) exista si mecanici care stiu si o fac in 15-20 de minute. asa si cu N47...cand nu stii, nu stii.1 point
-
Oricum deja deraiam de la subiect. Nu are nici o relevanta cati cai are Audi si cati cai are BMW. Colegul care a initiat topicul opta intre A6 C7 si BMW F10. Ca si overall idea la ambele masini cred ca toti suntem de acord aici ar fii indicat sa alegi 3.0 Ambele sunt in clasa premium si vei fii multumit de alegerea facuta.1 point
-
Ce e misto si imi place la Audi, e diferentialul torsen de pe motorizarile mai mari quattro, e chiar smecherie. Ma rog, pana la urma e chestie de preferinte, diferentele nu sunt mari si la o utilizare normala cum si trebuie sa fie pe drumurile publice e cam acelasi rahat.1 point
-
Pe mine nu ma deranjeaza ca nu am joja. Si tot ma consider norocos1 point
-
1 point
-
Nu esti deloc . Topicul este despre filtru DPF. Poate ar trebui ajustat titlu in "DPF Off sau Nu!" Sau poate esti un pic cam prea critic.. Dar se pare ca unii NU INTELEG sau se fac ca nu inteleg si probabil numai o lege drastica ii cuminteste si educa! Claudiu320d cred ca are impresia ca numai el stie adevarul si realitatea despre aceste filtre.. Dar a cam intarziat si devine obositor cand esti/suntem nevoiti sa ii explicam ca este pur si simplu nedrept, jignitor sa consideram ca avem/are dreptate cand producatorul insusi a fost determinat de lege sa puna acest filtru, el persoanal decizand ca e mai bine fara el!!! Filtrele DPF s-au eliminat ani la rand in vest! Dar acum NU SE MAI POATE! Iti interzice legea sa afectezi sistemul de filtrare al noxelor! Iti iau masina pur si simplu daca te-a prins pe strada la un filtru care include si noxele masinii. Nu mai zic ca nu treci de verificarea tehnica anuala.. Personal cunosc o tara din vest unde cele de mai sus se intampla. Te face pieton in 2 secunde! Poti sa mai iei doar ce ai in masina. Si sincer au tot dreptul sa o faca pentru ca tu furi vrand sa platesti taxa de poluare/drum mai putin, tu poluand de fapt cu a ta masina!1 point
-
Update pret: 9.500 euro. Masina este in stare foarte buna, si are toate dotarile prezentate. Accept orice test, in orice service dorit de client. Ca sa nu cream asteptari gresite - masina are 7 ani si 220.000 km, deci nu se poate compara cu una noua. Pt ca am primit multe minusuri, imi permit sa dezvolt putin subiectul, ca sa primesc si mai multe minusuri. La orice se vinde (cu exceetia produselor de lux), pretul este facut de piata. Nu am rabdare sa stau 6 luni sa vand masina, asa ca va trebui sa imi asum un pret de vanzare mai mic decat dorit, conform pietii. Deja sunt hotarat sa trec la un F31 325d/328i/330d si nu mai am stare. Am inceput cu un pret mediu din DE pt E91 320xd 200km, dar RO este alta piata, dominata de pret. La o masina de 7 ani si 220.000km, orice potential cumparator din Romania o compara ori cu masini de aceeasi varsta si "km reali" mai putini, care sunt mai ieftine (media pt e91 2010 ~200k este 8.000 euro pe autovit), ori cu modelul mai nou si cam acelasi rulaj (media pt F31 2012 ~200k km este 12.000 euro). Dotarile nu sunt atat de importante - daca are "xenon si navi" e deja bine dotata pt. multi. In concluzie, pretul de piata in RO este foarte putin elastic la dotarile sau starea masinii. La noi orice E90 2010 peste 200k km se vinde intre 7-9.000 euro, indiferent de stare sau dotari, desi vorbim de masini care au avut preturi de noi intre 30 si 50.000 euro (a mea a avut un pret de nou de ~45.000 euro). Sper ca macar sa ajunga la cineva care sa se bucure de ea, asa cum m-am bucurat si eu de ea.1 point
-
Pentru ca nu e suficient doar sa vorbim despre, de astĂŁzi voi iniția o acțiune de sesizare a GĂŁrzii de Mediu ĂŽn legĂŁturĂŁ cu activitatea tuturor atelierelor care efectueazĂŁ astfel de operațiuni. Știu, șansele de a schimba ceva sunt mici, insa cu siguranta sunt mai mari decât dacĂŁ nu facem nimic.1 point
-
Din partea mea, toate pravaliile astea care ofera servicii de dpf off ar trebui inchise, iar patronii sanctionati penal + amenda cat sa-i ingenuncheze. Cand faci o asemenea lucrare nu o faci doar pt proprietar, ci si pt restul oamenilor care trebuie sa inghita fumul. Daca vreti cai in plus luati-va fratilor motoare mai puternice din prima!1 point
-
Niciodata nu am putut intelege oamenii care isi dau jos DPF. E mai interesant sa stai cu fumul la fund? Noroc lor ca itp-ul este o gluma, de unde si poluarea care se simte in orasele mari, alaturi de restul de rable de pe strazi.1 point
-
Cand mergi la medic pentru ca te doare ficatul sa il scoata sa zica "Lasa ca nu iti trebuie, Stiu eu mai bine cum merge." Fiecare piesa are rolul ei intr-o masina. Faptul ca ai capul prea mic si nu intelegi ce rol are nu inseamna ca poti sa scoti si sa anulezi filtrul. L.E. Inca o dovada ca ciorile polueaza1 point
-
asa e cand iti cumperi o masina care nu iti permiti. faci anumite compromisuri, gen dpf off si te mai bati si cu pumnul in piept ca faci un lucru bun. cat despre colegul de a zis ca mai bine doneaza banii de filtru: daca ii aveai cu siguranta schimbai filtru si nu ne dadeai noua la sentiment cu o vrajeala de politician ca mai bine ii donezi Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk1 point
-
Cu gandire ca a ta, probabil traiam si acum in paleolitic si aprindeam focul din pietre. Faptul ca un Passat din 2005 polueaza ca un Passat din 2005, nu trebuie sa ajungem sa comparam in anul 2017 normele de poluare. Ca daca e sa o luam asa, atunci hai sa ne luam toti Buceag sau Rabe si sa dam ture prin oras cu ele. Asa gandire rudimentara eu nu pot sa o inteleg. Adica daca unul arunca o hartie pe jos, arunci si tu? Pe principiul ca oricum e murdar orasul, ce mai conteaza o hartie aruncata? ) Si eu sper sa devina penala treaba asta cu dpf-off, indiferent ca o facem noi romanii sau se face in toata lumea. DAca nu ai bani sa intretii o masina, atunci ia-ti ceva mai ieftin, fara filtru de particule, ceva pe benzina, motor de 1 litru si mergi cu ce iti permiti. Am ajuns sa recomandam dpf off si softuri pe un forum monomarca care se presupune ca este populat de pasionati.1 point
-
Sigur nici la E60 nu ai avut joja? ) si eu am in idrive optiunea si am joja (vorbind de fostul motor)1 point
-
bv boaska.... de cat timp ai masina? stii, e vorba romaneasca: daca taceai, filosof ramaneai1 point
-
Pentru cei care vorbesc aiurea, sustinand ca pinionul a fost montat invers, fara suparare, n-ati vazut in viata voastra un motor de N47 desfacut. In prima poza se vede foarte clar ca pinionul este montat corect (se vede acea adancitura circulara din jurul surubului care este prezenta doar pe partea frontala a pinionului pompei de ulei+cateva litere din cuvantul vORNE). Incercati sa va abtineti sa emiteti pareri (gresite) daca nu stiti despre ce vorbiti. L.E. Iar explicatia oferita, cu surubul care se desface apoi se strange la loc singur, este de domeniul SF-ului.1 point
-
Hotul striga hotii. Sau mai bine zis, el se crede un altfel de samsar.1 point
-
Andrei, te-am rugat sa detaliezi ceva mai devreme, te-ai facut ca ploua. Nu inteleg de ce esti asa frustrat pe oamenii care vand masini in ro. Sunt intr-adevar foarte multe care sunt cu km dati inapoi sau full.. si ele de fapt au cateva dotari. Ti-ai luat personal vreo teapa? Sau... ?!1 point
-
1 point
-
Normal nu se poate. Eu cand am cautat masina pentru mine, nu plecam pana nu aflam istoricul intr-un fel sau altul, am dat in perioada aia sute de telefoane. Si timp si bani...asta este, e riscant, majoritatea bmw-urile de la vanzare sau masluite si manarite, iar 5-10 % din ele au un pret exagerat pentru cine e prost sa de-a, iar 5% care sunt ok si ca pret si ca masina trebuie sa fi norocos sa-l nimeresti sau sa stii masina dinaine (gen forum)1 point
-
Prietene, nu ma intereseazĂŁ ce te intereseazĂŁ pe tine, dar nu te mai bagĂŁ in seama pe toate topicurile daca nu te intereseazĂŁ subiectul sau nu ai habar ce vorbești. Poți da un mesaj administratorului sa ĂŽți creascĂŁ numĂŁrul de posturi afișate dacĂŁ asta urmaresti. Bafta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa nu-mi spuneti ca mai exista oameni care cumpara masini de la darius_x :-))). L-am prins eu in urma cu un an cand a postat o tigaie de BMW si avea cu 70.80.000 mai putin in anunt. Inca mai exista topicul p-aici.1 point
-
Stai calm cu mutatul internelor farului. Nici macar sa-l desfaci nu vei reusi. Iar de recapsat, nici atat. O sa iasa ceva ce n-ai vrea sa pui pe masina. Daca oricum masina va ramane la voi, nu vad niciun impediment pentru investitie.1 point
-
1 point
-
Difuzoarele care au membrana de hartie au cea mai buna fidelitate posibila, ca atare sa nu iti para rau ca sunt de hartie. Din pacate toate difuzoarele inclusiv cele de pe sisteme HK sunt slabute calitativ, ca atare un upgrade este binevenit. Eu am schimbat difuzoarele stock cu difuzoare aftermarket (Herz) si diferenta este indiscutabila. Primele la schimb au fost tweeterele, de proasta calitate si in mod surprinzator pe 8 ohmi. Soclul de plastic in care este fixat tweeter-ul are diametrul de 2.54cm iar adancimea maxima pe care o permite difuzorul este de 1.27cm. Difuzoarele pentru medii au membrana cartonata si sunt la fel ca tweeterele pe 8 ohmi. Diametrul acestora este de 7cm iar adancimea maxima de patrundere a magnetului este de 3.2cm. Difuzoarele pentru bass au tot membrana de hartie dar sunt pe 2 ohmi :twoup: . Nu inteleg de ce au amestecat atatea impedante, da ma rog. Diametrul acestora este de 16 cm iar adancimea maxima este de 7cm. Difuzoarele de sub luneta care redau frecvente de bass/medii au aceiasi membrana de hartie si sunt tot pe 2 ohmi. Diametrul este tot de 16cm iar adancimea maxima a magnetului este de 7.6cm. Aici poti obtine relativ usor un spatiu mai mare pentru magnet prin decupare, eu am preferat sa nu decupez. Configuratia este pt e46 sedan cu amplif din fabrica, vechea masina. In weekend-ul asta, daca nu celalat, am de gand sa operez aceleasi modificari pe actualul bmw e46 touring. Ma astept sa sune mult mai bine pe touring decat pe sedan datorita difuzoarelor suplimentare din portbagaj. Documentez activiteatea si revin cu un post. Sper sa iti fie de folos dimensiunile daca ai de gand sa modifici sistemul. Sa nu alergi dupa membrane de cauciuc, kevlar sau alte ciudatenii pentru ca sacrifici mult din calitatea sunetului. Membranele din caucioace au nevoie de surse serioase de amplificare in spate ca sa poate vibra, in timp ce cele de hartie au nevoie de foarte putin curent ca sa vibreze. Recomand cu toata increderea Herz. Sunt ceva mai scumpe dar fac tot banii. Era sa uit http://www.youtube.com/watch?v=9UIPUD6H4Ak...feature=related Video tutorial on how to change e46 speaker :twoup:1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00