Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/11/17 in all areas
-
am avut din ambele destule, ambele marci sunt bune, ambele au probleme, daca stii ce sa alegi din curtea amandurora iesi bine. Ultima data cand imi cautam masina vroiam ceva de familie, confortabil, versatil, sigur si cu ceva putere. Nu-mi plac SUV-urile, iar BMW nu face un concurent la Allroad, deci pentru mine ultima decizie de-a lua masina de familie a fost simpla si sunt foarte multumit . Ma tenta si F10/11, dar nu mi-a palcut feeling-ul transmis si evident nu e o masina versatila, e de sosea si atat. Parerea mea este ca daca vrei o masina ok si fara batai de cap multe, la ambele mergi pe 3.0d cu 8HP. La Audi as evita multitronic nu doar din cauza problemelor, care oricum sunt infinit mai rare pe ultimele generatii de cutii, ci mai mult din cauza feeling-ului. S-tronic cu double clutch are si el niste hibe pe prima generatie a lui A6 C7 si nu e de luat la peste 200k km din cauza uzurii ambreiajelor, dar ca si cutie de viteza e peste 8hp ca timpi de reactie si precizie. La BMW, nu as lua 2.0d, nu din cauza banilor de dat pe-o eventuala distributie preventiva, ci pentru disconfortul psihic pe care mi-l creeaza ipoteza ruperii lantului, valabila si la 3.0d dar cu un risc foarte mic, cazurile sunt rare. Motoarele de 3.0d sunt diferite, cele de BMW au dupa parerea un sunet mai pronuntat de diesel, cele de la Audi sunt mai apropiate de un sunet de benzinar, vorbim de cele Euro5/6. E normal sa sune diferit din cauza arhitecturii. Ca putere, ca si exemplu, la Completechip cele de Audi ies, in 99% din cazuri, pe dyno peste cifrele oficiale pe cand la BMW sunt sub, ca feeling tine de fiecare cum le percepe. Comparatii pe timpi 0-100-200 sunt irelevante in alegerea unei astfel de masini, sunt sigur ca cine isi cumpara un 520d de nou nu se gandeste cate sec. face pana la 200kmh .6 points
-
Cu tot respectul, poate un harb cu motor de 3L sa pape atatia bani incat doar 3500e salar sa asigure necesarul. O masina in mintile ei nu iti ia mai mult de 1000-1500e pe an cu tot cu taxe (vorbesc din proprie experienta). Jante si anvelope si anvelope cumperi la orice masina, poti la fel de bine sa ramai pe 17 la preturi decente. Mai sus iti asumi costurile si nu le treci la intretinere pentru ca dpmdv sunt fite. Discuri si placute, in functie de stilul de condus, iarasi ti le asumi. Ca tot omul, te bucuri de cei 3000cmc, dar nu inseamna ca trebuie sa mergi din semafor in semafor sau sa o tii tot in depasiri. Si diverse accidente, din vina soferului, iarasi nu-s legate de intretinere. De apreciat pentru Crysis21 ca ne-a enumerat costurile totale pentru detinerea masinii insa unele nu tin strict de intretinere.4 points
-
benilika, nu fa prostia sa iti iei seria 5. masina asta te va teroriza financiar sau doar o vei carpi, nu intretine. fix asa se vor duce banii, cum enumera Crysis21. nu am sa inteleg niciodata cum procedam noi romanii. cunosc o tipa care are un mic business care ii asigura constant peste 10.000 lei lunar(la nivelul anului 2013). si-a luat prin 2013 sau 2014 un A8 de prin 2007. masina aia a stors-o finanicar. si-a dat seama ca nu e pentru ea, a vandut-o dupa juma de an, a mai pus niste maruntis si si-a luat o skoda Octavia noua. in 2007 am cumparat platind 18.250 euro un ford focus nou, super echipat(nu existau la masinile noi discounturile care sunt acum). castigam la momentul ala impreuna cu sotia vreo 5000 lei(vreo 1500 euro la cursul de 3.3 cat era atunci), perspectivele fiind doar ascendente dpdv venituri. si nu aveam absolut nicio rata. am preferat sa rada lumea de mine ca-s prost si nu ma arunc la audi/merc/bmw sh dar sa am linistea unei masini noi, fara costuri pt reparatii. abia am comandat anvelope Michelin de iarna pt seria 5, 3100 lei setul 245/45R18. daca era masina mea, ma kkam pe ea la costurile astea.4 points
-
@Alinul, masina mea are urmatorul VIN C508322, iar daca te uiti la dotari are doua dotari nu foarte des intalnite, Dynamic Drive si Integral active steering. Asta complica foarte mult manopera, iar pentru amarata asta de bucsa, reprezentanta mi-a cerut manopera de 1100 de lei + piesa. Mi s-a parut si mie absurd si am mers la mecanicul la care lucrez de obicei, cand nu merg in reprezentanta. El mi-a cerut 450 de lei sau 500, nu mai tin minte exact. Plus pretul piesei cred ca ajungem la suma ce am mentionat-o. Lichidul de servo: am cumparat 2 bidoane de pentosil CHF 11 S din reprezentanta. A costat 80 sau 90 de lei bidonul. Unul a fost folosit la spalare, altul la umplere. Manopera a fost executata la BTP Timisoara, cost 360 de lei (sau 300 de ii dai de inteles ca nu vrei factura). Schimbul de ulei + toate filtrele: piesele costa 850-900 de lei, manopera 200. Eu am zis un total pentru 6 revizii de 1400 de euro. 1400 / 6 revizii = 233 euro. 233 * 4.59 = 1070 lei. Ce nu bate la socoteala? Am atasat o poza cu comanda mea de piese. Am atasat cateva facturi pentru a demonstra ca nu vorbesc tampenii. Singura data cand voi mai umbla la ele va fi ziua cand voi vinde masina. Nu am trecut preturi umflate la operatiuni, pentru mine nu ma intereseaza sa ma duc la service-urile cu cea mai ieftina manopera sau sa vanez oferte de piese pe site-uri obscure. Nu e o competitie, cine cheltuie mai mult sau mai putin cu masina, ci pur si simplu, atat ma costa pe mine. Eu am incercat doar sa prezint un set de costuri, prin prisma unui proprietar. Recunosc, poate unele operatiuni nu le-am trecut la pretul corect din simplu fapt ca le-am trecut din memorie, dar va garantez ca sunt mai ridicate costurile decat am prezentat eu. Spre exemplu, am efectual vreo 3 geometrii pana acum. Pretul unei astfel de operatiuni este de 300 de lei. Altii fac geometria doar daca masina ajunge in sant cand ridica mainile de pe volan.3 points
-
am mai spus-o si ieri...hai sa nu confundam farcebook-ul cu forumul asta!!!3 points
-
SAMSĂR, samsari, s. m. PersoanĂŁ care intermediazĂŁ afaceri de vânzare-cumpĂŁrare; misit. ♦ Fig. PersoanĂŁ care face din orice lucru obiect de negoț. – Din tc. simsar, bg. samsar. Samsar nu e o jignire neapĂŁrat3 points
-
severin, sa moara capra vecinului. Uita-te la tine in ograda de cand incerci sa vinzi E90-ul.3 points
-
Asta ar insemna ca toate tranzactiile sa fie facute la vedere prin conturi bancare etc. Cati crezi ca fac asta? Intentia e buna dar pana nu vine un Tepes nu ne lecuim....3 points
-
3 points
-
Aceeasi dilema am avut-o si eu acum ceva timp. Solutia: am fost la test drive cu ambele. Parerile mele: - A6 2.0 TDI 177 CP - demaraj slab, cutia multitronic foarte lenesa, foarte prost echilibrata in curbe. Natigatia aia care iese din bord ORIBILA!!! - 520 - spatiu interior mult mai mic comparativ cu A6, ZF este peste multitronic, motor mai zgomotos ca TDI. Per total, mi-a placut mai mult. Motorul de 3L nu a fost o optiune pentru mine datorita costurilor inutile (impozit, RCA, Casco). Intr-adevar senzatia este total alta, dar daca nu esti "racer", iti ajunge si motorul de 2L. Sfatul meu: du-te la test drive si vezi ce iti place. Apoi fa-ti un calcul ce poti sa iti permiti. Motorul de 3L costa: achizitie, taxe, exploatare. Vezi daca merita moftul de 1500E in plus pe an.3 points
-
Merci fain Luciane - alimentam pasiunea fara oprire Invit colegii din imprejurimi la un drive test pentru intalnirea live Avem si din fata:3 points
-
hai sa fac si eu un sumar la masina mea, tot motor de 3.0d: - gume noi GYEF1A3 245/45/18 - 2600Ron (ma tin cca 35k km) - placute fata ATE - 260Ron(ma tin cca 40k km) - discuri fata OEM - 700Ron(e drept ca au fost luate cu un discount f bun), pret normal vreo 1200Ron, ma tin cca 80k km, merg mai mult extra urban - placute spate Zimmerman - cca 160Ron - tin cred 100k km - o revizie cca 700Ron, ulei Mobil 1 5w30, filtre Mann si OEM cel de motorina, interval every 15k km - gume iarna, cam la fel cu cele de vara, tin cam la fel, cca 35k km - RCA - cca 800Ron - revizie cutie, 200Eur kit-ul de la ZF - kit brate fata Meyle HD 500Eur(probabil every 100k km sau mai mult) - parbriz 1000Ron, Pilkington, heliomat cu senzor de ploaie/lumina Cam astea le-am avut eu intr-un rulaj de cca 60k km in 2 ani. Nu pun la socoteala banii bagati in volane(am schimbat mai multe ), detailing, refurb jante, chestii de genul acesta care sunt din placere si nu tin de mentenanta. Neprevazute nu au fost, Slava Domnului, in afara unei gume taiate intr-o bordura prin DE.2 points
-
@Benilika, nu vreau sa te descurajez dar facturile sa stii ca sunt destul de mari la 3.0, iar diferentele de preturi se aduna cand vine vorba de 3 vs 2. Iti spuns sincer ca in momentul cand am achizitionat masina, aveam un venit de aprox 1500 eur pe luna, iar masina a avut un impact puternic si pot spune ca am investit la propriu mii de euro in ea de la achizitie, dar nu regret nimic. Am sa iti fac un scurt sumar, poate te ajuta sa iti faci o idee: - am achizitionat masina in martie 2015, 25K euro - dupa achizitie am cumparat anvelope noi. 4 anvelope buna de 19 costa lejer 1000 de euro. Am folosit ContiSport contact 5P - la o luna am facut pana pe spate, am mai dat 300 de euro pe alt cauciuc nou. - am schimbat role + fulie la 160K, cost total 3600 de lei, aprox 800 euro - releu + bujii, frane + discuri fata spate 7000 de lei 1550eur - mi-a zburat antena de pe masina si mi-a spart stopul dreapta, 1000 delei 250 eur - am lovit un stalp in parcare, am lovit stopul stanga + aripa, 2300 de lei 500 eur - jante iarna 600 eur - anvelope iarna Conti TS 850P 500 eur - anvelope spate constisport contact 6 750 eur - brate inferioare fata 200 eur - schimb lichid servo + spalare instalate 120eur - schimbat bucsa grup diferential 160eur - schimbat pompa apa + garnitura corp ulei 150eur - schimbat radiator clima + 200 de euro - schimbat compresor clima + diagnoze platite degeba la reprezentanta au costat 650 eur - schimbat ulei cutie viteze 350 eur - senzor ax came 100 eur - schimbat radiator apa si curatare galerie admisie 380 eur - anvelope vara michelin pilot sport 4s 1000eur - ultimul schimb de placute + discuri fata 480 eur - 6 schimburi de ulei + toate filtrele 1400 eur Toate aceste cheltuieli sunt ce mi-au venit in minte. Teancul de facturi din masina e cu siguranta mai gros, iar placutele le-am schimbat de mai multe ori decat am enumera mai sus, daca am ajuns sa schimb de 2 ori discurile. Un minim estimat de cheltuieli 11440EUR in 27 de luni cat a fost folosita masina efectiv(am fost plecat din tara mai multe luni). In perioada asta am parcurs 84000 KM cu ea, la un cost de intretinere de 423 EUR pe luna. Aici nu am inclus combustibilul. In medie fac peste 3000 de km pe luna, din care 1000 sunt in oras, restul in afara si regim de talpa. Daca adaug combustibilul, acesta ajunge la un cost de 300-350 de euro pe luna la stilul meu de condus. Asta imi duce costurile la un aproximativ 750 de euro lunar. LE: am uitat sa adaug costuirle asigurarii RCA + impozit sunt undeva la 650 de euro pe an, asta insemna inca 55 de euro pe luna. Amenzile nu au fost prea dese, dar nici prea mici.2 points
-
Costurile de intretinere mie mi se par foarte apropiate intre 2.0d si 3.0d. Diferentele sunt mici doar la motoare si sunt legate doar de cantitate, in rest pe partea de suspensie sunt la fel. Cred ca daca impozitul la 3.0d ar fi la fel ca la 2.0d ponderea ar fi pentru cele dintai, asta e marea bariera pentru majoritatea.2 points
-
Eu semnalizez doar la iesirea din sens, e un lucru dobandit din circulatia din afara tarii si un lucru logic. Mi se pare oricum ilogic sa semnalizez si la intrare pentru oricum cei ce vor sa intre trebuie astepte ca eu sa trec prin sens, eu fiind cel cu prioritate iar faptul ca semnalizez la intrare nu-l ajuta pe el cu nimic, el trebuie sa astepte pana cand cei aflati in sens ies din el. Ii vad pe multi cum fac spume la gura ca nu i-am semnalizat lui cand am intrat in sens, de parca l-ar fi ajutat cu ceva, ma amuza oricum astia cu vociferarea lor si le . Iar in sensul giratoriu ai voie sa schimbi banda, daca e linie continua, se aplica aceleasi reguli ca la orice alta schimbare de banda, desi eu prefer sa ma incadrez corespunzator din timp pentru a evita acest lucru deoarece e mai complicat de facut dat fiind unghiul mort mare si riscul de-a fi acrosat.2 points
-
2 points
-
Is curios cati "soferi" sunt printre noi, pe forumuri, care sa stiu sa profite de pe urma unei masini cu RWD (nu ma refer la cei care merg pe adancata , hungaroring sau nurburgring, care chiar sunt pasionati dar si ei sunt o mana de oameni)...si chiar daca stiu, cat des profita...eu unul nu ma incumet sa-mi "forjalesc" masina in drifturi sau sa risc iesitul din niste viraje la viteze mai mari doar ca sa simt "placerea de a conduce"....in toti anii mei de soferie., nu am vazut soferi de RWD "profitand" de bunatatea aia de pe rotile din spate...pe toti soferii de RWD ii vad in schimb cum "rup" masinile lor in depasiri pe linie continua, dupa care odata ajunsi "in varful ierarhiei" (in fata tuturor) mentin aceeasi viteza cu a celorlalti participanti la trafic...nu-i vezi decelerand in curbe si accelerand in jumatatea ei la limita ruperii aderentei si profitand de adrenalina oferita de RWD si a placerii de a conduce ...mint, am vazut acu' 4 ani un 318d facand cerculete in zapada la Polus Mall...2 points
-
nici in V nu se vand masinile scumpe toate prin banca, o gramada se vand cu cash si acolo pentru ca si lor le place putina evaziune si vor sa faca mai mult profit cand masinile ies din tara lor, asa ca oricum mi se pare inaplicabila legea pentru simplul motiv ca nu poti crea un catalog ca la imobiliare sa ai un pret de referinta. Sunt bunuri mobile al caror pret poate varia foarte mult in functie n factori, la momentul asta nu inteleg ce vor sa taxeze, profitul(16% din el) sau va fi o suma fixa pe fiecare tranzactie extra celor 2 permise? Pentru ca daca e sa fie profitul, asa cum spuneam, poti foarte bine sa nu o dai in profit, daca va fi o suma fixa pe tranzactie iarasi pe samsari nu ii prea va afecta. Asta e ca duda lui Vosganian si ouale nefiscalizate ale gainilor bunicii...idei ale unor idioti....2 points
-
Eu Cosmine nu as mai lua diesel, m-am cam scarbit de el, depinde si cati km faci. Ti-as recomanda un 528i 2.0 245 cai daca se incadreaza in bugetul tau, consum mixt undeva la 10 %.2 points
-
Felicitari pentru ”upgrade-uri”. Nu o sa inteleg niciodata de ce ai vrea sa faci un 2.0 diesel sa arate sportiv, gen M5 chinez. Interiorul inteleg, e pentru tine, stai zilnic in el, ti-l faci cum crezi tu mai bine, dar exteriorul cred ca e de ajuns un paket M.2 points
-
Nu stiu cum sa explic mai concret, cutia a avut mai multe faze, a fost facut schimbul de ulei regulat, au fost schimbate convertizoare, mecanisme interioare, dar mereu a ramas aceiasi “carcasa”. Am uitat sa precizez in postul anterior ca problema din ultimele luni era de la pompa, nu stiu cum de, dar s-a destrans un surub. Exact acum un an au fost schimbate mai multe piese din interiorul cutiei, cu piese noi, nu mai stiu exact care dintre ele. Era foarte greu de inteles, cum a cedat dupa un an, asa ca am trimis convertizorul la Arad la verificat si mi-au spus ca e bun. Intre timp s-a desfacut cutia si ce sa vezi, era pompa de vina. In sarcina si uneori in zona de cuplu, avea acel tremurat, la schimbul din 2 in 3, trebuia sa o accelerez putin sa schimbe. Ciudat era ca, in momentul in care ii dadeam kickdown, mergea perfect. Daca o acceleram putin de la 100 in sus, incepea sa tremure toata masina puternic, dar scurt, o secunda, doua. Sper ca nu o sa mai am probleme cu ea.2 points
-
Nu jignesc pe nimeni, nu asta e scopul topicului. L-am facut pentru ca urmaresc comunitatea aceasta de mult timp si eram nerabdator sa fac cumva parte din ea prin sectiunea Masina mea. Nu vreau doar laude, accept orice critica si la randul meu mi-am spus si eu parerea despre ea. Cum am mentionat si mai sus, ti-o respect. Crede-ma, am cautat jumatate de an Style 166 si am avut norocul de a le prinde la vanzare pe ale colegului Dragos, probabil lumea de pe aici stie jantele. Daca voiam sa vorbesc urat, sa aduc jigniri, injurii si asa mai departe, ma duceam cu turma de pe farcebook, unde e la ordinea zilei ca fiecare sa arate cat de destept si superior fata de altii si sa puna postari cu masina de genul “Buna dimineata!”. Nu m-am ofuscat si pot sa te asigur ca daca gaseam un set de jante noi si aveam posibilitatea de a le transporta in tara le luam. Mie doar mi s-a parut ca acel comentariu adus de tine era nefondat, mai ales ca am tinut sa scriu o poveste de introducere, nu doar o prezentare banala. Am inteles ideea ta, pentru tine nu sunt un pasionat pentru ca am o fisura mica, e ok, pentru ca nu degeaba am achizitionat inca doua jante in coditie buna din punct de vedere al structurii( da si alea sunt sh, dar prefer sa le iau asa decat sa dau banii pe niste replici sau jante aftermarket pentru ca eu vreau sa urmez cat se poate calea OEM/ OE)..2 points
-
Citesc pe aici o gramada de aberatii. Ai e60 si esti indragostit de e60 . F10 daca este configurat cum trebuie este o masina de 10x peste e60 la orice capitol fara discutii .un f10 chel cum se poarta este acelasi lucru cu e60 doar ca de 10x mai frumos. Spunea cineva ca nu este mare diferenta intre interioare... ii recomand un control la ochi. Cel mai urat interior de bmw ever din punctul meu de vedere este cel de e60 si pe locul 2 vine cel de e90. e46 si e39 raman in continuare a doua generatie ca frumusete dupa generatia f din punctul meu de vedere. Aceasta parere o am dintotdeauna nu de cand a aparut generatia f sau de cand am eu f10 .2 points
-
NIKON CORPORATION NIKON D610 10/8000s ƒ/2 ISO400 85mm - exif-ul din ultimul cadru. In principiu folosesc cateva lentile fixe la diafragme cat mai deschise De exemplu la aceasta facuta ieri in drum spre Gura Humorului, am folosit un Sigma Art de 20mm / f1.42 points
-
teoretic te lasa in urma, dar practic depinde de cate elemente de M ai pe 316i plus ca se stie, soferii de 316i sunt cei mai buni la liniute.2 points
-
A sosit momentul sa ma despartesc de masina la care am tinut cel mai mult, de "Padurarul" meu. Pt doritori topicul despre masina il gasiti in http://www.bmwclub.ro/forums/topic/143722-padurarul/page__hl__padurarul__st__100 Si anuntul de pe OLX: https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-m-technik-1-ID94RT9.html Pt. membrii forumului pretul este de 2850 Euro negociabil.1 point
-
Eu cand am luat masina din Germania, de la dealer BMW, n-au vrut aia nici in ruptul capului sa accepte plata cu cardul, "cash only", so ...1 point
-
Ce vise pe noi.....suntem romani, ne plac banii cash, fara acte, fara munca, fara efort. Nu o sa vindem noi masini ca tarile din Europa de vest niciodata. Nu avem cum sa implementam un sistem bine-pus la punct pentru simplul fapt ca nu se vrea acest lucru.1 point
-
Si eu as vrea sa fie incheiat, cel putin cred ca aceasta va fi ultima remarca pe subiect. Este foarte,foarte greu de crezut ca pompa de ulei in/din interiorul ei, ...sa fi existat vreun motiv/ceva sa se gripeze.. ma indoiesc ca pompele de ulei de generatie noua nu ar avea montat in sorbul lor sita clasica pentru filtrarea uleiul din baie.. o sita cat se poate de simpla si sigura care sa separe particulele/eventualele bucati mici (de naiba stie unde/ce.. de ar pica vreodata de undeva..) aceastea ramanand practic in baie separate de sita pompei! ..cum s-ar explica ca pompa sa se gripeze daca motorului (banuiesc) i s-a pus ulei nou-nout, nu!? ... Sa fi cumparat ulei cu nisip!?? Sa nu uitam ca pompa cu ulei se "hraneste", intretine cu ulei permanent, ea nu are voie sa se strice niciodata pentru ca aproape nici presiune nu face, ci functioneaza pe "presiunea" data de tolerantele mici (minime!!) ale componentelor din motor din partea de sus.. Tolerante reduse - presiune redusa - slaba/slabita ungere - uzura si mai mare. Au zis si altii, daca pompa se gripa de la interior ceva foarte grav i se intampla surubului rotii dintate antrenate ... lantului ... distributiei .. dar nimic din toate astea, ci doar(!!?) o baie sparta! In incheiere pun un link gasit intamplator despre isprava unui mecanic care a uitat sa puna ulei in motor si cum ulterior presiunea uleiului nu s-a mai realizat.. tot beenveu. :flowers: https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=14993881 point
-
1 point
-
1 point
-
Si ar trebui sa aruncam niste jante ca valoreaza 1000E pentru o sudura de 1cm ? Scuza-ma, dar esti foarte prost. Exagerat de prost.1 point
-
Arata-ne si noua cazanul tau, ca vad ca esti tare-n clanta pe topicurile tuturor. Vrem sa vedem si noi masina perfecta, ideala.1 point
-
Da, si pe mine ma mira postul lui. Si eu am style 128, iar o janta pe spate am sudato pentru ca s-a fisurat putin pe interior buza. Sunt oem, stim cu totii cat de greu se gasesc style 128, 166, 172...ce ar trebui sa fac? Sa le arunc ? Merge foarte bine de vreo 30000km, culmea. Vorbim de jante originale, nu panarame din "fier".1 point
-
Acel raspuns reprezinta o incercare de prosteala pe fata. Cam care e diferenta de pret intre un astfel de service si reprezentanta? Merita aceasta diferenta de pret, avand in vedere aceste riscuri si modul in care se pune problema in cazul asta?1 point
-
????????????????????????????????????????????????????? in general, pentru orice mecanic care nu stie sa faca o distributie la un BMW e greu. de exemplu multi nu stiu sa faca o ditributie la N42 (valvetronic) exista si mecanici care stiu si o fac in 15-20 de minute. asa si cu N47...cand nu stii, nu stii.1 point
-
1 point
-
Exista un nou tip de C-V, in 5 exemplare, pe care se aplica direct stampilele de la primarie. Practic, acest contract include si 'fiscalul' .1 point
-
Acum, la o saptamana si ceva de la incident, ma gandesc tot mai putin daca au gresit ei sau s-a gripat pompa si s-a intamplat absurditatea imaginata de ei... Un singur lucru e clar, ei au "castigat" iar eu am pierdut bani, o noapte pe platforma, patru zile in Bucuresti (familia mi-am lasat-o in Tg Mures) la care adaug nervii si frustarile de dupa discutiile cu ei din ziua plecarii. Va mai ziceam intr-un post ca auzeam pe la 120-130 km/h o vibratie care parea ca vine de la toba sau de la ceva cablu. Am tras ieri masina la canal si am observat ca lipseau niste suruburi de la scuturile de sub masina. Am cumparat suruburi si le-am prins eu... Cam asta a fost experienta mea de pana acum cu unul din cele mai recomandate service-uri BMW din Bucuresti... :shock:1 point
-
n-a zis nimeni ca tu ai schimbat volanul am zis doar ca nu este volan de e46 intr-adevar,seamana foarte bine uite o poza cu un volan de e46 cu airbag dual-stage remarca " rizurile" alea incercuite cu rosu sunt caracteristice pt e461 point
-
ia si pune ulei Valvoline Xtreme MST c3 5w40 cu norma LL-04. E mult peste Motul, sau mai poti pune Fuchs Titan GT1 XTL 5w401 point
-
Eu am avut mai multe masini si sunt pe mai multe forumuri, dar atatea probleme cu componentele motorului ca la Bmw n-am vazut nici macar pe forum la Alfa, si ma refer la alea vechi din anii 90. Mai exact probleme ce apar din cauza neungerii corespunzatoare! Si oare de ce, or fi motoarele Bmw asa proaste? Bineinteles ca nu! Dar nimeni care are cat de cat minime cunostinte de mecanica nu ar sta 30000 km pana sa schimbe uleiul, doar pentru ca asa ii spune dumnezeul computer de bord. Mai ales cand uleiul BMW este cum este. Uite de-aia sunt o gramada de motoare Bmw cu tacheti, arbore cotit, culbutori, etc distrusi. Faceti cum vreti, sunt banii vostri pana la urma, nu ai mei. Dar mi se pare socant cum oamenii inca mai pot pune botul la chestii de genul "long life" si alte prostii de marketing! Rectificare arbore cotit se facea la dacia 1300, de atunci eu nu am mai auzit la masini moderne sa desfaci motorul si sa gasesti uzura excesiva. Motorul ar trebui desfacut doar in cazul in care s-a rupt distributia si s-au indoit clapetele.1 point
-
Va tot luati dupa cat va arata in bord.. Parca nu ati avea capete pe umeri! Bmw recomanda ce recomanda, chiar si pentru Germania. Daca se fac schimburile in intervalele alea nu apar probleme cat timp masina e in garantie, dar apar dupa. Si nemtii pot numai sa se bucure ca apar dupa, ca sunt destui care sunt fixati pe "totul original", mai ales pe dincolo. Si ei profita, nu mai face nimeni greseala care a facut-o Mercedes in anii 70 sa costruiasca masini si motoare indestructibile. Si pe langa asta, super uleiul Castrol care era Bmw oficial, era si este un amarat de ulei 80% mineral aditivat in draci, ca sa respecte standardul "full synthetic", care e la ani lumina de "100% synthetic" pe care il au alti producatori, nu dam nume ca se considera reclama. Treziti-va ba, pe lumea asta toti vor sa scoata bani de pe voi, nu sa va vrea binele si bunastarea!1 point
-
1 point
-
Salutare dragi colegi! Da! In tot acest timp masinuta a fost pe maini bune si a maiadunat ceva experienta de viata. Dupa cum bine au observat unii colegi (@Midas) - afost schimbata distributia la inceputul lunii la colegul Lucian Pop - Bistrita.Extraordinar ca persoana, mi-a explicat multe altele pe langa distributie simi-a rezolvat si o problema de senzor de temperatura egr ce nu-i dadeam de cap. Distributia - in cazul meu avea o intidere frumusica, cefacea sa se auda usor metalic la exterior la interior cu un zgomot finut defosnet. Dupa schimb, totul s-a transformat intr-o liniste ce la drum lung aconstat intr-o rafinament si finete marita. Am mai constatat o mini micsore deconsum la drum lung (atasat poza). Am mai instalat recent pana la urma si varainta de grile deseria 6 gran coupe, pur simplu de schimbare de peisaj, ma saturasem de celenegru complet, in toamna probabil le voi pune inapoi dupa ce ma obisnuiesc cucele actuale. Dupa un drum recent de Botosani- Bucuresti, am constat o cifra interesana de consum la viteza medie de 88km/h: Aici am achizitiona un set deproiectoare aftermaket led de lci dar sunt dezamagit ca nu le pot face samearga corect si nu inteleg de ce, dupa ore intregi de chinuiala prin codari,au intensitatea foare slaba si nu le po face sa fie puternice asa cum artrebui. Sunt deschis la idei. Am facut update pe modulul de lumini-firmware. dar nimic.1 point
-
Nu cred ca e vorba de stiut cat ma cuprinde teama...referitor la ce accident am avut...eu vorbesc la 80 km/h in viteza a 3-a gen sa tragi de volan intr-o curba de genul intr-un sens giratoriu, era un fel de iesire scurta de te scotea in centura...a fost un simplu test si stiu ca m-am lipit cu umarul de usa (poate am tras prea tare de volan). Amortizoarele sincer nu stiu cum sunt, la cum se simt la gropi si in curbe mie imi dau impresia ca sunt foarte bune (sunt puse M sport am inteles).Nu-mi face balans masina deloc la denivelari sau ceva de genul, iar la curbe nu se lasa deloc, adica sta pur si simplu pe drum teapana. O sa ma duc sincer la colegii de la Tj jiu (filiala Renault-Dacia de acolo) deoarece la noi in oras nu avem stand special pentru amortizoare sa vedem cat la % sunt bune. Exagerezi cand spui ca nu ai avea curaj sa franezi cu asa ceva...Sincer nu stiu cat de "sofer" esti daca te pun in aceeasi masina pe acelasi traseu fara sa-ti spun ca am schimbat anvelopele si sa-ti dai tu seama de ce diferenta simti intre Premium noi si Low Cost noi sau Premium SH si Low Cost noi.1 point
-
Ma bag si eu in discutie...pentru ca am luat Landsail anul trecut clasa B la consum, clasa B la aderenta pe umed, dimensiunile 245/40/18 pentru un E60. M-au costat 1.020 RON toate 4 anvelopele cu garantie 2 ani, am zis ca daca ma tin 2 veri sunt foarte multumit, dar de abia s-a dus ceva din ele dupa o vara asa ca zic eu ca o sa le tin cel putin 3 veri... Cu franarea nu am avut probleme pana cum, mi sa parut ok. Sincer nu stiu despre directie, in urma unui accident am prins o teama de care nu pot sa scap in curbe cu viteza..mai ales la BMW acuma. Din ce am testat (distantiere 20 mm pe spate) la viteze intre 80-160 km/h pe niste curbe care ar fi "trebuit" sa scartaie sau sa simt ceva pur si simplu nu sa miscat de pe sosea,adica ma lipit de usa din stanga din cauza inertiei insa ea a stat fara probleme pe drum. Le-am tinut umflate in 2 si 2.4 maxim....ce e mai sus (parca 2.8-3.0 ma pune dupa specificatii) se simtea prea urat in masina...ziceai ca am cine stie ce jocuri pe ea. Pentru mine nota 10.1 point
-
Un punct de vedere comun, @branevl. Raspunsul e unul destul de simpu : pentru ca sunt FENOMENALE. Pe cei curiosi ii invit, cu drag, la o tura si se pot convinge ca Lansail-urile de mai sus sunt anvelope ce bat multe alte anvelope premium pe care ar fi trebuit sa dau 800-900 euro setul. Motive: 1. 2. Ce zic cei de la tyres review uk?1 point
-
Cea ieftina sughite sau cum, atata timp cat este noua? Si cele scumpe sunt cumva un fel de Dumnezeu? Cei mai multi cumpara sh uri de firma, cand de fapt cea mai ieftina anvelopa noua e de 100 de ori mai buna decat sh uri vechi si obosite.1 point
-
Flavius, fara suparare, de ce ai apelat la o anvelopa de buget? Ai o masina premium cu 265cp/550nm..1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00