Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/12/17 in all areas

  1. Zici ca in Bucuresti pe Magheru sau intr-un oras foarte populat de masini care merg bara in bara , doar masini diesel fara DPF sunt. Te ustura ochii din cauza combinatilor dintre gazele de esapament noneuro , euro 1-2-3-4-5-6, benzina nearsa , diesel nears , asfalt care se toarna ziua in amiaza mare, + alte gaze, toate astea fac un coktail cu concentratie foarte mare de gaze toxice ... de aia de ustura ochii si nasul. PS: Eu nu incurajez pe nimeni sa isi anuleze filtrulu DPF ... dar vad ca multi sunt foarte sensibili si se ambaleaza prea tare pentru o chestie care nu o vad sa fie o problema nationala. Sunt constient ca este daunator pentru noi si mediul in care traim, dar nu vad de ce este o problema cand vine cineva si arunca cartile pe fata , si explica putin cum sta treaba... daca e zic ca bah nu scoate asa de mult fum incat sa fie o problema , asta nu inseamna ca sunt pro DPF OFF. PS2 (nu Play Station): Cati de aici care sunt asa de porniti impotriva procedeului de anulare a filtruilui de particule sunteti si fumatori ? Vedeti ca nu este sanatos , cu toate ca stiti deja lucrul asta , nu v-ati lasat de fumat. Cam pe acelasi princiupiu merg si oamenii care isi anuleaza fltrul.
    4 points
  2. Domnilor, nu va inrijorati pentru mine, desi va multumesc pentru grija si sfaturi, dar e genul de masina buna si curata, luata de mine pentru mine, si pusa la vanzare intr-un mod simplu si corect. daca se vinde bine, daca nu, nu(ca toate celelalte masini ale mele dintre care 2,3 s-au vandut chiar aici pe forum, cu oamneni mulltumiti). nu traiesc din asta( era si greu dupa cum spune si colegul, vanzand o masina la 2 ani :goodjob: ), ci e doar o pasinune, de aceea iau doar masini bune, corecte, care daca raman la mine sa ma multumeasca pe deplin. va multumesc si va doresc multa bafta stima
    4 points
  3. fa diagnoza si vezi exact de unde e eroarea de airbag. legat de eroarea de baterie, e posibil ca bateria ta sa fie dusa. NU, nu e normal sa apara erorile astea !!! Nu e prima data cand vad ca dai sfaturi gresite din burta! situatia ta nu are nicio legatura cu situatia lui, deci nu i spune omului ca e normal pentru ca asa ai patit tu. nici macar nu ai facut ceea ce a facut el. tu ai omorat bateria lasand pozitiile aprinse pe cand la el bateria a murit fara niciun consumator ceea ce e anormal pentru o baterie in "mintile" ei. decat sa induci lumea in eroare, mai bine abtine te
    3 points
  4. Cel mai tare post de pana acum!
    3 points
  5. severin, sa moara capra vecinului. Uita-te la tine in ograda de cand incerci sa vinzi E90-ul.
    3 points
  6. Salutare colegi, Ofer spre vanzare un BMW F11 525d x-drive 218CP, cu urmatoarele dotari: Culoare SPACEGRAU METALLIC Tapiserie piele neagra DAKOTA Data fabricatiei: 2013-02-21 Cutie viteze automata 8+1 trepte Rulaj actual: 209.000 km L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S3AGA Reversing camera S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu VIN: WBAXB91000DX45851 Masina a fost cumparata din Germania, de la reprezentanta BMW Procar Unna, in aprilie 2017, la 198.000km (cu factura, certificat de conformitate si km trecuti in acte - TVA achitat integral). Cartea de service este la zi, toate reviziile fiind facute la aceasta reprezentanta. Masina a avut un singur proprietar (initial in leasing, apoi inmatriculata pe respectiva persoana fizica) si tot istoricul se poate verifica in reteaua BMW. Motorul a fost inlocuit complet (nu reparat) cu unul nou, inclusiv distributia si ambele turbine noi, de catre reprezentanta BMW Procar exact inainte de vanzare. Din discutiile cu ei am inteles ca a avut distributia rupta, motiv pentru care proprietarul a dat-o buy-back si a luat una noua. Reprezentanta i-a inlocuit motorul cu tot ce mai era necesar si a scos-o la vanzare - aceste lucruri apar in istoricul inregistrat la BMW. Dupa achizitie s-a facut o revizie completa de filtre si ulei, cumparat anvelope noi vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe 18" (nu run-flat), facut update la navigatie cu harti 2017 si activat video in mers, schimbat discuri si placute frana fata/spate. Masina se vinde inclusiv cu anvelope iarna pe 18" in stare buna. Este intr-o stare tehnica si optica excelenta - se accepta orice testare. Pretul este de 23.000 EURO si nu se accepta schimburi. Telefon: 0760.703.218 Multumesc!
    2 points
  7. Costurile de intretinere sunt relative in functie de masina ,kilometri parcursi ,piese si consumabile cumparate si nu in ultimul rind mecanicii . Am fost la ATU sa schimb niste placute pe spate la un F!! si era 150 euro in Germania . dupa 2 ore si cind credeam ca masina e gara vb cu sefu care imi comunica faptul ca nu poate trage pistonasul din calculator si imi da solutia sa merg la service BMW ca e blocat ( ca nu se trag din calculator si e alta procedura ca la F 10 probabil mia explicat colegi de forum ) am facut programare la BMW si schimbat placute cost 330 euro !!!!!!!! am descoperit ca la diferential scapa putin ulei programat si acuma e masina la service pret aproximativ 400 euro .probabil daca gaseam un mecanic (dar nu ca alade la ATU ) schimbam la jumate de pret . deci costurile sunt relative si orientative .restul e can-can !! o zi superba
    2 points
  8. oricum preturile astea sunt pur informative, oricine si le poate lua de pe net in ceea ce priveste pretul pieselor. Manopera poate diferi enorm de la oras la oras sau de la service la service. La fel de bine multe operatiuni pot fi facute si in garajul de acasa daca ai indemanare si sculele necesare, asta reduce costurile de mentenanta. Evident nu putem generaliza aceste costuri pe cazul lui Crysis21. Discutand strict de masina lui, parerea mea este ca e necesitat multe piese inlocuite la un rulaj relativ scazut, gen radiator apa/clima, pompa apa, brate inferioare spate, compresor clima, senzor ax came.
    2 points
  9. Legat de Nexxen, nu-s de aruncat, echipeaza VW https://www.nexentire.com/international/media/news/1189104_1422.php Si pe probate sunt bune Nexxen, am si eu si niste prieteni. Ca or fi mai bune Continental? Probabil. Merita diferenta la pret la stilul meu de condus? Ei bine, raspunsul e nu.
    2 points
  10. Informatia pana la urma e buna sa o avem, poate la unul preturile sunt putin cam ridicate, la celalat putin cam joase, adevarul este undeva la mijloc Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    2 points
  11. Am reusit sa-mi fac si damblaua cu plafonul: cumparat, curatat, montat. Si daca tot am umblat pe acolo, am si antifonat cu 2 straturi de STP: 1 strat de STP Black Silver (1.8mm) si 1 strat de burete STP Splen 04 (4mm). Pe viitor urmeaza usile si probabil capota. In weekendul ce a trecut am inceput pregatirea pentru iarna: prespalare + spalare + decontaminare + 2 straturi de Menzerna Power Lock (aplicare manuala) Rezultate: In weekendul urmator urmeaza inca 2 straturi de Power Lock si 2 straturi de ceara, probabil Autobalm (sau un strat de Collinite 476 si unul de Autobalm). Iar la final o trecere cu Sonax BSD. Pentru aplicare am dat intre timp comanda de burete pentru masina de polish si sper sa iasa si mai bine.
    2 points
  12. Va salut ! Am o mica zmucitura cand trece in treapta 3 , dar nu mereu . Am observat ca atunci cand se intampla asta se tureaza mai mult undeva pe la 2500 si cand schimba da aceast simptom. Daca trec in manual si schimb , schimba normal. Precizez ca uleiul si filtrul sunt schimbate anul trecut . Multumesc anticipat !
    1 point
  13. Mie mi se pare ca deja ai pierdut prea mult timp ... de ce nu te impui odata? Tot astepti sa rezolve ei de buna voie dar esti tratat ca la piata ... fugi frumos la bmw romania si discuta sau direct la protectia consumatorului. Nu mai pierde timpu! Faptul ca nu ai avut masina pentru cateva zile/saptamani, cine plateste?
    1 point
  14. Toleranta la probleme este diferita intre soferi, unii schimba/repara la cel mai mic semn, altii merg cu ele atata timp cat pornesc si se pun in miscare. Pe mine ma enerveaza orice zgomot/bataie/problemuta cat de mica, si schimb/repar imediat, uneori si cand nu trebuie; cumnatul meu nu repara nimic atata timp cat masina poate circula. Pana la urma e decizia fiecaruia ce isi cumpara si cum o intretine - atata timp cat nu ii pune pe altii in pericol.
    1 point
  15. aici este ca si cum ai compara Samsung cu Miao Mi ala facut de chinezi Sunt convins ca la Continental sau Good Year sau Michelin platesti 60% brandul si restul cauciucul. Eu spre exemplu am echipat pe 2 masini diferite FWR GoodYear si Debica frigo ( ambele noi si ultimele versiuni la aceea vreme ) si pentru mine Debica faceau treaba mult mai buna. Aici ma refer la urcat o panta nu la mers cu 200 pe national. Ca si overall nu are nici o relevanta sa ne contrazicem. Cine vrea Michelin sau ceva premium isi asuma cine e dispus la altceva decat ce cumpara sau recomanda masele de oameni sa incerce. @kotoy eu nu am spus ca nu e adevarat ce zice colegul mai sus doar ca daca toti ati fii bagat in 1 an sau 2 mai mult de jumate din pretul masinii in ea pe reparatii trei sferturi ar fii vandut masinile alea. Eu zic ca nu toate masinile pot si vor da atatea belele cate a, avut el la ea. Eu la al meu 3.0 nu am schimbat nimic din ce a mentionat el mai sus in decurs de aproape 3 ani. Si sunt convins ca mai sunt colegi pe aici care sunt f multumiti de masinile lor si nu investesc sume astronimice gen 11k euro in masina.
    1 point
  16. Noi incercam sa iti impartasim niste experiente proprii si niste cheltuieli pe care le-am avut cu masinile (sau chiar calcule cand ne-am gandit sa cumparam masinile respective). Nu trebuie sa iei personal ce se spune aici. Din punctul meu de vedere poti sa dai tot salariul pe masina (chiar cunosc destule specimene de genul). Sunt banii tai si faci ce vrei cu ei. Discutia de aici are rolul sa te ajute sa iei o decizie documentata. Din fericire, colegul care a pus lista de costuri pentru un 3.0 nu a avut probleme la motor! daca avea, costurile erau total altele. Spor la ales masina corecta!
    1 point
  17. Era bine daca specificai in reply-ul cu toata lista cu banii investiti in masina ca vireaza si spatele si complica treaba ca asta a fost rolul mesajului tau sa faci lumea sa inteleaga cat costa intretinerea la un f10 si nu toate f10 au acea optiune. Oricum .. m-ai facut sa par ca un idiot :goodjob: si imi cer scuze inca odata. Intre timp am gasit mesajul de la service cu pretul bucsei de la grup si a costat 155 lei piesa...de la 155 lei pana la 160e adica 735 lei cat ai dat tu.. mi se pare o manopera prea mare 580 lei. Adica atat de prost au gandit cei de la bmw acea caseta de directie sau ce este ea sa vina peste grup incat sa iti ingreuneze atat de tare accesul la grup , flansa cardan si tot ce mai ai in zona...? Sau au gandit in asa fel incat sa scoti 2-3 suruburi si la fel sa poti sa suspenzi toata treaba cum a fost la mine doar cu grupul...intreb si eu. Ai stat acolo pe parcursul lucrarii sa vezi ce au facut si daca a fost atat de greu pe cat suna?
    1 point
  18. Acum nu te gandi ca e dezastru. x3 cu 2.0 este absolut decent pt marea majoritate a oamenilor. Este un compromis bun fata de un 3.0 care are costuri mai mari de intretinere. Daca te nemultumesc cei 184 de cai ii poti face un soft si va merge mult mai bine. Am un prieten care a facut la ginel la Buzau si fuge binisor masina. ps: vad ca politia minusurilor a sarit pe mine ) Ce anume am zis gresit?
    1 point
  19. Nu nu, doar spate. Imi acopera necesitatile.
    1 point
  20. Pai da, dar despre Adaptive Drive nu cred ca putem vorbi in cazul unui 520. Poate de la 530 in sus.
    1 point
  21. In cazul asta, ai o directie foarte buna. Am mers cu un E60 LCI si sincer, mi s-a parut de departe cea mai buna directie cu care am mers. Masina sta impecabil pe drum si felul in care se "incarca" volanul pe viraje nu l-am mai vazut la alta masina. La E90 LCI, cu directie electrica, nu mai exista nici un feedback, insa e cat de cat directa si are o oarecare greutate, chiar daca putina. La F10, mi s-a parut ca nu exista nici feedback, nici greutate si nici nu se simte directa directia, pare mai lunga. Incepe sa aduca a Audi. Si eu sunt printre cei care ma uit dupa E60 din Germania la 13-14k, chiar daca preturile se apropie de F10 si chiar daca masina n-ar mai putea fi revanduta in Romania prea curand decat cu o paguba destul de mare. Pana la urma depinde ce cauti..daca vrei si mai mult confort, probabil e ok si F10. Dar ca sportivitate, eu m-am distrat mai mult in E60 decat in E90 LCI, desi am citit/auzit ca seria 5 ar trebui sa fie mai greoaie si nu la fel de agila. Mie mi s-a parut opusul.
    1 point
  22. @Benilika: Atentie, era vorba de role accesorii si fulie motor, nu e distributia. Motorul meu nu a fost desfacut vreodata, cel de 2.0 are problemele cunoscute cu lantul. Si prin ce am investit pana acum, nu inseamna ca am o masina tanc. Saptamana asta merg sa diagnostichez ceva batai si vreau sa schimb flanse telescoape si ce bucsi o mai fi nevoie.
    1 point
  23. Pe E60 e numai hidraulica. S-a trecut la electrica odata cu F10. Dar sa zicem ca accept si asta, fiindca la prea multe capitole e peste E60. Iar pentru mine antifonarea superioara, cutia automata in 8 trepte si navigatia mai mare, sunt mai importante decat calitatea mai buna a materialelor din E60. Soryn, nu stiu sa-ti spun.
    1 point
  24. Pare sa manance anvelope, placute si discuri de frana.
    1 point
  25. Senzorii ABS nu citesc nicio presiune. 1. Presiunea din anvelopa nu poate fi citita de un senzor ce se afla langa discul de frana (senzor ABS). Este evident ca un senzor de presiune pentru anvelopa trebuie sa se afle in interiorul anvelopei, in spatiul dintre anvelopa si janta. 2. Sistemul pasiv de semnalizare a unei pene, cel bazat pe senzorii ABS, monitorizeaza turatia fiecarei roti. Cand o roata pierde presiune, diametrul ei se miscoreaza si in consecinta se invarte mai repede decat restul rotilor. Asta e principiul de functionare. Nu iti indica nicio presiune, ci doar roata care are probleme. 3. Faptul ca ai indicatie in bord pentru presiune pe fiecare roata iti spune clar faptul ca ai senzori de presiune montati pe fiecare janta. Ai nevoie sa identifici modelul senzorilor, pentru a putea cumpara inca 4 similari.
    1 point
  26. Felicitari pentru ”upgrade-uri”. Nu o sa inteleg niciodata de ce ai vrea sa faci un 2.0 diesel sa arate sportiv, gen M5 chinez. Interiorul inteleg, e pentru tine, stai zilnic in el, ti-l faci cum crezi tu mai bine, dar exteriorul cred ca e de ajuns un paket M.
    1 point
  27. Te sfatuiesc daca tot vrei X3, sa iti iei cu motor de 3.0 si eventual cu amortizoare reglabile. F25 nu trage bine cu motorul de 2.0 ! si este foarte zgomotos si la relanti si in mers. Barem la relanti zici ca e tractoras New Holland de 90 cp . Fa probe si in oras dar si pe autostrada cu cateva x3- uri si mai vedem dupa. Totodata ai sa il gasesti si f rigid fiindca are runflat-uri ( asta in caz ca nu are DDC ) .
    1 point
  28. cred ca cel mai bun compromis ar fi sa fie legal sa-ti scoti DPF-ul dar sa fii obligat sa te duci la RAR ca sa fii reincadrat dpdv emisii. poate schimba astia legea si se pune taxa per gram eliberat anual de gaz nociv nu vad de ce ar fi un lucru inerent rau sa-ti dai jos DPF, sa anulezi EGR, etc. doar s-o faci responsabil si sa contribui conform noi clase de emisii in care te gasesti.
    1 point
  29. Pentru ca nu e suficient doar sa vorbim despre, de astĂŁzi voi iniția o acțiune de sesizare a GĂŁrzii de Mediu ĂŽn legĂŁturĂŁ cu activitatea tuturor atelierelor care efectueazĂŁ astfel de operațiuni. Știu, șansele de a schimba ceva sunt mici, insa cu siguranta sunt mai mari decât dacĂŁ nu facem nimic.
    1 point
  30. Puțin offtopic, dar citești peste tot despre DPF off și ce bine îți face ție și dă-i dracu pe toți ceilalți (inclusiv pe strănepoții tăi poate - știu că e greu să concepi); cam așa realizezi nivelul nostru de cultură și ignoranță. Dealtfel ne dăm în spectacol pe farcebook și alte cele cu ce "valoare" avem noi și ce embeveu smecher avem, dar facem DPF off, cumpărăm anvelope SH și punem GEPELEU, câ ne cârpim în fund în realitate. Da, sunt și afară care fac DPF off, dar procentul de cârpaci este mai mic decât la noi. Afară e invers raportul, nu mai dați asta ca exemplu că nu ține. Când vom învăța să nu mai cumpărăm mașini pe care nu ni le permitem dealtfel și vom avea câtuși de puțin o urmă de respect pentru cei din jurul nostru poate vor merge și la noi lucrurile mai bine. Până atunci, de aia iese Dragnea.
    1 point
  31. Cum sa functioneze motorul mai prost? Informeaza-te daca nu sti.Cum am spus, fiecare cu parerea lui. Cat despre ingineri: l-au pus doar pentru ca au fost obligati de noile legi anti-poluare. Nu pentru beneficiile motorului stai linistit.
    1 point
  32. Anuleaza-i si motorul "boss", ce dai atatia bani pe prostii...
    1 point
  33. Salut! Iti spun si povestea mea care a fost asemanatoare cu a ta. Cam la aceeasi km am avut si eu "probleme" cu dpf-ul, partea proasta e ca, cam asta este viata lui 200000, curatarea chimica nu o garanteaza nimeni ca ti-l face ca nou, cel mai nasol este ca iti poate afecta turbina, am reafcut-o din cauza lui, face presiune in ea fiind infundat. este mai ieftin sa-i faci curatare, dar eu am optat pentru eliminare. Masina merge perfect, nu scoate fum decat ca orice diesel fara dpf ( daca o calci foarte tare da un puf de fum, e normal, motorina prea multa si nearsa). Opinia mea e ca daca nu vrei sa dai banii pe unul nou, da-l afara. La km astia greu de crezut ca isi mai revine este destul de colmatat. (Din ce m-am documentat, nu face nimic altceva decat sa retina funinginea, dupa care ti-o arde si o da pe toata afara, adica o chestie de imagine , cine crede ca el retine noxele se insala, doar fumul. Asta este din ce m-am interesat. Daca gresesc, nu-i cu suparare daca veniti cu pareri mai bune. Sunt si eu curios, daca cineva care a avut probleme din cauaza dpf-ului, s-a dus repede si l-a inlocuit. (ma refer la un dpf imbatranit si fara mari sperante) Pana la urma este o consumabila. Numai bine! Cum zice si colegul, daca nu ai plobleme din cauza lui, si masina functioneaza bine, lasa-l. Poate chiar nu e colmatat. PS: Sa ai toate bujiile bune pt ca nu isi face regenerarea daca ai una arsa.
    1 point
  34. Cand vezi ce diferenta ii fara Dpf nu te mai intereseaza prea mult de fumul care il scoate
    1 point
  35. Si eu sunt in aceeasi barcam cu tine Din ce am vazut eu pana acuma ... F10 520 are niste probleme serioase la motor ( vezi problema cu distributia ) Cand ai sa cauti aceea masina sa fii foarte atent daca se aude un zgomot de metal la motor. 525 are 2 turbine si am vazut f des ca turbina mica o ia razna Dupa parerea mea 530 este o alegere mai buna ( si aici producatorul recomanda sa verifici distributia ) deoarece nu sunt intalnite acele probleme ca si la 520. Daca ar fii sa compari A6 C7 vs F10 530 ai sa gasesti chestii pro si contra cum ar fii : Motor superior la audi ( aproape toata lumea zice ca audi face motoare mai " nervoase " putin ) cutie mult mai proasta la Audi decat la BMW, BMW scoate consumuri mai mici ( nu f mici in comparatie cu Audi ), Xdrive vs quattro = quattro superior. La Audi nu gasesti motorizare de 3.0 fara 4x4 la BMW Xdrive este optiune. Interioarele sunt la gustul fiecarui persoana. Mie personal imi place mult mai tare interiorul la BMW.
    1 point
  36. Au fost niste colegi aici care au spus bine ce au spus! Nu semnezi niciun act, ei pot sa primeasca inclusiv si acceptul de plata fara semnaturile tale, insa nu o sa poata sa trimita actele pentru plata dosarului (accept de reparatie au deja, altfel nu ti-ar fi bagat-o in reparatie). Nu trebuie sa faci circ, presa, reclamatii etc, le spui frumos ca te-ai interesat de niste treburi, in cel mai rau caz trebuiau sa te cheme cand au avut dificultati la scoaterea planetarei sa-ti prezinte riscurile (a zis un coleg mai sus) deoarece este o masina veche si este posibil sa nu se desfaca planetara,etc...ca sa se scoata. Ei au ales sa distruga filetul ca sa scoata planetara si acuma te pun pe tine sa platesti. Le spui ca si ei foarte bine pot sa plateasca o planetara SH , din salariu, din propriul buzunar, nu te intereseaza. Le spui ca i lasi 2-3 zile sa-ti rezolve masina cu alta planetara inlocuita. Daca nu e gata masina sau ti-au pus tot planetara ta atunci poti face o reclamatie la protectia consumatorului, nu semnezi nimic pana nu e totul cum trebuie.
    1 point
  37. A fost nervos Dorel la piulita aceea, altfel nu imi explic de ce a lovit cu atata furie; daca erau baieti eleganti, in momentul in care nu iesea piulita(se mai poate bloca), te sunau, iti prezentaau riscurile, si apoi desfaceau in continuare. Pe principiul asta, nu se poate desface ceva, hop, hai ca nu fortam, ci folosim un baros mai mare; se strica ceva.....hai ca plateste clientul.
    1 point
  38. mai bine renunti la an si iti iei una cu un an mai veche dotata cu toate ca in uk nu prea pun dotari pe ele...singura care are totusi ceva dotari este prima in rest nici nu m-as uita la ele. edit - mai bine totodata cauta un 3,0 nu 2.0 ca in uk nu exista impozit iar spre exemplu pentru mine asigurarea este la fel si la 2.0 si la 3.0 si am doar 24 de ani sa nu crezi ca am vreo 40 si 20 ani de permis . stiu ca multi romani cred ca asigurarile in uk sunt in f de capacitatea cilindrica desi ea reprezinta doar 5% in cazul unei masini comune . Doar cand te uiti dupa suvuri sau supercaruri conteaza mult capacitatea cilindrica la asigurare. Fa o simulare pe un nr de la una 3.0 si la una din cele de mai sus si ai sa te lamuresti.
    1 point
  39. Asirom fara franciza. Da, e mediu, calculat la pompa, pe spritmonitor. Cui ii pasa de passat-ul tau?
    1 point
  40. Ai avut vreodata curiozitatea sa faci un calcul cat a costat fiecare an/km de utilizare, incluzand aici valoarea de achizitie noua, asigurari, impozite, consumabile, reparatii, etc?
    1 point
  41. In prima poza avem, vasul pentru lichidul de racire si chiar langa in partea de sus vasul pentru lichidul de la servo. Masina echipata cu Dynamic Drive. http://i65.tinypic.com/in957b.jpg Poza 2, doar vas lichid racire, masina fiind echipata intradevar cu directie electrica. http://i63.tinypic.com/262xp94.jpg Sincer nu stiu cum e la F15, pune ultimele cifre din VIN sa vedem daca chiar are Dynamic Drive, dar te asigur ca F10-le meu cu DD are servodirectie cu pompa hidraulica si tot ce implica sistemul. Am pus link-urile de pe realoem, unde am selectat optiunile in functie de VIN-ul masinii mele si iti arata acolo tot sistemul, pompa, conducte, vas, etc. Ce sa va arat mai mult de atat ? PS: Si eu am parking assistant. Sa vedem ce spune user-ul semnalizare Mikey.
    1 point
  42. Multumesc. Cochetam cu ideea aceasta si discutiile cu un bun prieten m-au convins rapid. Nu stiu cat de mult se simte diferenta in utilizarea de zi cu zi, insa pe ploaie e liniste, parca esti in alta masina. Mersi. Nu am de gand sa trec la altceva prea curand asa ca intretin pasiunea . Iar cand o voi schimba, probabil ca va valora atat de putin incat nu va merita vanzarea si va ramane in familie. Eu asa sper .
    1 point
  43. 1 point
  44. Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  45. Multumesc! Intre timp am adaugat inca o optiune :
    1 point
  46. More goodies ! Dupa saptamani de cautari si asteptare pot sa va arat "piesele" pentru care m-am dat cel mai rau "peste cap", cumparate printr-un prieten de-al unui prieten, de undeva de pe langa Munchen si asteptate cu sufletul la gura.
    1 point
  47. Adaugam pe lista de 'dotari' : - fetele de usi : -praguri interioare Mtech: -video dvd (ii multumesc lui Alex_wly pentru solutie) si VideoInMotion: . De asemenea, am reusit sa aduc si usb-ul in cotiera, deci si optiunea 6FL (redare de pe usb) functionala si instalata corect (am avut cablul si mufa lasate temporar in portbagaj pentru cateva zile). Din cate imi dau seama in acest moment, imi mai lipseste numai plafonul negru pentru a avea pachetul Mtech complet. Ca solutie temporara ar fi vopsitul, insa nu m-as complica.
    1 point
  48. update: Glacier Aluminium trims: wishlist: praguri interioare Mpack camera marsarier 6FL plafon negru
    1 point
  49. Da, in alte teste Asymmetric 3 sunt laudate. Oricum, eu le simt mai ok decat Asymmetric 2, doar cu acestea pot face comparatie , care este subiectiva pana la urma.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.