Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/13/17 in all areas

  1. Eu sugerez ca cei care fac DPF off sa se abtina sa comenteze sau sa incurajeze asa ceva! Voi oricum nu aveti probleme ca sa gasiti rezolvarea la problema din topic. DPF off NU este o rezolvare, sa intelegem de la inceput. Este o abatere-evitare! PANA LA URMA E O CHESTIE DE ETICA! (sa te tii minusuri acum! )
    7 points
  2. din ce ai relatat tu aici nu e intr-o conditie proasta deloc, doar 2200Ron investitii in partea tehnica e foarte bine pentru un X5, crede-ma, e un mizilic. Legat de partea estetica, se rezolva cu un detailing profi de nici nu mai recunosti masina, ciupituri pe bara au si alea din DE, revizii la cutie nici aia nu fac, gumele si de acolo ai sanse sa o iei cu ele cam pe sfarsit de viata. Un element revopsit la o masina second nu mi se pare un capat de tara, e normal, nu e o masina noua si nici nu poti avea pretentia asta, vrei nou stim bine de unde se iau si cat costa .
    4 points
  3. Multumesc Andrei! Vom vedea daca se da sau nu, fiecare masina isi are cumparatorul ei, cu criteriile proprii de selectie. In cazul in care "poporul" din Romania nu o vrea, o pot aduce oricand inapoi in Germania, unde "poporul" cauta touring si probabil vor fi sansele mai bune
    4 points
  4. Vedem in ce stare este Romania la capitolul poluare/mediu. Dar trebuie sa incepem si noi cu ceva si sa schimbam soarta tarii , pana la urma noi traim aici si noi respiram aerul si ne folosim de natura. Daca gandim toti ca bah uite ca ala a aruncat pe jos , de ce sa ma chinui si sa arunc la cos , nu o sa ajungem nicaieri. Sau vrei sa vina statu sa te oblige prin legi aspre si amenzi pana in ceruri ca nu este bine si ca trebuie sa ne oprim , eu cred ca nu suntem batuti chiar asa de tare in cap incat sa nu ne dam seama ce este bine si ce nu.
    3 points
  5. Ma uit la cum scriu unii baieti pe-aici si nu ma mai mir de ce si-au dat dpf-ul jos
    3 points
  6. Vrei sa zici ca motorul de pe F10 520d nu este TDI ? Sincer, nu a gresit cu nimic omul , a precizat ca masina lui este dotata cu un motor de 2.0 diesel si nu benzina ... a , ca nu a zis 520d si a zis 2.0TDI ? Este doar un sinonim pana la urma... PS: Este cineva care nu a inteles ce motor are colegul ? Nu cred , dar inca o data, ati ajuns sa fiti prea sensibili. Cu siguranta este primul lui BMW.
    3 points
  7. Daca stau bine cu banii si totusi fac dpf off, e vorba de prostie doar. Mai ai un alibi si o scuza daca esti sarman si nu ai bani sa iei un dpf aftermarket, dar daca cu buna stiinta il elimini desi e bun sau poate ai si bani sa iei altul, atunci e dovada de minte cat o nuca si nesimtire.
    3 points
  8. Pai asa vine cu totul nu cred ca pot sa dau lumina jos. Nu o vand decat completa.
    2 points
  9. Va dati seama ca daca ne pun astia impozitul in functie de norma de poluare si co2 o sa incep sa-i dau in gat pe astia cu dpf-ul scos la rar.Adica boul de mine care are 2 masini in parc dintre care una e euro 3 fara dpf si care mai si are co2-ul mare (nissan patrol) si pentru care oricum platesc si voi plati mult sa fiu "intepat" de cei cu euro 4-5 dar care si-au dat jos filtrul ca asa e mai bine.
    2 points
  10. Una e masina turata in gol, alta e cand trage intr-o depasire, cu masina plina, subturata, sau cand urca o panta. Uitati-va in filmul cu dpf off facut "bine" cat fum da cand e turata; pai pe autostrada, cand mergi cu viteza, scoate fumul ala permanent.
    2 points
  11. UP - multumesc pentru minusuri
    2 points
  12. BMW High 2017 Europe BMW GPS High 2017 speedcam edition Europe West (DVD1) DVD 1Andorra Belgium Denmark GermanyFinland France Gibraltar United Kingdom Ireland Italy Liechtenstein LuxembourgMonaco Netherlands Austria Portgal San Marino Switserland Slovenia Spain Czech Republic Vatican City https://mega.nz/#!sxIX2L4T!7-ihf3LAK...HN2pzlPZnSp5ZE High 2017 speedcam edition Europe East (DVD2) DVD 2Bulgaria Denmark Germany Estonia Finland Greece Italie Croatia Latvia Liechtenstein Lituania Norway AustriaPoland Romania Russia(incl Kalingrad Sweden Zwitserland Slowak Republic Slovenia Czech Republic Ukraine Hungary Vatican City Belarus https://mega.nz/#!BsQXSArJ!ntcibfdWq...WJNEHOCuD5PAfA Bmw mk4 sw v32 with speedcam https://mega.nz/#!51oQiKxa!kFhyoavBZ...II_r0TWkyRL6Bs sursa https://www.gpspower.net
    1 point
  13. BMW 316i,E46, fabricatie 02/1999 Motorizare : M43B19TU 105cp Computer bord Climatronic Trapa Electrica Cotiera fata/spate Suport pentru pahare si monezi Magazie 6 cd-uri Faruri cu lupa,xenon si angel eyes Jante 17 'de vara cu anvelope noi spate(DOT2017) Jante Tabla 16 'de iarna In stare buna,totul este functional, consumabile schimbate la timp intotdeauna.Accept verificare tehnica. https://www.olx.ro/oferta/bmw-316-e46-ID8FdZN.html Pret: 3000E Tel: 0740.876.930
    1 point
  14. Va salut ! Mi'am facut si eu azi curaj in sfarsit sa imi prezint masina Este un F30, 320d Twin Power Turbo, 184cp din 11.2011. Masina este ca noua, nu are nici o zgarietura pe nicaieri, interiorul inca mai miroase a nou. Multe nu cred ca as mai avea de zis, doar ca este primul meu Bmw. Pana acum am condus un Audi 80 Avant si un VW Golf 4.. Am luat'o acum aproximativ o luna cu 35800 km la bord pana in prezent ajungand la 37000 km. Ca si optiuni masina are foarte multe, dau un paste mai jos de pe http://www.bmwarchiv...n-decoder.html. Code Standard Equipment S548A Calibrated speedometer S851A Language version German S230 Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2H2A BMW LM Rad Vielspeiche 416 (Ceva legat de volan ?? ) S2TBA Sport automatic transmission S2VLA Variable Sport steering S302A Alarm system S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S417A Roller sun vizor, rear door S423A Floor mats, velours (in poze nu mai sunt cele din velur, am comandat unele din cauciuc originale, care mi se par foarte tari) S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lombar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AEA Armrest front, retractable S4B8A Walnut inset S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent P5DUA Park Assistant package S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6WAA Instrument cluster, expanded equipment P7S2A Luxury Line P7VAA Ride Comfort package P7VBA Comfort Package P7VDA View package P7VGA Warmth Comfort Package L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S998A Nu stiu ce reprezinta codul acesta.. Cam astea sunt optiunile.. urmeaza jantele pe 18 si cauciucurile de vara, saptamana asta sau viitoare.. iar cand voi avea drum la Bucuresti sper sa ajung la neo_anderssen pentru activarea internetului si a functiei de redare a dvd'urilor in mers. Cu ocazia asta va salut pe toti si sper sa aveti parte de masinile voastre fara nici un incident, asa cum imi doresc si mie! Pozele s'a nimerit sa le fac acolo, am vrut ieri pe seara intr'un loc mai deschis,dar se uita lumea si mi'a fost jena..
    1 point
  15. Se scoate coloana de directie si se trage radiatorul afara, pe parte soferului.
    1 point
  16. @Severin, din pacate esti genul de persoana care apreciaza masinile samsarite, adica masinile care lucesc. Pana mea, 22 mil pt un X5 este o suma f mica, acum ca mai are o piesa sau doua revopsite nu este un capat de tara, nu confunda un impact major cu ceva minor. Ca mai are zgarieturi mici, iar nu este un capat de tara, cu 2-300e o faci ca noua si la interior si la exterior. Nu exista sh-ul perfect, mai ales cand cumperi o masina la 1/3 din pretul de nou. Daca te duci maine sa cumperi un X5 m50d din Germania, ieftin, ai sa vezi ca nici ala nu este perfect. Daca vrei un sh care sa fie aproape nou, trebuie sa platesti. Sincer, decat un M50d e70, eu as lua un F15 40d.
    1 point
  17. Ti-am mai dat sfatul asta si ti-l dau din nou: Cumpara-ti masina din Germania la banii aia si iei ceva bun de la un handler sau chiar un premium selection cu garantie sau fara.
    1 point
  18. Crezi ca daca ne ''batem'' aici pe forum si strigam ''spune NU DPF OFF'' se schimba ceva ? Sa fim seriosi ... pentru majoitatea ''banii e pe primul loc''. Statul Roman este pe acelasi princiupiu , in loc sa inceapa sa interzica masinie noneuro si euro 1 , el prefera sa iti mareasca taxa (crede ca asa te descurajeaza si te face sa iti cumperi un euro 5 sau 6) este mai convenabil sa platesti o taxa mai mare pe an de cat sa scoti acuma din buzunar 15-20.000 euro pentru o masina noua. Daca statul ar fii avut o intentie sa faca ceva in privinta poluarii , nu ar fii dat unda verde sa se inmatriculeze gratis toate harburile (ar fii putut sa zica ca este gratis inmatricularea doar pentru masinile de la euro 4 in sus).
    1 point
  19. e o masina SH, e normal sa incerci sa reduci riscurile cat mai mult, dar nimic nu te poate feri 100% de costul unor eventuale probleme, in afara de o garantie ceea ce nu e cazul aici. Daca ai gasit una 2014 cu sub 100k km si in bugetul tau, de ce mai stai pe ganduri?
    1 point
  20. E mai silentios motorul cu castrol. Cu ll04 tacanea motorul atat la rece cat si la cald, acum masina are 80k.
    1 point
  21. Fa un efort financiar, daca crezi ca poti si ia'ti din Germania, ceva mai nou.
    1 point
  22. Salut. NU este o regula cu suspensia sport ca si standard, e92 vine din fabrica si cu normala si cu sport. In functie de seria de sasiu poti vedea ce suspensie ai sau ai avut pe masina din fabrica. Eu am S704A M Sports suspension. Dupa experienta pe care am avut-o cu e36le M tech vs Bilstein/Eibach cu siguranta pentru e92 o sa aleg aceasi configuratie cand va fii cazul.
    1 point
  23. 1 point
  24. nu ai nevoie de nici o poza, garnitura 18 din schema.Si crede-ma ca n42 are flansa aceea pe spatele chiulasei.
    1 point
  25. Consumul mixt la X5 40d este de aprox 11L. Consum exclusiv Bucuresti 14-15 (o medie, fara varfuri, fara minime). X5-ul acela la 35k euro este scump si chel. Sincer, daca tot ai 35k euro, mai bine mareste un pic bugetul si cumpara F15, este cu totul altceva. F15-le este mult mai confortabil, mult mai antifonat, motorul muult mai rafinat si mai putin zgomotos, iar interiorul mai calitativ. Cayenne este mult mai bun decat E70 si mai bun decat F15. Intr-adevar motoarele de 3.0d de la bmw sunt mai smechere dar o masina inseamna mult mai mult de atat. Problema este ca la ac. bani Cayenne-ul va fi mai rulat si mai vechi.
    1 point
  26. fa diagnoza si vezi exact de unde e eroarea de airbag. legat de eroarea de baterie, e posibil ca bateria ta sa fie dusa. NU, nu e normal sa apara erorile astea !!! Nu e prima data cand vad ca dai sfaturi gresite din burta! situatia ta nu are nicio legatura cu situatia lui, deci nu i spune omului ca e normal pentru ca asa ai patit tu. nici macar nu ai facut ceea ce a facut el. tu ai omorat bateria lasand pozitiile aprinse pe cand la el bateria a murit fara niciun consumator ceea ce e anormal pentru o baterie in "mintile" ei. decat sa induci lumea in eroare, mai bine abtine te
    1 point
  27. Senzorii ABS nu citesc nicio presiune. 1. Presiunea din anvelopa nu poate fi citita de un senzor ce se afla langa discul de frana (senzor ABS). Este evident ca un senzor de presiune pentru anvelopa trebuie sa se afle in interiorul anvelopei, in spatiul dintre anvelopa si janta. 2. Sistemul pasiv de semnalizare a unei pene, cel bazat pe senzorii ABS, monitorizeaza turatia fiecarei roti. Cand o roata pierde presiune, diametrul ei se miscoreaza si in consecinta se invarte mai repede decat restul rotilor. Asta e principiul de functionare. Nu iti indica nicio presiune, ci doar roata care are probleme. 3. Faptul ca ai indicatie in bord pentru presiune pe fiecare roata iti spune clar faptul ca ai senzori de presiune montati pe fiecare janta. Ai nevoie sa identifici modelul senzorilor, pentru a putea cumpara inca 4 similari.
    1 point
  28. Legat de DPF a fost pus acolo sa faca ceva.....daca vrei mai mult bagi mana in buzunar si treci la alt nivel de putere facut tot de fabrica.Sunt curios daca firme consacrate (Brabus,Irmscher ABT .....)fac DPF of .Poate gresesc dar nu cred asta pare mai degraba cocalareala ieftina .Am facut si eu odata la un Mondeo si nu a crapat.......acum nu as mai face.Btw vin niste medicamente tari de tot pe cancer.....plamanul este sigur in schema.
    1 point
  29. :goodjob: Dovada de verticalitate si bun simt!
    1 point
  30. Ce tot ziceti voi ca e ceva specific romanilor faza cu scosusl DPF-ului ? 1. sunt jdemii de tipi in toata europa si toata LUMEA care fac asta ( vezi forumuri si youtube ) 2. inginerii l-au pus acolo pentru ca au niste norme de poluare care trebuiau respectate 3. o sa miroasa cum miroase o masina de pana in 2005, ca un E46, ca un Passat mai vechi Aveti o gandire defectuoasa orientata pe a face bine pasiv. Sau cel putin aveti impresia ca faceti vreun bine daca aveti filtrul de particule. Daca vreti sa faceti un bine pastrati aia 1000E pentru schimbarea DPF-ului si dati-i ca donatie unor oameni care chiar au nevoie de ei. Daca ati fi mostenit o padure mare si smechera cu multi copaci ce naiba faceati cu ea ? O pastrati ca sa faceti un bine omenirii cu copacii din ea ? Eu as fi defrisat-o in primu rand ca sa nu mi-o defriseze altu, si in al doilea rand ca sa imi iau Saptar sau X6 !!!!!!
    1 point
  31. Fiind aproape gata cu interiorul si exteriorul m-am gandit ca putina putere in plus nu ar strica. Dupa ce am studiat problema o vreme am vazut ca intre 325 si 330 M57 difera doar cateva piese pe partea de injectie (injectoare, arcuri supape) dar care faceau scopul unui ciptuning aproape inutil. Investitia intr-un motor M57 330d de transplant raportat la puterea obtinuta iarasi nu avea rost. Asa ca m-am hotarat sa pun un M57 335d. Deja am intalnit prima problema: 335d a fost facut doar cu cutie automata dar ma gandesc ca dracul nu este asa negru si reusesc cumva sa il fac manual. Vorbesc pe la mijlocul lui 2016 cu un prieten(un mecanic exceptional si am sa ii zic Ion de aici inainte) care are un service in Timisoara sa caute motorul de mai sus. Prin noiembrie ma suna si imi spune ca a gasit motorul complet de pe un X6 si daca inca mai sunt hotarat cu conversia. Nestiind ce ma asteapta am cumparat motorul si am inceput planificarea pentru marea operatie. In martie am terminat cu lunga lista de cumparaturi: distributie completa, injectoare, suporti motor si cutie, volanta, ambreiaj, evacuare completa 335d plus toate scuturile termice si maruntisurile necesare la montaj. Am facut un upgrade la urmatoarele componente: turbine la Bogdan MBI, intercoolerul a fost modificat cu unul de la Wagner, pompa de motorina cu una CP3R90. In mai imi iau 3 saptamani de vacanta si sub supravegherea lui Ion incep transplantul. Operatiunea de scoatere a motorului, cutiei, evacuarii se desfasoara fara nici o problema. O zi mai tarziu noul motor are deja piesele montate pe el in afara de turbine si era gata de montarea pe masina. Cand sa pun turbinele vad ca unul dintre suruburile galeriei de evacuare este rupt in chiulasa. Dupa un efort eroic din partea prietenului meu nu am reusit nici macar sa miscam catusi de putin surubul. Deja incep sa am dubii cu ideea meau geniala de retrofit. Din fericire gasim o chiulasa de 335 gata pregatita de montaj in aceeasi zi. Fericit ca treaba merge in continuare dar deja apar primele costuri neplanificate. Urmatoarea problema apare a doua zi 35-ul de pe X6 are acelasi capac de distributie cu 325-ul meu dar pozitia pompei servo si a compresorului de clima sunt interschimbate. Nu putem monta motorul asa doarece compresorul lovea in subframe-ul masinii. Capacul distributiei de pe 335d e complet diferit fata de 35d de pe X6. Dupa ce vad situatia ma gandesc deja sa dau inapoi insa Ion imi spune linistit ca putem pastra configuratia compresorului si a pompei servo ca pe motorul meu ca imi gaseste el toate furtunele originale pt compresor si pompa. A doua zi, dupa cum promisese, toate furtunele erau pregatite (unul singur era facut custom din unirea a doua furtune) Montam motorul, cutia, evacuare si incep sa refac cablajul operatii care mai dureaza cateva zile. Mai aveam 5 pile de vacanta cand incep sa fac codarile pentru motor. Termin de codat si verificat totul si increzator incerc sa pornesc masina: “benzineste, scanteieste dar nu porneste”. Verific totul inca o data, nu am gresit nimic, dar masina tot nu porneste. Dupa inca 2 zile de verificat scheme, furtune, codari gasesc o supapa suplimentara pe circuitul de alimentare cu motorina care era pe X6 dar nu si pe 335. Scot supapa respectiva, intre timp un al doilea prieten mai gaseste un fir pe care il legasem grisit. In penultima zi de vacante la ora 1 noaptea pornim pentru prima oara motorul. Eram atat de obosit si de nervos pe toate problemele care aparusera pe parcurs incat nici nu m-am bucurat cum trebuie. Asta pana cand am scos masina pe strada, de la prima accelerare deja aveam un zambet tamp pe fata si nu imi venea sa ma mai opresc. Era cu totul alta masina. Planul era sa ajung si la Dragos la Completechip dar vacanta era deja gata. Plec inapoi in Germania lasand masina prietenului meu sa faca un soft provizoriu in Timisoara si la urmatoarea vacanta sa merg la Dragos. Cerintele mele pentru soft au fost cat mai multa putere fara fum. Dupa o luna ma intorc sa ridic masina cu softul cerut mai sus. Masina avea aproximativ 370CP si 700NM si mergea superb insa avea o singura problema, la acelerari puternice scotea fum. Pentru moment ma impac cu ideea si in septembrie am ajuns la Iasi. Pot sa spun doar ca Dragos este cu adevarat profesionist, asa ca dupa vizita la Completechip am ramas cu 380CP-700NM cu foarte putin fum la 4700rpm. Mai jos sunt si cateva poze din timpul transplatului.
    1 point
  32. Curata-l, lasa tiganiile cu soft si dpf off. Eu l-am curatat la Team Service si e ca nou. Cine zice ca nu merge si sa-l dai jos mananca c****t, normal e mai ieftin ))
    1 point
  33. Asirom fara franciza. Da, e mediu, calculat la pompa, pe spritmonitor. Cui ii pasa de passat-ul tau?
    1 point
  34. am observat acest cliseu tot mai des la multi samsari(si nu numai). ,Pare a fi echivalentul perimatului -si mai vechiului- "nu bate nu troncane" .Ce rol are expresia asta ? sa iti induca o stare de incredere cum ca vanzatorul sau masina nu au nimic de ascuns ? sau ?
    1 point
  35. Felicitari Eu folosesc ftp totalcomander Bine ca ai reusit
    1 point
  36. Eu cred ca tie iti lipsesc ceva tigle pe casa daca folosesti in aceeasi propozitie 316i si drag race.
    1 point
  37. Mai mult, din majoritatea postarilor rezulta ca sufera de un imens complex de inferioritate cu masina lui... ba cu stabilitatea, acum cu puterea...
    1 point
  38. BMW Nagivation file : http://neiloakley.com/ BMW Navigation OS - v32 (Original)BMW Navigation OS - v30 (Original)BMW Navigation OS - v29 (Original)BMW Navigation OS - v25 (Original)Range Rover OS - Non Touchscreen Original MODE2/FORM1BMW Navigation OS - v32 (Night Mode MK3 Only - MODE2/FORM1)BMW Navigation OS - v32 (Night Mode, Camera Alerts, M Logo)Range Rover OS - Non Touchscreen BMW Logo MODE2/FORM
    1 point
  39. http://forums.m3cutt...read.php?t=2221 detalii despre cum poti modifica versiune V32 pentru mk4 si versiunile pentru mk3 modificare ///M logo splash screen : http://www.m3forum.n...t=210413&page=2
    1 point
  40. Eu am avut probleme in Austria. Dar da, arata bine.
    1 point
  41. Multumesc de raspuns.Pur si simplu eram curios,suma spusa de tine nu am mai auzit-o la nimeni,din ce tin minte nici macar mecanicii de la reprezentanta nu au asemenea salariu.Posibil sa ma insel dar asta era situatia acum cativa ani.Oricum daca poti plati 800 eur/mecanic + taxe te felicit.
    1 point
  42. Auzi baiatu' ? Am auzit ca pe autostrada nu puteai sa lasi in urma un 320d e46 din 98 .... unu foarte frumos , lasat , cu bixenon si interior recaro de piele ....)
    1 point
  43. Daca ai pus 235/45/18 pe fata, si pe spate 255/45/18, nu-i bine, pe spate roata-i mai mare( inalta).. trebuia un 255/40/18 sa fie mai apropiate de cele de pe fata ca inaltime.... Se vede si in poze, diferenta..
    1 point
  44. - de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.
    0 points
  45. Referitor la PS2 este irelevant exemplul. Daca fumezi iti afectezi propria sanatate...poate si a celor din imediata apropriere daca nu te alunga. Plus ca fumatul in locuri publice a cam fost interzis in lumea civilizata. Daca scoti DPF-ul ii expui si pe altii la riscuri, fara ca ei sa stie. Prin concluzie, mergand pe exemplul fumatului, scosul DPF-ului in spatiu public at trebui interzis. In garajul personal poti fuma/polua cat vrei, pe propriul risc. Eu cel putin asa vad treaba. E si normal ca multi oameni sa "sara in sus" cand aud de DPF anulat, deoarece poluarea chiar a devenit o problema grava in marile orase si pentru cei mai educati a devenit si o problema de responsabilitate civica. Faptul ca unii au euro 1, 2 sau 3 nu inseamna ca tu cu euro 5 ai libertatea sa iti scoti DPF-ul pentru ca nu vei polua mai mult decat ei oricum. Asta nu ne ajuta sa merge impreuna mai departe. Din pacate este boala veche la romani si va trece cu siguranta, dar mai dureaza. E nevoie de niste impuneri de la UE si niste amenzi sanatoase. Apoi cu totii vom fi niste cetateni exemplu (cel putin la capitolul DPF).
    0 points
  46. O fi din Germanica, dar scrie pe el "Made in EU". Asa ca nu stiu care e spielul.
    0 points
  47. foarte simpatic topicul asta... @cristisad...la intrebarea ta "Credeti ca daca as avea 318i l-as lasa mult in spate? " dupa tine 1.6 107cp/tractiune fata vs 2.0 143cp/tractiune spate, da, il lasi in spate, dar depinde de 2.0/143 cp cu cat. de curiozitate, cati ani ai ? trimite pm daca nu vrei sa scrii aici.
    0 points
  48. Depinde, in Ploiesti am auzit de 900RON pentru DPF OFF (fizic + soft). Fara soft de putere. Asta inseamna €200, nicidecum 300.
    -1 points
  49. salut!! ma poate ajuta cineva sa leg firele? am legat pe pozitie rosu la + negru la - si mai am un fir alb care nu stiu unde vine ideea este ca merge pe pozitie insa daca dau faza scurta sau lunga tot ramane aprins si ma enerveaza.. mai sunt interesat sa-l fac si pe intrerupator insa nu prea stiu cum sa-l leg. multumesc!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.