Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/17 in all areas

  1. M-am gandit sa imi prezint si eu masina. O am de un an fara o luna . Eu am cautat-o in germania si mi-a fost adusa pe comanda pe platforma de unul din multii baieti din galati care se ocupa cu asa ceva. Pot sa spun ca am fost norocos sa nu nimeresc o masina proasta cum se poate intampla in multe cazuri in germania. Spun asta pentru ca masina mea a fost cumparata fara sa mearga nimeni sa o vada iar apoi a fost urcata pe platforma de soferul care conduce platforma si adusa direct acasa deci nimeni nu a testat masina asta pana sa ma urc la volan eu. Asa procedeaza toata lumea in galati doar ca in unele cazuri baietii merg personal dupa ele si le si aduc personal pe roti...dar nu s-a intamplat niciodata sa aduca o masina proasta cuiva deci stiu ei ce stiu chiar daca mie mi-a fost putin teama. Masina avea totul schimbat la timp mai putin uleiul la cutie evident... De cand o am am schimbat foarte multe si eu la ea pentru ca asa sunt eu mai obsedat sa am masina tipla desi unii prieteni rad de mine . Am schimbat absolut toate fluidele in ea pentru inceput si anume : ulei cutie la reprezentanta zf , ulei cutie transfer , ulei grup fata si spate , lichid servo si lichid frana(toate originale) . Am avut ghinionul ca dupa 2 luni sa mi se sparga un burduf de planetara , l-am schimbat si pe acela nou original ca aftermarket nici nu exista iar apoi la 2 saptamani s-a spart si cel de pe partea cealalta deci l-am schimbat imediat si pe acela.La inceput cand am vazut ca s-au spart unul dupa altul am spus ca o fi problema lor , insa de atunci am peste 7-8 luni si 30 000 km si nu s-au spart din nou . Nu burdufele ma ingrijoreaza ci faptul ca as putea merge cu ele sparte si sa stric planetarele dar o ridic cel putin odata pe luna pe elevator sa o verific pe dedesubt sa mai scap de grija asta. Uleiul si filtrele le-am schimbat de 4 ori eu schimbadu-le la fiecare 10 k. Am schimbat flansa de la cardan si bucsa de la grupul spate preventiv ca erau destul de crapate desi nu dadeau niciun simptom . Pe articulatii a venit tapana si este inca tapana am schimbat doar o bucsa la un brat de pe spate ca am zis ca din cauza ei nu imi iesea geometria dar...era din cauza aparatului sau a incompetentei pentru ca si dupa ce am schimbat bucsa ei nu au reusit sa scoata geometria desi roata se vedea cu ochiul liber ca sta aplecata aparatul zicea ca e perfecta . Am mers in alta parte si mi-au rezolvat imediat geometria. Am schimbat placutele pe fata cand a venit ca erau duse a 95% . Apoi dupa 6-7 luni am schimbat si discurile si placutele pe fata chiar daca placutele mai aveau jumatate eu si cred ca toata lumea cand ia discuri noi ia si placute noi.Pe spate au fost noi noute si discurile si placutele cand a venit masina. Singura problema pe care am avut-o in aproximativ 34 000 km a fost racitorul de gaze care imi baga lichid de racire sau doar vapori prin admisie si automat in capul pistonului...era spart in interior cumva , masina nu mai tragea , consuma mai mult , aveam check engine aprins si se pierdea lichid de racire. Din ce am inteles racitorul de gaze este o problema comuna la tot ce este n47 dupa 2011 si n57 . Este scump rau pentru o tabla.. 2850 lei si exista doar pe original . (90% din piesele de pe un f10 exista doar pe original cel putin din ce am observat eu si asta este bine) Am curatat galeria de admisie ca era plina de mazga umeda din cauza racitorului. Cauciucuri de vara noi pe 19 nexen NON RUNFLAT de care sunt extrem de multumit si toate parerile despre ele pe care le puteti gasi pe site-uri din afara se adeveresc . Tin sa mentionez ca sunt genul de sofer care merge tare spre foarte tare deci daca nu erau bune as fi putut sa spun.Iar de iarna am roti pe 17 originale de f10 cu gume dunlop sh cu care imi fac treaba exceptional masina fiind 4x4. Momentan cred ca asta este tot ce am facut la ea. A i-am facut si cosmetica interior exterior atunci cand a venit din Germania ca nemtii au un obicei sa nu le spele la interior...am vazut cel putin 5 masini aduse din de care aratau la interior ca la razboi si prin asta ma refer strict la mizerie...avea loloti de praf printre toate butoanele masina.. Sunt foarte multumit de ea si am numai cuvinte de lauda la adresa acestui model din orice punct de vedere si asta nu ca sunt atasat de ea pentru ca nu sunt... Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. Date 2011-06-20L801A National version Germany P337A M Sports package P7A2A Innovation Package II S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NDA BMW LA wheel, M Double Spoke 351 S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4B9A Interior strips, alu, satin-polished S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TLA Dummy-SALAPA S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label P.S : Poza la interior este de atunci cand a venit , acum arata impecabil
    4 points
  2. Eu cred ca nu ai suficienti bani pentru x5 modelul nou, bine dotat. Cand am luat-o pe a mea am vazut x5-uri din acelasi an cu diferenta de 10.000 euro intre ele. Mi-am spus ca un x5 e x5 si datorita dotarilor, nu numai fiindca scrie x5 pe spate. Am trait toata viata fara webasto si nu am murit, insa a fost foarte fain sa vad in prima iarna ca nu am nevoie de perie sau racleta... Dynamic drive, soft close, scaune ventilate, trapa panoramica etc, din nou poti trai fara ele dar e fain sa le ai. Iti recomand sa conduci in aceiasi zi un x5 cu un motor mai slab si unul biturbo (sau triturbo) si te convingi singur pe care sa il iei...
    4 points
  3. Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.
    3 points
  4. Nu te regasesti in ea de ce, e scump de intretinut sau consuma mult? Adica no offense, dar o ai din septembrie adica de 1 luna jumate si vrei sa scapi de ea?
    3 points
  5. Pai daca ti-a aratat hartia cu 33900e, fie a luat-o tot fara tva, asa cum fac toti samsarii, fie a facut el o hartie. Sa nu mai zic ca in anunt scria ca este luata de la persoana fizica. Tine cont, una este masina la 110k km si alta la 170k km, una este 25d si alta 40d, una este o masina dotata ok si alta o masina dotata f bine, una este sa vezi tu masina in starea ei originala si alta sa o vezi cosmetizata.
    3 points
  6. Deja? Probleme, sau de ce o dai asa repede?
    2 points
  7. Salut, dupa ce v-am urmarit o perioada lunga de timp a venit momentul sa prezint si eu masinuta,dupa un Volkswagen Jetta 1.2 TSI(inca in familie) , F10 530, CLA 220CDI a sosit momentul pentru ceva nou ,o buna perioada am cautat F10 530 dar m-am pricopsit cu acest F30 320d cu 184 de caluti,masina a fost achizitionata din germania la 117.000 km,actual 128.000 . Modificari facute pana in prezent. -Folii -Placute frana spate ATE (pe fata erau noi discurile si placutele ) Urmeaza un schimb de ulei cu toate consumambilele. Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2FM 18"light Alloy Wheels V-sp. 398/mt 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres Bereifung 3AG Backup Camera 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4AE Armrest Front Retractable 4CE Fine-wood Trim 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 497 Centre Armrest In Rear 5AC Autom. High-beam Headlights 5DC Folding Rear-seat Headrests 5DP Park Assistant 5DU Park Assistance Package 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 7S2 Luxury Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation
    1 point
  8. Chiar am ramas masca sa aud, inclusiv in Pitesti, zicea samsarul de unde am luat X5-ul amicului ca cica ei au un baiat un oras care face poze la masina si pune anunturi, ca le pune intr-un anume fel, ca el nu are timp sa puna anunturi si poze si nu stiu cum, intradevar conteaza pozele si descrierea insa totusi, nu suntem in stare sa punem singuri un anunt pe internet? Bafta cu vanzarea!
    1 point
  9. M-am uitat la optiuni la ambele. Sunt dotate ambele si la prima vedere cea neagra are in plus:masaj scaun sofer(nu prea e utila)Hba (destul de utila)active steering (foarte utila)si side camera (arata bine cand te uiti la ea).
    1 point
  10. - Nu, nu am luat nici o teapa , masina e luata personal din germania. - Pozele sunt facute de un fotograf cu un aparat profi in schimbul unei sume de 40 lei si da..majoritatea din galati fac poze la el,nu e samsar,bisnitar ,etc ..e fotograf iar la nevoie adauga si anunturile pe autovit pentru cine nu are timp,chef ,etc. - Asa repede ? (am precizat mai sus ) PS: Singurul inteligent aici esti tu din ce observ.erai putin destept dadeai un search pe google daca tot te'ai uitat prin anuturile alea vedeai ca scrie in primul rand *Anuntul este postat de revista auto online AUTO FOTO MARKET* ,dar bineinteles la tras concluzii suntem primi. https://it-it.facebo...autofotomarket/ Cine este interesat de masina are VIN la dispozitie si sunt disponibil pentru orice verificare ,cum am specificat si in anunt.
    1 point
  11. Ceva concret in acest sens? O analiza a uleiului, poze cu uzura datorata acestui ulei sau intervelului de schimb?
    1 point
  12. Da era printre putinele "combinatii" pe mobile atunci. Cand a ajuns masina si mi-a predat-o baiatul mi-a spus ca au mai gasit-o si altii care se ocupa de masini din Galati si ca au spus ca imi ofera 3000 in plus fata de cat am dat eu pe ea sa o dea clientilor lor si daca accept...impartim la 2 cei 3000 e. I-am spus ca poate sa imi dea si 5000 ca tot nu o dau ca este fix ce vreau eu. P.s eu am folosit manevra cu firma deci am platit un pret bun pe ea.. Multumesc !
    1 point
  13. Eu sper pe langa amendate si inchise sa primeasca si cate un dosar penal. Sper sa vina cat mai curand acea zi ! Aceste filtre de particule nu au ca goal prezentul . Este un proces prin care se spera in 10-15 ani poluare produsa de masini sa fie redusa drastic...proces la care nu trebuie sa ne opunem sub nicio forma si indiferent cat ar costa un filtru de particule. Este vorba de planeta noastra si cea mai mare sursa de poluare sunt masinile acum , masinile vapoarele avioanele si asa mai departe. Oricum planeta nu mai poate fi salvata teoretic...dar macar putem prelungi viata normala pe ea...prin respectarea normelor mondiale si prin a evita sa o poluam noi prin alte metode...
    1 point
  14. Samsarul are alte calcule, te lasa pe tine sa crezi ca a pus-o in 8.5, probabil lui ii sta in 27-28, in fine este alta discutie aici. 320d-ul tau o avea el 200k km, insa una este cand masina val. 8-10k euro si alta 35. Cauta pe mobile si vezi ce X5-uri F15 gasesti pe la 35-40k euro. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=250337688&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&minPowerAsArray=226&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246165297&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&minPowerAsArray=226&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING Amandoua sunt 40d, amandoua au kilometraj decent, TUV nou, faruri led, ACC (distronic), trapa, scaune confort si incalzite, head-up. Ultima are inclusiv pachetul dinamic (bara stabilizatoare activa), amortizoare reglabile (posibil sa aiba si prima), harman kardon, soft-close, camera 360 si scaune incalzite spate.
    1 point
  15. Masina aia nu a costat in viata ei 82600e si nici nu are distronic (ACC). Submotorizata nu este, insa cand iti va disparea entuziasmul si o vei folosi in viata de zi cu zi ai sa vezi ca nu este foarte dinamica si nici economica. Greutatea este undeva la 2.1t, nu cred ca fuge mai tare ca un 320d 184cp, fie ai fost prea entuziasmat si te-a indus un pic in eroare plecarea de pe loc a awd-ului fie este resoftata de nemat. Vezi ca la F15 este foarte important sa ai amortizoarele reglabile, este diferenta destul de mare intre cu si fara. La o prima vedere, nu as da aproape 35k euro pe o masina cu >170k km. Vinde e90-ul, mergi in Germania si cumpara un F15 40d cu un kilometraj decent.
    1 point
  16. - de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.
    1 point
  17. Am rezolvat.toti cei care se pricep,ca sa zic așa,in Bmw,numai spus sa nu merg cu ele așa.drept urmare,am urcat o pe platforma,am fost la reprezentanta și in 2 ore mi au fĂŁcut tot ce trebuie. Pe viitor,nu mergeți cu mașina dacĂŁ nu sunt configurate amortizoarele noi pe ea.riscati la distrugeți. PS:nu intra in modul sport când sunt in avarie,este de 10 ori mai rigida dacĂŁ nu sunt configurate,decât modul sport Amortizoarele când sunt noi și neconfigurate,sunt de fapt in modul de transport,ceea ce este total diferit de sport și mult mai rigide
    1 point
  18. din ce ai relatat tu aici nu e intr-o conditie proasta deloc, doar 2200Ron investitii in partea tehnica e foarte bine pentru un X5, crede-ma, e un mizilic. Legat de partea estetica, se rezolva cu un detailing profi de nici nu mai recunosti masina, ciupituri pe bara au si alea din DE, revizii la cutie nici aia nu fac, gumele si de acolo ai sanse sa o iei cu ele cam pe sfarsit de viata. Un element revopsit la o masina second nu mi se pare un capat de tara, e normal, nu e o masina noua si nici nu poti avea pretentia asta, vrei nou stim bine de unde se iau si cat costa .
    1 point
  19. Am postat pe topicul ”Mașini puse la vânzare ĂŽn România” link cu aceastĂŁ mașinĂŁ și cĂŁ intenționez s-o vizionez. Bun! Azi am fost ĂŽn Buc, am inspectat-o dupĂŁ cum mĂŁ pricep, apoi verificat-o la Bimmer Service (cost 360 verificare fizicĂŁ, soft și citire cheie). M-am tot gândit la ea și am fost s-o vĂŁd mai mult sĂŁ mi-o scot din cap sau s-o iau. Din discuția cu proprietarul, de ieri, am avut niște neconcordanțe. Cea mai importantĂŁ și deranjantĂŁ (azi am realizat faza și mĂŁ sâcâie tare) pentru minte a fost urmĂŁtoarea: ieri am plĂŁtit raport pentru VIN-ul autoturismului și au rezultat niște intrĂŁri, km, n-am analizat prea bine, ĂŽnsĂŁ a apĂŁrut (printre intrĂŁri ĂŽn serice ĂŽn București, ceea ce era normal, știind de la vânzĂŁtor cĂŁ a fost achiziționatĂŁ de el din București de la un altul), Florești. I-am transmis domnului vânzĂŁtor cĂŁ mi se pare cĂŁ are cam multe intrĂŁri și ce e cu intrarea din Florești. Acesta a replicat cĂŁ nu crede cĂŁ e corect raportul cĂŁ toate intrĂŁrile se terminĂŁ ĂŽn 000 și cĂŁ nu prea ĂŽnțelege ce e cu Florești. Azi la Bimmer Service, ĂŽn zonĂŁ, ĂŽnainte dea mĂŁ hotĂŁrĂŽ sĂŁ o testez la ei, am discutat și m-am ĂŽnvârtit prin jurul mașinii. Am ĂŽnceput cu hârtiile. I-am cerut cartea service, și cât de necunoscĂŁtor sunt eu, mi-am dat seama cĂŁ el este al treilea proprietar din România, din 2015 când a intrat X5-ul ĂŽn tarĂŁ și am fĂŁcut o asociere ĂŽntre Autotransilvania care avea un e-mail cu ”cj„ ĂŽn componențĂŁ cu localitatea Florești și, uite așa, am dedus cĂŁ mașinĂŁ a avut și vreo douĂŁ intrĂŁri ĂŽn service la Autotransilvania la primul proprietar. M-a deranjat cĂŁ nu mi-a spus dinainte cĂŁ el este a treia mâna. VânzĂŁtorul mi-a adus la cunoștințĂŁ ĂŽncĂŁ dinainte de asearĂŁ cĂŁ i se pare cĂŁ portiera dreapta spate e vopsitĂŁ cĂŁ ar avea altĂŁ nuanțĂŁ. Azi la testare, s-a descoperit cĂŁ și ușa dreapta fațĂŁ este vopsitĂŁ. MĂŁ gândesc cĂŁ mi-a spus de portiera dreapta spate cĂŁ el a revopsit-o și cĂŁ știa cĂŁ va fi descoperitĂŁ. Dreapta fațĂŁ nu o știa nici el. Stâlpul dintre ele nu a fost revopsit. Țin sĂŁ menționez cĂŁ ĂŽncĂŁ dinainte de a vedea mașina, am considerat cĂŁ aceasta n-a vĂŁzut vĂŁzut decât apĂŁ, paie și bĂŁtaie, ca majoritatea mașinilor din România. Și am avut dreptate. Am fost dezamĂŁgit când am constatat cĂŁ unele cauciucuri aveau uzurĂŁ pronunțatĂŁ și diferitĂŁ fațĂŁ de altele și cĂŁ sunt Bridgestone. Nici mĂŁcar nu m-am uitat la DOT sau sĂŁ-l ĂŽntreb dacĂŁ sunt runflat sau normale. De cum le-am vĂŁzut am considerat cĂŁ sunt de schimbat. Eu am cauciucuri de varĂŁ pe amĂŁrâtul meu de E90 din 2010, 184 Cp, ultimul model de la Michelin (Pilot Sport 4), pe cele de iarnĂŁ ultimul model de acum 2 ani (Nokian Wd4). Unii vor zice cĂŁ gumele sunt consumabile. Corect, dacĂŁ ești vânzĂŁtor cu prĂŁștii proaste, incorect dacĂŁ ești cumpĂŁrĂŁtor care urmeazĂŁ sĂŁ dea 2000 euro pe ceva bun pe 20 de inci. Bimmer Service a prestat astĂŁzi de 360 lei. La reprezentanțele BMW, cele trei variante din Buc, respectiv MHS Motors, Otopeni și ĂŽncĂŁ una, prețul era identic, 750 lei. Numai citirea cheii este 250 lei. Operațiunea de verificare ĂŽn aceste trei locații dura 4 ore și cel mai devreme puteam fi programat vinerea viitoare. Bmw Filaret avea partea de electricĂŁ defectĂŁ și nu se știa când se rezolvĂŁ, deci nu puteam merge acolo. Nu prea am fost mulțumit de prestația verificatorilor Bimmer, ĂŽnsĂŁ am stat lângĂŁ ei și am completat, ĂŽntrebat, i-am pus sĂŁ mai verifice câte ceva ce le-a scĂŁpat. Probabil la cele trei menționate mai sus, nu aș fi putut fi de fațĂŁ la cele 4 ore de ”manoperĂŁ intensĂŁ”. Ăn final, mașina ar avea nevoie de circa 2200 lei piese. Nu știu cât de realĂŁ, exactĂŁ este verificarea. AstĂŁzi, când am sunat, o doamnĂŁ care a rĂŁspuns, mi-a spus cĂŁ nici sĂŁptĂŁmâna viitoare nu mĂŁ putea programa pentru verificarea ĂŽn vederea cumpĂŁrĂŁrii, care dura o orĂŁ, ĂŽnsĂŁ vânzĂŁtorul a sunat și a rezolvat pentru astĂŁzi, deoarece ĂŽși fĂŁcea de 2 ani reviziile acolo. Partea bunĂŁ din aceastĂŁ experiențĂŁ este cĂŁ am igienizat clima la E90 cu ozon la Bimmer Service cu 70 lei. Cea neplĂŁcutĂŁ este aceea cĂŁ proprietarul credea cĂŁ vinde pe Autovit mașina cu 33500 euro și era dispus sĂŁ o lase la 32000, niciun șfanț mai jos, nici azi, nici peste o zi, o sĂŁptĂŁmânĂŁ. I-am oferit 31000 euro, ofertĂŁ serioasĂŁ, perfectibilĂŁ sĂŁptĂŁmâna viitoare. Pe drumul de ĂŽntoarcere, s-au așezat niște impresii: - mașinĂŁ cu apĂŁ, paie și bĂŁtaie: cauciucuri achiziționate acum 2 ani (Da, știu, nu-mi sĂŁriți ĂŽn cap cu consumabile..., ĂŽnsĂŁ niște consumabile scumpe scumpe), nu a schimbat uleiul la cutia de viteze, nu a revopsit ciupiturile de pe bĂŁri, jențile au vĂŁzut zile mult mai bune ĂŽn Germania și arĂŁtau mai puțin bine ca ale alui meu E90. Cel mai dezamĂŁgitor aspect, finuț de altfel, este cel cĂŁ arĂŁta ca o mașinĂŁ rulatĂŁ la noi. Și știu ce vorbesc! E90-ul meu, acum 2 jumĂŁtate când l-am luat, lucea a nou, culoarea vopselei, pielea, bordul, farurile. Ăntre timp, toate s-au românizat, estompat, gri-izat, aspecte pe care le-am remarcat și la acest X5, care mĂŁ și determinĂŁ sĂŁ mĂŁ gândesc la urmĂŁtoarea variantĂŁ: SĂŁ plusez peste 35000 euro și sĂŁ achiziționez X5, personal, din Germania.
    1 point
  20. UP - multumesc pentru minusuri
    1 point
  21. poti sa schimbi si 10 masini pe an, pur si simplu pentru ca ai vreme si vrei sa incerci cat mai multe, nu vad ce e rau in asta, la unele faci profit la altele nu. Eu am facut asta cu multe masini si as face-o si acum daca as mai avea timp. Si cu siguranta mai sunt ca mine destui, iar daca asta ma face samsar in ochii unora, so be it, don't give o ceapa degerata, ca sa nu scriem urat in alte limbi .
    1 point
  22. Am avut X5 F15 3.0d 2015 si media era 9.5 cu mers 20% oras Acum am X5 F15 4.0d 2017 si media in bord este tot 9-10 la acelasi stil de mers. Consumurile astea sunt reale si sunt la mers f mult pe DN1B Buzau-Ploiesti de ex unde faci multe depasiri in forta, mers 100 in localitate si 140 in afara
    1 point
  23. ĂncĂŁ nu. Chiar am fost și ĂŽn minunata urbe București, ĂŽn scop de șopinguialĂŁ, și m-am ĂŽntâlnit, acum o sĂŁptĂŁmânĂŁ, și cu vreo 4 bĂŁieți, unul interesat și un ĂŽnsoțitor, care chemase și vreo doi specialiști. Au mĂŁsurat bĂŁieții vopseaua, au testat, chiar și ĂŽn mers mașina și au concluzionat cĂŁ e jumĂŁtate vopsitĂŁ, ba chiar execrabil (cât de mult mi-a plĂŁcut termenu!!!!) și cĂŁ ar trebui sĂŁ mai las 1000 euro cĂŁ trebuie schimbat ambreiajul, deși e bun, dar are nu știu ce arcuri slabe și cĂŁ mașina ar merita cumpĂŁratĂŁ, dar sĂŁ mai las vreo 1000 euro. Bucureșteni finuți! Concluzia este urmĂŁtoarea: ĂŽl mai țin, cĂŁ nu se ĂŽnghesuiește nimeni pe el, deși am tot lĂŁsat (acum e la 9.300 e) sau ĂŽl dĂŁruiesc ĂŽn familie. Ăncerc sĂŁ nu mai fiu șocat cĂŁ nimeni, dar nimeni, nimeni, mĂŁi oameni buni, nu dĂŁ doi bani pe dotĂŁrile ĂŽn plus fațĂŁ de una chealĂŁ!!!! Prețul și prețul! Nu conteazĂŁ cĂŁ e 320, cĂŁ nu e orice 320 chel. Chiar sunt jenibili rĂŁu cumpĂŁrĂŁtorii. Acero știe cel mai bine! Ăi ĂŽnțeleg suferința atât de bine (de la un preț cerut mai mic, deci o plajĂŁ mai mare, ĂŽn teorie, de posibili interesați). F 30 nu reprezintĂŁ niciun upgrade, F 10 e mare și degeaba, F 10 525 ar fi ceva, dar iar problema cu lungimea și riscul de a te ĂŽncurca prin trafic, parcĂŁri, de a face plici vietĂŁți patrupede, 328I consumĂŁ mult și prost, cĂŁ tot e ĂŽnghesuit. DacĂŁ e sĂŁ spargi niște bani, mĂŁcar sĂŁ te hlizești ca prostu la ceva ce-ți umple sufletul de bucurie! Da, chiar poate sĂŁ aibĂŁ un astfel de efect un Bmw frumos și dotat!!!
    1 point
  24. Anvelopele s-au dat, au ramas doar jantele la 2000 ron.
    1 point
  25. Care agresivitate? A zis ca ii vine sa se impuste. Acum poate sa o faca.
    1 point
  26. eu cand va aud ce consum de matiz scoate-ti cu ditamai 2500kg 4x4 si cutie automata imi vine sa ma impusc! poate 8.5% mers constant la 90km/h si cauciucuri late de vreo 300mm. Vreau sa vad consum real! Nu cifre de pe BC
    1 point
  27. Sigur e mediu consumul ala? Eu atata scot mediu la passat 2017 150 cp cu 5000 km la bord... Da mai, de asta intreaba de casco si rca, ca il tine buzunarul sa ia cayenne turbo...
    1 point
  28. Au bagat astia la porshe motoare bi sau triturbo?
    1 point
  29. Eu zic sa treci la Porsche suv 3l d. Din toate punctele de vedere bate x5-ul.
    1 point
  30. BMW 520D Efficient Dynamics Fabricat 03.07.2012. Adus din Belgia in 2016, inscris si folosit de atunci. Avea 73.400km la data importului. SERIE SASIU WBAFW91040 DW47695 Momentan are aprox 97-98.000Km momentan. Pret 17.990 Euro Trapa electrica Navigatie Volan sport Tapiterie piele Oglinzi heliomate (centrala + laterale) Oglinzi rabatabile electric Lumini ambientale Carkit bluetooth + USB 2 chei (una e practic noua) Tempomat Driving Experience Control - Comfort/Sport/EcoPro A fost cumparat direct de la firma de leasing operational, ALD Belgia. Nu exista dubii privind istoricul si Km masinii, nu e luat prin alt dealer. Masina este pe firma. In pret se poate emite factura cu TVA deductibil. Masina are in acte 163cp, varianta limitata software pentru Belgia. Am inteles ca se poate anula aceasta limitare (nu chiptunning, ci ridicarea anularii). Pe bimmer ea apare cu 135Kw, deci 184cp. Nu s-a umblat la ea in acest sens. Singura "imbunatatire" este cod FSC lifetime pentru navigatie introdus. Momentan e instalat 2017-01, trebuie sa pun 2017-02 cand am timp. Locatie - Iasi (uneori mai ajung la Bucuresti sau Constanta, dar nu as putea spune dinainte o data concreta). Contact - 0745.612.266 (daca nu raspund din prima, mai incercati va rog dupa 20-30 min). Pretul e valabil cu un singur rand de jante, fie cele din imagini (jantele masinii), fie altele de vara cu care este momentan incaltata. Voi incerca sa fac si foto cu acelea. Lista de dotari o gasiti pe www.bimmer.work Selectie: Leder Dakota/oyster - LCCX 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 255 Sports Leather Steering Wheel 320 Model Designation, Deletion 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 465 Through-load System 508 Park Distance Control (pdc) 6AA Bmw Teleservices 6NK Connectivity Bluetooth And Usb Devi 606 Navigation System Business 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8TF Active Protection For Pedestrians 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv http://i.imgur.com/BJ8BOcu.jpg http://i.imgur.com/QorgcCU.jpg http://i.imgur.com/c7ZcHeN.jpg http://i.imgur.com/gfM93JF.jpg http://i.imgur.com/tyKcqwR.jpg http://i.imgur.com/oG8N00W.jpg http://i.imgur.com/SHp5dBW.jpg http://i.imgur.com/osgf4CW.jpg http://i.imgur.com/BpcjV19.jpg http://i.imgur.com/mRSUxB7.jpg http://i.imgur.com/yBgcIVX.jpg http://i.imgur.com/LOQF7GP.jpg http://i.imgur.com/6FF1CqZ.jpg Imi cer scuze, ultimele 3 fotografii nu le afiseaza, va rog copiati adresa in browser.
    1 point
  31. Buna seara,azi am rezolvat Ăâ˘i partea care implica codarea Frm-ului,senzori de parcare merg din nou ,am activat din nou viteza digitalĂŁ,am activat Ăâ˘i welcome light ,partea proasta este cĂŁ neavând faruri automate trebuie sĂŁ stau mereu cu rotita aceea in pozitia 2 ca sĂŁ meargĂŁ Ăâ˘i nu cred cĂŁ este sĂŁnĂŁtos pentru becurile xenon ,o sĂŁ o folosesc rar ,am activat Ăâ˘i avariile cu o secvenĂâşĂŁ diferitĂŁ,2 aprindere rapide Ăâ˘i pauzĂŁ de 1/2 secunde,foarte frumos zic eu. Singurul "defect"este cĂŁ km care erau pe Frm au rĂŁmas Ăâ˘i in bord ,se poate repara dar nu este chiar simplu,trebuie sĂŁ trimit ceasurile la cineva sĂŁ desfacĂŁ un cip in interior ,toatĂŁ afacerea m-ar costa cam 50 euro ,problema este ca trebuie sa stea maĂâ˘ina pe dreapta . Poza fĂŁcutĂŁ azi Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  32. Sigur ca lucrand in cele doua serviceuri NU AI PROCEDAT CA LA CARTE (cel putin cea a fabricantului!) iar serviceurile alea daca le dai si numele ne faci si un serviciu; sa stim la care sa NU ne ducem. Te intereseaza un scan dintr-un manual de intretinere sa vezi ca bratele se strang pre-tensionate!? Dar, stii de ce se strang de fapt pretensionate? Nu neaparat sa nu ridice masina (pentru ca masina e prea grea..)ci pentru a nu scurta viata bucsele din brate! Pentru ca e ca si cum cineva te-ar conduce la nesfarsit cu bratul rasucit la spate! Poti sa-ti imaginezi asta? Atunci ai inteles de ce se scurteaza viata bucsei: pentru ca va ceda cauciucul din mijloc! Si uite asa apare bataia in bucsa mai devreme!!! Iar service-ul te are inapoi in scurt timp! Doar are nevoie de banii tai.. nu!? Semnat, Un pasionat obsedat dar care respecta instructiunile.
    1 point
  33. Limbajul asta e l-ai invatat acolo unde ai facut itp-ul? In spatele blocului? Mergi la un service ok sa vezi ce o sa treci...
    1 point
  34. La ITP masoara doar opacitatea fumului (cat de negru e), adica un rahat. Sa dai jos DPF de buna voie mi se pare un rahat si mai mare.
    1 point
  35. Deja au aparut G30 sh care sunt pe la 43-44keur...ma indoiesc amarnic ca peste 3 ani jumate un 520d o sa fie 30k +...mai ales ca in principiu ar trebui sa fie sau cel putin sa se lanseze faceliftul la G30... https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241725974&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios
    1 point
  36. superba masina!!! mi se pare totusi usor rusinos ca o masina ca aceasta sa necesite bifarea oglinzilor pliabile electric la configurare. ar fi fost ok ca optiune pana la seria 3. ai nevoie de oglinzi, panoul cu butoanele si codare.
    1 point
  37. Eu cred ca tie iti lipsesc ceva tigle pe casa daca folosesti in aceeasi propozitie 316i si drag race.
    1 point
  38. 1 point
  39. daca nu l pui original se va rupe iar f rpd. daca se rupe iti va mirosi a gaze in masina. recomand doar pe original
    1 point
  40. Un amarat de Daihatsu din '79 Un 540i din '97 peste 252.000km stock 286 dar defapt pe dyno au iesit 313 518i cu peste 500k km Stock 113 cai dupa dyno 109 Etc etc... Si ei acolo spun ce reparatii s-au facut la masina pe parcursul vietii dar nimic capital... Am un Zafira 1.6 din 2002 cu care plimb catelul si o trocalesc prin Cluj, peste 200k km la care nu am schimbat decat brate fata, pompa servo, radiator AC...atat, la 530d peste 367k km merge brici, nu are lant intins, nu am schimbat turbine etc etc si ambele masini au fost folosite in regim intens zi de zi 530d -ul e acum prin Braaov intr-un sat la socrumio unde zilnic merge pe drum de gropi si inca nu bate si nu suna nimic... In schimb: X6 luat la 56k km la 100.000km am bagat 15k euro in el (doar reparatii)- nu a vazut decat autostrazi, punct Touareg - luat la 68k km vandut la 110.000km cu 3800eur bagati in el (doar reparatii in 1an) - nu a vazut autostrazi S5-ul- luat la 17k km vandut la 32k km dar ambreiajul dadea semne de uzura si patina - nuna vazut decat autostrazi si fara curse, liniute etc Astea le spun din experiente proprie...despre ce vorbim...oare chiar trebuie sa treaca o masina de 200.000km sa si fi trait viata?
    1 point
  41. @rashpy: genul asta de atitudine chiar nu duce nicaieri. Si tu chiar crezi ca oprind si pornind motorul nu se uzeaza mai mult anumite componente? Normal ca daca iei masina noua cu garantie si o tii pe perioada garantiei nu prea te intereseaza dar altfel te doare daca pica ceva nasol. Ca si exemplu "swirl flaps". Daca iti pica in motor in garantie ai motor nou. Daca iti pica dupa te faci de un motor nou/second etc.
    1 point
  42. Fotografiile din primul post sunt fotografiile din anuntul de vanzare al samsarului din galati? Ti-ai luat teapa? Intreb pentru ca multe anunturi cu masini din galati folosesc acelasi fotograf/locatie Exemple: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-pachet-sport-m-navigatie-mare-piele-ID9cuxJ.html https://www.olx.ro/oferta/bmw-x-trapa-bixenon-camere-360-ID9pOVP.html https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-bmw-530-xD-2012-ID9q5R9.html Si exemplele pot continua. De ce o vinzi atat de repede? Km multi?? Ai aflat chestii despre masina/teapa? Prea mare coincidenta sa o vinzi atat de repede, mai ales aici. Sau te ocupi de “easy money”, a.k.a. samsar? Ai mai folosit si aceleasi fotografii... vezi ca mai sunt alte zeci de anunturi cu aceeasi locatie/ acelasi format profesional si lumea intra la banuieli, dar hey, prosti se gasesc peste tot... good luck!
    0 points
  43. Ceva concret scris negru pe alb nu cred ca exista. Mecanicul meu mi-a recomandat sa fac schimbul de ulei la 12-15.000 km si nu la 30.000 km cum scrie in cartea service. Eu am ales sa fac schimbul de ulei la 8000-10.000 km din cauza ca mi-e cam teama si de uleiul original BMW (cel in flacon albastru fabricat de Shell) ca se pare ca si acesta incepe sa fie contrafacut.
    0 points
  44. Motoarele N57D30B (306 cp) sunt destul de pretentioase si asa. Sunt supuse la uzuri mari datorita intervalului de service efectuat la peste 20.000 km si uleiului prost. Cu atat mai mult nu recomand un N57D30B resoftat.
    0 points
  45. Esti foarte optimist. Iti dau un exemplu concret, un 525xd din 2012 (septembrie), am cerut acum o luna o cotatie de la Bmw pt un buy-back si am primit o oferta de 16.500 (tva inclus). Masina are 100.000km, istoric complet, iar pretul de lista a fost undeva la 55.000e (cu discount inclus).
    0 points
  46. Nu stie nimeni? sunt si eu curios...
    -1 points
  47. Tare asta ....pai eu cand am vrut cu adevĂŁrat sa vand masina ,am lĂŁsat de la 14 mii la 11 mii jumate .Tot de pe o zi pe alta.
    -1 points
  48. Pai si daca e luata fara tva care e problema? Iar cu km... e la fel si la 100 k si la 200 k din punctul meu de vedere nu are nicio importanta cati km are o masina ci doar cum este intretinuta si cum se prezinta.
    -1 points
  49. Foarte frumoasa masinuta,exact optiunile perfecte pentru un f30,t as fi vrut-o eu dar din moment ce nu accepti schimb cu alta masina nu cred ca o voi mai avea... Eu am un bmw x5 e70 (masina personala) 230000 km reali cu, carte service numai la reprezentanta bmw belgia apoi aici in Romania din septembrie anul acesta, absolut toate optiunile fara distronic si nightvision,( inclusiv 7 locuri si ecran pentru locurile din spate este echipata). Daca te intereseaza te rog da-mi PM, o dau deoarece nu ma regasesc in ea.
    -1 points
  50. buna seara! vin si eu cu o problema ce n am gasit o pe forum. am schimbat amortizoarele la un bmw 740xd f01 (toate 4 noi) si nu le pot configura pe masina. imi da eroarea in bord si masina este foarte rigida. n am mers cu ea decat 1 km,de test. intrebarea mea este urmatoarea: imi poate face cineva acest lucru sau doar la reprezentanta se poate face?? si pot merge cu ea pe roti 100 km asa cum este? multumesc!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.