Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/17/17 in all areas
-
Eu am stiut ca daca de EX: Astazi te prinde camera , ai timp pana la 12:00 noapte sa iti faci rovigneta si nu o sa primesti amenda... adica daca iti faci in ziua in care te-a prins camera, nu o sa primesti amenda.4 points
-
Salut sa o stapanesti sanatos. Cum ai reusit sa memorezi start stopul sa tina minte? Mie mi-au zis mai multi ca nu se poate la x1 e84 pentru ca de fiecare data cand pornesti motorul o sa revina la setarea initiala. Cat despre navigatie, care sunt alea atat de multe functii in plus la navigatia mare incat sa merite 1300 euro schimbul? Intreb pt ca eu am navigatie mica la ambele bmw-uri si mie mi se pare suficienta. In afara ca aia mare arata mai bine, ce face in plus asa misto? Am vazut peste tot "trebuie neaparat navi mare", in timp ce eu consider alte criterii esentiale pt o masina. Mai ales ca orice android cu waze face navigatiile astea de bmw sa para din epoca de piatra.4 points
-
Nu vreau sa va descurajez in legatura cu calitatea interioarelor la BMW seriile FXX, dar batranul meu conduce un F15, cumparat de nou in 2015. In prezent are 100K km si fix inainte sa faca 100K km si sa expire garantia de 2 ani a dus-o la Banat Car la TM. Acolo i-au schimbat pe garantie urmatoarele: -2 brate pe stanga fata si stanga spate - 2 amortizoare pe fata - scaunul soferului fiind cu piele Dakota Oyster (bej deschis, spre alb) Scaunul era atat de tocit incat se luase pielea de pe el si a fost schimbat tot pe garantie. De ce va pov toate chestiile astea? Daca gasiti un BMW FXX cu interiorul uzat, nu inseamna neaparat ca are multi km dati inapoi sau ceva masluit. Pur si simplu calitatea interioarelor cu piele DAKOTA nu mai sunt e ce erau odata.4 points
-
Nu e slaba, este doar o masina cu minim 250 k km rulati care necesita schimbarea diverselor piese. De noua a costat 80 de mii, iar noi vrem sa mearga fara un leu bagat 20 de ani, dupa ce o cumperi cu 10 mii sh. Nu e lipsa de logica aici?4 points
-
De 3 zile am ajuns acasa cu masina care va sta alaturi de mine pentru urmatorii 3 ani (sper). Am avut destule masini noi pe care le-am vandut dupa 5 ani si la care am pierdut enorm. Acum m-am gandit ca ar fi timpul sa mai piarda si altul in favoarea mea. Pe scurt, este vorba de un bimmer X1, 25D din 2014, 107000 km, black saphire asortat cu piele crem la interior si insertii de lemn in bord si portiere. Am luat-o direct dintr-o reprezentanta BMW si are 24 luni de garantie. N-am fost utilizator de BMW pana acum, asa n-o pot compara decat cu ultima mea masina, un Peugeot 508 GT (2012) de 204 cp. Trebuie sa recunosc ca desi caii putere in plus nu-s asa multi (fata de fostul GT), demarajul lui X1 mi-a inmuiat genunchii la prima invocare. In schimb dpdv al gadgeturilor a functionalitatii si ergonomiei echipamentelor la bord, Peugeot-ul era net superior. Nu intentionez sa-i fac nici o modificare, sunt impotriva lor. Sper doar sa nu ma lase la greu si sa nu fie sub Peugeot ca si fiabilitate. Atasez cateva imagini facute pe drumul spre casa.3 points
-
Rovigneta cumparata in aceeasi zi, chiar si dupa momentul “faptei”, anuleaza amenda.2 points
-
Bmw E39 - 520i Facelift -An Fab.2002 Dotarile se vad in videoclip. La masina in ultima luna s-au schimbat urmatoarele: -Ulei+filtre -Vascocuplaj -Curele si role accesorii -Amortizoare + flanse (fata) -Bielete antiruliu si bucsi bara stabilizatoare (fata) -Burdufe caseta de directie -brate inferioare fata .etc TAXA auto platita si NERECUPERATA!!! Masina se da doar cu perfectarea actelor, impozit achitat la zi. Pretul este FIX 3500 euro Pt orice alte informatii suplimentare va stau la dispozitie la nr. de tel:0772.027.183 Multumesc! Atasez aici un video cu masina (consider ca e mai util ca 10-15 poze): video2 points
-
2 points
-
2 points
-
Chiar nu-ti inteleg frustrarea. ''De mic copil'' imi doresc si eu un motor mare. N-am resuit, ai reusit tu, trebuie sa ma jignesti pt ca visez ? Lasa-mi, te rog, macar acest drept de a visa... ))) Te-am intrebat foarte serios ce 15k ai bagat, euro, lei , dolari. N-am avut nicio secunda intentia de a fi malitios. Doar mi se pare destul de ciudat sa bagi intr-o masina mai mult decat valoreaza. Esti frustrat, rautacios si penibil ! Nu inteleg de ce si pentru ce !?2 points
-
De unde ai tras concluzia asta? :-) Corectare: masina are trapa... La orice...535 trebuie sa ai banii astia prevazuti. Cunosti masina despre care vorbesc, ca eu n-am pus nici un link...? Romaryo, eu folosesc trapa pentru ca fumez. Masina actuala are trapa. Masina anterioara a avut trapa. Nu mi-a plouat niciodata in masina, nu mi s-au infundat gaurile :-) Pielea Nappa din fericire, nu se pateaza de la apa. In rest, argumentele tale stau in picioare.2 points
-
E60 535 LCI si mai ales full fĂŁrĂŁ trapĂŁ la 10 mii este combinația perfectĂŁ! Sac fĂŁrĂŁ fund! Succesuri!2 points
-
Dupa 2 exemplare frumoase de BMW e36 am trecut si la ceva mai nou, m-am rupt greu de "vechitura", dar in final am ajuns sa fiu posesorul unui e92 335i M-Paket potent si bine optionat. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Un scurt istoric: a fost masina de showroom in germania, pe la 15k km a fost cumparat si adusa in tara, iar de atunci pana acum a avut un singur proprietar care a mai adaugat pe bord inca 190k km. In momentul de fata are undeva la 210k km. Cam asta ar fi masina: Type 335I (EUR) Series E92 (3 Series) Body Type COUPE Engine N54 Displacement 3.00 Power 225kw / 306hp Transmission Manual Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Options S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S302A Alarm system S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP S6AAA BMW TeleServices S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP Standard equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S704A M Sports suspension S851A Language version German Adaug 2 poze, restul cand se mai incalzeste putin afara.1 point
-
1 point
-
Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.1 point
-
Model facelift 2014 2.0d 163 cai (power reduction) Euro 6 Manuala, 168.000km cu istoric Adusa din Belgia Culoare din gama individual (argintiu perlat) Pt cei interesati ofer vin-ul pt verificare dotari si istoric. Printre cele mai importante pot enumera :Led Bixenon, tapiserie piele neagra, jante 17 cu anvelope noi, trapa, incalzire scaune, dublu climatronic, noul bord digital,navigatie nbt model 2014, camera marsarier, senzori parcare fata spate cu afisaj, senzori presiune pneuri, head-up color, comfort acces, scaune cu reglaj full electric, volan cu reglaj electric, inchidere deschidere portbagaj soft close,active pedestrian,connect drive, citire indicatoare.. etc. Functioneaza ireprosabil,fara zgarieturi si lovituri, accept testare la reprezentanta. Toate reviziile inscrise in idrive, placute si discuri noi schimbate la ultima revizie in 04.2017 in Belgia la reprezentanta Peter Daeninck (de unde a fost si cumparata de noua). Adusa in tara de o saptamana. Nr rosii valabile 2 luni. Rar programat pe 28 noiembrie. 18500E usor negociabil. Fara variante ! Se poate vedea oricand in Giurgiu. Contact - 0720555170 Cu mine se fac actele, eu ofer fiscal si toate facturile de achizitie si transport ale masinii. Daca nu se vinde, ramane o perioada masina personala. Rog persoanele carcotase sa se abtina la comentarii. Sunt deschis la discutii si orice alte detalii si lamuriri in caz ca e ceva gresit in anunt.1 point
-
+1 de cel putin 5 ori am facut-o dupa ce am trecut de camera la cateva ore in aceeasi zi si nu am primit niciodata amenda pentru rovinieta.1 point
-
Dar uite cand expira , nu conteaza cand ai facut rovigneta , ea expira tot la sfarsitul zilei.1 point
-
Si eu asa stiu, daca faci rovigneta in ziua in care te-a prins camera nu primesti amenda...1 point
-
1 point
-
Da, primesti. Rovignete va avea data și ora de emitere ulterioarĂŁ momentului când ai fost prins fĂŁrĂŁ ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aici am plătit rapoarte pentru numărul real de km, care s-au dovedit corecte (după ce le-am comparat cu intrările în service în momentul când am verificat autoturisme): http://www.auto-records.com/?utm_source=www.mdecoder.com&utm_medium=referral&utm_campaign=mdecoder1 point
-
Si mie mi-ar placea 4 gran coupe, dar pretul e cu 20-30% mai mare decat la 3 touring, probabil pt ca sunt mai rare si mai cautate. 430d 2014 incepe de la 29k euro; 330d touring incepe de la 20k euro Mai degraba m-as incadra in bani la 330d GT, astea pleaca acum de la 24k euro. (pt preturi ma orientez pe http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/List) Bineinteles ca abia astept sa ii fac topic de prezentare - dar nu voi cumpara alta masina pana nu o vand pe actuala, si sub ~9.000 euro nu o sa vreau sa o vand, cel putin pana la primavara nu scad pretul (din motive de xdrive si cauciucuri de iarna).1 point
-
Parerea mea e sa iei 3.0D. Costurile fata de 2.0D sunt cu 25% mai mari, dar puterea si finetea motorului fac toti banii. Indiferent ce varianta alegi, mereu vei pierde ceva, vorba aia, in viata nu le poti avea pe toate Spor la cumparaturi si anunta-ne ce ti-ai cumparat1 point
-
3.0d este cred cel mai fiabil din gama, rafinat pentru un diesel si cu suficiente resurse de putere si scalabil ulterior usor daca te plictisesti de stock. Avantaj ar fi si faptul ca de obicei sunt mai dotate chiar si fara sa se mai fi pus optionale pe el, dar cine da banii pe motor mai are si ceva rest de niste optionale cand o configureaza de noua1 point
-
+1 si de la mine pt cavaliere! Ca doar auzim des ca la 100k km un bmw d abia ĂŽși face rodajul, iar la 200k km se vinde ca noua!1 point
-
Si pe langa asta, de verificat nivelul uleiului periodic, nu trebuie stat pana te avertizeaza in bord sa completezi 1l.1 point
-
Cel mai ok, Motul 5w30 X-Clean+ 8100 (de precizat reduce zgomotul motorului)1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gj9vD.html#contact_form#xtor=SEC-81 Ce parere aveti , merita banii ?1 point
-
Buna seara Astazi mi s-a intamplat prima oara si nu stiu exact ce este Se aud doua bipuri urmate de unul mai lung, in boxe, in timp ce merg, iar in bord nu afiseaza nimic Nu inteleg ce poate fi I s-a mai intamplat cuiva? Detin Bmw 318i din 20081 point
-
Salut!! cred sta foarte bine la consum....tinand cont de faptul ca motoarele astea consuma ulei de noi...1 point
-
Pai asa vine cu totul nu cred ca pot sa dau lumina jos. Nu o vand decat completa.1 point
-
E o tiganie cum nici la tigani nu prea vezi... in plus de asta e si foarte periculos , nu iti mai dai seama daca daca ala din fata merge sau vine (le confunzi cu stopurile)1 point
-
1 point
-
1086ron injector piezo BOSCH pt 535d ~600ron reconditionarea, sau chiar mai scump in functie de cine o face. La diferenta asta prefer sa la schimb direct si sa nu imi fac un obicei din a le reconditiona constant1 point
-
1 point
-
Eu cand am luat masina din Germania, de la dealer BMW, n-au vrut aia nici in ruptul capului sa accepte plata cu cardul, "cash only", so ...1 point
-
1 point
-
ma predau ... sper sa isi cumpere un x5 cu 3 turbine jumatate... sau sa mai astepte putin sa apara cu 4 turbine :frantics:1 point
-
Multumesc Andrei! Vom vedea daca se da sau nu, fiecare masina isi are cumparatorul ei, cu criteriile proprii de selectie. In cazul in care "poporul" din Romania nu o vrea, o pot aduce oricand inapoi in Germania, unde "poporul" cauta touring si probabil vor fi sansele mai bune1 point
-
culmea.....da multi cu schimburi, cu diverse nave, dar suna...foarte multi de afara dar aceia o preferau zobita dar cu actele de m5 ca sa i arda pe nemti(zic ei)....diversi...dar suna.... nu stiu daca se intelege din modificarile de pret(not), dar nu am nici cel mai mic stres sau graba sa o vand.....altfel pleca demult, realizezi(de la primele sau recentele oferte de 5500e, la care stiu ca multi vor zice sa o dau fara sa ma uit ),, dar chiar nu i un junghi sau o masina pe care s o dai numai sa scapi de ea... stima si vanzari bune!1 point
-
1 point
-
Va salut De curand am inceput sa ma uit dupa 535 e60 ( cred ca este ) modelul din 2009 pana in 2010 cel cu joistick Nu am fost niciodata un "fan inrait" BMW dar am foarte multi prieteni care recomanda modelul acesta. As vrea sa achizitionez un 535D dupa cum spuneam mai sus si am dat un simplu search pe diverse siteuri din germania si sa zicem ca un 535 pana in 250 000 km este undeva la 15k euro. Ce sfaturi puteti sa imi dati despre modelul asta ? citeam mai sus ca, cutia este consumabil ... chiar asa sa fie? Va rog ganditi-va ca este prima mea experienta cu aceasta marca de masina si orice fel de informare este bine venita.1 point
-
mie mi-au spus ca nu e de schimbat...deci nu merg pe japca...si a mai venit un tip cu f10, care a primit acelasi raspuns... bine, cel cu f10 avea masina in garantie si poate d'aia nu i-au recomandat schimbarea. iar mie, probabil mi-au spus ca este ok, pentru ca au vazut ca am habar. ori sunt corecti, ori au mers pe premisa asta !1 point
-
Daca tu crezi ca masinile care le-ai gasit au km. reali, da-mi voie sa-ti urez ,,vise placute" La buget de 10k, iei masina cu peste 350.000 km. si coaja. In rest au dreptate colegii.1 point
-
Cam mic pretul de achizitie pentru 535d ''FULL-OPTIONS''(Greu sa fie chiar full options, asta ar insemna sa aiba printre multe dotari si, night vision, ACC,Head up,incalzire/ventilatie, masaj sau scaune dinamice etc). Pretul nu reflecta intotdeauna calitatea, mai ales la masini vechi, s-h. Dupa parerea mea e greu sa gasesti un E60 535d in stare perfecta de functionare cu km reali in RO. Mai ales la 10mii euro. In Romania se anuleaza in loc sa se schimbe piese, se resofteaza, se codeaza, toti schimba uleiul numai la 10mii km MAXIM, si totusi e plin de rable pe drumuri.1 point
-
Dupa ce cumperi 535-ul dorit de tine, sa mai ai deoparte inca 2-4000E pt reparatii neprevazute: cutia de viteze ( este consumabila pt motorul asta ), cele doua turbine, DPF-ul, etc..1 point
-
s-o stapanesti sanatos si s-o conduci cu placere . arata foarte bine. eu personal nu m-as gandi la nici un retrofit si sincer nici nu prea inteleg trendul asta cu retrofituri . masina arata foarte bine cum a iesit din fabrica , de ce sa bagi bani in diferite chestii nu inteleg. multi nu vor fi de acord cu parerea mea , si cu singuranta prima chestii pe care o vei auzi , pune xenoane . eu zic sa o lasi fix asa cum e si sa chetui banii aia pe retrofituri intr-o vacanta .1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00