Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/18/17 in all areas

  1. BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)
    13 points
  2. 328i la vanzare sunt putine din simplul motiv ca majoritatea flotelor prefera sa achizitioneze dieseluri. In zilele cat am fost dupa masina am innebunit cautand motorizarea asta atat pe F10 cat si pe F30. Ce ma enerva si mai mult era ca vedeam foarte des 328i sau 3GT 28i. Deci modelul a avut ceva succes. Iar referitor la: Fiecare suntem diferiti, cu nevoi diferite. Colegul wolfenstein99 a spus ca merge 50% urban. Eu ma gandesc ca va folosi masina aia ca durata de exploatare, nu ma refer aici la km, undeva la 80% urban. Asta inseamna ca va avea probleme la DPF. Dieselurile sunt facute de cursa lunga, nu de impins cate 25 de metri mai in fata in trafic. Astept "-"-urile A.
    4 points
  3. 4 points
  4. Nu te axa neaparat faruri cu LED. Si cele cu Xenon adaptiv de pe seriile F bat si se misca ft bine. Avem in familie F10 cu LED si F30 cu Xenon....diferenta nu este asa sesizabila.....parerea mea e ca nu merita diferenta de pret. P.S.: Te iertam de data asta ca te-ai uitat si la cele cu xenon, dar ai grija sa nu se mai intample :thumbup:
    3 points
  5. 3.0d cea mai buna alegere, fara rezerve. Mi se pare o alegere ideala pentru Romania dpdv taxe, impozite, consum, toate mici. Plus ca este un motor foarte potent din toate punctele de vedere. Ultimul meu diesel a fost tot 3.0d pe e65 lci si m-a multumit 100%. Nu am avut ce sa ii reprosez. Mai ales un 3.0, generatie noua pe caroseria mai mica cred ca este o incantare. 2.0d mi se pare o partoneta, mai ales la BMW are si un mers la ralanti foarte urat,''grabit'' , zici ca merge fortat sa nu se opreasca. Am si mers cu un 320d, slabut rau, fara perspectiva, cu 4 persoane, zici ca ii patineaza ambreiajul permanent. ) . Fiind si manual m-am saturat cat am mestecat in cutia aia, la cel mai mic deal, neaprat a5-a ca altminteri zici ca o lua la vale.
    3 points
  6. Deci... Softul a marit presiunea in turbina si nu evacua aerul destul de rapid si facea presiune....s-au spart catalizatoarele...acuma iesea bine aerul si tragea bine dar ce sa vezi-nema back pressure la turbina care se invartea prea rapid si a decedat. S-a luat o alta turbina (banuiesc second-km fara numar)care nu functioneaza bine dar softul care a dus la defectare primei turbine e tot acolo? Nu cumva o fi ala de vina?
    2 points
  7. Poza este facuta in Galati,cunosc parcul auto.Baietii aduc in principal masini scumpe,cu TVA mare,si kilometrii discutabili. Am fost interesat de un F10,acum 3 ani,si in gluma mi-a spus ca kilometrii sunt pe gustul clientului
    2 points
  8. Cel mai ieftin este sa vinzi acest motor cu 2000-2500, si sa dai ~3500 lei pe un 3.0 de 231 cai. Din soft mai mult de 20 cai nu castigi, alte metode simple si ieftine pentru un motor aspirat nu se gasesc. Filtrul de aer sport, evacuarea, ridicarea limitarii turatiei etc. nu iti vor aduce mai mult de 10 cai. Daca nu o faci cu cap s-ar putea sa ajungi cu o putere mai slaba decat cea initiala. P.S: dar chiar asa slab ti se pare motorul acela de ai nevoie de upgrade? Stii ca este un motor aspirat si ca pentru a scoate tot ce se poate din el trebuie dus pana in 6000-6500 ture, nu? Mai era cineva pe forum care se plangea ca schimba treapta la 3500 ture si ca vrea sa schimbe motorul ca nu trage. Era vorba tot de un benzinar aspirat
    2 points
  9. de acord, daca mergi mult urban nu as prea lua 3.0d, mai degraba 3.0i sau 328i
    2 points
  10. depinde de foarte multi factori 1. de cat de des te sui si te dai jos din masina 2. cat de des se face curatarea si intratinerea pielii cu solutii speciale pentru piele auto 3. gabaritul conducatorului 4. altele oricum e plin e-bayul de interioare de bmw complete la preturi destul de bune
    2 points
  11. Nu vreau sa va descurajez in legatura cu calitatea interioarelor la BMW seriile FXX, dar batranul meu conduce un F15, cumparat de nou in 2015. In prezent are 100K km si fix inainte sa faca 100K km si sa expire garantia de 2 ani a dus-o la Banat Car la TM. Acolo i-au schimbat pe garantie urmatoarele: -2 brate pe stanga fata si stanga spate - 2 amortizoare pe fata - scaunul soferului fiind cu piele Dakota Oyster (bej deschis, spre alb) Scaunul era atat de tocit incat se luase pielea de pe el si a fost schimbat tot pe garantie. De ce va pov toate chestiile astea? Daca gasiti un BMW FXX cu interiorul uzat, nu inseamna neaparat ca are multi km dati inapoi sau ceva masluit. Pur si simplu calitatea interioarelor cu piele DAKOTA nu mai sunt e ce erau odata.
    2 points
  12. Pai si daca e luata fara tva care e problema? Iar cu km... e la fel si la 100 k si la 200 k din punctul meu de vedere nu are nicio importanta cati km are o masina ci doar cum este intretinuta si cum se prezinta.
    2 points
  13. Benzina in oras clar, e o moda asta la romani sa iti iei diesel in oras sub impresia falsa ca faci economie la consum dar banii ii dai pe dpf, injectoare, volante etc Plus ca sunetu de tractor ma lasa rece, vine iarna pornesti suna ca si o conserva dieselu si apa nu iti urca la 90 daca nu mergi 10 km. Nu sunt impotriva dieselului, am si eu unul dar in oras nu merita. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Vand BMW E90 316d LCI 12.2009 Masina este in tara din 2015, unic propietar in tara - A815916 205.000 km DPF activ si in stare foarte buna Navigatie mare CIC + update harti 2017 2x USB + AUX Bluetooth "Piele" sensatec bej in stare foarte buna, fara rupturi sau cute Senzori de parcare fata-spate Scaune electrice Pilot automat Comenzi volan Jante pe 16 style 360 cu cauciucuri bune de vara Michelin Start/Stop +altele Pret: 8700 euro negociabil Nu ma intereseaza schimburi. Poze: http://imgur.com/a/R3AtT
    1 point
  15. La oradea apar sensurile noi , podurile noi ! Super
    1 point
  16. Tocmai am ridicat unitatea de la reparat. Nu am apucat sa o montez. Cost reparatie 660 lei,50 lei activare mp3. 6 luni garantie.
    1 point
  17. Uita-te ce si-a gasit el. E 2008 masina. Nu spun ca nu sunt masini bune, chiar si la 280.000km. Dimpotriva, pot fi mai bune decat multe F10, dar nu la banii aia. Cine o vinde asa ieftin, o da pentru ca masina cere niste investii pe care el nu si le asuma. E60 la 7000 echivalent F10 la 12000 = groapa de bagat bani. Dar pur si simplu oamenii nu invata nimic.
    1 point
  18. se poate monta pompa de inalta presiune de pe 535d (N57) pe 525d (N47) ?? masina este 525d , 2013 , biturbo, 218 hp. masina are deja modificari ...intercooler. evacuare. turbine hybrid...dar nu reusesc sa rezolv cu pompa...e nevoie de una mai mare rog rsp doar de la cei care cunosc subiectul pareri gen...ia-ti motor de 3....las o asa....nu ma intereseaza multumiri anticipate pentru cei care ma pot ajuta
    1 point
  19. SĂŁ-mi fie iertat pĂŁcatul de a mĂŁ uita și la cele cu xenon!
    1 point
  20. Asigura-te ca motorul e in mintile lui inainte sa te apuci de tunning
    1 point
  21. atunci ramai la 3.0d la rulajul asta
    1 point
  22. Costa 4.5e sa vezi daca e coincidenta sau nu.
    1 point
  23. Eu inca ma amuz cand vad cautatori de E60 super ingrijit cu 5-6-7000E. Capul face, capul trage.
    1 point
  24. Fara un turbo ceva nu castigi prea mult. Eu de exemplu in primavara imi pun un supercharger de la esstuning pe m54.
    1 point
  25. Pe rovigneta scrie clar ora emiteri cu minut si secunde. Deci clar de atunci intra in valabilitate. Primeste amenda acasa fara probleme. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  26. Iar la BMW tracțiunea spate este standard
    1 point
  27. ABS si ESP? De vreo 30 de ani la marca BMW nu sunt optionale..
    1 point
  28. Exact ce spuneam... 187.000 km Cat de mare sa fie coincidenta? @nashu2k vezi postul meu de mai sus pentru faza cu 187k km. Si explicatia ceva mai jos.
    1 point
  29. Bmw E39 - 520i Facelift -An Fab.2002 Dotarile se vad in videoclip. La masina in ultima luna s-au schimbat urmatoarele: -Ulei+filtre -Vascocuplaj -Curele si role accesorii -Amortizoare + flanse (fata) -Bielete antiruliu si bucsi bara stabilizatoare (fata) -Burdufe caseta de directie -brate inferioare fata .etc TAXA auto platita si NERECUPERATA!!! Masina se da doar cu perfectarea actelor, impozit achitat la zi. Pretul este FIX 3500 euro Pt orice alte informatii suplimentare va stau la dispozitie la nr. de tel:0772.027.183 Multumesc! Atasez aici un video cu masina (consider ca e mai util ca 10-15 poze): video
    1 point
  30. Arunca o privire mai atentĂŁ la acesta curea...daca vezi urme de uzura,schimb-o neaparat. Treaba cu supapele e relativ simpla,necesita multa rĂŁbdare...se da galeria de admisie si vei vedea acele depuneri de carbon pe care le poti ĂŽndepĂŁrta cu spray de curĂŁțat discurile de frânĂŁ sau egr.Lucrezi la fiecare cilindru in parte cu mare atenție(adica supapele sa fie pe inchis)
    1 point
  31. Parerea mea e sa iei 3.0D. Costurile fata de 2.0D sunt cu 25% mai mari, dar puterea si finetea motorului fac toti banii. Indiferent ce varianta alegi, mereu vei pierde ceva, vorba aia, in viata nu le poti avea pe toate Spor la cumparaturi si anunta-ne ce ti-ai cumparat
    1 point
  32. 3.0d este cred cel mai fiabil din gama, rafinat pentru un diesel si cu suficiente resurse de putere si scalabil ulterior usor daca te plictisesti de stock. Avantaj ar fi si faptul ca de obicei sunt mai dotate chiar si fara sa se mai fi pus optionale pe el, dar cine da banii pe motor mai are si ceva rest de niste optionale cand o configureaza de noua
    1 point
  33. Mecanicul care n-a facut nicio facultate si probabil inca mai foloseste milionul cand se refera la 100 lei e mai pus la current cu cele mai noi avansuri tehnologice decat o armata de ingineri nemti...yeah, I can buy that....NOT!!!
    1 point
  34. Pai de unde iei tu uleiul? Ma indoiesc ca la reprezentanta e contrafacut, asa cum ma indoiesc sa fie un ulei prost, din moment ce toate masinile pe care le bibileste lumea in tara au rulat in Germania mult si bine pe uleiul original, cu schimburi la 30k. Asta cu "mecanicul meu a zis" deja e funny
    1 point
  35. Masina aia nu a costat in viata ei 82600e si nici nu are distronic (ACC). Submotorizata nu este, insa cand iti va disparea entuziasmul si o vei folosi in viata de zi cu zi ai sa vezi ca nu este foarte dinamica si nici economica. Greutatea este undeva la 2.1t, nu cred ca fuge mai tare ca un 320d 184cp, fie ai fost prea entuziasmat si te-a indus un pic in eroare plecarea de pe loc a awd-ului fie este resoftata de nemat. Vezi ca la F15 este foarte important sa ai amortizoarele reglabile, este diferenta destul de mare intre cu si fara. La o prima vedere, nu as da aproape 35k euro pe o masina cu >170k km. Vinde e90-ul, mergi in Germania si cumpara un F15 40d cu un kilometraj decent.
    1 point
  36. Ti-am mai dat sfatul asta si ti-l dau din nou: Cumpara-ti masina din Germania la banii aia si iei ceva bun de la un handler sau chiar un premium selection cu garantie sau fara.
    1 point
  37. din ce ai relatat tu aici nu e intr-o conditie proasta deloc, doar 2200Ron investitii in partea tehnica e foarte bine pentru un X5, crede-ma, e un mizilic. Legat de partea estetica, se rezolva cu un detailing profi de nici nu mai recunosti masina, ciupituri pe bara au si alea din DE, revizii la cutie nici aia nu fac, gumele si de acolo ai sanse sa o iei cu ele cam pe sfarsit de viata. Un element revopsit la o masina second nu mi se pare un capat de tara, e normal, nu e o masina noua si nici nu poti avea pretentia asta, vrei nou stim bine de unde se iau si cat costa .
    1 point
  38. Mikken, de ce iti mai pierzi vremea cu visul acelui pret in Ro ? Minus si de la mine ptr cine nu isi da seama de chestii
    1 point
  39. niste poze cu interiorul se poate
    1 point
  40. Multumesc; la stopuri dureaza 10s sa dau jos folia; la jante e ceva mai scump sa le schimb; am incercat in primavara sa le vand, nu am primit oferte rezonabile pt ele (max 300e, in conditiile in care setul de cauciucuri noi e 500e); asa ca le-am pastrat, mai ales datorita cauciucurilor (cumparate noi de mine in 2016). Ieri am fost la Bavaria si am facut niscaiva driveteste cu F30 nou B47 190cp si cu F31 2014 184cp; F36 (4 gran coupe) nu au la drive test. Este o evolutie fata de masina mea, dar nu o revolutie - ceva mai silentios, dar nu mult; ceva mai modern in interior si exterior; dinamic in schimb mi s-a parut mica diferenta, ba chiar masina mea trage mai bine, datorita resoftarii. Asa ca am intrat in ceata; nu cred ca are rost sa schimb masina mea cu un alt 320d; n-am condus 325d/328i/330d - probabil ca spre una din astea ar trebui sa ma orientez, si cu dotari similare ca a mea; parca nu as da 22-25.000 euro pe un seria 3, pe care sa il vand peste 3 ani cu 9-10.000. Sa trec la seria 5 - nici de asta nu sunt convins; am condus un week-end masina unui coleg (520d xdrive) si mi s-a parut mai confortabila si silentioasa, dar mai putin placuta de condus, mai deconectata de asflat.
    1 point
  41. Consum de 15 în oraș la un asemenea ”tanc” nu e mare. Am văzut anunțuri cu scaune sport și ventilație, doar sport și confort. Puteți detalia dacă sunt diferențe notabile? Și cu sonorizare foarte bună (printre alte dotări ”must have”), încă nu e niciunul la vânzare.
    1 point
  42. eu cand va aud ce consum de matiz scoate-ti cu ditamai 2500kg 4x4 si cutie automata imi vine sa ma impusc! poate 8.5% mers constant la 90km/h si cauciucuri late de vreo 300mm. Vreau sa vad consum real! Nu cifre de pe BC
    1 point
  43. Scuze am uitat ca aici nu poti sa incarci direct. Sper ca fac bine ce fac. Poate reuseste sa le mute un moderator in postarea principala. Hai sa vedem repede 4 gasite pe pc. http://imageshack.com/a/img923/6452/9CLjFq.jpg http://imageshack.com/a/img922/1852/uzTpE4.jpg http://imageshack.com/a/img924/5999/ipHvUg.jpg http://imageshack.com/a/img922/8766/jf29Qm.jpg
    1 point
  44. Nu e slaba, este doar o masina cu minim 250 k km rulati care necesita schimbarea diverselor piese. De noua a costat 80 de mii, iar noi vrem sa mearga fara un leu bagat 20 de ani, dupa ce o cumperi cu 10 mii sh. Nu e lipsa de logica aici?
    1 point
  45. 535d cu 250 mii km suna solutia perfecta in a baga bani intr-un sac fara fund. Iti mai trebuie minim 3-4000 mii deoparte pt reparatii. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  46. Foarte tare asta.Eu zic sa scrii la ANPC si la BMW, sa le semnalezi problema.
    1 point
  47. Deja au aparut G30 sh care sunt pe la 43-44keur...ma indoiesc amarnic ca peste 3 ani jumate un 520d o sa fie 30k +...mai ales ca in principiu ar trebui sa fie sau cel putin sa se lanseze faceliftul la G30... https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241725974&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios
    1 point
  48. Pana la urma am schimbat tot (releu + bujii). A costat 1500 RON iar acum am un E60 fericit :twoup:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.