Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/19/17 in all areas
-
6 points
-
Astazi m-am ocupat de protectia pentru iarna. Spalat cu Autobrite Magifoam.Fiind nespalata de o luna si, am aplicat de doua ori. Dupa care sampon Bilt Hamber si manusa Lupus. Stearsa masina cu IPA 50/50.Am sarit peste decontaminare, pentru ca a fost facuta acum ceva timp. Dupa care am aplicat 2 straturi de Jeatseal 109.Fiecare strat l-am lasat 40min-1ora, cu pauza de 2 ore intre sraturi. Si la final stearsa cu Sonax QD Am aplicat Meguiar's Gold Class Endurance pe anvelope. Compartimentul motor a fost sters de praf si aplicat un dressing pentru plastice de la MAFRA. Chederele au fost tratate cu sonax gummipfleger. si cateva poze nereusite la final si update la harti 2018-14 points
-
E mai bine sa fie la jumatate si completezi cand scade decat sa fie mai mult. Daca ai prea mult ulei poate face presiune, spumeaza si nu se mai produce lubrifierea corespunzatoare, adica exact opusul a ceea ce vrei de fapt. Bine, asta probabil se intampla cand treci de maxim, dar am spus-o ca pe o informatie, sa iti dai seama ca mai mult nu inseamna mai bine in cazul de fata.3 points
-
nu ai avut contact pana acum cu un benzinar injectie directa, nu-i asa? (gen orice benzina bmw dupa 2009-2010 sa zicem) intreb pt ca argumentul cu suna ca o conserva diesel e oarecum amuzant cand auzi cum suna un N20,N43 etc.. mai ales la relanti.. una peste alta si eu am vrut 328i, nu am gasit una ok (ca stare, an dotari si km, decat la buget de F10 530D) si am ales 320d. asta e, sper ca tu sa ai mai mult noroc ca mine. motorul merita 100%3 points
-
Salutare! Am decis sa deschid si eu un topic cu si despre noua mea masina veche :frantics: Dupa un e36 jumate am decis sa trec la urmatorul model, este un 320Ci motor M54B22, din pacate nu am gasit ceva cu motorul 2.5 iar sa platesc impozit pt 3.0 nu era o optiune(nu merg asa de mult cu masina incat sa merite). Am luat masina de la cineva din Alba, omul a fost de nota 9, tot ceea ce mi-a zis la telefon a fost conform, mai putin faptul ca motorul cam papa ulei, asta mi-a zis-o live. Dar stiind de problemele generale cu uleiul la m54 am decis ca o iau. Dotarile sunt cam tot ce am vrut, mai putin scaune electrice... but hey, less weight Are toba sport TATechnix, care imi cam lungeste urechile, dar am rezolvat aux-ul si poate o sa fie mai ok. Dupa cam 1000 si ceva de km sunt convins ca nu e gaina, motorul trage cum trebuie, dinamic sta ok, nu bate nimic. Cutia mai agata dar se rezolva. Am fost cu ea la tara unde am ridicat-o sa vad cum sta pe dedesubt si am ramas surprins, nu am gasit rugina, subframe-ul e ok, 99.9% din cleme, plastice si suruburi sunt la locul lor(dupa e36 pt mine e ceva wow ), clasicele scurgeri de ulei pe la garnitura de baie, corp filtru, simering cutie dar si astea se rezolva. Nu am multe poze ca nu prea imi place sa fac dar daca exista cerere... so.. opinii, pareri, critici, all welcome! Atasez si o poza cu e36-le care a ajuns la fratele meu, nu pleaca din familie pm29412-auto-records.pdf2 points
-
2 points
-
Eu nu vreau să te acuz de nimic, nu te cunosc, dar dacă scrii "Primul Prioprietar" în condițille în care ești clar al 2-lea sau al 3-lea, tratez ca pe o minciună și mă face să pun la îndoială restul lucrurilor din anunț.2 points
-
n-ar fi rau inainte de toate sa citesti regulamentul la mica publicitate ) "pretul e obligatori" in plus, samsar spui ca nu esti, dar descrierea te contrazice2 points
-
BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)1 point
-
Salutare colegi, Ofer spre vanzare un BMW F11 525d x-drive 218CP, cu urmatoarele dotari: Culoare SPACEGRAU METALLIC Tapiserie piele neagra DAKOTA Data fabricatiei: 2013-02-21 Cutie viteze automata 8+1 trepte Rulaj actual: 209.000 km L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S3AGA Reversing camera S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu VIN: WBAXB91000DX45851 Masina a fost cumparata din Germania, de la reprezentanta BMW Procar Unna, in aprilie 2017, la 198.000km (cu factura, certificat de conformitate si km trecuti in acte - TVA achitat integral). Cartea de service este la zi, toate reviziile fiind facute la aceasta reprezentanta. Masina a avut un singur proprietar (initial in leasing, apoi inmatriculata pe respectiva persoana fizica) si tot istoricul se poate verifica in reteaua BMW. Motorul a fost inlocuit complet (nu reparat) cu unul nou, inclusiv distributia si ambele turbine noi, de catre reprezentanta BMW Procar exact inainte de vanzare. Din discutiile cu ei am inteles ca a avut distributia rupta, motiv pentru care proprietarul a dat-o buy-back si a luat una noua. Reprezentanta i-a inlocuit motorul cu tot ce mai era necesar si a scos-o la vanzare - aceste lucruri apar in istoricul inregistrat la BMW. Dupa achizitie s-a facut o revizie completa de filtre si ulei, cumparat anvelope noi vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe 18" (nu run-flat), facut update la navigatie cu harti 2017 si activat video in mers, schimbat discuri si placute frana fata/spate. Masina se vinde inclusiv cu anvelope iarna pe 18" in stare buna. Este intr-o stare tehnica si optica excelenta - se accepta orice testare. Pretul este de 23.000 EURO si nu se accepta schimburi. Telefon: 0760.703.218 Multumesc!1 point
-
Volan Bmw x6, x5 in stare impecabila! Volan multifunctional in stare ca nou, piele perforata pe lateral plus cusaturi in trei culori. Ornament inferior alcantara. Volanul nu are absolut nici o imperfectiune atat estetic cat si electric. Compatibilitate ani: 2007-2013 Pret : 500 euro Contact; 0724.362.529 POZE AICI: https://ibb.co/mvFcam https://ibb.co/mQLAvm https://ibb.co/fZFM1R https://ibb.co/jhkM1R https://ibb.co/eiDKo61 point
-
1 point
-
1 point
-
+1 ... Este indicat indifferent de varsta masinii sa ai 1L ulei si 1-1.5L apa distilata sau antigel amestecat cu apa. PS:Mai bine sa ai de cat sa trebuiasca1 point
-
1 point
-
Ravenol e firma OK , atata timp cat mergi pe specificatile date de producator SAE si BMW LL01/LL04 nu prea conteaza firma de ulei.1 point
-
1 point
-
Masina nu poate avea mai mult de 2 chei CA, tu ai spus ca ai 3.... Masina nu are cititor de amprenta, ci senzor de atingere, drept urmare o poti deschide si cu limba daca o pui pe maner! Descriere tipica de pe autovit, habar nu ai ce vinzi! Ai ales locut gresit pt a pune anuntul asta Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Hai ca usor usor te dai pe brazda...incepi sa arati cat de pasionat esti. Las-o dracu...inteleg cand ai o mica greseala, dar ai 2 anunturi in acelasi stil. N-ai nicio scuza1 point
-
Nu este un volan normal, este modificat cu bun gust zic eu, nu inteleg comentariile in schimb.1 point
-
1 point
-
de la butonul de unde incui/descui usile. dar te legi de fir mai in spate, ca atunci cand scoti trimul cu totul, sa nu tragi si firul pus de tine. ca oricum firele care vin in trimul de ventilatie nu ies mult in exteriorul bordului e doar o idee... desi ai fir de iluminat si in clima/radio controller (sau asa ar trebui)1 point
-
Nu ĂŽnțeleg, cum adicĂŁ primul proprietar dacĂŁ mașina o ai de anul acesta, mai exact de nicio lunĂŁ?1 point
-
la cea de pe caroserie as umbla, o slabesti putin si o tragi inspre exterior, vezi totusi sa se alinieze cu aripa si usa astfel incat sa nu iasa in afara lor.1 point
-
Concluzie: decat sa schimbi 1000 de piese si sa investesti zeci de ora de manopera/timp pierdut etc. pentru a aduce motorul asta de la 170 la 200-220 cai, mai bine il vinzi si iti cumperi un 3.0 de 231 cai. Nu te mai gandi degeaba sa ii maresti puterea acestui motor ca nu o sa realizezi nimic. Un soft bun iti aduce in cel mai bun caz 15 cai si te costa 1000 lei, nu merita in cazul tau. La un benzinar aspirat ca al tau bagi in medie cate 1000 lei pentru fiecare 5-10 cai, n-are niciun sens sa te apuci de asa ceva. Diferenta de consum de la 2.2 la 3.0 nu este prea mare, iar pretul de vanzare pentru motorul tau este destul de bun. Mai mult de 3000 lei nu prea ai cum sa pierzi in toata distractia asta cu schimbat motorul (vandut motorul tau, cumparat un 3.0 si manopera inclusa) si vei ajunge la performante destul de bune.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
imi cer scuze daca ma insel. mie imi aparea la antivirus cand deschideam linkul (de 3 ori l-am deschis) un mesaj cu ,,malicious software... trojan '' ceva de genu. am scanat linkul pe virustotal.com si vad ca apare ok aici. posibil sa fie un false positive. scuze inca o data1 point
-
Stiu, nu a mai parut asa neagra situatia cu motorul desfacut, mi-au spus si colegii ca asa ar face dar nu ma complic, dar blocul gol cu capacul de sus impreuna cu axele cu came, chiulasa ca e rectificata si facuta la rk motors 1050 lei + garnitura aia de chiulasa OE la 700 lei sau cat a fost mers 100 km cu ea + suruburi noi la chiulasa si etc, le dau sa ma scap de ele si gata, m-a pus unul sa-i desfac blocul sa vada cum arata capacele de la arbore + cuzinetii aia de la bloc unde sta arborele, i-am trimis poze ca e impecabil si nu l-a mai interesat, nu a mai sunat nu nimic, m-au tot sunat sa cumpere blocul motor, imi ziceau ca ma suna in cateva zile si nimic. Un baiat a venit sa verifice arborii balansieri de pe motor, a miscat usor de ei si intradevar se misca 0,1 mm sau ceva de genul, dar ma gandesc ca in stadiul motorului asa e normal sa nu stea ficsi, a zis ca nu e bun ca are joc si cica de acolo pleaca problema la distributie de se rupe lantul, asta e noua, nu o auzisem insa nu l-am contrazis.1 point
-
1 point
-
- de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.1 point
-
1 point
-
Valabil! Cine are nevoie de ele si nu dispune de bani le poate lua pe acestea temporar, sunt foarte multi care le duc la strung pentru a le lungii viata, eu nu am facut acest lucru in ideea de a le vinde mai departe ca aproape noi.1 point
-
Cand pui cantitatea recomandata vine cam la jumatate, fix cat e la tine. E ok, poti sa-l lasi in pace sau sa mai pui 2-300ml de ulei, daca vrei sa fie la maxim. La fel e si la mine si doar ce-am vazut revizia.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, asa am gasit si eu tot in afara Bilstein. Deci asa o sa fac pana la urma, nu mai are rost sa astept. Ma gandeam sa merg pe Bilstein si la flanse si restul. Boaska, esti plictisit tare si mai vb si in necunostinta de cauza, masina a fost verificata la BMW in tara, ca de obicei esti pe langa. si acum sincer, trebuie sa fii usor retard (sau poate sa nu ti-o permiti) sa vinzi masina pt niste amortizoare, dar nimic nu ma mai mira.1 point
-
Hmm, deci pana la urma o masina luata pe criteriul optiunilor extra si fara o inspectie tehnica in prealabil mai are si Probleme cateodata..... acum exista 2 optiuni , ori e la vanzare ori o repari Acum am inteles de ce am primit minusuri mai sus1 point
-
nu este asa, poti alege si ulterior o configuratie care sa ti se potriveasca, nu stiu daca masina mea era mai dotata sau nu, la 18.000 gaseam si eu una sportline la autohus dar fara garantie si cu un card de km la activ, eu am ales altfel, o masina ok luata din reprezentanta cu istoric si un singur proprietar... sa o stapanesti sanatos PS 163 vs 184 nu spune tot, stii si tu1 point
-
De ce nu ai mers pe seria 4 coupe (nu grancoupe)? Pentru ca din ceea ce spui mie mi se pare ca tie iti place mai mult forma de coupe deoarece tot compari f30-ul cu e92 in loc de e90.1 point
-
Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.1 point
-
Intr-adevar, suna putin a diesel la relanti, dar abia se aude din afara, iar daca urca in ture nu mai are deloc acel sunet. Nu am mers cu F30 diesel, dar comparativ cu E90, N47 e zen in masina. Cu minunatii guvernanti nu ai de unde sti nici cu dieselul cum isi va pastra valoarea. Deja vad din ce in ce mai multa lume trecand pe motoare pe benzina, si mai am niste cunostinte care se ocupa cu adusul de masini din Germania, care tot asa, recomanda benzinare. In orice caz, pare a fi o loterie, nu poti spune cu certitudine care isi va pastra valoarea mai bine, dar eu pariez pe cea cu km mai putini, nu cu dotari mai multe. A.0 points
-
sunt originale,atentie,! de pe RHD ! complete, pret 800 de euro asa cum apar in poze0 points
-
328i la vanzare sunt putine din simplul motiv ca majoritatea flotelor prefera sa achizitioneze dieseluri. In zilele cat am fost dupa masina am innebunit cautand motorizarea asta atat pe F10 cat si pe F30. Ce ma enerva si mai mult era ca vedeam foarte des 328i sau 3GT 28i. Deci modelul a avut ceva succes. Iar referitor la: Fiecare suntem diferiti, cu nevoi diferite. Colegul wolfenstein99 a spus ca merge 50% urban. Eu ma gandesc ca va folosi masina aia ca durata de exploatare, nu ma refer aici la km, undeva la 80% urban. Asta inseamna ca va avea probleme la DPF. Dieselurile sunt facute de cursa lunga, nu de impins cate 25 de metri mai in fata in trafic. Astept "-"-urile A.0 points
-
232.xxx km Placute fata/spate, senzori si discuri de frana. Discurile ATE,chiar daca aveau foarte putini km, faceau urat la franari puternice si am hotarat sa pun OE. Urmeaza la 235.000 km revizia...din 10 in 10.000km. Cu ocazia asta am vopsit si etrier+suport argintiu, culoarea jantelor. Poze in curand...am fost destul de ocupat si masina are cel putin o luna de cand nu e spalata. Si acum 2 saptamani am trecut la rotile de iarna. Este lux cu R16 nRFT fata de R17 RFT0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00