Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/20/17 in all areas
-
3 points
-
1. poate fi flansa cardan, tampoane cutie, tampoane diferential spate, cam pe acolo as incepe cu verificarile; 2. vreun furtun de vacuum poate fi fisurat, la fel, e necesara o verificare amanuntita, posibil sa fie doar ceva minor; 3. daca EGR e blocat poate foarte bine sa aiba legatura si cu punctul 2, EGR nu e totuna cu claptea de acceleratie, sunt 2 lucruri distincte cu functii diferite. Se pot anula, e drept, trebuie insa pe langa anularea fizica si cea din software facuta. Sunt si dezanvantaje, EGR anulat va duce la incalzirea mai greoaie a motorului, FAP care de fapt e DPF, va da cu fum fiind un motor Euro4 si ceva mai vechi si poate fi o problema cu ITP la citirea opacitatii gazelor, dar asta depinde de cat de in mintile lui e motorul.3 points
-
BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM WEST 2018-1 3xUSB/DVD - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topical GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)2 points
-
Salut, Am schimbat si eu recent discurile la E39, am pus Zimmerman, cred ca e important de a respecta pasii la instalare, precum si ce scrie pe pagina cu instructiuni de montare. Am vazut ca este detaliata si procedura de bedding a discurilor, franare de la 100 la 50 km, de cateva ori, apoi dupa cativa kilometri pt. a permite racirea lor, de la 100 la 25 de alte cateva ori. Pelicula de vopsea de pe ele nu trebuie indepartata, deasemenea la montaj e bine sa se curete la sange butucul de rugina, precum si a se strange prezoanele pt. a centra discul inainte de a-l fixa cu surubul mic care are cap imbus. Este necesara degresarea suprafetei de contact dupa montaj, inainte de orice franare, toate acestea fiind lucruri pe care ma indoiesc ca o buna parte dintre mecanicii patriei le cunosc si le si fac in service. Spor, si cat mai putine probleme!2 points
-
Ok, ca sa eliminam orice urma de suspiciune...masina a fost cumparata de fratele meu pentru uz personal, in special pentru a fi folosita in concedii si deplasari lungi, motiv pentru care am si cautat destul de mult impreuna o masina care sa fie in mintile ei si sa aiba dotarile pe care si le-a dorit. Pretul de achizitie a fost pe masura, iar faptul ca avea motor nou a fost un mare avantaj. Probabil cine are un pic de experienta cu anunturile postate pe mobile.de in Germania stie deja ca primele si cele mai ieftine de obicei sunt ori accidentate si reparate, ori de provenienta dubioasa, ori cu multi km, etc. Nu spun ca nu exista si exceptii, dar sunt extrem de rare si de obicei un om de rand nu apuca sa le prinda, deoarece dealerii si samsarii sunt cu ochii pe ele ca pe butelie. Motivul vanzarii la putin timp dupa achizitie este pur si simplu ca fratele meu a gasit o ocazie foarte buna si si-a cumparat un teren, urmand in primavara sa inceapa constructia unei case. Asta nu era in plan cand a cumparat masina, iar acum avand nevoie de acesti bani blocati in masina, s-a hotarat sa o vanda, pretul cerut reflectand exact costurile lui. Nu a fost cumparata in scop comercial, pentru a fi vanduta cu profit. Daca va obtine pretul cerut sau daca este dispus sa mai negocieze...si cat...este strict problema lui si pentru asta ii rog pe cei interesati sa il sune direct la numarul afisat Cheers!2 points
-
2 points
-
Nu ar fi multe de zis,primit anul trecut in vara cadou de la sotie,a avut o viata zbuciumata,ca si dotari geamuri electrice servo ceva interior si volan sport.In principiu ma asteptam sa am ceva de bagat in el dar pe masura ce trece timpul realizez ca trebuie sa il iau de la 0.Lista de piese necesare este enorma si pana acum practic am schimbat sau a fost reparate aproape toate elementele de caroserie(mai putin plafonul cred).Momentan la tinichigerie luna asta iese de acolo si va trebui sa ajunga la un vopsitor.Poza de la achizitie1 point
-
BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)1 point
-
Salutare colegi, Se vinde masina personala. Inainte de a o cumpara, am fost 6 luni pieton ptr ca pur si simplu nu gaseam o masina cu istoric care sa fie pe placul meu. Acum as vrea sa trec la ceva mai mic, de oras ( de preferat tot un BMW ) ptr ca in 95% din timp circul in oras, iar seria 5 este destul de maricel ptr traficul din Bucuresti. BMW 520 D An fabricatie 2009 model LCI ( Facelift ) Euro 5 / 177 CP Automat Am enumerat mai jos cateva dintre dotarile masinii: - Navigatie 3D Professional + CD / DVD / AUX / USB / bluetooth carkitt - Senzori Parcare F+S / ploaie / lumini - Bi-xenon adaptiv - Scaune M cu reglaje electrice - Volan sport M cu comenzi / Pilot automat Faruri/ stopuri LED - cotiera fata spate - lumini ambientale - folie Llumar F+S Masina vine cu jante aliaj originale 17 inch + cauciucuri de vara. In acealsi pret sunt incluse si incaltarile de iarna: jante aliaj 17 inch + cauciucuri Taxa este platita si nerecuperata. Masina a fost adusa in tara acum 4 ani,are carte service cu toate reviziile la zi, intrari efectuate numai in reprezentata. Distributia schimbata la aprox 180k km ( se ofera factura si garantie pentru aceasta lucrare). Placute de frana F+S schimbate recent. Ambele lucrari sunt vizibile in istoricul online BMW. Accept si recomand testare in reprezentanta. Pret 10970 eur Pentru mai multe detalii: 0722780643 Andrei1 point
-
Cand cumparasem masina, avea casetofon original BMW Business RDS, dar calitatea sunetului era relativ proasta. Astfel am inceput a „moderniza” partea audio. De la inceput eram hotarat ca casetofonul trebuie sa fie doar original, solutia - doar Business CD(Blaupunkt CD43) sau Professional RDS(Becker 2450 sau 2455). Pentru inceput gasisem un Blaupunkt CD43, ce sa spun - canta bine, unica problema e ca trebuie sa inscrii Cd-urile la viteza minima, gen 1-4x, altfel da eroare, sau reproduce piesele pe bucati cu insertii de diferite sunete stridente. Dupa un oarecare timp facusem rost si de amplificator(ce-i drept, ar fi mai corect de-l numit crossover) cu toate cablajele si o parte din difuzoare(twittere din colturile geamului din fata si celea din bord). Difurzoarele de 5,25” le-am inlocuit cu un set de Focal Access 130 ca1. Pot sa va spun ca sunetul sa schimbat radical. Prinderea difuzoarelor din fata am modificat-o, am improvizat in CorelDraw un ecran din Pal si am prins toata aceasta constructie rigid de caroserie. Ulterior in fata am montat tot o pereche de difuzoare Focal, dar deja de diametrul 16 cm. Ulterior, intamplator, am gasit un Becker 2450(un adevara fetish pentru cei pasionatii de seriile e31-e36). Fara multe dubii CD43 a fost demontat si vandut. Da, in anul 2017 pare cam anacronic sa asculti muzica de pe casete, dar intr-un oarecare fel pare o experienta deosebita(mai ales daca e vre-o Metallica sau vre-un Ich Will a Rammstein0-ului ) ). Ce-i drept, are careva neajunsuri care se vad pe poza(sper sa le inlatur in timpul apropiat).1 point
-
1 point
-
Da. Iar NEXT 2018-1 nu a aparut inca, cel putin nu in BMW Download Manager din Connected Drive.1 point
-
Jante F30 16x7 ET31 16x7.5 ET35 17x7.5 ET37, 17x8.5 ET47 spate pt jante de dimensiuni diferite 18x8 ET34, 18x8,5 ET47 spate pt jante de dimensiuni diferite 19x8 ET36, 19x8.5 ET47 spate pt jante de dimensiuni diferite 20x8 ET36, 20x8.5 ET47 spate pt jante de dimensiuni diferite Prezoane - 14x1.25 PCD - 5x120 Diametru butuc - 72.51 point
-
Poze poze poze. Cele de pe drum sunt de cans le-am pus,faza scurta si lungă,diferenČa se vede în lateral ca la lungă acoperă si copacul. Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk + filmulete. Sorry for extra post. http://cloud.tapatalk.com/s/59e951ea8a110/VID-20170910-WA0070.mp4 Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
un bimmer service ii mai trebuie masinii tale si pleci cu ea in punga acasa. Sau iti da pe ea 5000E, ca la prima vedere e dauna totala.1 point
-
Vrei sa zici ca motorul de pe F10 520d nu este TDI ? Sincer, nu a gresit cu nimic omul , a precizat ca masina lui este dotata cu un motor de 2.0 diesel si nu benzina ... a , ca nu a zis 520d si a zis 2.0TDI ? Este doar un sinonim pana la urma... PS: Este cineva care nu a inteles ce motor are colegul ? Nu cred , dar inca o data, ati ajuns sa fiti prea sensibili. Cu siguranta este primul lui BMW.1 point
-
un link interesant cu privire la bune practici de schimbare a discurilor si placutelor. si apropo, fara pasta de cupru!1 point
-
Eu ti-am explicat ca tu crezi ca de fata cu tine au dat totul jos, ca sa intelegi, poti sa inlocuiesti pinionul de acolo si fara sa dai motorul jos, la fel si in cazul baii de ulei, poti schimba baia de ulei inclusiv pompa de ulei fara sa dai motorul jos. De 10 ori puteau sa-ti puna alt surub/alta baie/alt pinion/alta pompa si dupa sa-ti zica " uite domne motorul e pe masa, acum il desfacem prima oara de fata cu tine", dar pinionul ala era in aer poate cand au desfacut ei prima data si surubul la fel.1 point
-
Acel raspuns reprezinta o incercare de prosteala pe fata. Cam care e diferenta de pret intre un astfel de service si reprezentanta? Merita aceasta diferenta de pret, avand in vedere aceste riscuri si modul in care se pune problema in cazul asta?1 point
-
@chitsro, nu e nicio suparare ca ai cerut parerea celor de la Service Scream (Tezparii) - inteleg ca ii cunosti bine. Depinde cum ai explicat si tu ce s-a discutat in thread-ul asta, dar mesajul lui Sorin mi se pare unul foarte defensiv si da impresia ca se apara in fata unor acuzatii mincinoase. Mie nu mi s-a parut ca am pornit thread-ul cu acuzatii si nicidecum nu am incercat sa ascund ce s-a intamplat/discutat in service intre mine si ei. N-am trucat nicio poza, v-am explicat problema avuta, v-am spus cauza gasita de service de la care a pornit dezastrul si, absurda fiind, am cerut si parerea unor oameni care eventual pot clarifica ce s-a intamplat mai exact. Again, recititi ce am scris pentru ca nu am acuzat. Cat despre factura pentru piesele SH, am stabilit de comun acord ca nu se poate face factura si am inteles lucrul asta. Totusi, de ce nu pomeneste nimic de factura/bonul omis pe data de 14.09.2017? Macar de nu pomenea de facturi si bonuri in mesajul de mai sus. A fost nevoie sa cer eu explicit lucrurile astea, doua saptamani mai tarziu. Pe thread-ul dedicat celor de la Service Scream (Tezparii) am citit ca foarte putini au primit vreun document fiscal de la ei. Nu e nevoie de niciun raspuns la ultima intrebare pusa de mine. E doar o intrebare retorica... In rest, asa cum zice si el, "Dumnezeu este sus si vede"...1 point
-
ete ....asta nu este un raspuns diplomat! asta cu "Dumnezeu e sus si vede" nu se aplica in cazul asta. ca sa inteleaga orice om: o pompa de ulei blocata inseamna motor distrus. vrei sa probezi? scoate uleiul din motor si lasa-l pornit 1 minut.1 point
-
Salutare, Sorry de delay. @bmwdreamer VIN : C178859 . @Cristie35 - nu ma ocup cu asa ceva, nu sunt samsar, pur si simplu voiam sa subliniez asa cum ai zis ca nu vreau sa pacalesc pe nimeni si ca masina e intr o stare foarte ok. Daca esti interesat cu adevarat, poti veni sa te convingi de asta. Multumesc oricum pentu feedback. Andrei1 point
-
Ce sa faci tu cu VIN-ul? Esti Inspectia Judiciara a Forumului? Crezi ca numai tu ai mod Comfort, din Tiglina pana in Mazepa 2?1 point
-
Masinile nu ies din fabrica decat dupa niste proceduri specifice printre care verificarea franelor Pasta de cupru pe etrieri este pe departe o eroare care te poate costa grav1 point
-
Salut, Am facut eu trecerea de la sport/m-tech de fabrica la Eibach Pro kit. Am pus si poze pe un topic dar nu il mai gasesc. Masina va fi cam la fel. La mine pe fata a fost o idee mai ridicata din cauza ca am schimbat si flansele, si acestea au fost revizuite si sunt mai inalte cu 1cm. ( s-a tot discutat pe forum ) L.E. : Am gasit topicul cu pozele: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174211-amortizoare-fata-bmw-e46/page__st__401 point
-
Atitudinea aceasta face ca in continuare samsarii sa vanda toate ciurucurile,nu am nimic impotriva,puteti cumpara ce vreti,insa atunci cand un autoturism pune viata unor oameni nevinovati in pericol,nu pot sta deoparte. Repet,sunt 100% si nu din poze ci din acte/serie caroserie1 point
-
1 point
-
Deschid anuntul gandindu-ma ca isi vinde un om masina luata de noua din tara (primul proprietar) si dupa primele randuri imi dau seama ca nu e chiar asa..nu mai folosi "primul proprietar", nu e deloc asa.0 points
-
Salutare tuturor. In ianuarie 2017 am achizitionat un BMW 330xD an fabricatie 2006 , cand l-am cumparat avea 232.000 km acum am ajuns la 272.000 , de cand l-am achizitionat si pana in prezent nu am facut nici o verificare amanuntita , am pus-o odata pe tester si nu a dat erori grave si binenteles la un mecanic pentru asi da cu parerea , toate au fost ok pana acum cateva saptamani cand au inceput problemele , fapt pentru care asi dori sa ver si parerile voastre , intrucat din 3 mecanici care si-au dat cu parerea am 3 pareri diferite ((( : 1. Cand rulez la viteze mici , in treapta 1-a la semafor sau in trafic aglomerat se aud sub masina niste batai puternice ( doar cand iau piciorul de pe aceleratie si intra frana de motor ) , acest lucru se intampla numai dupa ce se incalzeste bine masina , rece fiind nu face acelasi lucru , sau cel putin nu se aude atat de puternic ( mentionez ca masina este 4x4 cutie automata ) ; 2. de circa o saptamana a inceput sa se auda un zgomot la motor , ca si cum ar prinde aer , acest lucru il constat doar cand este la relantii , cand accelerez pare ca dispare sau poate este acoperit de zgomotul motorului , cam din acel moment nu mai trage la fel de bine . (((( , au murit din caluti ; 3. Am EGR-ul blocat ( cred ca ii mai spune si clapeta acceleratie , sper sa nu gresesc ) fapt pentru care s-a infundat si FAP , un mecanic mi-a propus sa imi anuleze ambele componente ca in felul asta nu voi mai avea nici odata probleme cu ele , intrebarea este daca cineva a mai facut acest lucru si daca decid sa fac asta pot avea probleme la revizie ? In speranta ca nu v-am plictisit prea tare si cu rugamintea de a ma ajuta cu sfaturi utile va multumesc anticipat .0 points
-
Masina nu poate avea mai mult de 2 chei CA, tu ai spus ca ai 3.... Masina nu are cititor de amprenta, ci senzor de atingere, drept urmare o poti deschide si cu limba daca o pui pe maner! Descriere tipica de pe autovit, habar nu ai ce vinzi! Ai ales locut gresit pt a pune anuntul asta Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Ok, nu voi mai da replica comentariilor(neconcludente)! Numai ca sunt membru din 2006 pe acest forum ma face pasionat sa nu mai vorbesc de retrofit-urile pe care le-am facut la masina anterioara bmw e60 facelift, observ ca s-au sters topicurele vechi de aici.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu vreau sa le fac reclama, nu am nimic de castigat, nu zic ca probabil nu au gresit dar tot ce pot sa va zic legat de ce zicea un coleg mai sus ca "au facut un act cum rar se mai vede in ziua de astazi intr-un service". Asta va pot confirma ca asa este si nu este prima oara cand cei de la Service Scream (Tezparii) Bmw fac toate eforturile sa ajute un client. Inclusiv eu am fost intr-o situatie foarte dificila cu masina si s-au dat peste cap si m-au rezolvat. Repet nu le iau apararea in acest caz deoarece nu stiu si nu sunt lamurit cu nimic despre ce anume s-a intamplat exact acolo, insa desi am mai spus intr-un alt post, nu mai detin Bmw de mai bine de un an am tot respectul pentru baietii de la acel service.-1 points
-
De asta nici nu l-am sunat mĂŁcar sĂŁ-i cer WIN-ul. Mi-a plĂŁcut interiorul și chiar mi se pĂŁrea cĂŁ abereazĂŁ cu dotĂŁrile.-1 points
-
SĂŁ-mi fie iertat pĂŁcatul de a mĂŁ uita și la cele cu xenon!-1 points
-
Nu te axa neaparat faruri cu LED. Si cele cu Xenon adaptiv de pe seriile F bat si se misca ft bine. Avem in familie F10 cu LED si F30 cu Xenon....diferenta nu este asa sesizabila.....parerea mea e ca nu merita diferenta de pret. P.S.: Te iertam de data asta ca te-ai uitat si la cele cu xenon, dar ai grija sa nu se mai intample :thumbup:-1 points
-
Ii cunosc oarecum pe baieti . Sunt mincinosi putin doar in cazul km . Nu au nicicum masini dauna totala sau piese din dezmembrari. Oamenii is gen niste smecherasi care aduc masini din afara pentru alti smecherasi si s-au extins la conceptul de parc ca desi aduc 4 masini pe saptamana pe comanda uneori le iau inapoi pe cele vechi ale clientilor in schimbul celei noi plus diferenta , masini tot de ei aduse sau pentru ca uneori daca gasesc ceva bomba aduc oricum si fara comanda.Aduc doar masini impecabile ca nu au nicio treaba cu mecanica ei si cu ce mai spui tu cu dezmembrari si asa mai departe.La ei masina vine , sta in parc si pleaca . In cele mai multe cazuri nu ajung si in parc masinile fiind aduse pe comanda. Deci singura grija ar fi km..dar ii puteti verifica la braila la reprezentanta cand vedeti masina e simplu.-1 points
-
Se poate mentiona un motiv pentru vanzarea la doar cateva luni dupa achizitie? Cat despre pret... Nu e greu de comparat cu cat se vand in afara versus in Romania. E imposibil ca cele 90% F11 de pe autovit si olx care se vand intre 14-16 mii euro sa fie "pe bune"... din tot research-ul meu, pretul din anuntul asta este cel mai apropiat de cat valoreaza in realitate un F11 cu toate dotarile respective, si ma refer aici la sursa Germania si reprezentante. Nu detin adevarul absolut, dar asta e concluzia mea din cat am cautat pe net. Pe de alta parte vazusem recent un F11 cu facelift 2014 chiar la Procar Unna cu 23000, insa nu cred ca avea EDC. Overall, cred ca pretul e doar un pic optimist, deoarece exista argumentul schimbarii unor componente importante cu unele noi. Insa nici sa obtii mai putin de 21 mii nu ar fi corect, daca tot ce e scris e valid. Vorbesc aici de un cumparator normal, de oriunde ar fi el. Eu de exemplu atat imi permit, e limita superioara. Orice ar fi, bafta la vanzare, si sa ai de-a face cu oameni ok.-1 points
-
-1 points
-
Am vrut sa imi fac de lucru Am M54B30. Incearca sa schimbi pe la 6500 rpm si vezi daca iti consuma atunci Eu am si limita de turatii scoasa si schimb si la 7000 rpm.-1 points
-
De ce nu faci o sesizare la politie pentru tentativa de frauda, poate se invata minte, chiar daca nu rezolvi mare lucru, dosar penal tot ii face. Asa faci si un bine pentru comunitate... poate chiar salvezi o viata sau mai multe. Eu am dat raport la anuntul de pe olx. O sa il si sun maine, sa ii zic ceva de dulce eventual ii zic si ca am facut plangere la politie. Numai tu, ca fost proprietar, ai putea face plangere, ai dovada ca masina a fost a ta si a fost dauna totala. Oamenii ca el merita inchisi. Ps: puteti da si voi raport aici https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-bmw-535-biturbo-ID9peu5.html-1 points
-
-1 points
-
Se poate inchide,vandut pe alt canal , multumesc Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk-1 points
-
Am pus testerul astazi pe masina sa-i fac regenerare, am sters erorile, care nu erau prezente, inclusiv astazi mi-a aparut filtru in bord si pe navi, a stat vreo 20 secunde dupa care a disparut, de abia si-a facut regenerare, pe acelasi drum unde inainte i-am facut regenerare de vreo 4 ori (ca si distanta), acum i-a trebuit dublu, a stat intre 500-625 Grade mult timp, am prins si semafor pe viaducte, dar a mers in continuare, dupa ce si-a facut regenerare, presiunea la relanti a scazut de la 30 mbar la 3-8-10, s-a transformat dintr-o data masina, deci pur si simplu parca zici ca am pus soft mai mare pe turbina. Nu-si mai facuse regenerare de 700 km. O sa-l urmaresc, de obicei mai luam eu testerul si o scoteam in afara orasului sa vad cand isi face regenerare ca sa fiu mai sigur, dar asta nu sa mai intamplat de ceva timp, s-a afumat chiar si tipsul in partea de jos putin, ma uitam acuma cu lanterna:D, am bagat mana pe teava si am luat putina caneala:D.-1 points
-
-1 points
-
De ce unele X5 sunt asamblate ĂŽn Germania (alba), iar altele (neagra și o alta neagrĂŁ, tot 4d cu elemente de individual) ĂŽn SUA?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00