Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/22/17 in all areas

  1. Poti schimba cutia la F cu una SH daca pastrezi calculatorul de cutie (EGS) original de pe masina, VIN-ul din EGS nu se poate sterge si cutia nu va merge niciodata. Poti pune cutie SH si EGS nou.
    4 points
  2. BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)
    1 point
  3. Salut, Urmaresc forumul de cativa ani si acum m-am decis sa deschid un topic despre masina mea. Este un e90 320D 163cp din 2005 pe care l-am luat in februarie 2017.Nu prea exceleaza la dotari:trapa, navi mica,comenzi volan,pilot automat,clima,senzori parcare spate, parbriz heliomat(care cred ca a fost pus de fostul proprietar) si cam atat din ce imi aduc aminte. Cred ca are filtrul de particule scos pentru ca este toba neagra iar cand o calc brusc scoate putin fum. Ce m-a impresionat foarte placut la masina a fost consumul:Am facut Bucuresti-Constanta si retur (513km),mers 130-135 cu 127 lei; consum facut la pompa undeva la 4.8 iar in oras foarte rar ajunge la 8. Ce i-am facut eu pana acum: -am schimbat ambele termostate -amortizoare pe fata cu flanse (momentan masina e pe capre, astept sa vina peste 2 zile amortizoarele pe spate+flanse; erau moarte cele vechi) -discuri si placute pe spate -bielete antiruliu si bucsile de la bara stabilizatoare -am inlocuit jantele pe 18 cu care am luat-o( erau niste replici de m6 foaarte grele) cu unele oem pe 17 -am curatat vopseaua cauciuicata de pe panoul de la clima,panoul de la cd,consola,cotiera -am pus o nuca pt schimbator noua Pana de curand masina a fost de vanzare dar de cand am descoperit problema cu amortizoarele pe spate am decis sa o tin si sa ma bucur de ea. Am avut inainte un e46 pe care l-am vandut inainte sa "il termin"de care inca mi-e dor.. Ca si planuri de viitor: Daca tot m-am decis sa tin masina, in primavara o voi revopsi integral - negrul metalizat de pe e60 M-Packet(daca mai sunt ceva finante inainte de revopsire) Bara spate schimbata;presupun ca a avut evacuare dubla pentru ca are o gaura facuta in partea dreapta Chederele de la usi si cel de la luneta trebuie schimbate Bucsile de la timonerie Interior de piele Pun in urmatorul post restul de poze. Multumesc.
    1 point
  4. Daca tie iti place masina da-i bataie cu modificarile nu te mai lua dupa indivizi ca Daniel86. Cati km are masina?
    1 point
  5. Eu apreciez dorinta ta de a investi in masina si iti urez sincer succes! Si eu am un e90 si consider ca sunt masini fiabile si cred eu, destul de rezistente pe partea mecanica, in comparatie cu ce drumuri avem in Romania. Motorul de 2.0 cu 163 cp pot sa spun ca este chiar foarte reusit, destul de puternic pentru a circula pe autostrada si adaptabil si in trafic aglomerat!
    1 point
  6. Am incercat astazi o solutie de compromis, care mi-a iesit, intr-o oarecare masura. Pur si simplu, pe instalatia actuala "Base Sound", am inlocuit boxele din portiere (de 10 cm) si am adaugat tweeterele aferente. Nu am suficiente cunostinte de electronica, legate de impedanta, rezistenta si capacitori, sa imi dau seama daca vor fi efecte negative, pe termen lung, la Head-Unit (neavand Amp pe configuratia actuala). Deocamdata insa, nu miroase a prajit, in masina . Rezultatul a fost mai mult decat multumitor, iar in acest moment, nici nu mai simt nevoia de a cumpara un amplificator si de a schimba toata instalatia, pe viitor. Toata actiunea a durat aproximativ 2 ore, mai mult datorita "learning curve" . Daca ar fi sa o fac din nou, probabil ca as reusi sa fac totul intr-o ora maxim. Punctul de plecare au fost 2 video-clipuri foarte educativ de la cei de la Bavsound : si respectiv . Materiale necesare : un set de chei Torx (e nevoie una de 20) si un set second-hand provenit dintr-o dezmembrare de Hi-Fi Sound System cumparat de pe ebay. Acest set continea: 2 cadre interioare, cu suport pt tweetere si 6 box (2 tweetere si 2 boxe mid 10 cm pt fata plus inca 2 boxe mid 10 cm pt spate). Cele 2 boxe, pe spate, nu le-am folosit. 1. Cadrele vechi si cele noi, arata astfel : Urmand sfaturile celor de la Bavsound, am inceput cu portiera din dreapa. In cazul in care as fi zgariat/rupt ceva, nu ar fi fost atat de evidente si vizibile, ca pe portiera din stanga. In mod surprinzator totusi, a fost mai usor in stanga. 2. Folosind un obiect ascutit din PLASTIC (nu metal), am indepartat cover-ul de pe maner. Am folosit pur si simplu o lingura din plastic, foarte solida si dura si am strecurat-o intre capacul de plastic si suportul manerului. Trebuie multa atentie si forta, a mea fiind intepenita. Si acum ma mai dor degetele, la aproape o zi dupa 3. Asa arata manerul, dupa ce am indepartat capacul: see attach 4. Odata indepartat capacul , am avut access la maner si la cele doua suruburi, care sustin portiere (la F30) . Pt a le vizualiza mai bine, am lasat 2 chei in cele 2 fante. Odata suruburile scoase, am scos portiere, incetul cu incetul, din fiecare clips. Am inceput la fel ca in video, de la coltul in care suportul (pt viitorul tweeter) intalneste captuseala portierei ... la interior, spre balamale. Din nou, a trebuit ceva forta si curaj, pt ca portiera era solid fixata in acele clipsuri, si nu vroia sa iasa , la o presiune medie, aplicata. 5. Odata captuseala portierei indepartata, am avut access la cablurile si la mufele din portiera Aici insa, am deviat putin de la videoclip/tutorial, in sensul ca am reusit sa scot numai mufa de la lumini (in partea de jos), cea de la inchizatoare si inca una, care am uitat ce face. NU am reusit sa o scot pe cea ce duce la butoanele ce actioneaza geamurile electrice . Astfel incat, am tinut captuseala interioara in pozitie verticala, rezemata de portiera, pt a continua lucrul. Am scos apoi cadrul vechi, de pe interior, pt a-l putea inlocui cu cel vechi, ce are suport pt tweetere. 6. Portiera a ramas goala, fara rama si fara captuseala 7. La acest moment, avand acces la boxa mid 10 cm, am avut o mica surpriza: Are o singura mufa in care, inainte, intra cablul de la Head-Unit (neavand amplificator). In conditiile astea, nu as fi putut monta tweeter-ul. Din fericire, avand la dispozitie si boxele vechi SH, am continuat pt a schimba si boxa din portiera. 8. In paralel, se pot vedea cele 2 mufe, la o boxa provenita dintr-un system Hi-FI si o singura mufa, provenita de la un sistem Base Sound. Din cate am vazut pe alte forumuri, se pare ca boxele din sistemele Hi-Fi au un capacitor inclus, avand in vedere ca tweeterele sunt conectate in serie. Din pacate, cum am mai mentionat deja, nu am destule cunostinte de electronica, pt a putea face comentarii suplimentare. Sper sa nu afecteze unitatea centrala. 9. Am montat apoi inapoi, pe rama, suportul nou, ce continea acum si tweeter-ul, pt a avea mai multa stabilitate si pt a putea conecta tweeterul la boxa, in pozitia finala 10. Am conectat apoi inapoi firele, la mufele din captuseala portierei si am montat captuseala pe portiera metalica, incercat sa nimeresc din prima incercare, corect, clipsurile, apasand increzator, progresiv, cu forta. Am insurubat apoi cele 2 suruburi, ce tin portiera si am aplicat apoi capacul de plastic. Asa arata acum, portiera Dupa cum am precizat anterior, diferenta e notabila. Sunetul nu este mai clar si nici mai puternic ... nici nu are putea fi. Pare insa mai bogat, avand inca o sursa. Pare acum ca ma inconjoara; nu mai am acea senzatie ca sunetul ar veni doar din partea inferioara a cockpit-ului, de sub scaun. Per total, sunt multumit, si nu cred ca voi mai investi bani pe partea de sonorizare, ci doar pentru a adauga o navigatie, in viitorul apropiat. Dan
    1 point
  7. Sau pui "prezervativul" ala negru ca la T5, am mai vazut pe niste E60-uri limuzine pe aici:D
    1 point
  8. Ce ai patit tu se cheama teapa clasica de calic. NU iti permiti sub nicio forma un BMW dar ce te-ai gandit: dau 50 mil pe o masina de 20 de ani dar am noroc si cu ea si o prind boboc si apoi rup gura la vecini. Sincer sa fiu ma bucur nespus cand aud cazuri de genul asta pentru doar asa va invatati minte sa cumparati doar masinile pe care vi le permiteti.
    1 point
  9. Prin padure, l-a speriat de lilieci ? :girlwerewolf: :vampire:
    1 point
  10. E o tiganie cum nici la tigani nu prea vezi... in plus de asta e si foarte periculos , nu iti mai dai seama daca daca ala din fata merge sau vine (le confunzi cu stopurile)
    1 point
  11. E ok pe naiba... Iti trebuie alt filtru sa pui inapoi. Filtrul in sine e un fagure ceramic care odata spart e gunoi E normal sa ai noxe, la ce te asteptai ? Itp nu il mai treci in veci Sa ne spui la ce service ai fost, sa nu trecem pe acolo
    1 point
  12. Glk este concurent pt x3. Sau era. Cand va aud de comparatiile cu dinamica la suvuri.. zici ca toti mergeti pe pista sau la limita in viraje.. hai sa fim seriosi ca marea majoritate abia daca depaseste limita legala cu 20-30km/h in linie dreapta, daramite in viraje.. Cati stiu cu adevarat sa conduca pe viraje incat sa simta diferentele de pe hartie? Cei mai multi compara din hartii, ei neconducand masinile efectiv. Afirmatii de genul barcuta sunt hilare, de zici ca toti sunteti piloti.
    1 point
  13. Da cum te te-ai prins? Exact de-asta , merg la reprezentanta pentru revizii deoarece la fiecare revizie imi mai taie cate 20k km de pe bord de fiecare data, ca bonus. Cat de curand imi va afisa 0 km pe bord. Ce noroc cu reprezentanetele astea. Plus de-asta cand am luat masina am mers tot la ei pentru a-mi da 100k km inapoi pe kilometraj. Baieti de treaba pe acolo
    1 point
  14. Tutorial: http://www.bmwcoding.com/showthread.php?1-Getting-Started-with-Coding-your-car
    1 point
  15. Ala de la service e un tampit, merge cutia daca are acelasi cod. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  16. Iti dai seama ce ''inginer/mecanic'' bun e ala de la service daca a zis o asemenea prostie. Vezi ca sunt mai multe cutii 8hp , in functie de cati NM scoate motorulu: 8HP30, 8HP45, 8HP55, 8HP70, 8HP90, etc ... vezi ce cod ai pe cutie si acelasi cod sa aiba si cutia care o cumperi. PS: merge o cutie 8hp si de pe alta marca de masina, atata timp cat au acelasi cod ...
    0 points
  17. Difera motoarele de la an la an si tu zici ca nu diferea un euro 4 de un euro 5. Sunt o gramada de diferente intre de exemplu n47c, n47t, n47n. Ajungem la discutia aia sterila " 318 si 320 este acelasi motor", difera doar softul. )) Abia astept sa se schimbe legea si sa faca baietii filtre Rar peste tot si pe cine prinde cu dpfoff sa ii ia actele si sa ii dea o amenda de 5-10000 lei si sa ii faca si un mic dosar. Nu ca vreau raul altuia, dar parca nici pe al meu nu il vreau. Tu zici ca ai pus motor euro5 si in acte ai tot euro4. Dar din ce relatezi, intelegem ca dupa swap-ul de motor. nu ai mers la Rar sa il treci in carte. Vezi ca pe vremea cand mi-am luat eu permisul, chestia asta era de dosar penal, nu mai stiu cum e acum. Mai bine mergi sa il inregistrezi.
    0 points
  18. Nu ma obosesc sĂŁ-ți dau replica, observ ca iei personal orice discuție. Eu vorbeam de euro 5 iar tu ĂŽți dai cu pĂŁrerea deși ai euro 4 Mai vorbim când o sa se schimbe legea PS: dacĂŁ ai nevoie de bani pt un pdf nou, ia legĂŁtura cu un admin și facem cheta; cunoștințele tale nu fac 2 bani
    0 points
  19. nu ti-am cerut o parere, am cerut cu totul si cu totul altceva.. cu devil eyes nu se circula pe strazi
    -1 points
  20. salut!! ma poate ajuta cineva sa leg firele? am legat pe pozitie rosu la + negru la - si mai am un fir alb care nu stiu unde vine ideea este ca merge pe pozitie insa daca dau faza scurta sau lunga tot ramane aprins si ma enerveaza.. mai sunt interesat sa-l fac si pe intrerupator insa nu prea stiu cum sa-l leg. multumesc!
    -1 points
  21. Se poate inchide,vandut pe alt canal , multumesc Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -1 points
  22. Nu stiu cum sa iti zic dar softul ala costa cam cat un DPF nou AM. Norocul meu ca am gasit un colt de bloc cu dyno. Stii vorba cu betivul? Cand mai multi iti spun..culca-te. Acum serios,esti prost informat. In loc sa te bati in piept pe aici fara sa citesti mai bine te-ai mai uita si tu in stanga,dreapta,ai mai vedea ce/cum si te-ai intoarce. Iti aduc si euro 4 si euro 5 DPF off n47,eu unul am euro 4. Tot ce ai scris pe aici sunt prostii,singurul lucru care ma deranjeaza si pentru care ma obosesc sa iti raspund acum este ca sper ca cine mai intra pe aici si citeste sa nu ia de buna ce spui tu. In rest,fiecare ce vrea cu masina lui. Iti repet ca m-am dus si am facut ITP'ul PE BUNE,fara spaga,fara vreun gand de a da spaga si fara sa ii fac ceva masinii inainte. L-am trecut cu brio. Ca ai vazut tu toate masinile obosite aduse la itp dupa "150k facuti in germania de doctor" e alta poveste. La ITP nu esti afectat de dpf!!! (inca) Daca doresti iti pot demonstra ca am dreptate,dar nu oricum,ci pe bani,pentru ca ingamfarea se plateste.
    -1 points
  23. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181488-vand-2-seturi-de-jante-bmw-pe-17/
    -1 points
  24. Eu iti dau un sfat prietenesc ,dacĂŁ vrei sĂŁ investeĂâ˘ti intr-o maĂâ˘ina,nu este aceasta . Nu are nimic ĂŽnafarĂŁ de trapĂŁ,prea multe lucruri de schimbat ca sĂŁ o aduci cât de cât la linia de plutire . Vinde-o Ăâ˘i cu nani care iei pe ea Ăâ˘i cu cei pe care ĂŽl cheltui cĂŁ sĂŁ o vopsesti integral plus alte (prea multe ) costuri pentru retrofituri ĂŽĂâşi iei una decentĂŁ. Crede-mĂŁ nu este rautate,doar un sfat Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.