Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/24/17 in all areas

  1. Cadre de toamne alaturi de ... ea. In septembrie cu ajutorul unui bun prieten pasionat de detailing, exteriorul a mai primit o corectie pe lac dupa care s-a aplicat laudata protectie ceramica de la CarPro Ceramic Cquartz.
    6 points
  2. Acum serios, ma uitam eu pentru un X3 pentru mama si ce aveau pe stoc la bmw premium selection erau de la 36 de mii in sus la masini pe care le gaseam la licitatie cu minim 8 9 mii mai ieftine. Sunt atatea masini si de la dealeri din Germania care sunt mai convenabile decat ce poti lua prin Auto Bavaria. Plus de asta, e un coleg pe forum care luase masina de la Bavaria si a descoperit ca fusese accidentata si lui i-o vandusera ca fara accident. Sa lasam si seriozitatea romaneasca. Auto Bavaria reprezinta marca Bmw, dar oamenii sunt romani si cu asta am spus tot.
    5 points
  3. Ca dai pe o masina mai mult decat media pietei nu inseamna ca trebuie sa aiba cauciucurile noi, asta mi se pare o mare aberatie. Tu cumperi masina si starea ei. Ca pe principiul asta inseamna ca ar trebui sa ti-o dea si cu plinul facut si cu niste piese de schimb la pachet ca sa fie genul ala de om "o intretine si o ingrijeste". Masina sh e masina sh, absolut fara nicio zgarietura nu exista. Problema este ca tu vrei o masina extramega full, cu kilometrii putini ( care nu exista decat la premium selection sau la dealer cu garantie si au preturi mult mai mari). Daca nu maresti bugetul ca sa o iei de la dealer din Germania sau nu faci compromisuri la dotari, ajungi sa platesti multe sute de euro pe verificari, drumuri. Nu mai zic de timpul pierdut, de conversatia facuta tuturor analfabetilor. Eu am luat 2 Mercedesuri de pe cotw, vazute in poze si lasate cu platforma in fata casei si ambii membri ai familiei au fost faorte multumiti de ele. Da, unul avea o usa zgariata si putin pragul, nimic grav, iar celalalt avusese parbrizul schimbat, in rest masini excelente. Si niciunul nu avea cauciucuri ok. Daca tu te gandesti ca a lua 4 cauciucuri la X5 este o "investitie" in masina, atunci nu te-ai orientat spre masina potrivita. Este foarte bine ca te gandesti cat costa intretinerea, dar placute, discuri, cauciucuri sunt consumabile si nu trebuie sa influenteze absolut deloc pretul de vanzare al unei masini. Sugerez directia GErmania, cateva mii de euro in plus si o viata linistita.
    5 points
  4. consuma mai putin decat un 2.0d , este super.
    3 points
  5. Salut , La banii care vrei sa- i dai pe masina indreaptate spre Germania E o suma mare de bani ptr multi dintre noi si sa dai asa mult pe un “obiect” si sa nu ai garantie e destul de tricky . In ultimul an am luat de la bmw din DE 2 masini ( MINI si F10) ambele cu garantie . La Mini mi-i s-a blocat un etrier sapt trecuta plus am vazut ca dezaburirea lunetei nu merge . L-am sunat pe vanzator , m-a directionat catre cel mai apropiat service bmw si s-a rezolvat . Plus ca pe mini imi montasem si folie , au pus folie pe luneta noua pe costurile lor . Luneta + etrier 980€ , luneta a fost 800€, preturi de reprezentanta in Germania . Precizez ca locuiesc in Germania , dar serviciile de genul asta ar trebui sa fie la fel si in Romania ca doar e tot BMW. F10 cumparat de la Mulfinger - Schwäbisch GmĂźnd Mini cumparat de la Rhein - Lauda-KĂśnigshofen Reparatie Mini - Grimm Schopfloc Am colaborat f bine cu cele 3 reprezentante . Recomand Cloppenburg Ansbach e iar ok , am testat acolo cateva masini. Spor si mult noroc
    3 points
  6. Uite pentru E70, cat de cat full, al meu. WBAFF01090L202211 Din cate stiu se mai putea pune piele pe bord, portbagaj cu buton si scaune spate individuale in loc de bancheta. Daca m-au mintit aia de la bmw va mint si eu pe voi... Total offtopic: a mea are 150.000 reali insa nu am cu ce sa o schimb. Mai mult de 38.000 nu as da pe urmatoare, iar f15 bine dotat sau range sport modelul nou nu gasesc in banii astia.
    2 points
  7. Vezi ca al nostru coleg de forum nu a rezolvat nimic. ASta cu "dai in judecata" este in teorie. Practica demonstreaza ca poate dura ani de zile un proces si iti ies peri albi. Masini de la licitatie sunt in 90% la suta din cazuri foarte ok, chiar daca nu iti ofera garantie. CE zici tu "in majoritatea cazurilor doar pierzi", este doar ceva empiric spus, pentru ca nu te bazezi pe nimci cand spui asta. O zici din auzite, nu? Si nu trebuie sa te duci sa licitezi. Stai acasa in fotoliu. Iar de adus acasa ti-o aduce platforma, costa intre 400 si 600 euro. Eu nu incerc sa te conving de nimic, insa hai sa nu mai ridicam in slavi reprezentantele din Romania, care sunt manageriate de romani.
    2 points
  8. Chilipiruri in materie de masini nu exista! Masini de 40K euro full options si impecabile nu o sa le cumperi niciodata la 30-32-33-35-37K pt ca pur si simplu nimeni nu bate piata. Calitatea mereu costa! Am cumparat cred ca peste 15 masini din Germania pt familie,prieteni, rude, firma, etc si niciodata nu am cumparat o masina ft buna cu 30% sub pretul pietei. Cand ai de dat 30K euro pe o masina second, du-te frate in Germania si ia de acolo. Neamtul e mai serios in general, fie ca e privat sau dealer. Nu mi-as pierde vremea cu cocalarii sau samsarii romani. Ei au negru sub unghii si sunt nespalati pe dinti, dar se plimba cu masini de 40-50K. E timpul tau si nervii tai! Poti sa-ti gasesti o masina pe mobile sau pe bursa bmw, virezi banii, iei avionul, te duci la garaj, o ridici cu nr provizorii si vii acasa in 48 de ore si faci si un o mica plimbare. Fara tam-tam si fara: km reali, nu bate, nu troncane, fara fulloptions fara trapa, ACC si racire in scaune EU zic ca in Ro iti vei pierde timpul cu cautari eronate pe la diversi analfabo$$i. Cand i-am cautat masina iubitei, am vazut 15 BMW-uri X1 in Bucuresti doar UNA era asa cum scria in anunt, fusese a unui director de banca. Restul doar trompete!
    2 points
  9. in 3-4 ani sa se umple tara, adica Romania de masini electrice? Ma faci sa rad, pai nu vezi ce s-a inmatriculat anul asta? In ciuda aparentelor Romania e saraca, venitul mediu e de sub 500Eur din care isi platesc rata la apartamentul mult prea mic luat pe 30 de ani si luam masini de 2-3k Eur. O sa vedem electrice cand se vor vinde SH pe la 10-15K Eur si se vor gasi baterii din plin pe la dezmembrari . Asta e adevarul din pacate, statistic e plin de job-uri dar platite prost in peste 75% din cazuri. In SB e o singura Tesla, din cate stiu eu cel putin, si aia e a unui senator "al melcilor" care nu e in stare sa scrie cateva propozitii corect gramatical, intamplator ii vazusem un anunt pe olx unde isi vindea un ML63 AMG, i l-o fi scris poate soferul anuntul ca el era ocupat sa voteze legi in Parlament .
    2 points
  10. Noi abia avem garduri la case,si veceu in fundu curtii De ex,Deva-Arad,150 km,sunt 3,4 statii de benzina,n ai o carciuma sa mananci ceva ca lumea,nu e nimic Ma indoiesc foarte tare ca o sa apara statii de incarcare la Vințu de Jos
    2 points
  11. Poate de hibride se umple tara in 3-4 ani. Nu avem infrastructura si posibilitate de incarcare rapida pentru electrice mai ales pentru folosire pe distante lungi. Cand ramai fara curent ce faci? Suni un prieten? Esti foarte optimist insa realitatea e foarte trista. Motoarele conventionale mai duc inca 10 ani lejer si vor fi preferate electricelor. Cea mai mica problema, umbrela si transport in comun sau pe jos. A mea sta in parcare, e prea terci Clujul la programul pe care il am azi ca sa ma leg la cap cu masina (ploua si aici de ieri). Genul asta de gandire "formeaza" traficul bara la bara. Toti platim taxe, insa intrebarea e daca merita sa stai in masina bara la bara pe cand poti sa iti folosesti timpul mai eficient.
    2 points
  12. Nu pot sa cred cata rabdare ai avut cu aia neagra. Eu renuntam instant de la povestea cu unchiu si nepotu si actele... Cine are texte d-astea pentru masini la banii astia nu e om serios si la fel si-a tratat si masina. Plus ca 30.000+ pt un E70 mi se pare ENORM in ideea in care gasesti F15 bunicel (poate nu asa dotat) pana-n 40.000. Sa nu mai vorbim de diferentele de design la exterior dar mai ales la interior. Eu am cautat 6 luni masina pana am gasit ce voiam...si tot am facut compromisuri (la dotari)!!! Asa ca nu te grabi si nu te mai agitula cu toti samsarii. P.S.: Vrei sa scapi de batai de cap? Mareste bugetu si cauta ceva cu garantie daca ai de gand sa tii masina mai mult timp
    2 points
  13. Gândești simplist! Voi și demonstra aceastĂŁ afirmație! Nu aveam de gând sĂŁ o vĂŁd pe neagra, adicĂŁ aceasta: https://www.olx.ro/oferta/bmw-x5-4-0d-individual-ID999O5.html#e8c3b838c0 Aveam un sentiment cĂŁ nu ĂŽmi va plĂŁcea, ĂŽn ciuda pĂŁlĂŁvrĂŁgelii multe și (aparent) sincere a nepotului și a faptului cĂŁ unchiul Mihai, cu care am dialogat și pe Whatsapp, nu a vrut sĂŁ o lase sub 28500, cĂŁ sĂŁ vin s-o vĂŁd, verific și ne ĂŽnțelegem și a scĂŁpat o aroganțĂŁ ”Nu fac afacerea vieții!”. Bun, deci era o banalitate vânzarea acesteia. PĂŁi da, cĂŁ de simplu ce e a și vândut-o și au venit doar o datĂŁ niște bĂŁieți, care erau cam nemulțumiți de una de alta. Revenind la lucrurile elementare: - i-am scris lui Vlad, dupĂŁ ce mĂŁ ĂŽntrebase sâmbĂŁtĂŁ dacĂŁ mai vine s-o vĂŁd, c nu, deoarece nu m-am ĂŽnțeles la preț cu Mihai și cĂŁ 28500 e mult, mai pun 2000 și ĂŽmi cumpĂŁr F 15 cu 2 ani mai tânĂŁr, chiar dacĂŁ mai puțin dotat. - peste o orĂŁ, douĂŁ ĂŽmi scrie cĂŁ Mihai acceptĂŁ prețul; - (derulând un pic mai repede) a doua zi dimineața sunt ĂŽn Buc. Seara i-am scris lui Vlad s-o spele (are poze proaste pe Olx, iar de pe tel lui mi-a expediat unele cu ea murdarĂŁ). DuminicĂŁ trebuia sĂŁ vinĂŁ cu X5-ul la Unirii la 10,30, dar am lungit ochii dupĂŁ X5-urile care tot zumzĂŁiau prin intersecții, pânĂŁ la 11,20, când a sosit cu coaja lui de E90. A motivat cĂŁ a avut treabĂŁ, cĂŁ a alergat bla bla și cĂŁ mĂŁ duce ĂŽn Bragadiru, la casa unchiului. Ajunși acolo, bineĂŽnțeles cĂŁ neagra era murdarĂŁ!!! MĂŁ uit pe ceva acte: Cartea service care avea intrĂŁri ĂŽn DE nu avea scris VIN-ul ei, deci putea fi a oricĂŁreia. Bun, trecem peste! Jențile erau (ce sinonim este pentru: sub orice criticĂŁ?) jalnice!!! Zgâriate bine pe margini, doar una era mai puțin, dar ĂŽn centru, unde este cĂŁpĂŁcelul acela cu frumoasa siglĂŁ BMW, la toate 4 era foarte zgâriat, profund. Ca sĂŁ vĂŁ realizați cum erau, ĂŽnchipuiți-vi-l pe Dorel cu un dorn și un ciocan ĂŽncercând sĂŁ scoatĂŁ acele cĂŁpĂŁcele prin bĂŁtaie.
    2 points
  14. Sigur, iti trimit o mare m**e...nu exista pomana, dar sunt convins ca sunt oameni care pun botul si le trimit banii.
    2 points
  15. Bmw europa nu are nicio treaba cu Bmw america. Asa cum se intampla, acoplo isi iau toate masurile de precautie ca stiu ca americanul daca apeleaza la judecata se imbogateste si el si urmasii lui pentru multe vieti de acum inainte. In europa nu se agita nimeni cu recall-uri sau rezolvat astfel de probleme. Mi se pare jignitor cum la aceste masini trebuie sa ai grija ca zboara lantul, ti se rupe cardanul, ramai fara alimentare electrica (e90/e92)...
    2 points
  16. Salutare tuturor, Acum cateva saptamani am decis ca este timpul sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, anume sa detin un BMW 'clasic' - liniile simple si agresive ale modelelor anilor '80 si inceputul anilor '90 sunt, in opinia mea, forma reprezentativa pentru apogeul acestui brand. Departe de mine gandul ca ce-a urmat ar reprezenta vreun declin, ci doar o oarecare indepartare fata de valorile consacrate. Anyway, acum vreo luna a aparut aceasta masina pe olx. Bifa aproape toate casutele: taxa platita, cutie manuala, 6 in linie. Am fost s-o vad si am fost foarte impresionat de starea ei. Am decis sa las entuziasmul sa scada putin, cateva nopti, ca sa evit sa ma arunc spre vreo decizie pripita. Negativism exista peste tot in jurul meu, sub formele sale clasice: consuma mult, e prea veche, nu gasesti piese. Fuck that shit, sunt deja un talpas intr-o multinationala, daca-mi permit si n-o fac, ajung sa fiu o drona din toate punctele de vedere. Pretul era destul de mare, 3350 de euro. N-am reusit sa negociez cat mi-as fi dorit; vanzatorul era dispus sa lase considerabil la pret doar daca-si pastra jantele. Nope, not worth it. Am platit deci o suma relativ apropiata de pretul cerut. Acum, despre masina: generalitati: - nu are motorul de 2.0, ci M50b25TU. - revopsita in 2009, arata ft bine vopseaua, cu exceptia catorva zone izolate unde s-a dus lacul (procent ft mic din suprafata totala) si a unei zgarieturi de cheie pe partea stanga - brate fata, bara directie, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, flanse amortizoare fata inlocuite in decembrie anul trecut - volan M de E39 - piele inclusiv pe fetele usilor, scaune electrice cu memorie (functioneaza) si incalzite (nu functioneaza ) - A/C cu doua zone (nu clima) - n-are OBC, dar va avea - airbag pasager - jante 18 inch style 37 originale, cu anvelope noi probleme: - momentan e-n service (@ServicePremium) pentru remediera unor pierderi de ulei (simering vilbrochen - partea cu cutia de viteze, simering capac supape), si alte nimicuri ce cred pana acum: - sta excelent pe sosea, ruliu minim desi se simte ca e grea, insa te doare inima cand e peticit drumul si sunt gropi; e primul meu BMW si prima mea masina cu roti de 18 inch si talon atat de mic. presupun ca e normal sa te zgaltaie, mai ales ca are suspensie sport "M" din fabrica. - pana la 3000 rpm se conduce ca orice masina, nimic spectaculos. dupa 3000 rpm te baga in scaun, iar dupa 4500 ar fi bine sa fii pe-o sosea lata in conditii de siguranta. impune o anumita reconfortanta cand accelereaza bagandu-te in scaun si scartaind pielea veche; mi s-a zis ca "asa trage bmw-ul vechi". - sunt sigur, insa, ca nu va mai dura mult pana ce-mi voi dori sa fie mai puternica; - de fiecare data inainte sa plec cu ea, sau dupa ce-am terminat un drum, mai raman putin s-o admir; nu-mi pot lua ochii de la postura agresiva care nu compenseaza prin absolut niciun exercitiu stilistic nenecesar. totul este functional si sobru. i love it! planuri de viitor: - OBC - grup autoblocant cu un raport care sa favorizeze cruising-ul - aici poate ma pot ajuta alti propietari de e34 de pe forum cu un sfat? nu stiu ce raport are acum, dar e cam turata in a 5a la 120, vreo 4000rpm. - bolt-ons de performanta, n-as vrea s-o fac turbo sau ceva - ma gandeam la alta chiulasa, alte axe cu came, ceva sa ajung la 200-220whp ca acum banuiesc ca are vreo 170-180. poze (o sa revin cu unele mai frumoase de cand am fost pe transfagarasan acum vreo 2 saptamani cu ea) http://i.imgur.com/NN6XV7m.jpg http://i.imgur.com/oqiyBKM.jpg http://i.imgur.com/MVAmcAP.jpg Atat momentan si bine v-am gasit!
    1 point
  17. BMW F11 530D automat 03.2012 (258CP) SS/VIN: WBAXB51060DX75350 * Data de productie - 26.03.2012, prima inmatriculare in Germania - 23.04.2012, un singur proprietar acolo, import personal 12.2016, inmatriculat in 12.01.2017 (impozit achitat pe 2017) * Desi nu mai e relvant in prezent (deocamdata), taxa de mediu achitata / nerecuperata * Istoricul reviziilor se poate vedea in reprezentanta, carte service (+ alte acte doveditoare), KM la achizitie - 170.738, KM actuali - 188.000. Dotari: * Active cruise control (+ franare automata pentru prevenire accident) * Heads-Up display (codat sa afiseze toate informatiile posibile) * Soft close (toate usile, nu numai portbagaj) * Keyless entry (cu functie deschidere portbagaj cu piciorul, daca este amplasat sub bara spate, + keyless go din standard) * Pachet clima (4 zone, clima pentru partea din fata cu senzor de filtrare a aerului, control clima si pentru pasagerii spate, guri de ventilatie in stalpii mediani) * Volan sport (la fel ca cel de M, dar fara sigla) * Navigatie cu ecran mare (Professional, update harti 2017-2, bluetooth si comenzi vocale disponibile) * Tapiterie piele Dakota, scaune electrice (multiple reglaje), incalzite * Pachet lumini ambientale * Faruri xenon adaptive * Senzori lumini / ploaie / parcare fata/spate * Ceasuri bord optiune 6WA si camera care citeste viteza de pe indicatoarele stradale si o afiseaza in bord sau pe heads-up * Mod de condus selectabil dintre: Sport / Comfort / Eco Pro (cel din urma configurabil) * Folia de pe geamuri (autorizata RAR si montata in service autorizat RAR) e din categoria premium si o recomand oricand; am ales LLumar ceramic (garantie 12 ani) pentru geamurile din fata / LLumar metallic (garantie 10 ani) pentru cele din spate si chiar daca ambele game au costuri mai ridicate, confortul e de nedescris pe timpul verii; folia de pe geamurile din fata cu transparenta ridicata opreste caldura similar cu o folie de opacitate maxima din gama basic LLumar; daca viitorul cumparator considera ca nu e necesara / optima / da un aspect urat masinii, ma pot ocupa de eliminarea acesteia (de avut in vedere insa faptul ca folia e foarte utila si pentru bebelusi, dar nu numai) * Masina e intretinuta asa cum trebuie, am schimbat tot ce era necesar si nu e necosmetizata * Ma deplasez pentru test la orice reprezentanta BMW Bucuresti, iar daca un posibil client doreste sa fie vazuta masina de un mecanic din afara retelei BMW, as prefera sa se deplaseze personal sau sa programam o intrevedere in weekend. * Nu ma intereseaza niciun fel de schimb Pret: 17.800 euro Contact: 0730.203.372 Lista completa de dotari: Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 Lm Raeder V-speiche 328 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren 358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe 386 Roof Rail Dachreling 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung 4UR Ambient Light Ambientes Licht 418 Luggage Compartment Package Gepaeckraumpaket 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct. Aktive.geschw.reg.+stop&go Funkt. 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6VA Cic Control Cic Zusteuerung 6VC Control Combox Steuerung Combox 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 698 Area-code 2 Area-code 2 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 735 Basicpackage Basicpackage 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BD Businesspackage Businesspackage
    1 point
  18. Model facelift 2014 2.0d 163 cai (power reduction) Euro 6 Manuala, 168.000km cu istoric Adusa din Belgia Culoare din gama individual (argintiu perlat) Pt cei interesati ofer vin-ul pt verificare dotari si istoric. Printre cele mai importante pot enumera :Led Bixenon, tapiserie piele neagra, jante 17 cu anvelope noi, trapa, incalzire scaune, dublu climatronic, noul bord digital,navigatie nbt model 2014, camera marsarier, senzori parcare fata spate cu afisaj, senzori presiune pneuri, head-up color, comfort acces, scaune cu reglaj full electric, volan cu reglaj electric, inchidere deschidere portbagaj soft close,active pedestrian,connect drive, citire indicatoare.. etc. Functioneaza ireprosabil,fara zgarieturi si lovituri, accept testare la reprezentanta. Toate reviziile inscrise in idrive, placute si discuri noi schimbate la ultima revizie in 04.2017 in Belgia la reprezentanta Peter Daeninck (de unde a fost si cumparata de noua). Adusa in tara de o saptamana. Nr rosii valabile 2 luni. Rar programat pe 28 noiembrie. 18500E usor negociabil. Fara variante ! Se poate vedea oricand in Giurgiu. Contact - 0720555170 Cu mine se fac actele, eu ofer fiscal si toate facturile de achizitie si transport ale masinii. Daca nu se vinde, ramane o perioada masina personala. Rog persoanele carcotase sa se abtina la comentarii. Sunt deschis la discutii si orice alte detalii si lamuriri in caz ca e ceva gresit in anunt.
    1 point
  19. Salutare dragi colegi, De ceva timp sunt din nou in breasla pasionatilor de BMW, cu un exemplar ce l-am cautat intens dupa ce m-am despartit cu greu de fosta ... masina (A4 B8 Avant 2013 Kit S4). Asadar, 525d fabricatie 2012 cu motorulN47 Bi-Turbo ce vine cu o putere standard de 218Hp & 450Nm. Imediat dupa achizitioanrea masinii am fost prezent la bunul meu amic de la Completechip (Dragos S.) la care-mi resoftez masinile in ultimii ani.A facut o treaba extraodinara ca de fiecare data, dupa cateva ore de munca si studiu de intelgere a celor doua turbine in secventa de antrenare si cateva variante de soft, am decis sa o lasam momentan la 265Cp & 550Nm. Vom vedea pe parcursul anului investitiile facute cu cap pentru a atinge valori si mai interesante pentru un 2.0d, drept pentru care am dorit/ am fost incantat sa gasesc exemplarul in cauza cu transmisia manuala la care vechiul proprietar tocmai ii schimbase kitul complet de ambreiaj. Un plus de satisfactie. Ca si puncte forte, 3 aspecte esentiale m-au cucerit personal in achizitia ei: Suspensia EDC (Electronic Damper Control) ce e de-a dreptul geniala, foarte flexibila din cele 5 moduri de condus. Sonorizarea Harman Kardon cu 16 difuzoare/ surround/ 600w - placere pura pentru urechi - MERITA si va recomand. Scaunele Confort (seria7) cu Ventilatie! Ceea ce s-a facut pana acum ca si investitii estetice enumar : Kitul M Aftermarket: Bara fata / spate/ praguri Grile Black Glossy (M Performance) Volanul M de facelift (pastrat in continuare cuincalzire) Pedalier Aluminium M LED marsarier / Lampi numar / iluminat interior Praguri iLuminate fata + spate: M Performance (traiasca Chinezul) Ceea ce urmeaza va fi si mai interesant, pentru ca microbul din mine nu moare... dau liber la pasiunea de o aranja cum imi doresc: Exterior - Prelungire Bara Fata M (inclin catre un model ce l-am avut si pe ultima masina - RDX Germania) - Eleron Luneta + Eleron Fibra Carbon Portbagaj(sunt pe drum) - Difuzor M5 pentru pregatirea evacuarii duble din inox cu finale Akrapovic (inca mi-e greu sa aleg exact modelul de tips Carbon /Full Crom) - Oglinzi + Pleaope Fibra Carbon - Jante pe 19'' Categoric (consider compromisul perfect intre aspect estetic wow si fragmente decente de confort) Interior - Instrumentele de bord full digitale,caut sa fac upgrade-ul de la 6wa la 6wb - Sistemul Multimedia NBT - Trim-urile Fibra Carbon + alte elemente sidetalii fine in fibra - Diverse maruntisuri de detaliu ce vor fi imbunatatite estetic (gen capacele de la difuzoare.... cele aluminiu, ca-n echiparea Bang&Olufsen / schimbator/ iluminat ambiental etc)
    1 point
  20. Am fost si eu la Bavaria sa vad diverse masini pentru mine si prieteni. Aveau unele cu KM putini care aratau bine, ce-i drept. Dar cele pe la 70-80k km aratau de parca au carat cartofi cu ele. Eu nu mai calc la Bavaria nici pentru masina noua! Prefer sa o iau din Germania, tot noua
    1 point
  21. am luat masina de pe cotw .Era mentionata in descriere inclusiv o zgarietura cat unghia de la deget ,si o mica infundatura pe plafon pe care in mod normal nici nu as fi vazut-o .Poate am fost eu norocos corect ,banii tre' sa ramana in tara .Numai ca vezi ca banii pe care-i dai in tara ,fug in germania franta sau belgia in numai cateva zile .Adica vanzatorul fuge si aduce alta masina cu banii tai ...si tot asa
    1 point
  22. Multam fain Romulus! Apreciem & multumim de complimente Apropo, pentru cei care stau des pe instagram, masina se gaseste cu un album detaliat sub userul: bmwf10m
    1 point
  23. Acest e30 a fost masina prin care am inteles ce inseamna BMW si mi-a determinat alegerea marcii pentru totdeauna. Dar asta e istorie deja(anii 2007-2009). In una din serile de iarna imi venise o idee - ce ar fi de incrucisat exteriorul unui e30 cu cel de e92 m3 gtrs. Dar deoarece am lucrat asupra modelarii numai vre-o 6 ore si rezultatul e pe masura.))
    1 point
  24. BMW Road Map North America NEXT 2018-1 - NBT SystemBMW Road Map North America NEXT 2018-1.rar
    1 point
  25. 300km parcursi intr-un ritm ok, nu in aglomeratie, accelerat si franat des. Pai nu tine toata lumea la dotari care nu le folosesc zilnic, toate costa o groaza de bani. Masina noua, luata din stoc, dotata binior (adica mediu - xenon, clima automata, incalzire in scaune, geamuri electrice si piele) - asta e tinta multora. Eu de exemplu, caut o masina cu rulaj mic si dotari de genul celor enumerate. Daca are in plus, e perfect, dar asta e minimul. Si conteaza enorm sa fie rulajul mic. Si da, prefer km putini si reali versus dotari multe si rulaj mai mare.
    1 point
  26. Eu stiu ca la modelelul nou de X1, si nu numai, PCD e 5x112, jantele nu se potrivesc la ce ai enumerat tu.
    1 point
  27. Corect, vor fi, intrebarea e cand? Cand o sa poti merge pe electric din Craiova pana la Bucuresti si sa stai linistit ca nu ramai in drum? Aici am vrut sa ajung, in oras e cat de cat ok, dar in afara... Edit: Genul de masina pe care il vrei tu il gasesti foarte greu. Peste niste imperfectiuni de ordin optic si anvelope poti trece daca negociezi bine. Sunt destui care iau masina de noua si dupa ce iese de pe leasing o vand. Intr-o stare destul de buna dar nu perfecta si probabil nu cu anvelope noi. Sunt banii tai, trebuie sa fii multumit de ceea ce cumperi, dar cred ca ceri o idee prea mult de la piata auto din Romania.
    1 point
  28. Atentie la cardan! Sunt patit de ieri noapte cu un E70 40d din 2011: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181773-defect-fabrica-cardan-fata-e70-2011-2013/page__p__2421931#entry2421931
    1 point
  29. Eu cred ca daca nu esti dispus sa accepti ca o masina la mana a doua are si ceva imperfectiuni ai sa te tot declari deceptionat de fiecare masina vizionata. Eu am cumparat doua masini sh pana acum: un autoturism si o autoutilitara. Ambele au avut defecte mai mari sau mai mici, dar mi le-am asumat pt ca imi doream masinile respective. Am schimbat baterie, anvelope, placute, filtre, la autoutilitara chitul de ambreiaj, distributia, pompa de apa... Masina nu-i casa sau bibelou... o poti repara, imbunatati...aduce in parametrii care sa te satisfaca. Legat d revizia unde cei de la Bavaria recomandau cate in luna si-n stele... pai crezi tu ca exista service unde sa nu ti se recomande sa mai schimbi cate una alta, chiar dc nici macar nu ti s-a aprins vreun martor in bord (de ex pt placute)? Cel putin mie mi-au recomandat sa le schimb, iar martorul s-a aprins peste cam un an sau un an jumatate!
    1 point
  30. Presupun ca te-ai convins de spusele mele, ti-am scris cu ceva posturi in urma ca le vizionasem pe ambele, succes in continuare, sper sa gasesti ceva pe placul tau. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. in fine.Este opinia ta.Opinia mea e ca nu mergi la vizionari de masini de 40 de mii de euro daca nu ai habar de lucruri elementare
    1 point
  32. pai si ce bmw-ist esti tu daca nu sti ce e "piesa aia mica ca un electromotor" ??
    1 point
  33. Mai multe poze aici: https://s1.postimg.org/9j461fkeen/image.jpg https://s1.postimg.org/1y68x8e0pb/image.jpg https://s1.postimg.org/8918v444tr/image.jpg https://s1.postimg.org/4b8vefswgv/image.jpg https://s1.postimg.org/8xuif4rvjz/image.jpg https://s1.postimg.org/445nj06jbj/image.jpg https://s1.postimg.org/575ctw3frz/image.jpg https://s1.postimg.org/8g4gqjpn3z/image.jpg https://s1.postimg.org/19czd7s7f3/image.jpg https://s1.postimg.org/4pfb5b29wv/image.jpg
    1 point
  34. @Soryn14 - Apreciez si multumesc pentru gand. Multumesc lui Dumnezeu ca pana acum a fost totul bine si m-a ferit de incidente. Sa fie paza pentru toata lumea. @Cosmin - Multam fain! De asemenea. Acus fac un an de cand e la mine si da.... uneori ma bate un gand sa o postez de vanzare din cauza mircobului de a incepe alt proiect, dar cred ca o mai pastrez o perioada, sa ma pot bucura de investitii Cu privire la sunet, n-am intr-adevar cu cel sa-l compar decat cu audiiile de la audi (bose si bang &olufsen), la care pot spune ca e sub. HK de pe f10 are cea mai mare lacuna la DSP - sistemul de procesare care e nasol sau inexistent. degeaba e frecventa corecta si plina daca se aude sec in procseare. Am studiat problema si ar trebui sa investesc intr-un procesor de la audison de 7+1 canale ce sa-l atasez de amplificatorul harman din portbagaj pentru a da un boost de frecvente si procesare audio + un subwoofer mai sanatos prin portbagaj (o investitie cam de 1000euro). @Afk - Gusturile sunt subiective. Acum nu ma mai focusez atat de mult pe ideea de "carapace" sa arate a m5, ci ma concentrez ca totul sa mearge impecabil mecanic, tehnic si ideal cu retrofit-uri. @Juni1or - Merci ! Multe modificari au mai avut loc si in linistea din ultimele luni de pe topic. Intre timp au mai fost facute cateva revizii, schimbate diverse consumabile. Dar cred ca cel mai bine voi lasa din nou fotografiile sa vorbeasca de la sine. Imediat revin si cu cadrele foto.
    1 point
  35. Alea negre erau Styling 21(Throwing stars) fara capace, Acum sta pe styling 16 de marimea 17" 8&9J, la fel sunt o raritate in asa marime. Ce tine de suspensie - stau arcuri Eibach(nu tin minte modelul) cu drop ~ 30 mm. Apropo,ce tine de Pioneer,uite ce a facut un ukrainean - a imbinat casetofonul original de bmw cu un pioneer cu usb(Pioneer DEH-4500BT) - maruntaiele si display-ul de pioneer, iluminarea si fata de bmw. Zic ca s-a primit destul de ok - https://www.drive2.ru/l/3917832/
    1 point
  36. Nu am de gand sa o mai caut la niciun "organ". Ii schimb motorina, filtrul, ii bag un aditiv si pe urma merg cu ea pana "crapa". Nu am luat-o sa-mi bat joc de ea dar am constatat ca nici nu are sens sa ma agit la fiecare zgomot...
    1 point
  37. PĂŁstrând distanța fatĂŁ de autoturismul din fațĂŁ!
    1 point
  38. Ok, ca sa eliminam orice urma de suspiciune...masina a fost cumparata de fratele meu pentru uz personal, in special pentru a fi folosita in concedii si deplasari lungi, motiv pentru care am si cautat destul de mult impreuna o masina care sa fie in mintile ei si sa aiba dotarile pe care si le-a dorit. Pretul de achizitie a fost pe masura, iar faptul ca avea motor nou a fost un mare avantaj. Probabil cine are un pic de experienta cu anunturile postate pe mobile.de in Germania stie deja ca primele si cele mai ieftine de obicei sunt ori accidentate si reparate, ori de provenienta dubioasa, ori cu multi km, etc. Nu spun ca nu exista si exceptii, dar sunt extrem de rare si de obicei un om de rand nu apuca sa le prinda, deoarece dealerii si samsarii sunt cu ochii pe ele ca pe butelie. Motivul vanzarii la putin timp dupa achizitie este pur si simplu ca fratele meu a gasit o ocazie foarte buna si si-a cumparat un teren, urmand in primavara sa inceapa constructia unei case. Asta nu era in plan cand a cumparat masina, iar acum avand nevoie de acesti bani blocati in masina, s-a hotarat sa o vanda, pretul cerut reflectand exact costurile lui. Nu a fost cumparata in scop comercial, pentru a fi vanduta cu profit. Daca va obtine pretul cerut sau daca este dispus sa mai negocieze...si cat...este strict problema lui si pentru asta ii rog pe cei interesati sa il sune direct la numarul afisat Cheers!
    1 point
  39. Ce ai patit tu se cheama teapa clasica de calic. NU iti permiti sub nicio forma un BMW dar ce te-ai gandit: dau 50 mil pe o masina de 20 de ani dar am noroc si cu ea si o prind boboc si apoi rup gura la vecini. Sincer sa fiu ma bucur nespus cand aud cazuri de genul asta pentru doar asa va invatati minte sa cumparati doar masinile pe care vi le permiteti.
    1 point
  40. Eu nu cred ca te-am jignit cu nimic dar se pare ca esti sensibil . imi cer scuze atunci ! Unde schimb eu piesele nu e nici spatele blocului nici tilicar...este service autorizat poate cel mai bun din galati. Un schimb de ulei si filtre nu conteaza ca este la logan sau la f10 este +- aceeasi munca si deci aceeasi manopera. Poate ca la service unde schimb eu te-ar lua dupa masina si ti-ar cere 200 lei. Eu cu prima masina cu care am fost la ei a fost un passat b4 din 95 1.9 tdi deci manopera nu va fi mai mare la f10 decat la masina mea de alergat ca e aceeasi munca in cazul unui schimb de ulei.Poate daca mergeam prima data cu f10 manopera pentru mine ar fi fost mereu 200 lei pentru un schimb de ulei in acel service. Ca sa schimbi bucsa la grupul spate imi amintesc binisor operatiunea. A slabit grupul dinspre spate sa poata cobora putin pe un cric dinacela special si apoi au desfacut surubul bucsei..e practic mai simpla treaba decat la un schimb de ulei deci...mai mult de 100 lei manopera nu as plati pe asa ceva. Am vrut doar sa spun si punctul meu de vedere in paralel cu al tau ca sa se lamureasca cel care isi va lua f10 cum este cu intretinerea. Intretinerea nu este nicicum asa cum spui tu sau cum spun eu. Este diferita in functie de om. Daca omul este darnic si nestiutor ca tine arunca cu bani mai mult decat trebuie. Daca este mai curios de fel..iese mai bine. O seara buna ! P.s seria de caroserie a masinii mele este corecta : DP46601
    1 point
  41. ce sa vezi... si masina mea are toate dotarile tale care crezi tu ca ar complica ceva ba chiar are si xdrive care implica multe altele in plus. dp46601 . pe mine schimbul de ulei ma costa cu tot cu manopera 850-900 lei(dar pe mine manopera ma costa 50-100 lei ca vine insotita si de alte lucrari plus ca ne cunoastem nu are cum sa imi ceara mie 200 lei pe aproape nimic) . am facut socoteala foarte clar si de aia am si pus diferenta pe care am pus-o. eu nu am spus ca vorbesti tu tampenii am spus ca toate lucrarile tale sunt umflate si la piese si la manopera . Ori pentru ca esti genul care nu iti dai interesul sa intelegi de ce costa atat intreband si in alte parti ori ca mergi la reprezentante . Esti un client pe care orice service si l-ar dori ! Repet eu nu am spus ca nu te cred , am spus ca esti luat de gascan cu preturile alea si la pretul tau final de 11 000 si ceva peste 1000 e i-ai dat in plus fata de cat trebuia sa dai. sa nu crezi ca eu iau vreo piesa de pe internet . eu iau piese doar de la magazin de piese care ia la randul lui de la distribuitorii romaniei gen bardi unix materom etc.Geometrii am facut si eu 3 pana sa iasa si era sa arunc la gunoi un cauciuc chiar.ma intelegi sau nu omule care crezi ca ai masina dotata cand de fapt nu ai nicio dotare in plus fata de masina mea ba chiar in minus.Si ... nu stiu daca ai citit pe internet despre cauciucuri pe site-uri straine dar parerea mea e ca si la cauciucuri dai aproape dublu in loc sa iei nexen sau alte firme care sunt la fel de bune ca si firmele premium pe care tu le folosesti.
    1 point
  42. Au fost niste colegi aici care au spus bine ce au spus! Nu semnezi niciun act, ei pot sa primeasca inclusiv si acceptul de plata fara semnaturile tale, insa nu o sa poata sa trimita actele pentru plata dosarului (accept de reparatie au deja, altfel nu ti-ar fi bagat-o in reparatie). Nu trebuie sa faci circ, presa, reclamatii etc, le spui frumos ca te-ai interesat de niste treburi, in cel mai rau caz trebuiau sa te cheme cand au avut dificultati la scoaterea planetarei sa-ti prezinte riscurile (a zis un coleg mai sus) deoarece este o masina veche si este posibil sa nu se desfaca planetara,etc...ca sa se scoata. Ei au ales sa distruga filetul ca sa scoata planetara si acuma te pun pe tine sa platesti. Le spui ca si ei foarte bine pot sa plateasca o planetara SH , din salariu, din propriul buzunar, nu te intereseaza. Le spui ca i lasi 2-3 zile sa-ti rezolve masina cu alta planetara inlocuita. Daca nu e gata masina sau ti-au pus tot planetara ta atunci poti face o reclamatie la protectia consumatorului, nu semnezi nimic pana nu e totul cum trebuie.
    1 point
  43. Bafta la vanzare dar in RO nu ai cum s-o dai la banii astia niciodata fie ca e motor nou sau nu. Poporul vrea pret mic.
    1 point
  44. Din factura, suma platita strict pentru schimbul de ulei este mai mica cu 2.6 lei decat cea din oferta A.
    1 point
  45. Salutare dragi colegi! Da! In tot acest timp masinuta a fost pe maini bune si a maiadunat ceva experienta de viata. Dupa cum bine au observat unii colegi (@Midas) - afost schimbata distributia la inceputul lunii la colegul Lucian Pop - Bistrita.Extraordinar ca persoana, mi-a explicat multe altele pe langa distributie simi-a rezolvat si o problema de senzor de temperatura egr ce nu-i dadeam de cap. Distributia - in cazul meu avea o intidere frumusica, cefacea sa se auda usor metalic la exterior la interior cu un zgomot finut defosnet. Dupa schimb, totul s-a transformat intr-o liniste ce la drum lung aconstat intr-o rafinament si finete marita. Am mai constatat o mini micsore deconsum la drum lung (atasat poza). Am mai instalat recent pana la urma si varainta de grile deseria 6 gran coupe, pur simplu de schimbare de peisaj, ma saturasem de celenegru complet, in toamna probabil le voi pune inapoi dupa ce ma obisnuiesc cucele actuale. Dupa un drum recent de Botosani- Bucuresti, am constat o cifra interesana de consum la viteza medie de 88km/h: Aici am achizitiona un set deproiectoare aftermaket led de lci dar sunt dezamagit ca nu le pot face samearga corect si nu inteleg de ce, dupa ore intregi de chinuiala prin codari,au intensitatea foare slaba si nu le po face sa fie puternice asa cum artrebui. Sunt deschis la idei. Am facut update pe modulul de lumini-firmware. dar nimic.
    1 point
  46. Midnight Blue Metallic ( super culoare )
    1 point
  47. NIKON CORPORATION NIKON D610 10/8000s ƒ/2 ISO400 85mm - exif-ul din ultimul cadru. In principiu folosesc cateva lentile fixe la diafragme cat mai deschise De exemplu la aceasta facuta ieri in drum spre Gura Humorului, am folosit un Sigma Art de 20mm / f1.4
    1 point
  48. Foarte frumoasa masina!! Sa o stapanesti sanatos! Pentru mine singurul minus, e cutia manuala, dar la tine inteleg ca a fost un plus asta .. Sa te bucuri de ea!
    1 point
  49. Cateva cadre si cu interiorul. Cum recomandati sa se posteze imaginile? caci vad ca nu ma impac deloc cu limitarea de 1mb... @cavaliere - Multumesc, apreciez. A ramas de la vechiul proprietar. Cand va da caldura voi lasa masina la un amic ce se ocupa de detailing profi si va zbura atunci. Orice motor daca este atent ingrijit si cu consumabilele schimbate la timp, consider ca poate oferii rezultate neasteptate.
    1 point
  50. S-o stapanesti sanatos, dar da jos emblema M de pe portbagaj. Se preteaza biturbo asta la resoftare, stiut fiind faptul ca turbina mica e atat de sensibila?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.