Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/25/17 in all areas
-
15 points
-
Spune-ne si de un Lamborghini Huracan cam ce parere ai? Poate sunt interesati pe aici care au nevoie de o parere de la un cunoscator...10 points
-
Am avut doua x5 e70 si doua porsche cayenne. Unul diesel si unul Turbo S. As putea face o comparatie destul de obiectiva. Dar sa spui ca Porsche are doar emblema si atat...8 points
-
5 points
-
Touareg este mai mult de 70% la fel cu Cayenne. Faza cu rasturnatul e subiectiva(nu cred ca ai trecut prin aceeasi ipoteza si cu un cayenne , sau tu faci raliuri cu ele?) La prezent motorul de 262 de cp este unul si acelasi si pe Cayenna si pe Touareg, ba mai mult:masinile au aceeasi greutate,acelasi 0-100,consum,noxe(1 gram diferenta) si f multe alte lucruri aproape identice, desi Cayenne e mai scump cu 23k(nou vorbim). PS - un motor nu este DUPA Cayenne , ci DE PE Cayenne. Sper sa nu te superi pentru asta, nu am zis-o cu rautate.4 points
-
E atat de raspandita vrajeala asta cu TVA incat dealerii auto o iau ca reper. Am fost sa cer o cotatie de buyback, iar agentul de la Bmw mi-a aratat ca exemplu pentru cotatia oferita o masina similara din Germania, la pretul net. Ei pe asta se bazeaza de ceva timp, pretul NET al masinilor din Germania. TEAPA MIE, trebuie sa vand masina la un pret brut egal cu pretul net al unei masini similare din Germania. In cazul meu, e vorba de vreo 3000e, dar sunt super fericit ca oameni ca ALINUL isi pot cumpara masina mai ieftin, imi dau seama ca TEAPA MEA nu e degeaba. E scris mai sus, atat de mine, cat si de Romulus..TVA-ul se plateste undeva, nu dispare pur si simplu. Daca nu e platit in Germania, legal trebuie platit in Romania. De ce crezi ca samsarii fac firmele prin care lucreaza pe numele unor boschetari daca tot ce fac ei e legal?4 points
-
...pai tu de unde sti ? N-ai nici x5 model nou nici cayenne medel nou....ai e91 318 diesel.Ma intreb de unde sti4 points
-
Daaa,,, ĂŽți dai seama ce fĂŁceau politicienii noștri direct autostrĂŁzi fĂŁceau,,, țara asta te Face sa pleci din ea prin ceea ce fac cei de la putere și ce taxe sa mai scoatĂŁ ca sa aibĂŁ de unde sa fure,,,avem mai mulți pensionari decât cei care muncesc, despre ce vorbim? Au scos taxa auto acum o sa bage nu Stiu ce taxa și in cine o sa loveascĂŁ ? Tot in ĂŁștia amĂŁrâți cu euro 2 3 sau 4 Dar de ce sa fim noi mai cinstiti? Nu ar trebui sa fie ei mai cinstiti ? Sau ei se iau dupĂŁ noi? Sau nu cumva e invers? Și Peștele de la cap se impute3 points
-
Poti sa apelezi la o firma care iti aduce masina si ti-o vinde la pretul brut din Germania+transport+cateva sute de euro profitul lor. Exista si firme din astea. E de inteles ca vrei sa platesti mai putin, nu te judeca nimeni pentru asta, dar nu e ok sa promovezi neplata TVA ca si cum ar fi ceva firesc si perfect legal, e o simpla gainarie pe baza careia s-au imbogatit samsarii.3 points
-
Eludarea TVA AceastĂŁ practicĂŁ des ĂŽntâlnitĂŁ este o mare capcanĂŁ ĂŽn primul rând pentru cumpĂŁrĂŁtor, pentru cĂŁ poate fi acuzat de evaziune fiscalĂŁ și i se pot impune niște sume suplimentare de platĂŁ ca TVA pentru mașina cumpĂŁratĂŁ deja. Majoritatea mașinilor care sunt cumpĂŁrate de la licitații din Europa sunt cumpĂŁrate la preț net de cĂŁtre o firmĂŁ plĂŁtitoare de TVA care are obligația sĂŁ aplice, la revânzarea mașinii, TVA 19% la ĂŽntreagĂŁ sumĂŁ cu care a cumpĂŁrat mașina, inclusiv marja de profit. Ce se ĂŽntâmplĂŁ ĂŽnsĂŁ ĂŽn realitate este departe de legalitate. Mașina este cumpĂŁratĂŁ la preț net, apoi se adaugĂŁ o marjĂŁ de profit de câteva sute de euro și se percepe TVA doar pe acea sumĂŁ. AceastĂŁ practicĂŁ este ilegala pentru cĂŁ aplicarea TVA-ului la marjĂŁ se face doar pentru bunurile second hand cu TVA compus și nedeductibil. AdicĂŁ bunurile pentru care s-a plĂŁtit deja TVA ĂŽn țara de origine. Or, ĂŽn cazul de fațĂŁ, odatĂŁ cumpĂŁratĂŁ mașina la preț net, TVA-ul fie nu s-a plĂŁtit ĂŽn țara de origine, fie s-a recuperat, așa cĂŁ el urmeazĂŁ sĂŁ fie plĂŁtit ĂŽn țara ĂŽn care bunul este dat ĂŽn folosințĂŁ, ĂŽn spețĂŁ ĂŽn România. Deoarece clienții sunt tentați sĂŁ cumpere cu un preț cât mai mic mașinile, trebuie sĂŁ cunoascĂŁ și faptul cĂŁ demonstrarea unei ĂŽnțelegeri ĂŽntre ei și persoanele de la care cumpĂŁrĂŁ autoturismul pentru evitarea/diminuarea obligației de platĂŁ a TVA va avea ca efect stabiliea unor sume suplimentare și ĂŽn sarcina lor, a clienților, și chiar acuzarea de evaziune fiscalĂŁ.3 points
-
Ideea e ca și legea romanĂŁ e permisiva,,, iar luatul fĂŁrĂŁ TVA e permis de statul roman ca sa zic așa la limita legiii,,, articolul legat de TVA este interpretabil cu alte cuvinte se poate fenta TVA-ul,,, DacĂŁ ar fi mai clar scris in legile romane nu s ar mai lasĂŁ loc de intrepretari. Iar legat de intitatorul topicului mai cred ca mai cautĂŁ 6luni și nu și ia mașina. El vrea mașina noua la preț de sh. Când iei mașina sh totuși trebuie sa accepți anumite lucruri și defecte fiindcĂŁ surpriza, o sa fii uimit,,, : Este SHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!3 points
-
Vorbiti de evaziune fiscala cu atata lejeritate..neglijati faptul ca samsarii au pus in cur si au facut varza piata auto sh cu evaziunea asta. Va convine sa luati o masina din DE mai ieftin, probabil fiindca legal/noua e inaccesibila, dar nu e ok sa promovati acest lucru ca fiind firesc! E ilegal in primul rand. Poate la un moment dat o sa fiti si in postura de a vinde o masina cumparata NOUA din tara, sa vedem daca atunci o sa va convina sa pierdeti mii de euro din cauza concurentei neloiale din partea samsarilor pe care ii divinizati. P.s. daca aveam posibilitatea, va stergeam conturile pentru sfaturile voastre!3 points
-
Vorbesti sa nu adormi ? Care e problema ta ca nu platesc ei TVA la statul German ? Cumparatorul nu este afectat cu nimic si nu va avea niciodata probleme din cauza asta . Asa cum nici vanzatorul nu are si nu va avea niciodata probleme. Crezi ca alea la Bucuresti au TVA platit in de? Sau altele care sunt chiar pe Romania aduse din De crezi ca are TVA platit? Bravo lor ! La toti care se caca in statul German .3 points
-
@LYM did tot ce-ai explicat de acolo se rezumĂŁ cĂŁ lucrau mai cu atenție și mai responsabil la reprezentanțĂŁ. La fel poți gĂŁsi un mecanic care lucreazĂŁ cu grijĂŁ și ĂŽn altĂŁ parte.3 points
-
De ce gogomanie? pune-le una langa alta sa vezi ca este aceeasi caroserie aproximativ . Este aceeasi platforma folosita. Motorul este acelasi ...emblema este alta si aspectul interior/exterior dar in rest e aceeasi masina iar motoarele vw de 3.0 de pe audi vw si porsche nu sunt cu nimic mai fiabile decat n 57 ... Eu consider ca x5 nou este mai frumos decat cayenne facelift. Este si mai dotat. Este si mai puternic daca vrei diesel biturbo sau tri-turbo. Amortizoarele electrice sunt mult peste perne si mult mai "fiabile". BMW este no 1 la ora actuala la orice clasa. Eu ma retrag din topicul asta . autorul topicului nu asculta nimic din ce i se spune si nu isi va gasi niciodata masina buna ca nu stie sa caute si are pretentii si conceptii de doi lei. Sunt pe autovit cel putin 5 masini mai bune decat cele la care a mers el . De obicei cand ai asa pretentii de doi lei ajungi sa primesti fix opusul la ce cauti.3 points
-
1. Același ulei devine instant mai bun dacĂŁ este cumpĂŁrat de la reprezentanțĂŁ, sau de la alt magazin, decât online? :logik: 2. Ce importanțĂŁ are cât costĂŁ schimbul efectiv de ulei? Un mecanic din reprezentanțĂŁ desface mai cu stil dopul de la baia de ulei? DacĂŁ același ulei este folosit. Hai cĂŁ asta-i bunĂŁ, vorbim de fiabilitate...la BMW. Lanțul de distribuție la N47 se rupe pentru cĂŁ s-au folosit filtru de aer FILTRON ĂŽn loc de MAN? sau plĂŁcuțe de frânĂŁ ATE?3 points
-
La costurile exagerat de mari la revizie te contrazic. Am unul de 3 ani jumate. Diesel. Inainte de asta am avut un Turbo S. Acolo da, erau mari costurile. Dar si senzatiile erau pe masura.3 points
-
Ca dai pe o masina mai mult decat media pietei nu inseamna ca trebuie sa aiba cauciucurile noi, asta mi se pare o mare aberatie. Tu cumperi masina si starea ei. Ca pe principiul asta inseamna ca ar trebui sa ti-o dea si cu plinul facut si cu niste piese de schimb la pachet ca sa fie genul ala de om "o intretine si o ingrijeste". Masina sh e masina sh, absolut fara nicio zgarietura nu exista. Problema este ca tu vrei o masina extramega full, cu kilometrii putini ( care nu exista decat la premium selection sau la dealer cu garantie si au preturi mult mai mari). Daca nu maresti bugetul ca sa o iei de la dealer din Germania sau nu faci compromisuri la dotari, ajungi sa platesti multe sute de euro pe verificari, drumuri. Nu mai zic de timpul pierdut, de conversatia facuta tuturor analfabetilor. Eu am luat 2 Mercedesuri de pe cotw, vazute in poze si lasate cu platforma in fata casei si ambii membri ai familiei au fost faorte multumiti de ele. Da, unul avea o usa zgariata si putin pragul, nimic grav, iar celalalt avusese parbrizul schimbat, in rest masini excelente. Si niciunul nu avea cauciucuri ok. Daca tu te gandesti ca a lua 4 cauciucuri la X5 este o "investitie" in masina, atunci nu te-ai orientat spre masina potrivita. Este foarte bine ca te gandesti cat costa intretinerea, dar placute, discuri, cauciucuri sunt consumabile si nu trebuie sa influenteze absolut deloc pretul de vanzare al unei masini. Sugerez directia GErmania, cateva mii de euro in plus si o viata linistita.3 points
-
Și pe cine sa alegi? Ca se rotesc aceeiasi oameni ĂŽntre ei la conducere, am ajuns sa alegem doar rĂŁul cel mai mic nu ceva in care sa avem ĂŽncredere ca ne va conduce cu demnitate,,, dar degeaba off-topic ,,, din afara suntem conduși , suntem doar niște marionete iar instabilitatea asta din țara se dorește2 points
-
Deci .. Aline , de fiecare data cand o sa ai nevoie sa conduci 200 de km si o sa ai nevoie de 5 ore, poti sa te intrebi daca faptul ca nu ai platit TVA-ul la statul roman, pe masina cumparata din DE are vreo legatura cu asta . Stiu ca si cei care ne conduc fura, dar poate si noi daca am fi mai cinstiti, Romania ar fi alta tara, si s-ar trai altfel ....dar pana atunci asta-i viata ..unii jmecheresc TVA sau alte taxe si apoi asteptam sa vina cineva sa ne construiasca drumuri, spitale etc.2 points
-
Nu are rost sa ma contrazic cu tine, tu esti pe baza de smecherie, fente si manevre, eu vorbesc de cum e legal. Teapa este data Romaniei, nu Germaniei, si e de ordinul sutelor de milioane de euro anual.2 points
-
Te contrazici singur , zici sa citeasca codul fiscal si legislatia(actiune la momentul actual) , dupa care zici ca O SA se stranga latul(ceva ce va fi in viitor, bineinteles imaginat de tine)... Tare rau mentalitatea si PUTEREA ta de a cunoaste actiuni viitoare ale societatilor!2 points
-
sa imi zici unde are bmw fabrica de placute si discuri te rog2 points
-
Mult timp a trecut de cand nu am mai adaugat nimic aici la istoric dar si mai mult de cand nu am mai condus masina,dar asteptarea este pe sfarsite. Intre timp am ratat si ultima etapa de Drag de la Ianca din acest sezon care s-a incheiat cu multi timpi mici si progrese din partea multor masini si anume,cred ca avem cel mai puternic BMW E46 diesel cel putin din tara daca nu din lume cu 433CP naturali si aproximativ 530CP cu NOS iar la aceasta putere a scos cel mai bun timp de 11,5s.Sper ca pana in vara sa ajung si eu la aceasta performanta daca nu macar apropiata. Serpii sunt gata,noul downpipe este gata si ceva mici modificari la evacuare(mai mult imbunatatiri dupa ultimul sudor care a lucrat la ea),noul traseu de admisie este gata,tur-retur ulei si racirea cu apa a tubinei sunt gata. Astazi astept si banda termoizolanta pentru evacuare si toate piesele vor fi montate pentru final. ... ...2 points
-
2 points
-
Cadre de toamne alaturi de ... ea. In septembrie cu ajutorul unui bun prieten pasionat de detailing, exteriorul a mai primit o corectie pe lac dupa care s-a aplicat laudata protectie ceramica de la CarPro Ceramic Cquartz.2 points
-
in fine.Este opinia ta.Opinia mea e ca nu mergi la vizionari de masini de 40 de mii de euro daca nu ai habar de lucruri elementare2 points
-
pai si ce bmw-ist esti tu daca nu sti ce e "piesa aia mica ca un electromotor" ??2 points
-
2 points
-
severin, sa moara capra vecinului. Uita-te la tine in ograda de cand incerci sa vinzi E90-ul.2 points
-
Philips g4 12082 are soclu G4. Osram 64113 are soclu BA9s. Nu poate fi oricare prin simplu fapt ca soclu este diferit. Soclu corect: BA9s.1 point
-
Da vezi pe fbk Gotek Solutions din Ct am luat eu 300 ron setul sau 350 pe led pus pe mazda 3 2016 la far cu lupa,pe e46 facelit h7 far halogen si proiectoare h8 e90 facelift se vad bine pe ploaie nu absoarbe lumina de pe asfalt fara erori si 4800 lumeni garantie 1 an multumit de ele si nu deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic cum erau cele xenon1 point
-
Aratati-mi voi atunci un F15 cu: M packet Scaune confort cu ventilatie Hud Led Bang and olufsen Soft close si comfort access Driving assistant cu trafic jam Clima 4 zone Night vision 5 camere si volan incalzit sub 60k. Nu ma intelege gresit. Eu nu zic ca nu e mai ok un F15 dar tu nu esti sincer cu tine... Ai cautat doar e70 cu multe optiuni (85-90%) si trebuie sa fii constient ca o sa renunti la multe din ele....atata tot. Tu ai spus ca sunt e70 la 20k cu optiuni modeste si km putini si arata bine.1 point
-
Ca idee, un F15 3.0d 2015 f bine dotat (85-90% din optiuni) 60-80k km valoreaza undeva la 50mii eur cu tot cu tva1 point
-
Pai acolo e echivalentul la ce ai cautat tu! Tu ai prezentat 2 E70 cam pe la 85- 90% din toatalul optiunilor care se puteau pune la vremea aceea. Un f15 dotat LA FEL cam cu 85-90% din optiunile disponibile in 2014 costa acum 60k. Eu asa vad.1 point
-
Severin, ideea este ca trebuie sa renunti la ceva, acuma zici ca 6 luni e o vesnicie, dupa spui ca ai lua una de 2000 si dupa spui ca o sa ramai cu 2 masini pana o vinzi pe cea ieftina, nu exista castig-castig, daca vrei sa iesi in castig mergi pe pierdere-castig si anume stai fara masina, te chinui putin (in severin nu e prea complicat fara masina sau deloc)decat daca ai drumuri in afara orasului de facut desi nu ai spus. Daca te grabesti la fel de bine poti sa iei o teapa, atunci nu te mai compatimesc, am stat din luna august pana in ianuarie sa gasesc masina care o am si asta a aparut cu o zi inainte sa o cumpar, restul le stiam toate de pe internet, cu km dati inapoi, cu probleme, cu etc.1 point
-
Eu am cerut oferta din mai multe locuri, reprezentanta cel mai scump, apoi alt service tot cu piese originale a iesit destul de maricel pretul. Pana la urma le-am comandat eu si ma descurc. Rezultatul va fi acelasi, piese OE pe masina. Nu ne zgarcim, dar nici nu poti sa te lasi luat de prost.1 point
-
Pretul pieselor originale vandute de baietii astia versus preturile pieselor din reprezentanta. Ca tot ziceam ca ei vor sa ne ajute, vor sa isi umple buzunarele, s-a intalnit hotul cu prostul. Daca bavauto aduce discul la 563 de lei, de unde soarele atata adaos comercial la reprezentanta? Manopera mai scumpa decat la un service de cartier am inteles, dar asemenea diferente nu-s de tolerat. Aproape 400 de lei la placutele de frana.1 point
-
www.bavauto.ro Disc frana 563lei vs 673 Set placute + senzor uzura 609lei (valueline) vs 1000.92 Lista poate continua, avem colegi de forum care comanda de la bavauto.ro , n-are rost sa puricam toate preturile. @severin31 - au pachet discuri si placute pentru E70, ca idee, pe cand ai nevoie. Noi suntem aia care majoritatea iau SH-uri ca atata ne permitem si preturile in reprezentanta sunt umflate maxim, cu tot respectul. Masina mea a fost cumparata de la ei, degeaba a ajuns la mine ca la preturile astea, nici fostul proprietar nu s-ar duce la reprezentanta.1 point
-
Am fost si eu la Bavaria sa vad diverse masini pentru mine si prieteni. Aveau unele cu KM putini care aratau bine, ce-i drept. Dar cele pe la 70-80k km aratau de parca au carat cartofi cu ele. Eu nu mai calc la Bavaria nici pentru masina noua! Prefer sa o iau din Germania, tot noua1 point
-
Vezi ca al nostru coleg de forum nu a rezolvat nimic. ASta cu "dai in judecata" este in teorie. Practica demonstreaza ca poate dura ani de zile un proces si iti ies peri albi. Masini de la licitatie sunt in 90% la suta din cazuri foarte ok, chiar daca nu iti ofera garantie. CE zici tu "in majoritatea cazurilor doar pierzi", este doar ceva empiric spus, pentru ca nu te bazezi pe nimci cand spui asta. O zici din auzite, nu? Si nu trebuie sa te duci sa licitezi. Stai acasa in fotoliu. Iar de adus acasa ti-o aduce platforma, costa intre 400 si 600 euro. Eu nu incerc sa te conving de nimic, insa hai sa nu mai ridicam in slavi reprezentantele din Romania, care sunt manageriate de romani.1 point
-
Acum serios, ma uitam eu pentru un X3 pentru mama si ce aveau pe stoc la bmw premium selection erau de la 36 de mii in sus la masini pe care le gaseam la licitatie cu minim 8 9 mii mai ieftine. Sunt atatea masini si de la dealeri din Germania care sunt mai convenabile decat ce poti lua prin Auto Bavaria. Plus de asta, e un coleg pe forum care luase masina de la Bavaria si a descoperit ca fusese accidentata si lui i-o vandusera ca fara accident. Sa lasam si seriozitatea romaneasca. Auto Bavaria reprezinta marca Bmw, dar oamenii sunt romani si cu asta am spus tot.1 point
-
in 3-4 ani sa se umple tara, adica Romania de masini electrice? Ma faci sa rad, pai nu vezi ce s-a inmatriculat anul asta? In ciuda aparentelor Romania e saraca, venitul mediu e de sub 500Eur din care isi platesc rata la apartamentul mult prea mic luat pe 30 de ani si luam masini de 2-3k Eur. O sa vedem electrice cand se vor vinde SH pe la 10-15K Eur si se vor gasi baterii din plin pe la dezmembrari . Asta e adevarul din pacate, statistic e plin de job-uri dar platite prost in peste 75% din cazuri. In SB e o singura Tesla, din cate stiu eu cel putin, si aia e a unui senator "al melcilor" care nu e in stare sa scrie cateva propozitii corect gramatical, intamplator ii vazusem un anunt pe olx unde isi vindea un ML63 AMG, i l-o fi scris poate soferul anuntul ca el era ocupat sa voteze legi in Parlament .1 point
-
Noi abia avem garduri la case,si veceu in fundu curtii De ex,Deva-Arad,150 km,sunt 3,4 statii de benzina,n ai o carciuma sa mananci ceva ca lumea,nu e nimic Ma indoiesc foarte tare ca o sa apara statii de incarcare la Vințu de Jos1 point
-
Corect, vor fi, intrebarea e cand? Cand o sa poti merge pe electric din Craiova pana la Bucuresti si sa stai linistit ca nu ramai in drum? Aici am vrut sa ajung, in oras e cat de cat ok, dar in afara... Edit: Genul de masina pe care il vrei tu il gasesti foarte greu. Peste niste imperfectiuni de ordin optic si anvelope poti trece daca negociezi bine. Sunt destui care iau masina de noua si dupa ce iese de pe leasing o vand. Intr-o stare destul de buna dar nu perfecta si probabil nu cu anvelope noi. Sunt banii tai, trebuie sa fii multumit de ceea ce cumperi, dar cred ca ceri o idee prea mult de la piata auto din Romania.1 point
-
Poate de hibride se umple tara in 3-4 ani. Nu avem infrastructura si posibilitate de incarcare rapida pentru electrice mai ales pentru folosire pe distante lungi. Cand ramai fara curent ce faci? Suni un prieten? Esti foarte optimist insa realitatea e foarte trista. Motoarele conventionale mai duc inca 10 ani lejer si vor fi preferate electricelor. Cea mai mica problema, umbrela si transport in comun sau pe jos. A mea sta in parcare, e prea terci Clujul la programul pe care il am azi ca sa ma leg la cap cu masina (ploua si aici de ieri). Genul asta de gandire "formeaza" traficul bara la bara. Toti platim taxe, insa intrebarea e daca merita sa stai in masina bara la bara pe cand poti sa iti folosesti timpul mai eficient.1 point
-
1 point
-
Poze si o lista cu dotarile masini Type NX31 Model 520d Ol - EUR Development Code E60 (MUE) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Alpinweiss 3 - 300 Upholstery Stoff-/lederk. Reflex/anthrazit - FLAT Production Plant DINGOLFING Production Date 2009-07-27 Standard Equipment 2SB Alloy Wheels Star Spoke 242 Lm Raeder Sternspeiche 242 4BX Int. Trim Fin. Grey High-gloss Interieurleisten Grau Hochglaenzend 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 416 Sunblinds Sonnenschutzrollos 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 442 Cupholder Getraenkehalter 464 Skibag Skisack 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 698 Area-code 2 Area-code 2 7R9 Edition Fleet Edition Fleet 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 735 Basicpackage Basicpackage 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 8S8 Country Spec.navi Control (acc) Laenderspez. Navi Zust. (fuer Acc) 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 843 Engine Design Motorauslegung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BD Businesspackage Businesspackage1 point
-
din ce ai relatat tu aici nu e intr-o conditie proasta deloc, doar 2200Ron investitii in partea tehnica e foarte bine pentru un X5, crede-ma, e un mizilic. Legat de partea estetica, se rezolva cu un detailing profi de nici nu mai recunosti masina, ciupituri pe bara au si alea din DE, revizii la cutie nici aia nu fac, gumele si de acolo ai sanse sa o iei cu ele cam pe sfarsit de viata. Un element revopsit la o masina second nu mi se pare un capat de tara, e normal, nu e o masina noua si nici nu poti avea pretentia asta, vrei nou stim bine de unde se iau si cat costa .1 point
-
Dupa ceva emotii a ajuns si a doua jucarie.Este grea,aproape 15kg fata de cea care este pe masina acum 7,6kg.A plecat deja la imperechere cu galeria de evacuare care va fi facuta custom,"serpi".Maine in sfarsit voi ajunge sa schimb volanta.Imi rezerv dreptul momentan la modelul trubinei pana la aflarea rezultatului final.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00