Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/28/17 in all areas

  1. Logica ta e ok in Germania, in Romania e altceva. Nu ma intelege gresit, poti sa vinzi masina cu 100.000e peste 4 ani, nu am nimic impotriva, doar imi spuneam parerea
    2 points
  2. BMW F11 530D automat 03.2012 (258CP) SS/VIN: WBAXB51060DX75350 * Data de productie - 26.03.2012, prima inmatriculare in Germania - 23.04.2012, un singur proprietar acolo, import personal 12.2016, inmatriculat in 12.01.2017 (impozit achitat pe 2017) * Desi nu mai e relvant in prezent (deocamdata), taxa de mediu achitata / nerecuperata * Istoricul reviziilor se poate vedea in reprezentanta, carte service (+ alte acte doveditoare), KM la achizitie - 170.738, KM actuali - 188.000. Dotari: * Active cruise control (+ franare automata pentru prevenire accident) * Heads-Up display (codat sa afiseze toate informatiile posibile) * Soft close (toate usile, nu numai portbagaj) * Keyless entry (cu functie deschidere portbagaj cu piciorul, daca este amplasat sub bara spate, + keyless go din standard) * Pachet clima (4 zone, clima pentru partea din fata cu senzor de filtrare a aerului, control clima si pentru pasagerii spate, guri de ventilatie in stalpii mediani) * Volan sport (la fel ca cel de M, dar fara sigla) * Navigatie cu ecran mare (Professional, update harti 2017-2, bluetooth si comenzi vocale disponibile) * Tapiterie piele Dakota, scaune electrice (multiple reglaje), incalzite * Pachet lumini ambientale * Faruri xenon adaptive * Senzori lumini / ploaie / parcare fata/spate * Ceasuri bord optiune 6WA si camera care citeste viteza de pe indicatoarele stradale si o afiseaza in bord sau pe heads-up * Mod de condus selectabil dintre: Sport / Comfort / Eco Pro (cel din urma configurabil) * Folia de pe geamuri (autorizata RAR si montata in service autorizat RAR) e din categoria premium si o recomand oricand; am ales LLumar ceramic (garantie 12 ani) pentru geamurile din fata / LLumar metallic (garantie 10 ani) pentru cele din spate si chiar daca ambele game au costuri mai ridicate, confortul e de nedescris pe timpul verii; folia de pe geamurile din fata cu transparenta ridicata opreste caldura similar cu o folie de opacitate maxima din gama basic LLumar; daca viitorul cumparator considera ca nu e necesara / optima / da un aspect urat masinii, ma pot ocupa de eliminarea acesteia (de avut in vedere insa faptul ca folia e foarte utila si pentru bebelusi, dar nu numai) * Masina e intretinuta asa cum trebuie, am schimbat tot ce era necesar si nu e necosmetizata * Ma deplasez pentru test la orice reprezentanta BMW Bucuresti, iar daca un posibil client doreste sa fie vazuta masina de un mecanic din afara retelei BMW, as prefera sa se deplaseze personal sau sa programam o intrevedere in weekend. * Nu ma intereseaza niciun fel de schimb Pret: 17.800 euro Contact: 0730.203.372 Lista completa de dotari: Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 Lm Raeder V-speiche 328 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren 358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe 386 Roof Rail Dachreling 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung 4UR Ambient Light Ambientes Licht 418 Luggage Compartment Package Gepaeckraumpaket 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct. Aktive.geschw.reg.+stop&go Funkt. 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6VA Cic Control Cic Zusteuerung 6VC Control Combox Steuerung Combox 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 698 Area-code 2 Area-code 2 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 735 Basicpackage Basicpackage 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BD Businesspackage Businesspackage
    1 point
  3. pune o poza din idrive cu erorile. cand ai schimbat farurile ai schimbat si modulul frm? l ai codat? sau sunt schimbate doar asa: scoate mufa baga mufa?
    1 point
  4. Da ... sunt sigur ca o sa iasa bine si ca baietii au experienta necesara in aceasta operatiune. De asemenea intaleg ca suntem oameni si mai gresim (cazul baiatului cu baia sparta). Important e sa isi asume greseala si sa se rezolve Din pacate nu am o filmare cu motorul pentru ca nu am considerat necesar. Am filmari cu masina fiind condusa de catre prietena mea dar nu le pot pune. Ce pot sa zic este ca era foarte silentioasa. Dintre toate N47 care le-am vazut a mea era cea mai silentioasa! Nu papa nici un gram de ulei si totul era ok (aparent ) ). Am avut mare grija de ea de cand am luat-o dar ... se pare ca reteta unei distributii rupte este mai complexa. Daca pana sa mi se intample treaba asta eram de parere ca daca nu se aude nimic nu trebuie intervenit ... acu tot ce pot sa recomand este schimbarea ei preventiv indiferent de zgomot. 3000 RON la 200.000km nu e o paguba. P.S In continuare consider ca este o masina buna si intentionez sa o mai tin cativa ani lejer. Consider ca eu sunt singurul vinovat ca am amanat rezolvarea unei probleme foarte bine cunoscute, mai ales ca pretul nu era o problema.
    1 point
  5. Sunt si eu curios de smartphone mirroring.
    1 point
  6. OFF: Cunoaste cineva un site pe care poti verifica firma producatoare dupa codul oe?
    1 point
  7. nu stiu daca s-a mai zis sa nu, dar o mai zic eu odata: piesele aftermarket (unele marci) sunt aceleasi cu cele originale. Va dau un exemplu nu neaparat pt bmw: filtru de aer hengst oem pentru masina X costa 100 de lei (are marca masinii stearsa de pe el si de pe ambalaj) filtru de aer hengst care contine marca masinii X pe el, costa 150 de lei, doar pentru ca are marca masinii pe el, atat aceeasi faza si la discuri si placute. Multe din piesele de masina (consumabile si subansamble) sunt produse de aceste firme "aftermarket" fireste ca acelasi filtru compatibil de aer, marca Valeo, sau alta no name, poate costa 60 de lei (sa zicem) care poate nu e la aceeasi calitate. Uitati-va de curiozitate pe o piesa cumparata de la reprezentanta sa vedeti. Cat despre vizitele la reprezentanta vs service autorizate bmw (bimmer, Service Scream (Tezparii)) am avut probleme cu ei si pe o parte si pe alta, deci cred ca tine de noroc, sau cum le vine lor mana exemplu aici
    1 point
  8. O revizie pe an e deajuns. Eu o fac de obicei toamna.Daca ai intr-o zi 1-2 ore la dispozitie o poti face tu chiar daca nu ai cunostiinte in domeniu. Vreo 2 lavete,un obiect de lemn sau plastic subtire in care sa infasori laveta,( eu folosesc coada de la o periuta de dinti pe care am ascutit-o) sa stergi sinele si santurile de praf,o pensula cu care sa aduni resturile de frunze uscate,insecte moarte...un aspirator poate fi iarasi f folositor. Dupa curatare se ung sinele cu ulei siliconic spray.
    1 point
  9. ESte minim de cultura in 2017. O tara civilizata trebuie sa stie cum sa interactioneze cu alta cultura la nivelul omului de rand. Dupa mine sunt niste ignoranti care o duc bine. Un paradox. Dar daca te gandesti cat a furat Hitler din toata Europa totul capata sens. Si imi aduc aminte de un lord englez care a spus ca englezul de rand este prost si fara imigratie Anglia ar fi in impas. Asa si Merkel a primit atatia imigranti .... poti trage tu concluzia
    1 point
  10. Am incercat si eu sa cumpar o a doua masina din Germania pentru sotie. Suntem in 2017 si minse pare strigator la cer sa nu gasesc pe unu sa vorbeasca engleza. Din punctul asta de vedere Romania este inaintea Germaniei cu 50 ani.
    1 point
  11. In afara de costuri de revizie exagerat de mari, prin comparatie, ce are in plus Cayenne?
    1 point
  12. Salut ! Cu toate ca este un topic vechi, sunt convins ca autorul topicului a gasit rezolvare la problema de mult, dar poate ca cineva care cauta rezolvare acum il va gasi util. Am avut si eu problema asta la un E60, 525d 2004 automat, pocnete in volan la miscari stanga dreapta in mers si pe loc. Am rezolvat problema prin schimbarea axului volan. Avea joc mare in crucea de jos.
    1 point
  13. Hai ca usor usor te dai pe brazda...incepi sa arati cat de pasionat esti. Las-o dracu...inteleg cand ai o mica greseala, dar ai 2 anunturi in acelasi stil. N-ai nicio scuza
    1 point
  14. Asta il face special edition?!?! Bunul gust tine de gusturi )
    1 point
  15. ))))))))))))) E retapitat si modificat putin ( piele perforata in laterale) volanul cu ate in 2 sau 3 culori si cica "Special Edition" =))))) nu cred
    1 point
  16. mie mi se pare chiar urat si "special edition", daca nu exista, nu il inventa tu...e totusi un forum de pasionati, si gradinarii nu cumpara legume
    1 point
  17. ce inseamna special edition? e din fabrica asa?
    1 point
  18. conteaza si cine a folosit masina inainte (cum a zis cineva, greutatea sau gabaritul vanzatorului) Eu am cumparat-o de la bavaria si scaunul soferului arata ca masina ar fi avut peste 180-200mii de km. Cand de fapt ea avea 120 de mii... km sunt certificati, mi-au aratat intrarile in service, si tot. Oricum, eu nu as cumpara masina dupa interior, neaparat facut o verificare amanuntita la un service competent si pana la urma cum ti-o fi norocul. A mea s-a stricat dupa 20 de zile, noroc ca avea garantie 1 an. Au schimbat la bavaria tot sistemul de alimentare (injectoare, tevi, rezervor...) din cauza spanului pe instalatie, si nu cred ca e ieftina o reparatie din asta....
    1 point
  19. Ceva concret in acest sens? O analiza a uleiului, poze cu uzura datorata acestui ulei sau intervelului de schimb?
    1 point
  20. Am vĂŁzut-o azi https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GnH4u.html#23298a64dd și aș cam lua-o. Are ceva ciupituri pe barĂŁ și trimul de aluminiu de la consola dintre scaunele fațĂŁ este cam ĂŽnțepatĂŁ. Luni o vom verifica la service. Nu e deloc puturos motorul. Ămi ia E90-ul și ĂŽi dau diferența pânĂŁ la 33500.
    1 point
  21. din ce ai relatat tu aici nu e intr-o conditie proasta deloc, doar 2200Ron investitii in partea tehnica e foarte bine pentru un X5, crede-ma, e un mizilic. Legat de partea estetica, se rezolva cu un detailing profi de nici nu mai recunosti masina, ciupituri pe bara au si alea din DE, revizii la cutie nici aia nu fac, gumele si de acolo ai sanse sa o iei cu ele cam pe sfarsit de viata. Un element revopsit la o masina second nu mi se pare un capat de tara, e normal, nu e o masina noua si nici nu poti avea pretentia asta, vrei nou stim bine de unde se iau si cat costa .
    1 point
  22. Fiind aproape gata cu interiorul si exteriorul m-am gandit ca putina putere in plus nu ar strica. Dupa ce am studiat problema o vreme am vazut ca intre 325 si 330 M57 difera doar cateva piese pe partea de injectie (injectoare, arcuri supape) dar care faceau scopul unui ciptuning aproape inutil. Investitia intr-un motor M57 330d de transplant raportat la puterea obtinuta iarasi nu avea rost. Asa ca m-am hotarat sa pun un M57 335d. Deja am intalnit prima problema: 335d a fost facut doar cu cutie automata dar ma gandesc ca dracul nu este asa negru si reusesc cumva sa il fac manual. Vorbesc pe la mijlocul lui 2016 cu un prieten(un mecanic exceptional si am sa ii zic Ion de aici inainte) care are un service in Timisoara sa caute motorul de mai sus. Prin noiembrie ma suna si imi spune ca a gasit motorul complet de pe un X6 si daca inca mai sunt hotarat cu conversia. Nestiind ce ma asteapta am cumparat motorul si am inceput planificarea pentru marea operatie. In martie am terminat cu lunga lista de cumparaturi: distributie completa, injectoare, suporti motor si cutie, volanta, ambreiaj, evacuare completa 335d plus toate scuturile termice si maruntisurile necesare la montaj. Am facut un upgrade la urmatoarele componente: turbine la Bogdan MBI, intercoolerul a fost modificat cu unul de la Wagner, pompa de motorina cu una CP3R90. In mai imi iau 3 saptamani de vacanta si sub supravegherea lui Ion incep transplantul. Operatiunea de scoatere a motorului, cutiei, evacuarii se desfasoara fara nici o problema. O zi mai tarziu noul motor are deja piesele montate pe el in afara de turbine si era gata de montarea pe masina. Cand sa pun turbinele vad ca unul dintre suruburile galeriei de evacuare este rupt in chiulasa. Dupa un efort eroic din partea prietenului meu nu am reusit nici macar sa miscam catusi de putin surubul. Deja incep sa am dubii cu ideea meau geniala de retrofit. Din fericire gasim o chiulasa de 335 gata pregatita de montaj in aceeasi zi. Fericit ca treaba merge in continuare dar deja apar primele costuri neplanificate. Urmatoarea problema apare a doua zi 35-ul de pe X6 are acelasi capac de distributie cu 325-ul meu dar pozitia pompei servo si a compresorului de clima sunt interschimbate. Nu putem monta motorul asa doarece compresorul lovea in subframe-ul masinii. Capacul distributiei de pe 335d e complet diferit fata de 35d de pe X6. Dupa ce vad situatia ma gandesc deja sa dau inapoi insa Ion imi spune linistit ca putem pastra configuratia compresorului si a pompei servo ca pe motorul meu ca imi gaseste el toate furtunele originale pt compresor si pompa. A doua zi, dupa cum promisese, toate furtunele erau pregatite (unul singur era facut custom din unirea a doua furtune) Montam motorul, cutia, evacuare si incep sa refac cablajul operatii care mai dureaza cateva zile. Mai aveam 5 pile de vacanta cand incep sa fac codarile pentru motor. Termin de codat si verificat totul si increzator incerc sa pornesc masina: “benzineste, scanteieste dar nu porneste”. Verific totul inca o data, nu am gresit nimic, dar masina tot nu porneste. Dupa inca 2 zile de verificat scheme, furtune, codari gasesc o supapa suplimentara pe circuitul de alimentare cu motorina care era pe X6 dar nu si pe 335. Scot supapa respectiva, intre timp un al doilea prieten mai gaseste un fir pe care il legasem grisit. In penultima zi de vacante la ora 1 noaptea pornim pentru prima oara motorul. Eram atat de obosit si de nervos pe toate problemele care aparusera pe parcurs incat nici nu m-am bucurat cum trebuie. Asta pana cand am scos masina pe strada, de la prima accelerare deja aveam un zambet tamp pe fata si nu imi venea sa ma mai opresc. Era cu totul alta masina. Planul era sa ajung si la Dragos la Completechip dar vacanta era deja gata. Plec inapoi in Germania lasand masina prietenului meu sa faca un soft provizoriu in Timisoara si la urmatoarea vacanta sa merg la Dragos. Cerintele mele pentru soft au fost cat mai multa putere fara fum. Dupa o luna ma intorc sa ridic masina cu softul cerut mai sus. Masina avea aproximativ 370CP si 700NM si mergea superb insa avea o singura problema, la acelerari puternice scotea fum. Pentru moment ma impac cu ideea si in septembrie am ajuns la Iasi. Pot sa spun doar ca Dragos este cu adevarat profesionist, asa ca dupa vizita la Completechip am ramas cu 380CP-700NM cu foarte putin fum la 4700rpm. Mai jos sunt si cateva poze din timpul transplatului.
    1 point
  23. Asirom fara franciza. Da, e mediu, calculat la pompa, pe spritmonitor. Cui ii pasa de passat-ul tau?
    1 point
  24. Eu cred ca sunt in stare sa bage dar nu se obosesc fac e benzinare daca iti trebuie atatia cai putere de ce sa faci un diesel ?
    1 point
  25. Colegu , frumoasa masina dar pacat ca nu se gasesc cumparatori care sa aprecieze o masina intretinuta si apreciaza masinile cu nr de tzoll aduse recent cu km dati inapoi si aranjate pt vanzare
    1 point
  26. Si crezi ca in timp ce un 520d/525d scade aproape 10k un 528i o sa scada doar 2k? Cat poate sa fie diferenta de scadere de pret? In nici un caz mai mare de 2k pentru acelasi model de masina dotat similar, diferenta fiind doar motorizarea (chiar si cu 2k am fost generos). Oricum, oricare ar fi fost motivul masina arata foarte bine si ii vin foarte bine ceasurile
    1 point
  27. Multumesc frumos! Asa este, diesel. Primul motiv este ca eu cred ca piata diesel o sa cada in viitorul mai mult sau mai putin apropiat(o masina din 2012 pe care am luat acum 24.000E va valora peste 1-1,5 ani 15.000E) iar al doilea motiv este ca imi place mult mai mult confortul, sportivitatea, rafinamentul unui benzinar.
    1 point
  28. Ar trebui sa va abtineti cei care scriu cateva randuri de critici si alte cuvinte care nu isi au locul aici..oricum nu rezolvati nimic.cine vrea masina merge o vede,o testeaza si daca ii convine o cumpara.
    1 point
  29. Ba sunteti invidiosi ca are aprox 450 cai? Hai ca va povestesc eu ceva, Bobo si-a luat masina din Constanta exact in ziua in care mi-a facut resoftarea la fostul E60. In ziua respectiva Bobo m-a plmbat cu masina, mergea foarte bine de cand a luat-o. Nici nu vreau sa ma gandesc cum merge acum...
    1 point
  30. Stii ce zice unul care se uita intamplator pe aici la comentarii? Dubios! Au spus colegii mai sus ca nu se vinde si ca tb pusa la pretul pietei, restul de piese facute bani separat. Vrei banu" jos iei o rabla cu carte service, terminata da rupta sprijinita de gard.... din 2013 si o vinzi daca vrei, la pretul pietei....
    1 point
  31. ...si asteptam beietii cu - urile Dar mai pune cateva poze cu bestia sa mai coloram topicul ...a devenit prea plin de negativism..
    1 point
  32. Este parerea ta si o respect. Eu insa daca masina merge bine si nu se aude nimic suspect nu imi bag degetele in ea. Am fost la Proleasing, au masurat, desi nu se auzea nimic insa am zis sa verifice si au zis ca e ok. Ideea era ca exista un test si nu e chiar asa dupa ureche cum se insinueaza. Nu poate sa iti garanteze nimeni ca nu trebuie schimbata, insa pe principiul asta poti sa mori a doua zi de infarct desi esti sanatos tun. Asta nu inseamna ca trebuie sa iei preventiv toate medicamentele.
    1 point
  33. La Filaret au dispozitiv pe care il pun in locul intinzatorului de sus si masoara elongatia lantului. Nu e chiar "dupa ureche" asa cum afirma cate unii pe aici care habar n-au de nimic si totusi pledeaza in experti inchipuiti. Si banuiesc ca daca au la Filaret, au si alti dealeri. Oricum nu exista protocol care sa certifice ca pana la valoarea x este totul in regula.
    1 point
  34. Deci, nu-mi vine sa cred ce ti sa putut intampla doar la relanti, eu am avut 2 supape indoite si alea depistate doar la Craiova pe banc, 2 culbutori rupti, iar capacul cu axele nu au avut nimic. Nasol ce sa zic...ca sa intelegi pe preturi OE niste culbutori pentru un client normal depasesc 2300 lei (16 bucati), axele cu came pe OE sunt peste 5000 ambele, capacul axelor cu came este 1200 lei, distributia pe OE cel putin 3000 lei, manopera la toate astea nu este sub 2000 lei. Piesele de acolo nu sunt toate OE, posibil axele, culbutorii sa nu fie OE, nu zic ca e vreo problema, insa sa stii pentru tine ca nu totul este OE acolo. Ai schimbat doar cei 12 culbutori sau pe toti 16? la asa dauna, ar fi fost ok sa-i schimbi pe toti 16.Chiulasa rectificata undeva la 1200-1500 lei, garnitura chiulasa 700 lei pe OE, suruburi chiulasa,etc. La cat am ajuns? 2300+5000+1200+3000+2000+1200= 14.700 lei, pretul pentru piese OE la acel deviz este foarte ieftin, dupa pararea mea 99% nu sunt OE toate. Macar termini foarte repede, chiar foarte repede, eu am o impresie buna despre Service Scream (Tezparii) BMW, imi pare rau pentru ultima problema a colegului cu baia de ulei si il sustin, insa greseli se intampla peste tot cum am mai spus, conteaza sa-si asume cine le face. Ce zgomot? Adica la tine nu sa oprit motorul? Ti sa rupt lantul si a continuat sa mearga? La mine din mers s-a oprit motorul scurt de tot, fara sa se auda nimic. Edit: Alberto pentru ca eu vorbesc de ceva si tu scrii altceva, eu zic de 520d resoftat si tu zici de 520d 177cp, dupa mai vine inca un coleg si face si el post, da nu are cum sa faci tu 520d 177 CP pe 530d 218 cp. Intelegi, nu sunt acid, insa din cauza ca ne este lene sa gandim sau sa scriem ce trebuie se fac confuzii si impresii gresite. Am facut cu 2 530d de 218, nu cu unul ca sa zic ca este infundat si de aia trage asa. Folosesc circumstantele date, nu cum vreau eu. Am facut si cu 530d de 231 cp resoftat la 280cp, esti fericit acuma? Ghici? M-a facut!
    0 points
  35. Ce test sa faca? Cum se masoara uzura distributiei?
    -1 points
  36. Pai aia am zis si eu...dar copiii forumului stiu doar sa de-a un minus la o intrebare fara sa si raspunda )..
    -1 points
  37. mie nu-mi pare reprezentativ , daca azi la test are o elongatie , maine sau in 3-xx zile poate avea alta , motiv de rupere samd . Nu e ca si cum stai sa verifici toata ziua . Dpmdv ai N47 schimbi distributia si nu o mai freci aiurea sa scutesti 4000 ron .
    -1 points
  38. eu ti-am zis parerea mea intr-o alta circumstanta, pretul la diesel nu ar fi scazut radical mai devreme de 5 ani astfel incat sa te afecteze si da, probabil peste vreo 2 ani luai 15.000 pe ea insa atat vei lua si pe asta pe benzina iar motivul este dat de faptul ca vor aparea G30 sh. eu sunt ferm convins ca peste 3 ani jumatate cand expira leasingul la asta pe care o am (520d), va putea fi vanduta cu peste 30.000 euro inclusiv tva cu tot cu motorul ei mic si diesel.
    -1 points
  39. Un 520d LCI de prin 2014 se vinde acum cu ~27.000EUR pe le dealeri in Germania. Se vinde si cu 30.000 EUR daca e vorba de o masina super echipata. Nu vad de ce un G30 nu s-ar vinde la fel in 3 ani de zile.
    -1 points
  40. Sigur e mediu consumul ala? Eu atata scot mediu la passat 2017 150 cp cu 5000 km la bord... Da mai, de asta intreaba de casco si rca, ca il tine buzunarul sa ia cayenne turbo...
    -1 points
  41. Are 245 Cp. IatĂŁ alta din 2014, tot cu 245 Cp: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GmIoO.html#d90a62dcd4 Caut sĂŁ aibĂŁ, ĂŽn primul rând, peste 300 Cp, ideal 381CP, scaune comfort, xenon sau, ideal, led. Celelalte sunt subsidiare și bine-venite. MĂŁ ĂŽntrebam dacĂŁ Autohaus-urile pun X5-urile lor pe mobile.de sau autscout.
    -1 points
  42. Motoarele N57D30B (306 cp) sunt destul de pretentioase si asa. Sunt supuse la uzuri mari datorita intervalului de service efectuat la peste 20.000 km si uleiului prost. Cu atat mai mult nu recomand un N57D30B resoftat.
    -1 points
  43. nu sunt optimist deloc. modelul anterior se devalorizeaza maxim in preajuma sau la aparitia celui nou(cazul tau) in martie 2021, probabil va fi aparut de cateva luni cel mult faceliftul la g30 si clar nu se va gasi sh, iar modelul fara facelift nu se devalrizeaza raportand la lci. in fine...
    -1 points
  44. Este mai special, nu este din fabrica.
    -1 points
  45. Nu este un volan normal, este modificat cu bun gust zic eu, nu inteleg comentariile in schimb.
    -1 points
  46. Recomand, cunosc bine masina, cat si pe vanzator.
    -1 points
  47. Ideea a fost gresit inteleasa. Cand m am referit la ieftin cuprindea toate costurile unui asemenea eveniment. Pe langa costul distributiei vin si costurile de stres, frustrare, drumuri pana la service si inapoi, motorina consumata in scopul asta, timpul tau in care puteai sta cu familia sau pur si simplu cu o carte in mana, faptul ca poate ai de a face cu niste mecanici aiurea.... si exemplele pot continua. Am zis mereu ca daca scapi doar cu bani scapi ieftin. Vezi exemplul colegului cu motorul facut praf si apoi schimbat cu altul dupa faza cu distributia. Daca citesti topicul ai sa vezi cat a platit omul ala...
    -1 points
  48. Da, ce ti se pare asa ciudat, liniute cu un 520d cand dintr-un semafor in altul sau sa zic mai clar pana la 130 km/h un 530d (218 cp) sta pe locul 2. Nu inseamna ca daca e 2.0 nu poti sa faci "liniuta", daca ti se pare prea mult termenul liniuta atunci o sa folosesc "testare". Eu cu 520d am facut o "testare" cu un 530d care el facea "liniuta" ca e 530d. Nu-mi plac. Un 520d resoftat maxim (fara dpf, fara egr) cat se poate de mult, se duce foarte bine. La mine nu am anulat nimic si totusi eu zic ca se duce bine pentru un Seria 5. Alex, da nu am menajat-o sa zic asa pentru ca se auzea distributia. Pentru Tavicu tot ce am de spus este sa de-a motorul jos, sa desfaca _chiulasa_ sa se uite la culbutori,pistoane,supape. Conteaza mult la ce viteza ti sa rupt, conteaza de cate ori ai mai dat la automat dupa ce ti sa oprit motorul sau daca ai dat si conteaza daca ti-a facut un zgomot ceva ca sa presupunem initial ceva.. In mod normal ar trebui sa scapi cu garniturile aferente, duci chiulasa de ex la RK motors unde am dus-o eu, iti verifica/ schimba in caz ca e nevoie supape ceva/simeringuri,planeitate,etc si asta va fi tot, din propria experienta cumperi doar culbutorii care sunt rupti, normal cica se schimba toti cand ti se rupe distributia, dar te ajung peste 2200 lei 16 culbutori si nu se merita, service-urile recomanda inlocuirea doar celor rupti.
    -1 points
  49. Volan Bmw x6, x5 in stare impecabila! Volan multifunctional in stare ca nou, piele perforata pe lateral plus cusaturi in trei culori. Ornament inferior alcantara. Volanul nu are absolut nici o imperfectiune atat estetic cat si electric. Compatibilitate ani: 2007-2013 Pret : 500 euro Contact; 0724.362.529 POZE AICI: https://ibb.co/mvFcam https://ibb.co/mQLAvm https://ibb.co/fZFM1R https://ibb.co/jhkM1R https://ibb.co/eiDKo6
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.