Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/29/17 in all areas

  1. Da ... sunt sigur ca o sa iasa bine si ca baietii au experienta necesara in aceasta operatiune. De asemenea intaleg ca suntem oameni si mai gresim (cazul baiatului cu baia sparta). Important e sa isi asume greseala si sa se rezolve Din pacate nu am o filmare cu motorul pentru ca nu am considerat necesar. Am filmari cu masina fiind condusa de catre prietena mea dar nu le pot pune. Ce pot sa zic este ca era foarte silentioasa. Dintre toate N47 care le-am vazut a mea era cea mai silentioasa! Nu papa nici un gram de ulei si totul era ok (aparent ) ). Am avut mare grija de ea de cand am luat-o dar ... se pare ca reteta unei distributii rupte este mai complexa. Daca pana sa mi se intample treaba asta eram de parere ca daca nu se aude nimic nu trebuie intervenit ... acu tot ce pot sa recomand este schimbarea ei preventiv indiferent de zgomot. 3000 RON la 200.000km nu e o paguba. P.S In continuare consider ca este o masina buna si intentionez sa o mai tin cativa ani lejer. Consider ca eu sunt singurul vinovat ca am amanat rezolvarea unei probleme foarte bine cunoscute, mai ales ca pretul nu era o problema.
    3 points
  2. OBTINERE COD FSC METODA REUSITA TESTAT PERSONAL PE CIC PROFESIONAL PE E90 , F10 , E60 1)AVEM NEVOIE DE CABLU ENET 2)SETAM LA PLACA DE RETEA URMATORU IP :169.254.199.98, subnet: 255.255.255.0, Gateway: 169.254.199.9 3)CONECTAM CABLU LA MASINA SI PORNIM MASINA 4)IN INTERNET EXPLORER SCRIEM ftp://169.254.199.99 5)SE DESCHIDE O PAGINA SI NAVIGAM IN URMATOARE FOLDERE /HBpersistence/normal IAR ACOLO O SA FIE FISIERUL "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" PE CARE IL DESCARCAM PE CALCULATOR. 6)SE POATE DECONECTA MASINA 7)DESCARCAM PROGRAMUL HXD : http://mh-nexus.de/downloads/HxDSetupEN.zip 8)DUPA INSTALARE DESCHIDEM PROGRAMUL SI DESCHIDEM FISIERU SALVAT "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" 9)APOI APASATI CTRL-F PENTRU CAUTARE SI SETATI LA MOD `` heX `` SI CAUTATI 01 01 00 1B ( STERGETI TOT CE APARE INAINTE DE 01 01 00 1B ) IAR APOI DUPA CE S-A STERS O SA MERGETI LA LINIA 130 (LA LINIA 130 SE STERGE DOAR ULTIMA COLOANA SI TOT PANA JOS(DECI LA LINIA 130 RAMAN TOATE DATELE AFARA DE ULTIMU RAND ) 10)SE SALVEAZA FISIERU NUME.HEX SI TREBUIE SA FIE 319 BYTES FIX 11)INTRA PE http://codebeautify.org/binary-string-converter ACOLO ADAUGAM FISIERU SALVAT NUME.HEX SI SE DECODEAZA 12)REZULTATU DECODATULUI IL COPIEZ COPY-PASTE IN NOTEPAD SI SALVAT NUME.FSC ( SA NU FIE TXT ) 13)DUPA CE AM REUSIT SA AJUNGEM LA FISIERU NUME .FSC AVEM NEVOIE DE GENERATOE DE FSC PE CARE IL DESCARCAM https://mega.nz/#!NlUkhDQb!vxbDWXcPLfCAwsMw1McOWz93VgYB3Z4rX6H8waLOGFM 14)SE DESPACHETEAZA PROGRAMUL DESCHIDEM FSC GENERATOR SI INTRODUCEM NUME.FSC SELECTAM HARTA 2016-2 SI GENERARE ( ESTE OPTIUNEA SI PENTRU COD LIFETIME DACA BIFAM ) ps : daca cumva cere login si parola la pasul 4 (username : root ,parola :Hm83stN sau cic0803 Sper sa va fie de folos . Am sa revin si cu poze sau un tutorial video eu personal din sursa asta m-am luat : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1154524
    1 point
  3. BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)
    1 point
  4. Salutare ! Am sa va prezint cel mai recent proiect al meu . Navigatie in E46 cu ajutorul unui nexus 7 . INAINTE : POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCZzhkdUliTENwNEk Pentru realizarea proiectului a fost nevoie de o tableta nexus 7 neagra , rama adaptoare 2din , interfata OBD 2 ELM 327 Bluetooth , cabluri multe , rabdare Am cumparat o rama adaptoare 2din de pe internet si am modificat-o sa intre tableta. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQXZPMXVEcDA0QkU https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCNnR3ZGQzUUw4bjA Cadrul vechi al casetofonului a fost modificat pentru a prinde tableta in ea . Clima a coborat deasupra scrumierei . De asemenea rama scrumierei a fost taiata si modificata pentru a intra clima . POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVXhqOENqWkpfSTQ/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCT2Vic25jbk5IM2s/ Am cumparat un incarcator de masina si un prelungitor USB si le-am transformat intr-un OTG Cable care incarca si transmite date simultan . La incarcator a fost adaugata o bobina in serie si un condesator in paralel pentru a anula interferentele. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCWDgxY3N3MFJldms/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCcmh1QlgyTlJJbU0/ Pe tableta a fost instalat un custom rom imbinat cu un launcher personalizabil . Interfata este facuta de mine in Adobe Photoshop . Am codat softul atunci cand pun contact-ul , tableta sa se aprinda , iar atunci cand scot contactul , sa se inchida. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCS2NWNmlTNWtsaE0/ Casetofonul este modelul Reverse , am luat AUX de pe placa casetofonului si l-am conectat cu tableta. Fata casetofonului a fost pusa in torpedo , iar folia de transfer a fost prelungita din torpedo pana la tableta . (NU recomand sa se faca asa ceva , e o treaba mult prea migaloasa ) POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCSzBmSk1jV3kyWEk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCUENUTE45QWR6eTA https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQXV5QVlpZkRiZ0E POZA FOLIE : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCeGVnQURfTUdQMjQ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCdGJzcEVYdEx0VFk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCYlY1V1FHckVRaWM Toate adunate la un loc arata asa : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCRXd2V3J6aXFpY3M/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCT1VoRUFtbVEzYjQ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQkR6SkdCT2pmUUk/ Separat a fost achizitionata o interfata ELM 327 Bluetooth , care se conecteaza cu o aplicatie speciala Android , si afiseaza toti senzorii masinii incluzand presiunea din admisie , voltaj , amperaj , temperatua apa , ulei , procentaje ale acceleratiei , viteza instanta , medie , consum instant , mediu , relativ , rezervor , timpii 0-100 , cuplul si mult multe altele. ATENTIE : acesti parametri difera de la o masina la alta . Unele au acesti senzori , altele nu. Pe partea de audio am facut un subwoofer custom band pass cu 2 difuzoare noname de 200 W . Am folosit un amplificator magnat 880 W cu 4 canale . Am folosit 2 canale pentru boxele din spate , iar cele 2 canale le-am facut bridged pentru subwoofer , setat la 55 hz. Tweeterele au primit o bobina pentru un sunet curat. Casetofonul a primit un TDA in plus cu modificarile de vigoare pe placa . Acum casetofonul scoate 4x25 W , suficient pentru boxele din fata care au ramas nemodificate. Cele 2 tuburi ale Subwoofer-ului intra in habitaclu. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVnJDTUZkMTVPRTA https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCMWU4c3dGamx0eUk/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVXg0empfOHNhZTA/ REZULTATUL FINAL : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCWWQ3MHF0b3c5WEk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCbWNKWWQ2TEFmVHM/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCaG1NeEtMbVpJREk Durata proiectului a fost de o luna , avand in vedere toate documentarile pentru orice amanunt si realizarea softului de la 0. Cu toate cunostintele acumulate , pot realiza proiectul in maxim 2 zile , daca am toate resursele necesare. La final va las un video cu tableta in actiune . Tin sa mentionez ca eram intr-o zona cu semnal slab al internetului: Pentru ce-i ce doresc asa ceva in masina lor : 50 euro softul realizat de mine pentru nexus 7 , 150 euro manopera resoftarea + montajul si modificarile cadrelor. Rama adaptoare : 260 ron , de pe internet. Nexus 7 NEGRU cu cartela 3G : 600 ron , de pe internet. Cabluri diverse + incarcator : 50-60 lei. OPTIONAL : Rama relocare clima : 300 ron , de pe internet. Interfata OBD ELM 327 Bluetooth : 150 lei. Contact : Doar farcebook : https://www.farcebook.com/alin.cristianx PS: As dori sa nu intram in comparatia navigatiilor "Made in China" care incep de la 300-400 euro. Acest proiect concureaza inclusiv cu navigatii de ultima generatie , incepand de la ecran si touchscreen , pana la performante si customizabilitate.
    1 point
  5. La asta ma gandeam si eu... Mai ales ca zona aia e cam libera de dubluri. Si tot e mai sanatos decat sa o tai.
    1 point
  6. Am auzit inclusiv de teoria cum ca s-ar rupe distributia din cauza axelor balansiere ale motorului si anume acelea de langa vibrochen stg-dr. A venit un client interesat sa se uite la blocul meu motor si a zis ca si ale mele au joc, era desfacut complet, nu stiu daca ar putea sa nu se miste deloc, de abia se miscau, dar se simtea ceva la mana 0,2 mm acolo, de alea habar n-am, nu am auzit pana acum sa influenteze ceva. Principiul cu DPF este la fel la toate masinile si anume sa scape motorina in baie, nu conteaza ca e mercedes,bmw,etc. Daca e sa o luam in ordinea in care se intampla in primul rand trebuie sa presupunem ca regenerarile in timp contamineaza un ulei chiar si 5%, mai departe unde se duce uzura, la axe,distributie,etc,unde se face cea mai mare uzura acolo pica. Insa nu cred ca poti sa dai vina ca din cauza neungerii conforme se rupe lantul, lantul se rupe pentru ca se rupe,pentru ca e prost, pentru ca nu rezista, diferenta de km, ca se rupe la 150k sau la 250k o da soferul cum a exploatat masina, cum a dat in ea si etc. Daca se rupe pe la 100k deja vorbim de proiectare proasta. Cea mai mare problema parerea mea este "inima" motorului cum a spus cineva pe forum si anume pompa de ulei, m-a sunat cineva interesat de o pompa de ulei ca a verificat cat baga pompa lui si din cat trebuie sa bage era ceva de genu la 60-70% din capacitatea ei, la un E60 asta. E clar ca in motorul ala se produce o uzura foarte mare (avea undeva la 230k km).Neavand presiune, intinzatoarele e posibil sa nu mai intinda cum trebuie si apare un lant largit, unde un lant largit este supus la socuri mai mari. Eu as mai recomanda ceva colegilor care vor sa schimbe distributia sau inainte sa schimbe distributia sa verifice si presiunea in pompa de ulei, sa se uite cat trebuie sa bage la pornire si in mers si sa vada cat au ei. Daca nu e la peste 95% din capacitatea ei sa o schimbe
    1 point
  7. Fanatic trebuie sa apara cu teoria lui despre distributia de dupa 2012 ))
    1 point
  8. Poti repara masina oriunde doresti. Primul pas este sa mergi la un centru de daune cu rca-ul vinovatului. Te vei lamuri acolo cum trebuie procedat mai departe.
    1 point
  9. pot confirma, desi sunt cam problematici in unlele situatii (cand am cumparat masina a trebuit sa ii schimb discuri si placute, si anvelope iarna si vara, la un e70 ceea ce nu e ieftin), garantia la masini e sfanta. Dai mai multi bani dar macar ai o siguranta
    1 point
  10. Salut. Merci pentru sfaturi. Motorul a fost dat jos in ziua aia si a doua zi desfacut. Imediat cum am auzit zgomotul am apasat butonul start stop si tras pe dreapta. Nu am mai incercat sa o pornesc stiind de problema. Direct platforma si la service. Viteza… motorul era la relanti, ma pregateam sa franez ... 12 supape indoite, 12 culbutori rupti, partea de sus metalica (cu cele doua axe) crapata, axurile strambe ... etc Pe marti ar trebui sa fie la loc pe rotile ei. Ca service am dus-o la Service Scream (Tezparii) BMW unde aveam si programarea pentru distributie. Pana acum totul ok, i-am rugat sa ma sune de fiecare data cand lucreaza si asa au facut. Singurul lucru care nu prea imi convine este ca nu ma lasa si cu piesele mele (ulei, filtre, tampoane motor si cures de accesorii + role). Pretul lor pentru piese aftermarket fiind aproape de piese oe. Ca si cost, repararea motorului + tampoane + revizie + curea accesorii + intinzaror, 11000 RON ... 9000 fiind doar repararea motorului. Sincer nu stiu daca e mult sau putin dar se va schimba tot cu piese noi si oe. Also ... nu mai aveam nervi sa stau sa caut alt service ca sa economisesc 10 lei ... vroiam doar sa o rezolv repede avand nevoie de masina pentru a ma deplasa la munca (stau in afara bucurestiului). Stau putin cu teama ca poate unele piese nu or fii stricate sau ca nu vor fii schimbate cu ce trebuie, sau ca nu se vor folosi specificatiile BMW pentru stransul suruburilor, etc ... dar nu prea am ce sa fac Mai ales ca am tot intrebat de un deviz cu ce urmeaza sa se schimbe si nimic ... mi se spune doar pretul de 9000 RON si atat ... nu si ce semnifica cei 9000 RON. Dasta am tras pana acu si nu am schimbat-o ... ca nu gasisem un mecanic in care sa am incredere ca va schimba distributia si pune totul la loc asa cum trebuie. Mai ales ca nu se auzea nimic, am stat relaxat. Acu ... regret Ce pot sa spun este ca in continuare Service Scream (Tezparii) BMW nu imi ofera incredere 100% si nu dorm linistit cu gandul ca profita de faptul ca sunt incoltit si nu am incotro ... Sa iau masina sa ma duc in alta parte cu ea fiind bucati ... na ... Deci ... bagati 3000 ron si dormiti linistiti! Totusi ma bucur ca eram in drum spre munca si nu in concediu sau ceva ...
    1 point
  11. cand nu ai zgomot, mai e cum mai e....zici ca ai avut ghinion, dar colegul WIN avea zgomot de un an si o alerga...ba o si testa la maxim...liniute, versus alte modele....toate astea au dus acolo.
    1 point
  12. Carly for BMW Pro 25.70 https://mega.nz/#!OMAh2IAS!p-F5l4zGPceh6HBNwltO3eu-dykWqjdssHmx9NJc7I8
    1 point
  13. https://rennlist.com/forums/porsche-cayenne-forum/863701-cayenne-vs-touareg.html E ciudat ca fiecare posesor de Touareg sau Cayenne nu pomenește nimic de cum Porsche e noul VW sau invers...ba mai baga niște baliverne de ce Porsche ar fi mai "de calitate"... ce oameni...daca ar fi intrat pe topicul asta înainte sa își fi luat Porsche-urile nu și-ar mai fi luat teapa... Cat despre asta cu Tva-ul dat teapa la germani... domnu' coleg de forum sa știi ca nu numa' lor le dai teapa...eu ma consider îndreptățit sa iau mașina pe firma pentru care plătesc impozite și taxe din 2006, ca plătesc sume astronomice la impozitul anual, ca deh...asa e prostu'daca o vrut motor mare si nu și-o băgat-o pe Bulgaria...dar asta asa... pentru ca is "baetii" răsculati și revoltați pe sistem și în loc sa pună mana pe topor și coasa și sa meargă la București dacă nu le convine ceva, mai bine fac câte o mânareala din asta și uite asa statu'fura de la noi voi de la ei și prostu care își cumpără Porsche, pardon VW, tre sa plătească TVA ul la dealer în Germania pana înmatriculeaza mașina pe firma (a specificat... Pe firma pe care am cumpărat o)...sa nu te miri, ca dacă mergi dincolo și te aud "aia" vorbind românește se uita dubios... P.S. Dacă era sa fi corect și vroiai mașină pe persoana fizica mergeai și o luai pe persoana fizica... Dacă aveai și tu firma și o vroiai pe firma... O luai pe firma... Dar ce ne mai miram când la un momentdat acum câțiva ani romanul își făcea firma sa poate aduce 2-3masini pe firma doar sa scoată tva-ul dupa care s.au prins "fraierii" de nemți și unii au cerut și vechime de câțiva ani la firme...noi vrem respect dar tragem tzepe în stânga în dreapta șsi întotdeauna avem și explicație: dacă e statul roman - ddai dracu ca și ei fura de la nnoi... Dacă e statu german - "dai în boscheti"... ... La colegu' care zis ca România nu ar trebui sa trăiască din taxe ci din afaceri...imi pare rău să-l anunț ca din taxe șsi impozite își duce traiul o tara... https://fwcon.wordpress.com/where-does-government-get-its-money-from/
    1 point
  14. Cauta pe forum pareri dupa folosirea discurilor ATE, si tot acolo cauta ce recomanda oamenii care au folosit vreodata asa ceva si ai sa intelegi ce spun. Pe tine oricum nu te va convinge nimeni, dar iti povestesc vreo 2 intamplari: 1. - schimbat placute frana (doar manopera, atentie. placutele le cumparasem eu, OE) - o data la bimmer service, o data la un service pe bd. Timisoara/Serus ... nici nu mai stiu cum se numeste, tot mega laudat pe-aici pt bmw-uri. In ambele cazuri am rugat, chiar am insistat, "mecanicii" de acolo sa greseze bolt-urile alea pe care gliseaza placutele si am fost refuzat pe binecunoscutul motiv "lasa domne ca merg si-asa, nu e nevoie" si le-au montat la loc pline de mizerie. Cand a schimbat lichidul de frana mi-a aruncat garnitura de la rezervorul de lichid pe motiv ca "asta nu e de-aici, e uda de ulei de cand ai schimbat ultima oara uleiul la motor", iar lichidul l-a dat pe-afara, fiindca habar n-avea ca sa verifice nivelul cand schimba placutele. De atunci n-am mai trecut pe la respectivele service-uri. Cam asta inseamna service-uri de colt de bloc - degeaba te duci cu piesele tale, chiar si OE, daca ti le schimba un nea' Gheorghe. 2. - am schimbat recent un rulment spate in reprezentanta bmw. Pai frate, a stat ala 3h si a lucrat numai la masina mea, a lucrat super frumos, mi-a desfacut si gresat/curatat totul pe acolo, mi-a aratat ca erau uzate si discurile de frana, mi-a recomandat sa le schimb, le aveau in stoc, mi-au facut si discount la ele, asa ca le-am schimbat. Mi-au facut si o verificare, mi-au atras atentia asupra ce mai trebuie sa schimb, ce e uzat etc. Cam asta inseamna reprezentanta vs. coltul blocului, unde primordial este sa termine repede si sa-l bage pe urmatorul pe rampa. Daca gaseste ceva in plus stai si astepti sa comande (sau sa comanzi tu), mai vii o data, alt timp pierdut. Nu am ce explica cuiva care nu are bani sa-si intretina masina, el va merge mereu unde e mai ieftin si va folosi cele mai ieftine piese luand in considerare acelasi principiu: "merge si-asa" sau "sunt la fel". Apropo de distributie, tocmai pt ca am avut toate reviziile facute la bmw, mi-au schimbat-o moka in reprezentanta, post-garantie. N-am auzit de oferte din astea la vreun alt service
    1 point
  15. Daca nu ma insel, eu am dat cam 200 si ceva de lei pe manopera pt intreaga revizie la reprezentanta, ceea ce mi se pare mai mult decat ok. Orice service individual mi-ar fi luat 100-150 lei pe asta, si n-as fi avut nicio garantie. Gandeste-te si cam cati angajati are reprezentanta aia, ce cladire ocupa, cat de curat este etc. si apoi compara cu un service de la coltul blocului. Dar nah, ne-am luat BMW, luam uleiul 'de pe net', il schimbam cu 50 lei, punem filtre aftermarket, placute si discuri ATE (ca sunt la fel ca cele originale, stiu eu) si apoi ne plangem de fiabilitate
    1 point
  16. Cadre de toamne alaturi de ... ea. In septembrie cu ajutorul unui bun prieten pasionat de detailing, exteriorul a mai primit o corectie pe lac dupa care s-a aplicat laudata protectie ceramica de la CarPro Ceramic Cquartz.
    1 point
  17. 25.60 https://mega.nz/#!i8sRlLwY!J3tXdCvO_2RGAOEn-QkyuE-mG4xTyCzHulVyGMDhn1s
    1 point
  18. Eu zic sa treci la Porsche suv 3l d. Din toate punctele de vedere bate x5-ul.
    1 point
  19. Si zici tu ca o vor vopsi la standardele tale? Ca eu n-am vazut inca vopsitor in ro atent la detalii. Iar daca le atragi atentia sau ai vreo pretentie se supara ca pe ultimul dusman.
    1 point
  20. Salutare dragi colegi! Da! In tot acest timp masinuta a fost pe maini bune si a maiadunat ceva experienta de viata. Dupa cum bine au observat unii colegi (@Midas) - afost schimbata distributia la inceputul lunii la colegul Lucian Pop - Bistrita.Extraordinar ca persoana, mi-a explicat multe altele pe langa distributie simi-a rezolvat si o problema de senzor de temperatura egr ce nu-i dadeam de cap. Distributia - in cazul meu avea o intidere frumusica, cefacea sa se auda usor metalic la exterior la interior cu un zgomot finut defosnet. Dupa schimb, totul s-a transformat intr-o liniste ce la drum lung aconstat intr-o rafinament si finete marita. Am mai constatat o mini micsore deconsum la drum lung (atasat poza). Am mai instalat recent pana la urma si varainta de grile deseria 6 gran coupe, pur simplu de schimbare de peisaj, ma saturasem de celenegru complet, in toamna probabil le voi pune inapoi dupa ce ma obisnuiesc cucele actuale. Dupa un drum recent de Botosani- Bucuresti, am constat o cifra interesana de consum la viteza medie de 88km/h: Aici am achizitiona un set deproiectoare aftermaket led de lci dar sunt dezamagit ca nu le pot face samearga corect si nu inteleg de ce, dupa ore intregi de chinuiala prin codari,au intensitatea foare slaba si nu le po face sa fie puternice asa cum artrebui. Sunt deschis la idei. Am facut update pe modulul de lumini-firmware. dar nimic.
    1 point
  21. pt e60 nu exista combox ca si optiune (oficial)
    1 point
  22. Le-ai spus ca tu esti andrei vuv de pe bmwclub ?
    1 point
  23. Pai asta am facut si eu si acelasi raspuns am primit de la ei. Si masina in cauza F10. Am primit dupa aia un mail pt activare dupa cateva saptamani de asteptare insa linkul de activare nu functiona. Le-am scris din nou si au zis sa le mai trimit inca odata datele personale,VIN si toate cele. Am facut cum au zis si de atunci nu am mai primit nimic de la ei si nici acum nu merge sa adaug masina pe contul de Connected Drive.
    1 point
  24. topicul asta ma face sa-mi aduc aminte de un banc: Profesoara de logica ii intreaba pe copiii din clasa care este cel mai rapid lucru din lume?? Din penultima banca, Ionel spune: - Gandul, doamna profesoara! - Gandul? De ce crezi asta, Ionel? - Pai, stiti, doamna profesoara, am fost odata acasa si m-am gandit la America si imediat am ajuns acolo. - Bravo, Ionel! Ai un zece de la mine!... Altcineva? La care, Mariuca, din prima banca, spune: - Cel mai rapid lucru din lume este lumina, doamna profesoara. - Lumina? De ce crezi asta, Mariuca? - Pai, doamna profesoara, am fost odata acasa si am aprins lumina si in aceeasi clipa a fost plin de lumina peste tot. - Bravo, Mariuca! Ai si tu un zece de la mine!... Altcineva?... La care, Bula, din ultima banca, spune: - Ba' diareea e cea mai rapida din lume. - Cum, ce-ai spus, Bula? Diareea?!?... De ce crezi asta, Bula? - Pai, doamna profesoara, am ajuns odata acasa si nu am avut timp nici sa aprind lumina si nici sa ma gandesc la ceva ca m-am si scapat pe mine!... cam asa si cu derapatul involuntar, n-ai timp nici sa franezi nici sa retrogradezi ca te-ai si scapat pe tine
    1 point
  25. Cand eram mai tanar si aveam nevoie de adrenalina, fortam destul de frecvent masina si mi se intampla destul de des sa derapez. Am trecut prin multe intamplari la limita, dar am avut noroc si am scapat fara niciun incident. In ultimii ani m-am potolit, prefer sa nu mai fortez norocul. Iesirea din derapaj se face un pic diferit, in functie de tractiunea fata sau spate. Indiferent de tractiune, ai sanse sa revii DOAR daca ai timp sa faci manevrele necesare. O data ce ai intrat in derapaj nu mai poti controla masina, indiferent in ce directie tragi de volan. Asa ca prima manevra este sa recapeti controlul. O faci indreptand volanul exact in directia in care derapezi. In momentul in care simti ca ai recapatat aderenta, incepi sa virezi usurel in directia in care doreai initial. Cu atentie, fara sa bruschezi comenzile, ca sa nu intri din nou in derapaj. Dupa cum ziceam, drumul, spatiul si timpul trebuie sa-ti permita sa faci menevra asta. Masinile cu tractiune fata revin mai repede pe directie daca sunt accelerate usor, foarte usor. La masinile cu tractiune spate din contra, nu trebuie sa accelerezi deloc, trebuie sa le lasi pe liber de preferinta. Daca iti dai seama ca vei intra intr-o curba cu viteza prea mare si vei derapa, trebuie sa incerci sa franezi cat se poate de mult cat inca este drumul drept si nu ai inceput sa virezi. Imediat ce incepe virajul trebuie sa reduci forta de franare ca sa nu derapezi sau sa derapezi cat mai tarziu. Si sa ai ai o sansa sa te redresezi.
    1 point
  26. Nu ma, iti spun tie ca esti un tartan fara educatie. Si vezi ca eu nu am adus-o pe "mumata" in discutie... incearca sa salvezi aparentele macar pe forum coclitule... ce-as mai vrea sa vad un muschi d-asta ca tine fata in fata sa-l vad atunci cat e de coios...
    1 point
  27. Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).
    1 point
  28. instinctul de conservare trebuie si el bazat pe niste automatisme. cei mai multi soferi 90% au o pozitie la volan gresita, ex: lasat pe spate , tine cu o mana volanu,sau cum nu suport eu ca taximetristii , mana in volan. De aici trebuie plecat,de la o buna pozitionare astfel incat sa-ti ofere control absolut asupra volanului si pedalelor.
    1 point
  29. Schimbare becuri semnalizare E46 Resetare oil service si inspection Inlocuire placute , discuri , senzori de frana fata E46 Inlocuire discuri , senzor , saboti frana E46 Inlocuire microfiltru E46 Inlocuire filtru benzina E46 318i Curatare corp acceleratie E46 316i Schimb bujii E46 316i Inele cromate e46 inlocuire valva PCV E46 316i Curatare valva de control ralanti e46 316i Schimb filtru de aer E46 316i OBC E46 316i DIY: Angeleyes CCFL DIY: final stage resistor clima e46 (piesa cu tepi) Vopsit etriere Inlocuire regulator aer (DISA), E46 Eliminare tacanit de la valva Disa e46
    1 point
  30. scrie undeva ein zwei oder drei vorbesitzer pe fahrzeugteil II Ce sa faci la Rathaus ma rog ? Normal ca nu, asta este o taxa separata care o platesti cu card de germania sau personal la zollamt De la anul nu se mai dau nr de export fara sa ai pe cineva in germania care sa-ti plateasca taxa.... asa am auzit
    0 points
  31. Pt. "d-rive" Legat de topic am scris cu doua posturi in urma ce am avut de zis. P.S. Taci sa`i zici lu` mumata ! Sainz - Eu ii stiu don`t worry , remarca cu analiza cuvintelor era in spirit de gluma
    -1 points
  32. Pentru ca imi place sa vad "supermani" d`astia ca tine care fac stanga dreapta de 30-40 de ori in 2-3 secunde , adica de 10 ori pe secunda.Ai ceva experienta inseamna. Nu te mai uita asa des la raliuri
    -1 points
  33. Da amice , citesc ce scrii dar te cam contrazici si nu stiu de ce esti asa irascibil.Conform spuselor tale : "Si cum masina loveste cu pragurile de vibratoare" masina s`a urcat pe acele vibratoare de acolo derapajul necontrolat.Nu vad de ce ma intrebi daca citesc sau nu ... O data zici ca de aia a derapat , o data zici ca uite ce inalte sunt vibratorele ... iar eu te intreb daca de asta a derapat si tu ma intrebi daca citesc ce scrii ... In fine
    -1 points
  34. N-ai inteles nimic! Sa fii sanatos, eu am inchiat discutia cu tine
    -1 points
  35. Atunci poate imi spui si mie cum un Cayene cu 245 de cai face un x5 triturbo dus in 440 de cai doar din soft, din toate punctele de vedere.
    -1 points
  36. Sigur e mediu consumul ala? Eu atata scot mediu la passat 2017 150 cp cu 5000 km la bord... Da mai, de asta intreaba de casco si rca, ca il tine buzunarul sa ia cayenne turbo...
    -1 points
  37. Masina de asta gasesti decat la pasionati, gen ca unii de pe forum, adica foarte rar. Ca idee, daca te intereseaza o masina intretinuta amicul cu care am fost la Braila sa luam 750d. Nu o are pusa la vanzare, insa pot vorbi cu el sa-ti dau un numar sa vezi ca idee. Un X5 4.0 xD 305cp
    -1 points
  38. Pai da, nu l-am mai postat pe al doilea ca nu se vede mare lucru, zboarĂŁ telefonul prin aer si dupĂŁ cade. E umblat sigur si atunci da, din ce am vĂŁzut daca ar face un soft sunt sigur ca m ar face.
    -1 points
  39. Te cred dar pentru unii pachetul M e foarte important. Poti lasa ultimele 7 cifre din Vin pentru colegul ca sa aiba un punct de referinta la ce sa renunte si la ce nu?
    -1 points
  40. Am inteles. Eram si eu curios daca night vision e cu dynamic light...
    -1 points
  41. In afara de costuri de revizie exagerat de mari, prin comparatie, ce are in plus Cayenne?
    -1 points
  42. Le-am avut pe mana , am lucrat in U.K. car valeter si am condus foarte multe tipuri de masini printre care si cele mai sus mentionate.
    -1 points
  43. Niciodata nu va fi acuzat niciun cumparator si cu greu vor fi acuzati si cei care le aduc . Doar ungurii care au firmele pe tot felul de oameni ai strazii etc vor avea probleme candva ! Inventezi ! Aberezi ! Peste 80% din masinile aduse asa si vandute sunt vandute pe internet fara ca macar sa stie cumparatorul ca masina nu are TVA platit . Tu esti gen Halep nu merita locul 1 in top wta sau Halep nu este o jucatoare mare dar fara niciun argument din nou ci doar ca esti hater si iti place sa contrazici.
    -1 points
  44. Si daca cumpar masina la pret netto si nu platesc TVA in Romania singuru lucru rau pe care il fac din punctul meu de vedere este ca nu le umplu buzunarele hotilor mult mai mari decat oamenii care isi cumpara masini la pretul netto "abuziv" sau fata de cei care le vand. Cand vreodata TVA-ul ala va ajuta cu ceva tara asta? Cand vreodata se va face ceva bun pentru noi din orice taxa sau orice lucru pe care ne impune sa il patim? La modu cel mai serios acum si realist. Sa nu se inteleaga gresit, nu incurajez asta, dar este o ipocrizie sa spui ca afecteaza viitorul nostru sau pe noi direct daca cumparam o masina la pretul netto si nu se plateste TVA-ul in Romania, de parca acel TVA se duce la pensiile bunicilor care oricum sunt de ras sau in alocatiile copiilor care la fel, nu are rost sa le aducem in discutie. Stiu ca daca gandim asa nu se schimba nimic dar oricum este deja destul de tarziu sa ne gandim ca putem sa schimbam prea curand conducerea asta care nu face nimic bun pentru noi sau pentru tara asta... Si ca idee, de ce sa platesc TVA la o masina cu pret netto sa ajung la pret brut cand masina am cumparat-o de acolo? Cu ce m-a ajutat pe mine Romania la achizitia respectivei masini? Nu e indeajuns ca platesc impozit/rovigneta si din nou probabil taxa de inmatriculare si multe alte cheltuieli pentru care nu ai aproape nici un beneficiu? Ca pana la urma se stie cum suntem tratati si la primarie cand vrem sa scoatem un fiscal sau cand ai o amenda de la o camera de rovigneta desi tu aveai rovigneta si nici macar nu ti-a ajuns acasa amenda sa o platesti la jumatate...si multe alte exemple si pe la DRPCIV la inmatriculari/permise, exemplele sunt multe...dar asta este deja alt subiect. - nici o legatura, doar ca idee.
    -1 points
  45. Aberezi ! Nimic din ce spui nu e adevarat.
    -1 points
  46. Puțin offtopic Hehe, vezi Andrei525, aici este pentru că tu îi judeci prin perspectiva ta - nu, nu sunt inculți pentru că nu știu engleză. Fii convins că știu oricum și altă limbă străină - majoritatea celor din orașele mari, din corporații și busines-uri știu clar engleză, nu-ți face griji. Dealerii nu sunt localizați toți în orașe mari. Sunt ca pe la noi mulți, pe lângă câte un sătuc poate (apropo, satul din DE nu e același lucru cu satul din RO) - acum mă întreb - la noi oare știu engleză cei de pe la Auto Rulate? În orice caz, nu trebuie să știi engleză într-o țară europeană din vest - ei au identitatea lor și li se traduce aproape orice în limba locală, lucru de care sunt mândri. Trebuie la noi, că a devenit un standard vrem nu vrem și suntem dependenți de asta - așa am mai apărut și noi pe o hartă două.
    -1 points
  47. E primul proprietar evazionist.
    -1 points
  48. E plina de bari si faruri din taiwan...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.