Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/30/17 in all areas
-
A venit momentul sa ne prezentam: BMW F11 525xd 2013 E91 a fost inlocuit de un frate mai mare, din toate punctele de vedere. Mi-a luat cateva luni pana m-am decis ce sa iau in locul lui - decizia nu a fost usoara, intrucat trebuia sa impac si capra si varza - sa imi placa sa o conduc, dar sa fie suficient de spatioasa si comfortabila pentru drumuri lungi, pt o familie de 4. Nu imi plac SUV-urile, si prefer Touring vs Sedan (din motive de spatiu interior). Desi mult timp am cochetat cu F31 (325d sau 328i sau 330d), pana la urma am ales F11 525xd automat - mai spatios si confortabil, si similar la pret cu 325d, dar cu mult mai multe dotari. 328i era prea scump la achizitie (10-15% peste 525xd, la aceleasi dotari), 330d era prea scump la intretinere (mai ales ca impozitul de 500 euro anual nu il pot digera deloc). Gasisem un 330d foarte interesant, cu dotari (acc, adaptive M suspension, scaune sport piele, automat, etc) si km similari la acelasi pret - dar tinand cont ca merg destul de mult in oras, am ales pana la urma motorul de 2l. Detalii - F11 525 xdrive, martie 2013, in jur de 165k km, de la un dealer BMW din zona Stuttgart, cu istoric complet de service, cu 0 incidente de trafic (unfallfrei), mici defecte vizuale (cateva puncte de vopsea atinsa, o janta zgariata, etc). Masina urmeaza sa vina la sfarsitul acestei saptamani, pe platforma. Dupa ce ajunge, o sa incerc sa pun si niscaiva poze; pentru moment am pus pozele generice. Dintre dotari, am cautat sa aiba: EDC (suspensie adaptiva), ACC (pilot automat adaptiv), navigatie profesionala, scaune comfort, cutie automata, tractiune integrala, macar sonorizare HiFI. Cam intr-o saptamana am gasit una care sa imi placa; bonus au venit si alte dotari interesante - detaliile mai jos. As fi dorit sa aiba si Comfort Access, e primul pe lista de retrofit 223 Dynamic Damper Control 5DF Active Cruise Control with Stop&go Function 456 Comfort Seats Electric. Adjustable with Memory 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating Driver and Passenger 255 Sports Leather Steering Wheel 676 Hifi Loudspeaker System 7A2 Innovation Package 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 5AC Automatic Highbeam Control 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 5AG Lane Change Warning 8TN Daytime Driving Lights Selectable B 610 Head Up Display 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 6NF Telephone USB audio interface 6NL Connect. Bluetooth A.usb Devices In 6NR Mobile Application Preparation 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System – BMW Professional Multimedia 3AG Reversing Camera 508 Park Distance Control (PDC), Front and rear 402 Panorama Glass Roof 761 Individual Sun Protection Glazing 3AT Roof Rails Aluminium Satinated 3MB Individual Exterior line Aluminum Satinated 430 Interior And Exterior Mirror Package 431 Rear-view mirror, automatically dimming 316 Automatic Tailgate Operation 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows 418 Luggage Compartment Package 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite 5AL Active Protection for Passengers 575 Additional 12v Power Socket 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 258 Runflat Tyres 302 Alarm System7 points
-
Oficial nu exista si nici nu cred ca o sa gasesti (cand o sa fie dovezi o sa apara si scandalul) Asa s-a intamplat si cu grupul VAG si softul lor ce manipula masina sa fie Euro 5-6 doar in teste. (daca cineva ar fii zis de treaba asta cu un an inainte, cu siguranta ca cineva ca si tine ar fii avut aceasi intrebare ''Ceva dovezi?'' si automat nu era privit cu incredere) Pana la urma fiecare face ce vrea , parte tare e ca nu prea poate nimeni sa conteste ce am zis (are nevoie de devozi pentru asta) La fel putem sa spunem si de vestita distributie ... bah a fost intentionat proiectata sa cedeze sau aia au fost chiar incompetenti ? ... avand in vedere ca BMW nu produce motoare de ieri , eu zic ca se exclude din start incompetenta si ramane doar ''buna'' intentie.3 points
-
3 points
-
In Germania se merge pe autoband, in toate tarile nordice este obligatoriu curs de condus pe suprafete alunecoase. Gasesti pe google daca chiar te intereseaza subiectul. @WIN60, ma abtin, ai priceput total pe dos ceea ce am scris, nu am scris ca sa ma laud si nu stiu care dintre noi are o gandire mai de pilot, pana la urma nu eu sunt ala care ma laud cu liniute intre semafoare. Daca citeai postul meu vedeai ca nu aveam alta optiune pe masina aia in afara de ABS, nu merg cu nimic dezactivat. Si daca citeai postul de deasupra mea, vedeai de ce am pus intrebarea. Ma foarte indoiesc sa ai tu mai multe cunostinte si masini Bmw trecute prin mana decat el. Asa ca, inapoi la topicul cu distributii rupte si la datul cu parerea despre masini puse la vanzare, acolo esti expert in domeniu.3 points
-
Daca e sa ne luam dupa service, trebuie sa schimbam toata masina. In ritmul asta e mai rentabil sa iei o masina noua Sunt curios cat au avut probleme cu pompa de ulei pana in 250k KM la N47. In afara de cei care citesc forumuri si stiu de problema, marea majoritate a posesorilor nu au nici cea mai mica idee de distributie. Stiu cel putin 3-4 cazuri de posesoare de X1/X3 care nici nu stiu ce e aia2 points
-
Este putin mai mare dar merge ... Cel mai bine arata pe plansa de brd fara navi , mult mai modern (bate spre f30) http://img.otofun.net/upload/v4/37084/877_fbimg1469622809686.jpg2 points
-
Mai simplu si mai ieftin e sa pui o tableta in bord. Pentru navi si Carly e suficient. Gasesti pe net detalii Referitor la retrofit, mare grija de unde cumperi piesele. Majoritatea anunturilor din mediul online sunt cu piese de provienenta dubioasa. Pentru retrofit, ia legĂŁtura cu userul neo_anderson, te poate ajuta cu tot ce ai nevoie2 points
-
Pompa nu face presiune , ea baga un debit de ulei in instalatie si presiunea apare in functie de tolerantele din motor care se opun debitului ... cand ai tolerantele mari, adica motorul uzat, nu mai ai nici presiune suficenta si poti sa schimbi cate pompe vrei ... Win cam are dreptate in ce spune , poate nu ati inteles voi sau am inteles eu gresit (Rog sa ma corectezi Win). Senzorul de presiune care declanseaza martorul de (Low Oil Pressure) are niste limite in care se incadreaza , de ex. daca un motor trebuie sa aiba 1 la relanti si 4 in ture , nu o sa se aprinda nici un martor daca valorile scad doar la 0.9 si 3.9, trebuie sa iasa din limitele care au fost setate de fabricant (ar fii frumos sa aflam care sunt limitele la care se aprinde martorul). Win vrea sa zica ca tu poti sa fii la limita minima si pana ce nu scade sub minim nu o sa stii ca ai Low Oil Pressure (teoretic nu ai ) dar in anumite conditii, acest lucru poate sa uzeze/distruga motorul. Win, eu asta am inteles...2 points
-
2 points
-
scrie undeva ein zwei oder drei vorbesitzer pe fahrzeugteil II Ce sa faci la Rathaus ma rog ? Normal ca nu, asta este o taxa separata care o platesti cu card de germania sau personal la zollamt De la anul nu se mai dau nr de export fara sa ai pe cineva in germania care sa-ti plateasca taxa.... asa am auzit2 points
-
Nu stii multe, nu numai asta , cel putin nu ai stiut ce era mai important , sa cauti informatia in loc sa ceri mura-n gura, mai ales ca este ceva ce se gaseste in orice manual de utilizare a masinii (ca sa nu zic Owner's Manual ca poate nu intelegi nici asta) Nu stiu de ce ai pornit cu atitudinea asta de superior sau mascul arogant (mai ales ca ai intrebat ceva ce se poate afla scurt din 1000 de surse cu un simplu search ''cautare'') dar iti zic ca nu o sa iti prinda bine pe aici ...2 points
-
BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)1 point
-
Aici vorbim de ce facem fiecare, cand ai F15 poate lasi 600 lei la un detailing, nu toti privim banul asa, nu pentru ca nu avem, poate ca unele lucruri pot fi facute de catre tine, te doare spatele, te vaiti, dar esti satisfacut pentru ceea ce faci tu. Edit: sunt si oameni specializati care pozeaza masinile intr-un anume fel si fac anunturile intr-un anume fel pentru sume de bani, nu inseamna ca si trebuie sa alegi varianta asta.1 point
-
Apropo, daca vrei sa scapi de manopera, schimbul de ulei si filtre aer/polen/ulei e foarte usor de facut si ai nevoie de minimul de scule si doar de o rampa/canal pentru a da drumul la uleiul vechi. Se gasesc video-uri pe youtube cu operatiunile, mie personal mi s-a parut cel mai usor dintre toate masinile la care am mai facut operatiunea. La filtrul de combustibil nu stiu, eu am benzina si nu l-am schimbat. Bafta!1 point
-
Colegul sylk a zis foarte bine , imi permit sa mai adaug si eu cate ceva : Lichidul de frana poate sa fie orice brand cunoscut atata timp cat este DOT4 (ate , bosch , textar , mobil , Castrol, ferodo) ... recomant Ale sl.6 sau Bosch HP Antigelul trebuie sa fie G11 , recomand HEPU Lichidul servo CHF11s Anvelopele de iarna, Nokian sau Micheline Pentru tapiteria de piele am auzit ca se recomanda lapte Doina Classic Dspre combustibil nu pot sa zic nimic , vezi si tu cu care se comporto motorul cel mai bine (cu care merge cat mai silentios si rotund)1 point
-
Nokian WR A3, 205/55/16, runflat am avut pe fosta (116i) și am fost foarte mulțumit. OMV, Mol, Rompetrol sau Petrom. Plăcuțe am folosit Ate, sunt ok. Sonax pentru ghedere.1 point
-
Fara alte polemici, motorul e de rahat pentru un BMW, majoritatea le cumparam la mana a 2 a, peste 200K mai dau 15K. euro ca sa ce, sa mai bage cateva mii in niste piese slabe subdimensionate, inteleg de ce sa pui un lant ca la bicicleta, te tine exact cat garantia, restul sa plateasca manopera si piese de schimb la greu. Eu am si moto pe lant, nu e in ulei, plin de praf si mizerie fara intinzatoare hidraulice, vede turatii duble decat BMW, tine pana te plictisesti de el, nu vorbesc de pinioane ca nu le am schimbat niciodata.1 point
-
Sincer acum nu mai am ce sa mai zic ,caz real fara povesti.Promit ca nu o sa mai sfatuiesc pe nimeni sa nu mai schimbe ditrsibutia.Fiecare face ce vrea cu banii lui . Sper sa fie un caz izolat .Ciudat este ca sunt foarte multe masini trecute bine de 200.000 km care nu au patit nimic si asta la 200.000 gata.1 point
-
1 point
-
Tie iti trebuie strict plansa ,pretul ala e pt.kit complet cu tot cu airbaguri ,centuri si calculator,o plansa goala nu ar trebui sa fie mai mult de 400 euro(am vrut sa fac si eu la masina mea acelasi lucru,dar m-am lasat pagubas cand am vazut cat ma costa,si la viteza cu care se devalorizeaza masina,am zis pas,pun telefonu in geam si aia e).1 point
-
Mda... Mi-a dat vinul azi, de fapt masina e 2012 nu 2013 si e versiunea ef dynamics de 120 KW. Rotile pe 18 probabil au fost puse dupĂŁ. Astea + lipsa istoricului ĂŽmi dau de ĂŽnțeles sa stau departe, asta e, mai cautam.1 point
-
WIN, de unde stii tu ca ala care a venit sa caute pompa nu era un "habarnist"? Sau faptul ca, cauta o pompa de ulei il facea meserias? Cand ai probleme cu presiunea/nivelul de ulei se aprinde martor in bord.PUNCT. Tu nu vrei sa intelegi anumite chestii, nu noi ca nu citim tot.1 point
-
Si Dacia lui tata fabricata in 73 parca la ralanti tot 0.8 bari baga .....avea retrofit cu ceasuri de 1410 facut de nea Bebe....si mergea cu ulei M20W40.....un motor care a castigat raliul Dakar.Hai sa nu ne mai certam si sa bagam mortul in casa......Lewis e campion pentru a 4 oara consecutiv cu Mercedes.La aia se bea sampanie acum ...la Munchen s-a stins lumina.1 point
-
1 point
-
multi .Mai ales cand pe cutie scrie ceva de genul "maintenance free" sau ceva de genul "lifetime oil" ceea ce inseamna in mod normal ca n-ai ce cauta acolo1 point
-
1 point
-
Fanatic trebuie sa apara cu teoria lui despre distributia de dupa 2012 ))1 point
-
1 point
-
Esti putin in eroare. Si la motoarele de 3 litri trebuie schimbata distributia. In esenta, este acelasi model/concept de distributie.1 point
-
1 point
-
Ca dai pe o masina mai mult decat media pietei nu inseamna ca trebuie sa aiba cauciucurile noi, asta mi se pare o mare aberatie. Tu cumperi masina si starea ei. Ca pe principiul asta inseamna ca ar trebui sa ti-o dea si cu plinul facut si cu niste piese de schimb la pachet ca sa fie genul ala de om "o intretine si o ingrijeste". Masina sh e masina sh, absolut fara nicio zgarietura nu exista. Problema este ca tu vrei o masina extramega full, cu kilometrii putini ( care nu exista decat la premium selection sau la dealer cu garantie si au preturi mult mai mari). Daca nu maresti bugetul ca sa o iei de la dealer din Germania sau nu faci compromisuri la dotari, ajungi sa platesti multe sute de euro pe verificari, drumuri. Nu mai zic de timpul pierdut, de conversatia facuta tuturor analfabetilor. Eu am luat 2 Mercedesuri de pe cotw, vazute in poze si lasate cu platforma in fata casei si ambii membri ai familiei au fost faorte multumiti de ele. Da, unul avea o usa zgariata si putin pragul, nimic grav, iar celalalt avusese parbrizul schimbat, in rest masini excelente. Si niciunul nu avea cauciucuri ok. Daca tu te gandesti ca a lua 4 cauciucuri la X5 este o "investitie" in masina, atunci nu te-ai orientat spre masina potrivita. Este foarte bine ca te gandesti cat costa intretinerea, dar placute, discuri, cauciucuri sunt consumabile si nu trebuie sa influenteze absolut deloc pretul de vanzare al unei masini. Sugerez directia GErmania, cateva mii de euro in plus si o viata linistita.1 point
-
1 point
-
Poza este facuta in Galati,cunosc parcul auto.Baietii aduc in principal masini scumpe,cu TVA mare,si kilometrii discutabili. Am fost interesat de un F10,acum 3 ani,si in gluma mi-a spus ca kilometrii sunt pe gustul clientului1 point
-
Si mie mi-ar placea 4 gran coupe, dar pretul e cu 20-30% mai mare decat la 3 touring, probabil pt ca sunt mai rare si mai cautate. 430d 2014 incepe de la 29k euro; 330d touring incepe de la 20k euro Mai degraba m-as incadra in bani la 330d GT, astea pleaca acum de la 24k euro. (pt preturi ma orientez pe http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/List) Bineinteles ca abia astept sa ii fac topic de prezentare - dar nu voi cumpara alta masina pana nu o vand pe actuala, si sub ~9.000 euro nu o sa vreau sa o vand, cel putin pana la primavara nu scad pretul (din motive de xdrive si cauciucuri de iarna).1 point
-
Nu vreau sa va descurajez in legatura cu calitatea interioarelor la BMW seriile FXX, dar batranul meu conduce un F15, cumparat de nou in 2015. In prezent are 100K km si fix inainte sa faca 100K km si sa expire garantia de 2 ani a dus-o la Banat Car la TM. Acolo i-au schimbat pe garantie urmatoarele: -2 brate pe stanga fata si stanga spate - 2 amortizoare pe fata - scaunul soferului fiind cu piele Dakota Oyster (bej deschis, spre alb) Scaunul era atat de tocit incat se luase pielea de pe el si a fost schimbat tot pe garantie. De ce va pov toate chestiile astea? Daca gasiti un BMW FXX cu interiorul uzat, nu inseamna neaparat ca are multi km dati inapoi sau ceva masluit. Pur si simplu calitatea interioarelor cu piele DAKOTA nu mai sunt e ce erau odata.1 point
-
conteaza si cine a folosit masina inainte (cum a zis cineva, greutatea sau gabaritul vanzatorului) Eu am cumparat-o de la bavaria si scaunul soferului arata ca masina ar fi avut peste 180-200mii de km. Cand de fapt ea avea 120 de mii... km sunt certificati, mi-au aratat intrarile in service, si tot. Oricum, eu nu as cumpara masina dupa interior, neaparat facut o verificare amanuntita la un service competent si pana la urma cum ti-o fi norocul. A mea s-a stricat dupa 20 de zile, noroc ca avea garantie 1 an. Au schimbat la bavaria tot sistemul de alimentare (injectoare, tevi, rezervor...) din cauza spanului pe instalatie, si nu cred ca e ieftina o reparatie din asta....1 point
-
1 point
-
Cand am trecut de la e71 (si era destul de dotat, iar masina a fost luata de la 0km, nici vb de un cotet) la F13 nu imi venea sa cred cat de confortabil este coupe-ul, desi are talonul anvelopelor mult mai mic insa suspensia isi face mult mai bine treaba, nu mai scutura, nu mai simti orice groapa, adio masina inutil de rigida. De asemenea nu imi venea sa cred ca motorul la ralanti efectiv nu se mai aude, nu mai se simte, ca nu mai exista vibratii, ca in mers este liniste toatala, F-ul este mult mai odihnitor, mult mai placut. La cap. plastice / finisaje este un salt urias la modelul nou. Desi amandoua sunt echipate cu o cutie de viteze cu 8 trepte, cutia de pe F schimba treptele mult mai lin, insesizabil mai ales pe confort+ sau eco si parca este mai rapida pe sport sau sport+. Greierasi nu am avut nici pe vremuri la e46, cand drumurile erau mult mai proaste. Toti producatorii sunt mincinosi, nicio masina de ultima generatie nu mai scoate consumuri apropiate de carte, spre ex. Mazda se lauda cu un consum de 6,5% in regim urban pt modelul mazda 3 2000cm benzina si 4,9%, tot in regim urban, pt 2,2 diesel1 point
-
1 point
-
1 point
-
cel mai indicat e sa spui o rugaciune ....eu am tras odata dreapta, odata stanga...a 3a manevra cu rotile in aer1 point
-
Sfatul meu personal am trecut prin stadiul asta , NU fa prostia asta numita reconditionare motor...e cea mai mare prostie omeneasca si eu am zis imi fac motorul il am ca un ceas elventian , o data desfacut nul mai faci cum lau facut nemti pana i ............1 point
-
Hai ca incerc eu, desi nu am toate raspunsurile. Ulei motor eu am pus Bmw original, am vazut niste teste de frictiune pe youtube cu el si m-a cam convins. Plus ca am gasit oferta la 32 lei litrul. Filtrele toate le-am pus Mann, iar la cel de polen l-am pus pe cel cu carbon activ, e diferenta de doar vreo 20 lei intre cu si fara. Antigel din ce am citit pe aici se recomanda originalul, pompa de apa e oricum fragila la ele. Lichid de frana eu nu am schimbat, iar servodirectia la mine e electrica. La discurile de frana am vazut ca la e90 au avut anumiti useri probleme cu cele aftermarket si recomanda originale. Tu decizi. La combustibil prefer sa nu ma bag in polemici, dar gandeste-te ca sunt doar 3 jucatori mari cu rafinarii. Petrom, Rompetrol si Lukoil. Restul cumpara de la ei. La celelalte nu te pot ajuta.0 points
-
Nu are treaba pasiunea cu neschimbarea uleiului la 110 mii km mai ales ca e lifetime si masina este din 2014 (normal inca in garantie), dar de fapt e 2013, bag mana in foc. Altceva trebuie sa-ti de-a de gandit despre el ce fel de om este, faptul ca a cumparat masina respectiva (ma gandesc ca e primul care a luat-o noua din reprezentanta) si nici macar reviziile care trebuie sa le faca in garantie nu le-a facut, adica cumperi masina noua si esti zgarcit, practic s-a rahatit in ea de garantie dupa primul an cand a facut revizia in alta parte. Masina are 3 ani garantie sau 100.000 km0 points
-
Nu e din filme, e ce facem noi la reprezentanta Dacia Renault din Dr Tr Severin si nu, nu am schimbat doar la Dacii-Renault aripi de spate. Stiu cum vine aripa spate noua, vine si jos cu parte din prag cam 2 palme, iar sus cam o palma. Daca stii meserie o faci, stii ce lufturi trebuie sa fie cum si unde, nu o sa-ti iasa decat daca masina a mai fost reparata prost pe partea respectiva si trebuie sa o repari si tu prost ca sa-ti iasa cum trebuie. Da intradevar e mai greu cum am zis eu, insa asa trebuie facut.0 points
-
Deja nu mai bagam in discutie intervalul dat de BMW, aici suntem pe forum de pasionati si stim cat sa tinem uleiul 10-15k, nu 30k, insa da lanturile in primul rand cum v-am aratat sunt extraordinar de subtiri, ce rahat sa tina lanturile acolo, ca sunt forte inimaginabile, pinioanele da si ele sunt subtiri insa nu am auzit de pinioane sparte/rupte sau dinti rupti, insa si pinioanele sunt pe masura lanturilor, daca ar fi facut lanturi groase nu ar fi putut puse pe pinioanele astea. Asta cu "motorul daca scoate 0,8 bari in ralanti peste 2 bari in turatie" mi se pare ca o auzi iarasi la gigel din coltul strazii de la periferie, fiecare masina are niste parametrii la orice, trebuie respectati, iti dai seama ce spui tu acuma? Ca daca vine omul la tine sa-si repare masina si spune ca a verificat el pompa si baga 1.0, iar in parametrii trebuie sa bage 1,2, tu i spui ca e de ajuns si 0,8 sa nu-si faca griji. Ma apuca dracii cand aud vorbe din astea, cand generalizam asa aiurea. Eu am zis un 95% din capacitatea ei, asta inseamna DE EXEMPLU ca daca trebuie sa bage 1,0 bar si baga 0,95 BAR , hai ca merge, dar nu mai mult.0 points
-
Exact nu ai cum sa stii, pentru ca difera mult de stilul de mers al fiecarui sofer si de traseul parcurs in acelasi oras. Eu zic ca un mers normal diferenta in Bucuresti de exemplu este undeva de cel putin 4 L la 100 km.0 points
-
0 points
-
0 points
-
pt ca initial masina a avut roti de 18, mi-a ramas(dupa ce am trecut pe 19 inch) un set de anvelope de vara fara RF, Hankoon Ventus S1 Evo cu dot 0317 din echiparea din fabrica, 245/45R18 100Y, rulate 10.000km. sunt de vanzare la 1500 lei. Noi, in perioada de toamna costa 2250 lei setul. primavara, costa peste 2500. deci, acum au un pret bun, la primavera mai putin. anvelopele sunt impecabile, nu au fost forjate, profilul este pe la 7mm. nu tin neaparat sa le vand, luad in calcul sa le folosesc si pe acestea dupa ce le uzez pe cele de 19, daca pretul cu care le-as putea vinde nu este corespunzator.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00